Autor |
Wiadomość |
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 13 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Moze to i jest ladne ale nie do H5 i nie jako kopalnia. Rysunek mi sie podoba ale taka kopalnia(nawet nie wiadomo czego) mi poprostu NIEODPOWOIADA. :!:
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 13 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Popieram. Najpierw jakaś grobla/tama/zamek (nie potrzebne skreślić:) o gigantycznych rozmiarach, pełna rozmachu, a teraz coś z epoki kamienia łupanego... Zgodził bym się na tą kopalnię, gdyby zrobili kilka jej rodzajów. Np. ta "kopalnia" dawała by 1 klejnot dziennie, a inny jej rodzaj, bardziej zaawansowany, dawał by np. 2 czy nawet 3 klejnoty dzienie. Ale mimo wszystko, między wcześniejszymi rysunkami były spore różnice, ale to coś to już przesada.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Thompson
Dołączył: 27 maja 2003 Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu
|
Wysłany: 13 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Jest całkiem dobry ten szkic kopalni.........
Pasuje do reszty i chciałbym aby taki był w Heroes5.
___________ Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 13 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Wiecie moze ta kopalnia nie jest kopalnia znanych nam surowcow z heroesow. byc moze Ubi chce dac jakis nowy surowiec do gry i dlatego ona tak dziwnie wyglada.Ale ogolnie rysunek jest fajny
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 13 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Według mnie jest to najzwyklejsza w świecie kopalnia kamienia. Jednak nie wiem co o tym sądzić? Czegoś tu jeszcze brakuje jakiejś "budki" tak jak w HOMM-IV.
Za prędko by to ocenić, dopiero po prezentacji tartaku, kopalń złota, siarki, kryształu i klejnotów można bedzie coś więcej powiedzieć.
Z poprzednich części w pamieci najbardziej utknęła mi kopalnia/generator klejnotów i rzeczywiście tutaj powinny być róznice. Obiekt na podobieństwo z HOMM-IV powinien robić za kopalnię, a ten z HOMM-III za staw z klejnotami (w HOMM-IV był zbyt wypasiony)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Voythieus
Dołączył: 8 grudnia 2003 Posty: 164
Skąd: Nowa Dęba
|
Wysłany: 13 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Kopalnia kamienia, w której surowiec wyciąga się z wody? Nie, to muszą być klejnoty albo coś w tym stylu.
Poza tym to w ogóle mi się nie podoba - pusto, archaicznie, brakuje tylko mamutów majestatycznie przechadzających się w pobliżu siedzib homo erectus... Najbardziej nieudany rysunek, o reszcie wypowiem się w swoim czasie.
___________ http://www.BG.z.pl - premiera 1 stycznia 2004 roku.
"Za pokonanego można się uznać dopiero wtedy, gdy się poniosło klęskę" - Jack London (1876 - 1916). |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 13 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
hmmm ta kopalnia to szkic ( i dlatego podchodze do tego z dystansem :twisted: ) nie podoba mi się zupełnie wygląda dziwnie i bardziej mi pasuje do jakiegos crpg niz do H5 no chyba ze na mapie przygod zostanie przedstawiona pod innym kątem i zostanie do niej ( te tory hmm niedość że wyglądaja na drewniane wychodżą/ prowadzą do niewiadomo czego :shock: dobezy by było aby pojawil się jakiś budyneczek albo obok tego dzilaka :lol: lub gdzies koło wagonika
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Morgul
Dołączył: 6 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: zewszad
|
Wysłany: 13 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Dla kopalni: NiE!
___________ Blood is life and it shall be all mine |
|
Powrót do góry
|
|
|
jOjO
Dołączył: 10 stycznia 2000 Posty: 164
Skąd: Onionburg
|
Wysłany: 13 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Mr.Pool... (cytat): |
No chyba że to jest działko na kamienie :twisted: |
albo na qlki serowe :P
na CH ftoś fajną interpretację zapodał:
księżycowe kamienie łowione w refleksach na wodzie :P
coś jest nie halo z tą niespójnością stylistyczną...
___________ Baruk Khazad! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 13 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Voythieus (cytat): |
Kopalnia kamienia, w której surowiec wyciąga się z wody? Nie, to muszą być klejnoty albo coś w tym stylu.
Poza tym to w ogóle mi się nie podoba - pusto, archaicznie, brakuje tylko mamutów majestatycznie przechadzających się w pobliżu siedzib homo erectus... Najbardziej nieudany rysunek, o reszcie wypowiem się w swoim czasie. |
A kto powiedział że klejnoty wydobywa się z wody?? :?: :wink:
Mnie się na pewno bardziej podoba niż to pseudo miasto-przeprawa. oczywiście należałoby to trochę porawić ale jest ok, przynajmniej nie ma debilnych pastelowych kolorków jak poprzednie rysunki.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 13 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
A moze Wy macie jakieś wizje obiektów w HOMM-V? Wystarczy narysować... Chociażby jakis zamek.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 13 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Haarald:
:D
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 13 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Ups (no to mi się chyba dostanie)... Ale powaznie: chodziło mi o przedstawienie, tego w formie rysunkowej (rysunkowy szkic rzucony na skaner). W każdym bądź razie nie jest to miejsce na publikowanie ponieważ dyskutujemy na temat projektów UbiSoftu.
Moznaby założyc osobny temat, gdzie możnaby tworzyć wizje obiektów, zapewne grafików wśród tutejszej społecznosci nie brakuje.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Ururam Tururam
Dołączył: 17 października 2002 Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami
|
Wysłany: 18 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
heroes.ag.ru opublikowało wynik ankiety, czy ludziom podobają się szkice do H5. Wyniki są zastanawiające:
:) 55.1% respondentów twierdzi, że im się podobają.
:x 48.8% respondentów twierdzi, że nie.
Rosja to wielki kraj. U nich nawet w jedności jest 103,9%!
___________ Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Guinea
Dołączył: 20 maja 2000 Posty: 164
Skąd: że znowu!
|
Wysłany: 18 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Widocznie niektórym się jednocześnie podobają i nie ;).
A swoją drogą to oznacza że Ubi musi się bardziej postarać - w końcu u nas też jest sporo krytycznych opinii. A 55% to nie jest oszałamiający wynik.
___________ Achtung! Weasel!
|
|
Powrót do góry
|
|
|
jOjO
Dołączył: 10 stycznia 2000 Posty: 164
Skąd: Onionburg
|
Wysłany: 24 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
a dziś na Round Table (forum CH) MuadDib zaprezentował kolejny szkic!
(ale zabijcie mie, nie wiem!, czy to z H5, czy na święta :P)
[link do pełnowymiarowej wersji]
A o tym co sądzicie?
zakładając, że to jednak (sic!) do H5...
___________ Baruk Khazad! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 24 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Gdyby wziąźć lupę to przy tym jelonku możnaby znaleźć grupkę smurfów z papciem na czele, a w krzakach po prawej stronie pewnie czai się Gargamel.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 24 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Ja nie wiem co ty chcesz od tego jelonka przecierz jest calkiem fajny. A co do tej budowli przypominajacej zamek zycia to jest zblizona budownictwem do tamy tylko ze tu urzyto lepszych kolorkow. To tyle.Wesolych swiat.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Fuuzy
Dołączył: 19 października 2002 Posty: 164
Skąd: Wasilków na Podlasiu (to nieprawda że ludzie porozumiewają się tu językiem gestów i chrząkni
|
Wysłany: 24 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Przepraszam, że się tak wyrażę... ale
O w mordę :shock: :shock: !!
Ten szkic, nie dość, że nie ma klimatu Hirków, to w dodatku nie ma klimatu WOGóle...
...ale jeśli to tylko "prezent" bożonarodzeniowy to wszystko w porządku :)
...ale jeśli to ma się znaleźć w H5... to będę z tym pomyslem walczyl do ostatniej kropli krwi... chyba...
___________ Mamo! Spójrz! Jestem w Internecie... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Thompson
Dołączył: 27 maja 2003 Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu
|
Wysłany: 24 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Bardzo dobry projekt, chociaż nie wyobrażam sobie okna zamku... I właściwie czego to zamek? Jak go zobaczyłem to pomyślałem, że to taki Tower ale moja siostra stwierdziła, że to zamek ludzi. Chociarz........
___________ Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 24 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Thompson (cytat): |
Bardzo dobry projekt, chociaż nie wyobrażam sobie okna zamku... I właściwie czego to zamek? Jak go zobaczyłem to pomyślałem, że to taki Tower ale moja siostra stwierdziła, że to zamek ludzi. Chociarz........ |
Właściwie takie nie wiadomo co :lol: Niby zamek ale jakiś dziwny, a te kolory i jelonek to rzeczywiście przegięcie, przecież nawet w H4 nie było tak kolorowo. :evil:
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Thompson
Dołączył: 27 maja 2003 Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu
|
Wysłany: 24 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
... to znaczy. do kolorów nie mam nic - całość mi się podoba tylko czyj to zamek - ludzi czy magów?
___________ Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 24 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Thompson (cytat): |
... to znaczy. do kolorów nie mam nic - całość mi się podoba tylko czyj to zamek - ludzi czy magów? |
Odpowiem, szkic koncepcyjny :D Ale tak szczerze, może nawet coś z tego będzie. Choć jak dla mnie, to nadal zbyt daleko odchodzi od poprzedników, zbyt wielkie to zbyt rozbudowane, ale pewnie zamek ludzi, bo do tej pory otrzymywaliśmy szkice o podobnym temacie(miasto tama, łuczkik, kawalerzysta, anioł).
Mnie osobiście bardziej odpowiada klimat bardziej średniowieczny budowi, taki jak w H3, ten na rysunku jest zbyt bajkowy, za duży w nim rozmach.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Coltain
Dołączył: 21 grudnia 2001 Posty: 164
Skąd: Legnica
|
Wysłany: 24 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Czy na święta czy do h5 mało ważne ważne że gust MuadDib ma TROSZKĘ nie heroesowy. Za ładne za bajkowe czy też za mangowe (wypiera się tej mangi choć przyznaje że wszędzie o tym piszą fani) nie wiem ale jakoś nie zdziwie się jak zobacze różową diablice z kokardkami w następnej propozycji.
___________ Coltain |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 24 grudnia 2003 Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V!
|
|
|
Te zamki nie przedstawiają się za ciekawie... zbyt mdłe no i mangowe, jak ktoś już zauważył kolory gorsze od tego co mieliśmy w HOMM-IV.
Zamki powinny oddawać klimat a tu wyraźnie go brakuje:
Tower/Academy powinno być podobne do tego z HOMM-V (tyle ze więcej szczegółów). Powinien oddawać surowość zimowego klimatu a na szczytach wież świszczący siarczysty wiatr. Wieże idą wysoko w górę, a na 2/3 wysokości łączą się przejściami.
Necropolis powinno mieć fronowe wejście na kształt olbrzymiej czaszki, z furtą w środku. Powinno także nawiazywać nieco do Dark Gothic.
Inferno powinno mieć wejście na kształt głowy demona i przypominać nieco zamek z HOMM-III
Stronghold prostota, biały kamień wieże u dołu lekko zaokrąglone idące ku górze strzeliście.
Castle - szary ociosany kamień i także gotyk, tyle że średniowieczny. Wieze masywne na podwójnej podbudowie.
Zamek Natura/Rampart to właściwie szare mury, zarośnięte pnącą się roślinnością. Architektura taka jak w pierwszej częsci Władcy Pierścieni.
Fortress - ciemno szara bryła o kształcie trapeza, nieco omszona (mech) w kolorze zgniłozielonym. Ten z HOMM-III był w zasadzie dobry.
Ech gdybym miał czas to przedstawiłbym własną wizję artystyczną zamków... kiedyś sporo rysowałem. A moze ktoś z Was popróbuje? Zdaje się że w JB dobrych rysowników nie brakuje.
|
|
Powrót do góry
|
|
|