Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-21 14:19:57
Autor Wiadomość
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 9 stycznia 2004     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Mr.Pool... (cytat):
Wydaje mi się że troszkę przesadzasz Acid, wylewnie mówisz że brakowało w H4 zła i jak oglądasz te rysunki do H5 to też tego zła brakuje i że wszystko jest piękne , miodne i za dobre.

(...)

Moim skromnym zdaniem to jak na razie dobro wygląda jak najbardziej OKi z Aniołkiem na czele, który jest piękny i bajkowy a zarazem groźny i potężny.


No widzisz... i tu niestety się nie zgadzam...... bajkowy, piękny - tak.
Ale groźny i potężny HAHAHAHAHA! Przecież ta dziewuszka wygląda tak słabo, jakby ją podmuch wiatru miał zwalić z nóg! Nie wiem nawet jak ona ten miecz wielgachny dźwiga! Zupełnie jak jakieś 'superbohaterki' w stylu czarodziejki z księżyca.

Właśnie o to mi chodzi, że np. ten anioł POWINIEN wyglądać groźnie i potężnie, ale to zupełnie nie to. - Co innego archanioły z HoMM3. te były muskularne, z wspaniałymi mieczami, zbroją - te wzbudzały respekt. Natomiast to coś wzbudza politowanie... ta anielica jest tak delikatna, że wypada się tylko ukłonić i nie spytać, czy ten miecz nie za ciężki dla tej damy :). Jeżeli już jakiś rodzaj żeński anioła, to mniej delikatności i subtelności, a więcej siły. Mniej szat - nie suknia kryjąca całkowicie nogi, ale strój bojowy. Gdyby to jeszcze anioł... ale ARCHanioł powinien mieć nawet i zbroję płytową!

do kawalerzysty i łucznika mam mniej zastrzeżeń. Oczywiście proporcje są zupełnie złe, ale i tu możnaby dodać więcej elementów wyposarzenia.

natomiast ten zamek..... tfuj! To napewno nie jest zamek dla rycerzy lubujących się w walce! To może być co najwyżej zamek jakiejś wróżki (coś a'la Sorceress w H2 lub mix Confluxa i Rampart z H3), które najlepiej, aby żyły w harmonii i spokoju. Przecież on nawet nie jest przystosowany do walki. - żadnych wież obronnych, stanowisk dla łuczników, fosy...... a wokół roślinność nienaruszona, a zwierzątka sobie żyją spokojnie.... to nie jest zamek obronny.

istnieje pewna różnica między 'dobry', a 'szczęśliwy'.
Zamek rycerza MA być dobry i nie powinna się nad nim unosić czarna chmura śmierci, ale to co tu widzę jest przegięciem w drugą stronę - szczęście, radość, sielanka. DOBRO to także wielkie, szare gmachy, z brakiem jakiejkowliek roślinności i beztroskich zwierzątek, a za to w pełni uzbrojone i gotowe do walki o ideały, prawo i dobro. NIE ma tam miejsca na radość. To ma być rycerska walka o honor, do ostatniej krwi, prawość, szlachetność itd.... a nie sielanka!

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 11 stycznia 2004     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Właśnie o to mi chodzi, że np. ten anioł POWINIEN wyglądać groźnie i potężnie, ale to zupełnie nie to. - Co innego archanioły z HoMM3. te były muskularne, z wspaniałymi mieczami, zbroją - te wzbudzały respekt. Natomiast to coś wzbudza politowanie... ta anielica jest tak delikatna, że wypada się tylko ukłonić i nie spytać, czy ten miecz nie za ciężki dla tej damy :). Jeżeli już jakiś rodzaj żeński anioła, to mniej delikatności i subtelności, a więcej siły. Mniej szat - nie suknia kryjąca całkowicie nogi, ale strój bojowy. Gdyby to jeszcze anioł... ale ARCHanioł powinien mieć nawet i zbroję płytową!
--------------------------------------------------------------------------------------
Tak propos tego - te Anioły mi się bardzo podobają...... Przedewszystkim są w ciekawym stylu obmyślone co mi się podoba. Prócz tego styl mangi mi bardzo odpowiada. :twisted: :evil:

___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 13 stycznia 2004     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Anielica tfu.... żeńska odmiana anioła a własciwie Deva* (tak się chyba powinna nazywać ta istota) wygląda tak jak powinna tyle że ten miecz psuje całkowicie ten artwork.... Z drugiej strony Anioły w HOMM zawsze były rodzaju męskiego wiec po co zmieniać tradycję. Wiem... dżiny i elfy też zmieniły płeć... krasnoludów rodzaju zeńskiego to juz sobie WOG-ule nie wyobrażam.
Ale powróćmy do tej Devy... to właściwie jest to według mnie jednostka bardziej wspomagajaca niż ofensywna. Tak czy owak jest to tylko projekt... ANIOŁ MUSI BYĆ MĘSKIM ANIOŁEM A NIE JAKĄŚ TAM KOBIETĄ!!!!! Mam nadzieję ze to cuś nie doczeka się realizacji w HOMM-V. Do kobiecych jednostek mozna zaliczyć amazonkę, walkirię czy nawet maga.

*Deva być może jest nawet rodzaju nijakiego (znaczy nie ma płci)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mr.Pool...



Dołączył: 24 września 2000
Posty: 164
Skąd: Łódź

Wysłany: 13 stycznia 2004     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Hmmm zastanawiałem się troszkę i wymyśliłem że ta Anielica jest jednostką podstawową a po ulepszeniu będziemy mogli nabyć naszego potężnego, silnego i z jeszcze większym i fajniejszym siepaczem (choć ten co ma Anielica bardzo mi sie podoba :twisted: ) Archanioła :D
___________
... i tylko tyle mam do powiedzenia ;)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ururam Tururam



Dołączył: 17 października 2002
Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami

Wysłany: 14 stycznia 2004     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Mr.Pool... (cytat):
Hmmm zastanawiałem się troszkę i wymyśliłem że ta Anielica jest jednostką podstawową [...]


Ba, ale obrazek nazywa się archangel!

___________
Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 24 stycznia 2004     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem Anioł powinien trochę lepiej wyglądać :?

Moim zdaniem anioł to raczej to roczaj męski :) bardziej podobał mi się Męszczyzna Archanioł muskularny z wielkim anielskim mieczem :P (a morze archanielskim mieczem)Tak Anioł a nie anielica.

SW: Pozwoliłem sobie połączyć dwa Twoje posty.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 13 lutego 2004     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Dotychczasowe szkisepodobają mi się ,ale uwarzam że kawalerzysta powinien zamiast opaski na głowie hełm
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ann



Dołączył: 15 lipca 2002
Posty: 164
Skąd: Ci^&%$ce

Wysłany: 13 lutego 2004     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Hmm a tu co tak zdechło?

Miesiąc minął, przez ten czas może się końcepcje w antykoncepcje pomieniały? Może można poprosić o jakieś nowe odsłonki - te są baardzo pierwsze i mam nadzieję, że mocno zewoluują.

___________
Ludzie myślą czasem jak zabić czas, a to czas ich zabija.
Alfons Allais
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 13 lutego 2004     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Haarald (cytat):

Ale powróćmy do tej Devy... to właściwie jest to według mnie jednostka bardziej wspomagajaca niż ofensywna. Tak czy owak jest to tylko projekt... ANIOŁ MUSI BYĆ MĘSKIM ANIOŁEM A NIE JAKĄŚ TAM KOBIETĄ!!!!! Mam nadzieję ze to cuś nie doczeka się realizacji w HOMM-V. Do kobiecych jednostek mozna zaliczyć amazonkę, walkirię czy nawet maga.

A teraz odezwie się we mnie feminista :D :lol: i powiem, że w każdym zamku powinna być jakaś kobieca jednostka :!:
A przecież każdy wie że kobiety to aniołki :wink:

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hisime



Dołączył: 7 lutego 2004
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 14 lutego 2004     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Pierwszy szkic miodzio:) nawet niezły byłby z tego prodżekt na domek:)

Zamek jest dziwnyjakiś, przede wszystkim kolorystyka jest do rzyci, usytouwanie nawet mogłoby być, ale wystrój już nie bardzo.

Anielica pobiła wszystko- dramat prosze państwa. Biorąc pod uwagę jej "muskulature" to ja się nie zastanawiam jak ona może trzymać miecz tylko tą swoją "rączuchnę " subtelną.
W budowie postaci nie ma ani krzty logiki.

Jeżeli to już ma być anielica, chociaż ja tam wolę płeć odmienną:), to niech ma jakieś mięśnie rozbudowane i strój odpowiedni a nie jakieś kurna frędzelki.
niech będzie potężna niech będzie widać mocne nogi , kawałek piersi(to dla panow:)), niech zdecydowanie z niej bije a nie jakieś smetne spojrzenia spod kaptura.
Z całej postaci skrzydła mi się podobały:)

___________
nosce te ipsum
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 14 lutego 2004     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Ogulnie zecz biorac to te szkice nie sa zle poza anielica i ta tama czy miastem. Widac ze narazie Ubi zabralo sie za ladne mile itp. rzeczy. Ja czekam na cos mrocznego czy chociarzyby barbarzyncow. Chce widziec cos groznego lub potwornego wtedy wypowiem sie dluzej. I porownam ryzunki.
___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Wiwern



Dołączył: 13 kwietnia 2004
Posty: 164
Skąd: Łódź

Wysłany: 7 maja 2004     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Według mnie jednostka ta jest całkiem spoko.Jest fajna, ładnie wygląda,jej miecz oraz skrzydła są spoko.Tylko jedno denerwuje mnie w tym.Zamiast anielicy powinien anioł(r.męski).
___________
Wiwern-łowca bestii i innych maszkaron.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 20 lipca 2004     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Chciałbym wam zwrócić na chwilę uwagę na pewien temat:

Okręty

W Herosach zawsze kwestię okrętów upraszczano do minimum tj. w Herosach III były trzy okręty różniące się od siebie tylko wyglądem, w IV każdy zamek miał swój własny okręt nieróżniący się od innych niczym innym poza wyglądem.

Moim zdaniem powinny być minimum trzy rodzaje okrętów różniących się od siebie ilością punktów ruchu, ładownością i oczywiście ceną zakupu.

=====

- ilość punktów ruchu, jaką okręt posiada pływając po morzu powinna być różna w zależności od rodzaju okrętu, okręt najmniejszy powinien mieć ich najwięcej (np. 12-13), okręt klasy średniej niedużo mniej (np. 10) i okręt największy najmniej (np. 8-7)
- ładowność to nic innego jak ilość jednostek, które wraz z bohaterem mogą się zmieścić na okręcie, zakładając, iż wraz z bohaterem może podróżować maksymalnie 7 jednostek to na najmniejszy z okrętów oprócz herosa będzie można wsadzić tylko Ok 4-5 jednostki, na okręt średniej wielkości powinna wejść cała grupa, na okręt największy oprócz herosa i jego 7 jednostek powinno się zmieścić jeszcze ok 3-4 stworzenia
- cena zakupu okrętu w stoczni powinna być też różna, okręt najmniejszy powinien być tańszy od średniego, średni od dużego a duży powinien być najdroższy

-----

- okręt mały powinien być wykorzystywany przeważnie do "rozpoznania" lub szybkiego przemieszczania
- okręt średni powinien być okrętem uniwersalnym mogącym służyć do "rozpoznania" jak i do transportu
- okręt największy powinien służyć głównie do transportu

-----

- okręty ze względu na ilość jednostek, jaką mogą pomieścić różniły się będą też swoją siłą
- okręty najmniejsze mające bardzo mało miejsca na jednostki siłą nie będą zachwycały, ale będą mogły bardzo łatwo uciec przeciwnikowi
- okręty średnie mogą służyć ze względu na duża ładowność i dość duży zasięg jako okręty wojenne
- okręty największe ze względu na swoją małą ruchiwość, ale dużą siłę służyć powinny jako statki transportowe lub jako "strażnicy" portu, cieśniny itp.

-----

- największe okręty mogłyby transportować dwóch a i nawet trzech herosów, jeżeli ich łączna suma jednostek nie przekroczy ładowności statku
- jednostki duże takie jak smoki, jeźdźcy na koniach, bechemoty itp. mogą zajmować dwa razy więcej miejsca niż normalne jednostki
- w przypadku, gdy na statku podróżują dwaj herosi to dowództwo obejmuje jeden z nich, ten bardziej doświadczony, posiadający umiejętnoś żeglowania lub ten, którego wskaże gracz
- okręty powinny się od siebie różnić nie tylko wielkością, ale także i żaglami, po pierwszym spojrzeniu gracz już będzie wiedział, z jakiego zamku jest heros lub też, jaki to heros
- każdy zamek powinien mieć własny charakterystyczny kolor żagli lub żagle mogą mieć kolor gracza jaki on wybrał na początku gry
- każdy heros mógłby mieć własny herb na żaglu, nie musi on być duży wystarczy charakterystyczna linia, litera itp.

-----
Moje uwagi służyć powinny ulepszeniu gry na morzu, ale wątpię, aby gracze to docenili, bo Herosi to głównie gra "naziemna”:)
Z tego powodu można by stworzyć parę map nakazujących graczom wejście na pokład

=====

Prosiłbym o kontakt i ewentualne uwagi na temat moich pomysłów

si0n
sim0n@o2.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rokan



Dołączył: 27 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Z Mroźnego Szczytu w Kuldarhan

Wysłany: 24 lipca 2004     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Bardzo fajna ta jednostka, tak powinno być (oj, to by było fajnie:)
___________
Tworzenie jest pasją...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Wulfgar



Dołączył: 16 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Erathia

Wysłany: 31 lipca 2004     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Ogólnie szkice w porządku, szczególnie podoba mi się zapora wodna. Trochę zdziwił mnie Anioł z ,,aureolą" na której widnieje Gwiazda Dawidowa. Nie mam nic przeciw Żydom, ale co ona robi w tym miejscu?
___________
Najlepszą obroną jest atak
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 31 lipca 2004     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Gdzie gwiazda dawidowa???? :?
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Wulfgar



Dołączył: 16 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Erathia

Wysłany: 1 sierpnia 2004     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Przybliż rysunek Anioła do maksimum i spójrz na środek ,,aureoli".
___________
Najlepszą obroną jest atak
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 1 sierpnia 2004     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

:lol: To nie jest z całą pewnością Gwiazda Dawida :wink:
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Wulfgar



Dołączył: 16 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Erathia

Wysłany: 2 sierpnia 2004     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Może nie jest, ale wygląda identycznie jak ona.
___________
Najlepszą obroną jest atak
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 8 lutego 2005     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

coo? TAK bedzie wyglądać Heroes V??!! To będzie bajka czy co?? Jeśli to będzie tak to chyba tego nigdy w życiu nie kupie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Elendil



Dołączył: 14 marca 2005
Posty: 164
Skąd: z Arnoru

Wysłany: 22 marca 2005     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Oczywiście obrazki nie są złe, ale mogły by być lepsze. Trzeba po prostu trochę przyciemnić barwy, oraz zmniejszyć ich mangowość.

-Ta fabryka, czy co to tam jest powinna być trochę większa (kto będzie coś produkował dla wielkiego królestwa w takiej chatce). A tak poza tym, to myślę, że jest to miejsce, gdzie robi sie rtęć.

-Miasto w ujściu rzeki to według mnie jakiś budynek na planszy, a nie zwykły zamek, który umożliwia nam przeprawę i drogą morską i lądową, a poza tym dodaje królestwu liczbę mieszkańców (sądzę, że w H5 będą podatki od mieszkańca).

-Anielica... hmmm... A może po prostu w H5 będzie można wybrać se płeć każdego rodzaju jednostki? :D . Rysunek całkiem, całkiem, tylko trzeba zabrać jej ten miecz i nauczyć kilku prostych czarów.

-Kawalerzysta tez niczego sobie, tylko ze, jak mówił juz ktoś przede mną, brak mu chełmu. A tak poza tym to ten żółty mozna by zmienić na jakiś inny kolor (niebieski, czerwony).

-Łucznik podoba mi się najbardziej ze wszystkich pokazanych dotąd szkiców. Jest w odpowiednim klimacie, rysunek też całkiem ładny, i nareszcie troche ciemniejsze barwy.

-Kopalnia - DO KITU!!! Co to ma być!? Powinna być zdecydowanie większa, a poza tym, czemu oni wydobywajom te kamienie z wody, a nie z kamieniołomów? A może to nie są kamienie... Właściwie to co to jest??

-Zamek taki sobie. Oczywiście do klimatu herosów nie pasuje w żaden sposób ta sielska kraina. Wyobrażacie sobie, jak z tego zamku wymaszerowują armie? Bo ja nie. Jaki szanujący sie heros mógłby tam wjechać?? Aha, i mozna by dodać tez trochę fortyfikacji.

No, to tyle... i czekam z niecierpliwością na kolejne rysunki.

___________
Jam jest Elendil, syn Amandila.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 9 kwietnia 2005     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

Ale skoro to rysunki to nie znaczy ze ta "manga" będzie w tym herosie, przecież tacy rysownicy chcą sie popisać jak to pożądnie potrafią zrobić w tym wypadku efekt zachodu słońca ( nie wiem po co to robią ale co tam :) ) A ta kopalnia to raczej wydobywa srebro bo to jest takie szarawe i sie błyszczy. Troche spostrzegawczości ludzie :P
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Valturman



Dołączył: 29 października 2002
Posty: 164
Skąd: Z dalekiego Cienia

Wysłany: 20 kwietnia 2005     Pierwszy szkic koncepcyjny dla Heroes V! Odpowiedz z cytatem

no sam nie wiem
ideà poprzednich cz´Êci by∏a walka odzia∏ów które repezentowa∏a ikonka + liczb aokreslajàca jak liczny to odzia∏. To zaÊ wyglàda bardziej na WarCraft i pojedynki pojedyƒczych istot

___________
Nie wolno się bać. Strach zabija duszę. Strach to mała śmierć, a wielkie unicestwienie. Stawię mu czoło niechaj przejdzie po mnie i przeze mnie. A kiedy przejdzia obrócę oko swej jaźni na jego drogę. którędy przeszedł strach nie ma nic jestem tylko JA.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.