Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-05-2 3:58:19
Autor Wiadomość
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 6 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Trzeba pamiętać, że w każdym świecie zachodzi ewolucja technologiczna...
___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 6 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Mr.Pool... (cytat):

Jak widać po rysunkach będzie utrzymana zasada tworzenia całej grafiki ręcznie - i to jest chyba najmilsza niespodzianka.


Te obrazki wcale nie muszą oznacząć, że grafika będzie tworzona ręcznie. To tylko pierwsze rysunki, w grze wszystko może wyglądać zupełnie inaczej.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
MuadDib



Dołączył: 20 listopada 2003
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 6 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

I`d really like to understand your opinions, however I cant read polish... Ururam do you plan to make a summary ?
___________
Fabrice
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
jOjO



Dołączył: 10 stycznia 2000
Posty: 164
Skąd: Onionburg

Wysłany: 6 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Of course! Ururam will send full report the community feedback on Monday.
___________
Baruk Khazad!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 6 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Fuuzy (cytat):
Ann (cytat):
jak dla mnie to to jest niepokojąco mangowe

Zgadzam się w calej rozciąglości.
Ksztalty i kolory nie pozostawiają wątpliwości... a gdy dodamy jeszcze ten miecz...
Ekhm... pierwszy szkic jest naprawdę fajny, mimo iż kolory są zbyt jaskrawe. Z dwoma następnymi już nie jest tak dobrze. Ani aniol, ani zamek nie pasują w najmniejszym stopniu do klimatu Heroesów.

Co do rycerza... to ujdzie w tloku... ale nie powiem, że wyszedl najlepiej.
...

Nic dodawać nie trzeba, zdecydowane Nie dla mangi, nawet tej w najlepszym stylu :!: Mimo wszystko kolorki zbyt rzucajace się w oczy, zwłasza zamek ludzi powinien być utrzymany w ściśle określonej palecie barw, biało-czerwony, biało-niebieski, niebiesko-żółty itp. Co do tego budynku jest w miarę, pasuje do fabryki golemów lub kuźni(oprócz kolów). To niby miasto jest moim skromym zdaniem przegięciem, jeśli to jakaś inna budowla, tama, lub brama to ujdzie.
Jednak wszystko rozbija się jaki będzie silnik jak 2D to super, izometria też ok, ale jeżeli 3D to ja tego nie kupię, chodźby ze względy że to dej pory wydaje się z dużym powodzeniem gry w 2D.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
jOjO



Dołączył: 10 stycznia 2000
Posty: 164
Skąd: Onionburg

Wysłany: 6 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

taki mamy komplet!!! :D

zamieszczony na Heroes Community - łucznik


a tu piąty obrazek w całej okazałości

___________
Baruk Khazad!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mr.Pool...



Dołączył: 24 września 2000
Posty: 164
Skąd: Łódź

Wysłany: 7 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Tym razem Ja pierwszy sie wypowiem :D

Będzie to wypowiedź krótka i zwięzła :)

Ten łucznik to prawdziwy debeściak i jego mafia (czyt. łuk) też :wink:

Więcej takich a nie będę spał po nocach w oczekiwaniu na 5 :twisted:

___________
... i tylko tyle mam do powiedzenia ;)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Sir Wookash



Dołączył: 30 marca 2003
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 7 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Taki styl jak cavalier czy archer odpowiada mi całkowicie. Jest to i ładne i klimatyczne. Inna sprawa z aniołem. Choć muszę przyznać, że im dłużej na niego patrzę, tym bardziej mi się podoba :)

Co do budynków to też są świetne. :)

W ogóle te obrazki dały mi nadzieję na dobre HoMMV.

___________
Peace!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 7 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Łucznik - mmmm miodzio! Ciekawy tylko jestem jak zostania przedstawiony w finalnej wersji gry. Wszystko zależy od jej silnika, ale jeśli ma być 3D, to będzie kicha. Mam nadzieję, że nie będzie 3D i, że ostateczny wygląd jednostek nie będzie wiele odbiegał o tych przedstawionych na rysunkach. Czepmion i Łucznik są debeściackie, ale ten mangowy Archanioł to lekkie przegięcie. Ogółem jestem na duże TAK:)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 7 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Łucznik jest bardzo klimatyczny...........to dobrze............
Chociaż jak by się nad tym dłużej zastanowić to wszystkie jednostki i budynki przypominają stylowo gre Final Fantasy.

[----]

___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coltain



Dołączył: 21 grudnia 2001
Posty: 164
Skąd: Legnica

Wysłany: 7 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

To i ja ocenie całość nie wiem jak wy uważacie ale dla mnie jest to pięć rysunków z pięciu różnych gier bo się patrzę i patrzę i jakoś do siebie nie pasują.

Łucznik: jest ok coś za bardzo bajkowy ale jak na szkic jest dobry.
Czempion: pasuje do łucznika i jest bardzo ładny ale żółty tu się czepiam ale ten kolor nie pasuje mi jakoś do Zamku.
Aniołek: no on w tym zamku pasuje jak Tytan w Inferno brzydki nie wiadomo co to (skrzydlata halka??) po co i zero zgrania z Łucznikiem i czempionem.

Pejzaż: już za samą publikacje zabrał bym Ubi prawa do H5, co to jest bo według mnie to zgadzam się z Ann MANGA te kolory ten widok to nic innego jak stopklatka z mangowej bajki a co najlepsze znów ten rysunek nijak ma się do poprzednich.

Laboratorium: tu widać ewidętnie że to szkic więc pominę go milczeniem ale nie pasuje do tej bajki.

I teraz podsumowanie głośnym sokiem z H2 do H3 było przejście z świata bajkowego na baśniowy. Po porażce z H4 Ubi włączyła wsteczny ale widzę że coś nie mają wyczucia w wyhamowaniu zapędów i Ubi zafunduje nam Bajkowe H5 z lepszą grafiką 2005.

Niedość że te rysunki nie pasują same do siebie to nie wiem jak ma się ich bajkowa koncepcja do koncepcji JVC czyli H5 to strategia bo jakoś "skrzydlata halka i pozostałe nie robią wrażena strategii a rpgowskiej bajki.

Pozdrawiam

___________
Coltain
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 7 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Jak dla mnie to lucznik i czempion sa super. Co do labolatorium i tego "czegos" na wodzie to nie zbyt. A aniolek?? No coz mi nie odpowiada styl japonski(potezne bronie i pancerze a postac mala ktora gubi sie w tym wszystkim). Podsumowujac:jednostki ludzikie sa spoko a reszta z aniolem czy tez aniolka ktora nic nie widzie za tego kaptura to przesadzone szkice ktore mam nadzieje zmienia sie na lepsze.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 7 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

hmmm Po zobaczeniu 2 kolejnych szkiców ( kawalerzysty i łucznikia) moje wyobrażenie o H5 zmienie siem na big plus ;D Ciekwi mnie tylko czy wszytsko będzie utrzymane w takich mrocznych klimatach a może pojwią sie w końcu jakies baśniowe stworki????
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Pepuś



Dołączył: 18 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Aurum

Wysłany: 7 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Według mnie to czempion i łucznik wyglądają nawet nieźle. Zupełnie inna sprawa ma się z tym czymś zwanym aniołem. Jakby mu obciąć skrzydełka i zwinąć aureolę, powiedziałbym, że to zjawa lub upiór. Trochę przesadzili z tym aniołkiem :( i mam nadzieję że to się zmieni...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Faramir



Dołączył: 24 października 2002
Posty: 164
Skąd: za chwilę Poznań

Wysłany: 7 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Ten łucznik jest idealny. Wszystko mi się w nim podoba, począwszy od pancerza, po łuk, który dzierży, czy nawet buty. Krótko: idealny.
___________
Często i gęsto!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 7 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Jeżeli chodzi o łucznika to wyrażę nieco inne zdanie, jako z całej serii niby najlepszy, ale IMHO nadal zatrąca mangą wystarczy się dobrze przyjrzeć.
Ogromnie rozbudowane ciało, wielkie mankiety, mała główka itd. A naprawdę nie sądze że tak ciężko jest zobaczyć jak wyglądał średniowieczny łucznik/kusznik. No właśnie kolejna sprawa czy to nie powinien być jednak kusznik, chodźby ze względu na na że jeżeli przyjąć że to późne średniowiecze, to takch łuków się już nie używało(wyjątek stanowią tzw. angielscy długołucznicy). Ale to tylko moje marudzenie :)
Cytat:
I jeszcze w sprawie Bohaterów - ciekawe czy pojawi się np. Crag Hack, Jog, Sandro i reszta bo trzeba pamiętać, że powinni się stażeć, a oni są wiecznie młodzi.........niektózi nawet młodsi

Nie konieczne, Sandro to Licz, a Yog to pół-dżin więc mogą żyć znacznie dłużej od zwykłych ludzi :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 7 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Nie bede mowil: a nie mowilem. Nie o to chodzi. Jak dla mnie bomba. Chcialbym tylko zobaczyc to nie jako szkice, ale jako prawdziwe obiekty 3D. Nie wiem czy dalej beda wygladaly tak fajnie. Jesli chodzi o kwestie aniolka... WG mnie jest super, chciaz tez miecz rzeczywiscie troche przesadzony. Jesli ktos uwaza, ze nie pasuje do klimaty, zbyt bajkowy, za malo mroczny itp to niech sobie zada pytanie... Czy anioly sa normalnymi istotami, takimi jak ludzie, elfy czy nawet smoki? Z tego co wiem Anioly to dusze, dusze to duchy, zle duchy to zmory, Dobre to Anioly. Mysle, ze po dopracowaniu te Aniolki moga byc ekstra. Jesli chodzi o budynek to rzeczywiscie kolorek czerwony jest nie na miejscu... ja bym najchetniej widzial go w kolorze zlotym :P ... zartuje. Mozna go nieco stonowac. Jesli chodzi o budynek na rzece... Miasto to to nie jest. Stawialbym, ze to tama. I jesli tak bedzie wygladac mapa gry (ten alchemik to tez podobno budynek jaki ma byc na mapie) to gry nic nie przebije. Pozdrawiam.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Fuuzy



Dołączył: 19 października 2002
Posty: 164
Skąd: Wasilków na Podlasiu (to nieprawda że ludzie porozumiewają się tu językiem gestów i chrząkni

Wysłany: 7 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Serghan (cytat):
Z tego co wiem Anioly to dusze, dusze to duchy, zle duchy to zmory, Dobre to Anioly.


Ech... szkoda, że Sir Mullich nie wyjaśnil pochodzenia tych stworzeń...




Co do lucznika...

Jakiś on taki... dziwny jest :P

W sumie to może być... ale niebezpiecznie pachnie mi on mangą.
Nie wiem... może to ta pozycja... ale dlonie wydają mi się za duże jak na czlowieka... co do nóg też można mieć zastrzeżenia... brrr...
Podsumowując, ten lucznik nie podoba mi się.

___________
Mamo! Spójrz! Jestem w Internecie...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Darkena



Dołączył: 3 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Asgard - Kraina Asów

Wysłany: 7 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Według mnie:

Laboratorium : No mniodzio, malinka i te inne sprawy . Ogromnie mi się podoba, gdyby tylko dach był w odcieniu brązu, zgniłej zieleni, albo ewentualnie szarości byłaby pełnia szczęścia.

Archanioł : ładna postać, ale nie do heroes. Popatrzyłam na niego i zupełnie zbiło mnie z tropu. Poza tym, jak to w mandze często bywa ( bo ten obrazek siakoś takoś mandzią zalatuje ), proporcje są zachwiane. Twarz jakby kobieca, delikatna i subtelna... a reszta? Ogromniasta zbroja do tak drobnej twarzyczki i ten miecz....przesada.

Miasto : Cudo. Nic dodać nic ująć.

Kawalerzysta : świetny, tylko jakby był bez tej opaski na główce ( no dobra wiem czepiam się ale mi pasuje bez opaski i kropka )

Łucznik : super. Bardzo pasuje do heroes.

Tyle mojego zdania, w zasadzie najwięcej to do tego anioła. Według mnie to nie powinna być taka dziewuszka, jeno chłopa silnego za archanioła dać . I ubrać go w jakąś normalną zbroję. I dać za oręż pożądny miecz a nie jakieś koło od woza z przyczepionym roztrojonym ostrzem .

___________
Kill the spiders....

To save the

butterflies....
*´¨)
¸.·´¸.·*´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·' ¤*
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 7 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich zgromadzonych :)
1) Labolatorium - Ten budynek architektonicznie nie taki zły, jednak w tej formie wygląda jak domek gargamela. W 3d chyba wyszedłby lepiej.
2) Miasto na wodzie - Zupełnie nie kojarzy mi się to z heroesami, nie mam pojecia jakby to mialo wygladac w grze. Jednak jesli chodzi o sam obrazek to jak dla mnie OK, wyglada komiksowo i nie wiem czeku kojarzy sie z mangą...
3) Aniolek - No cóż... zdecydowane nie! Jest taki efekciarski, w rzeczywistosci kiczowaty. Ten drąg nie przypomina za bardzo miecza, jakby wczesniej cmentarz obrawowal :) Cala postac jest jakaś taka wybałuszona. Tak jak kiedyś rycerzykom lego zaczęli dodawać efekciarskie wielgachne obrzydliwe błyszczące miecze. Na szczęscie wtedy już mnie to przestało interesować! Mam wrazenie ze jakby taki aniolek pojawil sie w grze, to co chwila przy jego uderzeniach wyskakiwaly by napisy BONUS, TURBO, EXTRA, COMBO i jakis amerykanski glos krzyczal by te bzdury... bleh! A tu jeszcze taka mała dygresja apopos aniołka: Obrazek.
4) Koniarz - Jak dla mnie bardzo dobry! Tak trzymać. Co do kolorów moim zdaniem powinny być zgodne z kolorami naszego królestwa. Gdy jestem np. zielony-player, to moje ludki powinny miec cos zielonego, np kwiatek we wlosach :D
5) Łucznik - Wygląda jakby mial 150cm wzrostu (ma stopy jak Alf ;)), ale tak poza tym to bardzo fajny.

Co sie tyczy grafiki 3d! Trzeba tez sie zastanowic co ma oznaczac grafika 3d. Moze to byc zarowno grafika 2d uzyskana po renderowaniu obiektow-3d, albo rzeczywiste obiekty (jak w WarcrafcieIII). Ja jestem zdecydowanie za 3d. Byleby nie takie kloce kanciate jesli rzeczywiscie ubisoft zdecydowalby sie na pelny engine 3d.

A tak poza tematem: jesli HOMM1 bylo starozytnoscia to czym bylo KingsBounty? Rozumiem ze te epoki to przenosnia do poziomu gry, bo wiadomo ze herosi musza sie dziac w blizej nieokreslonym sredniowieczu.
A II poza tematem: ten pokemon mnie przeraza :shock:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 7 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Łucznik wygląda bardzo ciekawie i pasuje do kawalerzysty, co do anioła to absolutne nieporozumienie. No to jeszcze pikinier, krzyżowiec, mnich, moze giermek i ... (nie wiem co jeszcze) a graficzna wizja jednostek z Castle/Haven bedzie w komplecie :wink: .

Nie rozumiem co poniektórych forumowiczów, żądnych Forge :x :x :x - przecież to gwóźdź do trumny poniueważ psuje klimat fantasy, Jednocześnie pojawienie się tego czegoś tak własciwie zamyka definitywnie fabułę herosów. Wątpliwa satysfakcja kilku zatwardziałych fanów. Nie sugerujcie się ankietą o Forge, jestem pewien że gdyby mielibyśmy do wyboru Forge vs. jakiś inny nowy zamek fantasy. Zwyciężyłaby opcja druga.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 7 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Ni wim czemu tak najeżdżacie na Anielicę... No, może ma "troszkę" za długi mieczyk, "troszkę" za dużą zbroję... Ale jest OK... Mi się nawet podoba zmiana, że zamiast chopa dadzą kobitkę :wink: Ale ni wim po kiego Grzyba :wink: :wink: :wink: dali te frendzle przy kiecce... A łapy... Jak u niedźwiedzia... Ogólnie jest jednak OK.

Łucznik... No poprostu THE BEST. Lepiej być nie mogło. Extra łuk, hełmik... łucznik jest siuper... TYLKO NIE DAWAJCIE MU KUSZY!!! MUSI MIEĆ ŁUK!!!

Ten "zamek", aż za bardzo kojaży mi się z pałacem dla lalek Barbi... Jest beznadziejny do Heroesa, ale może ma przyszłość... Jednak ni wim, jak ludzie mają górą przejść... Całe zapchane domami... :lol:

Kawalerzesta OK... Popieram pomysł, że jak gram np. czerwonym, to odziały są w odcieniu czerwonym, bo żółty do mnie nie przemawia. I coś mało pancerza... Myślę, że po ulepszeniu dadzą mu chełmik...

A co do kuźni/golemiarni/laboratorium/gospody - browarni... to jest dobrze... Pod warunkiem, że Smurfy będą tam pifko lać do kufelków z Grzybka... :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 7 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

:arrow: Pierwszy rysunek z zamkiem wygląda dosć dziwnie...tak wogóle nie sądze żeby był to zamek może raczej cos w rodzaju tamy albo może tzw quest guard albo border guard tyle ze w wersji wodnej :)
:arrow: Jeżeli chodzi o Archanioła no cóż prawda jest troszke za bardzo w stylu mangowym jednak fajnie ze dla odmiany Archaniołem jest kobieta pozatym fajnie wygląda w tym kapturze jak ma zasłonięte oczy, chociaz z drugiej strony miecz i rękawice są o wiele za duże. Ma tez fajną aureole wokól głowy :)
:arrow: Kawalerzysta wyglądałby nieżle gdyby zamiast tej opaski i długich włosów miałby np hełm, kolorki troszke nie za bardzo pasują ale i tak wygląda niezle.
:arrow: Budyneczek hmm na 90% jest to kopalnia mercury, wytwórnia golemów raczej odpada, fakt zamiast tego czerwonego dachu mógłby być zgniło zielony ewentualnie złoty, gdyby nie ta maszyna przy budynku mógłaby wtedy to być np. tawerna
:arrow: Łucznik wygląda najlepiej, wszystko jest w nim idealne, no może jak na łucznika ma troszke za dużo zbroi :)


:idea: Nie wiem czy zauważyliscie ale mamy artworki Cavaliera(wersja niepolepszona, polepszony byłby Champion), oraz Archangel(tu akurat wersja polepszona wersja nieulepszona to Angel), wiec może jednak Ubisoft wprowadzi polepszenia tym bardziej ze Cavalier naprawde wygląda na jednostkę nieulepszoną (ma za mało zbroi, nawet hełmu nie ma) co wy na to :?:

:!: Tristan :!:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Guinea



Dołączył: 20 maja 2000
Posty: 164
Skąd: że znowu!

Wysłany: 7 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Różnica między "anielicą" a łucznikiem i konnym polega na tym, że ta pierwsza wygląda na jednostkę już gotową do gry, taką jaką można by umieścić na polu bitwy, zaś 2 pozostałe jednostki to są chyba "concept-arty" czy jak je tam zwał - wstępny szkic żeby goście od 3D mieli się na czym wzorować. Wszystkie trzy w sumie mi pasują. Nie czepiajcie się tak zbytniej efektowności, wg mnie lepiej trochę zbyt efektownie niż niemrawo :) - niby grafa nie jest najważniejsza, ale miło popatrzeć jak walka jest toczona z zapałem, a nie że-chciałby-ale-nie-może-bo-się-przewróci.

Dwa pozostałe obrazki mniej mi przypadły do gustu - to wygląda jakby jakieś dobre wróżki rtęć warzyły ;). Zbyt bajkowe jak dla mnie. Ale nie ma co wybrzydzać, mogło być dużo gorzej.

Ogólnie nie jest źle, jak na początek prac to nawet powiem że dobrze ;). Ubi jest na dobrej drodze, a co najważniejsze, chce wiedzieć co fani myślą o ich poczynaniach (albo przynajmniej dobrze udają - to i taki duży postęp po 3DO :)). Oby tak dalej.

___________
Achtung! Weasel!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
jOjO



Dołączył: 10 stycznia 2000
Posty: 164
Skąd: Onionburg

Wysłany: 8 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

pięć artworków

a rysowane (ja tak to widzę) co najmniej przez dwóch grafików (a może nawet 4!)

łucznika i kawalerzystę raczej na pewno ta sama ręka kreśliła
być może - ale wątpię ;) - także i anielcia spod tej samej ręki wyszła...
NASZA qźnia możliwe że też od 1. rysownika, ale jest szansa, że nie...

natomiast pejzaż to inny styl zupełnie

i co o tym sądzić?
kilka lefreksji mam...

:!: chwała Fabrycemu, za kontakt z fanami
dla mię to dowód, że wnioski z klęski H4 zostały wyciągnięte!
:!: niepokoi mię brak w szkicach istot nieludzkich! w sumie, narysować łucznika, to każdy potrawi ;) a JAK wyglądać będą bestie najróżniejsze? (mamy wszak po H4 przykład, jak można spitolić nieftóre postaci - że behemota przypomnę... :( )
:!: co do wyglądu szkiców (anime, komiks, kolorystyk itp) nie przywiązywałbym aż takiej wielkiej wagi...
to się na pewno sporo zmieni...
popatrzcie na szkice do H3 i porównajcie z H3 - zmiany częśtokroć! wręcz jakościowe!

:!: pejzaż...
to kreska, ftórą znam z siakiegoś komixu (fachowcy mię może wspomogą! - coś wyczuwam wpływ francuskiej szkoły komixu... może Rosiński? :P) świadomie chropawa, eklektyczna w końcowym efekcie...
takie pejzaże mię na kfilę zakwycają!, ale dość prędko irytują
gdy tylko zaczynam zamiast wrażeniami, zajmować się analizą
morze, żeglowne, zapewne niepłytkie, sztormowe (bo czemuż by nie?) zapora (sama z siebie w tych rozmiarach będąca cudem technicznym - no chyba, że magii, ale jam sceptyczny :P) i na tej zaporze (ftóra w naszym świecie mam dość ściśle określoną trwałość!) buduje się osiedle...
i dość gęsto zabudowane!
a do tego siakaś maszyneria, przypuszczam, że wątpię, ale niezbyt wierzę by cicho pracowała!
FTO kce mieszkać w takich warunkach?
a ta dziura? co to ma być? i jakie są koszta (techniczne, finansowe!) takiej konstrukcji?

dlatego co do pejzażu...
ładny obrazek, ale do niczego się nie nadaje...

:!: anielcia
niepokoją mię tak nachalne odwołania do naszego świata
zarówno gwiazda Dawida (uzupełniona hebrajskimi inicjałami!) jak i celtycki krzyż...
to może nas w ślepą uliczkę zaprowadzić

sama anielcia, podobnie jak z pejzażem, ładna :P
ale nie do końca sensowna!
miecz pełni określoną rolę jako narzędzie zabijania przeciwnika!
takie kotwiczne haki będą po prostu przeszkadzać w walce! to nie jest ani nadziak (do walki w zwarciu!) ani halabarda, do walki w półdystansie (głównie przeciw kawalerii!)
rękojeść jest niestety żałosna... w sumie niech sobie fto kce popatrzy na jakąkolwiek galerię broni białej i zauważy JAK broń wygląda...

ładna anielcia, ale pięknem heroinek z okładek fantasy... zero kontaktu z jakimkolwiek realizmem...

:!: kawalerzysta i łucznik
bardzo miłe dla oka postaci
tradycyjne, z wyraźnym charakterem rysownika
jako artworki super
ważne teraz jak się to przełoży na postaci w ruchu i animacji

:!: na końcu NASZA qźnia
mię się ona podoba (nawet jeśli to nie qźnia :P)
fakt, wygląda troche za bardzo komixowato (Kajko i Kokosz sie kłaniają :P), ale znacznie lepiej niż pejzaż tego niby-miasta!

:!: resume
zapowiedź jest bardzo obiecująca!
wiele nadzieji na przekonianie zwątpionych po H4 (i ja...) na powrót do wielkości HoMM (nie tylko poprzez wspaniałego WoGa!) [UT: Ech propagandzisto! A ja lubię H4 i za świetną grę uznaje, a WoGa nie lubię. A co?]

z pewną taką nieśmiałością oczekiwać nam trza na kolejne odsłony tego co Ubi robi! bo w to że rUbi, nikt już chyba nie wątpi! :D

___________
Baruk Khazad!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.