Autor |
Wiadomość |
Galadin
Dołączył: 12 kwietnia 2005 Posty: 164
Skąd: ze Śródziemia
|
Wysłany: 1 lipca 2005 Heroes V Trailer/Filmiki z Gamespot
|
|
|
Podoba mi się ten moment jak sobie jeździ kamerą w mieście demonów, zwłaszcza przy tej... balustradzie??
___________ |
|
Powrót do góry
|
|
|
Szon
Dołączył: 26 maja 2005 Posty: 164
Skąd: Katowice
|
Wysłany: 1 lipca 2005 Heroes V Trailer/Filmiki z Gamespot
|
|
|
Hardack (cytat): |
A może poprostu grają na kodach :wink: ? Chcieli pokazać kilka obiektów naraz a nie będą przecież oddawać tur na trailerze. To samo można było by mówić o mapie przecież cała była odsłonięta, to nie znaczy że nie będzie mgły wojny tylko że twórcy chcieli nam pokazać kilka elementów na mapie bez jej odkrywania.
|
Tak sie zastanowiłem i doszedłem do wniosku że cos w tym jest i że może masz racje ?? albo... na którymś e screenów bohater awansował na jakis poziom chyba 11 być może że ten bohater który jest na filmie też juz był na wyższym poziomie i miał poprostu więcej pkt ruchu np przez odpowiednią umiejętność :) ale co z mapką i mgłą... tutaj chyba musze powiedziec że jednak bez wspomnianych przez Ciebie kodów sie nie obeszło :)
Co do filmów i ich jakości to ten z lepsza jakością mi sie nie chce ściągnąć :?
___________ Wzajemna lekka niechęć, dzieląca oba oddziały, tliła się cicho, nie podnosząc głosu. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 1 lipca 2005 Heroes V Trailer/Filmiki z Gamespot
|
|
|
@Szon:
@Hardack:
A ja zacytuje wam samego Fabrice'a :
Cytat: |
We find the hero here waiting for orders in front of the town. As you can see, this is a detailed replica of the town, with the major elements shown here. The town replica on the adventure map will reflect the actual power of the town itself. The town is completely built up, and you compare it to this starting human town here.
You can see how the demon town looks like. The principle will be the same in all towns : a central column around which you will turn and zoom on, that will grow in power. But the style and gameplay will of course be very different. We will enter the demon town for a quick look.
Demons are a special race in Heroes 5, sort of invaders. They dont plant nice farmlands and pretty peasant huts. What demons do is basically carve a giant pillar thrown into the lava crust, adding the structures needed to summon more demons.
You`ll see more of this town later, that`s enough at this stage.
Lets have a quick look at the demon environment. Each race has its own environment. For demons as you can see, its all magma pits, lava lakes... very hot stuff, they like it !
As we take a look around, you can see that the move to 3D allows us to create a detailed and living world. You can zoom in to see the sunflowers, the pumpkins, scarecrows... You can stroll on the roads... If you choose to, you can keep the default view and not move the camera of course. This way you have a top-down view similar to previous gaes.
On this adventure map you will see other objectives that we have with Heroes 5. We want the game to be faster to play, and easier to access. For instance when you move up to this windmill here, you see that there is no window popping up with text to read : its just a bit faster.
Now we reach a very typical item, the treasure chest. Here the choice can be done a lot faster in the interface : just do one double-click, and you close the window.
Further along we can see a resource item here. It looks like a mercury flask, lets pick it up. You can see how much you gained, and keep moving.
In front of us you see a very derelict structure. You can compare that with this sawmill here, and there is an ore mine just a bit below. These are of course resource mines. We move the hero up to it, and its coming back to life, with colors and animation. And of course your symbol on top of it. The idea here is that we want the player to really feel like he`s conquering the territory, and changing the face of the landscape.
Now lets get some experience points here. Of course there`s still the rpg part of the game - its very critical to the gameplay. Heroes still level up, you can choose from skills and abilities, learn spells, acquire artifacts... There is one here, just down the road. You can get very close to it with the camera, and then pick it up.
I`ve been moving my hero for a long time here, but this is only for the demo. The game is still turn based, and at some point, you have to finish your turn. As I end my turn, its the enemy`s turn to move. We have a demon hero here, jumping out of the woods on top of me, and engaging the fight.
|
Innymi słowy macie rację :) Heroes miał zwiększone ruchy tylko na czas dema .
....................
Cytuje całość bo może ktoś jeszcze nie ma dźwięku .... więc proszę tu mozna prrzeczytać co słychać w tym filmiku :)
....................
Ciekawe jest również potraktowanie Inferna jako miasta bram :) .... Chociaż IMO heaven wygląda ładniej od strony graficznej ....
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 1 lipca 2005 Heroes V Trailer/Filmiki z Gamespot
|
|
|
Szon miałem ten sam problem co ty. Może masz w opcjach IE żęby łaczyć się przez proxy, ja miałem tak ustawione i też mi nie ściągało filmiku, zmieniłem żeby wykrywało ustawienia automatycznie i zaczęło działać bez problemów :wink: . A wracając do filmiku towg mnie jest całkiem niezły :D. Nie mogę się już doczekać gry. Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Szon
Dołączył: 26 maja 2005 Posty: 164
Skąd: Katowice
|
Wysłany: 1 lipca 2005 Heroes V Trailer/Filmiki z Gamespot
|
|
|
Po pierwsze Val Gaav dzieki za tekst :) ja nadal nie mam dzwięku więc przynajmniej wiem co mówiono podczas pokazu :)
po drugie:
Cytat: |
In front of us you see a very derelict structure. You can compare that with this sawmill here, and there is an ore mine just a bit below. These are of course resource mines. We move the hero up to it, and its coming back to life, with colors and animation. And of course your symbol on top of it. The idea here is that we want the player to really feel like he`s conquering the territory, and changing the face of the landscape. |
całkiem sympatyczna nowinka że tak powiem :P sam sie zastanawiałem własnie oglądając fim co się stało teraz widze co :)
po trzecie - co do reszty tekstu tak naprawde nie dowiedzieliśmy sie nic więcej czego byśmy nie wiedzieli :? a szkoda bo chętnie skrytykowałbym jakieś kolejne novum :)
ps. krytyka nie zawsze musi być negatywna wiec nie łapcie mnie za słowa :D
___________ Wzajemna lekka niechęć, dzieląca oba oddziały, tliła się cicho, nie podnosząc głosu. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 2 lipca 2005 Heroes V Trailer/Filmiki z Gamespot
|
|
|
A mnie ciekawi co innego :!: Pod sam koniec filmu kiedy heroes inferno atakuje naszego rycerzyka w tle przy drzewach wyraźnie widać, że jakieś stworzenie się porusza ...
Czy to jakieś odbicie grafiki ? Chyba raczej nie ... Powiedziałbym więc , że podobnie do h4 stworzenia neutralne będą się poruszać same na mapie przygody ....
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Szon
Dołączył: 26 maja 2005 Posty: 164
Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2 lipca 2005 Heroes V Trailer/Filmiki z Gamespot
|
|
|
Ja tam nic nie widze :?
___________ Wzajemna lekka niechęć, dzieląca oba oddziały, tliła się cicho, nie podnosząc głosu. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 2 lipca 2005 Heroes V Trailer/Filmiki z Gamespot
|
|
|
Ojej :( To tylko ptaki są .... Pomyliłem się :oops:
Nie wiem czemu ale wcześniej widziałem tam jakąś poruszającą się postać :P
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 2 lipca 2005 Heroes V Trailer/Filmiki z Gamespot
|
|
|
nie jestes sam :D ja też tam widziałem jakąś jednostke i chyba to był ten szkieletowy łucznik...
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Kolos
Dołączył: 13 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 2 lipca 2005 Heroes V Trailer/Filmiki z Gamespot
|
|
|
Mi osobiście bardzo podobał się ten TRAJLER i HoM&M zapowiada się super. Już czekam z niecierpliwością chociaż na wersje Demo. :D
___________ memento mori |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hardack
Dołączył: 13 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 3 lipca 2005 Heroes V Trailer/Filmiki z Gamespot
|
|
|
Zatrzymałem filmik w czasie gdy była przedstawiona walka i pole potyczki wydaje się być bardzo małe. Zarówno pierwszy jak i drugi bohater mają tylko po trzy rodzaje jednostek które ledwo co się mieszczą na polu bitwy. Boheterowie stoją w skosie do siebie. Nie widać także żadnego paska informacji.
To są wstępne uwagi i mogą ulec zmianie po oglądnięciu ostatniej części filmu. Oby moje obawy się nie spawdziły.
___________ Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 3 lipca 2005 Heroes V Trailer/Filmiki z Gamespot
|
|
|
Pole bitwy ma zmieniać rozmiary zależnie od ilości jednostek w armiach ...
Na film z walką nie będę specjalnie czekał bo już go widziałem :wink: Znaczy się te filmiki z gamespotu były na tej samej "bazie" ....
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Vinius
Dołączył: 12 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)
|
Wysłany: 3 lipca 2005 Heroes V Trailer/Filmiki z Gamespot
|
|
|
Nie oglądałem jeszcze trailera przedstawiającego bitwę, ale zamki - owszem. Graficznie po prostu cudeńko! Chyba sobie zrobię tapetę na pulpit. Animacja bardzo ładna, troche gorzej z menu - przyzwyczaiłem się do tego z KB1-2 i H1-4. Zawsze było podobne. Szkoda też, że akcja nie będzie się działa w Ernoth - ale pożyjemy, zobaczymy. A ten zachód słońca w filmiku z miastem ludzi od razu skojarzył mi się z GTA Vice City - to lubię :) Kolejne moje opinie nadejdą wraz z nowymi trailerami.
___________ Ku chwale Imperium!
O von sikus II
vel Vinius |
|
Powrót do góry
|
|
|
Szon
Dołączył: 26 maja 2005 Posty: 164
Skąd: Katowice
|
Wysłany: 5 lipca 2005 Heroes V Trailer/Filmiki z Gamespot
|
|
|
Skoro dzisiaj jest 5 lipiec to trzeci filmik powinien pojawić sie w najbliższy czwartek :) tak mysle :P
No ale ja nie o tym
Ostatni (drugi oficjalny) film o homm5 zakończył sie wprowadzeniem do bitwy... czyzbyśmy na trzecim filmie poraz kolejny mieli oglądac walke ?? troche szkoda bo z chęcią zobaczyłbym inne fragmenty gry np rozbudowa zamku, awans bohatera i jego statystyki oraz ułożenie artefaktów :) Fajnie było by też zobaczyc naprzykład scene po bitwie czy to wygranej czy przegranej :) poprostu interesuje mnie jak pokazane sa wyniki walki :)
Ogólnie to chcciałbym zobaczyć cześć "statystyczną" gry bo samej gry tj chodzenie bohatera, zbieranie surowców i podchodzenie do lokacji to nie musze oglądać bo raczej juz wszystko widać a nawet jesli nie to nie trudno sie domyślic co bedzie można zobaczyć :)
No ale nic czekam z niecierpliwością na kolejny filmik z homm5 i oby był ciekawy :wink:
Ps. Podoba mi sie przejście wizualne z mapy przygody do pola bitwy :) jest ok :)
___________ Wzajemna lekka niechęć, dzieląca oba oddziały, tliła się cicho, nie podnosząc głosu. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Vinius
Dołączył: 12 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)
|
Wysłany: 5 lipca 2005 Heroes V Trailer/Filmiki z Gamespot
|
|
|
a jeśli muzyka będzie taka, jak na trailerach, to trafili w moje gusta. a ja chcę zobaczyc filmik bitwy - strasznie ciekawy jestem :) chociaż rzut izometryczny ukosny nie za bardzo mi sie podoba, da się przyzwyczaić. gorzej z tym małym panelkiiem sterowania...brrrr.
___________ Ku chwale Imperium!
O von sikus II
vel Vinius |
|
Powrót do góry
|
|
|
Szon
Dołączył: 26 maja 2005 Posty: 164
Skąd: Katowice
|
Wysłany: 5 lipca 2005 Heroes V Trailer/Filmiki z Gamespot
|
|
|
Vinius (cytat): |
rzut izometryczny ukosny nie za bardzo mi sie podoba |
Wydaje mi sie a nawet jestem pewien ze to tylko początek bitwy wygląda w ten sposób potem pewnie można będzie ustawić sobie kamere w dowlny sposób :)
___________ Wzajemna lekka niechęć, dzieląca oba oddziały, tliła się cicho, nie podnosząc głosu. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 6 lipca 2005 Heroes V Trailer/Filmiki z Gamespot
|
|
|
Czy wy naprawdę nie widzieliście tej bitwy :?:
Skrócona wersja :
http://www.drachenwald.net/heroes5/files/homm5_gp_pc3_052005.mpg
Poszerzona wersja :
http://justgamers.de/?page=files&file_id=28543#nothing
filmiki stare już z miesiąc mają ...
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Szon
Dołączył: 26 maja 2005 Posty: 164
Skąd: Katowice
|
Wysłany: 6 lipca 2005 Heroes V Trailer/Filmiki z Gamespot
|
|
|
Val Gaav (cytat): |
Czy wy naprawdę nie widzieliście tej bitwy :?:
filmiki stare już z miesiąc mają ... |
Widziałem dlatego mówie że chętnie zobaczył bym coś innego bo bitwe już widzielismy :)
___________ Wzajemna lekka niechęć, dzieląca oba oddziały, tliła się cicho, nie podnosząc głosu. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 6 lipca 2005 Heroes V Trailer/Filmiki z Gamespot
|
|
|
Heh ... To dla Hardacka i Viniusa wstawiłem ... a nie dla Ciebie :wink:
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Hardack
Dołączył: 13 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 6 lipca 2005 Heroes V Trailer/Filmiki z Gamespot
|
|
|
Val Gaav (cytat): |
Heh ... To dla Hardacka i Viniusa wstawiłem ... a nie dla Ciebie :wink: |
Ten filmik widziałem jeszcze na starym kompie gdzie żeby się nie cioł odtwarzałem go w wielkości 10x10 cm :P i po analizie stwierdzam że to prawdopodobnie jest ten sam który mamy dopiero co obejrzeć! (te same jednostki i ich ilość!) Zastanawia mnie tylko to rozwiązanie z wzlatywaniem gryfów na jedną turę przed atakiem... .
___________ Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Szon
Dołączył: 26 maja 2005 Posty: 164
Skąd: Katowice
|
Wysłany: 6 lipca 2005 Heroes V Trailer/Filmiki z Gamespot
|
|
|
Hardack (cytat): |
Zastanawia mnie tylko to rozwiązanie z wzlatywaniem gryfów na jedną turę przed atakiem... . |
O ile dobrze sobie przetłumaczyłem ostatni wywiad z jednym z twórców homm5 to wcale nie jest powiedziane ze ten atak musi się powieść :? wtedy troche dziwne było by zastosowanie tego ataku ?? chyba że to specjalna zdolność gryfów z której nie trzeba korzystać ??
Jeśli źle zrozumiałem wtedy prosze o tłumacza :D to był rozdział chyba ostatni tego wywiadu dotyczył AI :)
___________ Wzajemna lekka niechęć, dzieląca oba oddziały, tliła się cicho, nie podnosząc głosu. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 6 lipca 2005 Heroes V Trailer/Filmiki z Gamespot
|
|
|
z tego co ja zrozumiałem, to tam pisze że my mamy do wyboru tylko komórkę na polu bitwy, którą gryfy mają zaatakować. Atak nie udałby się gdyby jednostka, która była w tym miejscu w ciągu 2 tur, albo jednej (sam nie wiem) przesunęła się :D
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Vinius
Dołączył: 12 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)
|
Wysłany: 6 lipca 2005 Heroes V Trailer/Filmiki z Gamespot
|
|
|
Mi się walka nawet podoba. A jeżeli pole bitwy będzie zmieniało rozmiar w razie większej ilości jednostek i będzie mozna swobodnie manewrować kamerą, jak mowicie, to będzie świetnie! Wszystko: grakika, muzyka, pole bitwy ok, ale fabuła... zobaczymy.
___________ Ku chwale Imperium!
O von sikus II
vel Vinius |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 7 lipca 2005 Heroes V Trailer/Filmiki z Gamespot
|
|
|
Więc tak :
Atak gryfa ma być specjalną zdolnością ... Mamy tu wybór: albo atakujemy normalnie, albo nasz gryf wzlatuje na turę w przestworza i spada na wybrany hex w następnej .... I tu właśnie jak napisał "Pita" mamy strategiczną decyzję : Spadając nasz gryf zadaje znacznie większe obrażenia , ale trwa to jedną turę więc wroga jednostka może uciec z tamtego hexa i nie trafimy w nic :( ....
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Szon
Dołączył: 26 maja 2005 Posty: 164
Skąd: Katowice
|
Wysłany: 7 lipca 2005 Heroes V Trailer/Filmiki z Gamespot
|
|
|
NIe trafimy w nic bo jednostka ucieknie ale czy bedziemy wiedziec w które pole atakuje przeciwnik?? Albo czy przeciwnik bedzie wiedziec w które pole atakuję Ja??
To moze troche zabawne byc grając w "Płonące posladki" :P bo wtedy atakując "nowy,m sposobem" trzeba będzie powiedzieć siedzącemu obok by nie patrzył na jaką jednostkę stosujemy "super atack" :P troche paranoja nie uważacie :wink:
No ale moze nie będzie tak źle :) najlepiej by było gdybyśmy mogli ustawić dwa hexy które gryfy atakują losowo (przczym zawsze w hex z jednostką) wtedy przeciwnik musiałby ruszyć się w ciągu jednej tury dwiema jednostaki a tak sie nie da :) więc jedna z jednostek przeciwnika naewno zostanie zaatakowana :)
___________ Wzajemna lekka niechęć, dzieląca oba oddziały, tliła się cicho, nie podnosząc głosu. |
|
Powrót do góry
|
|
|