Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-05-2 1:30:31
Autor Wiadomość
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 13 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Moze to i jest ladne ale nie do H5 i nie jako kopalnia. Rysunek mi sie podoba ale taka kopalnia(nawet nie wiadomo czego) mi poprostu NIEODPOWOIADA. :!:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 13 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Popieram. Najpierw jakaś grobla/tama/zamek (nie potrzebne skreślić:) o gigantycznych rozmiarach, pełna rozmachu, a teraz coś z epoki kamienia łupanego... Zgodził bym się na tą kopalnię, gdyby zrobili kilka jej rodzajów. Np. ta "kopalnia" dawała by 1 klejnot dziennie, a inny jej rodzaj, bardziej zaawansowany, dawał by np. 2 czy nawet 3 klejnoty dzienie. Ale mimo wszystko, między wcześniejszymi rysunkami były spore różnice, ale to coś to już przesada.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 13 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Jest całkiem dobry ten szkic kopalni.........
Pasuje do reszty i chciałbym aby taki był w Heroes5.

___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 13 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Wiecie moze ta kopalnia nie jest kopalnia znanych nam surowcow z heroesow. byc moze Ubi chce dac jakis nowy surowiec do gry i dlatego ona tak dziwnie wyglada.Ale ogolnie rysunek jest fajny
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 13 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Według mnie jest to najzwyklejsza w świecie kopalnia kamienia. Jednak nie wiem co o tym sądzić? Czegoś tu jeszcze brakuje jakiejś "budki" tak jak w HOMM-IV.
Za prędko by to ocenić, dopiero po prezentacji tartaku, kopalń złota, siarki, kryształu i klejnotów można bedzie coś więcej powiedzieć.

Z poprzednich części w pamieci najbardziej utknęła mi kopalnia/generator klejnotów i rzeczywiście tutaj powinny być róznice. Obiekt na podobieństwo z HOMM-IV powinien robić za kopalnię, a ten z HOMM-III za staw z klejnotami (w HOMM-IV był zbyt wypasiony)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Voythieus



Dołączył: 8 grudnia 2003
Posty: 164
Skąd: Nowa Dęba

Wysłany: 13 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Kopalnia kamienia, w której surowiec wyciąga się z wody? Nie, to muszą być klejnoty albo coś w tym stylu.

Poza tym to w ogóle mi się nie podoba - pusto, archaicznie, brakuje tylko mamutów majestatycznie przechadzających się w pobliżu siedzib homo erectus... Najbardziej nieudany rysunek, o reszcie wypowiem się w swoim czasie.

___________
http://www.BG.z.pl - premiera 1 stycznia 2004 roku.
"Za pokonanego można się uznać dopiero wtedy, gdy się poniosło klęskę" - Jack London (1876 - 1916).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 13 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

hmmm ta kopalnia to szkic ( i dlatego podchodze do tego z dystansem :twisted: ) nie podoba mi się zupełnie wygląda dziwnie i bardziej mi pasuje do jakiegos crpg niz do H5 no chyba ze na mapie przygod zostanie przedstawiona pod innym kątem i zostanie do niej ( te tory hmm niedość że wyglądaja na drewniane wychodżą/ prowadzą do niewiadomo czego :shock: dobezy by było aby pojawil się jakiś budyneczek albo obok tego dzilaka :lol: lub gdzies koło wagonika
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Morgul



Dołączył: 6 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: zewszad

Wysłany: 13 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Dla kopalni: NiE!
___________
Blood is life and it shall be all mine
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
jOjO



Dołączył: 10 stycznia 2000
Posty: 164
Skąd: Onionburg

Wysłany: 13 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Mr.Pool... (cytat):
No chyba że to jest działko na kamienie :twisted:


albo na qlki serowe :P

na CH ftoś fajną interpretację zapodał:
księżycowe kamienie łowione w refleksach na wodzie :P

coś jest nie halo z tą niespójnością stylistyczną...

___________
Baruk Khazad!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 13 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Voythieus (cytat):
Kopalnia kamienia, w której surowiec wyciąga się z wody? Nie, to muszą być klejnoty albo coś w tym stylu.

Poza tym to w ogóle mi się nie podoba - pusto, archaicznie, brakuje tylko mamutów majestatycznie przechadzających się w pobliżu siedzib homo erectus... Najbardziej nieudany rysunek, o reszcie wypowiem się w swoim czasie.

A kto powiedział że klejnoty wydobywa się z wody?? :?: :wink:
Mnie się na pewno bardziej podoba niż to pseudo miasto-przeprawa. oczywiście należałoby to trochę porawić ale jest ok, przynajmniej nie ma debilnych pastelowych kolorków jak poprzednie rysunki.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 13 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

A moze Wy macie jakieś wizje obiektów w HOMM-V? Wystarczy narysować... Chociażby jakis zamek.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 13 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Haarald:

:D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 13 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Ups (no to mi się chyba dostanie)... Ale powaznie: chodziło mi o przedstawienie, tego w formie rysunkowej (rysunkowy szkic rzucony na skaner). W każdym bądź razie nie jest to miejsce na publikowanie ponieważ dyskutujemy na temat projektów UbiSoftu.
Moznaby założyc osobny temat, gdzie możnaby tworzyć wizje obiektów, zapewne grafików wśród tutejszej społecznosci nie brakuje.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ururam Tururam



Dołączył: 17 października 2002
Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami

Wysłany: 18 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

heroes.ag.ru opublikowało wynik ankiety, czy ludziom podobają się szkice do H5. Wyniki są zastanawiające:

:) 55.1% respondentów twierdzi, że im się podobają.
:x 48.8% respondentów twierdzi, że nie.

Rosja to wielki kraj. U nich nawet w jedności jest 103,9%!

___________
Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Guinea



Dołączył: 20 maja 2000
Posty: 164
Skąd: że znowu!

Wysłany: 18 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Widocznie niektórym się jednocześnie podobają i nie ;).

A swoją drogą to oznacza że Ubi musi się bardziej postarać - w końcu u nas też jest sporo krytycznych opinii. A 55% to nie jest oszałamiający wynik.

___________
Achtung! Weasel!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
jOjO



Dołączył: 10 stycznia 2000
Posty: 164
Skąd: Onionburg

Wysłany: 24 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

a dziś na Round Table (forum CH) MuadDib zaprezentował kolejny szkic!
(ale zabijcie mie, nie wiem!, czy to z H5, czy na święta :P)



[link do pełnowymiarowej wersji]

A o tym co sądzicie?

zakładając, że to jednak (sic!) do H5...

___________
Baruk Khazad!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 24 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Gdyby wziąźć lupę to przy tym jelonku możnaby znaleźć grupkę smurfów z papciem na czele, a w krzakach po prawej stronie pewnie czai się Gargamel.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 24 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Ja nie wiem co ty chcesz od tego jelonka przecierz jest calkiem fajny. A co do tej budowli przypominajacej zamek zycia to jest zblizona budownictwem do tamy tylko ze tu urzyto lepszych kolorkow. To tyle.Wesolych swiat.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Fuuzy



Dołączył: 19 października 2002
Posty: 164
Skąd: Wasilków na Podlasiu (to nieprawda że ludzie porozumiewają się tu językiem gestów i chrząkni

Wysłany: 24 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Przepraszam, że się tak wyrażę... ale

O w mordę :shock: :shock: !!

Ten szkic, nie dość, że nie ma klimatu Hirków, to w dodatku nie ma klimatu WOGóle...

...ale jeśli to tylko "prezent" bożonarodzeniowy to wszystko w porządku :)



...ale jeśli to ma się znaleźć w H5... to będę z tym pomyslem walczyl do ostatniej kropli krwi... chyba...

___________
Mamo! Spójrz! Jestem w Internecie...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 24 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Bardzo dobry projekt, chociaż nie wyobrażam sobie okna zamku... I właściwie czego to zamek? Jak go zobaczyłem to pomyślałem, że to taki Tower ale moja siostra stwierdziła, że to zamek ludzi. Chociarz........
___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 24 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Thompson (cytat):
Bardzo dobry projekt, chociaż nie wyobrażam sobie okna zamku... I właściwie czego to zamek? Jak go zobaczyłem to pomyślałem, że to taki Tower ale moja siostra stwierdziła, że to zamek ludzi. Chociarz........

Właściwie takie nie wiadomo co :lol: Niby zamek ale jakiś dziwny, a te kolory i jelonek to rzeczywiście przegięcie, przecież nawet w H4 nie było tak kolorowo. :evil:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 24 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

... to znaczy. do kolorów nie mam nic - całość mi się podoba tylko czyj to zamek - ludzi czy magów?
___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 24 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Thompson (cytat):
... to znaczy. do kolorów nie mam nic - całość mi się podoba tylko czyj to zamek - ludzi czy magów?

Odpowiem, szkic koncepcyjny :D Ale tak szczerze, może nawet coś z tego będzie. Choć jak dla mnie, to nadal zbyt daleko odchodzi od poprzedników, zbyt wielkie to zbyt rozbudowane, ale pewnie zamek ludzi, bo do tej pory otrzymywaliśmy szkice o podobnym temacie(miasto tama, łuczkik, kawalerzysta, anioł).
Mnie osobiście bardziej odpowiada klimat bardziej średniowieczny budowi, taki jak w H3, ten na rysunku jest zbyt bajkowy, za duży w nim rozmach.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coltain



Dołączył: 21 grudnia 2001
Posty: 164
Skąd: Legnica

Wysłany: 24 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Czy na święta czy do h5 mało ważne ważne że gust MuadDib ma TROSZKĘ nie heroesowy. Za ładne za bajkowe czy też za mangowe (wypiera się tej mangi choć przyznaje że wszędzie o tym piszą fani) nie wiem ale jakoś nie zdziwie się jak zobacze różową diablice z kokardkami w następnej propozycji.
___________
Coltain
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 24 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Te zamki nie przedstawiają się za ciekawie... zbyt mdłe no i mangowe, jak ktoś już zauważył kolory gorsze od tego co mieliśmy w HOMM-IV.

Zamki powinny oddawać klimat a tu wyraźnie go brakuje:

Tower/Academy powinno być podobne do tego z HOMM-V (tyle ze więcej szczegółów). Powinien oddawać surowość zimowego klimatu a na szczytach wież świszczący siarczysty wiatr. Wieże idą wysoko w górę, a na 2/3 wysokości łączą się przejściami.

Necropolis powinno mieć fronowe wejście na kształt olbrzymiej czaszki, z furtą w środku. Powinno także nawiazywać nieco do Dark Gothic.

Inferno powinno mieć wejście na kształt głowy demona i przypominać nieco zamek z HOMM-III

Stronghold prostota, biały kamień wieże u dołu lekko zaokrąglone idące ku górze strzeliście.

Castle - szary ociosany kamień i także gotyk, tyle że średniowieczny. Wieze masywne na podwójnej podbudowie.

Zamek Natura/Rampart to właściwie szare mury, zarośnięte pnącą się roślinnością. Architektura taka jak w pierwszej częsci Władcy Pierścieni.

Fortress - ciemno szara bryła o kształcie trapeza, nieco omszona (mech) w kolorze zgniłozielonym. Ten z HOMM-III był w zasadzie dobry.

Ech gdybym miał czas to przedstawiłbym własną wizję artystyczną zamków... kiedyś sporo rysowałem. A moze ktoś z Was popróbuje? Zdaje się że w JB dobrych rysowników nie brakuje.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.