Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-29 3:28:03
Autor Wiadomość
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 15 marca 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Hardack (cytat):
Thompson (cytat):
I kto powiedział, że Rampart był zamkiem Elfów ? Przecież on był Centaurów i Entów :) :) :D .


To chyba byl zart :roll: a jesli nie to powiem tak popatrz tylko na bohaterow z tego miasta: krasnoludy, elfy i druidzi. Wszystko jasne.

W zasadzie popieram, tylko nigdy nie słyszałem, o rasie druidów :wink:

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 15 marca 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):

W zasadzie popieram, tylko nigdy nie słyszałem, o rasie druidów :wink:


A tak wlasciwie to kto to druid. Elf mag, czlowiek czy kto?

___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 15 marca 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Hardack (cytat):
Haav Gyr (cytat):

W zasadzie popieram, tylko nigdy nie słyszałem, o rasie druidów :wink:


A tak wlasciwie to kto to druid. Elf mag, czlowiek czy kto?

Jak to kto?? :D wystarczy zapytać, lub dobrze się przyjrzeć. Chyba są różnice pomiędzy elfem a człowiekiem.
Ach i nie przyznawaj się więcej że nie wiesz kto to druid :wink: .

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 18 marca 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):
Hardack (cytat):
Haav Gyr (cytat):

W zasadzie popieram, tylko nigdy nie słyszałem, o rasie druidów :wink:


A tak wlasciwie to kto to druid. Elf mag, czlowiek czy kto?

Jak to kto?? :D wystarczy zapytać, lub dobrze się przyjrzeć. Chyba są różnice pomiędzy elfem a człowiekiem.
Ach i nie przyznawaj się więcej że nie wiesz kto to druid :wink: .


Tak się składa, że Druidem może być każdy - człowiem, elf czy krasnolud. Musi tylko spełniać jeden warunek - parać się rzemiosłem Druida, czyli źielarstwo i.t.d.

___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 18 marca 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Thompson (cytat):

Tak się składa, że Druidem może być każdy - człowiem, elf czy krasnolud. Musi tylko spełniać jeden warunek - parać się rzemiosłem Druida, czyli źielarstwo i.t.d.

Raczej podstawowym zajęciem jest kapłaństwo.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hwarang



Dołączył: 7 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Kraków

Wysłany: 20 marca 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

ad.moj glos oddany na nie..
..Dwarfy mile stworzenia :) ale dlaczego mialyby sposrod tylu rodzajow stworzonek miec swoj zamek :? -o ile sie nie myle- nie ma za bardzo roznorodnosci w "rasie" Dwarfow, tak wiec tworzenie zamku bedzie raczej na sile.

Takie moje zdanko:)

___________
..pewnym swojej wiedzy jest sie wtedy, kiedy sie wie malo, wraz z wiedza rosna watpliwosci..
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 23 marca 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Thompson (cytat):
Tak się składa, że Druidem może być każdy - człowiem, elf czy krasnolud. Musi tylko spełniać jeden warunek - parać się rzemiosłem Druida, czyli źielarstwo i.t.d.


No nie wiem czy każdy...? Ogr, ork, nieumarły?

To samo nekromanta w sensie nieumarły: czy nieumarłym może być elf? Jakoś nie trafiłem jeszcze na takiego bohatera.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 23 marca 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Haarald (cytat):

No nie wiem czy każdy...? Ogr, ork, nieumarły?

To samo nekromanta w sensie nieumarły: czy nieumarłym może być elf? Jakoś nie trafiłem jeszcze na takiego bohatera.

Teoretycznie nie ma ograniczeń rasowych co do zostania druidem, po prostu trzeba szanować przyrodę, a taki ork czy ogr też może być przyrodniczyn melomanem. :D . Znam przypadek wampira który żył jak druid oraz miał przyjaciół wśród druidów.
Co do pozostałych nieumarłych jak zombii to oczywiście że nie, bo po pierwsze to coś jest bezmyślne, po drugi to coś umarło więc jedyna co dla przyrody może zrobić , to stać się pokarmem dla robaczków :D . A Nekromanta nawet żywy wiadomo że nie może być druidem, tak jak diabeł nie może być aniołem. :wink:

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Magik



Dołączył: 18 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Z Cio Cio Bongo na końcu Moża Płytkiego

Wysłany: 24 marca 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Tak, tak i jeszcze raz tak. Po pierwsze zamków powinno być dużo. Kto nie lubi dużego wyboru. Wybór w grze jest najważniejszą rzeczą, np. Grasz w Duke`a masz jednego guna i możesz zabić prosiaka na jeden sposób, a tu nie chcesz mieć wiele wyborów, np. poćwiartować drania, przepiłować (life is brutal). Wracając do tematu :D zamków powinno być dużo i być mniej więcej wyrównane siłą, ale żeby można było zamek tak pokierować do zwycięstwa jak żaden inny. Nie wiem czy ktoś mnie zrozumie :lol: .
Klimacik oczywiście górski, budowle typowo gotyckie lub jakieś persfazyjne. Ich szybkość powinna być ich wrogiem, a obrona atutem.
Ale co do stworów... sami zobaczcie jakby to wyglądało:
-krasnolud z młotem
-z kuszą
-z mieczem
-z łukiem
-na gryfie
-i już nawet pomysłów brakuje
Zamek nie tyle co krasnoludzki a raczej może jakiś inny. ALE ŻEBY BYŁ.

___________
Shadow is not the only thing that spy you, I`m behind you, your dearest Boss®.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 24 marca 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Magik (cytat):

Klimacik oczywiście górski, budowle typowo gotyckie lub jakieś persfazyjne. Ich szybkość powinna być ich wrogiem, a obrona atutem.

Takie małe ale, od kiedy to krasnoludy budują coś w stylu gotyckim??
Cytat:
Ale co do stworów... sami zobaczcie jakby to wyglądało:
-krasnolud z młotem
-z kuszą
-z mieczem
-z łukiem
-na gryfie
.

Zapomniałeś o krasnoludzie na dziku i krasnoludzkim magu :lol: :lol:
Właśnie takiego czegoś większość osób chce uniknąć, to nie RTS z osobną rasą krasnoludów, to Herosi u których nigdy takiego czegoś nie było.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Magik



Dołączył: 18 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Z Cio Cio Bongo na końcu Moża Płytkiego

Wysłany: 24 marca 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):

Takie małe ale, od kiedy to krasnoludy budują coś w stylu gotyckim??

Ja przepraszam, że przerywam :D , ale nie pisałem recenzji do CD-Action i poprostu rzuciłem takie słowo. Myślałem, że wszyscy będą wiedzieć o co chodzi, bo przecież nie chodzi o łapanie słów tylko treść.
Rozumię Cię. Ciągnąc temat chodziło mi o to żeby ,,zamek krasnoludzki,, to nie sam zamek z krasnoludami, ale w połączeniu. Może z gryfami, może z ludźmi z Etiopi. Nie chce was zniechęcać, bo mogą natrafić się ciekawe pomysły i wtedy moje słowa będą nieprawdą, ale osobiście wątpię.

___________
Shadow is not the only thing that spy you, I`m behind you, your dearest Boss®.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 25 marca 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Magik (cytat):

ale nie pisałem recenzji do CD-Action i poprostu rzuciłem takie słowo. Myślałem, że wszyscy będą wiedzieć o co chodzi, bo przecież nie chodzi o łapanie słów tylko treść.

Ależ należy również rzucać słowami z rozwagą :wink:
Cytat:
Może z gryfami, może z ludźmi z Etiopi. Nie chce was zniechęcać, bo mogą natrafić się ciekawe pomysły i wtedy moje słowa będą nieprawdą, ale osobiście wątpię.

Skąd?? :?: :shock:

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anthon



Dołączył: 19 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Minoc

Wysłany: 26 marca 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Hm.. Stanowcze NIE dla zamku wylacznie krasnoludzkiego.
Dlaczego?
1. Disciples 2 - nie wypada tak kopiowac ;]
2. Czemu krasnoludy maja byc w tak wyrazny sposob wywyzszone? [ ;) ]
3. Mala roznorodnosc wnosi nude

Moje stanowisko zmienia sie, gdy dopuszczamy mozliwosc dodania innych jednostek w tym zamku. Jednak mysle ze koniecznie musi istniec zamek "sniezny" a dwa zamki w takim klimacie to juz lekka przesada.. Chyba zeby zrobic zamek o "normalnych" warunkach atm. a w niej np. KOPALNIA i tutaj Niziołki KOPCE i tutaj takie k. jak w H3 w tym zamku "lesnym" Rampcostam ;] KUZNIA - z toporami itp. Jednak moim zdaniem roznorodnosc jest zbyt mala.

Na koniec chce podkreslic ze bardzo wazna jest ilosc zamkow ;]
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 29 marca 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Fajnie by było, gdyby był zamek, w którym by żyły krasnoludy. Sam na jednym z forum Obsydianowej Wyroczni mówiłem, żeby było 6 zamków, każdy oddzielnej rasy. Wyobrażam już sobie jednostki (typ H4):
1. Centaury lub Gnomy
2. Krasnoludy lub Wilki
3. Koboldy lub Miedziane golemy
4. Olbrzymy lub Skorpiony
Oczywiście skorpiony są olbrzymie :lol: (wzięte z Clasha).
Pozdrawiam: Hobbitek (już niedługo - chyba :D )
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 29 marca 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Anonim (cytat):
Fajnie by było, gdyby był zamek, w którym by żyły krasnoludy. Sam na jednym z forum Obsydianowej Wyroczni mówiłem, żeby było 6 zamków, każdy oddzielnej rasy. Wyobrażam już sobie jednostki (typ H4):
1. Centaury lub Gnomy
2. Krasnoludy lub Wilki
3. Koboldy lub Miedziane golemy
4. Olbrzymy lub Skorpiony
Oczywiście skorpiony są olbrzymie :lol: (wzięte z Clasha).
Pozdrawiam: Hobbitek (już niedługo - chyba :D )

Zapomniałeś dodać że wilki muszą być też olbrzymie, :wink: :lol: Bo przecież to muszą być jednostki fantasy.
LUDZIE przecież taki zamek krasnoludów był od zawsze w herosach!!

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 7 kwietnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V?

TAK!!!

W grach z serii M&M Heroes rasy takie jak Krasnoludy, gobliny, orkowie zostały pominięte a ich "przedstawiciele" zostali "doklejeni" nie zawsze właściwie do innych zamków. Powstanie w Heroes V nowego zamku z dominującą rasą krasnoludów byłoby bardzo dobrym pomysłem.
Chciałbym, aby w HV za podstawę brano struktury zamków z części III, oczywiście przerobionych i z dodatkiem paru nowych pomysłów, stworów. Do tych zamków można dodać parę nowych, jak pisaliście Krasnoludzka Twierdza jest OK, ja osobiście przerobiłbym jeszcze Dungeon na Zamek Orków i dodał dla przeciwwagi krasnoludą Zamek Goblinów.
Wiąże się to z powstaniem nowych jednostek.

Wracając do tematu Zamek Krasnoludów jak najbardziej powinien znaleźć się n nowej części. Zamek ten powinien być zamkiem neutralnym, posiadającą jednostki całkiem nowe. Osobiście biorąc pod uwagę, iż w każdym zamku powinno się znajdować dwóch strzelców, i chociaż jedna jednostka latająca proponuje skład:

- Krasnolud / Krasnolud Wojownik
- Niedźwiedź / Górska Bestia
- Kusznik Krasnoludzki / Strzelec lub Artylerzysta
- Berseker Krasnolud / Zabójca Smoków
- Walkiria / Córka Bogów
- Nowicjusz / Alchemik
- Górski Strażnik / Lodowy Olbrzym

Podałem aż siedem jednostek wraz z ich ulepszonymi odpowiednikami, bo nie wszystkim może spodobać się taka struktura, więc jedną jednostkę można wykreślić (oprócz strzelców i Walkirii).

Teraz postaram się krótko opisać jak ja widzę w/w jednostki:

- Krasnolud
Jednostka najniższego poziomu cechująca się dużą wytrzymałością, małą ilością ruchu ewentualnie odpornością na magię.
Wygląd jest taki sam jak krasnolud z HIII
- Krasnolud Wojownik
Ulepszona jednostka najniższego poziomu posiadająca oprócz w/w cech Krasnoluda dużą odporność na magię
Wygląd tak jak w HIII

- Niedźwiedź
Jednostka nowa, jest to po prostu brunatny niedźwiedź górski z dużymi pazurami. Jednostka szybka i wytrzymała
- Bestia Górska
Jednostka o ciemno brunatnej sierści prawie czarnej dużo groźniejsza od niedźwiedzia

- Kusznik Krasnoludzki
Niski krasnolud posiadający kuszę o zasięgu mniejszym niż łuk, ale większej mocy, ubrany w zieloną pelerynę z kapturem zarzuconym na plecy

- Strzelec
Uzbrojony w prosty karabin skałkowy posiadający duży zasięg, ubrany w ciemnozieloną pelerynę z kapturem na głowie, długi nos biała broda
lub
- Artylerzysta
Jednostka miotająca na duże odległości pociski prochowe mogące razić grupę wroga, dodatkowa zdolność niszczenie murów podczas oblężenia

- Berseker Krasnolud
Główna siła krasnoludów, jednostka silna i wytrzymała. Jest to uzbrojony w bitewny topór krasnolud, jako sposób obrony wybiera atak.
- Zabójca Smoków
Moja ulubiona jednostka, ulepszony berserk nieznający litości a jego atutem jest możliwość zadawania smokom podwójnych obrażeń. Jednostka przedstawia się jako rudy krasnolud z krótką brodą, ubrany w zbroję ze smoczych kości

- Walkiria
Jedyna latająca jednostka w Twierdzy Krasnoludzkiej, jej atutem jest szybkość i duża siła. Jest to wysoka kobieta z długimi prostymi włosami uzbrojona w pikę odziana w gróbą zbroję, dosiada pegaza.
- Córka Bogów
Ulepszona Walkiria różniąca się nie tylko wyglądem, ale także i umiejętnością rzucania prostych czarów

Krasnoludy dzięki swoim kopalnią posiedli dostęp do minerałów a zatem nic nie stało na stworzeniu prochu, mogą ulepszać machiny wojenne.
- Nowicjusz
Ponieważ krasnoludy posiedli tajemnicę prochu doskonalą się w łączeniu chemicznych substancji z magią. Jednostka ta jest strzelcem miotającym kule prochu i siarki za pomocą magii. Potrafi też leczyć jednostki, odporny na trucizny.
- Alchemik
Dużo starszy niż nowicjusz, posiadający doskonalsze metody walki i lepsze zaklęcia. Odporny na magię ziemi

- Górski Strażnik
Duży 2x większy od człowieka olbrzym uzbrojony w guzowatą drewnianą maczugę. Oprócz swojej dużej wytrzymałości posiada dodatkowy atut rozbijania murów.
- Lodowy olbrzym
Olbrzym z białą brodą i włosami, uzbrojony w lodową maczugę zadającą dodatkowe obrażenia magii wody, odporny na magię wody.


sion
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 7 kwietnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Witajcie.

Jeśli moja wypowiedz jest podobna do jakiej kolwiek innej to przepraszam, jednak nie mam czasu przeczytać ponad 2 tys. postów.

Na początku spodobał mi się pomysł osobnego zamku, nawet kilku. Ale czy nie uważacie, że to zabardzo przypominac będzie Warhammer FB ?
Jeśli macie inne zdanie to może zamek Lizardmenów :lol:

-----------------------------------------------

Czy jest jakiś sposób zarejstrowania się aby ominąć opcje "biografi". Jestem zwykłym człowiekiem, grałem w mnóstwo gier komputerowych HEROES :!: :!: :!: :P i nie tylko np. Warhammer, potrafię się wcielić w różne postacie, jednak tu chciałbym byc sobą i pisac swoje odczucia dotyczące tej gry w szczególności. (3, 4, 5)

-----------------------------------------------

Myślę, że osoby piszące w tym temacie, grały już w poprzednie części i sa w pewnym sensie ekspertami. Piszę więc tu, bo jest według mnie większa oglądalnośc tego tematu.
Chciałem mianowicie zapytac o dwie rzeczy:
- czy zdarzał się komuś błąd (wyskakiwanie bo windowsa) przy wejściu do więzienia, wcześniej tego nie miałem (inne wersje gry, tzn. instalki z innych cd)
- pierwsza kampania (Życie) w ostatniej planszy tej kampani sa podziemia, ale nie ma do nich wejśc. misje kończy się zabiciem bodajże Wortona, trzeba przejśc samym bohaterem Ly.... czy to jest błąd w grze ???

-----------------------------------------------

Przepraszam moderatorów i administracje za nieporządek, już się to więcje nie powtórzy z mojej strony, proszę o nie usuwanie tego posta.


Pozdrawiam i życze już wesołych i pogodnych świąt Wielkiej Nocy.

CIAO

Dawid
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Nevon



Dołączył: 21 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Żelazny Bastion, zachodnia rubież Śnieżnych Wzgórz

Wysłany: 7 kwietnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Co sądzicie o Uzdrowicielce - kobiecie krasnoludzkiej (pisałem już o tym w t.nowe jedn. w H5). Niska czerstwa kobieta przy kości stawiająca namiot first aid i naprawiająca go gdy zostanie zniszczony. Raczej jednostka słaba, o zdolności healing.
Nigdy nie stworzono takiej jedn.- prawdopodobnie dlatego,że nie ma o nich mowy np. we "Władcy pierścieni" ( co prawda żartowano sobie,że mają brody i nie można ich zobaczyć na powierzchni)
Czy nie byłby to ciekawy pomysł :?:
Proszę o komentarz 8)

Pozdrawiam
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 7 kwietnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Nevon (cytat):
Proszę o komentarz 8)

Alez proszę bardzo :twisted:

Co do samej jednostki to może być, to jest prawdziwa baba z krwi i kości. Przywalić powinna umieć :D . A co do tego że mogła by posiadac namiot medyka to jestem raczej sceptycznie nastawiony bo wprowadzało by to zamieszanie. Opisz mniej wiecej od czego zależało by uzdrawianie jakiejś ilości ptk. zdrowia.

___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Nevon



Dołączył: 21 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Żelazny Bastion, zachodnia rubież Śnieżnych Wzgórz

Wysłany: 7 kwietnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Propozycja jednostek GOŚCIA jest całkiem ciekawa. W zamku krasnoludów mogłyby znajdować się dodatkowo TROLLE, pomagające przy "pracach kopalnianych" - oswojone, dosiadane np. JEŻDZIEC TROLLI o zdolności niszczenia i odbudowywania murów zamkowych. :P
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 7 kwietnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Komentarz??
Jestem przeciw z dwóch powodów:
1.) To nie ten temat :P
2.) Niepodoba mi się i tyle, nie będe się rozwodził się czemu, bo nie pasują ci dyskusje na temat sensowności propozycji.

P.S. :shock: Trolle i krasnoludy

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Nevon



Dołączył: 21 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Żelazny Bastion, zachodnia rubież Śnieżnych Wzgórz

Wysłany: 7 kwietnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Namiot medyka odnosiłem raczej do koncepcji z H3. Natomiast zdolność healing oznaczałaby pewną pulę many (tak jak dżin z H4), którą można wykorzystać w czasie walki. Ilość punktów zależy od ilości uzdrowicielek oraz ewentualni upgrade'a.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 7 kwietnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Nevon (cytat):
Namiot medyka odnosiłem raczej do koncepcji z H3. Natomiast zdolność healing oznaczałaby pewną pulę many (tak jak dżin z H4), którą można wykorzystać w czasie walki. Ilość punktów zależy od ilości uzdrowicielek oraz ewentualni upgrade'a.


Jak tak to taka jednstka mogła by być chociarz od kiedy to krasnoludy a szczegulnie ich kobiety potrafia czarować i uzdrawiać? :wink:

___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Nevon



Dołączył: 21 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Żelazny Bastion, zachodnia rubież Śnieżnych Wzgórz

Wysłany: 7 kwietnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Jestem przeciw dyskusjom, które do niczego nie prowadzą, a tak właśnie stało się z tematem NOWE JEDNOSTKI H5 gdzie panowała kłótnia np o pochodzenie mantikory-chimery
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Nevon



Dołączył: 21 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Żelazny Bastion, zachodnia rubież Śnieżnych Wzgórz

Wysłany: 7 kwietnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Nie musi to być czrowanie, ale np. ziołolecznictwo - chodzi tylko o funkcje. Zastanawiam się co innego mogłaby czynić kobieta krasnoludzka.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.