Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom
dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy
Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i
osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy
Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Autor |
Wiadomość |
Fuuzy
Dołączył: 19 października 2002 Posty: 164
Skąd: Wasilków na Podlasiu (to nieprawda że ludzie porozumiewają się tu językiem gestów i chrząkni
|
Wysłany: 5 lutego 2005 Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V?
|
|
|
Val Gaav (cytat): |
Oczywiście te zapędy i samo powstanie jakiegoś krasnoludzkiego państwa powinno być dobrze wyjaśnione w fabule kampanii h5 ... Można by tu nawet dać jakąś wojnę o niepodległość z magami ... Cóż myślę że jakoś da się to zrobić |
Oczywiście, że powinno być wyjaśnione... ale nie w H5 robionym przez Ubisoft... pamiętajcie, że skoro fabuły nie tworzy JVC, tak długo nie powinna być ona uznana za część serii... ;)... poza tym wciąż jestem zdania, że Ubi więcej może spartolić niż zrobić dobrze :P
Cytat: |
Widzisz w np takim Morrowindzie dwarfy są tak naprawdę brodatymi elfami , które konstruują potężne maszyny i parają się też magią .
I mi to w tej grze odpowiadało , mimo iż odbiegało to od stereotypu dwarfa :wink: . Nie mam więc zamkniętego spojrzenia na fantasy .. Ale w HoMM mag krasnolud jakoś mi nie pasuje ... Właśnie przez to co mówiłem wcześniej ... |
Argh... przeklęte stereotypy... jeśli chodzi o Tamriel nie istnieją tam i nigdy nie istaniały żadne krasnoludy... nigdy nie pada ta nazwa (niestety nie wiem jak jest w Polskiej wersji)... prawdziwa nazwa to Dwemerowie i należą oni do szczepu elfów (merów - w tamtym świecie każda z elfich ras ma w końcówce "mer") i z pewnością nie mają nic z krasnoludami (no może z wyjątkiem długich bród ;))...
Jeśli chodzi o serię The Elder Scrolls (stawiam na równi z MM :)) to znacznie odbiega ona od stereotypowego fantasy... jedyne co się tam zachowało to orkowie... ale oni na szczęście są cywilizowaną rasą :)
Natomiast mag-krasnolud, czy tego chcesz czy nie, w świecie MM, jest faktem...
Cytat: |
No tak ale wszystko trzeba robić z umiarem .. Technologia może być zaawansowana ale napędzana magią najlepiej .. Wiem że naraże się za to Acidowi ale nie chciałbym zobaczyć dwarfa z laserem w h5 .. Nie chce też widzieć zamku Forge . A to że nie pojawił się w AB uważam za wielki sukces . |
... a ja Ci ufałem... :P :wink:
Cytat: |
a toto jeszcze zobaczymy . Może nasz drogi Bubeusz sam się zorientuje . |
Mów, mów... albo lepiej podrzuć screena...
... już dawno nie słyszałem okrzyku rozpaczy... :twisted:
___________ Mamo! Spójrz! Jestem w Internecie... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 5 lutego 2005 Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V?
|
|
|
Fuuzy (cytat): |
pamiętajcie, że skoro fabuły nie tworzy JVC, tak długo nie powinna być ona uznana za część serii...
|
Fabuła (jak dla mnie) nie jest aż tak ważna .. Jak już gdzieś pisałem ważniejsze dla mnie są:
1) same rozwiązania w grze (ilośc stworzeń , bierność bohatera , mgła wojny itp)
2) balans pomiędzy nacjami ...
3)klimat samych zamków ( i dlatego np piszę tu o krasnoludach) ...
4) maxymalnie grywalny Hot Seat
Fuuzy (cytat): |
Argh... przeklęte stereotypy... jeśli chodzi o Tamriel nie istnieją tam i nigdy nie istaniały żadne krasnoludy... nigdy nie pada ta nazwa (niestety nie wiem jak jest w Polskiej wersji)... prawdziwa nazwa to Dwemerowie i należą oni do szczepu elfów (merów - w tamtym świecie każda z elfich ras ma w końcówce "mer") i z pewnością nie mają nic z krasnoludami (no może z wyjątkiem długich bród ;))... |
Hmmm . Grałem w angielską wersję Morrowinda ... Nazwę Dwemer jak i Dunmer :wink: kojarze jak najbardziej ... Ale pamiętam że była gdzieś w Morrowindzie książka zatytułowana :" What happend to the dwarfs" ... W pewnej wieży można też spotkać postać przez wielu nazywaną "the last living dwarf"
Podejrzewam więc że poprostu rasa ludzka używa potocznego stwierdzenia "dwarf"
PS ... A świat jak najbardziej bardzo ciekawy i wciągający :wink:
Cytat: |
Natomiast mag-krasnolud, czy tego chcesz czy nie, w świecie MM, jest faktem...
|
Okey :wink: ... Żałuję więc tylko że w HoMM nie zostało to jakoś lepiej przedstawione ... Bo zakładam że w MM lepiej to wygląda
Cytat: |
Mów, mów... albo lepiej podrzuć screena...
... już dawno nie słyszałem okrzyku rozpaczy... :twisted: |
Hmmm ... Ale ja nic przeciwko Forge w WoGu nie mam :twisted: Tam zawsze będę mógł to poprostu wyłączyć (podobnie jak parę innych rzeczy które już wyłączam np doświadczenie jednostek ) ... Chodzi mi tylko o to by w h5 Forge nie było :)
ale..... :oops: schodzimy z tematu ... a tu o zamku krasnoludów miało być ...
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 5 lutego 2005 Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V?
|
|
|
Val Gaav (cytat): |
Fabuła (jak dla mnie) nie jest aż tak ważna .. Jak już gdzieś pisałem ważniejsze dla mnie są:
1) same rozwiązania w grze (ilośc stworzeń , bierność bohatera , mgła wojny itp)
2) balans pomiędzy nacjami ...
3)klimat samych zamków ( i dlatego np piszę tu o krasnoludach) ...
4) maxymalnie grywalny Hot Seat
.. |
Tego o fabule, udam że nie słyszalem. :twisted:
Ad.1) to rozwiązania techniczne, dotyczą samej techniki gry.
Ad.2) To chyba oczywiste
Ad.3) No i tu mamy do czynienia z różnymi gustami, jedni chcą tego a inni owego.
Ad.4) Jeśli single player jest dobry to i hot seats nie można skopać(przynajmniej tak mi się wydaje)
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 5 lutego 2005 Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V?
|
|
|
Czytam ten temat od jakiegoś czasu i początkowo byłem za, przeczytałem jednak jeden z postów Acida i znalazłem coś co mnie przekonało - czy krasnoludy naprawdę CHCIAŁYBY stworzyć własne państwo? Uwarzam że nie. Rotacja krasnoludów pomiędzy różnymi zamkami świadczy o pewnym panującym wśród nich poglądzie " nie ważnez kim, ważne żeby w miarę wygodnie żyć". Jedynym wytłumaczeniem dla zamku krasnolódów byłby wspomniany ambitny przywódca - genialny strateg który zjednoczył by klany. To jednak przypomina mi kampanie barbarzyńców (znów powiązania z barbarzyńcami :wink: ) z H IV. Nie wiem czy powielanie będzie w tym przypadku właściwe.
Druga sprawa
Bardzo wątpię czy ludzie którzy będą tworzyć H V znają świat MM tak jak Acid i Fuzzy. Prawdopodobnie i tak ostatecznie (w grze) zwycięży stereotyp "wojownika-górnika z zacięciem do technologi" :cry: [/quote]
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 6 lutego 2005 Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V?
|
|
|
Przepraszam za brak nicka :oops: (jakaś epidemia)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Maal Verne
Dołączył: 17 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: zzz Bagna
|
Wysłany: 7 lutego 2005 Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V?
|
|
|
Oczywiście te zapędy i samo powstanie jakiegoś krasnoludzkiego państwa powinno być dobrze wyjaśnione w fabule kampanii h5
Może nie tyle państwo co jakiejś krainy gdzie są miasteczka powiedzmy stylu Tower/Academy gdzie wybudowane są tylko siedliska rasnoludów z jakimiś lokacjami.
Co do kampania o krasnalach.. mi by bardziej odpowiadał b. dobrze rozbudowany scenariusz niż w kampania (w H3 był taki scenariusz "Farie!"- czy jakoś tak, że trzeba było odbić miasto pośrodku wyspy strzeżonego przez efly- z tym, że ten był taki "śrerdniej klasy"), ale jak powastałaby kampania o krasnoludach to bym nie miała nic przeciwko tylko - stndardowy warunek- ma być ciekawa :)
___________ Immanuel Kant - "Niebo gwieździste nademną, prawo moralne we mnie" |
|
Powrót do góry
|
|
|
Bubeusz
Dołączył: 13 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: a żebym to ja sobie przypomniał... :)
|
Wysłany: 10 lutego 2005 Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V?
|
|
|
[OFFTOP]
Cytat: |
Mów, mów... albo lepiej podrzuć screena...
... już dawno nie słyszałem okrzyku rozpaczy... |
No to co z tym screenem panowie? :D Ja Forge nie miałem okazji poznać, więc...
[/OFFTOP]
___________ Caveant consules ne quid detrimenti IJB capitat ;) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 10 lutego 2005 Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V?
|
|
|
Bubeusz (cytat): |
No to co z tym screenem panowie? :D Ja Forge nie miałem okazji poznać, więc...
|
http://www.acidcave.prv.pl/
Zareklamuje ci stronę Acida ...
Zerknij również na topic w jaskini :
http://imperium.heroes.net.pl/viewtopic.php?t=1708&postdays=0&postorder=asc&start=50
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Gelu
Dołączył: 18 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: z AvLee
|
Wysłany: 25 marca 2005 Osobny zamek krasnoludów w HOMM-V?
|
|
|
Jest mi to obojętne ponieważ z jednej strony jest to ciekawe, ale z drugiej. Ile będzie zamków jak jeden jest z elfami a drugi z krasnoludami... W każdym razie ja czekam i tak.
___________ Po śmierci rodziców chodzę w kapturze.|
__________|"""""""""""""""""""""""""""""
Gelu Knight |
|
Powrót do góry
|
|
|