Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-05-2 3:50:15
Autor Wiadomość
Manticore



Dołączył: 26 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Północne Pustkowia :)

Wysłany: 25 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Cóżżżż, gdyby nie ten Jelonek, soczysta aż do bólu zieleń to mogłoby to być. Sam zamek kształtem przypomina Minas Tirith narysowane ręką Alana Lee, tylko wszystko jakieś za jasne. Na pierwszy rzut oka widać, że to będzie odpowiednik Castle/Haven. Jeśli chodzi o koncecję zamku to lepsza niż w homm4, jeśli chodzi o kolorystykę to gorsza niż cokolwiek w hirkach do tej pory widziałem :/


Pozdrawiam :)
Manticore

___________
Heroes of Might and Magic 4.....there is no curse in elvish, entish or the tongues of man for this treachery !!!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Faramir



Dołączył: 24 października 2002
Posty: 164
Skąd: za chwilę Poznań

Wysłany: 25 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

O w morde... słow mi normalnie zabrakło... :P
___________
Często i gęsto!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 25 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Ja tylko pro forma :P.

Jak zobaczę jakiś rysunek do H5 przy którym nie chciałbym przeklinać i mówić, że jest zupełnie do niczego, psuje klimat, kolorystyką jest jeszcze gorszy (niemożliwe!) od H4 ..etc., to się w tym topicu jeszcze raz odezwę :).

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 25 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Gdyby przedstawili samą budowlę, bez otoczenia, to pewnie by się spodobało;) Przecież ten jelonek i reszta, jest tylko po to, by nie przedstawiac surowego szkicu. Mnie to nie przeszkadza, i tak w grze bedzie inne otoczenie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Faramir



Dołączył: 24 października 2002
Posty: 164
Skąd: za chwilę Poznań

Wysłany: 25 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Już wiem, co mi ten rysunek przypomina! Samuraja Jacka! I to JEST komplement! Bo Samuraj Jack jest w sumie jedyną kreskówką, która mi się naprawdę podoba. Ale nie zmienia to tego, że i tak nie widzę Heroesów w tym stylu :). Jednak to, iż tak ich nie widzę, nie oznacza, iż uważam to za złe. Wnioski do wyciągnięcia dla każdego osobiście :).
___________
Często i gęsto!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 25 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Wild coyote (cytat):
Gdyby przedstawili samą budowlę, bez otoczenia, to pewnie by się spodobało;) Przecież ten jelonek i reszta, jest tylko po to, by nie przedstawiac surowego szkicu. Mnie to nie przeszkadza, i tak w grze bedzie inne otoczenie.

Ja bym tam wolał obejrzeć czyste szkice, a nie pastelowe obrazki.( Poniekąd, tak właśnie powinno być, szkice a później kolorystyka)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ururam Tururam



Dołączył: 17 października 2002
Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami

Wysłany: 29 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Uwaga :!:

Do piątku 2-go stycznia (rano!) zbieram tu opinie odnośnie siódmego szkicu, potem raportuję Ubisoftowi.




Moja prywatna opinia: jestem po prostu oczarowany i zachwycony!
Takich właśnie Herosów V czekam!!!

___________
Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 29 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Z waszych opini wywnioskowalem ze to wszystko za jasne i zbyt kolorowe. W takim razie niech UT poprosi o szkic czegos mrocznego np. diabla, inferno, czy tez szkieleta. A co to ostatniego rysunku to rzeczywiscie za jasny i cukierkowy. Jezeli to Zamek\Castle to nie zabardzo pasuje do przedstawionych wczesniej szkicow lucznika i konnego.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mr.Pool...



Dołączył: 24 września 2000
Posty: 164
Skąd: Łódź

Wysłany: 29 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

A mnie się podoba, może nie tak bardzo jak ta poprzednia akwarela ale i ta jest ok!

Nie bardzo rozumiem uwag po adresem kolorystyki przeca akwarela to farba wymieszana z wodą i naniesiona na białą kartkę wcześniej za szkicowaną ołówkiem - więc bez przesady jakiej głębi kolorów się chcecie po czymś takim spodziewać ??

Co do samego zamku to można niemal na 100% powiedzieć że to Castle, wniosek te 2 wielkie posągi żywcem zaciągnięte z Władcy pierścienia, które są takimi duchowymi strażnikami przedstawiają postacie Aniołów - nic więcej dodawać chyba nie trzeba :)

Nie wiem czy zauważyliście w głębi widać zapaloną Latarnię Morską na tle stateczków, morza - oceanu ?!

___________
... i tylko tyle mam do powiedzenia ;)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 29 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

A mnie się podoba...

Zamek jest ładny i klimatyczny. Pasuje do Heroesów i wogóle... Lekko zamszony, na wzgórzu, mnóstwo wież i murów... Dla mnie bombastyczny... :D

Pomniki nie są złe... ale takie trochę... kwadratowe...

Otoczenie... mi się nawet podoba... Ale... nie wyobrażam sobie, jak to wszystko ma wyglądać w grze...

To tyle... Ogółem, jest ok... :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Valturman



Dołączył: 29 października 2002
Posty: 164
Skąd: Z dalekiego Cienia

Wysłany: 30 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

KLimatyczne czy nie?. To są przcież rysunki wyjściowe i nie można tu mówic że jest klimat herosów lub go nie ma. Przyzwyczailiśmu sie do wizenia zamków z góry, i takie najazdy są nowum, a dla wielu ortodoksyjnych graczy moga być nieklimatyczne, oburzajce, odpychające itp. Osobiści epodoba mi sie możliwość najazdów kamery na obiety na mapie w sposób jaki przedstawiają to szkice.
___________
Nie wolno się bać. Strach zabija duszę. Strach to mała śmierć, a wielkie unicestwienie. Stawię mu czoło niechaj przejdzie po mnie i przeze mnie. A kiedy przejdzia obrócę oko swej jaźni na jego drogę. którędy przeszedł strach nie ma nic jestem tylko JA.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Fuuzy



Dołączył: 19 października 2002
Posty: 164
Skąd: Wasilków na Podlasiu (to nieprawda że ludzie porozumiewają się tu językiem gestów i chrząkni

Wysłany: 30 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Ekhm... cóż... według mnie tu nie chodzi o kąt widzenia i kolorystykę, ale o KSZTALT i REALIZM grafiki (a jeśli o grafikę chodzi to jestem ortodoksyjnym fanem realizmu... nawet, jeśli chodzi o magię, czy magiczne stwory).

Wystarczy spojrzeć na ostatni szkic (pomijając już kolorystykę i tego jelonka :))

Na pierwszy plan wysuwa się grupa domków wraz z kilkoma wieżami.
Już do tego mam wiele zastrzeżeń... spójrzcie na proporcje... wystarczy wziąć stamtąd jeden dowolny domek i porównać go z zamkiem...

Zaraz po tym widzimy dwa posągi, które same w sobie są beznadziejne.
Ich kształt i wielkość całkiem nieźle świadczą o budowniczych... tylko czy to jest praktyczne?
W krainach gdzie wiecznie panuje wojna, budowanie wielkich monumentów nie ma raczej sensu... poza tym, pachnie mi to "Władcą pierścieni" (filmem)... co niezbyt mi się podoba...

Po tym zostaje nam zamek... który stanowi takie przegięcie, że hoho...

No, co to jest?
To ma pełnić rolę twierdzy?
Przepraszam... ale to jest zwykle efekciarstwo.
Sam fakt zbudowania czegoś takiego jest bezsensowny.
Poza tym, jak można żyć w czymś takim?
Toż ścisk musi tam być większy niż w niejednej, dzisiejszej, metropolii.

To, co zostało pomijam milczeniem... nawet nie chce mi się o tym pisać...

___________
Mamo! Spójrz! Jestem w Internecie...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 30 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Bardzo fajny szkic jednak brakuje mu troche klimatu ale i tak fajny
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
hadżdżi Dawud az Gossarah



Dołączył: 29 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: Skawina

Wysłany: 30 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Kolejny zaprezentowany szkic jest niewątpliwie najlepszy z dotychczasowych.
Klimat jest nieco disneyowski, ale to nie przeszkadza.

___________
Nie zabijaj!
Martwy człowiek niczego od ciebie nie kupi.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 31 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Oglądając te szkice zaczynam mieć obawy, że H5 znów nie będzie miał ani trochę mroku... Z niecierpliwością czekam więc na kogoś z ciemej strony mocy, żeby Ubi rozwiał me obawy :wink: .
Cóż - najefektowniej prezentuje się łucznik, ale moim zdaniem jest za bardzo ciężkozbrojny... i ten hełm jakoś mi cały klimat psuje (o ile się nie mylę, to hełm XV/XVI-wieczny... nic tylko z muszkietami i galeonami mi się kojarzy...).
Kawalerzysta ma jeden drobny mankament - nie ma hełmu... (no comments...) Poza tym ktoś tam kiedyś narzekał, że koń ma nienaturalnie wygiętą szyję, ale ja się na koniach nie znam...
Archanioł - moim zdaniem wogóle tu nie pasuje - archanioł powinien zostać utrzymany w dotychczasowym stylu (H3 i H4)...
To ostatnie miasto wygląda ekstra... tamto wcześniejsze też całkiem niezłe. Kuźnia czy coś w tym stylu też dobre, ale najbardziej mi się kopalnie podoba. Tylko wszędzie jeden mankament - zbyt to pastelowe... takie zbyt bajkowe, jakby z komiksu... Ale to w końcu jedynie szkice...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Fuuzy



Dołączył: 19 października 2002
Posty: 164
Skąd: Wasilków na Podlasiu (to nieprawda że ludzie porozumiewają się tu językiem gestów i chrząkni

Wysłany: 31 grudnia 2003     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Isgrimnur (cytat):
(...)jakby z komiksu... Ale to w końcu jedynie szkice...



Well... :wink:

MuadDib twierdzi, że w takiej oto stylistyce ma być utrzymana cala gra... cóż... a czego można się spodziewać po fanie komiksów...

ech... nie wiem... może jeszcze coś się odmieni... ale jeśli te szkice (i im podobne) zostaną zaimpletowane w H5 (o 3d już nie mówię... bo to czysta herezja) to gra sporo u mnie straci (jakieś 4 punkty w skali od 1 do 10)

___________
Mamo! Spójrz! Jestem w Internecie...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 1 stycznia 2004     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Zacznę od szkiców najbardziej mi sie podobających..

Łucznik - już się nie mogę doczekać, jak znajdzie się kiedyś tam w mojej armii! Trochę mniej go opancerzyć, zwiększyć głowę i zmniejszyć numer buta i wszystko będzie IDEALNE! :D

Kawaleria - hmmm.....mam nadzieję, że to jest nieulepszana wersja, a w ulepszanej będzie więcej pancerzu zarówno dla jeźdźca jak i konia. Kolor żółty bardzo dobrze tu pasuje i w sumie nie mam zbytnio czego się tu uczepić...no może tą chustę wywalić i jakiś porządny hełm wsadzić. :)

Labolatorium - dosyć fajny budynek, prawdopodobnie labolatorium rtęci, jednak za bardzo przypominający jakąś karczmę...jakby to zmienić tak, żeby nie myliło się z żadnymi karczmami ani fabrykami golemów to budynek byłby świetny :P

Wodne miasto/Zapora - ja to uważam bardziej za jakieś neutralne miasto. Może magiczny port dla zamku Tower? Wszystko jest możliwe...może też to jest tylko coś w stylu zwyklego garnizonu, tyle że takiego bardziej rozbudowanego. Możnaby w nim postawić parę budowli, jakieś zyski by to przynosiło. Również marynarze i wodni magowie i żywiołaki wody byliby tam dostępni do kupna. Takie są moje podejrzenia, ogólnie nawet fajnie to się zapowiada, lecz....boję się, że coś niedobrego będzie z tej nowej budowli.......no wiecie....nieznane, ale coż, czas okaże! :wink:

Kopalnia - bieda i nędza totalna. Nie pasuje do innych szkiców, kolorowych, wielkich, z wieloma szczegółami, dopracowanymi pod każdym względem. To chyba jakaś pomyłka...chociaż....widać też, że ziemia wokół kamieni świeci się jakimiś światełkami na biało. Może to jakieś magiczne kamienie wydobywane tylko w określonych miejscach i moczone w specjalnej wodzie, aby potem wybudować z nich magiczne twierdze...nie wiem...ale póki co jestem do tego sceptycznie nastawiony :?

Baśniowe miasto - nie, nie, nie. Nie będę się na ten temat wypowiadał...jakieś jelonki, zielona trawka i drzewka, czyste blękitne niebo, kwiatki na polanach...po prostu jestem zażenowany i rozczarowany tym szkicem....mam nadzieję, iż nie zostanie on zastosowany w herosach :(

No i na koniec...Archanioł(ka?) - co to ma być? Malutka, drobniutka kobieta z wielkimi skrzydłami taszcząca ogormną ciężką zbroję i w ręku trzymająca długi na 5 metrów, czerwony, w miejscu uchwytu przypominający kierownicę miecz? Skasować ten projekt w ogóle! Archaniołem nie powinna w ogóle być kobieta! Ktoś widział gdzieś anioły - kobiety? Pamiętacie Archanioła z H3? Zwykłego rozmiaru, lecz dumny, poważny i potężny. Dzierżył piękny, falisty miecz, lekką, lecz cudowną zbroję, jakieś sandały które bardzo ładnie wyglądały i doskonale pasująca do reszty ciała twarz. Takiego Archanioła chciałbym zobaczyć w Heroes V, a tu widzę takie coś.....ten miecz jest zdecydowanie za długi........i w ogóle nie pasuje......to tak samo jak centaur z tułowiem krowy, minotaur z twarzą w kształcie prosiaka, jak zielony jednorożec, różowy drzewiec, tytan bez pioruna, smok ziejący wodą, rower z napędem odrzutowym itd.......Kategorycznie jestem na nie! :x

Ogółem podobają się mi : Łucznik, Kawalerzysta, Labolatorium i Wodna Zapora. Trzeba w nich dopracować kilka szczegółów, lecz ogólnie są w porządku.

Z kopalnią może byłby sensowny pomysł, gdyby Ubisoft podało co mozna w tym czymś wydobywać

Miasto w sumie jest ładne, otoczenie też, tyle, że nie pasujące zupełnie do klimatu herosów

Nad Archaniołem nie ma co pracowac, po prostu podrzeć projekt na kawałki i zaczać od nowa wzroując się nad tym z H3.

Wszyscy mówią, że szkice zajeżdżają mocno mangą. Nie licząc Archanioła mnie to nie przeszkadza, to są tylko szkice i jestem pewien, że w grze będą bardziej "poważne" ( mniej kolorowe, styl bardziej realny itp. ) Ogółem jest dobrze i....Ubisoft, tak trzymać :!: :twisted:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 1 stycznia 2004     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Co do tego budynku na początku to raczej miejsce obrabiania rtęci. Co do zamku to jest ok tylko jak by się do niego wjeżdżało - łódką. Archaniol, krótko to porażka zupełnie nie ten styl gry co HOMM. Jeździec spoko tylko jakiś wypas hełm by mu dali ( tylko bez udziwnień )
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 1 stycznia 2004     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Wszystkie szkice są OK - świetny klimat z nich bije i przypomina czasy kiedy grało się w Heroes III z kumplem :twisted: ... Przedewszystkim niech łucznicy tak właśnie wyglądają ( przypominają tych z Heroes I ), archanioły też są dobre a miecze boskie ( pamiętajcie, że to są wysłannicy boscy i ich broń musi być ostateczna, niezniszczalna, potężna )...... I tak dalej - po prostu róbcie swoje, my ocenimy was później :twisted: .............
___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ururam Tururam



Dołączył: 17 października 2002
Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami

Wysłany: 2 stycznia 2004     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Na tym etapie opinie o siódmym szkicu zostają przekazane do Ubisoftu.
___________
Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 7 stycznia 2004     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Kiedy wreszcie pokażą jakiś mroczny zamek? Chcę zobaczyć koncepcję Necropolis.... doskonale potrafię go sobie wyobrazić... ale to tylko wizje aczkolwiek możiwe do uwiecznienia na płótnie [nic tylko brac się do roboty :twisted: ]
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 7 stycznia 2004     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

A propos ostatniego szkicu:
-Jelonek - won! :)
-Trochę spłaszczyć zamek
-Zrobić szarobure niebo (i koniecznie wronę:))
-Akwedukt (?) zmienić w gościniec
-zrobić ciemniejszą trawę
-zamki winny stac nieco dalej od siebie
wtedy będzie to do bólu klimatyczne ;)

Bardzo podoba mi się, że ta wizja nie zakłada, że na mapie [...] (usunięte by jOjO - sądzę, że nei jest dobrym pomysłem zaczynać swoją bytność w nowym mieńscu od wulgaryzmów) za przeproszeniem będzie kolorowych fontanien, świecidełek, studzienek itp.

Mnie się wydaje że H5 i tak będzie fajne.

(Moja ksywka nie służy uzurpacji zwierzchnictwa nad IJB, po prostu tak u mnie mnie tytułują;))
a jako, że nie uznajemy (poza dyplomatycznymi!) nieJaskiniowych tytułów, zostawiłem Twoje imię, Gościu
jOjO
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 8 stycznia 2004     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Chciałbym odnieść się do zarzutu "bajkowości" przedstawionych szkiców. Czy pamiętacie jak wyglądały jednostki z HoM&M I (chociażby smok przypominał fioletową pluszową maskotkę), jeżeli nie były bajkowe to niech mnie tramwaj przejedzie. A przecież ta część gry jest przez wielu uważana jako najbardziej klimatyczna. Świat przedstawiony w Heroesach to przecież świat jak najbardziej fantastyczny czyli nierealny, legendarny, właśnie "bajkowy", przedstawiony w krzywym zwierciadle. Dla mnie ta gra jest jak książka z obrazkami, uwielbiam w nią grać ponieważ pobudza moją wyobraźnię, pozwala wcielać się w bohaterów poszukujących przygód w tajemniczych krainach. Dlatego uważam że zbytnie urealistycznienie gry byłoby czynnikiem pozbawiającym dużej części jej klimatu. I tyle.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 8 stycznia 2004     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Brawo!
To ma być coś baśniowego, ALE nie o urealistycznianie gry tu chodzi (czego sam nie popieram).

nawet w baśniach pojawiały się upiory, demony, rzeczy przerażające, a także honor, prawo, wielkie gmachy i szlachetni rycerze.

Natomiast, to co do tej pory widać na szkicach to kolejna wersja cudownej, szczęśliwej, cukierkowej krainy, w której nic złego się nie dzieje, nie ma żadnych wojen i nikt się do walki nie szykuje....
(teraz do szczęśliwej, cudownej itd.. można jeszcze dołożyć: komiksowej krainy)


a ja mam dosyć tęczy! dosyć cudownego, sielskiego klimatu, jelonków, soczyście zielonej trawy, smurfowych domków.... chcę KRWIIII....... no dobrze, może niekoniecznie krwi (choć martwe ciała mogłyby efektowniej wyglądać :), ale jak znów venom spawn będzie wyglądał jak zielona żarówka, anioł jak reklama neonów, a mapa przygody jak mieszanka wedlowska w kalejdoskopie, to ja dziękuję. To ma być świat gdzie przede wszystkim toczy się WOJNA może nawet pogrążony w mroku...

Nawet w baśniach tak by zamek rycerzy NIE wyglądał... może jakiejś dobrej wróżki, ale nie rycerzy.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mr.Pool...



Dołączył: 24 września 2000
Posty: 164
Skąd: Łódź

Wysłany: 9 stycznia 2004     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Wydaje mi się że troszkę przesadzasz Acid, wylewnie mówisz że brakowało w H4 zła i jak oglądasz te rysunki do H5 to też tego zła brakuje i że wszystko jest piękne , miodne i za dobre.

A moim zdaniem powinieneś się cieszyć że zarówno Zamek jak i mieszkańcy tegoż Zamku czyli Anielica, Łucznik, Kawalerzysta wyglądają tak bajkowo i sielankowo bo z której strony byś na to nie patrzył to Anioł jest Wzorcem dobra !!! i powinien stać na straży tego dobra - czy nie ???

A ty chcesz żeby to dobro wcale nie wyglądało tak dobrze tylko aby troszkę więcej w nim było widać zła.

A w takim razie Ja zadaje pytanie - Jak wówczas miałoby wyglądać zło ????

Moim skromnym zdaniem to jak na razie dobro wygląda jak najbardziej OKi z Aniołkiem na czele, który jest piękny i bajkowy a zarazem groźny i potężny.
Natomiast mam nadzieję że jak Ubi pokaże złe zamki i postacie, będą one odrażające paskudne, ich kolorystyka będzie przytłaczająca, wywołująca smutek i strach.
Na mapie przygody ziemie dobra które będą stykały się z krainą zła będą tworzyły prawdziwy kontrast (Piękna kwitnąca i tętniąca życiem kraina będzie przechodzić w stęchniałą, brudną, pustą, szarą, porośniętą mchami krainę ZŁA !!!! )

___________
... i tylko tyle mam do powiedzenia ;)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.