Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-05-3 10:48:40
Autor Wiadomość
Fristron z Avlee



Dołączył: 27 października 2004
Posty: 164
Skąd: Fristotele - zgadnij po nicku :)

Wysłany: 2 listopada 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

no cóż, faktycznie, do takich bitew nie dochodziło jeszcze w moim przypadku. prosiłbym o usunięcie mojego poprzedniego posta - w takim razie jest bez sensu. jednakowoż o Implozji mówiłem w przypadku kilku Błękitnych Smoków... a o legionie goblinów.
___________
Nie ma na tym świecie altruistów. Są ci, którzy ich udają i ci, którym udawanie weszło w nawyk.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
tse tse



Dołączył: 12 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Białobrzegi n. Pilicą

Wysłany: 17 grudnia 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Dragonthan (cytat):

1. Totalną głupatą było by nie rozdzielenie behemotów, dlatego rozdzielam je sobie na 7 grup. 6 grup po 1000 i jedna 3999.
2. Z tego co wiem behemoty są szybsze od łuczników dlatego ruszą pierwsze.
3. Szybkość bhemota pozwala mu dojść do połowy planszy (około).
4. Mag MUSI w tym momencie puścić spowolnienie.
5. Ruszają behemoty, które są już o krok od łuczników (Łucznikcy są otoczeni i nie mają gdzie uciec)
6. Ruszają łucznicy, mag puszcza pierwsze oślepienie.
7. Behemoty dobijają łuczników
8. Koniec walki


Niby wszystko OK, ale nie koniecznie spowolnienie w punkcie 4 bo wtedy rzeczywiście kicha - a co - pole mocy, pole mocy i już behcie nie dojdą :-) potem spowolnienie :mrgreen: i reszta
Poza tym mowa o neutralnych behciach była jakbyś nie zauważył, ale to szczegół :wink:

___________
Hattrick VII.42 - moja liga
Pilica piłkarska stolica :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 18 grudnia 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

ani spowolienia tylko osłoni jakoś łuczników (np. pole mocy jak mówił tse tse ale on to chyba do innego przykładu ^^)
___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Drupi



Dołączył: 15 września 2004
Posty: 164
Skąd: z grobu

Wysłany: 18 grudnia 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Nie bierzecie pod uwagę tego że każdy czar się kiedyś kończy, a nawet jakby się nie skończył to strzał też nie ma nieograniczonej ilości (chyba że się ma wóz z amunicją ale to behemotowi by nie sprawiło problemu).
___________
Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
tse tse



Dołączył: 12 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Białobrzegi n. Pilicą

Wysłany: 19 grudnia 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Właśnie o to chodzi że polem mocy zasłaniasz wszystkich łuczników i wóz z amunicją i behemoty nic nie poradzą.
Potwierdzam - tylko magia i pewne czary pozwalają wygrać "przegrane" bitwy. - H.G.

___________
Hattrick VII.42 - moja liga
Pilica piłkarska stolica :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dagon



Dołączył: 24 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Z lasu

Wysłany: 19 grudnia 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

No Plzzzz....

Nie było mnie tu tylko trochę a wy już testy robicie... plzzzzz...

Co do pola mocy to nie koniecznie jest potrzebne:
Np. Jeśli mamy mapę bitwy gdzie do naszych łuczników bechcie mogą się dostać tylko dwiema drogami to problem z głowy. Oslepić je! w przejściu i zablokować drogę pozostałym :D

Ps. takie coś było w którejś kampanii tylko że z Nagami

___________
Brak inteligentnego pomysłu na podpis
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Drupi



Dołączył: 15 września 2004
Posty: 164
Skąd: z grobu

Wysłany: 19 grudnia 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Dagon (cytat):
No Plzzzz....

Nie było mnie tu tylko trochę a wy już testy robicie... plzzzzz...


przeszkadza ci to ?? W końcu jakoś trzeba rozwiązywac problemy ;).

Dagon (cytat):
Np. Jeśli mamy mapę bitwy gdzie do naszych łuczników bechcie mogą się dostać tylko dwiema drogami to problem z głowy. Oslepić je! w przejściu i zablokować drogę pozostałym Very Happy


Żeby to w rzyczywistości też było takie proste :|.
Niestety wystarczy żeby choć jeden behemot miał morale i jest po wszystkim

___________
Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 25 grudnia 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

ja wybrałem wojownika ....
mimo iż jest to nieścisłe

najlepiej mi się gra death knightem .... bo statsy mu się po równo rozkładają na moc i magie ... wiec jest i dobrym magiem i dobrym wojem...



proszę przytrzymuj alt jak piszesz posty, to wtedy będzie można zrozumieć co masz do przekazania w treści [i nie będę musiała ich poprawiać]. - Nami

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thurvandel



Dołączył: 8 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: inąd

Wysłany: 28 grudnia 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Ja także stawiam na wojowników. Magia i tak zależy bardziej (nie mówię "całkowicie") od ilości znanych czarów, no i to te typu Oślepienie, Spowolnienie, czy Przeyspieszenie decydują o wyniku starcia. A te i woj może pomnażać, a na dłuższą metę to statystyki ataku i obrony decydują o sukcesie w starciu.

Po mojemu heros idealny to znakomity wojownik z rozwiniętą magią ziemi lub powietrza (do hasta lub slowa :))

A moim ulubionym hero jest Tazar z fortrestu. To jest typ nie do zdarcia. Jednostki pod jego komendą to chodzące czołgi, które potrafią oprzeć się nawet przeważającym siłom.

___________
There are three kinds of people on this world. These who can count and these who cannot.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 28 grudnia 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Thurvandel (cytat):

A moim ulubionym hero jest Tazar z fortrestu. To jest typ nie do zdarcia. Jednostki pod jego komendą to chodzące czołgi, które potrafią oprzeć się nawet przeważającym siłom.

wiesz odbije trochę z tematu bo mnie zaciekawiłeś :wink:

1)jakoś nigdy nie ceniłem zamku fortress. ba uważam ze jest najsłabszy z całej gry.. wiec jeśli nim grasz to proszę zapodaj jakoś swoja taktykę czy cosik ........ bo jestem zapalonym strategiem ale mogłem źle ocenić ten zamek :shock:

2) bo moim zdaniem to lepiej chyba tower włączyć i Neele wybrać tez ma speciality armorer....


proszę przytrzymuj alt jak piszesz posty, to wtedy będzie można zrozumieć co masz do przekazania w treści [i nie będę musiała ich poprawiać]. - Nami

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thurvandel



Dołączył: 8 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: inąd

Wysłany: 28 grudnia 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Jak gram Towerem to zawsze Neelę biorę ;).


No nie wiem, czy Fortress to zamek najsilniejszy, ale ja tam najlepsze swoje partie mam rozegrane właśnie przy pomocy tego zamku. Może i gnoll nic sobą nie prezentuje, a reptiliona to komentował nie będę, ale gorgona jest moim zdaniem najlepszą jednostką w grze. W dodatku begienne jednostki mają cudowne właściwości w walce, a co najważniejsze używają ich często. Taktyka? Pakować w obronę ile się da, a w walce dopilnować, by za sprawą ważek armia wroga była osłabiona, w wąskich przejściach stały bazyliszki, gorgony walczyły z jednostkami jak najwyższych poziomów, a hydry stały w samym środku szeregów przeciwnika.

Nie potrafię dać idealnej recepty na grę Fortecą, ale uważam że ten zamek przez wielu jest niedoceniany, a naprawdę jest w stanie dorównać nawet Castle. Aha... no i jest tani i najsilniejszy przy obronie podczas oblężenia :D.

___________
There are three kinds of people on this world. These who can count and these who cannot.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 28 grudnia 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

no Gorgona to jest świetna nie powiem :)
ta jednostkę rzeczywiście bardzo lubie (ach ten bonus)

dzięki za info na taktykę... ja tam zawsze necro grałem i szkielety zbierałem ale to już inna bajka :wink:

PS... do Nami o przepraszam nie wiedziałem że są takie wymogi :) bez altu poprostu mi sie i wygodniej i szybciej pisze... ale postaram sie poprawić

Takie są wymogi na każdym forum, a ja jestem małym wrednym i upierdliwym modem, który ma zwyczaju częste upominanie osób, które nie piszą ortograficznie :) - Nami

hej ! pomijanie polskich znaków to nie ortografia ! tylko lenistwo ... ten ALT tak daleko jest czasami :( - ValGaav )

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
DruidKot



Dołączył: 16 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: z odległych zakamarków geografii :P

Wysłany: 2 stycznia 2005     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Cytat:

Nie potrafię dać idealnej recepty na grę Fortecą, [...] Aha... no i jest tani [...]


TANI? Przecież to najdroższy zamek... Tytany po 5000 złota i 2 klejnoty [najdroższy siódmy poziom - Archanioł kosztuje same 5000], skorpena - bodajże 1600 złota, też najdroższy szósty... No, o budynkach już nie wspominając.

Co do samego tematu - w sumie [w karpiu?] zazwyczaj wybieram wojowników, ze względu na ich sztandarowe specjalności lub wygląd :P, ale zdecydowanie lepsi są magowie. Choć woj po odpowiednim przeszkoleniu... u mnie i tak zawsze ma mądrość i co najmniej dwie magie [powietrze i ziemia] :).

Pozdrawiam,
DruidKot

___________
Rychłoż się zejdziem znów?

o ortografii || o łańcuszkach
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Xexilex



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Z GRANDY

Wysłany: 4 stycznia 2005     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

DruidKot (cytat):
Cytat:

Nie potrafię dać idealnej recepty na grę Fortecą, [...] Aha... no i jest tani [...]


TANI? Przecież to najdroższy zamek... Tytany po 5000 złota i 2 klejnoty [najdroższy siódmy poziom - Archanioł kosztuje same 5000], skorpena - bodajże 1600 złota, też najdroższy szósty... No, o budynkach już nie wspominając.

Co do samego tematu - w sumie [w karpiu?] zazwyczaj wybieram wojowników, ze względu na ich sztandarowe specjalności lub wygląd :P, ale zdecydowanie lepsi są magowie. Choć woj po odpowiednim przeszkoleniu... u mnie i tak zawsze ma mądrość i co najmniej dwie magie [powietrze i ziemia] :).

Pozdrawiam,
DruidKot


jemu chodzilo o hydry bo jak mozna zinterpretowac fortress a tower ? fortress - forteca proste warownia, cytadela ewentualnie cos co posiada dobre systemy obronne a Tower ? to wieza sam zamek tak wyglada wiec nie wiem dlaczego polacy peirdolneli takie brednie az zal sciska.

Jak dla mnie wojakow jest wiecej tych ktorzy pieknie sie rozwijaja crag, gurnisson, shiva, shakti, gunnar, tazar, alkin, malphea, ivor, neela. Co do magow to raczej tylko z dunga sa warci uwagi chociaz jest gundula i jak mamy 2 zamek to mozna go brac biorac to wszystko do kupy wychodzi ze latwiej gra sie wojakiem i szybciej mozna wyjmowac rozne ciekawostki bo jednak log + znajdowanie + archery, off, def przy jakims wyzszym lvl daje wieksze szanse na szybsze zrobienie questow, puszek, konserw etc

___________
http://www.granda.prv.pl/ Bubba ?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mortai



Dołączył: 7 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Bogate Miasto Hanzetyckie

Wysłany: 5 stycznia 2005     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Jednak wolę klasy rzucające zaklęcia. I tak mozna zdobyc artefakty zwiększajace atak i obronę, a bez umiejetnosci mozna sobie poradzic.
___________
HoMM sweet HoMM

Powiedzcie, kogo mam zlikwidować. Z chęcią pomogę... :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Drupi



Dołączył: 15 września 2004
Posty: 164
Skąd: z grobu

Wysłany: 6 stycznia 2005     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Mortai (cytat):
Jednak wolę klasy rzucające zaklęcia. I tak mozna zdobyc artefakty zwiększajace atak i obronę, a bez umiejetnosci mozna sobie poradzic.


No właśnie o to chodzi że nie zawsze można sobie poradzić. Trafiasz na kolesia z atakiem i obroną po 20 ty masz po 10. Wróg ci puści masowe przyspieszenie i masz przechlapane ;).

___________
Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
tse tse



Dołączył: 12 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Białobrzegi n. Pilicą

Wysłany: 6 stycznia 2005     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Drupi (cytat):
No właśnie o to chodzi że nie zawsze można sobie poradzić. Trafiasz na kolesia z atakiem i obroną po 20 ty masz po 10. Wróg ci puści masowe przyspieszenie i masz przechlapane ;).


Tak tylko co to za wojownik jak ma masowe przyśpieszenie - ehhhh przecież to już niezły mag a skoro wojownik może mieć masowe przyśpieszenie to i mag może mieć 20 ataku - a nie 10

___________
Hattrick VII.42 - moja liga
Pilica piłkarska stolica :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 6 stycznia 2005     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

tse tse (cytat):

Tak tylko co to za wojownik jak ma masowe przyśpieszenie - ehhhh przecież to już niezły mag a skoro wojownik może mieć masowe przyśpieszenie to i mag może mieć 20 ataku - a nie 10

przecież na masowe przyśpieszenie wystarczy mieć expert air magic i haste.... naprawdę wojownikowi nie jest ciężko zdobyć wcześnie tej umiejętnośći ... a w h3 "wojownicy" którymi grałem często i 2 szkoły znali :!: owszem mag moze mieć 10 ataku może i 20 ale jemu to długoooo zabierze zdobywanie takiego poziomu .. a wojownika już na 10 poziomie możesz z mass hastem spotkać ...

Żeby nie było że jestem stronniczy :wink: to jak już pisałem ja lubie zrównoważone postacie (death knight)... tzn skills po równo a nie czystych wojowników czy magów

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Drupi



Dołączył: 15 września 2004
Posty: 164
Skąd: z grobu

Wysłany: 7 stycznia 2005     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

tse tse (cytat):
Tak tylko co to za wojownik jak ma masowe przyśpieszenie - ehhhh przecież to już niezły mag a skoro wojownik może mieć masowe przyśpieszenie to i mag może mieć 20 ataku - a nie 10


Nie jest zbyt wielkim wyczynem zdobyć magię powietrza i przyspieszenie, a z tego co zauważyłem większość wojowników jeśli ma jakąś magię to jest to właśnie magia powietrza.

___________
Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dragonthan



Dołączył: 27 września 2004
Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice

Wysłany: 7 stycznia 2005     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Cytat:
a z tego co zauważyłem większość wojowników jeśli ma jakąś magię to jest to właśnie magia powietrza.

Mi przeważnie trafiała się magia ziemi, w większosći przypadków.

___________
Wróg u Bram...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Xexilex



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Z GRANDY

Wysłany: 7 stycznia 2005     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Dragonthan (cytat):
Cytat:
a z tego co zauważyłem większość wojowników jeśli ma jakąś magię to jest to właśnie magia powietrza.

Mi przeważnie trafiała się magia ziemi, w większosći przypadków.


Polecam tabelke lapania skilli tam wszystko jest pojasnione ktory wojak co czesciej lapie jest to na tyle istotne ze jak widzimy na co przeciwnik gra to mozemy sie spodziewac pewnych czarow oraz zareagowac na to uczac sie magi ktora mu zaszkodzi glupi przyklad curse na straga :) czy slow na inferno

AVE

___________
http://www.granda.prv.pl/ Bubba ?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
tse tse



Dołączył: 12 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Białobrzegi n. Pilicą

Wysłany: 7 stycznia 2005     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

tu tabelki i kliknij taktyki :D
___________
Hattrick VII.42 - moja liga
Pilica piłkarska stolica :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 8 stycznia 2005     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Xexilex (cytat):
glupi przyklad curse na straga :) czy slow na inferno

"Głupia" klątwa potrafi likwiduje nawet 35% przewagę ataku wojownika nad magiem.
- Nie lekceważcie potęgi magii :wink:

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Drupi



Dołączył: 15 września 2004
Posty: 164
Skąd: z grobu

Wysłany: 9 stycznia 2005     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):
"Głupia" klątwa potrafi likwiduje nawet 35% przewagę ataku wojownika nad magiem.
- Nie lekceważcie potęgi magii :wink:


A kto tu ją lekcewarzy? Przecież każdy (albo prawie każdy) powie że magia jest jedną z najpotężniejszych rzeczy w tej grze.

___________
Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Nagash



Dołączył: 11 października 2004
Posty: 164
Skąd: A z kąd ja mam wiedzieć ??

Wysłany: 11 stycznia 2005     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Ja tam wole maga .... w szczególności nekromante bo z tej klasy pochodzi Nagash którym zawsze gram ......... a tak po za tym to wole magią powalić niż mieć dodatkowe punkty ataku i obrony
___________
Śmierć to dopiero początek życia...... tego drugiego .....
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.