Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-05-2 2:46:59
Autor Wiadomość
Maffej



Dołączył: 21 października 2004
Posty: 164
Skąd: Mo Gil No

Wysłany: 31 grudnia 2004     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

Acid Dragon (cytat):
Ich koncepcja gry została już dawno temu ustalona i jest w trakcie realizacji...


Czyli nie uratujemy HV przed ostatecznym upadkiem :cry: ;) ...
Chociaż... a może jednak się Ubisoft'owi uda... :lol: :?:
Z drugiej strony... mało to prawdopodobne :? .

___________
" Maybe my mind's not at all in control
Maybe I'm not in control... "
---
A imię me brzmi MaFFej...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 31 grudnia 2004     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

Myślę że tak źle nie bedzie.... optymizmem napawa mnie jeszcze inna wiadomość: bedzie tworzone Discipless-III (oraz JA3 choc ta z innej bajki). :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 31 grudnia 2004     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

Ja natomiast mysle iz jesli H5 wyjdzie w 2005 będzie grą przecietna a jęsli w 2006 ma szansę być rewolucyjna na miarę H3 .Tylko niech na litość boską zmienia diametralnie grafikę bo w obecnej postaci nie zdzierżę . :!: :!:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 2 stycznia 2005     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

Maffej (cytat):

Czyli nie uratujemy HV przed ostatecznym upadkiem :cry: ;) ...
Chociaż... a może jednak się Ubisoft'owi uda... :lol: :?:
Z drugiej strony... mało to prawdopodobne :? .

a ja tam myśle że po 4 to mają ułatwione zadanie... tzn ich wersja jeżeli nawet nie będzie tak super jak h3 na swe czasy to i tak ma szanse na sukces ... bo łatwiej wydać dobrą grę po nieudanej niż dobrą grę po tej b.dobrej.... to wersja pesymistyczna :wink:

jedno jest pewne w h3 już ponad 5 lat gram i godny następca by się przydał :lol: (taki na następne 5 lat :mrgreen: )

Haarald (cytat):
Myślę że tak źle nie bedzie.... optymizmem napawa mnie jeszcze inna wiadomość: bedzie tworzone Discipless-III

Discipless ??? a co to za gra WoGóle ?? :D hehe... to taki żart.. ale tak już poważnie to dla mnie Discipless nie istnieje ... może i wielu się podoba ale nie mi ... grafika owszem bardzo ładna ale grafika to nie wszystko...

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Danio



Dołączył: 20 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: z Mrągowa

Wysłany: 3 stycznia 2005     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem każda jednostka miała by 2 ulepszenia nie koniecznie ręczne i strzelające tylko np.: ofensywne, defensywne. Dla przykładu Mieczownik: Def. Palladyn,Of. Gladiator. Sądze, że wbrew popszednim wypowiedziom nie było by problemu z nazwami, przecież często ta sama jednostka miała w różnych częściach różne nazwy.
___________
Rodzina jest jak górski krajobraz - najlepiej wygląda z daleka.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 3 stycznia 2005     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

W wątku o zamkach znalazłem IMHO genialny pomysł (nie pamiętam czyj - przyznawać się tu zaraz), w dodatku przez nikogo nie zauważony i nie kontynuowany, aby istniał budynek ulepszający możliwy do wybudowania tylko w mieście, gdzie istnieje kapitol. Moim zdaniem naprawdę fajna sprawa i jeśliby dotyczyło to naprawdę silnych i specyficznych jednostek, wprowadzałoby wiele urozmaicenia do rozgrywki. W 100% popieram.

Poza tym uważam, że powinny się znaleść zarówno jednostki z jednym ulepszeniem, jak i z dwoma typu dobry=>lepszy=>najlepszy jak i te z wyborem ulepszenia. Nie powinno tylko być jednostek bez ulepszeń (poza neutralnymi).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 3 stycznia 2005     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

Isgrimnur (cytat):
W wątku o zamkach znalazłem IMHO genialny pomysł (nie pamiętam czyj - przyznawać się tu zaraz), w dodatku przez nikogo nie zauważony i nie kontynuowany, aby istniał budynek ulepszający możliwy do wybudowania tylko w mieście, gdzie istnieje kapitol. Moim zdaniem naprawdę fajna sprawa i jeśliby dotyczyło to naprawdę silnych i specyficznych jednostek, wprowadzałoby wiele urozmaicenia do rozgrywki. W 100% popieram.

dziękuje za poparcie pomysł był mój... :wink:

ale coś kiepsko ten temat przeczytałeś bo tutaj też jest ten pomysł (tylko że nieco dokładniej opisywałem) 1strona 15 post ...
a zresztą nawet tam napisałem że cytuje ten temat z tego miejsca ...

rozwijając temat dalej może ten uprejd nie aż na 7 poziom stworków ale co wy na to by właśnie tylko z takiego specjalnego budynku z miasta z kapitolem otrzymywać jedyne na nację czarujące jednostki (ale nie tylko bo dobre i w czarach jak i na polu walki nie tak jak w h4 ze zmniejszonym atakiem)??
w moim przykładzie i tak większość stworków wyszła mi czarująca (przypadek ;) ) pamiętacie chyba jak silne w h4 były czarujące jednostki ?? ...

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 3 stycznia 2005     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

Isgrimnur
Cytat:
W wątku o zamkach znalazłem IMHO genialny pomysł (nie pamiętam czyj - przyznawać się tu zaraz), w dodatku przez nikogo nie zauważony i nie kontynuowany, aby istniał budynek ulepszający możliwy do wybudowania tylko w mieście, gdzie istnieje kapitol

Ja z kolei mam mieszane uczucia co do tego pomysłu.Popieram pomysł iż Kapitol winien dawac jakieś bonusy dotyczące zarówno ekonomii stolicy jak i w funkcjach obronnych . jest to "kuszący" pomysł aczkolwiek
nierozwiązana pozostaje kwestia :
1 Opłacalnosci w naborze takiej jednostki.
2. Jak potężna byłaby ta jednostka . Może coś na miarę Błękitka z H3.
3 Pozostaje problem natury technicznej Mam stolicę i Megajednostke , zdobywam Kapitol przeciwnika i co wtedy ?mam dostep do drugiej Megajednostki , czy nie ? Jeśli tak to byłoby troche nielogiczne .
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 3 stycznia 2005     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

Isgrimnur
Cytat:
W wątku o zamkach znalazłem IMHO genialny pomysł (nie pamiętam czyj - przyznawać się tu zaraz), w dodatku przez nikogo nie zauważony i nie kontynuowany, aby istniał budynek ulepszający możliwy do wybudowania tylko w mieście, gdzie istnieje kapitol

Ja z kolei mam mieszane uczucia co do tego pomysłu.Popieram pomysł iż Kapitol winien dawac jakieś bonusy dotyczące zarówno ekonomii stolicy jak i w funkcjach obronnych . jest to "kuszący" pomysł aczkolwiek
nierozwiązana pozostaje kwestia :
1 Opłacalnosci w naborze takiej jednostki.
2. Jak potężna byłaby ta jednostka . Może coś na miarę Błękitka z H3.
3 Pozostaje problem natury technicznej Mam stolicę i Megajednostke , zdobywam Kapitol przeciwnika i co wtedy ?mam dostep do drugiej Megajednostki , czy nie ? Jeśli tak to byłoby troche nielogiczne .
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 4 stycznia 2005     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

dla wszystkich zapominalskich odświeżam ten temat :
Val Gaav (cytat):

>>budynek specjalny w kazdym zamku ktory 2 jednostki (z tego zamku) ulepszalby na nowa silna jednostke (tak jak gelu ulepszal lucznikow i ellfy na sharpshoters)
dodatkowo by gralo sie ciekawie budynek ten bylby dosc drogi i mozna by go postawic tylko w miescie gdzie mamy capitol i musialo by to byc miasto naszej poczatkowej nacji (tak by nekromanta nie mial upg na palladynow i by bylo to unikatowe rozwiazanie :) )

podam przyklady by to lepiej sobie wyobrazic
1)castle (zamek ludzi)-- Klasztor palladynow-- ulepszamy czempionow i krzyzowcow do palladynow (silny rycerz z niewielka iloscia czarow)

2)zamek krasnoludow -- wielka kuznia -- ulepszamy krasnoludzkiego topornika i krasnoludzkiego kusznika do mistrza run (krasnolud w poteznej magicznej zbroi .. odporny na magie i zadajacy obrazenia umagiczniona bronia)

3)zamek elfow --- szkola druidow -- upg elfiego lucznika i czarodzieja do druida (potezny mag ale i wyszkolony lucznik i wojownik)

4)necroplis --- mroczna wieza -- upg mumie i lichy do mrocznego maga (zakapturzona postac w czarnym plaszczu)

5)inferno --przekleta brama-- upg demon i demoniczny lord do balroga (plonacy demon odporny na ogien i rzucajacy czary szkoly ognia)

6)boski zamek -- fabryka w chmurach -- upg wszystkich golemow na diamentowe golemy

7)zamek barbarzyncow (orkow) -- kaplica krwii -- upg -- ogrzy szaman i troll do Warlorda (wojownik w czarnej zbroii z poteznym mieczem swietnie wyszkolony w walce atakuje mieczem okreznie(tak jak hydra))

8)zamek jaszczuroludzi(wodny zamek) podwodna kaplica--upg jasczuroczlek i lucznik jaszczuroludzi do kaplana wody (mag wladajacy magia wody)

w ten sposob lepiej wyjasnię że te jednostki w żadnym razie nie miały być tak dobre jak błękitne smoki ... miały być unikatowe i dość silne ale nie silniejsze od najwyższego poziomu ... jednak nadal na tyle dobre by chciec je wziasc do armii jednocześnie jak widać upgr do nich dwie jednostki podstawowe więc i liczebność byłaby ich siłą :)

upgrejd dodatkowy 7 jednostek w stolicy też jest pewnym pomysłem bo niby .. najpierw anioł - archanioł - a w stolcy serafin ?? to ok ale co z czarnym smokiem .. czy też feniksem ... czy też hydrą ... trochę naciągane byłyby potrójne upg tych jednodtek ... chcecie rozwiązań z WoGa ?? (tam te niektóre jednostki 8 poziomu były śmieszne(czytaj robione na siłę)) ... owszem fajne w takim dodatku .. ale czy też fajne w oficjalnej grze ???

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Gavin Magnus



Dołączył: 16 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: crackoov

Wysłany: 4 stycznia 2005     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

Val Gaav (cytat):

najpierw anioł - archanioł - a w stolcy serafin ?? to ok ale co z czarnym smokiem .. czy też feniksem ... czy też hydrą ... trochę naciągane byłyby potrójne upg tych jednodtek ... chcecie rozwiązań z WoGa ?? (tam te niektóre jednostki 8 poziomu były śmieszne(czytaj robione na siłę)) ... owszem fajne w takim dodatku .. ale czy też fajne w oficjalnej grze ???


czemu nie? mi sie jednostki z WoGa nawet podobaly. [moze zmienilbym nazwe wladcy piorunow(tak sie chyba nazywal)]

Ale tylko w stolicy. jak bohater sie daleko zapedzi z tymi jednostkami i je straci, to trudno, niech leci do stolicy a nie najblizsze miasteczko. to zbyt silne jednosti i wymagaja wiecej niz tylko surowcow(i tak sporo ich potrzebuja... :)

___________
Lepsze jutro bylo wczoraj.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 5 stycznia 2005     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

No cóż - wczoraj jakimś trafem wogóle nie wyświetliło mi pierwszej strony wątku, tak że nie widziałem tego tutaj :) .

A tak wogóle to lepiej by było, jakby budynek burzył się zwyczajnie wraz z kapitolem.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Gavin Magnus



Dołączył: 16 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: crackoov

Wysłany: 6 stycznia 2005     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

a moze wprowadzic mozliwosc burzenia budynkow jak w WoGu? wtedy mozna by zniesc, wybor jednostek, tylko bez takich mixow, czy chce diabla czy koscianego smoka?

a jesli chodzi o zburzenie calego miasta, to powinno byc tak, ze po zdobyciu miasta, albo placisz pewna sumke, wszystko sie rowna z ziemia i powstaje zamek nacji gracza[ciekawie by bylo gdyby to byla nacja bohatera]. bez kombinowania z duchami w kuzni. a jak nie chcesz zniszczyc miasta, bo juz np. jest dosc dobrze rozbudowane, a po ciezkiej walce potrzebujesz jednostki to zostawiasz miasto i zasilasz armie. mysle ze pozniej nie bedzie juz mozna zmienic miasta. tylko po zdobyciu go.

___________
Lepsze jutro bylo wczoraj.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 6 stycznia 2005     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

Gavin Magnus (cytat):
a jesli chodzi o zburzenie calego miasta, to powinno byc tak, ze po zdobyciu miasta, albo placisz pewna sumke, wszystko sie rowna z ziemia i powstaje zamek nacji gracza[ciekawie by bylo gdyby to byla nacja bohatera]. bez kombinowania z duchami w kuzni. a jak nie chcesz zniszczyc miasta, bo juz np. jest dosc dobrze rozbudowane, a po ciezkiej walce potrzebujesz jednostki to zostawiasz miasto i zasilasz armie. mysle ze pozniej nie bedzie juz mozna zmienic miasta. tylko po zdobyciu go.

opcja burzenia miast była fajnym dodatkiem ale nieco rozwalała grę ... trochę przesada z tym że zajmując na multiplayu kumplowi zamek mogłem odrazu mu ostatnie jednostki zburzyć :shock: to psuło przyjemność gry .... Opcja przenoszenia graala to też pomyłka bo na jednej mapce najpierw go w confluxie postawiłem a później rach ciach i do towera (nie muszę tłumaczyć chyba po co to zrobiłem) ...

.... proponuje więc rozwiązanie bez jakiś duchów ( to było bezsensu) itp itd ...
Po zdobyciu zamku
:arrow: kolejność burzenia jest następująca najpierw dwellingi 1-7 poziom (przy czym by zburzyć 7 poziom musimy zburzyć wszystkie poziomy przed nim w kolejności najpierw 1 potem 2 potem 3 potem 4 ... itd oraz jeszcze zamek cytadelę i fort)
:arrow: pozostałe budynki burzymy tak jak w Wogu ...
:arrow: burzymy jeden budynek na dzień....
:arrow: po zburzeniu wszystkiego możemy migrować do naszej nacji i tu zmiana nie zabiera to tygodnia czekania itp.. już następnego dnia mielibyśmy nowy zamek :wink:

opcja jest ciekawa ale trzeba by się zastanowić czy chcemy migrowania w herosach ??? ja byłbym na tak ale tylko z ograniczeniem jakie opisałem wyżej

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Gavin Magnus



Dołączył: 16 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: crackoov

Wysłany: 6 stycznia 2005     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

chodzi mi o to ze jeli ktos nie lubi jakiejs rasy, albo np. majac w armii sporo aniolow po walce zwolni mu sie kilka slotow, ale raczej nie kupi sobie diablow...
___________
Lepsze jutro bylo wczoraj.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 6 stycznia 2005     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

Burzenie miast?

Rzeczywiście należy się nad tym dobrze zastanowić. Od zawsze byłem zwolennikiem burzenia murów ale czy opcja ta nie zakłóci zbytnio balansu gry (dostępność surowców drewna kamieni i kosztu w złocie). Jedynie zwiększenie proporcji pozyskiwanego drewna i kamienia jako pospolitego surowca mogłoby trochę to podratować. Oczywiscie koszty budowy (wykorzystanie budulca) również nieznacznie powinny wtedy wzrosnąć.

Burzenie całych miast mija się z celem... to już zupełnie zniszczy balans. W takim przypadku budowanie miast stanie się istną niekończącą się mordęgą bo co zbuduję przez tydzień (jesli mam do tego potrzebne surowce), przeciwnik zniszczy w ciągu jednej walki.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 7 stycznia 2005     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

Gavin Magnus (cytat):
chodzi mi o to ze jeli ktos nie lubi jakiejs rasy, albo np. majac w armii sporo aniolow po walce zwolni mu sie kilka slotow, ale raczej nie kupi sobie diablow...


a ja lubiłem mieć mieszane armie w h3 :wink:
black dragon , archangels , dread knights , Pheonixes , vampire lords , skeletons , ghoust dragon .... zestaw stworzeń z jednej z moich niedawnych gier :) ...
takie mieszanie też ma swój urok (ach ten widok 4 stworzeń ostatniego poziomu w armii )

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 7 stycznia 2005     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

Val Gaav
Cytat:
ja lubiłem mieć mieszane armie w h3
black dragon , archangels , dread knights , Pheonixes , vampire lords , skeletons , ghoust dragon .... zestaw stworzeń z jednej z moich niedawnych gier ...
Lubiec mozna ale to mialo sens na XL lub mapacj questowych .Taka armia winna mieć słabe morale i przez to potencjalnie byc słabsza.
Cytat:
ja lubiłem mieć mieszane armie w h3
black dragon , archangels , dread knights , Pheonixes , vampire lords , skeletons , ghoust dragon .... zestaw stworzeń z jednej z moich niedawnych gier ...
ale też może swiadczyc o naszych słabych możliwosciach taktycznych(bez urazy).skoro nam potrzeba az tylu jednostek wysokopoziomowych an\by pokonać AI compa
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Gavin Magnus



Dołączył: 16 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: crackoov

Wysłany: 7 stycznia 2005     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

Val Gaav (cytat):
a ja lubiłem mieć mieszane armie w h3 :wink:
black dragon , archangels , dread knights , Pheonixes , vampire lords , skeletons , ghoust dragon .... zestaw stworzeń z jednej z moich niedawnych gier :) ...
takie mieszanie też ma swój urok (ach ten widok 4 stworzeń ostatniego poziomu w armii )


no, jesli lubisz to zamku nikt ci nie kaze burzyc. MASZ WYBOR!

___________
Lepsze jutro bylo wczoraj.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 7 stycznia 2005     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

Gavin Magnus (cytat):
ci nie kaze burzyc. MASZ WYBOR!

w tym problem że przynajmniej w Wogu często opłacało się burzyć by mieć więcej własnych jednostek :wink: więc wybór może i mam... ale jeśli burzenie i migrowanie byłoby takie proste jak przedstawiasz to
wyboru bym nie miał.... hmmmm... albo miałbym : migrować , albo niemigrować i przegrać :( ...


roobert (cytat):
ale też może swiadczyc o naszych słabych możliwosciach taktycznych(bez urazy).skoro nam potrzeba az tylu jednostek wysokopoziomowych an\by pokonać AI compa

hmmm ... te jednostki to na człowieka raczej przygotowywałem...
komp z taką amią już rzeczywiście nie ma szans :D

Cytat:

Taka armia winna mieć słabe morale i przez to potencjalnie byc słabsza
no bo i ma słabe morale nawet artefakty mało pomagają ...
ale takie rozwiązanie jest trochę śmieszne przecież silna armia (nawet mieszana powinna mieć b.dobre morale bo jest niepokonana :wink: ) morale powinno rosnąć z każdą wygraną walką , a z każdą stratą jednostek we własnej armii spadać

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Gavin Magnus



Dołączył: 16 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: crackoov

Wysłany: 8 stycznia 2005     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

Val Gaav (cytat):
w tym problem że przynajmniej w Wogu często opłacało się burzyć by mieć więcej własnych jednostek :wink: więc wybór może i mam... ale jeśli burzenie i migrowanie byłoby takie proste jak przedstawiasz to
wyboru bym nie miał.... hmmmm... albo miałbym : migrować , albo niemigrować i przegrać :( ...


No ale jesli migrujesz to tracisz wszytsko w tym miescie, lacznie z fortem. masz tylko ta rade miasta. a jesli przejmiesz jakies silne miasto to mozesz go nie burzyc zeby moc rekrutowac sobie tamtejsze jednostki 7lvl. wiec nie burzenie moze ci pomoc wygrac. a jesli burzenie takie jest za proste, to ostatecznie mozna je troche skomplikowac...

np.
-miasto burzysz w od razu po bitwe, bo albo twoja armia je zjmie albo zniszczy :D
-jesli zniszczy to wszystko i nie zostanie kamien na kamieniu
-migracja twojej rasy moze polegac na tym zeby stworzyc nowy rodzaj bohatera, np. podroznik, i gdyby taki podroznik przbyl do miasta i zostal tam 3 dni to w miescie powstalby ten twoj budynek. i moglbys rozpoczac rozbudowe[miedzy zniszczeniem miasa a przybyciem podroznika byloby tam pogorzelisko bez zadnych budynkow; ew. moze to byc UD(to podrozowanie)]
-oczywiscie podroznik bylby zwyklym hirkiem, ze slabsza obrona atakiem wiedza moca i co tam jeszcze wymysla, ale bedzie mial mniejsze kary na trudnym terenie, wiecej punktow ruchu i wiekszy zasieg wzroku. bylby tez czesciowo odporny na czary typu spowolnienie, oplatanie[latwiej byloby nim zdobywac miasto elfow z chwytajaca fosa] itp. [ofkoz jesli bedzie herosem, a nie UD]

___________
Lepsze jutro bylo wczoraj.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 8 stycznia 2005     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

Gavin Magnus (cytat):
miasto burzysz w od razu po bitwe, bo albo twoja armia je zjmie albo zniszczy :D
-jesli zniszczy to wszystko i nie zostanie kamien na kamieniu

to jest rzeczywiście bardzo logiczne... tak powinno być bo to rozwiązanie to wręcz rzeczywistość wojenna... ale takie rozwiązanie wprowadzi dość chorą taktykę "niszczyciela".. Gdy jeden przypakowany heoroes wparuje nam do zamków by je zniszczyć jeden po drugim ... napewno sam byś się wkurzył gdybyś był z potężną armią tuż koło swojego (rozbudowanego)zamku a tu zjawia się przeciwnik i burzy ci zamek tuż przed nosem i ucieka np Town Portal.. :(
....
mam wątpliwości co nie znaczy że jestem przeciwny takiej opcji jak migrowanie :wink:

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 8 stycznia 2005     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

Burzeniu budynków mówię stanowcze nie....

Komputer nie jest na tyle inteligentny i tym sposobem możemy nawet na trudnych mapach bardzo szybko wygrać niszcząc przeciwnikowi budynki (wiadomo jak gra przeciwnik komputerowy).........

ale..... opcję niszczenia budynków wroga możnaby za to wprowadzić w przypadku gry z przeciwnikami ludzkimi... to na pewno mogłoby dodać rozgrywce smaczku.


Do trybu single dodałbym jednak czynnik niszczenia fortyfikacji jako efekt działań katapulty podczas bitwy o zamek może być (jeśli zostanie dobrze zbalansowany)... aby jednak komputer sobie poradził musiałaby istnieć automatyczna opcja odbudowy murów przez AI (przy wyborze wyższych stopni trudności).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anthon



Dołączył: 19 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Minoc

Wysłany: 8 stycznia 2005     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

Pomysl burzenia miast w homm nie wypali... Nie sadze, by to byl dobry pomysl. Poza tym nalezy pamietac, ze miasto to nie tylko jednostki i budynki - to tez "kopalnia" pieniedzy! :]
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Gavin Magnus



Dołączył: 16 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: crackoov

Wysłany: 8 stycznia 2005     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

Val Gaav (cytat):
napewno sam byś się wkurzył gdybyś był z potężną armią tuż koło swojego (rozbudowanego)zamku a tu zjawia się przeciwnik i burzy ci zamek tuż przed nosem i ucieka np Town Portal.. :(


niezbyt dokladnie napisalem:
jesli je zniszczy to po to aby postawic swoje i chociaz nic tam nie ma, to moze zostawic armie w 'garnizonie'[znaczy sie na spalonej ziemi ;)] i czekac na przybycie podroznika[herosa z UD]. a jesli ma podrozowanie lub jest podroznikiem to moze od razu zadecydowac czy zniszczyc i postawic swoje czy zostawic stare. i nie moglby uciec bo zniszczenie miasta zabiera wszystkie punkty ruchu :D owszem 'pogorzelisko' mozna odbic ale i tak sie tam nie wprowadzisz bez podroznika. zieki temu moglaby powstac wlasnie taka podjazdowa taktyka gry, a ty musialbys sie bardziej troszczyc o ochrone miast. IMO zwieksza to ilosc taktyk i urozmaica gre.

___________
Lepsze jutro bylo wczoraj.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.