Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-29 8:54:49
Autor Wiadomość
Kumbat



Dołączył: 11 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Knurów

Wysłany: 9 czerwca 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Ja jestem za nie a wszystko jest opisane w temacie o nowym zamku o elfach.
Nie chce żeby każda jednostka miała nowy zamek, bez przesady.

___________
Grajcie w RPG papierowe...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 9 czerwca 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Kumbat:

W tym zagadnieniu nie sugeruj się jednostkami ale bohaterami, którzy są przedstawicielami danego zamku i to powinno być podstawą do tworzenia zamków jako, że herosi są jak gdyby wizytówką danego miasta (tzw. rasą/rasami przewodnimi)

Podsumowujmy poszczególne zamki:

Castle/Haven: Mamy tylko herosów typowo ludzkich. Poza tym zamek ten stanowi w grze wyjątek jeśli chodzi o jednostki. Tu prawie wszystkie mamy ludzkie.

Rampart: byli tam zarówno elfy, krasnoludy jak i ludzie (choć w mniejszości) - zatem tutaj wydaje się konieczne oddzielenie krasnoludów od elfów

Preserve: Zamek elficki, nie było żadnych innych ras przewodnich

Necropolis: bohaterów cechuje mroczne pochodzenie z reguły są to istoty upadłe, nieumarłe

Stronghold:
W HoMM-III Ludzie + "zielonoskórzy" (ogry, orki, gobliny)
W HoMM-IV tylko ludzie
Tutaj byłbym raczej za powrotem do HoMM-III, z tym, że plemiona barbarzyńców powinny być przemieszane i skłócone. Dlatego ten zamek jako jedyny powinien mieć generatory do wyboru z niższych poziomów:
- albo ludzkie (berserkerzy, nomadzi, jacyś łucznicy)
- albo zielonoskórych (gobliny, orkowie i ogry)

Dungeon: Tam mieliśmy przemieszanie Tryglodyci, Ludzie i Minotaury
Z kolei w Asylum: przeważali ludzie z domieszką orków i minotaurów oraz ifritów (co według mnie było totalnym nieporozumieniem)
Nie sugeruję tutaj że muszą być osobne zamki dla każdej z ras... wystarczy tak jak było.

Inferno: Demony + Ifrity oraz ludzie... i tak powinno być

Tower/Academy: Magowie, dżiny, nizołki oraz krasnoludy (też nieporozumienie bo wciśnięte na siłę)

Fortress: Gnolle, Lizardy i ludzie (zapewne uciekinierzy z Erathii) - to też ładnie wyglądało

Jak widać rasą najbardziej powszechną są ludzie bo występują we wszystkich niemal zamkach.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 9 czerwca 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Haarald żeby być dokładnym to:
Haarald (cytat):

Podsumowujmy poszczególne zamki:

Castle/Haven: Mamy tylko herosów typowo ludzkich. Poza tym zamek ten stanowi w grze wyjątek jeśli chodzi o jednostki. Tu prawie wszystkie mamy ludzkie.

Tylko ludzie...

Cytat:
Preserve: Zamek elficki, nie było żadnych innych ras przewodnich

Jednak były takie jak w Rampart wyłączając krasnoludy :wink: , Pozostali Ludzie i Elfy

Cytat:
Necropolis: bohaterów cechuje mroczne pochodzenie z reguły są to istoty upadłe, nieumarłe

Krótko mówiąc Ludzie, Lisze, Wampiry i Kreeganie w H4

Cytat:
Stronghold:
W HoMM-III Ludzie + "zielonoskórzy" (ogry, orki, gobliny)
W HoMM-IV tylko ludzie

Nie tylko :P a Ogry i jeden pół-dżin? :wink:

Cytat:
Tower/Academy: Magowie, dżiny, nizołki oraz krasnoludy (też nieporozumienie bo wciśnięte na siłę)

Mi się bardziej podobali wciśnieci na siłe w H4, niż w H1, H2, H3....
I ludzie, nie magowie bo w rampart czy w każdym innym zamku nie używasz terminologii złodzieje, strażnicy, druidzi, rycerze tylko ludzie..

Cytat:
Jak widać rasą najbardziej powszechną są ludzie bo występują we wszystkich niemal zamkach.

Toż to ludzkie plemię się rozmnożyło jak karaluchy :D
Ja mam inny pomysł zamek Kreegan tylko i wyłącznie(bez ludziów i innych) :wink:

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aerdil



Dołączył: 3 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Sosnowiec

Wysłany: 9 czerwca 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Nie tylko ludzkie, bo w trójce były gryfy, w czwórce balisty. O aniołach też nie można do końca powiedzieć ,że są ludźmi, bo mają skrzydła.
No, ale w sumie nerkopolis to też jednostki tylko jednej rasy, jeśli można tak to nazwać. Szkielety, zombi, upiory, wampiry, lisze(magowie po prostu) czarny rycerz, no i tylko smok co innego, kościsty.

___________
nie inaczej
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 9 czerwca 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

:roll: :shock: 8) ekmmm.........
Wiesz o czym tutaj mówiliśmy?? :wink:

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 30 lipca 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Z góry uprzedzam, że nie czytałem poprzednich postów, więc jak znajdą się jakieś powtórzenia to przepraszam. Do napisania tegoż postu zainspirowało mnie to, że napisałem do tematu osobnego zamku dla elfów. Nie wypada więc zapomnieć o krasnoludach :wink: .

Zatem zamek(a raczej jednostki) krasnoludów w moim mniemaniu:

1. Jakaś bestia, oswojona przez krasnoludów, wykorzystywana jako mięso armatnie - może worgi? Albo jakaś krasnoludzka jednostka.
2. Krasnolud wojownik - krasnolud z toporem, tarczą
3. Krasnolud strzelec - krasnolud z kuszą(nie wiem, czemu niektórym nie podoba się wizerunek krasnoluda z kuszą)
4. Krasnolud kapłan - uzbrojony w młot i tarczę, śmigający jakieś zaklęcia lecznicze i pomocnicze.
5. Krasnoludzki obrońca - Elitarna jednostka krasnoludów. Uzbrojony w topór, tarczę, toporki do rzucania, z wysokim współczynnikiem obrony i wytrzymałości.
6. Krasnoludzka katapulta(albo coś innego) - Byle była wysokiej jakości, i sterowana przez krasnoludy(a nie samowolna jak np. balista w H4) - w końcu krasnoludowie to wyśmienici konstruktorzy.
7. Smoczy golem - taki jak w h4, sterowany przez krasnoluda.

To mój pomysł, który doskonały nie jest :wink:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Caldrin



Dołączył: 27 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Warszawa

Wysłany: 30 lipca 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

krasnoludy muszą być oddzielną rasą w H5
w końcu to potężna rasa, długoletnie tradycje w kopalniach (nie mylić ze Śląskiem :wink: ), wielcy wojownicy, konstruktorzy maszyn oraz architekci twierdz nie do pokonania
ich lud tworzy i zawsze tworzył w świecie fantasy wielką historię, legendę
miał duże znaczenie
oj coś mi się zdaje, że ktoś lekceważył krasnoludów, albo nie miał zielonego pojęcia o nich, z tych co robili poprzednie części Heroes :wink:

___________
Heroes rules:)
stronę www narazie mi z niewiadomych powodów zlikwidowali:(
ale niedługo będe miał nową:)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 31 lipca 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

W gruncie rzeczy zamek w którym wszystkie lub prawie wszystkie jednostki stanowią krasnoludy zbyt odbiegałby od ogólnie przyjętych kanonów w serii HoMM. Generalnie w takim zamku powinny być co najwyżej 2-3 takie jednostki... reszta to inne stworzenia tak jak w pozostałych zamkach... no może z wyjątkiem ludzkiego.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 31 lipca 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Dla mnie już 2 dwie jednostki tej samej rasy w zamku, to za dużo. Bo czy w Rampart czy Preserve czy Nekropolii, przeszkadzało Elfom, krasnoludom czy wampirom być rasą przewodnią?? Przecież tam były tylko pojedyńcze egzemplarze danej rasy.
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 21 sierpnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Zatem zamek(a raczej jednostki) krasnoludów w moim mniemaniu:

1. Jakaś bestia, oswojona przez krasnoludów, wykorzystywana jako mięso armatnie - może worgi? Albo jakaś krasnoludzka jednostka.
2. Krasnolud wojownik - krasnolud z toporem, tarczą
3. Krasnolud strzelec - krasnolud z kuszą(nie wiem, czemu niektórym nie podoba się wizerunek krasnoluda z kuszą)
4. Krasnolud kapłan - uzbrojony w młot i tarczę, śmigający jakieś zaklęcia lecznicze i pomocnicze.
5. Krasnoludzki obrońca - Elitarna jednostka krasnoludów. Uzbrojony w topór, tarczę, toporki do rzucania, z wysokim współczynnikiem obrony i wytrzymałości.
6. Krasnoludzka katapulta(albo coś innego) - Byle była wysokiej jakości, i sterowana przez krasnoludy(a nie samowolna jak np. balista w H4) - w końcu krasnoludowie to wyśmienici konstruktorzy.
7. Smoczy golem - taki jak w h4, sterowany przez krasnoluda.

Błagam !!! Nie róbcie z mojej ukochanej serii gier jakiegoś Age of Wondersa !!! Krasnolud-jeździec,wojownik,czarodziej - to beznadziejny pmysł !!!

Górska Twierdza powinna wyglądać tak :
1pniziołem,gremlin
2pdzik,balista
3pkrasnolud,gryf
4prok,olbrzym
5psmosiężny smok , yeti :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 23 sierpnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Mheh, krasnoludy to rasa, która nie może być ignorowana. Jest na równi z ludźmi i elfami. Dlatego te przynajmniej 3 jednostki krasnoludzkie powinny być... Powiedzmy wojownik, kapłan, kusznik.

Cytat:
czy w Rampart czy Preserve czy Nekropolii, przeszkadzało Elfom, krasnoludom czy wampirom być rasą przewodnią?? Przecież tam były tylko pojedyńcze egzemplarze danej rasy.


Mhehe wtrące się :wink: W Rampart były dwie elfie jednostki: Elfy(łucznicy) no i pegazy. Jeździec na nim, to nikt inny, jak elfia kobietka :wink: Nigdy nie odczuwałem, żeby wampiry dominowały w Nekropolii... może są potężne, ale tym miastem raczej rządzą nekromanci, lisze...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 23 sierpnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Parson Junior_melo (cytat):
Mheh, krasnoludy to rasa, która nie może być ignorowana. Jest na równi z ludźmi i elfami. Dlatego te przynajmniej 3 jednostki krasnoludzkie powinny być... Powiedzmy wojownik, kapłan, kusznik.

To teraz zróbny elfa łucznika, elfa na jednorożcu, oraz elfiego maga.........itd.....itp. A CO z orkami, minotaurami, ogrami ......itp o nich już nikt nie pamięta :lol:


Cytat:
Mhehe wtrące się :wink: W Rampart były dwie elfie jednostki: Elfy(łucznicy) no i pegazy. Jeździec na nim, to nikt inny, jak elfia kobietka :wink: Nigdy nie odczuwałem, żeby wampiry dominowały w Nekropolii... może są potężne, ale tym miastem raczej rządzą nekromanci, lisze...

Nie potrzebnie :P :lol: w rampart była jedna elfia jednostka i był nią ELF, a skoro był elf to co innego nie może być, tym bardziej pegaz, bo jakby nie patrzeć to pegaz elfa nie przypomina. A ja przypominam że jednostka nazywała się PEGAZ (przeliterować??). A to że niby ktoś na min siedział to inna sprawa. Bo w ten sposób patrząc smoczny golem z h4 to jednostka krasnoludzka :lol: , a to że nazywał się smoczy golem to już drobnostka, pomyłka twórców :lol: :lol:
Nekromanci rządzą nekropolią(fajną rasę znalazłeś) :lol: A to że połowa nekromantów to wampiry to kolejna drobnostka............. :lol:

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 23 sierpnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Uuuuuuu.......uuuuuuuuuuuuu........ to patrząc na twoje patrzenie :D kawalerzysta to od dziś nie kawalerzysta tylko KOŃ (bo to co na nim siedzi to mało istotne), czarny rycerz to od teraz CZARNY KOŃ (bo to co na nim siedzi to mało istotne). Kolejna rzecz - nazywanie tej jednostki pegaz, to był błąd twórców. Bo teraz można sobie nazwać wilczego jeźdźca(to ten goblin na wilku z twierdzy h3) wilkiem :lol:

Cytat:
To teraz zróbny elfa łucznika, elfa na jednorożcu, oraz elfiego maga.........itd.....itp. A CO z orkami, minotaurami, ogrami ......itp o nich już nikt nie pamięta :lol:


Heh. NIE. Nie elfa na jednorożcu itp, itd. Elfa łucznika, elfa jeźdźca (a taki BYŁ czyli Pegaz, nazewnictwo nie ma NIC DO RZECZY. Bo nie pegaz walczy tylko elf z sejmitarem na nim)No i druida albo czarodzieja(druid był w h2, być może nie elfi, ale jednak). Już masz te 3. Starczy tyle. Krasnoludy - kapłan, wojownik, strzelec. 3. Starczy tyle. Orkowie, ogry, gobliny i wszystko inne zielone (oprócz UFO :D) to rasa(albo inaczej to można nazwać) GOBLINOIDALNYCH, którzy mogą mieć jeden wspólny zamek. Elfy, krasnoludy no i ludzie to istoty humanoidalne, jednak te mają inne kultury itp, że wymagają osobnych zamków.

Cytat:
Bo w ten sposób patrząc smoczny golem z h4 to jednostka krasnoludzka :lol:


No pewnie, że krasnoludzka. A niby jaka?? Elfia? Może ogrza? Albo wampirza :lol:

Cytat:
Nekromanci rządzą nekropolią(fajną rasę znalazłeś) A to że połowa nekromantów to wampiry to kolejna drobnostka.............


O rany. Nie powiedziałem, że nekromanci to rasa. Powiedziałem, że nekromanci rządzą nekropolią, to chyba różnica?? A to, że lisze są równie liczne(nawet liczniejsze) i równie potężne jak wampiry(lisze również uważają się za rasę) to też nic? Tak wogóle, to wszyscy z nekropolii od zawsze byli uważani za jedną rasę - nieumarli. Może rasa to złe określenie, może gatunek? Albo co innego.

Moją propozycję już wysunąłem (zaznaczam MOJĄ PROPOZYCJĘ, bo co niektórzy odbierają to jakby tak musiało być): Zamek ludzi(zamek h3), elfów, krasnoludów, goblinoidalnych(czyli twierdza h3), nieumarłych, kreegan i innych demonów(inferno h3), no i lochy, cytadela z h3 bez zmian.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 23 sierpnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Parson Junior_melo (cytat):
Uuuuuuu.......uuuuuuuuuuuuu........ to patrząc na twoje patrzenie :D kawalerzysta to od dziś nie kawalerzysta tylko KOŃ (bo to co na nim siedzi to mało istotne), czarny rycerz to od teraz CZARNY KOŃ (bo to co na nim siedzi to mało istotne). Kolejna rzecz - nazywanie tej jednostki pegaz, to był błąd twórców. Bo teraz można sobie nazwać wilczego jeźdźca(to ten goblin na wilku z twierdzy h3) wilkiem

Nie czytaj po kawałku wypowiedzi., Kawalerzysta jest kawalerzystą ponieważ TAK się NAZYWA, podobnie jak Czarny Rycerz(litości :!: )

Cytat:

Heh. NIE. Nie elfa na jednorożcu itp, itd. Elfa łucznika, elfa jeźdźca (a taki BYŁ czyli Pegaz, nazewnictwo nie ma NIC DO RZECZY.

ROTFL jakich mało :lol:
Cytat:
Bo nie pegaz walczy tylko elf z sejmitarem na nim)No i druida albo czarodzieja(druid był w h2, być może nie elfi, ale jednak).

Widzę że jednak litości nie ma........
Pegaz walczył tak jak zrobili, spokojnie mógłby walczyć jak Koszmar z H4, jeździeć jest wciśnięty na siłę. POza tym to co trzyma ta amazonka to nie sejmitar, sejmitar jest zakrzywiony jak szabla

Cytat:
Już masz te 3. Starczy tyle. Krasnoludy - kapłan, wojownik, strzelec. 3. Starczy tyle. Orkowie, ogry, gobliny i wszystko inne zielone (oprócz UFO :D) to rasa(albo inaczej to można nazwać) GOBLINOIDALNYCH, którzy mogą mieć jeden wspólny zamek. Elfy, krasnoludy no i ludzie to istoty humanoidalne, jednak te mają inne kultury itp, że wymagają osobnych zamków.

ROTFL nr2
Gobliny, Orgy, Orki czy nawet Minotaury są humanoidalne. Nie mówiąc już o gnomach, koboldach, geniuszach, wampirach, liszach, mrocznych elfach, niziołkach, driadach itp może im wszystkim zróbny osobne zamki?????? :lol:

Cytat:

No pewnie, że krasnoludzka. A niby jaka?? Elfia? Może ogrza? Albo wampirza :lol:

Mechaniczna :P

Cytat:

O rany. Nie powiedziałem, że nekromanci to rasa. Powiedziałem, że nekromanci rządzą nekropolią, to chyba różnica?? A to, że lisze są równie liczne(nawet liczniejsze) i równie potężne jak wampiry(lisze również uważają się za rasę) to też nic? Tak wogóle, to wszyscy z nekropolii od zawsze byli uważani za jedną rasę - nieumarli. Może rasa to złe określenie, może gatunek? Albo co innego.

Nie ma różnicy, trzeba pomyśleć zamin się coś napisze, bo mówimy tutaj o rasach przewodnich nie klasach herosów. To raz. Numer dwa to to, że tak naprawdę rasa=gatunek w fantasy jeśli chodzi o rasy/gatunki istot rozumnych. Bo elf rodzi się elfem więc to gatunek, ale możliwe jest łączenie się z ludźmi co daje płodne potomstwo czyli rasa. Więc w fantasy nie istnieje sztywna granica między gatunkiem a rasą.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 24 sierpnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Nie, nie kulaj się ze śmiechu, bo to śmieszne nie jest. Nazwy jednostek od dawien dawna były interpretowane tak jak gracze tego chcieli i nadal wiele nazw wzbudza wiele kontrowersji.

Cytat:
Pegaz walczył tak jak zrobili, spokojnie mógłby walczyć jak Koszmar z H4, jeździeć jest wciśnięty na siłę. POza tym to co trzyma ta amazonka to nie sejmitar, sejmitar jest zakrzywiony jak szabla


Dlaczego na siłę? Być może tobie by się podobał sam pegaz, są jednak inni(w tym ja) co podoba im się pegazi jeździec. Dlaczego amazonka? Pierwsze słyszę, byłem przekonany, że to elfia panna tam siedzi. Co do sejmitaru - na 50% mój błąd. Wersja nieulepszona posiada długi miecz, wersja ulepszona sejmitar(może się mylę, może to jest co innego, jednak zagięty miecz jest).

Cytat:
Gobliny, Orgy, Orki czy nawet Minotaury są humanoidalne. Nie mówiąc już o gnomach, koboldach, geniuszach, wampirach, liszach, mrocznych elfach, niziołkach, driadach itp może im wszystkim zróbny osobne zamki??????


To widocznie mamy inne źródła. Słyszałem, czytałem, widziałem i spotkałem się nieraz z określeniem GOBLINOIDALNY. Po za tym nie zaliczyłem do nich minotaurów, czytaj uważniej. Nie, nie róbmy zamków dla gnomów niziołków, czy driad, ostro teraz przesadzasz. Temat jest czy chcemy zamek krasnoludzki w HV i ja jestem ZA. Mam do tego prawo, zauważ też, że do tego krasnoludzkiego zamku dałem tylko 3 krasnoludzkie jednostki na 7-8 co w zamku będą.

Cytat:
Mechaniczna


Mechaniczna jest, owszem. Jeżeli miałbym przydzielić jednak 3 jednostki krasnoludzkie do jakiegoś zamku, jako jedną z nich zaliczyłbym właśnie smoczego golema, który jest w 100% kontrolowany przez nich.

Cytat:
Nie ma różnicy, trzeba pomyśleć zamin się coś napisze...............................Więc w fantasy nie istnieje sztywna granica między gatunkiem a rasą.


Nie wiem po co męczyłeś się nad tym całym wywodem, ja bym się zmęczył. Jakbyś poczytał dokładniej to byś widział, że nie wiem po prostu jak nazwać nieumarłych, bo "rasa" nie bardzo mi do nich pasuje. W końcu wampiry, szkielety, zombie to mógłbyć kiedyś każdy - człowiek, elf, krasnal, gnom, skrzat, czy babcia Stasia.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 24 sierpnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Anonymous (cytat):

Dlaczego na siłę? Być może tobie by się podobał sam pegaz, są jednak inni(w tym ja) co podoba im się pegazi jeździec. Dlaczego amazonka? Pierwsze słyszę, byłem przekonany, że to elfia panna tam siedzi. Co do sejmitaru - na 50% mój błąd. Wersja nieulepszona posiada długi miecz, wersja ulepszona sejmitar(może się mylę, może to jest co innego, jednak zagięty miecz jest).

Nie ma litości na tym świecie :roll:
No więc tak, jeśli jakaś jednostka została nazwana Smokiem, to czy będzie to skrzydlaty smok, czy bedzie miał głowę psa, czy też będzie na nim siedział jakiś koleś, nie zmieni fatku że TĄ jednostką będzie SMOK, ponieważ taka jest wola twórców. NAZWA się liczy.
A amazonka(synomin) to taka kobieta wojownik :wink: nich sobie będzie nawet gnomia kobieta - też będzie amazonką.

Cytat:

To widocznie mamy inne źródła. Słyszałem, czytałem, widziałem i spotkałem się nieraz z określeniem GOBLINOIDALNY. Po za tym nie zaliczyłem do nich minotaurów, czytaj uważniej. Nie, nie róbmy zamków dla gnomów niziołków, czy driad, ostro teraz przesadzasz. Temat jest czy chcemy zamek krasnoludzki w HV i ja jestem ZA. Mam do tego prawo, zauważ też, że do tego krasnoludzkiego zamku dałem tylko 3 krasnoludzkie jednostki na 7-8 co w zamku będą.

Nie masz innych źródeł tylko, nie rozumiesz pojęcia humanoid - to jest taka istota która posiada: głowę(sztuk 1), ciało, dwie kończyny górne zakonczone dłońmi, dwie kończyny dolne - służącze do chodzenia.
Teraz druga sprawa ja NIE NEGUJE twojej woli i chęci pojawienia się zamku krasnoludzkiego, ja tylko wytykam błędy w rozumowaniu.
Np:
Cytat:
1pniziołem,gremlin
2pdzik,balista
3pkrasnolud,gryf
4prok,olbrzym
5psmosiężny smok , yeti

taka propozycja jest do przyjęcia z poprawkami, ponieważ nie narusza zasady nierasowych zamków.(Wstawiłbym tam gnoma zamiast balisty, krasnoluda obniżył na 2 poziom, na trzeci poziom dałbym Trolla bądź Kobolda i ok :wink: )

Cytat:

Mechaniczna jest, owszem. Jeżeli miałbym przydzielić jednak 3 jednostki krasnoludzkie do jakiegoś zamku, jako jedną z nich zaliczyłbym właśnie smoczego golema, który jest w 100% kontrolowany przez nich.

Nie zmienia to faktu że to sam golem jest jednostką główną, to dzięki mocy i zdolności golema, nie samych krasnoludów. Podobnie jak pegaz to własności samego pegaza sprawiają, że tak kobieta może latać, oraz to że pagaz ma jaką siłę i zdolności. A już kawalerzysta jest czymś innym, ponieważ wykorzytuje on również własności jeźdzca oraz jego zbroji i broni.(Szarża) a poza tym kawalerzysta to nazwa wspólna dla człowieka i konia.

Cytat:

Nie wiem po co męczyłeś się nad tym całym wywodem, ja bym się zmęczył. Jakbyś poczytał dokładniej to byś widział, że nie wiem po prostu jak nazwać nieumarłych, bo "rasa" nie bardzo mi do nich pasuje. W końcu wampiry, szkielety, zombie to mógłbyć kiedyś każdy - człowiek, elf, krasnal, gnom, skrzat, czy babcia Stasia.

1.) Nie meczyłem się nawet sekundy.
2.) Nie wiem czego ty nie wiesz, dopóki tego nie powiesz dokładnie.
3.) Nieumarli to ani nie rasa ani gatunek - to zbiór ras/gatunków, to określenie takie samo jak demony - które też są zbiorem ras/gatunków.
4.) Zostawmy babcię Stasia wspokoju, bo niegrzecznie zaczepiać starsze osoby, a Staś mógłby się pogniewać :wink:

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 24 sierpnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Cytat:
No więc tak, jeśli jakaś jednostka została nazwana Smokiem, to czy będzie to skrzydlaty smok, czy bedzie miał głowę psa, czy też będzie na nim siedział jakiś koleś, nie zmieni fatku że TĄ jednostką będzie SMOK, ponieważ taka jest wola twórców. NAZWA się liczy.


Tak, tylko wtedy sam przyznasz, że takowa nazwa będzie wzbudzała wieeele kontrowersji i obniży grze profesjonalny charakter.

Cytat:
A amazonka(synomin) to taka kobieta wojownik nich sobie będzie nawet gnomia kobieta - też będzie amazonką.


Możliwe, jednak wielu postrzega Amazonki jako lud, plemię specyficznych wojowniczek. Dlatego ta gnomia kobieta to chyba zwykła wojowniczka będzie...

Cytat:
Nie masz innych źródeł tylko, nie rozumiesz pojęcia humanoid - to jest taka istota która posiada: głowę(sztuk 1), ciało, dwie kończyny górne zakonczone dłońmi, dwie kończyny dolne - służącze do chodzenia.


Brawo, dziękuję :wink: przecież dokładnie o tym wiem. Ale w fantasy istnieje również pojęcie goblinoidalny... co do nich zaliczysz? Bo ja właśnie gobliny, orków, ogrów i innych zielonych. Jak sądzę, goblinoidalni to bardzo podobne do humanoidalnych istoty, z zieloną skórą i trochę inną budową ciała.

Ten przykład dt. zamku krasnoludów nie jest mój, jeśli tak myślisz, to tak na marginesie. Nie wiem, czy zaliczyłbym troli do zamku krasnoludów jak ty... przecież to ludożerne bestie, krasnoluda pewnie też by zjadły :wink: Chyba, że miałeś na myśli tego cywilizowanego, dobrego, myślącego trola z np. Pustyni Ironsand z MM8. Do jednej jeszcze rzeczy się przyczepię - obniżenie krasnoluda na 2 poziom... Znowu będą cieńcy jak rusałki (H4). Jakoś tak krasnolud to powinien być mocarny wojownik z toporzyskiem, grubą tarczą, odziany w zbroję płytową. Tak, żeby mógł konkurować z np. krzyżowcami, minotaurami, ogrami, orkami czy innymi silnymi jednostkami, a nie z wilkami, rusałkami, niziołkami itp.

Cytat:

1.) Nie meczyłem się nawet sekundy.
2.) Nie wiem czego ty nie wiesz, dopóki tego nie powiesz dokładnie.
3.) Nieumarli to ani nie rasa ani gatunek - to zbiór ras/gatunków, to określenie takie samo jak demony - które też są zbiorem ras/gatunków.
4.) Zostawmy babcię Stasia wspokoju, bo niegrzecznie zaczepiać starsze osoby, a Staś mógłby się pogniewać :wink:


1.) Nie wątpię :wink:
2.) No właśnie tego, co mi wytłumaczyłeś w 3 punkcie :wink:
3.) O tego :D
4.) Nie ma sprawy :wink:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 24 sierpnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Parson Junior_melo (cytat):

Brawo, dziękuję :wink: przecież dokładnie o tym wiem. Ale w fantasy istnieje również pojęcie goblinoidalny... co do nich zaliczysz? Bo ja właśnie gobliny, orków, ogrów i innych zielonych. Jak sądzę, goblinoidalni to bardzo podobne do humanoidalnych istoty, z zieloną skórą i trochę inną budową ciała.

Taa....tylko porownywanie goblina i ogra jest nie na miejscu, zwlasza że gobliny nie są zielone, mówię tutaj właśnie o fantasy. Poza tym mają nieam identyczną budowę ciała.

Cytat:
Ten przykład dt. zamku krasnoludów nie jest mój, jeśli tak myślisz, to tak na marginesie.

Wiem że to nie twój przykład, ale ja ci podałem, żebyś zobaczył że można stworzyć zamek krasnoludzki bez robienia krasnoludzkich jednostek.
Cytat:
Nie wiem, czy zaliczyłbym troli do zamku krasnoludów jak ty... przecież to ludożerne bestie, krasnoluda pewnie też by zjadły :wink: Chyba, że miałeś na myśli tego cywilizowanego, dobrego, myślącego trola z np. Pustyni Ironsand z MM8.

Mam tu na myśli Trolle i tylko Trolle, bo ludojadami są również Ogry. Wkońcu Trolle to budowniczy(mostów).
Cytat:
Do jednej jeszcze rzeczy się przyczepię - obniżenie krasnoluda na 2 poziom... Znowu będą cieńcy jak rusałki (H4). Jakoś tak krasnolud to powinien być mocarny wojownik z toporzyskiem, grubą tarczą, odziany w zbroję płytową. Tak, żeby mógł konkurować z np. krzyżowcami, minotaurami, ogrami, orkami czy innymi silnymi jednostkami, a nie z wilkami, rusałkami, niziołkami itp.

Heh :lol: krasnolud w zbroji płytowej???? a jego szybkość wtedy byłby 1 :wink: Krasnolud nie będzie nigdy konkurował z krzyżowcami, Ogrami czy minotaurami ponieważ jest po prostu słabszy.(Zaraz znajdą się pomysły na elfów rycerzy na poziomie wyżej). Poza tym zastanów się Krasnolud i Gryf na tym samym poziomie??? - Niedorzeczność :?
[/list][/list]

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 24 sierpnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Taa....tylko porownywanie goblina i ogra jest nie na miejscu, zwlasza że gobliny nie są zielone, mówię tutaj właśnie o fantasy. Poza tym mają nieam identyczną budowę ciała.


Ludzie i krasnoludów też nie można porównać - jeden wysoki, drugi niziutki, jeden prosty, drugi krępy.....itp,itd, a jednak mówi się o nich humanoid. Na zielonych humanoidów mówi się goblinoid, nie wiem skąd wziąłeś tezę, że gobliny nie są zielone. Patrz Heroes I, Heroes II, Heroes III, Might and Magic VII, Might and Magic VIII.................

Cytat:
Mam tu na myśli Trolle i tylko Trolle, bo ludojadami są również Ogry. Wkońcu Trolle to budowniczy(mostów).


Mhm tak. Tylko trole dzielą się na te dwa odłamy: Te dzikie, ludożerne, barbarzyńskie bestie(np. h3, h4, mm7) i na tych cywilizowanych, "ludzkich", których na razie wypatrzyłem tylko na pustyni Ironsand w MM8. Budowniczy mostów.... jeżeli trole które chciałbyś dodać do krasnoludów to te cywilizowane to nie jest tak źle. Jeśli jednak te drugie... cóż z tego, że budują mosty?? Czy krasnoludy chciałyby mieszkać z kimś kto chce ich zjeść na śniadanie :wink:

Cytat:
Heh :lol: krasnolud w zbroji płytowej???? a jego szybkość wtedy byłby 1 :wink: Krasnolud nie będzie nigdy konkurował z krzyżowcami, Ogrami czy minotaurami ponieważ jest po prostu słabszy.(Zaraz znajdą się pomysły na elfów rycerzy na poziomie wyżej). Poza tym zastanów się Krasnolud i Gryf na tym samym poziomie??? - Niedorzeczność :?


Dlaczego 1? Nigdy nie spotkałeś się z krasnoludem odzianym w płytę? Ale jak tak Ci to przeszkadza to można ich ubrać w kolczugę(patrz Gimli z władcy :wink: ) Cóż, wolałbym jednak potężniejszego, elitarnego krasnoluda, który byłby kluczową jednostką w zamku krasnoludzkim(jeżeli jednostka miałaby być jedna). W Heroes 1, 2, 3 jest zrobiony dosyć dobrze, zastanówmy się jednak, czy to nie błąd dawać ich poziom niżej od elfów... W MM7 krasnolud jest właśnie takim mocarzem jak powinien być, dorównuje innym porównywalnym jednostkom(miecznicy, krzyżowcy, elfy) W H4... Totalna porażka, potraktowali tę jednostkę jak mięso armatnie, ich wytrzymałość straciła znaczenie, była porównywalna z wytrzymałością rusałki, nie mówiąc już o wyglądzie(jak każda inna jednostka - bohater w H4)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 25 sierpnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Parson Junior_melo (cytat):

Ludzie i krasnoludów też nie można porównać - jeden wysoki, drugi niziutki, jeden prosty, drugi krępy.....itp,itd, a jednak mówi się o nich humanoid. Na zielonych humanoidów mówi się goblinoid, nie wiem skąd wziąłeś tezę, że gobliny nie są zielone. Patrz Heroes I, Heroes II, Heroes III, Might and Magic VII, Might and Magic VIII.................

No widzisz tylko, że sam wspominałeś o fantasy i że w fantasy spotykasz określenie goblinoidalne, więc skoro fantasy to wiedz że herosi to nie jedyna gra z rodzaju fantasy. Niemal we wszystkich spotkanych przeze mnie grach komputerowych i fabularynych gobliny mają skórę brązową, nie zieloną. Poza tym gobliny w M&M to wpadka twórców, ponieważ w Herosach są one małe i paskudne ale w M&M 7 już są wielkości człowieka i są ładne.(Jeszcze jeden dowód na to że goblin jest humanoidalną postacią). A tak porównując do krasnoludowi jest bliżej do goblinów niż ludzi wlaśnie ze względu na budowę ciała. I kolor skóry nie może służyć do określania całej grupy stworzeń.

Cytat:

Mhm tak. Tylko trole dzielą się na te dwa odłamy: Te dzikie, ludożerne, barbarzyńskie bestie(np. h3, h4, mm7) i na tych cywilizowanych, "ludzkich", których na razie wypatrzyłem tylko na pustyni Ironsand w MM8. Budowniczy mostów.... jeżeli trole które chciałbyś dodać do krasnoludów to te cywilizowane to nie jest tak źle. Jeśli jednak te drugie... cóż z tego, że budują mosty?? Czy krasnoludy chciałyby mieszkać z kimś kto chce ich zjeść na śniadanie :wink:

Nie ma dwóch rodzajów trolii(ludożernne trolle to te mityczne), w świecie M&M są one właśnie budowniczymi mostów, przypomnij sobie budynek do rekrutacj trolli w H3.
Poza tym ucywilizowane czy nie , nie ma znaczenia ponieważ w innych zamkach jest mnóstwo dzikich stworzeń(o wiele dzikszych od trolli) i jakoś one nie przeszkadzają(Smoki, Gorgon, Wiwreny, Bazyliszki, Gryfy, Mantykory, Hydry itp)

Cytat:

Dlaczego 1? Nigdy nie spotkałeś się z krasnoludem odzianym w płytę?

Nie nie widziałem, ponieważ taka zbroja ograniczyłaby zanczenie zdolności bitwne krasnoludów. Już bez tego są lekko mówiąc mało zwinni :wink: .
Cytat:
Ale jak tak Ci to przeszkadza to można ich ubrać w kolczugę(patrz Gimli z władcy :wink: )

Ale kolczuga to co innego, waży może 20% tego co zbroja płytowa a i nie krępuje ruchów, poza tym w kolczugę byli odziani w H3 i H4.
Cytat:
W Heroes 1, 2, 3 jest zrobiony dosyć dobrze, zastanówmy się jednak, czy to nie błąd dawać ich poziom niżej od elfów...

Heh znowu te waśnie z elfami :wink: zrozum, elf z łukiem jest o wiele bardziej niebezpieczny na polu bitwy nie wolny krasnolud, tak już niestety zostanie.
Cytat:
W MM7 krasnolud jest właśnie takim mocarzem jak powinien być, dorównuje innym porównywalnym jednostkom(miecznicy, krzyżowcy, elfy) W H4... Totalna porażka, potraktowali tę jednostkę jak mięso armatnie, ich wytrzymałość straciła znaczenie, była porównywalna z wytrzymałością rusałki, nie mówiąc już o wyglądzie(jak każda inna jednostka - bohater w H4)

A gdzież to miałeś potężne krasnoludy w M&M 7?? chyba że sam sobie stworzyleś jako bohatera, ale to całkiem inna sprawa.[/list]

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 25 sierpnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):
Poza tym gobliny w M&M to wpadka twórców, ponieważ w Herosach są one małe i paskudne ale w M&M 7 już są wielkości człowieka i są ładne.(Jeszcze jeden dowód na to że goblin jest humanoidalną postacią). A tak porównując do krasnoludowi jest bliżej do goblinów niż ludzi wlaśnie ze względu na budowę ciała. I kolor skóry nie może służyć do określania całej grupy stworzeń.


Wiem o tym, że to wpadka twórców, samą wpadką to było już to, że te gobliny wogóle tam dali(takie jest moje spojrzenie). Ale nadal nie odpowiedziałeś, co uważasz za istoty Goblinoidalne?? Sama nazwa wskazuje, że do nich się zaliczają przynajmniej gobliny.

Cytat:
Nie ma dwóch rodzajów trolii(ludożernne trolle to te mityczne), w świecie M&M są one właśnie budowniczymi mostów, przypomnij sobie budynek do rekrutacj trolli w H3.
Poza tym ucywilizowane czy nie , nie ma znaczenia ponieważ w innych zamkach jest mnóstwo dzikich stworzeń(o wiele dzikszych od trolli) i jakoś one nie przeszkadzają(Smoki, Gorgon, Wiwreny, Bazyliszki, Gryfy, Mantykory, Hydry itp)


A ja myślę, że są, w końcu porównaj sobie te z np. heroes 3, albo heroes 4, MM7 gdzie były tępione, dzikie, atakowały wszystko co się da. Te z MM8? Cywilizowane, mające własną społeczność, współpracujący z innymi państwami, mądre i rozmowne. Nie zgadzam się też, ze stwierdzeniem, że smoki albo gryfy są dzikie. Może czerwone - czarne - błękitne...itp. tak. Ale są też zielone, złote które służą dobru i pomagają. To samo z gryfami - niektóre są dzikie, ale znaczna większość jest ujarzmiona i służy dobru, a konkretnie królestwu Erathii - patrz MM7, HoMM3 :wink:

Cytat:
Nie nie widziałem, ponieważ taka zbroja ograniczyłaby zanczenie zdolności bitwne krasnoludów. Już bez tego są lekko mówiąc mało zwinni :wink: .


Mało zwinni, za to superwytrzymali, silni i mocarni.

Cytat:
Heh znowu te waśnie z elfami zrozum, elf z łukiem jest o wiele bardziej niebezpieczny na polu bitwy nie wolny krasnolud, tak już niestety zostanie.


Taki elf może wypuścić duuużo strzał, a wytrzymały krasnolud może je albo sparować, albo po prostu wytrzymać, a gdy już dorwie takiego bezbronnego wręcz elfa...

Cytat:
A gdzież to miałeś potężne krasnoludy w M&M 7?? chyba że sam sobie stworzyleś jako bohatera, ale to całkiem inna sprawa.


Były w kamiennym mieście, w dolinie kurhanów, i pod nim. Wymiatały magogi jak chciały :wink: Po za tym były o wiele wytrzymalsze od mieczników i innych takich :wink: A apropo mojego bohatera to mój krasnolud - kapłan był arcywymiataczem :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vinius



Dołączył: 12 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)

Wysłany: 25 sierpnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Prosze państwa, to juz paranoja! Krasnoludy mogą mieć osobny zamek, więc archanioły, rusałki, ogry też powinny mieć osobne zamki!
Tak się bawic nie będziemy! Nie rozdrabniajmy się. Najlepiej żeby wszystko było po staremu...

___________
Ku chwale Imperium!

O von sikus II
vel Vinius
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vinius



Dołączył: 12 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)

Wysłany: 25 sierpnia 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

A tak przy okazji - opisuje ten zamek.

Nie chcę takiego zamku, więc chyba nie amm co opisywać.

Dziekuję za uwagę.

___________
Ku chwale Imperium!

O von sikus II
vel Vinius
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 1 września 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Parson Junior_melo (cytat):

Wiem o tym, że to wpadka twórców, samą wpadką to było już to, że te gobliny wogóle tam dali(takie jest moje spojrzenie). Ale nadal nie odpowiedziałeś, co uważasz za istoty Goblinoidalne?? Sama nazwa wskazuje, że do nich się zaliczają przynajmniej gobliny.

Tak szczerze to nigdy nie słuszalem pojęcia goblinoidalne, bo określenie humanoidalne jest czysto naukowe i nie pochodzi z fantasy. Ale tak naprawdę to z pewnością orkow i ogrów nie zaliczłbym do takich(patrząc z naukowego punktu widzenia)

Cytat:

A ja myślę, że są, w końcu porównaj sobie te z np. heroes 3, albo heroes 4, MM7 gdzie były tępione, dzikie, atakowały wszystko co się da. Te z MM8? Cywilizowane, mające własną społeczność, współpracujący z innymi państwami, mądre i rozmowne. Nie zgadzam się też, ze stwierdzeniem, że smoki albo gryfy są dzikie. Może czerwone - czarne - błękitne...itp. tak. Ale są też zielone, złote które służą dobru i pomagają. To samo z gryfami - niektóre są dzikie, ale znaczna większość jest ujarzmiona i służy dobru, a konkretnie królestwu Erathii - patrz MM7, HoMM3 :wink:

Mylisz fakty, trole były takie same w każdej grze(spójrz na H2) po prostu trolle nie były nigdy zbyt "towarzyskie" i dlatego często je zabijano(choćby dla leczniczej krwi). Bo w M&M walczono również z gryfami, wyvrenami i wieloma innymi stworzeniami. Nie zmienia to faktu że część znich mogła znaleźć się w zamkach.

Cytat:

Mało zwinni, za to superwytrzymali, silni i mocarni.

Są silniejsze rasy :wink:

Cytat:

Taki elf może wypuścić duuużo strzał, a wytrzymały krasnolud może je albo sparować, albo po prostu wytrzymać, a gdy już dorwie takiego bezbronnego wręcz elfa...

To elf znakomicie posłuży się mieczem, jako szybki i zwinny. Krasnolud dobry jest w ścisku i zamieszaniu w walce 1 na 1 z równie dorze wyszkolonym elfem przegrywa(radzę poczytać trochę literatury a nie patrzeć tylko w statystyki)

Cytat:

Były w kamiennym mieście, w dolinie kurhanów, i pod nim. Wymiatały magogi jak chciały :wink: Po za tym były o wiele wytrzymalsze od mieczników i innych takich :wink: A apropo mojego bohatera to mój krasnolud - kapłan był arcywymiataczem :D

Nie odpowiedziałeś mi na pytanie, pytałem gdzie znajdziesz potężne krasnoludy a nie gdzie jest ich osiedle. Ich siła w M&M była przystosowana do warunków i trudności gry bo, w Harmondale miecznik walczył tylko ze słamym goblinem, a Krasnooludy musiały poradzić sobie z nieco mocniejszymi gogami, poza tym sam etap gry sprawiał że im dalej zaszedłeś tym mocniejsze rasy spotykałeś.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Parsifal



Dołączył: 2 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Sysigia

Wysłany: 9 września 2004     Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V? Odpowiedz z cytatem

Myślę, że powinien się znaleźć osobny zamek krasnoludów.
Oto przykłady jednostek:
- krasnoludzki topornik
- krasnoludzki kusznik
- krasnoludzki dowódca na dziku, z młotem
- krasnoludzki mędrzec
- jakiś potwór jaskiniowy
- coś w stylu olbrzyma górskiego
- krasnoludzki olbrzymi żółw bojowy

___________
Kto chce pokoju, szykuje się na wojnę.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.