Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-23 11:11:57
Autor Wiadomość
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 1 lutego 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Haar: przeniesione z tematu Ile zamków w "podstawce" H5?

Michał L (cytat):
a po co iść przykładem heroes 4 i dawać 4 poziomy do wyboru i tak większość osób będzie zawsze wybierała tych samych.
Zemek krasnoludów mamy w disciples i można by popatrzeć w tamtą strone jeśli chodzi o wygląd bo raczej nie o jednostki.
ja bym poszedł w kierunku heroes 3 tylko nie wiem czy z ulepszeniami czy bez tutaj dam bez ulepszeń.
1.niziołki - strzlające kamieniami
2.koboldy- były w baldursie można przyjąć że zostały oswojone przez krasnoludy,troche silniejsze dość szybkie z mieczykami.
LUB krasnolud strzelajścy np z kuszy.
3.krasnolud topornik -jednostka służąca do choronienia strzelających dużo hp dość wolny.odporność na magie częściowa
4.Balista-wzorem kronik czarnego księżyca coś jak z h4 z life.
5Gryf - w końcu musi być jakiś latający powinien być dość szybki.
6.jakiś mędrzec krasnoludzki-strzelający i rzucający zaklęcia jakaś zdolność spcejalna pozatym dobry w bezpośrednim starciu.
LUB krasnoludzki król bądź wojownik mocny
7.ten mechaniczmy golem czy smok dosiadany przez krasnoluda.
Jeśli chodzi o to co dałem lub to nie żeby był wybór choć i tak by można ale raczej po prostu nie jestem zdecydowany co dać bo na oba miejsca chyba nie byłoby sensu dawać strzelających bo było by i ch za dużo :)
[list]

Oczywiście sposób i ilosć jednostek to rzecz wzgłedna , Ja osobiscie optuje za mniejszą ilością poziomów jednostek w zamkach a większa ilością wyborów na danym poziomie 2 lub nawet trzy rodzaje jednostek. W h3 jak dla mnie było za dużo poziomów.Ale to oczywiście również kwestia gustu . Co do Disciples to mimo duzego szumu medialnego to niezrobili na mnie wrazenia także w obrębie klimatu Zamku krasnoludów , choć jedna rzecz bym zakupił do H5 . Jeśli miały by byc wersje ulepszone
tak jak W H3 to przechodzenie jednostek winno być determinowane przez zdobywane doświadczenie a nie li tylko w sposón 'mechaniczny" polegający na zakupie nowej ulepszonej siedziby. :roll: :lol: :lol:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
DruidKot



Dołączył: 16 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: z odległych zakamarków geografii :P

Wysłany: 1 lutego 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Heh... No to zaczynam...

Kolejna Propozycja Jednostek:

Poz. 1 => Górnik, Uzdrowiciel [zielarz skrzat, co rzuca czar a'la wzmocnienie z H3]
Poz. 2 => Centaur, Żywioł Ziemi
Poz. 3 => Gnom [mag], Golem
Poz. 4 => Krasnolud Piechota [coby silna była... :)], Armatka [prymitywna... :)]
Poz. 5 => Jaskiniowa Bestia [mniejszy od Behemota, zgarbiony... a zresztą, nie wiem jaki :)], Gryf [hiopogryf... jak tam już chcecie]
Poz. 6 => Krasnolud Dowódca, coś a'la Załoga Moździerza, czy coś takiego z Warcrafta; Krasnolud z wyrzutnią rakiet
Poz. 7 [a ile tak właściwie będzie poziomów? ;P] => Lodowy Gigant, Duży Krasnolud z Młotem [:D]

Może w jednostkach najlepszy nie jestem, ale przynajmniej masz co chciałeś :P. Stosunek 5 krasnoludopodobnych [7 z gnomem i uzdrowicielem] na 14 wszystkich. I jak? Pasi? :P

Propozycje Specjalnych Budynków:
:arrow: Skarbnica [jak w H3]
:arrow: Fabryka Surowców [możliwość "produkcji" surowca, za cenę w złocie. Taniej niż na targu, ale trzeba czekać kilka tur...]
:arrow: *Brak pomysłów... Brak pomysłów...*

Heh... Tutaj mi nic nie wyszło :(

Heh... Odechciało mi się robić analizę i sprostowywać... Ale... tylko jedno... :|

Haav Gyr (cytat):
Ale popełniono błąd, bo nie można być neutralnym wobec prawa, albo się je przestrzega(praworządny) albo ma się prawo gdzieś(chaotyczny), nie ma niczego pośrodku, zapytaj prawników


Prawników pytać nie będę. To JEST ŚWIAT FANTASTYCZNY i kieruje się innymi prawami. Po prostu praworządny postępuje ZAWSZE zgodnie z prawem i mówi innym, by też tak robili. Chaotyczny postępuje według własnego kodeksu - nie według prawa. Czasem je przeztrzerze, ale namawia innych, by tak jak on, mieli własne zasady. Neutralny natomiast nie zważa na obu. Czasem postąpi zgodnie z prawem, innym razem je złamie, ale go to nie obchodzi. Nie namawia nikogo do niczego, bo i po co? Uważa, że prawo jest niepotrzebne. Ale... Neutralny w połączeniu z dobrym, to co innego niż ze złym. Tu posłużę się dobrym "cytatem [z pamięci :)]" z BG
...Neutralny Dobry baron złamie zakaz swojego króla, by zniszczyć to, co uważa za złe..." Natomiast Neutralny Zły zrobi to samo, tyle, że zniszczy dobro... Rozumiesz?

___________
Rychłoż się zejdziem znów?

o ortografii || o łańcuszkach
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 1 lutego 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

To tak, jeszcze czołgów krasnoludzkich brak i latających bombowców. :D :lol:
Cytat:

...Neutralny Dobry baron złamie zakaz swojego króla, by zniszczyć to, co uważa za złe..." Natomiast Neutralny Zły zrobi to samo, tyle, że zniszczy dobro... Rozumiesz?

Jeśli złamie prawo postąpi jak postać chaotyczna, rozumiesz? :wink:
Po prostu prawo zostało potraktowane jako zasady moralne, to tak jak z wyrokami sądów, muszą być sprawiedliwe a nie neutralne. W przypadku moralność to jest dopuszczalne, w stosunku do praw nie. Ale to tematy logiczno-prawno-filozoficzno-etyczne :wink: Więc pozostanę przy swoim stanowisku. :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
DruidKot



Dołączył: 16 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: z odległych zakamarków geografii :P

Wysłany: 1 lutego 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):
To tak, jeszcze czołgów krasnoludzkich brak i latających bombowców.


Heh... Mam rozumieć, że to żaluzja? :) Żaluzja do topicu o nowych jednostkach? :)

Ale jeśli chodzi Ci o Armatkę i Krasnoluda z wyrzutnią rakiet [prymitywną! Podkreślam :)] to ja jestem jak najbardziej za :) Patrz temat o Technofantastyce :) Moim zdaniem Krasnoludy mogą mieć proch i te sprawy... A wy, jak sądzicie?

Jak wyżej (cytat):
Jeśli złamie prawo postąpi jak postać chaotyczna, rozumiesz?
Po prostu prawo zostało potraktowane jako zasady moralne, to tak jak z wyrokami sądów, muszą być sprawiedliwe a nie neutralne. W przypadku moralność to jest dopuszczalne, w stosunku do praw nie. Ale to tematy logiczno-prawno-filozoficzno-etyczne Więc pozostanę przy swoim stanowisku.


Rozumiem. Skończmy, bo zeszliśmy z tematu wątku...

___________
Rychłoż się zejdziem znów?

o ortografii || o łańcuszkach
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 1 lutego 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Z tym prochem to się w pełni zgadzam... krasnoludy są specjalistami od minerałów więc przez przypadek mogli stworzyć coś takiego jak proch.

B.t.w. przypomiał mi się quest, który kiedyś stworzyłem do mojej mapki. Krasnolud miał wysadzić skałę, która blokowała drogę... potrzebne było drewno i siarka.
Podobny skrypt zastosowano w kampanii podstawowej z Emilia Nighthaven, gdzie dwóch krasnoludów obiecało Solmyrowi wysadzić skałę w powietrze.

Cytat:
Heh... Mam rozumieć, że to żaluzja? Żaluzja do topicu o nowych jednostkach?


Od dłuższego czasu obserwuję cos takiego jak wzajemne sobie dokazywanie, które do niczego nie prowadzi. Starajcie się być wobec siebie bardziej obiektywni... jesli się w czyms nie zgadzacie to macie do tego prawo i mozecie powiedzieć to o czym myslicie.... reszty sami się domyślicie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Elias



Dołączył: 6 czerwca 2000
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 2 lutego 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Zdecydowanie NIE.

Jedyna mozliwosc pojawienia sie zamku, w ktorym krasnoludy mialyby wieksza role, niz w Rampart/Tower widze, gdyby w H5 nagle rasa krasnoludow zyskala na tyle na znaczeniu, ze historia/kampanie bylyby skupione tylko na ich rasie. Tylko jakos sobie nie wyobrazam, ze krasnoludy nagle zyskaja ambicje mocarstwowe i zaczna podbijac inne rasy, porzuca swoje siedziby i wyrusza na poszukiwanie nowych ladow, czy powstana przeciwko magom, elfom i innym rasom, ktore ich niby uciskaja (choc jakos nie slychac bylo w swiecie HoMM o obozach dla krasnoludow, mieszkaly sobie spokojnie to w Rampart, to w Akademii, nie wadzac nikomu szczegolnie (o szczegolnych wasniach z elfami nie slychac bylo w kazdym razie), ale tez nie biorac jakiegos szczegolnego roli w historii). O ile pamietam, to chyba tylko w kampanii cena pokoju krasnoludzki bohater gral jedna z glownych (ale tez nie najwazniejsza) rol i raczej byl to wyjatek. A jesli krasnoludom nie pasuje mieszkanie z elfami, a ni magami, to moze do zamku w podziemiach sie przeniosa (do odpowiednik Dungeona, jesli takowy sie pojawi w H5).

___________
There can be only one!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 2 lutego 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

nie rozumiem dlaczego niektórzy są przeciwni przecież jak bedziecie mieli 4 zamki to gra się zaraz znudzi a jak bedzie pełno to będzie fajnie.
Jeśli chodzi o to ile ma być poziomów jednostek to niekoniecznie musi być 7 ale jak bedzie do wyboru to rzadko zdarzało się żeby się trzeba zastanawiać i tylko nowicjusze sprawdzający gre próbowali wybierac obydwu chociaż zwykle można zauważyć po statystykach.
W kwesti natur popieram Druida Kota grałem w baldursa dużo i jest tam dokładnie opisane o co chodzi z naturami, Są przeciez ludze którzy postępują przewaznie dobrze ale jednak nie musi to być w zgodzie z prawem(np,Robin Hood).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Elias



Dołączył: 6 czerwca 2000
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 2 lutego 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Przeciez nie dyskutujemy tu o ilosci zamkow (jest inny watek na ten temat) tylko o powstaniu nowego zamku, specjalnie dla krasnoludow, gdzie z jednostek beda pewnie krasnale topornicy, krasnale kusznicy, male krasnale, duze ... (a nie zagalopowalem sie, duzych krasnali nie ma przeciez). Nie neguje, ze krasnale jak dotad byly w HoMM niedoceniane, zwlaszcza w porownaniu z elfami, ale na nowy wlasny zamek raczej chyba nie zasluzyly moim zdaniem.
___________
There can be only one!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 2 lutego 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Elias popieram cię w 95% :D odnośnie osobnego zamku krasnoludów. Jedyny wyjątek jaki ja dopuszczam to zamek magii ziemi, w którym krasnoludy znalazłyby się razen z innymi rasami miaszkającymi w norach, jaskiniach i podziemnych budowlach. Ewentualnie można by dopuścić 2 krasnoludzkie jednoski w takim zamku(jakiś wojownik, oraz jednostka strzelająca kusznik lub mag Mistrz runów. Reszta to gobliny, koboldy, wielkie robale ziemne, gryfy, bazyliszki i żywioły ziemi, a jeśli towarzystwo nie odpowiada to niech wracają do Akademii czy Rampartu :D :D > A tak na marginesie właśnie oczyściłem Kopalnie czerwonych krasnoludów w Bracadzie(M&M7) :wink:
A co do:
[quote]W kwesti natur popieram Druida Kota grałem w baldursa dużo i jest tam dokładnie opisane o co chodzi z naturami, Są przeciez ludze którzy postępują przewaznie dobrze ale jednak nie musi to być w zgodzie z prawem(np,Robin Hood).[quote]
Też grałem dwa razy w jedynkę i 5 razy w dwójkę. Nie znienia to faktu błędu, podobnie jak kilku błędów w H3
(Gragulec, Gorgona, Goblin, oraz błędy w tłumaczeniu polskim, czyli wątek mantykora-chimera).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 2 lutego 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Zamek krasnoludów to niewypał - krasnoludy powinny występować zawsze u boku innych jednostek, oraz jako bohaterowie, ale nie jako właściciele zamków to nie bardzo, bo oni są tylko jednym typem armii. Jak ktoś chce mieć np. krasnoludów strzelców i wojowników to niech wadra w coś innego............ Coś jeszcze miałem powiedzieć ale nie pamietam co więc jak mi już nawrzucacie to powiem dalej...................
___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 2 lutego 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Elias (cytat):
Zdecydowanie NIE.

Jedyna mozliwosc pojawienia sie zamku, w ktorym krasnoludy mialyby wieksza role, niz w Rampart/Tower widze, gdyby w H5 nagle rasa krasnoludow zyskala na tyle na znaczeniu, ze historia/kampanie bylyby skupione tylko na ich rasie. Tylko jakos sobie nie wyobrazam, ze krasnoludy nagle zyskaja ambicje mocarstwowe i zaczna podbijac inne rasy, porzuca swoje siedziby i wyrusza na poszukiwanie nowych ladow, czy powstana przeciwko magom, elfom i innym rasom, ktore ich niby uciskaja (choc jakos nie slychac bylo w swiecie HoMM o obozach dla krasnoludow, mieszkaly sobie spokojnie to w Rampart, to w Akademii, nie wadzac nikomu szczegolnie (o szczegolnych wasniach z elfami nie slychac bylo w kazdym razie), ale tez nie biorac jakiegos szczegolnego roli w historii). O ile pamietam, to chyba tylko w kampanii cena pokoju krasnoludzki bohater gral jedna z glownych (ale tez nie najwazniejsza) rol i raczej byl to wyjatek. A jesli krasnoludom nie pasuje mieszkanie z elfami, a ni magami, to moze do zamku w podziemiach sie przeniosa (do odpowiednik Dungeona, jesli takowy sie pojawi w H5).


Popieram w 999 %...............i tyle.

___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 2 lutego 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

No widze ze tu jest dosc duzo przeciwnikow. Ale czy ktos powiedzial ze taka krasnoludzka twierdza nie moze byc schronieniem dla wszystkiego co zyje w gorach i\lub w podziemiach?? A co do kampani to nie sa to zwykle sieczki bojowe w ktorych nic sie nie liczy ale opowiadanie ktore wyjasniaja pewne sprawy. I tak jak w kampani smiercia w HoMM4 tak samo krasnoludy nie chcialyby zabijac i mordowac ale chcialy by byc poprostu wolne i niezalezne tworzac swoje wlasne panstwo. Kolejnym przykladem jest kampania "Corka pirata" tam glowna bohaterka chce zostac najlepsza piratka i podbic Zlote Morze, natomiast krasnoludy moglyby pod dowodctwem jakiegos silnego bohatera walczyc o najwieksze i najbardziej bogate w surowce gory.

Zastanawiam sie jaki bylby wynik glosowania gdyby w ankiecie umieszczono jeszcze dwie opcje:
1.W dodatku np:"Rebelia Krasnolodow".
2.Jezeli powstalo by HC pod HoMM5 to chcialbym tam widziec ten zamek.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 2 lutego 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Ale czy ktos powiedzial ze taka krasnoludzka twierdza nie moze byc schronieniem dla wszystkiego co zyje w gorach i\lub w podziemiach??


No własnie to jest dowód na to, ze wiekszość czyta albo kilka pierwszych (z reguły pierwszych) bądź ostatnich postów....ktoś nieopatrznie podał komplet karsnoludzkich jednostek do tego zamku - cos ja Discipless-2 ale były przecież głosy, które wyraxnie wskazywały na to, ze ów zamek to nie ma być jakis zlepek krasnoludzkich stworzeń, a własnie schronienie wszystkiego co żyje w górach i jaskiniach (no... prawie wszystko).

A krasnoludy powiedzmy, ze zachciały zamieszkać z dala od całego tego zgiełku i wojen... uciekły w góry by wieść spokojne górnicze życie... z czasem zaczęli zyskiwać na sile co .... i tu zaczyna się cały szereg mozliwych wątków o których nie będę pisał....

Taki zamek w dodatku mógłby się pojawić.... chcoiaż widziałbym go już w podstawówce.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 3 lutego 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Zgadzam sie z Haarald'em ze wiekszosc czyta kilka pierwyszch postow, albo i wolgule nic nie czyta prucz tematu i glosuje. To ze drugi post muwi o samych krasnoludach to nie znaczy ze tak mialo by byc. Poprostu chcialbym aby byl zamek rodzimy dla istot gorskich i\lub podziemnych. Jednostek czysto krasnoludzkich moglyby byc dwie krasnoludzki topornik i smoczy golem a reszta bylaby z gor i\ lub podziemi. Bohaterami byli by krasnoludy i niziolki.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 3 lutego 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Anonymous (cytat):
Zgadzam sie z Haarald'em ze wiekszosc czyta kilka pierwyszch postow, albo i wolgule nic nie czyta prucz tematu i glosuje. To ze drugi post muwi o samych krasnoludach to nie znaczy ze tak mialo by byc. Poprostu chcialbym aby byl zamek rodzimy dla istot gorskich i\lub podziemnych. Jednostek czysto krasnoludzkich moglyby byc dwie krasnoludzki topornik i smoczy golem a reszta bylaby z gor i\ lub podziemi. Bohaterami byli by krasnoludy i niziolki.

Dobra to mój pierwszy post jako użytkowik :D 8) A teraz do rzeczy:
Po pierwsze, nie odbierajmy ludziom prawa do głosu, nawet jesli niczym nie jest popare, tylko takim a nie innym przekonaniem. Po drugie ja akurat czytam wszystkie posty w tym topicu, ale jakoś nie widziałem przychylnych reakcji, gdy podałem jakby taki zamek mógł wyglądać.
Zaznaczam że nie jest to zamek krasnoludów tylko zamek żywioły ziemi, bo skoro krasonludom było źle w Academy czy Rampart.
A i jedna rzecz smoczy golem to z całą pewnością nie jednostka krasnoludzka :wink: Zresztą wszelkie golemy to domena magów, więc powinny się znaleźć w takich zamkach jak Tower/Academy czy Dungeon/Asylum.(a to coś w H4 w zamku Academy to nie golem, tylko martwa maszyna, golem to ożywiona istota(ciało)) Golemem był kryształowy smok w H3:AB.
A tak dla przypomienia to podaję jednostki takiego zamku:
1p. Krasnolud wojownik i Goblin
2p. Kobold i Mistrz runów(mag, lub kapłan krasnoludzki)
3p. Gryf i Żywioł ziemi
4p. Wielki robak ziemny i Bazyliszek
Wszyskie te istoty łączy ziemia.(może oprócz gryfa :wink: )
Na taki zamek powinni zgodzić się nawet przeciwnicy.
Jest tylko jedna wada tego pomysłu(choć dla mnie to prędzej zaleta, ale różne są gusta), mianowicie ten zamek i 3 pozostałe zamki żywiołów zwiększyłyby ilość zamków w podstawowaj wersji do 10, no chyba że zamki żywiołów zostałby umieszczone w dodatku. Jednak podstawowa wersja H5 bez krasnoludów byłaby :twisted: sami wiecie :wink:

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 3 lutego 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Cytat:
A i jedna rzecz smoczy golem to z całą pewnością nie jednostka krasnoludzka


Pzepraszam bardzo ale przeczytaj opis jednostki. Tam wyraznie napisane jest ze konstrukcja i sterowaniemsmoczych golemow zajmuja sie tajemnicze czerwone krasnoludy. A co do zlotych golemow to krasnoludy je wytapiaja a magowie ozywiaja wiec to nie jest krasnoludzka jednostka. A zebym nie byl golo slowny to popre moja wypowiedz w jednej z kampani TGS autorzy mowia o tym ze smocze golemy to jednostka stworzona od podstaw i kierowana az do zniszczenia przez krasnoludy.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 3 lutego 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Anonymous (cytat):
Cytat:
A i jedna rzecz smoczy golem to z całą pewnością nie jednostka krasnoludzka


Pzepraszam bardzo ale przeczytaj opis jednostki. Tam wyraznie napisane jest ze konstrukcja i sterowaniemsmoczych golemow zajmuja sie tajemnicze czerwone krasnoludy. A co do zlotych golemow to krasnoludy je wytapiaja a magowie ozywiaja wiec to nie jest krasnoludzka jednostka. A zebym nie byl golo slowny to popre moja wypowiedz w jednej z kampani TGS autorzy mowia o tym ze smocze golemy to jednostka stworzona od podstaw i kierowana az do zniszczenia przez krasnoludy.

Nie zmienia to faktu, że to nie golem, oraz że jak dla mnie strasznie kretyńska i groteskowa jednostka :lol: Podobnie jak venom, biały tygrys i wielka modliszka :wink: A nie chce mi się tu przytaczać "definicji" słowa golem. Znajdziesz ją w temacie nowych jednostek :arrow:

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
DruidKot



Dołączył: 16 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: z odległych zakamarków geografii :P

Wysłany: 3 lutego 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Heh... Jak zawsze - analiza...

Haav Gyr (cytat):
A i jedna rzecz smoczy golem to z całą pewnością nie jednostka krasnoludzka Zresztą wszelkie golemy to domena magów, więc powinny się znaleźć w takich zamkach jak Tower/Academy czy Dungeon/Asylum.(a to coś w H4 w zamku Academy to nie golem, tylko martwa maszyna, golem to ożywiona istota(ciało)) Golemem był kryształowy smok w H3:AB.


No właśnie! Czemu golemy mają być tforem magów? Golemy do zamku Technofantastycznego!

Haav Gyr (cytat):
A tak dla przypomienia to podaję jednostki takiego zamku:
1p. Krasnolud wojownik i Goblin
2p. Kobold i Mistrz runów(mag, lub kapłan krasnoludzki)
3p. Gryf i Żywioł ziemi
4p. Wielki robak ziemny i Bazyliszek
Wszyskie te istoty łączy ziemia.(może oprócz gryfa )
Na taki zamek powinni zgodzić się nawet przeciwnicy.


"Na taki zamek powinni zgodzić się nawet przeciwnicy." Ja się nie zgadzam. Nie podoba mi się taki projekt.

Haav Gyr (cytat):
Nie zmienia to faktu, że to nie golem, oraz że jak dla mnie strasznie kretyńska i groteskowa jednostka Podobnie jak venom, biały tygrys i wielka modliszka


Heh... A dla mnie białe tygrysy to jedne z fajniejszych jednostek... Tak jak i modliszki... :roll:

Cóż... Na resztę nie miałem komentarza, lub brzmiał by on "Bez komentarza :|"

Pozdrawiam :)

___________
Rychłoż się zejdziem znów?

o ortografii || o łańcuszkach
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 3 lutego 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Jak myśle o zamku krasnoludów to mam prze oczyma obraz krasnoludów na koniach, z koporami, na smokach i po mojemu to jakaś niedożeczność. Krasnoludy w Heroesach zawsze były raczej na uboczu i niech tak zostanie. Jak ktoś chce pograć krasnoludami to niech zagra w coś innego, po prostu. Zamek górski to raczej zawsze dla mnie będzie Stronghold..................... Możecie się niezgadzać.
Ktoś napisał wyżej o jakimś pomyśle na dodatek..... "Rebelia Krasnoludów" - gdyby coś takiego miało wyjść to lepiej, żeby nie do Heroesów albo jak już to niech zmieni nazwe, ale pomysł o czymś z krasnoludami w tym świecie to bardzo oklepany pomysł........... Zgodzicie się ze mną, albo nie.

Popatrzmy dalej co inni na to.........................................

___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 3 lutego 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Cóż..... zaznaczyłem opcję 'jest mi to obojętne' choć do końca obojętne nie jest. Po prostu chcę zachować neutralność, gdyż widzę mniej więcej równą ilość 'za' i 'przeciw'.

Widziałem zamek krasnoludów w Disciples i przyznam, że zupełnie nie przypadł mi on do gustu. Jednostki są tam zbyt mało zróżnicowane zarówno graficznie, jak i jakościowo.

Mówimy tu jednak o HoMM, gdzie jednostki mogą być zupełnie inne, a krasnoludy mogłyby być jedynie 'motywem przewodnim'. Wśród jednostek pojawiłyby się także jakieś zwierzaczki (gryfy, wilki), inne rasy (niziołki, lodowe olbrzymy).. a rodzajów krasnoludów mogłoby być 2-3.

Jedyne co przemawia dla mnie bardziej 'za' (choć na pewno nie 'zdecydowanie za' jak jest w ankiecie) to odwieczny konflikt pomiędzy 'tymi od elfów' i 'tymi od krasnoludów'. Osobiście nie mam nic przeciwko - niech krasnoludy mieszkają razem z elfami czy magami, albo niech mają własne miasto, ale jeśli ta druga możliwość ma mniej przeciwników niż ta pierwsza, to może jednak...

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 3 lutego 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Takie małe ale: :wink:
Cytat:
No właśnie! Czemu golemy mają być tforem magów? Golemy do zamku Technofantastycznego!

TYLKO nie to :!: :evil: Jeśli miałby być zamek techofantasy/forge czy jakiś tam to tylko z jednostkami techno :wink: ewentualnie z nowymi nieznanymi rasami stworzeń(kosmici)
Cytat:
niziołki, lodowe olbrzymy)..

No i znowu mamy konflikt ras i niedopasowanie niziołków to wysokich gór czy podziemi. Gigant + krasnolud = beczka z prochem. :wink: Te rasy wręcz nienawidzą się wzajemnie.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 6 lutego 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Haarald (cytat):
Z tym prochem to się w pełni zgadzam... krasnoludy są specjalistami od minerałów więc przez przypadek mogli stworzyć coś takiego jak proch.

B.t.w. przypomiał mi się quest, który kiedyś stworzyłem do mojej mapki. Krasnolud miał wysadzić skałę, która blokowała drogę... potrzebne było drewno i siarka.
Podobny skrypt zastosowano w kampanii podstawowej z Emilia Nighthaven, gdzie dwóch krasnoludów obiecało Solmyrowi wysadzić skałę w powietrze.


Ja też się zgodze ale gdyby proch wszedł w użycie jako naboje do powiedzmy strzelb to przypominało to by WarCraft III - tam krasnoludy posługiwały się strzelbami. Prymitywnymi, ale zawsze. Chociaż według postępu technologicznego broń palan mogłaby się pojawić. W 4-ce były już roboty/machiny np. Smoczy Golem a w 3-ce po zdobyciu Grala w Tower pojawiał się Statek powietrzny.
Ale to tak do broni krasnoludzkiej, a wracając do zamku to mówie stanowcze NIE (wyjaśniłem chyba wcześniej).

___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 6 lutego 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

DruidKot (cytat):


1. Kowal
2. Kusznik [coś może się powtórzyć... :roll: ]
3. Piechota
4. Krasnoludzki Mędrzec
5. Krasnolud berseker
6. Tu mógłby być jakiś ich bóg, lub władca. Przywódca Krasnoludów

Jeszcze Górskie Klany w Disciples są w porządku :) Można by trochę z tamtąd "podkraść" :twisted: Ale z umiarem... :(


Zacząłem czytać poprzednie posty i natrafiłem na ten - te pomysły są nijakie i w taką gre nie chciałbym zagrać. :evil: To wygląda tak, że cały zamek to jedna jednostka tylko w wielu wydaniach...... Nie pasuje do Herosów. Mam na to rade - grać w coś innego a nie tworzyć coś odbiegające od schematów, pewnych wytycznych.

___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 6 lutego 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Proch moglby byc ale nie powinien sluzycz do tworzenia strzelb armat itp. Thompson zauwaz ze przed tytulem Rebelia krasnoludow sa takie dwie literki "np".. Byla to pierwsza lepsza nazwa ale chodzilo mi poprostu o to aby zrobili dodatek ktorego motywem przewodnim bylyby krasnoludy. A po za tym to nie mnie dane wymyslac nazwy do Heroes.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 7 lutego 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Jasne......wydaje mi się, że jakby pojawił się nowy wątek np. na zamek tylko Elfów lub Jaszczuroludzi to pełno by było pomysłów na dodatki, zamki i.t.d. Po prostu ludzie chwytają pomysł i piszą co popadnie......ale to tylko moja opinia i nikt się nie musi zgadzać. :twisted:
___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.