Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-29 7:24:34
Autor Wiadomość
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 7 kwietnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Wspomniana niziołka/lrasnoludka jako uzdrowicielka w zamku krasnoludzkim wydaje się być kopią Discipless-II. Pasuje ale nie może to być powielanie Discipless... po mojemu więc raczej odpada.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 7 kwietnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Kłótnia? Raczej spór :wink: , widzisz ja jestem jak najbardziej za takimi sporami, bo raz: można dowiedzieć się wielu rzeczy, dwa tylko koń nie zmienia poglądów :wink: . Po to stworzono internet i to forum by móc wymieniać się informacjami i opiniami. To ma służyć osiągnięciu kompromisu w większości przypadków. :wink:
Teraz gdybym ci powiedział że taka jednostka jest mało interesująca, brak jej uzasadnień mitologicznym oraz że w Herosach nigdy nie było takich zamków, to czy to zarzewie konfliktu czy tylko opinia?

P.S. Zgadzam sie całkowicie z Haaraldem, zarówno jednostka jak i prawie cały zamek jest powielony.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 7 kwietnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

To jeszcze raz ja. (castelano)
W temacie IV ni emoge odpowiedzieć na żaden temat, więc pisze ponownie tutaj. Za racji, że jestem gościem tego forum, nie moge stworzyć odpowiedniego tematu.

Do tego pytania
Cytat:
1. pierwsza kampania Heroesów IV -(Życie) w ostatniej planszy tej kampani sa podziemia, ale nie ma do nich wejśc. (misje kończy się zabiciem bodajże Wortona, trzeba przejśc samym bohaterem Ly...). - czy to jest błąd w grze ???


mam następne:

2. Jak zmienić ksywe w kampani Heroesów IV, bo po zakończeniu w tabeli wyników wyskakuje "GRACZ"

Prosze o odpowiedz.
Pisze ponownie, bo myślę, że się możecie ZNAĆ w tych sprawach.
Chyba że zaczynacie całkowicie od 5 części :? 8) ale wtedy nie jesteście w pełni ekspertami :wink:

Pozdrawiam
Dawid
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 8 kwietnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się, że po to jest internet i forum aby wymienić się informacjami. Jak najbardziej liczą się opinie, lecz konkretne trafne i rzeczywiście przekonujące. Konflikt powstaje często wtedy, gdy przez kolejnych kilka(naście) postów "nawracasz" kogoś na swoje zdanie, po czym ta osoba sama stwierdza, że dalsza dyskusja nie ma sensu bo jej nie przekonasz !(albo przeciąga się to jeszce dalej).
Chodzi o to, żę gdy czytam od początku temat to po jakimś czasie mam ochotę uciec od komputera. Jestem strasznie zniechęcony i nie mogę zmusić się do dalszego czytania wiedząc, że nie ma tam konretów, a "pierdoły".
Dłuższa dyskusja z konkretną osobą powinna toczyć się prywatnie ! Nie wszyscy są zaangażowani w waszą prywatną dysputę czy kwestię.
Co do krasnoludki to wydaje mi się, iż ta funkcja pasuje do niej najlepiej (nawet gdyby miałabyć "powielona"- bo dlaczego nie brać tego co dobre?).
Poza tym co mogłaby robić innego? Podnosić morale?
A motyw krasnoludki jest na pewno ważny i będzie penym nowatorstwem w H5.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 8 kwietnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Słuszna uwaga panie gościu zwłaszcza z tym "nawracaniem" wystarczy wejść na forum onetu w tematy związane z muzyką.

Jednak nie do końca zgadzam się z twierdzeniem, że na forum nie można się wymieniać w kulturalny sposób poglądami. Zgadzam się co do tego, że w Obsydianowej raczej taka wymiana nie powinna mieć za bardzo miejsca w wypadku gdy są to pomysły i propozycje. W innych wypadkach, np.: Świat HOMM, strategie walki w HOMM, czy który kolor jest lepszy czerwony czy zielony -> jak najbardziej.

Nawiasem mówiąc, tu w Obsydianowej przydałby się odpowiedni regulamin, aby tematy nie schodziły na przysłowiowe "psy". Kłótnie w niektórych tematach rzeczywiscie mogą zniechęcec w uczastnictwie w dyskusji.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Konqer



Dołączył: 17 marca 2004
Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.

Wysłany: 17 kwietnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Jestem PRZECIWKO :!:

Powiem tylko tyle: po co stwarzać osobne miasto dla jednostek, które dotychczas występowała wylko w jednej postaci? Rozdrabnianie KRASNOLUDA na

> Krasnolud
> Krasnolud - chłop
> Krasnolud - kusznik
> Krasnolud - rycerz
> Krasnolud - czarodziejka

mija się z celem. Oprócz wszystkiego co napisali wcześniej inni mieszkańcy kiekowanie miastem z samymi krasnalami było by po prastu zbyt monotonne. Zresztą - jak dla krasnali, to i dla elfów......

___________
Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 17 kwietnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Konqe (cytat):
Jestem PRZECIWKO :!:

Powiem tylko tyle: po co stwarzać osobne miasto dla jednostek, które dotychczas występowała wylko w jednej postaci? Rozdrabnianie KRASNOLUDA na

> Krasnolud
> Krasnolud - chłop
> Krasnolud - kusznik
> Krasnolud - rycerz
> Krasnolud - czarodziejka

mija się z celem. Oprócz wszystkiego co napisali wcześniej inni mieszkańcy kiekowanie miastem z samymi krasnalami było by po prastu zbyt monotonne. Zresztą - jak dla krasnali, to i dla elfów......


:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Ile razy mam powtarzać jest zamek demonów, nieumarłych, ludzi, magów i dżinów, istot podziemnych i elfów. A mając na myśli zamek krasnoludzki nie miałem na myśli takiego składu jak ty podałeś. Ale o to że krasnoludy były by MOTYWEM PRZEWODNIM zamku jak np. elfy w rampat. W ich zamku był by skarbiec, lepsze machiny i jedna lub dwie jednostki czystko krasnoludzkie (tak jak ma to miejsce w rampat w H3 elf łucznik i elfka na pegazie) i mogli by to być krasnolud i gryfi jeździec. Wiem że ten temat powstał dawno temu a ciebie jeszcze tu nie było więc nie czytałeś pierwszych postów w tym temacie a kilka ostatnich co skrzywia twój pogląd na sprawe.

___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Damiaen



Dołączył: 29 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Neul'Andhug (Ryki)

Wysłany: 17 kwietnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Ja na tak! Oczywiście nie w takiej formie jaką przedkłada tu Konqe, bo byłoby to prawdziwe pomylenie z pomieszaniem, ale sam pomysł "przyznania" krasnoludom własnego zamku uważam za dobry. Dlaczego? Otóż krasnoludy (wraz z elfami) to jeden z filarów książek fantrasy (bo wymięcie mi choć jedną poważaną książkę z tego gatunku w której nie pojawiają się mali, krępi wojownicy) zaś w serii HoMM są jakoby skrzętnie pomijane lub ignorowane. A to co zrobili programiści H4 umieszczając krasnoludy w Akademii jest karygodne! Krasnoludy i magia, he, he, dobre...
___________
This morning, I woke up
Feeling brand new and I jumped up
Feeling my highs, and my lows
In my soul, and my goals
Just to stop smokin, and stop drinkin
And I've been thinkin - I've got my reasons
Just to get by.

Talib Kweli - "Get by"
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 17 kwietnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Damiaen (cytat):
A to co zrobili programiści H4 umieszczając krasnoludy w Akademii jest karygodne! Krasnoludy i magia, he, he, dobre...

Lepsze to niż krasnoludy z elfami w jednym zamku. No i wyszedł nam problem. W poprzednich częściach krasnoludy szwędały się pomiędzy zamkami. Elfy i krasnoludy bez komentarza. A w H4 no cóż wkońcu należeli do ładu jak są potężne jednostki (tytani) to muszą być i małe krasnoludy i nizołki. Dodatkowo krasnoludy równowarzyły magie i odporność na magie.

___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Konqer



Dołączył: 17 marca 2004
Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.

Wysłany: 17 kwietnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Twórcy Heroes nie przjmowali się, że oficjalnie elfy i krasnoludy nie przepadają za sobą. Przez 6 lat nie przeszkadzało mi to i nadal nie bedzie przeszkadzać. Ale gdyby krasnale dać do jakiegoś górskiego miasta, byłoby maxymalnie dobrze. A w Academy pojawiły się, bo Gavin Mangus wynajął je do tworzenia Smoczych Golemów. Poza tym pracują w nowoczesnych (jak na Heroes) kopalniach, a Academy było miastem postępu.

Ale krasnoludy DANO razem z elfami, bo są to totalnie baśniowe postacie fantasty (idiotycznie to brzmi - wiem :D ). Pasują do lasu, więc dali je do Rampart i było dobrze. Od Heroes 1 krasnoludy były sąsiadami elfów i jakoś nie słyszałem protestów. Jednostki krasnoludzkie i elfickie powinny być po jednym rodzaju: KRASNOLUD (powolna, silna jednostka niskiego poziomu, częściowo odporan na czary) i ELF (jednostka strzelecka, o średnim poziomie i ataku, słabą obroną, ale strzelająca dwa razy).

A pomysły o gryfich jeźdźcach są żenujące. Podobnie jak poprzednie jednostki gryf jest GRYFEM i żadny jeździec nie ma prawa się na nim pojawić (jednostka latająca, średniego poziomu, niezły atak i obrona, niekończący się kontratak).

Pozdrawiam.

___________
Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 17 kwietnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Konqe przeczytałem i doszłem do wniosku że już wiesz co miałem na myśli mówiąc zamek krasnoludzki. A co do gryfów to możę niech sobie latają bez balastu :P a drugą krasnoludzką jednostką był by smoczy golem.
___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Damiaen



Dołączył: 29 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Neul'Andhug (Ryki)

Wysłany: 17 kwietnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Konqe (cytat):
A w Academy pojawiły się, bo Gavin Mangus wynajął je do tworzenia Smoczych Golemów. Poza tym pracują w nowoczesnych (jak na Heroes) kopalniach, a Academy było miastem postępu.


Jeśli uważasz, że jest to wytłumaczenie umieszczenia krasnoludów w Akademii, to może w część piątaj je w Necropolii (Jakiś powód na pewno by się znalazł, może wymiana zdobyczy technologicznych? Może kontrakt na odbudowę kraju? He, he...). Wtedy mielibyśmy prawdziwy cyrk objazdowy, jeno gdzie małpy? ;)

Cytat:
Ale krasnoludy DANO razem z elfami, bo są to totalnie baśniowe postacie fantasty (idiotycznie to brzmi - wiem :D ). Pasują do lasu, więc dali je do Rampart i było dobrze. Od Heroes 1 krasnoludy były sąsiadami elfów i jakoś nie słyszałem protestów.


No to teraz słyszysz, he, he... Wystarczy się rozglądać... A odnośnie nieszczęsnych krasnoludów to czy naprawdę nie przeszkadzają Ci takie przekłamania? Sama rozgrywka być może przez to nie kuleje, ale takie wydawało by się drobiazgi czasami skutecznie "umilają" rozrywkę. No tak jakby w Panzer General dać aliantom do dyspozycji U-Booty...

Cytat:
Jednostki krasnoludzkie i elfickie powinny być po jednym rodzaju: KRASNOLUD (powolna, silna jednostka niskiego poziomu, częściowo odporan na czary) i ELF (jednostka strzelecka, o średnim poziomie i ataku, słabą obroną, ale strzelająca dwa razy).


Także jestem przeciwnikiem takiego "rozdrabniania" ras na poszczególne jednostki - ale weźmy też pod uwagę, iż wszelakich specjalizacji ludzkich w H4 było nie mało, od słabych Giemków poczynając, przez Krzyżowców, aż po Kawalerzystów... I jakoś nikt nie protestował...

Cytat:
A pomysły o gryfich jeźdźcach są żenujące (...)
Żenujące jest to, co piszesz. Chociaż to nie mój pomysł i za najciekawszy go nie uważam, stanę w jego obronie (w myśl kredo wypisanego poniżej twych wielce mądrych postów). Każdy pomysł który niesie coś nowego jest wart uwagi, choćby niewiadomo jak bezsensowny się wydawał... Zresztą im więcej idei, tym większa szansa, iż jedna z nich będzie przysłowiowym strzałem w dziesiątkę.
___________
This morning, I woke up
Feeling brand new and I jumped up
Feeling my highs, and my lows
In my soul, and my goals
Just to stop smokin, and stop drinkin
And I've been thinkin - I've got my reasons
Just to get by.

Talib Kweli - "Get by"
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 17 kwietnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Damiaen (cytat):
Konqe (cytat):
A w Academy pojawiły się, bo Gavin Mangus wynajął je do tworzenia Smoczych Golemów. Poza tym pracują w nowoczesnych (jak na Heroes) kopalniach, a Academy było miastem postępu.


Jeśli uważasz, że jest to wytłumaczenie umieszczenia krasnoludów w Akademii, to może w część piątaj je w Necropolii (Jakiś powód na pewno by się znalazł, może wymiana zdobyczy technologicznych? Może kontrakt na odbudowę kraju? He, he...). Wtedy mielibyśmy prawdziwy cyrk objazdowy, jeno gdzie małpy? ;)
[/quote]
Konqe ma rację, na powtierdzenie tezy że kasnoludy bardziej pasują do Akademii czy Tower jest gra M&M7, tam kopalnie krasnoludow były w Bracadzie.......


Cytat:

Także jestem przeciwnikiem takiego "rozdrabniania" ras na poszczególne jednostki - ale weźmy też pod uwagę, iż wszelakich specjalizacji ludzkich w H4 było nie mało, od słabych Giemków poczynając, przez Krzyżowców, aż po Kawalerzystów... I jakoś nikt nie protestował...

Bo ludzi od zawsze w herosach byli tak podzieleni, u innych rasy rzadszych brak tak zróżnicowanych jednostek wojskowych..
Cytat:

Cytat:
A pomysły o gryfich jeźdźcach są żenujące (...)
Żenujące jest to, co piszesz. Chociaż to nie mój pomysł i za najciekawszy go nie uważam, stanę w jego obronie (w myśl kredo wypisanego poniżej twych wielce mądrych postów). Każdy pomysł który niesie coś nowego jest wart uwagi, choćby niewiadomo jak bezsensowny się wydawał... Zresztą im więcej idei, tym większa szansa, iż jedna z nich będzie przysłowiowym strzałem w dziesiątkę.

Już kiedyś mówiłem że liczy się jakoś a nie ilość, a zbyt wybujała fantazja niektórych jest niedorzecznością.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Luke



Dołączył: 18 kwietnia 2004
Posty: 164
Skąd: Poznań

Wysłany: 9 maja 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Motyw przewodni.

1 - niziołek
2 - krasnolud
3 - kamienny golem
4 - balista (lub inna machina, np. mangonela lub katapulta)
5 - muradin (mag krasnoludki)
6 - yeti
7 - smoczy golem

To tylko przykład, którego sam nie popieram. Zgadzam się co do większości innych postów. Najmniej co do gryfich jeźdźców. To znaczy się zgadzam, ale nie krasnoludzkich (pomysł pewnie z Warcrafta). Gryfy to istoty szlachetne, najlepiej się czują hmm... z mnichami!

___________
Nóż można wykorzystać na dwa sposoby: do krojenia chleba i do zabijania.

Wszystko zależy od ciebie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 9 maja 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Luke (cytat):
). Gryfy to istoty szlachetne, najlepiej się czują hmm... z mnichami!

Ciekawe od kiedy?? :wink: Tresurą dzikich i niebezpiecznych gryfów zajmowali się treserzy związani z Gryphonheartem(nie mnisi), a jedyni co tą sztukę posiedli byli mieszkańcami(bardzo nieliczni) Erathii ktróra już nie istnieje :P

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 9 maja 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Gryfy? Znowu o nich? Ech... też coś wtrące.

To, ze w HOMM-III były one w Castle wynikało przecież z tego, że miało to związek z królem Gryphonhaartem, który rzekomo miał je "udomowić"... skoro jednak wszysko poszło w rozsypkę to gryfy znowu są wolne.
Z kolei w Disciopless gryfy mozemy werbować jako potężne istoty w zamku Elfów.
No tak ale elfy żyją przede wszystkim w lasach a gryfy na skałach... istnieją zatem podstawy do tego by znalazły się one w "Górskiej Twierdzy" - zamku krasnoludzkiego (jesli taki oczywiście by się pojawił... mam taką małą nadzieję). Gdyby się jednak nie pojawił to widzę dwa warianty:
1. Albo w zamku elfów (choć według mnie nie za bardzo tu pasują, i choćby dlatego, ze mozliwy zestaw jednostek do tego zamku jest duży)
2. Możliwość druga to pozostawienie gryfów wolnymi stworzeniami (ale wtedy musiałyby być nieco potężniejsze, np: przedostatni poziom)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 9 maja 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Haarald (cytat):

Z kolei w Disciopless gryfy mozemy werbować jako potężne istoty w zamku Elfów.
No tak ale elfy żyją przede wszystkim w lasach a gryfy na skałach...

Przeraszam ale w Disciples nie było zamku elfów :wink: A co do skał to pamiętasz klify złotych smoków w Rampart?? :)
Cytat:

1. Albo w zamku elfów (choć według mnie nie za bardzo tu pasują, i choćby dlatego, ze mozliwy zestaw jednostek do tego zamku jest duży)

No nie wiem czy duży, ja miałem pewien problem z zestawieniem jednostek do mojego Preserve. :wink:

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 9 maja 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Ekhm.... Masz nieaktualne informacje Haav Gyr.
Elfi zamek jest w Discipless - dokładnie w częsci II w dodatku a własciwie osobną kampanią "Bunt Elfów". Nawet wczoraj kończyłem drugi scenariusz tej kampanii.

.........................................

A co do tych smoczych klifów to masz rację....

.........................................

We wszystkich zestawach (dotychczasowych z H3 i h4) + upgrejdy stworzeń jest około 15-20 na zamek. To dużo czy mało? I mało i dużo...

Nie da się z tego na pewno stworzyć 6-7 poziomów z upgrejdami i wyborem generatora. Albo rybki albo akwarium jak to się mawia: czyli albo 4-5 poziomów z wyborem generatora (i ograniczonym upgrejdem) albo coś jak w H3.... ewentualnie inaczej (np. niższe poziomy po 2 jednostki)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 9 maja 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Haarald (cytat):
Ekhm.... Masz nieaktualne informacje Haav Gyr.
Elfi zamek jest w Discipless - dokładnie w częsci II w dodatku a własciwie osobną kampanią "Bunt Elfów". Nawet wczoraj kończyłem drugi scenariusz tej kampanii.

Być może już w dodatek nie grałem :oops:
Haar: Pomimo, że jest to jedna kampania ów dodatek warto sobie kupić, choćby dla samych elfów [tym bardziej że nie jest drogi]
[Chyba tak zrobie, bo ostatnio nie mam w co grać :? ]

Cytat:

We wszystkich zestawach (dotychczasowych z H3 i h4) + upgrejdy stworzeń jest około 15-20 na zamek. To dużo czy mało? I mało i dużo...

Nie da się z tego na pewno stworzyć 6-7 poziomów z upgrejdami i wyborem generatora. Albo rybki albo akwarium jak to się mawia: czyli albo 4-5 poziomów z wyborem generatora (i ograniczonym upgrejdem) albo coś jak w H3.... ewentualnie inaczej (np. niższe poziomy po 2 jednostki)

Powiem tak, to zależy ile czesz zamków i jednostek w zamku. Moja propozycja Preserve zawiera 10 jednostek(+upg) po dwie na każdy poziom, a gdy układałem i rodzielalem jednostki nagle okazało się że w tym Preserve czegoś brakuje, po wyrzuceniu centaurów, krasnoludów i Pegazów, więc musiałem zapożyczyć jednostki z innych starych zamkow jak Przeraza czy Bazyliszek....

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 10 maja 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Po pierwsze: UBI ma już mniej więcej ustalone jakie zamki znajdą się w HOMM-V... co do konkretów to jak na razie milczą, ale skoro pokazali nam screen elfiego grodu to jeden zamek już znamy:

Po drugie: My tylko możemy się zastanawiać ile tych zamków będzie. Każdy ma inne oczekiwania. Cóż mnie osobiście wystarczy na dobry początek siedem, a potem po jednym w każdym z dodatków.... z tego większość nawiązująca do części trzeciej: klimat, zestawy stworzeń a nawet pewne wizje wyglądu.... choć z tego co widziałem odbiega to od moich oczekiwań.... no cóż zobaczymy jak to będzie.

Skoro zamek elfów ma być to możemy obstawiać jednostki, które się w nich znajdą:
Rusałki (driady),
Centaury (....) - mogą powrócić. Nawet w D-II są w elfim zamku. Ciekawi mnie ich forma walki. Na dobrą sprawę mogliby dać dwie formy upgrejdu (obie dostepne) na jednostki ataku bezpośredniego i na jednostki strzelajace.
Pegazy (...) - dziwię się że zniknęły (nie ywobrażam ich sobie w innych zamkach)
Krasnoludy - tu jest chyba największa zagadka (?)
Przerazy i bazyliszki zupełnie nie pasują do tego zamku.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Enialis



Dołączył: 27 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Z miejsca, gdzie słońce nie zachodzi...

Wysłany: 10 maja 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

A tak właściwie to czy UBI powiedziało że to ma być elfie miasto? Bo ja nie kojarze, ale może tak i tylko nie przeczytałem :( :oops: .
___________
«Where the hell is Koza?»
http://www.knightonlineworld.com/ - Dołącz!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 11 maja 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Haarald (cytat):

Skoro zamek elfów ma być to możemy obstawiać jednostki, które się w nich znajdą:

A i owszem :wink:
Cytat:
Rusałki (driady),

Albo jedno albo drugie :wink: choć prędzej driady do są związane z lasami.
Cytat:
Centaury (....) - mogą powrócić. Nawet w D-II są w elfim zamku. Ciekawi mnie ich forma walki. Na dobrą sprawę mogliby dać dwie formy upgrejdu (obie dostepne) na jednostki ataku bezpośredniego i na jednostki strzelajace.

Moim zdaniem, raczej odpadają, bo są z charaktery przypominaj prędzej krasnoludy, lubią wino, zabawę i walkę.... :wink:
Cytat:
Pegazy (...) - dziwię się że zniknęły (nie ywobrażam ich sobie w innych zamkach)

Może podam przykłady:
Zamek żywiołu powietrza :wink:
Zamek Światła :wink:
Cytat:
Przerazy i bazyliszki zupełnie nie pasują do tego zamku.

Haarald, patrząc na wędrówkę stworzeń przez wszystkie odsłony Herosow, nie można mówić że coś zupełnie nie pasuje, przykład: centaurów, roków, maszkaronów(gargulców), gryfów, hydr..... Owszem są pewne jednostki charakterystyczne (anioł, diabeł, lisz) ale ani bazyliszki ani przerazy się do nich nie zaliczają raczej.
Grając w M&M 8, można spotkać mnóstwo bazyliszków w lesie Murmurwoods, zamieszkanym przez jednorożce, błędne ogniki oraz kapłanów słońca, którzy przypominali mi nieco druidów.
Tamte bazyliszki pasowały do lasu, więc sądze, że w Herosach też pasowałyby do zamku elfów(leśnego), a przerazy też można dopasować klimatem do takiego zamku, np: zmnienić kolor(łusek) skóry na zielonawy.. :wink:
Jutro może napiszę ostateczną wersję swoich zamków, tam można będzie zobaczyć zamek elfów(Preserve) oraz krasnoludów(Barrow)

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 11 maja 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

No widac, że bazyliszka da się włożyć do tego miasta, ale przerazy już na pewno nie... w ogóle nie pasują do lasu...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 11 maja 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

ReTuRn_ (cytat):
No widac, że bazyliszka da się włożyć do tego miasta, ale przerazy już na pewno nie... w ogóle nie pasują do lasu...

Hmm widzę że troche na darmo się produkuje :? .
Powiedz mi do czego pasują Przerazy??
Spójrz na gryfy, najpierw były w zamku czaroksiężnika, potem w castle a teraz w Preserve....

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 11 maja 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Ale przerazy zagościły w zamku Academy/Tower na dobre więc po co to zmieniać?
Swoją drogą przydatna wydaje się dyskusja na temat nie tyle zamków co stworzeń, które powinny się w nich znaleźć. Do tego ankieta z trzema możliwymi odpowiedziami:
- jestem za dotychczasowym porządkiem (HoMM-III, IV)
- jednostki należy dobrać od nowa
- część jednostek należy przemieścić a pozostałe pozostawić tam gdzie są

.......................

Bazyliszki: Według mnie są to stworzenia z natury neutralne bądź mroczne (w każdym bądź razie nie są to stwory z natury dobre, lecz dzikie). Powinny pozostać w gadzim zamku (coś jak Fortress) i mam nadzieję, ze taki powstanie.

.......................
Ja chciałem zwrócić Waszą uwagę na pewnien istotny szczegół. My tu sobie tak właściwie trochę zeszliśmy z wątku głownego. Ale popatrzcie na wyniki dołaczonej ankiety. Jednak spora część głosujących (większa połowa) potencjalnie skłania się do tego by krasnoludzki zamek powstał. Zapewne tych głosów byłoby więcej gdyby ktoś nie "spalił" tego tematu podając propozycje czysto krasnoludzkich jednostek (ala Discipless) [jak to zwykle bywa ludzie nie czytają wszystkich postów]

Haav: nazwa krasnoludzkiego zamku w Twoim wydaniu wydaje się co najmniej dziwna. Barrow? skąd takie określenie? W słowniku znalazłem jedynie okreslenie nosiłki, taczka. Może przybliżysz znaczenie tej nazwy? W każdym bądź razie brzmi ciekawie.
.........................

Powrócę takze do nieszczęsnej listy krasnoludzkich jednostek (ala Discipless). W HoMM wszystkie jednostki mają zróznicowane stwory oprócz jednego - Castle, gdzie większosć to jednostki typowo ludzkie. Tak się zastanawiam nad tym czy w takim zamku nie lepiej by było wprowadzić inny system upgrejdowania jednostek, a moze nawet w każdym z zamków system rozwoju byłby nieco odmienny (pod warunkiem zachowania oczywiście odpowiedniego balansu).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.