Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-1 0:46:50
Autor Wiadomość
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 15 grudnia 2003     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Nowe jednostki ? Tak , ale... Uważam za wręcz niezbędny w PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI powrót jednostek ze wcześniejszych części , a więc : Władców Mroku ( ze swoim pięknie wyglądającym atakiem zadającym podwójne obrażenia ) , Gorgon , Wyvern ( przede wszystkim Królewskiej ze swymi zabójczymi umiejętnościami ) , Bazyliszków , Demonów , Mantikor , Smoczych Oślizgów , Alpów ( Wampiry w piątce MUSZĄ wyglądać tak samo jak w trójce )... A dopiero jeśli starczy miejsca ( i dobrych chęci ) na implementowanie zupełnie nowych.
Ważne również jest to , aby jednostki pochodzące z ras "złych" budziły swoim wyglądem strach ( a nie uśmiech politowania np. Duchy z czwórki ) , wyglądały w miarę możliwości szkaradnie i odpychająco w przeciwieństwie do tych "dobrych".
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Manticore



Dołączył: 26 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Północne Pustkowia :)

Wysłany: 15 grudnia 2003     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Cytat:
ALE błąd popełniono i zamieniono wersje ulepszone.
Nazwa Skorpena powinna być dla Scorpicore, a nazwa chimera dla ulepszonej Przerazy (Naga Qeen)


Że co prosze !!?? Bo jeśli ulepszona naga miała być niby chimerą to to wszystko wogóle się kupy nie trzyma :D

Cytat:
O co mi chodzi - korygujmy błędy a nie podążajmy za nimi - No chyba, że jakoś podążyć za myślą Haaralda, że tej Mantikorze coś tam jeszcze wyrosło


Acid najwyraźniej nie czytasz lub czytasz wyrywkowo moje posty. Mówiłem już, że guzik mnie obchodzi jaki błąd popełnili tłumacze w homm3, ja mam po prostu koncepcję upgrade mantikora-->chimera i nie bierze się to z tego, że nie mam pojęcia co to za stwory i skąd się wzięły, że po porstu obrałem wzorzec po błędnym tłumaczeniu ( co wyraźnie sugerujesz ). Ja po prostu uważam, że jak na warunki fantasy, upgrade mantikory do chimery jest w miarę logiczny i możliwy. Co do zdania:

Cytat:
a dwa, że WOGÓLE nie ma nic wspólnego z manticorą.


Zajrzałeś na te linki co podałem ? Jeśli chodzi o występowanie w mitach to faktycznie nie ma powiązania, ale mnie chodzi o cechy budowy, wyglądu zewnętrznego, a nawet pewnego rodzaju cechy charakteru. W obu przypadkach są to stwory chaotyczne, złe o niszczycielskiej naturze. Cytat z encyklopedii Wiem odnośnie Chimery: "Zabita przez Bellerofonta na życzenie Jobatesa, króla Licji, której ziemie pustoszyła (stanowiła wg uczonych starożytnych symbol wulkanu Chimera w Licji)."
Mantikora ( z perskiego Martikhoras ) znaczy tyle co "pożeracz ludzi".

Staram się to Wam przybliżyć w jak najprostszych słowach, popieram swoje argumenty dowodami, ale i tak nie chcecie mi przyznać racji. Proponuję zakończyć tą dyskusję, bo chyba nie ma sensu starać się przekonać do swojej racji osoby mające do powiedzenia tylko "NIE I JUŻ!"

Pozdrawiam :)
Manricore

___________
Heroes of Might and Magic 4.....there is no curse in elvish, entish or the tongues of man for this treachery !!!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 15 grudnia 2003     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Manticore (cytat):
Acid najwyraźniej nie czytasz lub czytasz wyrywkowo moje posty. Mówiłem już, że guzik mnie obchodzi jaki błąd popełnili tłumacze w homm3, ja mam po prostu koncepcję upgrade mantikora-->chimera i nie bierze się to z tego, że nie mam pojęcia co to za stwory i skąd się wzięły, że po porstu obrałem wzorzec po błędnym tłumaczeniu ( co wyraźnie sugerujesz ). Ja po prostu uważam, że jak na warunki fantasy, upgrade mantikory do chimery jest w miarę logiczny i możliwy.


Przeczytałem Twą wypowiedź aczkolwiek może źle się wyraziłem. Po prostu uważam, że NIE powinno się mieć polskiego tłumaczenia tudzież błędu gdzieś i należy to korygować. A co do samego błędu - powiedz mi w takim razie jaki sens ma nazywanie Naga Qeen 'Skorpeną'. Nie sądzisz, że ta nazwa powinna być tłumaczeniem 'Scorpicore' ? A poza tym jest Przeraza, a od tego lepiej brzmi Chimera - NIE jako ten mityczny stwór, ale jako synonim czegoś szkaradnego (BARDZIEJ niż przerażającago). Spójrz na to może od strony kogoś, kto mitologii W OGÓLE nie weźmie pod uwagę i nie wie, że był taki stwór, co się chimera nazywał :P

Co do koncepcji samej, to aczkolwiek ciekawa, nie powinna mieć według mnie zastosowania. Takie po prostu mam odczucia. Podobnie bym się wypowiadał, gdybyś zaproponował ulepszenie szkieletu do licza czy wiwerny do smoka (:)) - niby to logiczne, możliwe i sensowne, ale to jednak nie to... uważam, że podobnie jak przytoczone przeze mnie pary, mantikora i chimera to jednak dwa różne gatunki i powinny mieć dwie różne postacie. Ich łączenie wydaje się mi w pewnien sposób 'na siłę' robione.

Cytat:
Zajrzałeś na te linki co podałem ?


Oczywiście, że nie :). Przeraziła mnie ilość, a modem posiadam. Potem ktoś jeszcze linki dał, potem chyba znów Ty...

Jednak przyznaję, że za daleko poszedłem. Wiem, dobrze, że Mantikora i Chimera jednak COŚ wspólnego ze sobą mają - tzn są pewną mutacją, rekombinacją kilku różnych gatunków. Jednak podobnie jest z gryfem lewiatanem, sfinksem i wieloma innymi - czy w takim razie one też mogłyby być ulepszane do chimery?

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 15 grudnia 2003     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Ja bym chcial aby w H5 pojawila sie nasza polska husria i moze takie cos jak orliludzie. Ludzki korpus z czteroma rekoma glowa orla skrzydla no i opierzone nogi. Oprocz tego to chcialbym zeby w H5 pojawily sie jadowite pomioty, sam nie wiem czemu ale te jednostki bardzo mi sie podobaja.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 15 grudnia 2003     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Do przedmówcy:

Meduza powinna wyglądać przerażająco i groteskowo zarazem... choć przyznac muszę ze o ile w HOMM-IV groteska wyszła bardzo wyraźnie o tyle z grozą (o zgrozo!) nie wyszło za bardzo.
Sięgajac pamięcią wstecz mam przed oczyma scenkę z intro do HOMM-III, kiedy meduza zamienia w kamień maga i z całym impetem rozbija go na drobne kawałki.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mat Pierwszy



Dołączył: 12 marca 2003
Posty: 164
Skąd: Jarosław

Wysłany: 15 grudnia 2003     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Według mnie dobrze by było, gdyby wróciły jaszczuroludzie i spółka. Natomiast moje propozycje są następujące:
- marynarz - występował by w jakiejś przybrzeżnej tawernie albo w jakimś porcie, uzbrojony w kuszę i sztylet, dodatkową zdolnością byłoby zwiększenie zasięgu poruszania sie na morzu dla bohatera który posiada marynarzy np. 200 marynarzy = 10% większy zasięg (zależałoby to, od tego jaki przyrost mieliby marynarze), możnaby także zrobić coś takiego, że gdyby bohater miał nawigację na poziomie podstawowym marynarze dawaliby 12% za 200, na poziomie zaawansowanym 16%, a na ekspercie 20%.
- pirat - dostępny w tym samym budynku co marynarz byłby silniejszy, walczyłby wrecz szablą, miałby bonus do walki, kiedy byłby na morzu, np. +50% ataku i obrony, kiedy walczy na morzu.
- zabójca potworów (bestii)- taki wiedźmin :), miałby spory bonus do walki z wszelkimi potworami, byłby dosyć mocny.
- morderca - specjalista od zabijania ludzi i wszelkich przedstawicieli ras rozumnych, bonus do zabijania wyżej przedstawionych (znaczy się ras rozumnych:))mógłby występować z zabójcą potworów w tym samymy budynku, np. w gospodzie, karczmie.
- mistrz/yni magii - bardzo mocna jednostka, rzucająca mocne czary grupowe lub/i ofensywne, byłoby to o tyle ciekawe, że w Heroesach jednostki najsilniejsze zawsze oznaczły jednostki o największych HP, obrażeniach, zasięgu.

Co do wcześniej wymienionych jedostek to... nie przesadzajmy, widziałem tam wielkie ilości pomysłów, ale przecież nie chodzi o ilość, ale o jakość. Sam gram w WarCrafta 3, znam Warhammera, ale kiedy tak przywitany został Forge to co dopiero jednostki z WC3 (mechaniczne). Jednostki powinny zostać zachowane w stylu Heroesowym, bo jakby wytłumaczyć pojawienie się jednostek takich jak : Decylon, Anaxim, Landshark.

A co do husarii to też chętnie bym ją zobaczył, ale to raczej marzenia.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Voythieus



Dołączył: 8 grudnia 2003
Posty: 164
Skąd: Nowa Dęba

Wysłany: 15 grudnia 2003     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Ponieważ uważam, że w HoMM przydałoby się coś nowego jeżeli chodzi o jednostki, to wymyśliłem całkowicie nowy, egipski zamek, który mógłby pojawić się jako miasto niszowe, w określonej kampanii ściśle z nim związanej. Opiera się na systemie: siedem poziomów, dwa rodzaje ulepszeń (możliwość dokonania tylko jednego z nich). Zaznaczam, że nie znam się na Egipcie, zaś nazwy to tylko propozycje (mogą się dublować z już istniejącymi).

--------------------------------------------------

Nazwa miasta: Piramida (wiem, że to były grobowce, ale mniejsza z tym).

Poziom 1
Jednostka podstawowa:
Chłop - posiada kosę/sierp (nie wiem co używano nad Nilem), jest słaby, ubrany jedynie w tunikę (zerowy współczynnik obrony).
Ulepszenia:
Pikinier - lekka zbroja, dość silny, obrażenia o 25% większe w przypadku ataku konnicy (w szeroko pojętym znaczeniu) i jednostek latających, 35% szans, że dosięgnie jednostkę pieszą (poruszającą się na dwóch nogach) stojąc w odległości jednego heksa od niej (niemożliwy kontratak ze strony atakowanego).
Miecznik - używa krótkiego miecza, ma cięższą zbroję, brak zdolności specjalnych, ale statystyki to równoważą.

Poziom 2
Jednostka podstawowa:
Procarz - podobny do chłopa, lecz ma procę. Strzela z niej na niewielką odległość, ma 15% szans, że zada 500% obrażeń jednostce siódmego poziomu (historia Dawida i Goliata).
Ulepszenia:
Włócznik - rzuca włócznią na niewielką odległość (nie ma czegoś takiego jak rzut o częściowej sile, dalej niż w granicach zasięgu się nie da zaatakować), dość silny i wytrzymały.
Łucznik - słabszy, lecz szybszy, a broń ma większy zasięg i działa w normalny sposób (na całe pole walki).

Poziom 3
Jednostka podstawowa:
Krokodyl - zwierzę pochodzące ze specjalnych hodowli, samodzielnie rozpoznaje i atakuje wroga. Wolne, średnio silne, ale wytrzymałe.
Ulepszenia:
Królewski krokodyl - specjalne, wyselekcjonowane krokodyle. Większe, silniejsze, wytrzymalsze. Mają 25% szans, że unieruchomią na trzy tury wrogą jednostkę konną (wliczając w to centaury i inne stworzenia tego typu) - chodzi tu o "uszkodzenie" kończyn.
Dwugłowy krokodyl - twór magiczny, trwała kopia jedynego dwugłowego krokodyla jaki pojawił się w hodowli (takie zwierzęta naprawdę się rodzą), który był na tyle wytrzymały, aby mógł walczyć (próby "zrobienia" takiego zwierzęcia od początku zakończyły się fiaskiem - krokodyle szybko zdychały). Zwierzę było dość małe, średnio silne, ale zwinne, więc i jego klony takie są. Podczas ataku jednostki nie sąsiadującej z żadną inną w 85% przypadków atakuje dwoma głowami (podwójne obrażenia, łącznie większe niż u królewskiego krokodyla), jeżeli atakowana jednostka ma sąsiadów (także wrogów) to krokodyl atakuje postać wskazaną i losowo wybraną sąsiadującą.

Poziom 4
Jednostka podstawowa:
Rydwan - szybka i wytrzymała jednostka, pojedyncza osoba na rydwanie, używająca piki, zdolności dodatkowe jak u pikiniera, wrażliwość na ogień (rydwan to konstrukcja drewniana).
Ulepszenia:
Łucznik na rydwanie - dwie osoby ("kierowca" i żołnierz), statystyki wyższe niż u normalnego łucznika, nieco większy zasięg, dzięki temu, że są wspomniane dwie osoby, to jednostka może najpierw wykonać ruch, potem zaatakować (lub na odwrót), wrażliwość na ogień (rydwan to konstrukcja drewniana).
Miecznik na rydwanie - również dwie osoby, coś w rodzaju silniejszego i szybszego miecznika, dzięki temu, że są wspomniane dwie osoby, to jednostka może najpierw wykonać ruch, potem zaatakować (lub na odwrót), wrażliwość na ogień (rydwan to konstrukcja drewniana).

Poziom 5
Jednostka podstawowa:
Mumia - nieumarły, normalne, zmumifikowane ciało (bez jakichś ozdobników). Wolna ale wytrzymała jednostka, atakuje rzucając się na przeciwnika, nie posiada żadnej zbroi ani broni, 25% szans, że podczas ataku przestraszy przeciwnika, co odbiera mu kolejny kontratak i ruch/atak.
Ulepszenia:
Mumia wojownik - to co wyżej, lecz wyposażona w uzbrojenie, silniejsza i wytrzymalsza jednostka, zdolność specjalna wzrasta do 50%.
Mumia mag - siła i obrona podobna jak w pierwowzorze, słaba w bezpośrednim starciu, na odległość atakuje za pomocą magii (jakieś zaklęcie ofensywne + klątwa). Strach tylko w trakcie walki wręcz, ma 25% szans na jego wzbudzenie.

Poziom 6
Jednostka podstawowa:
Mag - stary mężczyzna (ale bez brody, to w końcu Egipt) z drewnianym kijem w ręce. Strzela w kierunku przeciwnika ognistą kulą zadającą obrażenia na niewielkim obszarze dookoła celu.
Ulepszenia:
Wielki mag - mag posiadający własną księgę zaklęć (mieszczącą trzy czary) i tyle many, ile jednostek liczy oddział. Wspomniane czary byłyby losowo wybierane z określonego zestawu na początku bitwy. Po wyczerpaniu many atakuje tak jak zwykły mag, lecz z większą siłą, może to też robić jeszcze gdy ma manę (możliwość wyboru po wskazaniu atakowanej jednostki).
Mag wojownik - jego kij jest wykonany z metalu i po uderzeniu razi wroga magicznym promieniem. Jednostka ma większą siłę niż wielki mag, ale konieczność walki w zwarciu przy niskiej (jak u wszystkich magów) obronie zmniejsza jej skuteczność.

Poziom 7
Jednostka podstawowa:
Lew - szkolone do walki zwierzęta, szybkie, raczej średnie jak na swój poziom jeżeli chodzi o siłę i obronę.
Ulepszenia:
Skrzydlaty lew - ponieważ skrzydła to mniej kłopotliwy dodatek niż dodatkowe głowa, to latające lwy nie są niczyimi klonami lecz nową, magiczną jednostką. Wyjątkowo szybkie, po ataku wracają na miejsce, w którym były wcześniej, unikając kontrataku. 35% szans na powalenie wrogiej jednostki pieszej (zabiera jej dodatkowe punkty życia).
Sfinks - ogromne, lecz powolne połączenie lwa i człowieka. Potrafi niszczyć mury, ma 50% szans na powalenie wrogiej jednostki pieszej (zabiera jej dodatkowe punkty życia). W 15% przypadków nie zdąża dokonać kontrataku, gdyż przeciwnik go unika. Obrona mniejsza niż u latającego lwa, atak większy.

--------------------------------------------------

Dodam, że większego sensu to pewnie nie ma, ale jeżeli spodobają wam się choć częściowo moje pomysły, to możecie spodziewać się kolejnych. :)

___________
http://www.BG.z.pl - premiera 1 stycznia 2004 roku.
"Za pokonanego można się uznać dopiero wtedy, gdy się poniosło klęskę" - Jack London (1876 - 1916).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mat Pierwszy



Dołączył: 12 marca 2003
Posty: 164
Skąd: Jarosław

Wysłany: 15 grudnia 2003     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Prawdę mówiąc - to raczej nie przejdzie, no bo to tak, jakbyśmy zrobili zamek polski. Co prawda sa głosy za zamkiem azjatyckim, ale to trochę co innego. Zresztą ja wolałbym tez system jednostek z H3, ale może po prostu za bardzo staromodny jestem :) . Ale gdyby miałby być zamek egipski to Twoja propozycja jest niezła.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 15 grudnia 2003     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Manticore (cytat):

......

http://en2.wikipedia.org/wiki/Manticore
Podkreślam zwłaszcza zdanie: "The manticore is a mythical creature, a kind of chimera".

Słowo chimera zostało użyte jako coś w rodzaju "przerażający stwór"
"chimeryczny stwór" po prostu straszny, bo jak widać zgodnie z opisem to dwa różne stworki 8)
Cytat:

Odnośnie wyglądu chimery :)

http://en2.wikipedia.org/wiki/Chimera_(creature)

Podkreślam zdanie: "All descriptions, however, agree that it breathed fire from one or more of its heads." Czyli z trzema głowami się tak bardzo nei pomyliłem ;). A co do ptasich skrzydeł mantikory to musiało Ci się coś pomylić....

Jak dobrze znam angielski ten tekst tylko potwierdza me słowa. A ptasie skrzydła mi się nie pomyliły. Co do tłumaczeń:
Nagas to nie Naga jak jest w H3 z dodatkami w wersji 3.0- Tylko Przeraza
Manticore- Mantykora
Scorpiore- Skorpena, to niestety jest jedyne słuszne tłumaczenie
Chimera - po polsku to też chimera
A jak widać z opisu ciało kozy a ciało lwa dość się różni, inny ogonek, oraz różnica że mantykora ma skrzydła chimera nie. To już bardziej podobne do siebie są gryf i hippogryf, czy hippogryf i pegaz. Jednak to różne stworzenia i nikt ich nie łączy.
Cytat:
Co do koncepcji samej, to aczkolwiek ciekawa, nie powinna mieć według mnie zastosowania. Takie po prostu mam odczucia. Podobnie bym się wypowiadał, gdybyś zaproponował ulepszenie szkieletu do licza czy wiwerny do smoka () - niby to logiczne, możliwe i sensowne, ale to jednak nie to... uważam, że podobnie jak przytoczone przeze mnie pary, mantikora i chimera to jednak dwa różne gatunki i powinny mieć dwie różne postacie. Ich łączenie wydaje się mi w pewnien sposób 'na siłę' robione.

Tu zgadzam się z tobą całkowicie, taki przyrost jednostek jest obcy herosom, mnie całkowicie wystarczają upg. z h3
Co do Gościa który podał te linki do obrazków niby-stworów, to 90% z nich nie nadaje się do niczego, z jednego prostego względu(który już podawałem odnosie jednego stwora w 3 lub więcej odmianach) Te jednostki nie mają nic wspólnego z mitami czy legendami, a to poważna wada. Ja też mogę wymyślić sobie jednostkę Seeker, jednak u licha nic z tego nie wynika, zero korzeni mitologicznych, jej wygląd wieka niewiadoma i jej właściwości a stąd już blisko do takich jednostek jak roślinka z H4 czy to zielone coś z nekropolis z h4. Ja wiem, że fantazja to dobra rzecz, ale to "coś" musi choć odrobinę zawierać mityczności lub opowiadań ludowych i legend. To jest właśnie Fantasy.
Voythieus: moje stanowcze nie dla zamków "narodowych" egipskich, chińskich i podobnych. bo na Antagarich nie istniały Chiny i Egipt, możemy skorzystać z potworów z legend i mitów, ale nie z jednostek ludzkich. Świat amerykańsko-europejskiej fantasy posuguje się średniowieczem europejskim, tak już przyjęto i tyle.
Poza tym piknier, miecznik, łucznik to jednostki z castle/heaven
podobnie jak mag, czy mumia:)A skrzydlaty lew to poniekąd europejska pochodna sfinksa, więc po częsci ten stwór istnieje w naszej kulturze i to dobra propozycja, lecz trzeba by go jakoś nazwać i posłużyć się neologizmem językowym: może Ryfid? :?: Kto ma pomysł niech się podzieli :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 15 grudnia 2003     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Ja tam jestem za starym sprawdzonym porządkiem. Dziewieć zamków (choć nie wykluczam Forge'a pod warunkiem ze bedzie miał sensowne jednostki i przede wszystkim klimat)

W każdym bądź razie oparłbym się na starych i sprawdzonych zestawach z HOMM-III. Oczywiście w miarę rozsądnie usystematyzowane według poziomów i mozliwosci wyboru (łącznie z upgrejdem).

Co do nowych typów jednostek to nie powinno być ich zbyt wiele (góra 8-10)... sceptycznie odnoszę się takze do wszelkich zapożyczeń z innych gier, choć z drugiej strony nie da się tego tak do końca uniknąć. A może siegnąc do jednostek z M&M? W końcu to pokrewna seria. Wierzę, ze znalazłyby się jakieś stworzonka godne uwagi (moze fani M&M przedstawią jakieś stworzenia?). Wymyślanie nowych to trudna sprawa.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 15 grudnia 2003     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Haarald (cytat):

Co do nowych typów jednostek to nie powinno być ich zbyt wiele (góra 8-10)... sceptycznie odnoszę się takze do wszelkich zapożyczeń z innych gier, choć z drugiej strony nie da się tego tak do końca uniknąć. A może siegnąc do jednostek z M&M? W końcu to pokrewna seria. Wierzę, ze znalazłyby się jakieś stworzonka godne uwagi (moze fani M&M przedstawią jakieś stworzenia?). Wymyślanie nowych to trudna sprawa.

Już się pojawiły jednostki z M&M, a większość z nich to te same co w herosach. Czasami tylko nieco inaczej wygladają.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 15 grudnia 2003     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Niektóre z jednostek z MM widać w galerii marzeń w dziale WoG. Według mnie - to te najbardziej interesujące z MM8. Poza tym pojawiały się też takie jednostki jak kapłani księżyca/światła, Królowe Nieumarłych, szlamowce (inaczej zwane galaretką :P), nietopezre, ogromne pająki, saraceni, Elficcy wojownicy (z dzidami), piraci, muszkieterzy, rekiny, czarodziejki, widziadła (coś pomiędzy duchem a wampirem) i inne.

W MM8 z kolei można znaleźć takie jednostki jak: Piraccy magowie, kuszniczki (wersja żeńska pirata), mroczne elfy, bandyci, szczuroczłecy, szczury, wilki, pogromcy smoków, klerycy, nekromanci, troll magi (nie mylić z ogre magi), bazyliszki wyglądające jak dinozaury, rubinowe smoki, ogromne osy, ogniste jaszczurki (przerośnięte, kobieco-podobne z włóczniami), trytoni (wodne, rybopodobne humanoidy z trójzębami), sępo-ludzie, krzyształowi strażnicy, szkielety-łucznicy.......etc.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Voythieus



Dołączył: 8 grudnia 2003
Posty: 164
Skąd: Nowa Dęba

Wysłany: 15 grudnia 2003     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Co do zamków narodowych, a więc takich jak ten mój egipski - ja również nie jestem specjanym ich zwolennikiem, co nie zmienia faktu, że nie obraziłbym się, gdyby się pojawiły. Jednak moja "Piramida" powstała wyłącznie pod wpływem impulsu i sam nie brałem jej poważnie.

Mam w głowie jeszcze dużo pomysłów - zawsze brak mi było jednstek neutralnych, niestety dużo ciekawych propozycji już tu zaprezentowano... Ale jeszcze postaram się coś wymyślić. :)

___________
http://www.BG.z.pl - premiera 1 stycznia 2004 roku.
"Za pokonanego można się uznać dopiero wtedy, gdy się poniosło klęskę" - Jack London (1876 - 1916).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Manticore



Dołączył: 26 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Północne Pustkowia :)

Wysłany: 15 grudnia 2003     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Cytat:
powiedz mi w takim razie jaki sens ma nazywanie Naga Qeen 'Skorpeną'


Nie ma, ale już ta podkolorowana mantikora bardziej przypomina chimerę :P. W sumie jak by do tego podejśc z innej strony to Naga też jest istotą chimeryczną - jest połączeniem węża, kobiety....i wielu ramion :mrgreen:

Cytat:
Spójrz na to może od strony kogoś, kto mitologii W OGÓLE nie weźmie pod uwagę i nie wie, że był taki stwór, co się chimera nazywał


Jeśli spojrzę na to z tej strony to mogę sobie również założyć, że stwór do którego upgrejdnę mantikorę, jest po prostu jego szkaradniejszą wersją ( bardziej niż przerażający ), więc nazwę go sobie chimerą, a to że wygląda jak mityczna chimera to już zupelny przypadek ;) - więc cała dyskusja jest niepotrzebna :D

Cytat:
Podobnie bym się wypowiadał, gdybyś zaproponował ulepszenie szkieletu do licza czy wiwerny do smoka () - niby to logiczne, możliwe i sensowne, ale to jednak nie to... uważam, że podobnie jak przytoczone przeze mnie pary, mantikora i chimera to jednak dwa różne gatunki i powinny mieć dwie różne postacie. Ich łączenie wydaje się mi w pewnien sposób 'na siłę' robione.


Oczywiście masz do tego absolutne prawo! Ja po prostu zamieścilem swoje propozycje, z którymi nie musisz się zgadzać, ale z kolei jeden gośc zaczął mówić, że takiej koncepcji być nie może, bo nie zgadza się z jakimiś abstrakcyjnymi regulami fantasy. Przyznam że mi też nie wszystkie projekty się podobają ( np. Husaria.....sorry gdzie tu logika :D? ), ale ich nie krytykuje :)

Cytat:
Jednak przyznaję, że za daleko poszedłem. Wiem, dobrze, że Mantikora i Chimera jednak COŚ wspólnego ze sobą mają - tzn są pewną mutacją, rekombinacją kilku różnych gatunków. Jednak podobnie jest z gryfem lewiatanem, sfinksem i wieloma innymi - czy w takim razie one też mogłyby być ulepszane do chimery?


Najlepiej byłoby zamieścić serię różnych rycin zestawiających ze sobą wizerunki mantikory i chimery, a wtedy zobaczyłbyś że są do siebie BARDZO podobne ( w przeciwieństwie do gryfow, sfinksów etc. ), ale skoro na linki i tak nie zaglądasz to nie ma sensu.

UPDATE: Posta zacząłem pisać około 16.00 i skończyłem tuż przed pólnocą, ponieważ w międzyczasie trafiła się partia Hirka 3 przez necik :mrgreen: Dlatego też post nie zawiera komentarzy ani odniesień do postu gościa ( Hav Gyra prawdopodobnie ). Dziś nie mam siły na dalsze tłumaczenia ale do jednego zdania odnośnik muszę dać:

Cytat:
Słowo chimera zostało użyte jako coś w rodzaju "przerażający stwór"
"chimeryczny stwór" po prostu straszny


Heheh raczej nie, tu macie definicje ze słownika Kopalińskiego:

chimera - mrzonka, urojenie, fantazja, ułuda; (w. l.mn.) kaprysy, grymasy, fanaberie, fochy, humory, dąsy; wybryki, dziwactwa.

Chimera jak widać jest właśnie alegorią tych cech, więc czemu miałby być niemożliwy taki dziwaczny upgrade z mantikory do chimery ? On wręcz odzwierciedla chaotyczny charakter tych istot! Moim zdaniem jest jak najbardziej odpowiedni! Wiem że i tak nei przekonam Was do swoich racji, bo w chwili gdy aktualizuję posta, już czeka następny do zripostowania....nie musicie się zgadzać ze mną, ale mam prawo do własnego zdania, prawda ?? A Husaria za przeproszeniem w fantasy to już jawna hipokryzja wobec treści, które zamieściłeś w poprzednich swoich postach :). Dorzućmy jeszcze Kozaków, polską szlachtę i zróbmy z herosa 5 Ogniem i Mieczem ;). WIEM!! Z Żebrowskim w roli głownej :mrgreen: ( w sumie to tekst niepotrzebny, bo i tak zostanie wycięty za nieobyczajność :P ). Faktycznie lepiej skończyń tą dyskusję nieporozumieniem stron :P

Pozdrawiam :)
Manticore

___________
Heroes of Might and Magic 4.....there is no curse in elvish, entish or the tongues of man for this treachery !!!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 16 grudnia 2003     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Manticore (cytat):

Jeśli spojrzę na to z tej strony to mogę sobie również założyć, że stwór do którego upgrejdnę mantikorę, jest po prostu jego szkaradniejszą wersją ( bardziej niż przerażający ), więc nazwę go sobie chimerą, a to że wygląda jak mityczna chimera to już zupelny przypadek ;) - więc cała dyskusja jest niepotrzebna :D

Z uporem godnym maniaka upierasz się że mantykora(nie manikora) jest podobna do chimery, tkwisz w błędzie po prostu. Jedyne co je łączy to że mają głowę lwa, THATS ALL :evil:
Cytat:

Oczywiście masz do tego absolutne prawo! Ja po prostu zamieścilem swoje propozycje, z którymi nie musisz się zgadzać, ale z kolei jeden gośc zaczął mówić, że takiej koncepcji być nie może, bo nie zgadza się z jakimiś abstrakcyjnymi regulami fantasy. Przyznam że mi też nie wszystkie projekty się podobają ( np. Husaria.....sorry gdzie tu logika :D? ), ale ich nie krytykuje :)

Bo nie masz podstaw ich krytykować, Husaria to rodzaj średniowiecznego wojska europejskiego, więc na prawo się znaleźć w H5 tak samo jak piknier, łucznik, kusznik, krzyżowiek, kawalerzysta, miecznik, długołucznik, włócznik, falanga itd

Cytat:

Najlepiej byłoby zamieścić serię różnych rycin zestawiających ze sobą wizerunki mantikory i chimery, a wtedy zobaczyłbyś że są do siebie BARDZO podobne ( w przeciwieństwie do gryfow, sfinksów etc. ), ale skoro na linki i tak nie zaglądasz to nie ma sensu.

Widzałem linki, przeczytałem, potwierdziły moje opinie, więc ja też już nie widzę sensu(tym bardziej podobieństwa chimery/mantykory)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mat Pierwszy



Dołączył: 12 marca 2003
Posty: 164
Skąd: Jarosław

Wysłany: 16 grudnia 2003     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Falanga to średniowieczne wojsko? Wydawało mi się, że to szyk greckich hoplitów. A co do husarii, to z jednej strony to nasze narodowe wojo, ale z drugiej ich skrzydełka nawet pasują do fantasty. I powtarzam, nieprzesadzajmy z jednostkami, bo chodzi o jakość, a nie ilość. Nikt nie skomentował moich propozycji ;(.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 16 grudnia 2003     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Przedewszystkim jednostki z HoMM 3. Dodatkowe tez sa oczywiscie potrzebne i ma byc ich jak najwiecej. Prawdziwa przyjemnosc grania to wtedy, gdy za kazdym razem cos nas zaskakuje. Ja bym optowal za wlaczeniem do gry dosc sporej liczby jednostek ludzkich (najemnicy?). Z jednostek charakterystycznych dla fantasy to moje propozycje nastepujace:

doplleganger (zmienia sie w najsilniejsza jednostke jaka masz w armii (czlekoksztaltna, zeby nie przesadzac)),

Baatezu(Balrog?) (odpornosc na ogien i baardzo silny),

Gargantua (kto ogladal Niekonczaca sie opowiesc 1? tak wielkie ze moze byc wziete za mowiaca gora),

Zyjace kamienie (Obsydianie z Earthdawna a nie kolejne golemy),

Banshee (bez kontrataku, 25% na paraliz jednostki),

Irdowie (dobra rasa z ktorej wywodza sie Ogry i Trolle, w wiekszosci zostala skazona przez zlo i stad natura ich potomkow),
Jak bede mial nowe pomysly to sie pochwale.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 16 grudnia 2003     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

8) Nowe jednostki :idea:
W Heroes 5 powinno byc 8 zamków a w kazdym 8 poziomów.
1 Zamek (nazwa zamku .....)
jednostki:
krasnolud, elf, hobbit, mag, goblin, jednorozec, drzewiec, zieliony smok
2 Zamek
mumia, syrena, golem, pegaz, dżin, sfinks, minotaur, Tytan
3 Zamek
ork, troll, troglodyta, obserwator, meduza, ifryt, hydra, czarny smok
4 Zamek
szkielet, duch, wampir, czarny rycerz, lisz, pomiot, kosciany smok, diabeł
5 Zamek
centaur, ogr, harp, nomad, berserker, cyklop, ptak gromu, behamot
6 Zamek
rusałka, kameleon, tygrys szablozebny, mamut, kondor (lub sęp) osetnica, władca piranii (atak na odległość przez rzucenie na przeciwnika piranii, która wiadomo co robi...) faniks
7 Zamek
pikinier, łucznik, mnich, rycerz, gryf, kawalerzysta, balista, anielica
8 Zamek
nagi, gargulec, wilkołak, ognisty potwór, lodowy stwór, żywioł magji, czerwony smok
P.S.
jednostki nie sa ułozone w kolejności od najgorszej do najlepszej, tylko w kolejności że tak powiem "losowej" :wink: [/img]
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ururam Tururam



Dołączył: 17 października 2002
Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami

Wysłany: 16 grudnia 2003     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

A ja chciałbym zobaczyć w H5 perłowego smoka...
Wygląd: biały smok, lata, lecz bez użycia skrzydeł. (Pływa w powietrzu jak ryba w wodzie).
Przynależność: zdecydowanie dobra.
Atak/Obrona/Szybkość: raczej słaby jak na smoka w ataku, przeciętnie wytrzymały, za to bardzo szybki.
Zdolności specjalne: całkowita odporność na złe uroki (np klątwa), lecz nie na czary zadające obrażenia. Daje sojuszniczym jednostkom 25% szans na obronę przed rzucanymi na nie urokami. Umie rzucić czar zdejmujący złe uroki z wybranej jednostki.

___________
Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Eartless



Dołączył: 18 czerwca 2003
Posty: 164
Skąd: okolice Torunia

Wysłany: 16 grudnia 2003     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Panowie... (Panie o ile jakas to czyta :)

Musimy podjac decyzje czy chcemy w H5 ujrzec to co do tej pory, czyli ciagle identyczne ulepszanie jednostek, wykupienie wszystkich mozliwych budynkow, zgromadzenie armii i atak...

Dla mnie ten etap w zyciu juz odszedl... Nie chce grajac w kolejna czesc patrzec ponownie na identyczne uklady zamkow jak w czesciach poprzednich! Bo to juz bylo!

Nie lepiej skupic sie na czyms nowym i oryginalnym... Wiem, ze wiekszosc pewnie wolalby zostac przy starcyh utartych zasadach, ale pomyslmy nad zdaniem "nie czyniac postepu cofamy sie w tyl..."

Przegladajac ten post zostalem zszokowany przez jednego z gosci, ktory zamiescil tutaj artworki kilkudziesieciu potworkow! Miodzio. Powiew swiezosci na maksa... gratulacje! Bo o to powinno chodzic... Cos nowego, a nie kolejny smolowy golem, albo drewniany smok... Chcecie ogladac mutacje znanych juz jednostek? i co z tego ze bedzie inny kolor jak pozostana podobne wlasciwosci... NUDA!

A takie jednostki jak juz wyzej wspomniany gosc przedstawil sa super i co najwazniejsze o wiekszoci pierwszy raz slysze! Ich wlasciwosci sa rozne i odbiegaja znaczaco od tego co juz znamy. Nie tam jakies fire shieldy same, czy szczatkowe oslepiania... Mam tutaj duza roznorodnosc i to jest plusem jak cholerka :)

Pomyslmy teraz przez sekunde co by sie stalo gdybysmy polaczyli roznorodnosc stworow ze swiata Wizards (Magic the Ghatering) z nasz skromna gierka... Jezeli to chociaz w ulamku by sie to udalo bysmy dostali wkoncu strategie z prawdziwego zdarzenia, a nie schematyczna ukladanke... Kupie fort, kapitol, bede mial kase na wszystkie jednostki i jestem power... ble ble ble...

Marzy mi sie system, w ktorym naprawde trzeba myslec i to co robimy ma znaczacy wplyw na gre. Bo jak dotad to tylko szybkosc wykupienia jednostek, ktoregos tam poziomu dawal przewage i dzieki temu sie wygyrwalo. A ich umiejetnosci specjalne raczej rzadko byly wykorzystywane... Liczyla sie szybkosci i liczebnosc i to bylo zwyciestwo...

Wiem, ze mozna sie tutaj dlugo wywodzic, ale pomyslcie nad tym dluzej...
Na co komu kolejne golemy itp, skoro mozna by wprowadzic cos nowego. Nawet jednostki z forge by sie lapaly, bo wkoncu fantasy to nie tylko magia, ale i tez technika. Wkoncu katapulty sa :) Ale wprowadzanie pil mechanicznych itp, to przesada :) Chociaz ten cutter miodzio....

A system kupywania odzielnych budynkow prowadzacych do odmiennych jednostek bylby super... Mozna tez onp. dac na jeden zamek nie 7 jednosetk ale powiedzmy okolo 20 z tym, ze kazda miala by inne wlasciwosci specjalne (ale takie znaczace!) i z posord tych mozna by np. kupic jednynie 7! I nie koniecznie tylko jednostki kolejnych poziomow. Jak ktos by chcial to by wykupil sobie 3 jednostki 1 poziomu, i np. trzy 7 poziomu!! Mozliwosci nieskonczenie wiele...

A dyskusje nad nazwa mantikora - chimera itp. chyba do niczego panowie nie prowadza....

pozdrawiam

___________
Mój numer gg: 697328

"Coś się kończy, coś się zaczyna"

A.Sapkowski
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mat Pierwszy



Dołączył: 12 marca 2003
Posty: 164
Skąd: Jarosław

Wysłany: 16 grudnia 2003     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Ale do tego trzeba by było jakiegoś fajnego wytłumaczenia skąd się nagle coś takiego wzięło, bo kolejne odmiany ludzkich, elfickich i krasnoludzkich jednostek można wytłumaczyć (oczywiście jakieś inne też powinny się pojawić), ale jak już pisałem dwa razy nie przesadzajmy!. Owszem, jakies jednostki pasujące do klimatu, jakieś morskie stwory, ale niektóre naprawdę odpadają.

Pan piszący o poszczególnych zamkach powtarza błędy z H4, czyli diabeł i szkielet w jednym zamku. A niektóre jednostki strasznie do siebie nie pasują : ork i obserwator, hydra i czarny smok (hydra zawsze była neutralna, czarny smok - zły), gargulec, wilkołak i ognisty potwór - gdzie sens, gdzie logika.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
jOjO



Dołączył: 10 stycznia 2000
Posty: 164
Skąd: Onionburg

Wysłany: 16 grudnia 2003     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Mastero (cytat):

W Heroes 5 powinno byc 8 zamków a w kazdym 8 poziomów.
1 Zamek (nazwa zamku .....)
jednostki:
krasnolud, elf, hobbit, mag, goblin, jednorozec, drzewiec, zieliony smok[...]
P.S.
jednostki nie sa ułozone w kolejności od najgorszej do najlepszej, tylko w kolejności że tak powiem "losowej" :wink:


i tylko ten PS Cię ratuje... ;)

elf? hobbit??? lepsiejszymi wojownikami niż khazady?????

___________
Baruk Khazad!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 16 grudnia 2003     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Może coś takiego jak jednostki z moich projektów do Wake of Gods - Wiedźmin (Witcher), Dzikus (Savage) i obowiązkowo Wilkołak (Werewolf).
___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 16 grudnia 2003     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Moja propozycja jednostki to odmiana Trolla, jednak nie mam sprecyzowanej nazwy za to okreslone jego własciwości i umiejetności.

Widmowy, Mroczny lub Wampiryczny Troll

Jednostka o zmiennych parametrach w zalezności od miejsca w którym sie znajduje: powierzchnia czy podziemia

Właściwosci jednostki w podziemiach:
Bardzo duża szybkość - 12
Zasieg w tunelach - 28 (i adekwatny na polu bitwy)
Umiejętności:
- Posiada umiejętnośc "Vampirc Touch" parametr mniejszy od wampirów, ok 10%
- Regenracja 30% punktów zycia na turę
- 5% prawdopodobieństwo że jednostka atakowana straci morale o 1 punkt

Własciwości na powierzchni: Tu umiejętności spadają na niekorzyść, a wszystko przez kontakt ze swiatłem. gdyby w HOMM wprowadzili turę nocną i dzienną* to moze w nocy te jednostki nie traciłyby swoich podziemnych parametrów.
Szybkośc ataku - 4
Zasięg na powierzchni - 18 (na polu bitwy równiez obnizony)
Umiejętności:
- wszelkie wymienione wyzej umiejętności ulegają obniżeniu o 50%


* Mogliby pomyślec o wprowadzeniu dwóch tur w ciągu jednego dnia dzieląc je odpowiednio na nocną i dzienną, wówczas otwierają sie nowe możliwości dla jednostek: mroczne działają lepiej nocą, inne za dnia a jeszcze innym byłoby to bez różnicy. W kazdym bądź razie podzielenie dnia na część nocną i słoneczną mogłoby zwiększyc atrakcyjnośc rozgrywki stwarzajac nowe możliwości strategii (nie tylko na polu bitwy ale także na mapie przygody, np.; punkty ruchu niektórych jednostek, zmniejszenie widoczności). Zanim zaatakujemy grupe wampirów zastanowimy sie czy nie lepiej zrobic tego za dnia, kiedy ich właściwości ulegają osłabieniu. Czegoś takiego nie wprowadzono jeszcze chyba w żadnej grze. Jedyną wadą jest powiązanie tego z przyrostem tygodniowym ponieważ musielibyśmy czekać aż 14 tur zamiast dotychczasowych siedmiu ale i to mogłoby wyjsć na korzyść częstrzemu wykorzystaniu generatorów jednostek w terenie. W przypadku dziennych przyrostów nie robiłoby to różnicy, a przyrosty w Nekropolis czy Infermo mogłyby odbywac sie nocą a w innych zamkach tylko za dnia.
Do tego dołaczam dwa zaklęcia poziomu 5 (lub 4?): "światło poranka" i "zaćmienie"... właściwosci domyślcie się sami :wink:

Natomiast co do efektów wizualnych to na mapie przygody noc rózniłaby sie od dnia kolorystyką. W ten sposób odeszlibyśmy od tej cukierkowości ku uroczemu i tajemniczemu półmrokowi. Noc byłaby w stanie wprowadzić klimat przez duże K :twisted: :twisted: :twisted:

Co sądzicie o podziale na ture nocna i dzienną?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 16 grudnia 2003     Nowe jednostki w H5 Odpowiedz z cytatem

Po co podajesz parametry, jaki nie wiadomo jaka będzie fizyka enginu gry? :evil:
___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.