Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-30 1:51:06
Autor Wiadomość
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 30 stycznia 2004     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

W tym świecie zaczyna się przerost typów istot, a przynajmniej mam takie wrażenie....... Ale tak na prawdę to panowie z Ubisoftu nie wykorzystają naszych pomysłów tylko swoje. A jak by użyli wilkołaki to było by mi bardzo miło..... i tyle.
___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 30 stycznia 2004     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Lepiej żeby zachowali zbliżone zestawy do H3 + sprawdzone jednostki z pozostalych części.

Wilkołaki...., jeszcze dodałbym trochę tych morskich stworzeń.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 31 stycznia 2004     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Tak mogłoby być... nawet MUSI.
___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 31 stycznia 2004     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Tak jak MUSi być Lewiatan, Sukkub, Kraken, Chimera, Sfinks, Gnom i parę innych :twisted: :wink: Ale jakie z tych jednostek by się nie pojawiły to i tak nie nasza będzie zasługa tylko legend i mitów.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 31 stycznia 2004     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):
Tak jak MUSi być Lewiatan, Sukkub, Kraken, Chimera, Sfinks, Gnom i parę innych :twisted: :wink: Ale jakie z tych jednostek by się nie pojawiły to i tak nie nasza będzie zasługa tylko legend i mitów.


Sakkub - tylko jeżeli pojawią się Kregans.
Lewiatan, Kraken - nie mam zielonego pojęcia co to jest......i większość innych graczy pewnie też nie.
Sfunks - to jest już od dawna w Heroesach jako budynek......
Chimera - też.....
Gnomy - przydały by się w zamku typu Tower.

___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 31 stycznia 2004     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Gdy chodzi o wymyślanie jednostek, musimy być bardzo ostrożni gdyż to jest sprawa bardzo delikatna. Jeśli wilkołak miałby być najlepszą jednostką w nekropolii to bym odmówił gdyż, jak miało by to się w rzeczywistości do Smoka[wielkość]. Podejżewam że każdy mi i tak znajdzie wymówkę, ale nie można narzucać nowego tępa w H5. H3 było świetne, H4 odmienne jednostki i klapa, H5 to nie może być inny świat!!!
Jestem ciekawy jak ktoś skomentuje moją wypowiedź..
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 31 stycznia 2004     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Dzikusy z dżungli - to już siódmy zamek który wymyśliłem
1a. Gnoll 1b. Gnoll Maruder - H3
2a. Jaszczuroczłek 2b. Repliton - H3
3a. Ważka 3b. Smocza Ważka - H3
4a.Wiwerna 4b. Królewska Wiwerna - H3
5a. Hydra 5b.Hydra Chaosu - troche słabsza niż w H3, może lepsza niż H1
6a.Gorynycz 6b.Złoty Gorynycz

Brak bazyliszków wpłynie dodatnio na ten zamek i Gorynycz
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 31 stycznia 2004     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Thompson (cytat):

Lewiatan, Kraken - nie mam zielonego pojęcia co to jest......i większość innych graczy pewnie też nie.


A mi się wydaje, że to znane bestie... Równie dobrze większość graczy nie miała pojęcia, co to jest naga, dopóki w hirka nie zagrała :)

Według mnie obowiązkowo powinny pojawić się yeti - wielkie, białe, kudłate, silne... miodzio :wink:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 1 lutego 2004     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Anonymous (cytat):
Thompson (cytat):

Lewiatan, Kraken - nie mam zielonego pojęcia co to jest......i większość innych graczy pewnie też nie.


A mi się wydaje, że to znane bestie... Równie dobrze większość graczy nie miała pojęcia, co to jest naga, dopóki w hirka nie zagrała :)

Według mnie obowiązkowo powinny pojawić się yeti - wielkie, białe, kudłate, silne... miodzio :wink:

Dzięki za poparcie :wink: Leviatan i kraken to dwa najbardziej znane stwory morskie. Naga(Przeraza) też jest znana z innych gier :wink:
A co to Yeti to może się pojawić jako Sasquatch czy też Wielka stopa. To to samo stworzenie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 1 lutego 2004     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Mnie się wydaje, że Behemot to taka forma Yeti, tak wiec jest raczej zbyteczne.... niech mnie ktos poprawi jezeli się mylę :wink: .

Ale jezeli się mylę i takie yeti rzeczywiście jest zupełnie innym stworzeniem to mam co do tej jednostki kilka założeń i pewnych wątpliwości:
Zacznę od wątpliwości. Do jakiego zamku należałoby przypisać tę jednostkę?
Ja widzę dwa wyjścia:

Pierwszy zamek to Tower:
Za: przede wszystkim terenem macierzystym tego zamku są sniegi, a Yeti wystepuje na śniegach
Przeciw:
- w zamku Tower powinna być przewaga jednostek posługujacych się czarami (magowie dżiny)
- zamek ma wystarczająco dużo jednostek, tak więc dodawanie kolejnej nie ma sensu (patrz przykład niżej)
Ewentualne umiejscowienie: Gremlin (lv.1), Mag (lv.2), Yeti (lv.3), Dżin (lv.4), Naga (lv.5), Tytan (lv.6) ..... a golemy wcieło :evil:

Drugi zamek to zamek Krasnoludzki (Górska Twierdza):
Za:
- tereny górskie, które bez wątpienia zasiedlają Yeti
- nowy zamek, który zasili nowa jednostka
Przeciw: tak własciwie nie widzę zadnych okolicznosci
Ewentualne umiejscowienie: cos koło poziomu czwartego (na trzecim powinien być krasnolud)... moje propozycje: Centaur (lv.1), Gnom (lv.2), Krasnolud (lv3.), Yeti (lv.4), Gryf (lv.5), Olbrzym (lv.6)

A teraz cechy jednostki:
- umiejętność zamrożenie podczas ataku (szansa 5%)
- dodatkowe bonusy do punktów ruchu po śniegu i lodzie (+25%)
- dodatkowe bonusy do ponktów ruchu po terenach górskich [nowy typ terenu, okalajacy góry] (+25%)
- ujemny bonus do punktów ruchu po terenach pustynnych i goracych (-25%)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 1 lutego 2004     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Haarald (cytat):
Mnie się wydaje, że Behemot to taka forma Yeti, tak wiec jest raczej zbyteczne.... niech mnie ktos poprawi jezeli się mylę :wink: .

Ale jezeli się mylę i takie yeti rzeczywiście jest zupełnie innym stworzeniem to mam co do tej jednostki kilka założeń i pewnych wątpliwości:
Zacznę od wątpliwości. Do jakiego zamku należałoby przypisać tę jednostkę?
Ja widzę dwa wyjścia:

Oj :shock: Behemot to z całą pewnością nie forma Yeti i na odwrót :D

...Pomyliłeś niebo z gwiazdami odbitymi nocą na powierzchni stawu..
:wink:

Jest trzecie rozwiązanie jednostka neutralna.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
DruidKot



Dołączył: 16 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: z odległych zakamarków geografii :P

Wysłany: 1 lutego 2004     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Grrr... Tyle już razy mówiłem sobie, że więcej do tego wątku nie zajrzę... A jednak! :(

No to teraz... Heh...

Yeti i kurczak - Neutralne!

Lewiatan, Kraken i Potwór z Loch Ness - NIE! :P

Sukkub, skunks i Sfinks - NIE! :P

Gnom w zamku Krasnoludów - Jasne :)

Wilkołaki - neutralne :|

No, dajcie jeszcze parę jednostek, które skrytokować bym mógł? :P [Niektóre moze poprę... :wink: :roll: ]

___________
Rychłoż się zejdziem znów?

o ortografii || o łańcuszkach
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 1 lutego 2004     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Ależ proszę bardzo :D :
Naiad(Rusałka)
Biały Smok
Srebrny Smok
Żelazny Smok
Templariusz
Akolita
Kobold
Nimfa
Specter(Widmo)
Szczurołak
Ryfid(skrzydlaty wąż)
Hoplita
Hastati
Skimisher(miotacz)
Banshee
Błędny ognik
Hakkub(wężoczłek ze skrzydłami)
Tryton
Demogorgon
Mroczny elf(Drow)
Biały Elf(Liosalfar)
Ghul
Dao(geniusz ziemi)
Marid(geniusz wody)
Garuda(olbrzymi człowiek-ptak)
Wystarczy?? :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
DruidKot



Dołączył: 16 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: z odległych zakamarków geografii :P

Wysłany: 1 lutego 2004     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Aaaa... niedobrze mi... Połowe z tego znam... Tak... jeszcze zapomniałeś o:

- Bordowy smok w czarne kropki
- Seledynowy smok
- Starocerkwiewnosłowiański jednorożec w żaróżowiaste pasy [znasz? :D]
- Inkub'ator
- Kurczak popiepszony czarnym pieprzem...
...

...I proszę Was... Pisząc te nazwy, nie patrzcie na to, że są fajne i te sprawy, ale na to, czy pasowały by do Heroesa. Po co pisać tysiące gópich nazw?... Teraz ja coś napiszę... Kagor, Lohonatr, Biesometrus, Gabdigs, Isagedh... I jak? Nawet ładne... :> Wykożystam je kiedyś :D Robiłem to tak:

- wpisuję np. guaisdfl, ushdg
- Wstawiam samogłoski i wielką literę...
- I mam... Guaisdefl, Ushedg

Ślicznie, prawda? :P

Mam nadzieję, że zrozumiecie, o co mi chodziło i zauważycie pewną... żaluzję...

___________
Rychłoż się zejdziem znów?

o ortografii || o łańcuszkach
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 1 lutego 2004     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Cynizmem nie ukryjesz niewiedzy :wink: .
Znaczna część tych jednostek jest dobrze znana z M&M, czy innych gier fantasy i bynajmniej nie są zmyślone(Oprócz dwóch moich :P )
Czy gdyby w herosie nie pojawiły się: Naga(przeraza), satyr, ifrit, kościste smoki, pixie, wiwreny, mantykory, koszmary to też byś do takich propozycji miał aluzje?? Że ktoś ułożył sobie ładnie wyglądający wyraz?? :!:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 1 lutego 2004     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Panowie! Panowie! Panowie!

Nie ma sensu się kłócić....nie warto!

Do Haav Gyr'a (zdaje sie że to był twój post odnosnie tej listy jednostek?)

Nie wszyscy grali w M&M więc proszę... jesli to możliwe o podanie kilku informacji odnosnie tych jednostek.
1. W jakiej grze wystepowała (jesli M&M to która część).
2. W jakiej ilosci (pojedyncze egzemplarze czy większa ilość)
3. Do jakiego stronnictwa (względnie zamku) mozna je zaklasyfikować (chodzi o stary podział zamków z H3)


Po drugie:
Cytat:
Czy gdyby w herosie nie pojawiły się: Naga(przeraza), satyr, ifrit, kościste smoki, pixie, wiwreny, mantykory, koszmary to też byś do takich propozycji miał aluzje?? Że ktoś ułożył sobie ładnie wyglądający wyraz??


Tu się w pełni z Tobą zgadzam... gdyby tych jednostek nigdy nie było a miały się nagle pojawić to na pewno doszłoby do podobnych sporów. Jednak Ty proponujesz całe mrowie zamków sięgające prawie 20... trochę przesadzone:
- raz ze zamki staną się przez to mało oryginalne czy wrecz nudne
- dwa kłopot ze skompletowaniem sensownych zestawów opierajacych sie nie tylko na mitologiach, podziałach ale również na typach jednostek (latająca, strzelająca, atakujaca)
Reasumując: wszystko co w nadmiarze szkodzi
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 1 lutego 2004     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Haarald (cytat):

Nie ma sensu się kłócić....nie warto!

Na razie to tylko mocna wymiana zdań :wink:

Cytat:
Do Haav Gyr'a (zdaje sie że to był twój post odnosnie tej listy jednostek?)

Nie wszyscy grali w M&M więc proszę... jesli to możliwe o podanie kilku informacji odnosnie tych jednostek.
1. W jakiej grze wystepowała (jesli M&M to która część).
2. W jakiej ilosci (pojedyncze egzemplarze czy większa ilość)
3. Do jakiego stronnictwa (względnie zamku) mozna je zaklasyfikować (chodzi o stary podział zamków z H3)

Kraken - Seria Disciples( zamek wodny)
Lewiatan - Lords of Magic( zamek wodny)
Sukkub - Rage Of Mages 2( stronghold, asylum...)
Błędny Ognik - Might and Magic 8(zamek powietrza)
Tryton - M&M 8(zamek wodny)
Srebrny smok - Baldur's Gate 2(zamek białych elfów)
Biały smok - Icewind Dale(dodatek)(zamek powietrza)
Templariusz - Disciples 2(zamek Catacumbs)
Akolita - Jako Kapłan i Wojownik M&M 7(Zamek Temple- już wkróce go umieszczę)
Kobold - Age of Wonders( zamek ziemi)
Nimfa - Age of Wonders(zamek wodny)
Specter - Magic the Gathering(zamek mroku Bastion)
Szczurołak - M&M 8( zamek Catacumbs)
Ryfid i Hakkub zmyślony przeze mnie :wink: (zamek słońca Temple)
Hoplita - Zeus(żołnierz)(zamek słońca Temple)
Hastati - Cezar(żołnierz)(jak wyżej)
Skimisher - Age of Empires(żołnierz)(jak wyżej)
Banshee - Disciples(zamek Catacumbs, Necropolis...)
Demogorgon - Baldur's Gate 2( Zamek Catacumbs)
Mroczny elf - BG 2(Zamek Catacumbs, Asylum...)
Biały elfy(wysoki) - Warlords(Zamek Mountfort- też wkrótce umieszczę)
Ghul - BG 2(Zamek Catacumbs)
Dao - BG 2(neutralny)
Marid - nie spotkałem takiej gry, ale skoro trzy geniusze już są to czemu nie ostatni? :wink: (neutranly)
Garuda - też się nie spotkałem jeszcze..(Zamek powietrza)
Rusałka - Lords of Magic (zamek Mountfort)
A dlatego tyle jednostek, bo nie zgadzam się z opinią że w H5 wystarczy przekopiować jednostki z H3 i ewentualnie dodać wilkołaka i coś jeszcze..
To będzie jak dodatek do h4, gdzie prawie nic nowego oprócz 4 jednostek nowych :lol: Tylko że w h5 będziemy mieli inną grafikę..TO MAŁO jak dla mnie.. :D
Cytat:

Tu się w pełni z Tobą zgadzam... gdyby tych jednostek nigdy nie było a miały się nagle pojawić to na pewno doszłoby do podobnych sporów. Jednak Ty proponujesz całe mrowie zamków sięgające prawie 20... trochę przesadzone:
- raz ze zamki staną się przez to mało oryginalne czy wrecz nudne
- dwa kłopot ze skompletowaniem sensownych zestawów opierajacych sie nie tylko na mitologiach, podziałach ale również na typach jednostek (latająca, strzelająca, atakujaca)
Reasumując: wszystko co w nadmiarze szkodzi

No moich jest tylko 14 :wink: jescze powinny się pojawiać w konfiguracji:
6 - plus 4 - plus 4 lub 10 - plus 4. A pokazałem już że da się skopletować tyle zamków, z tych najpopularnieszych stworów w świecie fantasy.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
DruidKot



Dołączył: 16 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: z odległych zakamarków geografii :P

Wysłany: 2 lutego 2004     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

No to zaczynam...

Haarald (cytat):
Panowie! Panowie! Panowie!

Nie ma sensu się kłócić....nie warto!


To my się kłócimy?! :shock: A ja myślałem, że to drobna różnica zdań... :? W każdym bądź razie... do rękoczynów jeszcze nie doszło :twisted:


Haav Gyr (cytat):
Znaczna część tych jednostek jest dobrze znana z M&M, czy innych gier fantasy i bynajmniej nie są zmyślone(Oprócz dwóch moich )


W tym rzecz, że dla mnie są to co najmniej dziwaczne nazwy. Nie tylko dla tego, iż w M&M nie grałem. Po prostu, czy jest sens, wprowadzać kilka odmian elfów, smoków i innych ras? Czy nie wystarczy jedna, która posiada kilka jednostek? Dla mnie to drobna przesada, by dawać takie stwory... To nie RPG, gdzie kilka ras jest możliwych, wręcz wskazanych. Czy dotychczas w Heroesie były podobne stwory? Moim zdaniem nie... Heh... Gdyby Ubi przyjęło te wszystkie jednostki [czego mam nadzieję nie zrobi...], to obawiam się, że miałbym do H5 podejście podobne do Acida... :roll:

To tyle...

___________
Rychłoż się zejdziem znów?

o ortografii || o łańcuszkach
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 2 lutego 2004     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

DruidKot (cytat):

W tym rzecz, że dla mnie są to co najmniej dziwaczne nazwy. Nie tylko dla tego, iż w M&M nie grałem. Po prostu, czy jest sens, wprowadzać kilka odmian elfów, smoków i innych ras? Czy nie wystarczy jedna, która posiada kilka jednostek? Dla mnie to drobna przesada, by dawać takie stwory... To nie RPG, gdzie kilka ras jest możliwych, wręcz wskazanych. Czy dotychczas w Heroesie były podobne stwory? Moim zdaniem nie... Heh... Gdyby Ubi przyjęło te wszystkie jednostki [czego mam nadzieję nie zrobi...], to obawiam się, że miałbym do H5 podejście podobne do Acida... :roll:

To tyle...

A przypominasz sobie 10 róznych smków w H3?? :wink: Owszem to nie RPG ale strategia, w strategiach też występują różne odmiany smoków czy elfow(Age of Wonders, Warcraft 3, Warlords 4, Disciples 2...) Po prostu nie rozumiem, czemu tak niektórzy upacie tkwią ciągle przy tych samych oklepanych jednostkach. Gra ma się rozwijać, musi mieć dopływ św. A co do rzeczywistego podejścia do H5, to mam już wyrobione, że to nie będzie gra na poziomie H3. Silnik 3D i te szkice jednostek mnie rozbiły, więc już i tak nie robię sobie nadzieji. A tutaj prezentuje tylko jak bym chciał żeby gra wyglądała(ale to już fikcja, czyste fantasy.. :evil: )
H.G.;-)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 2 lutego 2004     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

W pełni popieram Haav Gyra. Nowe jednostki nie tylko powinny się pojawić ale wręcz muszą. Osobiście H5 zupełnie mnie nie przekona jeśli pojawi się tylko jako kopia 3, nie widzę powodu żeby wogóle ruszać do sklepu po grę którą już w domu bym miał....... Tym bardziej dziwi mnie to zaparcie gdy w topiku o zamku krasnoludzkim sami chccecie wprowadzenia rzeczy które wg mnie nie mają racji bytu, choćby taki centaur w krasnoludzkim zamku.......
A ja idę o wiele dalej od Haav Gyra bo jestem przekonany że da się stworzyć ok. 20 w pełni z balansowanych zamków, korzystając tylko z mitologii indoeuropejskich.......
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
DruidKot



Dołączył: 16 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: z odległych zakamarków geografii :P

Wysłany: 2 lutego 2004     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Nowe jednostki NIE MUSZĄ się pojawić, a mogą, ale z umiarem. Powiem tak - żadna z dotychczasowych propozycji [może gdzieś na wstępie było coś dobrego...] mi się nie podoba. Nie chcę nic z tego widzieć w H5.

Dlatego piszę, że więcej w tym topicu się nie wypowiem, chyba, że będę miał jakiś pomysł, bądź znajdzie się jednostka, którą bym poparł

Kombinujcie więc... :D

___________
Rychłoż się zejdziem znów?

o ortografii || o łańcuszkach
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 2 lutego 2004     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):
Anonymous (cytat):
Thompson (cytat):

Lewiatan, Kraken - nie mam zielonego pojęcia co to jest......i większość innych graczy pewnie też nie.


A mi się wydaje, że to znane bestie... Równie dobrze większość graczy nie miała pojęcia, co to jest naga, dopóki w hirka nie zagrała :)

Według mnie obowiązkowo powinny pojawić się yeti - wielkie, białe, kudłate, silne... miodzio :wink:

Dzięki za poparcie :wink: Leviatan i kraken to dwa najbardziej znane stwory morskie. Naga(Przeraza) też jest znana z innych gier :wink:
A co to Yeti to może się pojawić jako Sasquatch czy też Wielka stopa. To to samo stworzenie.


Skoro Yeti to i może Kosmici........ Akurat by się zgadzało..........dokładnie...............

___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 2 lutego 2004     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Spójrz na to z innej strony grałeś w H2?? A potem w H3? tak? To teraz przypomnij sobie ile nowych jednostek procentowo pojawiło się w H3 względem dwójki? :D Sporo(nie mówią już o tyn że liczba zamków wzrosla o 33% :wink: )A teraz zabacz jak to dobrze wyszło samej grze, dzięki temu i pięknej grafice otrzymaliśmy grę wszechczasów pt: Heroes of Might and Magic 3. A teraz spójrzmy na to co się stało w H4, zmieszono ilość zamków(nie dając wiele w zamian).Zlikwidowano mnóstwo stworzeń i skutki tych decyzji widać do dziś. :evil:
A jeśli chodzi o:
Cytat:
Dlatego piszę, że więcej w tym topicu się nie wypowiem, chyba, że będę miał jakiś pomysł, bądź znajdzie się jednostka, którą bym poparł

Kombinujcie więc...

Chyba nie ma sensu, skoro te najbardziej popularne i znane nie odpowiadają ci, więc...sam widzisz :wink:
Haav Gyr
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 2 lutego 2004     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):
Haarald (cytat):

Nie ma sensu się kłócić....nie warto!

Na razie to tylko mocna wymiana zdań :wink:

Cytat:
Do Haav Gyr'a (zdaje sie że to był twój post odnosnie tej listy jednostek?)

Nie wszyscy grali w M&M więc proszę... jesli to możliwe o podanie kilku informacji odnosnie tych jednostek.
1. W jakiej grze wystepowała (jesli M&M to która część).
2. W jakiej ilosci (pojedyncze egzemplarze czy większa ilość)
3. Do jakiego stronnictwa (względnie zamku) mozna je zaklasyfikować (chodzi o stary podział zamków z H3)

Kraken - Seria Disciples( zamek wodny)
Lewiatan - Lords of Magic( zamek wodny)
Sukkub - Rage Of Mages 2( stronghold, asylum...)
Błędny Ognik - Might and Magic 8(zamek powietrza)
Tryton - M&M 8(zamek wodny)
Srebrny smok - Baldur's Gate 2(zamek białych elfów)
Biały smok - Icewind Dale(dodatek)(zamek powietrza)
Templariusz - Disciples 2(zamek Catacumbs)
Akolita - Jako Kapłan i Wojownik M&M 7(Zamek Temple- już wkróce go umieszczę)
Kobold - Age of Wonders( zamek ziemi)
Nimfa - Age of Wonders(zamek wodny)
Specter - Magic the Gathering(zamek mroku Bastion)
Szczurołak - M&M 8( zamek Catacumbs)
Ryfid i Hakkub zmyślony przeze mnie :wink: (zamek słońca Temple)
Hoplita - Zeus(żołnierz)(zamek słońca Temple)
Hastati - Cezar(żołnierz)(jak wyżej)
Skimisher - Age of Empires(żołnierz)(jak wyżej)
Banshee - Disciples(zamek Catacumbs, Necropolis...)
Demogorgon - Baldur's Gate 2( Zamek Catacumbs)
Mroczny elf - BG 2(Zamek Catacumbs, Asylum...)
Biały elfy(wysoki) - Warlords(Zamek Mountfort- też wkrótce umieszczę)
Ghul - BG 2(Zamek Catacumbs)
Dao - BG 2(neutralny)
Marid - nie spotkałem takiej gry, ale skoro trzy geniusze już są to czemu nie ostatni? :wink: (neutranly)
Garuda - też się nie spotkałem jeszcze..(Zamek powietrza)
Rusałka - Lords of Magic (zamek Mountfort)
A dlatego tyle jednostek, bo nie zgadzam się z opinią że w H5 wystarczy przekopiować jednostki z H3 i ewentualnie dodać wilkołaka i coś jeszcze..
To będzie jak dodatek do h4, gdzie prawie nic nowego oprócz 4 jednostek nowych :lol: Tylko że w h5 będziemy mieli inną grafikę..TO MAŁO jak dla mnie.. :D
Cytat:

Tu się w pełni z Tobą zgadzam... gdyby tych jednostek nigdy nie było a miały się nagle pojawić to na pewno doszłoby do podobnych sporów. Jednak Ty proponujesz całe mrowie zamków sięgające prawie 20... trochę przesadzone:
- raz ze zamki staną się przez to mało oryginalne czy wrecz nudne
- dwa kłopot ze skompletowaniem sensownych zestawów opierajacych sie nie tylko na mitologiach, podziałach ale również na typach jednostek (latająca, strzelająca, atakujaca)
Reasumując: wszystko co w nadmiarze szkodzi

No moich jest tylko 14 :wink: jescze powinny się pojawiać w konfiguracji:
6 - plus 4 - plus 4 lub 10 - plus 4. A pokazałem już że da się skopletować tyle zamków, z tych najpopularnieszych stworów w świecie fantasy.


to do ciebie i innych - zaczem coś napiszecie na temat nowych jednostek to 3 razy się zastanówcie, czy one na prawdę pasóją do świata gry. :evil:

___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 2 lutego 2004     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Thompson (cytat):

Skoro Yeti to i może Kosmici........ Akurat by się zgadzało..........dokładnie...............

Thampson czy ty Boga się się nie boisz, mówiąc Takie rzeczy :lol: :shock:
Yeti to NIE Eti :!:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.