Autor |
Wiadomość |
Erdamon
Dołączył: 22 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Wyżyna Bracada
|
Wysłany: 6 kwietnia 2004 Świat Heroes of Might and Magic V
|
|
|
Skoro już muwimy o nekromantach tp kto wskrzesił Lorda Hearta i w jakim celu najechał on Tatalie?
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 6 kwietnia 2004 Świat Heroes of Might and Magic V
|
|
|
Haart za życia należał do jakiegoś nekromantycznego kultu, a po śmierci został wskrzeszony przez wyznawców tegoż właśnie kultu.
i nie najeżdżał Tatalii - akcja kampanii 'Igranie z Ogniem' (Playing with fire) ma miejsce na granicach Tatalii i Erathii. Jeżeli Haart miał jakiekolwiek cele w Tatalii to było to jedynie zgromadzenie nieumarłej armii - wieśniaków zamienianych w zombie.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Erdamon
Dołączył: 22 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Wyżyna Bracada
|
Wysłany: 7 kwietnia 2004 Świat Heroes of Might and Magic V
|
|
|
Acid pisałeś że podczas rozliczenia zniszczony został tylko Antagarich,a Enroth i Jadame wciąż żyją na poteierdzenie tego dawałeś przykład Nikolaia Ironfista który w M&M9 mówi że Kregans zaatakowały.
Więć skoro Enroth przetrwało Rozliczenie to co Nikolai robi w nowym świecie,dlaczego nie broni swego Królestwa przed diałami I jak się dostał na Axeoth.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 9 kwietnia 2004 Świat Heroes of Might and Magic V
|
|
|
Nicolai sam tego nie wie :P
Pamięta tylko, że wokół Zamku Ironfist roiło się od diabłów wszelakich, które go szturmowały i.... i następną rzeczą, jaką pamięta jest to, ze obudził się w nowym świecie - Axeoth.
Jest to kwestia jak najbardziej otwarta.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 9 kwietnia 2004 Świat Heroes of Might and Magic V
|
|
|
Acid Dragon (cytat): |
Nicolai sam tego nie wie :P
Pamięta tylko, że wokół Zamku Ironfist roiło się od diabłów wszelakich, które go szturmowały i.... i następną rzeczą, jaką pamięta jest to, ze obudził się w nowym świecie - Axeoth.
Jest to kwestia jak najbardziej otwarta. |
Więc albo miał głupi sen(stres wkońcu świat się walił)
Albo postradał zmysły, albo to jakaś wizja lub sen proroczy, albo to działo się naprawdę i po stracie przytomności(wrażliwy facet?), ktoś go uratował i przeniósł do Axeoth, ale samemu ratującemu się nie udało?
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 9 kwietnia 2004 Świat Heroes of Might and Magic V
|
|
|
Well....... Nicolai z pewnością nie zwariował, ani nic mu się nie przywidziało.
Weź jeszcze pod uwagę, że do Axeoth został(?) przeniesiony PO zetknięciu dwóch żyletek. Jeżeli dobrze liczę, to mniej więcej 20 lat po tym wydarzeniu. Więc, albo przez 20 lat był nieprzytomny, albo faktycznie Enroth musiało przetrwać.
Poza tym - co tu dużo mówić - w czasie Rozliczenia na Enroth nie było ani jednego diabła, a przecież Nicolai mówi co całych hordach.
Musiało się wydarzyć coś jeszcze... może interwencja Starożytnych, może działanie magii, może to Roland i Katarzyna próbowali ratować swego syna... a może i zrobił to Archibald :P.
Szkoda tylko, że możemy się już tego nie dowiedzieć.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Damiaen
Dołączył: 29 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Neul'Andhug (Ryki)
|
Wysłany: 9 kwietnia 2004 Świat Heroes of Might and Magic V
|
|
|
Ja jednak odejdę od tematu (czyżby? :) )... Otóż uważam, iż akcja powinna rozgrywać się w krainie znanej z h3, choćby ze względu na jej bogactwo, jednak z ogólnym odniesieniem do części czwartej... Na przykład z przyszłości na skutek potężnej magii do Erathii zostaje przeniesiony jakiś bohater z zadaniem zniszczenia obu mieczy, albo coś w takim stylu... Nie wiem, wymyślcie coś ! :P
___________ This morning, I woke up
Feeling brand new and I jumped up
Feeling my highs, and my lows
In my soul, and my goals
Just to stop smokin, and stop drinkin
And I've been thinkin - I've got my reasons
Just to get by.
Talib Kweli - "Get by" |
|
Powrót do góry
|
|
|
Erdamon
Dołączył: 22 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Wyżyna Bracada
|
Wysłany: 17 kwietnia 2004 Świat Heroes of Might and Magic V
|
|
|
Mam kilka pytań:
Kto był królem Avlee (cheba w żadnej z części HoMM nie ma o nim żadnej informacji)
Gdzie można znaleźć informacje na temat wojen drzewnych miedzy ludźmi i elfami.(w H3 SoD są tylko szczatkowe informacje)
Do Acid Dragona (gdyby czasem przeglądał to forum)
Acid kiedy zamieścisz na swojej stronie spisane dzieje Tarnuma nie miałem szczęścia i przyjemności :cry: zagrania w Heroes Chronicles więc liczyłem że chociaż poczytam o jego czynach.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Konqer
Dołączył: 17 marca 2004 Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.
|
Wysłany: 17 kwietnia 2004 Świat Heroes of Might and Magic V
|
|
|
Tu nie ma dla mnie żadnej dyskusji - zdecydowanie chciałbym powrotu do świata Heroes ]I[, w którym nie było zagłady, bądź mamy świat po zagładzie. O świcie przed zagładą traktowało już MM 1 - 9, Hesoes I - ]I[, Crusaders, Legends etc. Wystarczy.
Świat Heroes ]I[ + WoG jest istną perełką, cudną gierą, moją alfą i omegą w świcie gier komputerowych. Klimat jaki towarzyszył graniu w "Trójkę" jest dla mnie gwarancją dobrej gry turowej. jeśli turówka nie jest Herosem - jest skazana na porażkę. Tak niestety już jest.
Klimatu tych wszystkich państw po prostu nie dało się opisać. Coś niesamowitego. Świat Heroes ]I[ jest idealny i za nic nie chciałbym zmeiniać go, w dodatku mając do strawinia debilną fabułę a'la Heroes 4. "Czwórka' niepotrzebnie musiała prowadzić do zagłady. Twórcy niepotrzebnie silą się na nowatorstwo :(
___________ Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 19 kwietnia 2004 Świat Heroes of Might and Magic V
|
|
|
Prawda, prawda Konge!
a poza tym:
Erdamon (cytat): |
Mam kilka pytań:
Kto był królem Avlee (cheba w żadnej z części HoMM nie ma o nim żadnej informacji) |
Cóż.... króla jako takiego Avlee nie miało - miało wielu lordów. W MM7 jednak spotykamy króla Elfów (imienia chwilowo nie pamiętam), który był jednak dość ważną postacią, gdyż to on reprezentował Avlee i to z nim właśnie królowa Katarzyna negocjacje prowadziła (a i jakaś wojna się tam zdarzyła :P)
Cytat: |
Gdzie można znaleźć informacje na temat wojen drzewnych miedzy ludźmi i elfami.(w H3 SoD są tylko szczatkowe informacje) |
MM7. Na samym początku. Jest tam nawet kilka dat. Jednak w praktyce nie były niczym nadzwyczajnym. W rezultacie sporne ziemie, o które te wojny się toczyły nie dostały się ANI w ręce Erathii, ANI Avlee - zostały regionem autonomicznym już w ROE (ostatnia kampania), a ich dalsze losy (i ostateczny podział ziem) nastąpiły w MM7 jednocześnie koncząc konflikt dwóch państw.
Cytat: |
Do Acid Dragona (gdyby czasem przeglądał to forum)
Acid kiedy zamieścisz na swojej stronie spisane dzieje Tarnuma nie miałem szczęścia i przyjemności :cry: zagrania w Heroes Chronicles więc liczyłem że chociaż poczytam o jego czynach. |
Ano jak czas znajdę :). Za miesiąc matura, egzaminy i CAE. Postaram się w wakacje. Na razie, o ile znasz angielski, możesz sam trochę pograć w kampanie Tarnuma (zajrzyj do skarbca).
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Konqer
Dołączył: 17 marca 2004 Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.
|
Wysłany: 19 kwietnia 2004 Świat Heroes of Might and Magic V
|
|
|
Acid Dragon (cytat): |
Prawda, prawda Konge! |
Jaaasne..... :D . Zwłaszcza, że własciwie to samo mogłeś przeczytać w jedym z moich emaili :D . Tylko jedna mała uwaga: mój nick jest chyba wyjątkowo skomplikowany, bo Damiaen pisze "Konque", a Ty "Konge" :D . Więc powtarzam jeszcze raz: jestem KONQE :!:
Acid Dragon (cytat): |
Cóż.... króla jako takiego Avlee nie miało - miało wielu lordów. |
Zdaje się, że można ich było szukać np. w kampanii Gelu w SoD. Tam byli jacyś Smoczy Lordowie (pisze z pamięci, bo już dawno nie grałem).
I jeszcze jedno: powodzenia w zdawaniu matury! Nie będę Ci zawracał głowy emailami (oczywiście jesli by teraz Ci przeszkadzały), ale jak chcesz to moge napisać.
Pozdrawiam.
***************
Teraz wpadlem na nieco inny pomysł co do świata Heroes V. Inspiracje czerpałem z wypowiedzi jednego z mieszkańców, zdaje się z tematu "Czego spodziewasz się po Heroes V". Mianowicie cofnięcie sie w czasie by zapobiec zniszczeniu świata Heroes ]I[. To by było całkiem niezłe a jednoczesnie musiało by się odbyc w dobrze znanym swiecie.
___________ Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 21 kwietnia 2004 Świat Heroes of Might and Magic V
|
|
|
Konqe (cytat): |
Tylko jedna mała uwaga: mój nick jest chyba wyjątkowo skomplikowany, bo Damiaen pisze "Konque", a Ty "Konge" :D . Więc powtarzam jeszcze raz: jestem KONQE :!: |
Wybacz Konqe, ale nick do najłatwiejszych faktycznie nie należy :), zwłaszcza, gdy próbuje się go wymówić po angielsku.
Cytat: |
I jeszcze jedno: powodzenia w zdawaniu matury! Nie będę Ci zawracał głowy emailami (oczywiście jesli by teraz Ci przeszkadzały), ale jak chcesz to moge napisać. |
Dzięki, aczkolwiek czytać mogę zawsze :). To pisanie jest problemem. Zwłaszcza gdy chodzi o spisanie fabuły HC.
Cytat: |
Teraz wpadlem na nieco inny pomysł co do świata Heroes V. Inspiracje czerpałem z wypowiedzi jednego z mieszkańców, zdaje się z tematu "Czego spodziewasz się po Heroes V". Mianowicie cofnięcie sie w czasie by zapobiec zniszczeniu świata Heroes ]I[. To by było całkiem niezłe a jednoczesnie musiało by się odbyc w dobrze znanym swiecie. |
A poczytaj waćpan ten topic od początku :). Ten pomysł nie jest oryginalny, a i dyskutowany był już wcześniej. Do teog całkiem realną historię można dołożyć. Niewykluczone w końcu, że Starożytni mieli takie właśnie możliwości, a przecież chcieli ocalić ten świat od zagłady.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Konqer
Dołączył: 17 marca 2004 Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.
|
Wysłany: 21 kwietnia 2004 Świat Heroes of Might and Magic V
|
|
|
Byc może :D . Ale wydaj mi się, że fabuła w takiem stylu jest najlepsze bo:
:arrow: Będziw wymagać powrotu na Antagarich
:arrow: Będziwmy mogli zapobiec smierci L. Kreegana
:arrow: Pogadamy z Gelu, Draconem, Mutare, Kilgorem i innymi legendami ekranu
:arrow: Może będziw fajny filmik :D .
Tak. To będzie najlepsz rozwiązanie.
___________ Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 21 kwietnia 2004 Świat Heroes of Might and Magic V
|
|
|
@Konqe:
Pomysł wziąłeś ode mnie, ale jak mówił Acid Dragon, nie jest on orginalny-0 tylko ściągnięty.
Gdzieś na forum przeczytałem też drugą, perfidną wersję:
Cofamy się w czasie by zapobiec kataklizmowi, przez przypadek wywołujemy wojnę, ba co gorsza nasyłamy Gelu na tego barba (kto wie, jak mu tam...) i doprowadzamy do kataklizmu...
To by było mocne
P.S. Ja już nie wiem, gdzie jest ta kartka z hasłem; chyba napiszę do webmajstera...
------------------------------------------
(To ma być podpi)
Słońce świeci
i deszcz pada
Baba Jaga
Dzieci zjada :)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 21 kwietnia 2004 Świat Heroes of Might and Magic V
|
|
|
ReTuRn_ (cytat): |
Gdzieś na forum przeczytałem też drugą, perfidną wersję:
Cofamy się w czasie by zapobiec kataklizmowi, przez przypadek wywołujemy wojnę, ba co gorsza nasyłamy Gelu na tego barba (kto wie, jak mu tam...) i doprowadzamy do kataklizmu...
To by było mocne |
Perfidną :twisted: ???
Po prostu to czysto logiczne wyjście, nie można przecież wysłać kogoś w przeszłość aby coś powstrzymał, bo zmnienimy przyszłość i automatcznie misja przestaje mieć sens, bo skoro wojny nie było to nie wysyłamy z misją, skoro nie wysyłamy z misją, to kataklizm jest prawdą. TO jest właśnie Paradoks czasowy, wykluczający ocalenie Antagarich przed zniszczeniem.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Erdamon
Dołączył: 22 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Wyżyna Bracada
|
Wysłany: 22 kwietnia 2004 Świat Heroes of Might and Magic V
|
|
|
Konqe (cytat): |
:arrow: Pogadamy z Gelu, Draconem, Mutare, Kilgorem i innymi legendami ekranu |
Kim jest Darcon? bo nigdy o nim nie słyszałem.
a tak przy okazji:
W biografi Jeddite w h3 jest napisane że podobno widział twarz Zenofexa.Kim był Zenofex.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 22 kwietnia 2004 Świat Heroes of Might and Magic V
|
|
|
Erdamon (cytat): |
W biografi Jeddite w h3 jest napisane że podobno widział twarz Zenofexa.Kim był Zenofex. |
A who is Zenofex??? :D
:wink:
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Erdamon
Dołączył: 22 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Wyżyna Bracada
|
Wysłany: 1 maja 2004 Świat Heroes of Might and Magic V
|
|
|
Udalo mi się zdobyć dwie części Heroes Chronicles.
I mam pytanie czy królestwo Bracaduum o którym jest mowa w Wojownikach pustkowi to Bracada?
Ps.Ile części Heroes Chronicles ukazało się w Polskiej wersji językowej.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Enialis
Dołączył: 27 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Z miejsca, gdzie słońce nie zachodzi...
|
Wysłany: 1 maja 2004 Świat Heroes of Might and Magic V
|
|
|
A ja zmienie temat: może całkiem nowa historia będzie w V. To wogóle możliwe?
___________ «Where the hell is Koza?»
http://www.knightonlineworld.com/ - Dołącz! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Konqer
Dołączył: 17 marca 2004 Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.
|
Wysłany: 1 maja 2004 Świat Heroes of Might and Magic V
|
|
|
Erdamon (cytat): |
Kim jest Darcon? bo nigdy o nim nie słyszałem |
Ekhm.... sorki, ale trochę źle wstukałem w klawisze i wyszło Darcon, zamiast Dracon. Dracon był pogromcą smoków.
___________ Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hardack
Dołączył: 13 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 1 maja 2004 Świat Heroes of Might and Magic V
|
|
|
Erdamon (cytat): |
Udalo mi się zdobyć dwie części Heroes Chronicles.
I mam pytanie czy królestwo Bracaduum o którym jest mowa w Wojownikach pustkowi to Bracada?
Ps.Ile części Heroes Chronicles ukazało się w Polskiej wersji językowej. |
Z tego co pamiętam to Bracaduum to nie jest Bracada, na końcowym filmiku powiedziane jest że Tarnum zostaje zabity a na gruzach Bracaduum powstaje nowe państwo.................. Erathia. A Chroniklesy po polsku wyszły chyba tylko cztery. Zaraz ino zerkne na półke bo już pozapominałem :wink: No więc:
-Szarżą smoków- bastion i wszystkie smoki, według mnie najlepsza część, walczymy z mutare drake oczywiśćie Tarnumem.
- Podbój podziemi- Ratujemy króla który został porwany w sam głąb piekła. Gramy castle\zamkiem.
-Władcy żywiołów-musimy poskromić tytułowych władców żywiołó, bardzo udany chronikles, na początku gramy tower\wieża a puźniej już wrotami żywiołów.
- Wojownicy pustkowi- Tarnum walczy z barbarzyńcami o swoje ziemi, to są jego początki których skutki odczuwa nawet w H4.
Podobno są jeszcze cztery części ale nic mi o nich nie wiadomo. Jedyne co moge powiedzieć to to że na stronie Acida są jeszcze dwa chroniklesy ale nie po polsku i nie są tak rozbudowane jak te cztery przedstawione powyżęj (w "The world tree" jest tylko 5 map gdy w poprzednich chroniklesach było po osiem). No mam nadzieje że zaspokoiłeś swoją ciekawość :D
___________ Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 1 maja 2004 Świat Heroes of Might and Magic V
|
|
|
Po kolei - i przepraszam, że nie odpowiadałem wcześniej - jakoś umknęły mi ostatnie posty z tego tematu.
Erdamon (cytat): |
Kim jest Darcon? bo nigdy o nim nie słyszałem. |
Dracon to pogromca smoków, którego przygody poznajemy w kampanii o takim właśnie tytule w AB - był synem potężnej czarodziejki, która przygotowywała go do 'testu'. Czemu ów 'test' miał służyć i dlaczego Dracon po wykonaniu zadania i zabiciu Błękitnego Smoka czuł ogromny niepokój - tego nigdy już raczej się nie dowiemy... wg mnie jego przygody miały być dopowiedziane w H4. Pozostaje jedną z najbardziej zagadkowych postaci z niedopowiedzianą historią (niedopowiedzianą oczywiście przez 'Rozliczenie') w historii HoMM.
Cytat: |
W biografi Jeddite w h3 jest napisane że podobno widział twarz Zenofexa.Kim był Zenofex. |
Zenofex (właściwie: Xenofex) to pierwszy władca kolonii Kreegans przybyłych tu do świata znanego z HoMM1-3 i MM6-8. Działał i dowodził zarówno w Enroth jak i na Antagrichu. Był potężnym wojownikiem, ale ostatecznie zginął w MM7, dzięki czemu m.in. został uwolniony król Roland. Jednak po śmierci zdołał przemówić zza grobu do swego następcy - Lucyfera Kreegana podczas snu, mówiąc mu o niezwykle potężnym Ostrzu Armageddonu, dzięki któremu Kreeganie mieliby ostatecznie zatryumfować.
Cytat: |
I mam pytanie czy królestwo Bracaduum o którym jest mowa w Wojownikach pustkowi to Bracada? |
Nie. Z dawnego imperium Bracaduum, ostatecznie podbitego w HC1 wyrosły inne ludzkie społeczeństwa - głównie Erathia. Niedobitki magów później nieco, idąc za nieśmiertelnym Gavinem Magnusem (podczas gry w HC4 przekonasz się, że uczestniczył on również w wydarzeniach w 'wojownikach pustkowi') zakładają własne państwo - Bracadę. Głównie jednak, upadłe imperium Bracaduun dało początek Erathii.
Cytat: |
Ile części Heroes Chronicles ukazało się w Polskiej wersji językowej? |
Jak już zostało poprawnie powiedziane - cztery. są to kolejno;
Władcy Pustkowi (Warlords of the Wastelands),
Podbój Podziemi (Conquest of the Underworld),
Szarża Smoków (Clash of the Dragons),
Władcy Żywiołów (Masters of the Elements),
wszystkie mają po 8 map.
Dwie następne są darmowymi kronikami, od zawsze dostępnymi za darmo w necie, które można zainstalować po wcześniejszym zainstalowaniu odpowiednio - dwóch i trzech wcześniejszych kronik. Były dostępne zawsze tylko w wersji angielskiej i obie mają po 5 map.
Te dostępne na mojej stronie są na tyle zmodyfikowane, że wystarczy mieć zainstalowaną tylko jedną kronikę i nie trzeba mieć wersji angielskiej. Ich tytuły to:
"The Worldtree" oraz "The Fiery Moon"
Dwie ostatnie nigdy nie były wydane w Polsce. Noszą wspólny tytuł "Final Chapters", mają po 8 map, ich właściwe tytuły to "Revolt of the Beastmasters" i "The Sword of Frost". Wg mnie - najlepsze ze wszystkich.
Cytat: |
Podobno są jeszcze cztery części ale nic mi o nich nie wiadomo. |
To może ja rzucę kilka słów.
"The Worldtree" - Tarnum walczy jako barbarzyńca. Musi przeciwstawić się szalonemu Vorrowi i jego sojusznikom - Nekromantom, aby ocalić tytułowe Drzewo Życia - źródło wszelkiego życia w krainie.
"The Fiery Moon" - ściśle kontynuuje historię z 'The Worldtree' - Vorr ucieka Tarnumowi, a ten (w dalszym ciągu jako barbarzyńca) musi go powstrzymać. Tym razem, Vorr zawiera sojusz z istotami z innego świata, z tajemniczego 'Ognistego Księżyca' - z Kreegans.
"Revolt of The Beastmasters" - Historia mająca miejsce gdzieś między "Podojem Podziemii" a H3 SoD. Tarnum występuje tu jako Władca Bestii i aby naprawić swe wcześniejsze zbrodnie, musi poprowadzić lud 'bagniaków', zniewolony przez ludzi z Erathii do niepodległości.
"The Sword of Frost" - Gelu po uzyskaniu Ostrza Armageddonu chce znaleźć drugi pradawny miecz - Miecz Mrozu. Nie chce jednak wierzyć w to, że zetknięcie tych dwóch mieczy może doprowadzić do wielkiego kataklizmu. Tarnum jako suweren musi stanąć na czele armii Nighonu i pokonać swego dawnego przyjaciela. Lecz gdzie dwóch się bije...
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 1 maja 2004 Świat Heroes of Might and Magic V
|
|
|
Enialis (cytat): |
A ja zmienie temat: może całkiem nowa historia będzie w V. To wogóle możliwe? |
Dla mnie jeśli to ma się nazywać Heroes z numerkiem 5 to MUSI być kontynuacją jakieś historii z h4 ewentualnie z H3...
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Enialis
Dołączył: 27 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Z miejsca, gdzie słońce nie zachodzi...
|
Wysłany: 2 maja 2004 Świat Heroes of Might and Magic V
|
|
|
Haav Gyr (cytat): |
Dla mnie jeśli to ma się nazywać Heroes z numerkiem 5 to MUSI być kontynuacją jakieś historii z h4 ewentualnie z H3... |
No tak ale może się na ten przykład wiązać bardzo lużno, np. z 3. Co Ty na to?
___________ «Where the hell is Koza?»
http://www.knightonlineworld.com/ - Dołącz! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 2 maja 2004 Świat Heroes of Might and Magic V
|
|
|
Enialis (cytat): |
No tak ale może się na ten przykład wiązać bardzo lużno, np. z 3. Co Ty na to? |
Historie z HoMM (pomijając beznadziejne GS i WoW) zawsze ŚCIŚLE wiązały się nie tylko ze sobą nawzajem, ale nawet z całą serią MM. Do tego dochodzą jeszcze takie gry jak 'Heroes Chronicles' czy 'Crusaiders of MM', których historie TAKŻE wiązały się ściśle z poprzednimi częściami.
W tym momencie jedynie jakieś 'luźne nawiązanie' do historii opisywanej w ponad 20 częściach poprzednich gier byłoby zwyczajnym barbarzyństwem.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|