Autor |
Wiadomość |
jOjO
Dołączył: 10 stycznia 2000 Posty: 164
Skąd: Onionburg
|
Wysłany: 8 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
nieco na boq uwaga (ale tylko nieco!)
MuadDib ma swoje fascynacje komixowe! i dobrzem je chyba wyczuł! (po tym pejzażu)
looknijcie fto kce na listę ulubionych komixów fantasy ew. jesio na komixy historyczne
tak se myślim, że poznać Osobę, to i poczynania stać się mogą bardziej zrozumiałe...
___________ Baruk Khazad! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ururam Tururam
Dołączył: 17 października 2002 Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami
|
Wysłany: 8 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Informuję, że we czwartek (11-go) zbiorę wypowiadane tu opinie i wyślę w postaci podsumowania do Ubisoftu.
MuadDibowi bardzo zależy na zdaniu fanów - i zależy mu na otrzymaniu odpowiedzi w miarę szybko (choć bez przesady).
___________ Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Morgul
Dołączył: 6 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: zewszad
|
Wysłany: 8 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
pracownia - mi sie podoba
miasto? nad woda - hmm dziwne, pierwsze wrazenie bardzo pozytywne... ale jak to by wgladalo na mapie przygody?
aniolek - sam w sobie obrazek podoba mi sie, jednak gdyby ktos mnie zapytal z jaka gra kojazy mi sie ten art - nigdy bym nie wpadl na to, ze to seira heroes... nie pasuje zupelnie, chociaz moze... troche kojazy mi sie to z Disciples 2 - tam byly postacie w podobnych kilmatach. Z tego co pmaietam rycerz nieumarlych mial podobnej wielkosci kose jezeli nie wieksza i musze powiedziec ze tam kilmat/grafa mnie powalily.
rycerzyk - to juz mamy to co tygryski lubia najbardziej, gdyby nie ta opaska ala rambo :P wsadzic mu helm na leb i bedzie git.
lucznik - no to jest bez zarzutu...
___________ Blood is life and it shall be all mine |
|
Powrót do góry
|
|
|
ReTuRn
Dołączył: 20 maja 2003 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 8 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Przystąpmy do opisów po kolej:
:arrow: Kużnia vel Fabryka golemów:
dziiwna, trochę bajkowa, lecz w gruncie rzeczy ciekawa (Najlepsze są te małe tłoczki)- może byc
:arrow: anioł/ anielica:
Niestety mangowość wręcz wylewa się z ekranu (nie mam nic przeciw mandze w ogóle, lecz w H5? Bzdura :!: ), jednakże blask i lekka ,,nierzeczywistość" prezentuje się świetnie. Wyobrażcie sobie taką jednostkę na polu bitwy- majestatycznie sunie w kierunku wroga, wydaje się nierealna i nadprzyrodzona więc wszechpotężna... Byłoby dobrze, lecz za duży miecz i jakiś dziwny + jakaś taka specyfika
:arrow: Miasto:
piękny obrazek, ale zdecydowanie z innej opowieści
:arrow: Kawalerzysta i łucznik:
Naprawde świetnie, realistyczne aż to bólu, dopracowane w szczegółach.
Nic tylko podziwiać ACH...
___________ Myślenie jest niebezpieczne. Prowadzi do pomysłów. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Thompson
Dołączył: 27 maja 2003 Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu
|
Wysłany: 8 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Ten zamek na rzece jest fajny - bardzo klimatyczny tylko mam pytanie czy to zamek a la Castle czy a la Tower i w sprawie tego zamku jest malutki szkopuł, a mianowicie taki, że musiałby występować zawsze na morzu.....chociał konstrukcja map jest nadal nie znana.........
___________ Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 8 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Co do opini fanów na której zależy ludziom z Ubisoft, to mam pewne ogólne rady:
1.) Niech dobrze się przypatrzą Heroes 3
2.) Za dużo zmian źle wpłynie na grę, tu przypadek Heroes 4
3.) Poza tym co do wyglądu budynków czy jednostek, należy skorzystać ze źródeł i sprawdzonych wzorców :)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 8 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Wydaje mi się, że ten zamek to poprostu jeden z rodzajów tego samego. Tak... wyda to się nieco szalone ale mozliwe!!! Wprowadzenie kilku wariantów: zamek-port, zamek-przeprawa, zamek-standardowy, zamek-górska twierdza.
Thompson:
Ten obiekt mógłby przedstawiać zamek-przeprawę. Z początku wydawał mi się kontynuacją Tower/Academy jednak skłaniałbym sie do tego, ze jest to Castle/Haven ponieważ nawiązuje architektonicznie do niego. Tower w zasadzie miałby wysokie i strzeliste wieże.
Zamek-Przeprawa, a więc obiekt o dużym znaczeniu strategicznym ponieważ kontroluje szlak wodny i lądowy. Taki zamek na pewno musi posiadać dwa wejścia - po jednym z każdej strony rzeki, co jeszcze bardziej mogłoby podkreślać jego charakter. Wyobraźcie sobie mapę i rzekę na której stoi kilka takich zamków, przejście na drugą stronę możliwe jedynie po zdobyciu jednego z takich zamków. To mogłoby być naprawdę ciekawe. .... ach za bardzo rozmarzyłem się
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Sandro
Dołączył: 15 października 2002 Posty: 164
Skąd: kaLISZ
|
Wysłany: 9 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
A może po prostu się spytać, co to jest? :D
___________ I.Am. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Thompson
Dołączył: 27 maja 2003 Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu
|
Wysłany: 9 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Sandro (cytat): |
A może po prostu się spytać, co to jest? :D |
Dobry pomysł - niech ktoś się spyta........
Ale ten pomysł z zamkami-przeprawami coś nie pasuje.......
Oby zamki nie były robione na podstawie szkół magii jak w Heroe4, tylko tak jak w Heroes3 - na podstawie terenu na jakim się znajdywał.........
___________ Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ururam Tururam
Dołączył: 17 października 2002 Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami
|
Wysłany: 9 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Co to jest? Już odpowiadam: to jest szkic koncepcyjny, który może mieć coś wspólnego z wyglądem któregoś zamku lub innego obiektu w grze, ale wcale nie musi.
To co mnie martwi to pewna niekompatybilność tych rysunków. Stwory (anioł, rycerz i łucznik) są rysowane w stylu stworków z Magic: the Gathering. Nie widzę w nich wiele mangi poza dziwną bronią anioła. Jednak pytanie, czy styl M:tG-owy jest tym, co chcielibyśmy widzieć w Herosach? Zamek z kolei to chyba jakaś akwarelka, z pewnością bardzo daleka, od tego, co w grze zobaczymy. Za to ta struktura (fabryka/laboratorium) podoba mi się zdecydowanie najbardziej, choć jej styl nie przystaje ani do stworów ani do zamku.
___________ Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Giater
Dołączył: 16 stycznia 2002 Posty: 164
Skąd: Milkburg
|
Wysłany: 9 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
To może od końca.
Gościu w pełnej płycie ino z opaska na głowie?!
Anielica w przyciężkiej szacie. Przytłacza. Ani krztyny poczucia lekkości, zwiewności... tylko ociężałość. A co ma ręce? Otwieracz do konserw?
To fioletowe z zielonymi dachami, to miasto czy zapora? Kolorystyka fatalna. Iście bieliźniana. Z całego obrazka najładniej wyszły mewy (to chyba mewy?).
Domek z czerwonym dachem o kolorystyce komiksu – karcza? a ta rura po piwo? Nie. Fabryka golemów? W takim domku?! To chyba zabawek. Cos tam na szyldzie jest, ale nie mogę dojrzeć co to.
I na koniec łucznik – jaki on numer buta nosi?! Gdzie tu proporcje? Czy te szerokie mankiety nie będą przeszkadzać w strzelaniu? No i te rękawice potężne!
PS
A co do miasta nad wodą - to może pomysł miasta POD wodą - tego wherosach jeszcze nie było.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 9 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Mi to sie podoba. Moze ten aniol przesadzony ale pozostale 3 rysunki mi sie podobaja. Mam prosbe do tych ktorzy robia HoMM 5 zrobcie taka jednostke jak Husarie :wink:
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Thompson
Dołączył: 27 maja 2003 Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu
|
Wysłany: 9 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Ururam Tururam (cytat): |
To co mnie martwi to pewna niekompatybilność tych rysunków. Stwory (anioł, rycerz i łucznik) są rysowane w stylu stworków z Magic: the Gathering. Nie widzę w nich wiele mangi poza dziwną bronią anioła. Jednak pytanie, czy styl M:tG-owy jest tym, co chcielibyśmy widzieć w Herosach? Zamek z kolei to chyba jakaś akwarelka, z pewnością bardzo daleka, od tego, co w grze zobaczymy. Za to ta struktura (fabryka/laboratorium) podoba mi się zdecydowanie najbardziej, choć jej styl nie przystaje ani do stworów ani do zamku. |
Mnie tam się podobają... a co do miecza to większym/cięższym lepiej się zabija bo skutecznie...... :twisted:
___________ Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 9 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Anonymous (cytat): |
Mi to sie podoba. Moze ten aniol przesadzony ale pozostale 3 rysunki mi sie podobaja. |
brrrrrrrrr... tak szczerze mówiąc to to jest paskudztwo... nie chcę tu nikogo urażać no ale po prostu NIE DOŚĆ ŻE W ŻADNYM WYPADKU NIE PASUJE DO HIROŁSÓW to jeszcze to zbyt urodziwe nie jest... no ale nie mi oceniać estetykę owych prac ino ich przydatność do gry.
Co do:
-> kuźni czy cóś - po prostu smerfy. Przekolorowane, a zresztą trochę mi nie paszą te machiny z tyłu - dopiero krytykowane było Forge a tu nagle zachwyty nad jakimiś tłokami. Ludzie, pomyślcie trochę. Jeśli Homm ma ewoluować, to ok, mi to nie przeszkadza jeśli w homm10 będą jakieś gobliny z kałasznikowami, no ale proszę o odrobinę konsekwencji - jeśli rozwój cywilizacji w homm ma stać w miejscu, to wypraszam sobie jakieś maszyny z tyłu "fabryki".
-> anioł - po prostu kiczowata maskarada. Czy my gramy w kultową grę fantasy, czy oglądamy sobie japońską kreskówkę? Jak ktoś już powiedział - jakaś kukiełka w halce z frędzlami, latająca. A ten miecz woła o pomstę do nieba. Jak można było zrobić coś takiego! Kompletna dysproporcja, jakaś mini laleczka z ogromnym pałąkiem - litości... Ok, anioł może być kobietopodobny, no ale żeby go stroić w jakieś łaszki z frędzlami... To jest jakieś przebranie karnawałowe i PO PROSTU NIE MOŻE ZNALEŹĆ SIĘ W HOMM5. Ogłaszam strajk głodowy, jeśli dadzą tego anioła to ja nie zjem tej kanapki.
->budynek na wodzie. Nie wiem, czy to ma być coś na mapie czy jakaś budowla w zamku, ale tak ogólnie to nie jest takie tragiczne. Któś mowił o mieście-przeprawie i ja mówię że to jest niezła kmina i można coś takiego wcisnąć. To też mógłby być jakiś most, tyle że on jest między górami! (może doczekam się mojego upragnionego chodzenia po górach)
-> łucznika i koniarza wrzucam do jednego punktu. Ogólnie są dobre, tylko łucznikowi trzeba poprawić proporcje - jakieś to takie upośledzone, wielkie stopy, mała głowa... tak nie może zostać. A koniuch jest ok, i może mieć kolor gracza (zgadzam się z kimśtam wyżej). Też mi to wcześniej przyszło do głowy i nie jest to złe rozwiązanie.
No, już chyba skończyłam... Jak coś sobie jeszcze przypomnę to nie omieszkam tego zaznaczyć.
___________________________________________________________
jak ktoś ma jakieś wąty, to niech sobie ma :P
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 9 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Thompson (cytat): |
Dobry pomysł - niech ktoś się spyta........
Ale ten pomysł z zamkami-przeprawami coś nie pasuje....... |
Zgadzam się całkowicie.
Cytat: |
Oby zamki nie były robione na podstawie szkół magii jak w Heroe4, tylko tak jak w Heroes3 - na podstawie terenu na jakim się znajdywał......... |
Jakiego u licha terenu???? :?:
Giater: czytasz w moich myślach:)
Cytat: |
To co mnie martwi to pewna niekompatybilność tych rysunków. Stwory (anioł, rycerz i łucznik) są rysowane w stylu stworków z Magic: the Gathering. Nie widzę w nich wiele mangi poza dziwną bronią anioła. Jednak pytanie, czy styl M:tG-owy jest tym, co chcielibyśmy widzieć w Herosach? Zamek z kolei to chyba jakaś akwarelka, z pewnością bardzo daleka, od tego, co w grze zobaczymy. |
Przepraszam bardzo, ale nie istnieje coś takiego jak styl Magic: the Gathering. Rysuje tam zbyt wielu rónych stykistycznie artystów aby nazwać to "styl".
[UT: Od jakiegoś czasu w M:tG panuje urawniłowka... To juz nie to co kiedyś i pewien styl graficzny mimo różnych autorów się - niestety - ujawnił.]
|
|
Powrót do góry
|
|
|
KoliJack
Dołączył: 17 października 2002 Posty: 164
Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 9 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Nadeszła pora pora aby wtrącić parę groszy :)
1. Budynek Laboratorium/Kuźni lub czegoś tam innego - wygląda rewelacyjnie, a ta machineria dodaje mu tylko uroku, jedyne co mogę mu zarzucić to te jaskrawe kolorki które należałoby przyciemnić lub zmienić na bardziej mroczne.
2. Obiekt - kolorystyka idealnie wkomponowana w górski, śnieżny klimat, nadaje się wyśmienicie na jakąś lokację na mapie, ale tylko na lokację bo zamek jest z tego beznadziejny. Ach... jakbym chciał mieszkać w takim miasteczku...
3. Aniołek - zapiera dech w piersiach, jakby nie patrzeć ma to być Anioł/Anielica a przeciwnik na sam widok tej jednostki powinien się ewakuować na z góry upatrzone pozycje. Chociaż nieukrywam, że należałoby wywalić te gwiazdki i inne ozdobniki ze środka aureoli, a zostawić tylko samą obręcz, pozciagać te sztylety na łańcuszkach z końca szaty, pozatym to żelastwo co trzyma w ręce niebardzo nadaje się do walki, należy to coś zmienić na coś co będzie przypominało jakąś solidną nadającą się do walki (kuriozalnych rozmiarów :D ) broń służacą do masakrowania niewiernych (taki scyzoryk zaczepno-obronny do zadań specjalnych), pozatym zmienił bym kolor tego czegoś ze stalowego na złocisty.
4. Konik - wygląda jak jakaś maskotka, za nic nie przypomina mi rumaka bojowego - wypadało by mu nadać bardziej drapieżny wygląd a ten cfaniak na koniu aż się prosi o to aby dostać po tubie za sam wygląd :D , pozatym ta opaska ala cośtam nie pasuje do pełnej zbroi.
5. Łucznik - dopasować proporcje, zwinąć mu te mankiety i będzie wyglądał rewelacyjnie.
Jak widzę te szkice to, aż chce się żyć, oby wszystkie były takie a nawet lepsze. Będę z niecierpliwością czekał na następne.
Tak na marginesie: Na dwóch szkicach widziałem skomplikowaną maszynerię która spewnością będzie występowała także w innych lokacjach. Jakoś tak dziwnie skojarzyło mi się to z powolnym przygotowywaniem gruntu pod wprowadzenie jakiegoś bardziej zaawansowanego technicznie zamku jak np. Forge
___________ K.O.L.I.J.A.C.K.: Knight Optimized for Logical Infiltration and Judo/Android Calibrated for Killing |
|
Powrót do góry
|
|
|
hadżdżi Dawud az Gossarah
Dołączył: 29 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: Skawina
|
Wysłany: 12 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Struktura: bardzo dobra, ten styl mógłby obowiązywać w całej grze.
Rycerz: ciekawy, choć zbyt eklektyczny.
Łucznik: dobry choć proporcje ma hobbickie.
Anioł: stanowczo zbyt jaskrawy i nieproporcjonalny.
Most: bardzo interesująca konstrukcja, ale kolory fatalne.
___________ Nie zabijaj!
Martwy człowiek niczego od ciebie nie kupi. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Aerilien
Dołączył: 25 października 2002 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 12 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
No to i ja dorzucę coś od siebie:
1. Laboratorium - kolory trochę zbyt komiksowe, ale podoba mi się (ta tabliczka mnie jakoś ujęła ;)).
2. Miasto - mam wrażenie, że w każdej chwili może się zawalić... Nie wyobrażam sobie tego jako miasta, w roli przeprawy może być.
3. Anielica - brak jej "anielskiej lekkości". Lepiej wyglądałaby z mniejszą zbroją i mieczem (jak ona może zamachnąć się takim czymś?). Dłonie i ramiona ma jak niedźwiedź. Za to efekt świetlistości jest bardzo udany.
4. Kawalerzysta - gdyby zmienić kolorystykę z żółto-czarnej na biało-niebieską i włożyć mu hełm, byłoby doskonale...
5. Łucznik - trochę zbyt masywny, kojarzy mi się z Warcraftem, ale i tak bardzo klimatyczny.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Ururam Tururam
Dołączył: 17 października 2002 Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami
|
Wysłany: 12 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Na tym kończymy część oficjalną. :wink:
Podsumowanie jeszcze dziś zostanie wysłane do Ubisoftu.
___________ Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.) |
|
Powrót do góry
|
|
|
jOjO
Dołączył: 10 stycznia 2000 Posty: 164
Skąd: Onionburg
|
Wysłany: 12 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Ururam Tururam (cytat): |
Na tym kończymy część oficjalną. :wink: |
:D chyba I część!
oto dziś na Equilibris Team zaprezentował SZÓSTY szkic!
[link do pełnowymiarowej wersji]
Co o nim sądzicie?
moim zdaniem o ile H4 było przegięciem
to zaczynam się obawiać, czy te propozycje nie są przegięciem, jeno w drugą stronę...
Boh trojcu lubit, a ja H3 :P
ładne, ale nazbyt komixowe
___________ Baruk Khazad! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Coltain
Dołączył: 21 grudnia 2001 Posty: 164
Skąd: Legnica
|
Wysłany: 13 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Dokładnie jOjO coś im się za bardzo komiksu chce a to graficznie będzie jeszcze gożej niż h4 jak dla mnie (nie znam się na tym i nie wiem na ile to się zmieni już w grze) to to jest klęska zbyt bajkowe zbyt ładne coraz bardziej mi się to przypomina konsolową platformówke niż stratrgię.
___________ Coltain |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 13 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Mi to wygląda na odkrywkę diamentów. W sumie nieźle, ale trochę dziko to wygląda. W sumie kopalnie we wcześniejszych częściach heroes były ładniejsze. Kopalnie z H4 rulez:) Ciekawy jestem jak to w grze będzie wyglądało.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Guinea
Dołączył: 20 maja 2000 Posty: 164
Skąd: że znowu!
|
Wysłany: 13 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
W pomniejszeniu wygląda to jak wielkiej mocy działo :P ale pewnie się czepiam :).
___________ Achtung! Weasel!
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Fuuzy
Dołączył: 19 października 2002 Posty: 164
Skąd: Wasilków na Podlasiu (to nieprawda że ludzie porozumiewają się tu językiem gestów i chrząkni
|
Wysłany: 13 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Coltain (cytat): |
...coraz bardziej mi się to przypomina konsolową platformówke niż stratrgię. |
Zgadzam się.
Może twórcy chcą zyskać sobie nowych fanów i dlatego robią to w "konsolowej" stylistyce (wystarczy spojrzeć na aniola, zamek na wodzie, czy też na tą paskudną kopalnię)?
... w końcu jest możliwość tego, że gra wyjdzie na konsole...
Oj tego się obawiam najbardziej.
Nie mam nic do konsol, ale wiadomo ile gier zostalo zepsutych przez przejście na konsole.
W drugą stronę też jest tak samo...
Konsole i PeCety różnią się od siebie możliwościami i klimatem...
Na konsole jest wydawanych baaardzo dużo slabych gier (jako iż jest to rynek dużo większy niż PCetowy... choć proporcje wciąż są zachowane), typu Hulk, czy Wolverine Revange (dodam do tego jeszcze te siekaninkę opartą na Wladcy - herezja).
Jest to rynek bardzo chlonny, który od pewnego czasu jest - o zgrozo - częścią kultury masowej (świadczą o tym podane wyżej gry... ale są to tylko przyklady. Takich gier jest znacznie więcej).
Na konsole jest także dużo dobrych gier, tak więc amerykańska "kultura" nie zawdladnęla calkowicie rynkiem.
Jednak boję się Ubisoftu.
Boję się, że chcą tą grę przeladować różnej maści efektami.
Splycić ją do zręcznościówki (nawet w strategiach da się zrobić coś takiego).
...tylko po to by przyciągnąć "graczy", którzy grają w gry tylko z jednego powodu - granie jest modne.
Oby tak się nie stalo.
Oby Heroes 5 zostalo wydane tylko na PC i Mac'a.
Tak byloby lepiej, dla tej gry i jej fanów.
PS
Kopalnia jest do kitu :)
___________ Mamo! Spójrz! Jestem w Internecie... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Mr.Pool...
Dołączył: 24 września 2000 Posty: 164
Skąd: Łódź
|
Wysłany: 13 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Co do tego że ta kopalnia jest do kitu chyba wszyscy się zgodzą.
Jedno mnie zastanawia pierwsze rysunki dały nam posmakować jakiś nowych technologii (maszyna parowa, jakieś wielkie tłoki) a tu nagle UBI wychodzi z taką prehistorią cała budowla z drewna nawet tak istotne bloczki też są drewniane - a co najśmieszniejsze ni z gruszki ni z pietruszki wyjeżdżają z torami i tak się zastanawiam z czego zrobili szyny ??!!
Jeszcze ze dwa tygodnie potrzymają nas w niepewności i HUTĘ STALI nam pokażą - a tarcze będą robić nadal z plecionych gałęzi :lol:
I tak na marginesie kopalnie z 4 podobają mi się najbardziej a to coś to nawet kopalniom z 3 do pięt nie dorasta.
No chyba że to jest działko na kamienie :twisted:
___________ ... i tylko tyle mam do powiedzenia ;) |
|
Powrót do góry
|
|
|