Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-05-3 8:34:07
Autor Wiadomość
Siny



Dołączył: 9 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Wawa

Wysłany: 12 października 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Juz tlumacze, niektozy uwazaja ze granie z ograniczeniami ligowymi powoduje zwiekszenie dysproporcji miedzy magiem i wojownikiem albo wogole jest nieuczciwe bo faworyzuje kogos jeszcze przed rozpoczeciem rozgrywki. ja uwazam ze tak nie jest, wszelkie dodatkowe zasady narzucane przez lige a nie ujete przez autorow gry sa bardzo potrzebne co wiecej uwazam ze bez nich gra na wysokim poziomie byla by nie mozliwa. bierze sie to stad ze autorzy nie przewidzieli wielu aspektow gry a pozatym kilku rzeczy nie da sie poprawicd patchami i niestety trzeba liczyc na przestrzeganie przez graczy pewnych zasad dodatkowych, co wiaze sie z tak zwanym fair play. podaje przyklad bardzo oczywisty i wyraznie pokazujacy po co zostaly wprowadzone ograniczenia ligowe.

zalozmy ze gramy pojedynek i jest dzien 7 pierwszego tygodnia. obaj grace koncza swoja ture, zaczyna sie dzien 1 dla gracza czerwonego i w tym dniu gracz czerwony atakuje drugiego gracza u ktorego jest jeszcze dzien 7 poprzedniego tygodnia, do czego dochodzi? do tego ze gracz czerwony ma 2razy wiecej woja i z latwoscia wygrywa bitwe. jaki z tego wniosek sami ocencie, moje zdanie jest takie pewne ograniczenia sa niezbedne zeby granie w h3 mialo sens. jesli komus sie wydaje ze te zasady faworyzuja maga czy wojownika to jest w bledzie zasady sa po to zeby bardziej zbalansowac rozgrywke, wiecej o zasadach mozecie poczytac na stronce grany http://nic-nac-project.de/~moonman/phpBB2/viewforum.php?f=11

co do ortografi i szacunku do innych, nie uzywam polskich znakow bo mam swoje powody, nie oznacza to ze kogos nie szanuje, wiedza to ludzie co mnie znaja osobiscie, nieszanuje tylko ludzi co pisza glupoty i nie maja nic na potwierdzenie tego oprocz wlasnych opini i na sile probuja przekonywac innych. mam taki a nie inny charakter ale zawsze trzymam sie zasady ze nie pisze nic jesli nie mam na to dowodow badz nie sprawdzilem tego w praktyce, a doswiadczenie h3 mam naprawde duze i to jest fakt.

tak uwazam ze ci co graja kilka lat w ligach znaja sie lepiej na tej grze i nie pisza bzdur ktore sprawdzaja sie tylko i wylacznie w grze z kompem (i mlodszym bratem/siostra ewentualnie prababcia).

Moja prababcia nieźle wymiata nie lekceważyłbym jej :lol: TT

___________
szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 12 października 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Siny (cytat):

zalozmy ze gramy pojedynek i jest dzien 7 pierwszego tygodnia. obaj grace koncza swoja ture, zaczyna sie dzien 1 dla gracza czerwonego i w tym dniu gracz czerwony atakuje drugiego gracza u ktorego jest jeszcze dzien 7 poprzedniego tygodnia, do czego dochodzi? do tego ze gracz czerwony ma 2razy wiecej woja i z latwoscia wygrywa bitwe.

A wiesz że herosi to gra turowa?? Czy już zapomniałeś?? Może ci przypomną, że strategiczna gra turowa polega właśnie na tym iż korzystamy my lub przeciwnik z wszelkich korzyści/strat wynikających z kolejności ruchu.
Cytat:
jaki z tego wniosek sami ocencie, moje zdanie jest takie pewne ograniczenia sa niezbedne zeby granie w h3 mialo sens.

Jak wyżej, jeśli negujesz sens tur, to grajcie w RTSy.

Cytat:
co do ortografi i szacunku do innych, nie uzywam polskich znakow bo mam swoje powody,

Ciekawe, każdy przestępca też ma pewnie swoje powody do łamania prawa, tak samo jak każdy uczeń w szkole, któremu ortografia i zasady języka polskiego są całkowicie obce.(Tu nie chodzi o polskie znaki tylko formę i treść twoich wypowiedzi, o stylistykę(brak raczej), interpunkcję itd.
Cytat:
nie oznacza to ze kogos nie szanuje, wiedza to ludzie co mnie znaja osobiscie,

Mylisz się, Szacunek do ludzi przejawia się twoimi wypowiedziami do innych oraz twoimi poglądami, jeśli mowisz, że masz gdzieś polską ortografię, to obrażasz ludzi którzy ciężko się jej uczyli przez wiele lat, robiąc z nas głupków, którzy uczyli się niepotrzebnie, bo przecież można to olać, powołując się na jakieś wyimaginowane zasady.
Cytat:
nieszanuje tylko ludzi co pisza glupoty i nie maja nic na potwierdzenie tego oprocz wlasnych opini i na sile probuja przekonywac innych.

Wiedz, że każdemu się należy szacunek, nawet tym co piszą głupoty, bo nikogo nie krzywdzą, co innego jak swoją głupotą obrażają innych.
Wiedz też, że ty prezentujesz też taką postawę, bo wyrażasz tylko własne opinie i na siłe próbujesz przekonywać innych. W dodatku robisz to w sposób tak pretensjonalny: " Ja wiem najlepiej, wy wszyscy się nie znacie bo jesteście kolesiami grajcymi z babciami" - naprawdę zastanów się 10 razy zamin coś napiszesz.
A to wypowiedź potwiedzająca moją tezę(w całości):
Cytat:
mam taki a nie inny charakter ale zawsze trzymam sie zasady ze nie pisze nic jesli nie mam na to dowodow badz nie sprawdzilem tego w praktyce, a doswiadczenie h3 mam naprawde duze i to jest fakt.

tak uwazam ze ci co graja kilka lat w ligach znaja sie lepiej na tej grze i nie pisza bzdur ktore sprawdzaja sie tylko i wylacznie w grze z kompem (i mlodszym bratem/siostra ewentualnie prababcia).

Twoje duże "doświadczenie" już widzieliśmy w wielu wypowiedziach, na temat choćby działania czarów.
I przestań czepiać się czyjeś rodziny, bo wiedz że dla niektórych to świętość, którą nieustannie naruszasz. Każda następna wypowiedź na temat rodziny(obraźliwa) zostanie natychmiast usunięta.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Drupi



Dołączył: 15 września 2004
Posty: 164
Skąd: z grobu

Wysłany: 12 października 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Cytat:
tak uwazam ze ci co graja kilka lat w ligach znaja sie lepiej na tej grze i nie pisza bzdur ktore sprawdzaja sie tylko i wylacznie w grze z kompem (i mlodszym bratem/siostra ewentualnie prababcia).


Do Siny:
W tej twojej lidze gra z rodziną też jest zabroniona ?
Czego jeszcze zabraniają ? Budowania kapitolu przed trzecim tygodniem ?

Hard:Prosiłbym abyście nie pisali takich postów a wszelkie kłótnie czy sprzeczki wyjaśniali w prywtnych wiadomościach.

___________
Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Siny



Dołączył: 9 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Wawa

Wysłany: 13 października 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

nie czepiam sie niczyjej rodziny, sam grywam z rodzenstwem ale my point is ze wygrywanie z gorszymi lub malo doswiadczonymi nie za duzo daje bo nie wyciagamy z tego zadnej lekcji niczego nowego sie nie dowiadujemy poprostu udowadniamy swoja wyzszosc. a liga jest dobra bo od razu wiesz kto jest dobry a kto slaby z kim zagrasz gre na poziomie a z kim zwyciestwo jest kwestia czasu. prosze wiec nie interpretowac mojej wypowiedzi jako atak ale pod kontem ze pewna wiedze sie wynosi jak sie gra pod presja oraz z przebieglym i kombinujacym przeciwnikiem a nie z kims co jest o kilka poziomow gorszy i nie bedzie stawial oporu.
co do zarzutu ze ja wszystko wiem najlepiej, przykro mi ze moje wypowiedzi tak bzmia ale prawda jest tylko jedna i nie moja wina ze zazwyczaj ja mam racje, nie bede pisal bzdor zeby sie komus podlizywac prawda jest taka ze niektozy mieszkancy niewiele wiedza o tej grze ale b duzo pisa na jej temat i to zazwyczaj nieprawdy.
kto napisal rowniez ze nie znam dzialania czarow, no to mnie rozwala, udowadniam w grze ze potrafie kozystac ze wszystkich czarow udowadnilem to juz nie jednemu w wielu grach rowniez w TO, kozystam z magi bardzo niestandardowo co powoduje niezlego stresa u przeciwnika a psychika jest kluczem w h3.

Haav Gyr (cytat):

A wiesz że herosi to gra turowa?? Czy już zapomniałeś?? Może ci przypomną, że strategiczna gra turowa polega właśnie na tym iż korzystamy my lub przeciwnik z wszelkich korzyści/strat wynikających z kolejności ruchu.


to to akurat wiem ze przeciwnik kozysta ze wszystkich slabosci i dostepnych trikow dlatego tez niektore z nich sa w taki a nie inny sposob zakazane, zeby nie bylo opcji w stylu ja chce byc czerwonym zrushuje cie i wygram, tylko zeby gra byla uczciwa i nie bylo z gory okreslonego zwyciescy i zeby kazdy na starcie mial po rowno. poza tym nie ma co sie spierac zobaczysz jakie beda zasady w lidze JB i wtedy pogadamy o restrykcjach i ich zasadnosci.

2 posty połączone - H.G.

___________
szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 13 października 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Siny (cytat):

co do zarzutu ze ja wszystko wiem najlepiej, przykro mi ze moje wypowiedzi tak bzmia ale prawda jest tylko jedna

Tutaj się zgadzam, prawda zawsze jest jedna.
Cytat:
i nie moja wina ze zazwyczaj ja mam racje,

Zazwyczaj to nie oznacza zawsze, a w tym wypadku obawiam się że jej nie masz.
Cytat:
nie bede pisal bzdor zeby sie komus podlizywac prawda jest taka ze niektozy mieszkancy niewiele wiedza o tej grze ale b duzo pisa na jej temat i to zazwyczaj nieprawdy.

I tu tkwi twój problem, piszesz coś sprzecznego ze sobą, bo jeśli jeśli ktoś dużo o grze wie umie czytać i wie co do czego służy, to już jest prawdą, a zastosowanie tej w wiedzy w praktyce to co innego.
Cytat:
kto napisal rowniez ze nie znam dzialania czarow, no to mnie rozwala, udowadniam w grze ze potrafie kozystac ze wszystkich czarow udowadnilem to juz nie jednemu w wielu grach rowniez w TO, kozystam z magi bardzo niestandardowo co powoduje niezlego stresa u przeciwnika a psychika jest kluczem w h3.

A to ciekawe co mówisz bo:
- W twojej lidze część zaklęć jest zakazanych, więc nie korzystasz z wszystkich czarów.
- Gdy wspominałem o działaniu czaru Prayer(modlitwa) miałeś jakieś wątpliwości.
- Przeprowadź sobie symulację, (taką jak mówił Dragonthan)
Wojownik z ekspertem: Płatnerz, Skuteczność Ataku, Przywództwem i Logistyką.(30,30,20,20)
Mag z Magią ognia i ziemi(2 czary wystarczą klątwa i Implozja) , Mądrością i inteligencją.(20,20,30,30)
Czyste starcie mag vs. wojownik.(obie armie przypuśćmy po 1000 gryfów)
Jak zagarsz, to powiedz kto wygrał.

Cytat:
to to akurat wiem ze przeciwnik kozysta ze wszystkich slabosci i dostepnych trikow dlatego tez niektore z nich sa w taki a nie inny sposob zakazane, zeby nie bylo opcji w stylu ja chce byc czerwonym zrushuje cie i wygram, tylko zeby gra byla uczciwa i nie bylo z gory okreslonego zwyciescy i zeby kazdy na starcie mial po rowno. poza tym nie ma co sie spierac zobaczysz jakie beda zasady w lidze JB i wtedy pogadamy o restrykcjach i ich zasadnosci
:shock:
Jakich trików??? Ty chyba naprawdę nie rozumiesz o co chodzi w turach, grałeś kiedyś w szachy? lub jakąkolwiek grę planszową?
Herosi to strategia Turowa i jedną z głownych strategii zdobywania zamków jest atak w 7 Dniu, poza tym raczej w praktyce nie ma możliwości abyś ty atakował z armię o tydzień liczebniejszą, ponieważ praktycznie nie ma takich map, na których zamek przeciwnika masz o 1 dzień drogi. A nawet gdyby to jeśli jesteś dobry strateg, masz umiejętności to możesz się obronić. Nawet głupi komputer atakuje w 7 dniu i to nie jest żaden trik.
Bo moim zdaniem, usprawiedliwianie swojej porażki od tego, że przeciwnik pierwszy się ruszał jest śmieszne.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Siny



Dołączył: 9 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Wawa

Wysłany: 13 października 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

co do stwierdzenia ze uzywam wszystkich czarow to mialem na mysli wszystkie dostepne i niezakazane czary.
co do twojej definicji prayera to byla ona zla i bardzo mylna nie chce mi sie jej szukac ale doskonale pamietam ze byla b.mocno nieprawidlowa.
nie porownuj szachow do h3 bo w szachach ataki nastepuja co tura a w h3 cykl rozrodczy jest co 7 tur, szyli zupelnie co innego. gdyby nie respektowac zasady z "1 day ruszem" to wiekszosc map nie randomowych byla by niemozliwa do gry.
a stwierdzenie ze na wiekszosci map nie mozna dojsc do przeciwnika w ciagu 1 dnia to najwiekszy lol miesiaca jaki slyszlem. pewnie ze nie mozna ale kazdy powtoze kazdy gracz co troche gral w h3 uzywa sznureczkow (mniejsza o nazwe) z hirkow tak aby main hero mial zawsze dostep do zamku zarowno do przekazywania nowego wojska jak rowniez do automatycznego upowania kluczowych jednostek. w dodatku main hero ma zawsze duzo ruchu (bo staramy sie nim miec logistyke odwiedzamy stajnie dajemy najlepsze arty i konczymy ture z jednostka najszybsza) i jego zasieg na wiekszosci map jest przerazajaco duzy i w wiekszosci wypadkow pozwalalby na rushowanie 1 dnia nowego tygodnia. nie wspomne juz o specyfice mapek closed gdzie przeciwnik zaatakowany w 7 dniu nie ma najmiejszych szans sie nigdzie schowac bo jest odgrodzony silnymi straznikami. w dodatku hirki sa gra co final battle czesto zdaza sie w 2/3 tygodnie czyli przewaga w ataku z 1 tygodnia stanowi 33% woja a to jest troche duzo. jak by w szachach matowanie nastepowalo w 3 ruchu to nie dalo by sie grac bo ciagle by wygrywaly biale ktore wykonaly by o 50% ruchow wiecej.
off topic tak sie sklada ze w szachy rowniez gram na poziomie turniejowym wiec z przyjemnoscia zagram partyjke :)

___________
szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 13 października 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Nie wiadomo czy się śmiać czy płakać;
Cytat:
co do twojej definicji prayera to byla ona zla i bardzo mylna nie chce mi sie jej szukac ale doskonale pamietam ze byla b.mocno nieprawidlowa.

Albo masz kiepską pamięć, albo nie chcesz się przyznać, że z powodu twojego zapatrzenia w siebie nie przeczytałeś postu dokładnie, lub po prostu nie chciałeś go przeczytać.
H3 i wszystkie gry turowe są oparte na szachach właśnie, tam masz masz tury na przemian, a któś się rusza pierwszy(biały), czy przypadkiem podobnie nie jest w herosach(ktoś z reguły rusza się pierwszy i tury są na przemian). Już to widzę w szachach, nie można kogoś zaszachować bo obaj gracze nie wykonali tej samej ilości ruchów. :lol:

Cytat:
a stwierdzenie ze na wiekszosci map nie mozna dojsc do przeciwnika w ciagu 1 dnia to najwiekszy lol miesiaca jaki slyszlem

Z zamku do zamku, czytaj posty dokładniej, przynajmniej będziesz mniej lolował.
Przekazywanie armi? A przeciwnik niby ci pozwoli na to i nie zatakuje się herosów przekazujących?? Zastanów się co ty mówisz.

Cytat:
. w dodatku hirki sa gra co final battle czesto zdaza sie w 2/3 tygodnie czyli przewaga w ataku z 1 tygodnia stanowi 33% woja a to jest troche duzo.

Ciekawa teza, naprawdę ciekawa.
2 czy 3 tydzień to Zamek, a heros bez ekspera Balistyki nawet z przewagą liczebną 33% nie zaatakuje Zamku.

Tse-tse:Koniec tej kłótni !!! - posty polecą na razie zostawiam jako przykład jak nie powinna wyglądać dyskusja - bzzzzz
-------------------------------------------------------------------------
Ziel: w pełni popieram i pomoge w kasowaniu postów :P, może załóżmy jakiś temat, zamknijmy i przenośmy tam wszystkie posty co ich na forum nie kcemy. I mam prośbę, Zmień kolor bo żółty to mój i ludziom sie mylić może :P

Nie tędy droga panowie, nie można bez przerwy zamykać tematów, bo ktoś ma inne zdanie na dany temat. Póki posty nikogo nie obrażają i są w okolicach bliskich tematu, to nie mamy prawa ich usuwać, mimo że mamy możliwości. Co jest kłótnią a co tylko wymianą zdań?
Przypominam, że głownym naszym zadaniem jest pilnowanie porządku, a nie kasowanie postów czy zamykanie tematów, bo później są skargi. Ja mogę obiecać, że jeśli Siny znowu czegoś nie napisze "dziwnego" będe już milczał - H.G.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Drupi



Dołączył: 15 września 2004
Posty: 164
Skąd: z grobu

Wysłany: 13 października 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Cytat:
pewnie ze nie mozna ale kazdy powtoze kazdy gracz co troche gral w h3 uzywa sznureczkow (mniejsza o nazwe) z hirkow tak aby main hero mial zawsze dostep do zamku zarowno do przekazywania nowego wojska jak rowniez do automatycznego upowania kluczowych jednostek.

Tak szczególnie jak rozmiar mapy jest XXL

___________
Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dragonthan



Dołączył: 27 września 2004
Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice

Wysłany: 13 października 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Normalnie wasze wypowiedzi mnie tu dobijają....
Siny:
Cytat:
nie porownuj szachow do h3 bo w szachach ataki nastepuja co tura a w h3 cykl rozrodczy jest co 7 tur, szyli zupelnie co innego
Siny... normlanie to twoje zdanie.... mnie ciska o ziemie....
W szachach ataki co ture? tak? a to ciekawe, bo pionek już w pierszym ruchu może zaatakować...naprawde ciekawe...
W ligach ograniczenia są niepotrzebne. Nie można komuś zabronić robienia czegoś co w grze jest dozwolone. To sie mija z celem. Skoro jest tak w grze to po co to blokować?

___________
Wróg u Bram...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mastorious



Dołączył: 30 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Z Krainy Duchów

Wysłany: 14 października 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Ekhm...
Zdaje mi się że wszyscy tu obecni zapomnieli wręcz o opcji Handicap (czy jakoś tak, czyli rękawiczki). Może nie jestem multi-graczem w hirołsów, ale często gram z kolegami i nasza główna zasada jest taka że gracz "czerwony" (ew. ten który ma pierwszy ruch) posiada "rękawiczkowe" ograniczenia, jeżeli jest nas trzech (na więcej grać nie ma sensu bo na swoją turę wtedy się czeka około 10 minut) to pierwszy gracz ma duże ograniczenia, drugi średnie, a trzeci wogle. To jest jaknajbardziej sprawiedliwe, gdyż na mapce S gracz z duzymi ograniczeniami nie rozbuduje się tak szybko.

___________
What is worse: Nothing to defend or no one to defend it??
Without warriors there can be no war.
Even the smallest person can change the course of the future.
Szukasz dobrych map i recenzentów?? - http://nowebractwo.w.interia.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dragonthan



Dołączył: 27 września 2004
Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice

Wysłany: 14 października 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Zgadam sie tu tylko z jedną rzeczą. Ograniczenia na planszy wielkości S są w pewnym stopniu konieczne, ale na planszach typu XL, L, M są niepotrzebne, bo odległości są zbyt duże między graczami aby spowodować jakieś zmiany na swoją korzyść w pierwszych 2 tygodniach gry. No co do planszy M to bym sie jeszcze zastanowił.
___________
Wróg u Bram...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Siny



Dołączył: 9 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Wawa

Wysłany: 14 października 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

to nie sa rekawiczki tylko ulomnosc, niepelnosprawnosc :)
___________
szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dagon



Dołączył: 24 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Z lasu

Wysłany: 14 października 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Ejjj Panowie (i panie)

Ma to pewien zwizek ale
Trzymajmy się głównego tematu i rozkładu jazdy...

___________
Brak inteligentnego pomysłu na podpis
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Drupi



Dołączył: 15 września 2004
Posty: 164
Skąd: z grobu

Wysłany: 14 października 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Dobra.
Już się przestaję kłocić i mówię MAG, MAG i jeszcze raz MAG :D.
Takie jest moje zdanie i nikt mnie od niego nie odtrąci

___________
Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Siny



Dołączył: 9 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Wawa

Wysłany: 14 października 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):

Prayer na expercie daje max obrażenia i przyspieszenie dla wszystkich jednostek, ...


znalazlem jak to jest definicja prayera to gramy w inne gry, znowu wzialez definicje skans ale nie jest ona prawdziwa

___________
szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Siny



Dołączył: 9 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Wawa

Wysłany: 14 października 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

exp prayer
+4 do speeda czyli mniej niz haste
+4 do ataku czyli nie ma zwiazku z maxymalnymi obrazeniami
+4 do obrony chyba ci sie zapomnialo o tym
exp prayer layonisa daje +5 all
No tak, tylko że nie podalem ci całkowicie błędnej definicji, bo Prayer przyśpiesza, to fakt, prayer wziększa obrażenia też fakt, moja pomyłka to że nie daje max obrażeń.
Więc ja nie podałem idalnej definicji, ty myliłeś się że jest całkowicie błędna. Remis

___________
szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
ser verto



Dołączył: 31 grudnia 2003
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 14 października 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Ja zagłosuję na maga.

Lubię grać Rampartem i jako woja wybieram Rylanda ma dowodzenie i dyplomację. Zawsze staram się dodać magię: powietrza, ziemii i mądrość, jeśli jest to inteligencja, logistykę, atak lub obrona, czy odporność magiczna, a tak w ogóle to na ostanią umiejętność przeważnie nie mamy wpływu.

Choć ten mój boh to raczej combo mag-wojownik o czym wspominał tse-tse.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Drupi



Dołączył: 15 września 2004
Posty: 164
Skąd: z grobu

Wysłany: 14 października 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Siny (cytat):
exp prayer
+4 do speeda czyli mniej niz haste
+4 do ataku czyli nie ma zwiazku z maxymalnymi obrazeniami
+4 do obrony chyba ci sie zapomnialo o tym
exp prayer layonisa daje +5 all


A co to ma wspólnego z tematem ?
Nie zrozum mnie źle ale mieliśmy wrócić do tematu.

___________
Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mastorious



Dołączył: 30 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Z Krainy Duchów

Wysłany: 15 października 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Co do Prayer'a to u Loinisa dodoaje nawet więcej niż +5 dla słabszych jednostek (o ile się nie mylę dla jednostek 1 i 2 levelu).

A wracając do tematu to przyznam że mag teoretycznie jest słabszy od wojownika, z tym się zgodzę. Ale... jakie magia nam daje pole manewru!! Taktyka u maga jest dużo obszerniejsza, więc może chociaż jest słabszy to powiem że bardziej go lubie.

A mam pytanie do Sinego:
Czy w czołówce TOH wszyscy grają wojownikami??

___________
What is worse: Nothing to defend or no one to defend it??
Without warriors there can be no war.
Even the smallest person can change the course of the future.
Szukasz dobrych map i recenzentów?? - http://nowebractwo.w.interia.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Siny



Dołączył: 9 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Wawa

Wysłany: 16 października 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

nie, to zalezy slaby wojownik jest gorszy od maga, na niektorych mapkach magowie sa lepsi. ale jesli mapka jest na 4+ tygodnia to chyba wszyscy dobzy gracze biora wojownika. generalnie zalezy tez czy ta roznica w statsach (miedzy magiem a wojownikiem) bedzie do zatarcia (sporo artow do +X all) jesli tak to wybiera sie taka profesja ktora sie lepiej umie kripowac i ktora sie szybciej bedzie kripowac (poprsotu skautujesz kluczowe miejsca i dokonujesz decyzji). poza tym jesli chcesz rushowac to znacznie lepszy jest do tego mag. duzo jest rowniez mirror matchupow dung v dung i wtedy raczej wojownik bo dla maga trudno jest ubic czernego smoka z 2 razy wiekszymi statami.
___________
szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Drupi



Dołączył: 15 września 2004
Posty: 164
Skąd: z grobu

Wysłany: 18 października 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Nie można powiedzieć że zależy to od wielkości mapy bo może być ona wielka i prawie pusta, a może być mała i wypełniona potworami i artefaktami po brzegi.
___________
Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Siny



Dołączył: 9 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Wawa

Wysłany: 19 października 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

ale ja pisze nie o wielkosci mapki tylko o dlugosci=liczbie rozrodow, jak mowi moja kumpela: wielkosc nie ma znaczenia
___________
szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Leoric



Dołączył: 13 października 2004
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 25 października 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Ja jestem za magiem chocby dlatego ze ma ksiege zaklec od samego poczatku. Jak jest sie ekspertem w jakims zywiole to wymiata sie silnymi czarami i po mniejszych kostach many.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 25 października 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Leoric (cytat):
Ja jestem za magiem chocby dlatego ze ma ksiege zaklec od samego poczatku.


A co w tym trudnego kupić w zamku księgę zaklęć za marne 500 sztuk złota dla woja? Niestety, to mu nie daje przewagi :/

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Drupi



Dołączył: 15 września 2004
Posty: 164
Skąd: z grobu

Wysłany: 26 października 2004     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Cytat:
A co w tym trudnego kupić w zamku księgę zaklęć za marne 500 sztuk złota dla woja? Niestety, to mu nie daje przewagi :/


Czasem najpierw trzeba kupić gildię :D.

___________
Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.