Autor |
Wiadomość |
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 18 lutego 2004 Nowe jednostki w H5
|
|
|
nie chce wilkołaków !!!!
nie chce szczurołaków !!!!
nie chce krakenów !!!!
nie chce LEWIATANÓW !!!!
Chce Heroes 3 z dodatkami z Heroes 2 !!!!
nie kłóćcie się ciągle, wasze posty są nudne *te z kłótniami*
szczególnie Haarvego Gara !!!!!!
pomyślmy nad statystykami a nie nad bzdurami !!!!!!!
:D :D :D :D :D
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 18 lutego 2004 Nowe jednostki w H5
|
|
|
gość - groov (cytat): |
pomyślmy nad statystykami a nie nad bzdurami !!!!!!!
:D :D :D :D :D |
Tak... na pewno dyskusja na temat statystyk jednostek byłaby wartościowa, Ubisoft na pewno uwzględniłby to, że wg nas jednostka 5 poziomu Preserve powinna mieć statystyki 10/8/3/45.
Inaczej mówiąc - tak, na pewno dyskusja o statystykach nie byłaby bzdurą :P, za to dysuksja o tym czy (i dlaczego nie :P) niektóre jednostki (jak np sfinks) powinny wejść do gry jest zupełnie bzdurna...
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Thompson
Dołączył: 27 maja 2003 Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu
|
Wysłany: 18 lutego 2004 Nowe jednostki w H5
|
|
|
Proponuje zamknąć już ten temat............
___________ Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 18 lutego 2004 Nowe jednostki w H5
|
|
|
gość - groov (cytat): |
nie chce wilkołaków !!!!
nie chce szczurołaków !!!!
nie chce krakenów !!!!
nie chce LEWIATANÓW !!!!
Chce Heroes 3 z dodatkami z Heroes 2 !!!!
nie kłóćcie się ciągle, wasze posty są nudne *te z kłótniami*
szczególnie Haarvego Gara !!!!!!
pomyślmy nad statystykami a nie nad bzdurami !!!!!!!
:D :D :D :D :D |
<uwaga osobista on>Ja chce, to ja chce tamto, zachownie jak z przedszkola :!: , w dodatku jeśli nie umiesz napisać(odmienić) poprawie czyjegoś nicku, to napisz w mianowniku :wink: <uwaga osobista off>
Od statystyk to są programiści w Ubi Sofcie kolego, po drugie nie kłócimy się tylko ostro dykutujemy, jeśli taka forma ci nie odpowiada to można nie czytać :wink: . A ja chcę herosa z numerkiem 5 :P :P I nie krzycz bo to wcale nie poprawi dyskuji :P
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 19 lutego 2004 Nowe jednostki w H5
|
|
|
Ja się zapytam, jak możemy dyskutować nad statystykami, kiedy nie znamy jeszcze mechaniki gry... możemy najwyżej powiedzieć "ta jendostka powinna być wolna i wytrzymała, a ta mieć dużo ataku".
A tak przy okazji kolejna jednostka (nie wiem, czy już nie wymieniana), która by się przydała, to skolopendromorf - wielki robal (najlepiej żeby wyglądał jak wij, ale nie wiedzieć czemu w grach nagminnie robią z niego tłustą larwę z wielkimi żuwaczkami) z kwasem albo trucizną, twardym pancerzem, dość wysoką wytrzymałością ale średnim ataku.
Myślę, że ciekawie by też wyglądały mefity, czyli takie magiczne nietoperze... Wysoka odporność na strzały przeciwnika, blok kontrataku i jakieś lekkie magiczne obrażenia zadawane "przy okazji" podczas ataku...
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 19 lutego 2004 Nowe jednostki w H5
|
|
|
Isgrimnur (cytat): |
Myślę, że ciekawie by też wyglądały mefity, czyli takie magiczne nietoperze... Wysoka odporność na strzały przeciwnika, blok kontrataku i jakieś lekkie magiczne obrażenia zadawane "przy okazji" podczas ataku... |
Mefit to nic innego jak imp :wink:
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ronald
Dołączył: 11 lutego 2003 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 28 lutego 2004 Nowe jednostki w H5
|
|
|
Mogły by być takie dodatkowe jednostki jak:
-wszelkie rodzaje golemów (żelazne, kamienne, ogniste, itp.)
-bagienny potwór
-wodny smok
-wąż morski
-jakieś nowe demony
-gryfi jeździec
-hipogryf
-olbrzymi wąż
-wilkołak
-smok zombi
-banshee
-ghul
___________ Wszystko co ma swój początek ma też swój koniec. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hwarang
Dołączył: 7 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11 marca 2004 Nowe jednostki w H5
|
|
|
Jakem przegral lat ladnych pare na Heroesowych krainach, tak slow pare zucic nie omieszkam :D
Po pierwsze: upgrade musi byc!!! Nie ma takiej mozliwosci, zeby historia z HOMM IV sie znow powtorzyla (juz nie wspomne o wyborach rodzaju jednostek w zamkach kosztem innych :evil: )
Jak chodzi o tego typu urozmaicenia -zeby nie powiedziano -krytykuje a nic kreatywengo nie wrzuci :D - zaproponowal bym w wiekszosci zamkow stare dobre upg.level 1. W jednym, dwuch lub kilku - w zaleznosci ile Ubi.. zgotuje nam do wyboru, na przyklad jakis level 2 upg. w porywach do level 3 (tylko zeby nie przesadzic) -cos ala Grand Elf na Sharpshooter itp. No i meritum, jednostka nowa!!! W kazdym zamku (ewentualnie w jakims jednym ze wzgedu na -nie wiem- np. niebywlala sile oddzialow, mogloby tego zabraknac) pojawil by sie potwor ostateczny!!! Juz spiesze z wytlumaczeniem. Otoz nie wiem, czy ktos kojarzy w "Black and White" mialo sie potworka.Jak sie go nauczylo jesc ludzi to jadl ludzi:) Poprostu to czego sie nauczyl, rzutowalo na niego w przyszlosci! Tak tu po wybudowaniu wszystkiego w zamku,pojawilaby sie mozliwosc jakiegos wykozaczonego budynku,kosztownego oczywiscie odpowiednio, ktory moglby na przyklad byc wybudowany pod nadzorem bohatera o doswiadczeniu przekraczajacym jakis pulap. Po wybudowaniu upragnionego gmachu, mielibysmy wybor w czym nasz potwor ktorego tam stworzymy bedzie najlepszy!!! Tak jak W "Black and White" to co podawalibysmy mu teraz rzutowalo by na niego w przyszlosci. Na przyklad:
Chcemy potwora ktory bedzie strasznie wytrzymaly i powiedzmy bedzie mocny w ataku!..
..nalezy oddac powiedzmy w "ofierze" (czy cos takiego) kilka artefaktow dajacych atak i kilka jednostek zywych ktore dadza wytrzymalosc:) ..hmm..troszke pomotalem moze, ale jesli ktos widzi w tym sens to moge sprobowac objasnic to jakos przystepniej:D Wydaje mi sie ze to by byla nienajgorsza nowinka i bylo by co robic w zamku po wybudowaniu wszytkiego!!! A dodatkowo mielibysmy roznice pomiedzy tymi samymi zamkami, bo potwor na pewno nie bylby taki sam..bo mozna by go na przyklad uczyc jeszcze czarow, tracac je bezpowrotnie ze swojej ksiazki magii (wszytko co podalo by sie potworkowi aby go uleprzyc przepadalo by bez powrotnie i dorzucalo tylko punkty do statystyk pupila:) No i bylo by ograniczenie w kokszeniu, znaczy trzeba by wybrac w ktora strone pojdziemy! heh, mozliwosci jest multum!!! Mozna by jeszcze na przyklad zrobic czas szkolenia! Im dluzej by sie szkolil tym sprawa oczywista stawal by sie silniejszy ale nie walczyl by w szeregach. Mozna by wtedy decydowac czy wyslac slabszego wczesniej czy zostawic zeby sie podszkolil. No i jeszcze rowniez kwestia wyboru, czy bylby jednostka niepowielalna tj.dowodca w WOG czy na przyklad tez bylby normalny przyrost tej jednostki w zamku -na przyklad co trzytygodnie...
...jaaa, ale sie rozpisalem:D pozdro..
___________ ..pewnym swojej wiedzy jest sie wtedy, kiedy sie wie malo, wraz z wiedza rosna watpliwosci.. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Morgan
Dołączył: 7 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11 marca 2004 Nowe jednostki w H5
|
|
|
Witam Wszystkich!!!
Pomysł z "potworem ostatecznym" mi sie bardzo spodobał. Po wybudowaniu wszystkiego w zamku, nie zbieramy juz tylko wojska co tydzien ale mozemy skupic sie na swoim potworku i szkolić, uczyc go róznych zdolności. Przez co gra sie zrobi jeszcze bardziej ciekawa i przedłuzymy rozbudowe zamku. Oczywiscie zgadzam sie ze zakup takiego potworka powinien byc kosztowny i zmuszajacy do poswiecen. (coś za coś).
Po pierwsze: upgrade musi byc!!! Nie ma takiej mozliwosci, zeby historia z HOMM IV sie znow powtorzyla (juz nie wspomne o wyborach rodzaju jednostek w zamkach kosztem innych :evil: )
Upgrade jak najbardziej bez niego ani rusz to był bład w HoMM IV!!!!!!!! Ale jesli chodzi o wybory jednostek kosztem innych, to mi sie podobało w HoMM IV. Dzieki temu gracze grający tym samym zamkiem mogli podążyć calkowicie inną drogą strategii. (np. jednostka o dużej wytrzymalosci ale wolna, czy tez słaba ale za to strzelajaca).
no to tyle chcialem dożucić od siebie, pozdrawiam, narka :D
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 11 marca 2004 Nowe jednostki w H5
|
|
|
Haav Gyr (cytat): |
Mefit to nic innego jak imp :wink: |
A co to jednemu psu Burek, skoro są gorgony i meduzy, to dlaczego nie impy i mefity, przecież mogą oznaczać te nazwy całkiem odmienne potworki.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 11 marca 2004 Nowe jednostki w H5
|
|
|
Haav Gyr (cytat): |
Mefit to nic innego jak imp :wink: |
A co to jednemu psu Burek, skoro są gorgony i meduzy, to dlaczego nie impy i mefity, przecież mogą oznaczać te nazwy całkiem odmienne potworki.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Hwarang
Dołączył: 7 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11 marca 2004 Nowe jednostki w H5
|
|
|
ad.Morgan..
Heroes IV padl z powodu tych wyborow jednostek!!!
Poza tym ta roznorodnosc wlasnie bedzie wprowadzal ten "potwor ostateczny":) Bedzie to cos pomiedzy trojka a czworka Heroesow, wyposrodkowanie pomiedzy tymi co nie chca wyborow a tymi co chca:D
___________ ..pewnym swojej wiedzy jest sie wtedy, kiedy sie wie malo, wraz z wiedza rosna watpliwosci.. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 11 marca 2004 Nowe jednostki w H5
|
|
|
Mnie tam pomysły Hwarang'a nie za bardzo do gustu przypadły ponieważ burzą stary porządek i dotychczasową konstrukcję gry, która powinna opierać się na wielkich armiach dowodzonych i wspomaganych przez bohaterów [na tym funkcja bohaterów się kończy]. Tworzenie megajednostek mija się z celem. Wszelkie przedstawione powyżej pomysły pasują ale... do gry w której dowodzimy pojedynczymi jednostkami. W HOMM od zawsze były armie tak więc specjalizowanie każdej jednostki z osobna w jakiejś dziedzinie (HP, H, A, D, czy inne) spowoduje, jeden wielki chaos, bałagan i rozgardiasz. HOMM opiera się na łączeniu armii przedstawione powyzej pomysły całkowicie nie pasują do tego wszystkiego.
Inaczej mogłoby być gdyby w poszczegolnych zamkach każdy rodzaj jednostki od tych najmniejszego poziomu do tych najwyższego był rozwijany według wymienionych przez poprzedników parametrów ale to z kolei częściowo kłóci się z bohaterami umniejszając ich roli ponieważ to przede wszystkim bohaterowie "nadają" odpowiednie cechy wszelkim modyfikatorom.
Będe także odmiennego zdania jesli chodzi o ostatnią wypowiedź: Wybór jednostek nie był przyczyną niepowodzenia HOMM-IV. Wprowadził podział bo dla jednych jest dobrym rozwiązaniem a dla innych nie. Niepowodzenie HOMM-IV ma wiele przyczyn, mozna to streścić jako uproszczenie większości elementów w grze oraz niskie AI (do tego istotnie przyczynił sie takze fakt, iż bohaterowie mogą zginąć).
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 11 marca 2004 Nowe jednostki w H5
|
|
|
Plag (cytat): |
Haav Gyr (cytat): |
Mefit to nic innego jak imp :wink: |
A co to jednemu psu Burek, skoro są gorgony i meduzy, to dlaczego nie impy i mefity, przecież mogą oznaczać te nazwy całkiem odmienne potworki. |
Po pierwsze tu nie o to chodzi, Mefit jest nazwą wymyśloną i zastrzeżoną prawem przez Wizards of the Coast. Dopóki Ubi Soft nie wkupi praw to systemu D&D stworzonego właśnie przez WotC, to nie może zapożyczać tych nazw potworów.
Cytat: |
Tworzenie megajednostek mija się z celem. Wszelkie przedstawione powyżej pomysły pasują ale... do gry w której dowodzimy pojedynczymi jednostkami. W HOMM od zawsze były armie tak więc specjalizowanie każdej jednostki z osobna w jakiejś dziedzinie (HP, H, A, D, czy inne) spowoduje, jeden wielki chaos, bałagan i rozgardiasz. HOMM opiera się na łączeniu armii przedstawione powyzej pomysły całkowicie nie pasują do tego wszystkiego. |
Popieram, poza tym ten pomysł pachnie mi symulacją typu Sims.
Cytat: |
Dzieki temu gracze grający tym samym zamkiem mogli podążyć calkowicie inną drogą strategii. (np. jednostka o dużej wytrzymalosci ale wolna, czy tez słaba ale za to strzelajaca). |
Takie miałobyć pewnie założenie "tfurców", lecz niemal zawsze, gracz wybierał tą samą drogę i te same jednostki.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hwarang
Dołączył: 7 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11 marca 2004 Nowe jednostki w H5
|
|
|
Ad. m.in. Haarald i Haav Gyr..
Chyba jednak ujalem to zbyt chaotycznie.. :wink:
Pomysl moj wcale nie ma na celu zepsucia klimatu walk Legionowych czy tez wprowadzenia jednostki ostatecznej-universalnej. "Potwor" mojego pomyslu mialby byc czyms w rodzaju Azurowego Smoka w Sod z tym ze to My wybieralibysmy jego statystiki bojowe poprzez przynoszenie tudziesz skladanie w ofierze przedmiotow,magii,jednostek..[/quote]
..a co od H IV..
Prawda, zbyt subiektywnie przez mnie ujete :) To nie byl moze glowny czynnik ale wedlug mnie jeden z czolowych. Bo przeciez podzialy w wsrod fanatykow, to na pewno nie pozytywy aspekt..
..ale mnie przyatakowali na wstepie.. :mrgreen:
___________ ..pewnym swojej wiedzy jest sie wtedy, kiedy sie wie malo, wraz z wiedza rosna watpliwosci.. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 12 marca 2004 Nowe jednostki w H5
|
|
|
Dwa pytania co do tego potwork:
:arrow: czy będzie mógł być rekrutowany w każdym mieście, czy np. tylko w stolicy (bo mam nadzieję, że kapitol znów się pojawi...); jeśli nie, to czy w każdym mieście będzie można stworzyć własną wersję potworka... bo to dawałoby możliwość powołania armii takich potworków, a kończenie gry jakimiś sztucznymi tworami mi się nie uśmiecha, wolę tradycyjne armie...
:arrow: jak to to ma wygladać???
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Gil
Dołączył: 22 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: ElDorado
|
Wysłany: 12 marca 2004 Nowe jednostki w H5
|
|
|
:idea: Jeśli dołącze sie do pomysłodawcówto z pewnością zaproponuje jednostki z zamku nekropolis.... poziomów myśle że tradycyjnie siedem.....
1. Szkielet - kości białe i chyba miecz tez przydałby sie biały, żeby pasował :wink:
2. Dobre byłoby coś typu zombie.... Hełm na martwej głowie 8) no i chyba najlepiej jak by trzymał jakis topór albo siekierke.
3. Upiór.....że tak powiem, nieokreślona ciemna masa, otoczona czarnym płaszczem wokół niego. jakieś odrosty w postaci rąk, w jednej trzyma kose coś jak śmierć, tylko niech sunie 30 cm nad ziemią.....
4.Wampir najlepiej podobnie jak Alp w heroes 3. Otoczony zielonym płaszczem przemieszczający sie w postaci nietoperza tylko było by świetnie jakby taki wampir atakował przy bomocy wbicia zębów w szyi przeciwnika.....
5 I tu również podobnie jak w heroes 3 (6 poziom mysle że tez) Licz..... więc musi poziadać kij, z końcaktórego wyrzucałby śmiercionośn ą chmure atakującą kilka jednoostek....... Owiniety metalową plecionką jjako pancerz.
6. Coś na wzór Czarnych jeźdźców z Tolkiena (WP DP) Atak długim Krzywym mieczem wykrzywionym jak półokręg. I koń i Postać czarna.wyjątkowo silna jednostka wśród jednostek 6 rzędu.....
7.Tu powinno być coś znaczniej poczciwego niz w heroes 3. Czarny smok o długiej szyizakońzonej Elipsowatym łbem. Atakować może Kłuciem zębów. Pot ężny, budzący groze Smok o dużej rozpiętości skrzydeł....... Odporbny na magię........ wszystko,. :idea: TO WCZESNIEJ TO SAMO TO BYŁY MOJE POMYSŁY TYLKO NIE WIEM CZEGO MNIE WYLOGOWAŁO, MO ZE SIE ZBYT OCCIĄGAŁEM :wink:
___________ efutebeoel - bez reszty oddany! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hwarang
Dołączył: 7 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Kraków
|
Wysłany: 12 marca 2004 Nowe jednostki w H5
|
|
|
ad.Isgrimnur
Cytat: |
czy będzie mógł być rekrutowany w każdym mieście, czy np. tylko w stolicy |
Mysle ze nie koniecznie w samej stolicy (rowniez jestem za Kapitolem w H V) ale mysle ze tylko w jednym zamku - tak jak z gralem:)
Cytat: |
jeśli nie, to czy w każdym mieście będzie można stworzyć własną wersję potworka... bo to dawałoby możliwość powołania armii takich potworków, a kończenie gry jakimiś sztucznymi tworami mi się nie uśmiecha |
..a nawet jesli to slabo to widze. Bo zanim rozbudowalibysmy zamek na maxa, wybudowali upragniony gmach, doniesli odpowiednie "gadzety" trwalo by miesiacami.. Tak wiec musem jest trzymanie innej armii i walczenie nia. Bo co przyjdzie powiedzmy na polu bitwy z trzech potworow, ktore maja 3000 energi jak ktos bedzie mial powiedzmy 30 behemotow +cala inna armie! - bo tyle mu sie uzbieralo zanim Ty zrobiles 3 potworki;))) Za to 3 takie potworki jako dodatek do 40 Behemotow - nie pogardze=)..
___________ ..pewnym swojej wiedzy jest sie wtedy, kiedy sie wie malo, wraz z wiedza rosna watpliwosci.. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 12 marca 2004 Nowe jednostki w H5
|
|
|
A ja to bym kciał, żeby pojawił się olifant :twisted: , jako druga obok behemota jednostka ( z tej najwyższej półki) w miastach barbarzyńców. Opis - tak jak u Jacksona w "Powrocie Króla". Gdyby trzeba było upgrad'e, to na I poziomie bez platformy z łucznikami - tylko walka wręcz, a na II ...
Pozdro
|
|
Powrót do góry
|
|
|
ReTuRn
Dołączył: 20 maja 2003 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 12 marca 2004 Nowe jednostki w H5
|
|
|
Tu była moja wiadomość, ale źle zrozumiałem sens dyskusji. Chciałem ją usunąć, lecz było to niemożliwe.
Prośba do Moderatora: Chciałbym by ten post został usunięty.
___________ Myślenie jest niebezpieczne. Prowadzi do pomysłów. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 12 marca 2004 Nowe jednostki w H5
|
|
|
Gil (cytat): |
:idea: Jeśli dołącze sie do pomysłodawcówto z pewnością zaproponuje jednostki z zamku nekropolis.... poziomów myśle że tradycyjnie siedem.....
1. Szkielet - kości białe i chyba miecz tez przydałby sie biały, żeby pasował :wink:
2. Dobre byłoby coś typu zombie.... Hełm na martwej głowie 8) no i chyba najlepiej jak by trzymał jakis topór albo siekierke.
3. Upiór.....że tak powiem, nieokreślona ciemna masa, otoczona czarnym płaszczem wokół niego. jakieś odrosty w postaci rąk, w jednej trzyma kose coś jak śmierć, tylko niech sunie 30 cm nad ziemią.....
4.Wampir najlepiej podobnie jak Alp w heroes 3. Otoczony zielonym płaszczem przemieszczający sie w postaci nietoperza tylko było by świetnie jakby taki wampir atakował przy bomocy wbicia zębów w szyi przeciwnika.....
5 I tu również podobnie jak w heroes 3 (6 poziom mysle że tez) Licz..... więc musi poziadać kij, z końcaktórego wyrzucałby śmiercionośn ą chmure atakującą kilka jednoostek....... Owiniety metalową plecionką jjako pancerz. |
Sory ale czy widzisz jakieś podobieństwa "twoich jednostek" do tego co mamy w H3??? :?: :D :D Jeśli tak, to nieco offtopicowanie :wink: . Temat dotyczy nowych jednostek.
Cytat: |
6. Coś na wzór Czarnych jeźdźców z Tolkiena (WP DP) Atak długim Krzywym mieczem wykrzywionym jak półokręg. I koń i Postać czarna.wyjątkowo silna jednostka wśród jednostek 6 rzędu..... |
A mówisz o Nasgulach czy tylko znów o Czarnym rycerzu z H3??
O smoku nie wspomnę :wink:
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 15 marca 2004 Nowe jednostki w H5
|
|
|
Proponuję nową jednostkę dla miasta Magów (Tower) :idea: . Może zamiast tego czaru w H4, które pozwalało powielić dowolną jednostkę i włączyć w własne szeregi (nazywało się chyba Lustrzane Odbicie, miały to Dżiny w swojej księdze magii), coś takiego
jak Doppler.
Stworzenie na wzór z mitologii (chyba Doppelgänger), u Sapkowskiego też w którymś z opowiadań było.
Cechy: przejęła by funkcje w/w czaru, czyli mogłaby się przekształcić w dowolną jednostkę, która znalazłaby się na polu bitwy.
Liczba stworzonych w ten sposób jednostek, byłaby uzależniona od pkt. życia wybranej do powielnia jednostki np. Doppler ma powiedzmy 30 PŻ, to żeby przemienił się w 1 Czarnego Smoka (przyjmijmy 400 PŻ), potrzeba 14 Doppler'ów.
Powinna to być jednostka chyba 3 poziomu. Acha jej własne cechy byłby dosyć słabe jak na jej poziom, ale gdyby trzeba było (bo nie ma odpowiednich jednostek do powielenia) mogłaby walczyć pod własną postacią.
Taki pomysł do przemyślenia :roll: :?: :wink:
Narka
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Thompson
Dołączył: 27 maja 2003 Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu
|
Wysłany: 15 marca 2004 Nowe jednostki w H5
|
|
|
Ronald (cytat): |
Mogły by być takie dodatkowe jednostki jak:
-wszelkie rodzaje golemów (żelazne, kamienne, ogniste, itp.)
-bagienny potwór
-wodny smok
-wąż morski
-jakieś nowe demony
-gryfi jeździec
-hipogryf
-olbrzymi wąż
-wilkołak
-smok zombi
-banshee
-ghul |
Wiecie co :D - ta dyskusja staje się coraz bardziej absurdalna :roll: .
___________ Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 15 marca 2004 Nowe jednostki w H5
|
|
|
Plag (cytat): |
Stworzenie na wzór z mitologii (chyba Doppelgänger), u Sapkowskiego też w którymś z opowiadań było.
Cechy: przejęła by funkcje w/w czaru, czyli mogłaby się przekształcić w dowolną jednostkę, która znalazłaby się na polu bitwy.
Liczba stworzonych w ten sposób jednostek, byłaby uzależniona od pkt. życia wybranej do powielnia jednostki np. Doppler ma powiedzmy 30 PŻ, to żeby przemienił się w 1 Czarnego Smoka (przyjmijmy 400 PŻ), potrzeba 14 Doppler'ów.
Powinna to być jednostka chyba 3 poziomu. Acha jej własne cechy byłby dosyć słabe jak na jej poziom, ale gdyby trzeba było (bo nie ma odpowiednich jednostek do powielenia) mogłaby walczyć pod własną postacią.
Taki pomysł do przemyślenia :roll: :?: :wink:
Narka |
Stworzenie to jest nierealne dla środowiska takiej gry jak herosi, jedyne co mogłaby taka jednostka dublować to(oprócz efektu wizualnego) to rodzaj ataku(strzeelanie) i sposób poruszania(latanie). Jednak jak dla mnie to byłby niewypał i zniszczyłby balans gry.
Thompson; tak się czasami zastanawiam czy wogóle checesz jakichkolwiek nowości, bo mam wrażenie że nie. Chyba nie muszę przypominać co się stało przyczyną sukcesu H3(między innymi). Zwiększenie(w stosunku do h2) liczby jednostek, bohaterów, zamków, ilości czarów i można tak dalej wymieniać..........
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 16 marca 2004 Nowe jednostki w H5
|
|
|
Haav Gyr (cytat): |
[
Stworzenie to jest nierealne dla środowiska takiej gry jak herosi, jedyne co mogłaby taka jednostka dublować to(oprócz efektu wizualnego) to rodzaj ataku(strzeelanie) i sposób poruszania(latanie). Jednak jak dla mnie to byłby niewypał i zniszczyłby balans gry.
|
Wiesz po przemyśleniu wycofuję swoja propozycję, fakt, że trudno byłoby zbalansować grę, chociaż przy tak przegiętych czarach jak były w H4, wydaje się, że to mały pikuś. Poza tym co to za jednostka, która przez większość czasu wyglądałaby jak inne.
Thanks
|
|
Powrót do góry
|
|
|