Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-05-5 20:15:30
Autor Wiadomość
Bubeusz



Dołączył: 13 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: a żebym to ja sobie przypomniał... :)

Wysłany: 22 stycznia 2005     THE RPG Story I i II - dodatek Odpowiedz z cytatem

Destero (cytat):
"Tak. Nudziło mi się ."

Nudziło Ci się!?? Tyle roboty ma i mu się nudziło!! :D No kto to widział! Już mi do tej mapy zasuwać!! :lol:

Cytat:
Większością głosów wygrała opcja druga


Aha, fajno :) Czekamy zzzzzz nieccierpliwościąąą....:)

___________
Caveant consules ne quid detrimenti IJB capitat ;)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thurvandel



Dołączył: 8 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: inąd

Wysłany: 22 stycznia 2005     THE RPG Story I i II - dodatek Odpowiedz z cytatem

Poza tym muszą być jakies dzikie ostępy dla barbarzyńców (to tak a propos tych wolnych miejsc ;) ). Tak więc czekamy na mapkę i umieszczenie w Osadzie czego trzeba.

Mam jeszcze prośbę tak od siebie do uczestników.
Proszę by wszystko toczyło się w miarę składnie i w porządku, aby historia ani nie zamarła, ani nie rozgrywała się zbyt szybko. Co do wątków, to musimy dbać by były logiczne i miały budowę przyczynowo-skutkową. Nowe wątki dobrze by było, aby zanim się je wprowadzi, konsultować z prowadzącymi, którzy nowy wątek wplotą w fabułę (no taka chyba w końcu ich rola :)). Proponuję także, by bohaterowie startowali wedle zasady "from zero to hero" (znaczy, że oceniać tak wedle rzeczywistości przeciwników - jak goni bohatera czterech osiłków z halabardami, to lepiej wiać i ukryć się za załomem skały niż ciąć jak szalony... na bohaterskie czyny przyjdzie jeszcze pora ;)). Magia także niech przesadnie nie nagina praw fizyki (zabili go, a on wstał i im oddał). Tak więc: realizm, klimat i tajemniczość...
Rzekłem błagalnym tonem :D. Tyle truizmów.

Aha... Destero... dobrze by było, żeby zrzucić charakterystyki postaci uczestników tak w jedno miejsce, aby łatwiej je było odnaleźć w trakcie opowieści.

___________
There are three kinds of people on this world. These who can count and these who cannot.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Destero



Dołączył: 6 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Przybywamy z wielu miejsc... zdążamy do jednego...

Wysłany: 22 stycznia 2005     THE RPG Story I i II - dodatek Odpowiedz z cytatem

Thurvandel (cytat):
Destero... dobrze by było, żeby zrzucić charakterystyki postaci uczestników tak w jedno miejsce, aby łatwiej je było odnaleźć w trakcie opowieści.


Sam zaczynam się już coraz bardziej przekonywać do tego by charakterystyki zamieścić poza samą historią (co nie znaczy, że gracze nie będą musieli ich pielęgnować w czasie gry) i wsadzić je do jednego topicu tam gdzie gracze będą też mogli porozmawiać i RPG Story II, poczytać sobie regulamin oraz zawiadomić o swej nieobecności. Już teraz mogę powiedzieć, że do RPG Story będą przynajmniej dwa tematy. Jeden - fabuła, a drugi - dyskusja. Rozmawiałem już o tym z Sulią i wyraziła zgodę na stworzenie więcej niż jednego. Jendak zaczynam dochodzić do wniosku, że na charakterystyki postaci, regulamin i inne ważne rzeczy tego typu powinien być osobny temat (czyli trzeci), w jednym fabuła, a w jeszcze innym rozmowy o RPG Story. Trzeci powstałby po to by charakterystyki postaci były w jednym miejscu i żeby nie trzeba było lawirować po całym temacie by je sobie poczytać. Jednak ta sprawa jest ciągle do przedyskutowania z Sulią i to do niej będzie zależeć ostateczna decyzja.

Rzekłem

Destero

___________
Paradoxically, sins one can consider as forgiven are those he can't forgive himself... kore no nindo da
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thurvandel



Dołączył: 8 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: inąd

Wysłany: 22 stycznia 2005     THE RPG Story I i II - dodatek Odpowiedz z cytatem

Dlatego np frpg jest tak rozbudowane i ma osobny całkiem pokój ;), myślę że tak też najlepiej byłoby dla RPG Story, ale to se chiba ne da.

(a w zasadzie to czym w praktyce różni się RPG Story od frpg?? :D)

Co do więcej niż jednego topicu to na pewno będzie to potrzebne.

___________
There are three kinds of people on this world. These who can count and these who cannot.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Destero



Dołączył: 6 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Przybywamy z wielu miejsc... zdążamy do jednego...

Wysłany: 22 stycznia 2005     THE RPG Story I i II - dodatek Odpowiedz z cytatem

Thurvandel (cytat):
Dlatego np frpg jest tak rozbudowane i ma osobny całkiem pokój , myślę że tak też najlepiej byłoby dla RPG Story, ale to se chiba ne da.


Kto wie. Może jak na dobrze pójdzie z tą edycją to moderatorzy i władze imperium pozwolą nam na stworzenie odobnego pokoju. Kochany świat marzeń :wink: .

Thurvandel (cytat):
a w zasadzie to czym w praktyce różni się RPG Story od frpg??


Raz już o tym pisałem Thurvandelu :) .

Destero (cytat):
RPG Story 2 będzie mimo wszystko dosyć mocno różniło się od fRPG. W fRPG gracze byli ograniczeni mocno przez swoje statystyki i umiejętności. W RPG Story gracze będą mieli większą swobodę kreowania postaci, którą ograniczać będzie jedynie ich wyobraźnia, a nie dostępne umiejętności, cechy charakteru itp. Poza tym w fRPG twórcy ballad tworzyli wątek na samym początku i również na samym początku przyjmowali do historii graczy. Prawie niemożliwe było dołączenie się w trakcie trwania ballady.
Jeśli o fabułę chodzi, to w RPG Story będzie miała ona oczywiście pewne ograniczenia, wprowadzane przez prowadzących, ale będzie miało to miejsce tylko w przyadkach wybitnych "przegięć", kiedy to konieczne będzie utemperowanie wypowiedzi niektórych uczestników zabawy. Reszta jest milczeniem (i regulaminem).


Thurvandel (cytat):
Co do więcej niż jednego topicu to na pewno będzie to potrzebne.


Omówiłem to już z Sulią. Tematy będą trzy. Co do ich zawartości to przydałoby się byś skontaktował się ze mną Thurvandelu wraz z Dragiem w celu omówienia tej sprawy.

Rzekłem

Destero

___________
Paradoxically, sins one can consider as forgiven are those he can't forgive himself... kore no nindo da
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ashanti



Dołączył: 27 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Z jaskini behemota :P

Wysłany: 22 stycznia 2005     THE RPG Story I i II - dodatek Odpowiedz z cytatem

To kiedy sie zacznie wreszcie to RPG 2 ?? Wiem ze jestem niecierpliwa ale wiecie :wink:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Destero



Dołączył: 6 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Przybywamy z wielu miejsc... zdążamy do jednego...

Wysłany: 23 stycznia 2005     THE RPG Story I i II - dodatek Odpowiedz z cytatem

Ashanti: RPG Story II wystartuje jak tylko w bibliotece lub osadzie zostanie zamieszczona mapa krainy, w której będzie odbywała się historia. Kiedy dokładnie nie wiem. Pytania te kierować raczej do Dragonthana. Póki co powstał już temat organizacyjny do RPG Story II. Dyskusje ogólne jednak dalej prowadzimy w tym temacie.

Rzekłem

Destero

___________
Paradoxically, sins one can consider as forgiven are those he can't forgive himself... kore no nindo da
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 23 stycznia 2005     THE RPG Story I i II - dodatek Odpowiedz z cytatem

Destero (cytat):
13. Oprócz napisania ogólnej charakterystyki w tym temacie konieczne jest także napisanie rozwiniętego i klimatycznego „przedstawienia” charakteru klimatycznego samej fabule(...)

Według mnie końcówka tego zdania jest jakoś niejasno napisana...
możesz to jakoś "jaśniej" wytłumaczyć ?

___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Nami



Dołączył: 9 czerwca 2003
Posty: 164
Skąd: From the night I kissed you goodbye...

Wysłany: 23 stycznia 2005     THE RPG Story I i II - dodatek Odpowiedz z cytatem

W tamtym temacie piszesz charakterystykę postaci: kim jesteś, co robisz, jaki masz charakter, Twoje cechy szczególne etc. Wszytsko co Ci przyjdzie na myśl, dzięki czemu Twoja postać będzie barwniejsza w grze.


A druga część odnosi się do tematu, który powstanie i tam się toczyć będzie historia. Masz tam napisać jakby wstęp swojej postaci, jak się znalazłeś w danym miejscu, co tam jest, czego tam szukasz, gdzie zmierzasz, gdzie trafiasz (umyślnie czy przez przypadek) etc. ;)


Mam nadzieję, że to jest dobrze wytłumaczone :)

___________
I loved you a lot
to need you a lot
I leave you alone...


Guano Apes - Living in a lie
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Destero



Dołączył: 6 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Przybywamy z wielu miejsc... zdążamy do jednego...

Wysłany: 23 stycznia 2005     THE RPG Story I i II - dodatek Odpowiedz z cytatem

Wielkie dzięki za pomoc Nami :) . Dokładnie o to mi chodziło. Word zmienił conieco jak widzę, a ja tego nie sprawdziłem i dlatego nie ma istotnej literki "w" w pewnym miejscu, a zamiast tego mamy błąd powtórzeniowy, który zostanie zaraz poprawiony.

PS: Jeśli chcecie to ogólne charakterystyki postaci możecie już zamieszczać w przewodniku. Jeśli wolicie czekać aż wystartuje RPG Story II to jedyny termin jaki mogę podać to "wtedy gdy mapa zostanie zamieszczona w imperium".

Rzekłem

Destero

___________
Paradoxically, sins one can consider as forgiven are those he can't forgive himself... kore no nindo da
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Destero



Dołączył: 6 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Przybywamy z wielu miejsc... zdążamy do jednego...

Wysłany: 23 stycznia 2005     THE RPG Story I i II - dodatek Odpowiedz z cytatem

Tak więc zaczęło się. RPG Story II wystartowało pod nazwą "Legenda Ervandoru". Wraz z innymi prowadzącymi zapraszamy do gry i przestrzegania regulaminu. Proszę pamiętać o konieczności zamieszczania dwóch charakterystyk postaci. Jednej w "Przewodniku" i drugiej (koniecznie klimatycznej) w samej "Legendzie".

Rzekłem

Destero

___________
Paradoxically, sins one can consider as forgiven are those he can't forgive himself... kore no nindo da
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Nagash



Dołączył: 11 października 2004
Posty: 164
Skąd: A z kąd ja mam wiedzieć ??

Wysłany: 24 stycznia 2005     THE RPG Story I i II - dodatek Odpowiedz z cytatem

Co do Zakonu gildii nekromantow to prosze o niej nic nie pisac poniewaz byla ona tylko po to abym mogl z niej wyruszyc, dalej nic o niej prosze nie pisac. Jak ktos chce to moze mowic ze cos takeigo wogle nie istnieje i juz




Z gory dziekuje

Pozdrawiam
Nagash

___________
Śmierć to dopiero początek życia...... tego drugiego .....
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Destero



Dołączył: 6 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Przybywamy z wielu miejsc... zdążamy do jednego...

Wysłany: 24 stycznia 2005     THE RPG Story I i II - dodatek Odpowiedz z cytatem

Ehhh... widzę, że muszę wyjaśniać każdą pierdółkę :wink: . Ten niebieski trójkąt na mapie powstał niechcący. Podczas robienia mapy miałem problemy z systemem i jak już z powrotem włączyłem program to on już tam był i nie chciał zniknąc. No cóż. Będziesz musiał mi wybaczyć to straszliwe niedociągnięcie Bubeuszu :wink: .

Rzekłem

Destero

___________
Paradoxically, sins one can consider as forgiven are those he can't forgive himself... kore no nindo da
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Destero



Dołączył: 6 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Przybywamy z wielu miejsc... zdążamy do jednego...

Wysłany: 24 stycznia 2005     THE RPG Story I i II - dodatek Odpowiedz z cytatem

Jeszcze jedna rzecz. Było o tym napisane w pierwszym poście, ale bardzo krótko. W związku z wpływem "Korony Świata" na księżyc cały świat nocą oświetlony jest czerwoną poświatą. Nie wiem czy o tym zapomnieliście napisać czy po prostu tego nie chcieliście ale na wszelki wypadek wolałem o tym napomknąć.

Rzekłem

Nieźle nabijający sobie posty w tym temacie Destero

___________
Paradoxically, sins one can consider as forgiven are those he can't forgive himself... kore no nindo da
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Destero



Dołączył: 6 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Przybywamy z wielu miejsc... zdążamy do jednego...

Wysłany: 25 stycznia 2005     THE RPG Story I i II - dodatek Odpowiedz z cytatem

Drobna uwaga na przyszłość. Dobrze by było, żeby wasze posty nie kończyły się wielokropkiem, który zmusza do kontynuuacji. Mogą przez to wyniknąć pewne problemy i chaos w chronologii (która i tak jest już chwiejna). Punkt regulaminu o tym traktujący już w drodze :wink: .

Rzekłem

Piszący trzeci post w jednym ciągu Destero

___________
Paradoxically, sins one can consider as forgiven are those he can't forgive himself... kore no nindo da
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thurvandel



Dołączył: 8 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: inąd

Wysłany: 27 stycznia 2005     THE RPG Story I i II - dodatek Odpowiedz z cytatem

No może niekoniecznie wielokropkiem (ja tam wielokropki stosuję bardzo chętnie i często, nawet przy zakończonych zdaniach, jako środek ekspresji wypowiedzi), ale taki zawieszonych zdaniach, których dokończenie autor zostawił sobie na później.

Aha... nie wiem co pod Varos robią kapłani mroku :? bo to wojna domowa pomiędzy dwoma ludzkimi władcami. Proszę raczej ten konflikt zbrojny traktować jako pospolitą wojenkę pomiędzy sąsiadującymi królestwami (tudzież częściami królestwa), gdzie zwykli ludzie mordują się zwykłym podrdzewiałym żelazem, a nie jako wojnę dobra ze złem. Ze złem powojujemy nieco później ;).

To taka moja osobista, niezobowiązująca prośba (aczkolwiek miło mi będzie jeżeli się ktoś do niej zastosuje :))

___________
There are three kinds of people on this world. These who can count and these who cannot.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 27 stycznia 2005     THE RPG Story I i II - dodatek Odpowiedz z cytatem

nie wiem jakim cudem znowu znalazłem się przy gospodzie (gadając z krasnalem który tak naprawde leży nieprzytomny). Miałem isc do zamku :) ale juz niech będzie. prosze tylko o UWAŻNE CZYTANIE postów w celu uniknięcia takich przypadków jak ten.
___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Nagash



Dołączył: 11 października 2004
Posty: 164
Skąd: A z kąd ja mam wiedzieć ??

Wysłany: 27 stycznia 2005     THE RPG Story I i II - dodatek Odpowiedz z cytatem

Kaplani mroku nie biora udzialo w wojnie lecz zabieraja dusze i ciala niezywym aby ziwekszyc swa moc ale jezeli wam przeszkadza to wiecej sie nie pojawia
___________
Śmierć to dopiero początek życia...... tego drugiego .....
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Fristron z Avlee



Dołączył: 27 października 2004
Posty: 164
Skąd: Fristotele - zgadnij po nicku :)

Wysłany: 27 stycznia 2005     THE RPG Story I i II - dodatek Odpowiedz z cytatem

Hellburn (cytat):
nie wiem jakim cudem znowu znalazłem się przy gospodzie (gadając z krasnalem który tak naprawde leży nieprzytomny). Miałem isc do zamku :) ale juz niech będzie. prosze tylko o UWAŻNE CZYTANIE postów w celu uniknięcia takich przypadków jak ten.


Hm, hm... chciałem tylko zauważyć, że ja z Bubeuszem wytężaliśmy się w moim "apartamencie" najpierw ja - przynosząc książki, potem obaj - przed karteczką i szkłami teleskopu. To trochę trwało - gdy przybyliśmy z powrotem "Pod Czarny Nóż" było popołudnie - wtedy ty przybyłeś do pałacu. Jako że się nie odzywałeś jakiś czas pominęliśmy tę wizytę (ech... ta wrodzona niecierpliwość). A wyszliśmy "Pod Ciekawskiego Rumaka" już na wieczór... można więc było uznać, że tam tymczasowo jesteś. Co do krasnala - trudno było założyć, aby przez pół dnia nikt go nie ocucił. Więc krytykę tej sytuacji uważam za bezzasadną (choć faktyznie, ciężko się połapać w tych strefach czasowych) =) .

___________
Nie ma na tym świecie altruistów. Są ci, którzy ich udają i ci, którym udawanie weszło w nawyk.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Destero



Dołączył: 6 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Przybywamy z wielu miejsc... zdążamy do jednego...

Wysłany: 27 stycznia 2005     THE RPG Story I i II - dodatek Odpowiedz z cytatem

Hellburnie. Wiem, że pewnie się czepiam, ale patrząc na twój ostatni post... no cóż... powiedzmy tylko, że jego wielkość proprcjonalnie do wcześniejszych postów jest niezbyt zadowalająca :wink: . Wiem, że może natchnienia po prostu nie miałeś, ale chciałbym tylko przypomnieć (a raczej poprosić) o pisanie dłuższych postów. Zobaczcie tylko jak dobrze przezentuje się pierwsza strona Legendy Ervandoru w porówananiu z pierwszą stroną The RPG Story I :D . Nie czepiam się... chciałbym po prostu żeby już tak zostało... i mam nadzięję, że wszyscy tego chcą :) .

Rzekłem

Kontent :D Destero

___________
Paradoxically, sins one can consider as forgiven are those he can't forgive himself... kore no nindo da
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 27 stycznia 2005     THE RPG Story I i II - dodatek Odpowiedz z cytatem

Destero:
zrobiłem to specjalnie. chciałem aby friston lub bubeusz zaczęli to oppowiadać (dłuższa wypowiedź)

___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thurvandel



Dołączył: 8 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: inąd

Wysłany: 27 stycznia 2005     THE RPG Story I i II - dodatek Odpowiedz z cytatem

Oda do nieścisłości i nieporozumień.

primo - kapłani mroku, czy wszelkie zjawiska inne mogą oczywiście występować w balladzie i przeciwko nim nic nie mam (a nawet jestem za, by świat nieco był bogatszy), jednak jeżeli wprowadzacie pewne motywy proszę byście zaznaczali jaką pełnią rolę (chodzi o to by czytelnik jasno rozumiał skąd się ów dziw bierze) i pisali o nim nieco szczegółowo, skąd się wzięło, po co, i co tam porabia aktualnie, by nie było niedomówień. No bo ja zrozumiałem kapłanów tak jakby właśnie byli po bitwie, ale jako jej uczestnicy ze strony wojsk książęcych :). Błędnie zrozumiałem, a takiemu błędnemu rozumieniu wśród czytelników musimy zapobiegać my - twórcy RPG Story

secundo - a propos zadymy z nieprzytomnym krasnalem pod karczmą. Proponuję by trzymać się pewnych ram czasowych coby się nie pogubić. Znaczy pisać co się tak przez pewien okres czasu porabia, bo to pozwoli na kontrolę przebiegu całej ballady. W moim wojennym wątku minęły dwa dni i trzy nocki, u innych to tak z tego co liczę po jednym dzionku, albo brak danych. Proszę by we fragmentach tak mniej więcej podawać co, kiedy i ile się porabia... a może by jakiś umowny kalendarzyk wprowadzić na początku postów? Wtedy może ne będzie nieścisłości w czasoprzestrzeni i domysłów co kto i kiedy czyni :).

No ja kalendarzyk zacznę u siebie robić w każdym bądź razie, bo tam wojna ku wam idzie panowie i panie ;).

___________
There are three kinds of people on this world. These who can count and these who cannot.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Destero



Dołączył: 6 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Przybywamy z wielu miejsc... zdążamy do jednego...

Wysłany: 27 stycznia 2005     THE RPG Story I i II - dodatek Odpowiedz z cytatem

Myślę, że już łatwiej byłoby nie wprowadzać żadnych konkretnych ram czasowych. Niech sobie ludzie piszą ile dni minęło w ich postach, ale niech nie zaznaczają a jakim dokładnie czasie się one dzieją. Mam takie dziwne przeczucie, że gdyby wprowadzić obowiązek trzymania się ram czasowych to byłby straszliwy bałagan, dużo pomyłek no i więcej roboty dla nas Thurvandelu i Dragonthanie :wink: . Niech nie będzie, żadnych konkretnych ram czasowych byle tylko w razie łączenia się osób w drużyny nie było żadnych kłopotów i nieporozumień z chronologią. Oczywiście jeśli masz jakiś dobry i uproszczony pomysł Thurvandelu (czyli taki przy którym nie będzie dużo pomyłek) to zaproponuj go, ja chętnie się pod nim podpiszę. Właściwie, to jeśli ktokolwiek ma jakiś pomysł dotyczący chronologii to niech go zaproponuje. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Hellburnie: Podobna sytuacja jaką stworzyłeś miała miejsce w poście Ashanti. Wolałbym, żeby nie wymuszać końcówką posta jego kontynuacji. Powiedziałeś że chciałeś, żeby to Bubeusz lub Fristron dokończyli ten wątek. Jednak zauważ, że Bubeusz też zostawił Ci lub Fristronowi (lub komukolwiek innemu) miejsce do kontynuacji ale jego post taki krótki nie był :). Choć wiem skądinąd, że Fristron i Bubeusz są aż za bardzo chętni do pisania to lepiej byłoby, żeby takie sytuacje należały do rzadkości bo odniosłem wrażenie jakbyś zrzucał wszystko na ich barki :wink: . Nie zrozum mnie źle. Podoba mi się twój styl pisania, ale po prostu kłuje mnie ten mały post w oczy jak diabli :twisted: :wink: i stąd takie długie wypociny z mojej strony :wink: .

Rzekłem

Czepialski Destero

___________
Paradoxically, sins one can consider as forgiven are those he can't forgive himself... kore no nindo da
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Destero



Dołączył: 6 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Przybywamy z wielu miejsc... zdążamy do jednego...

Wysłany: 27 stycznia 2005     THE RPG Story I i II - dodatek Odpowiedz z cytatem

W związku z tworzeniem Kalendarza Ervandoru należy poruszyć w tym momencie kwestię odelgłości. Wiem, że skala jest całkiem spora, ale ponownie było to spowodowane ograniczeniami wersji demonstracyjnej mojego programu do tworzenia map jak i moim niedoświadczeniem w kartografii :wink: . Z tego miejsca przydałoby się napomknąć o tym by uzgodnić jakąś odległość którą można przebyć dziennie na wierzchowcu, pieszo czy innym środkiem transportu. Thurvandel zaproponował 30 mil pieszo i ok 50 mil konno na dzień. Ja się pod tym podpisuję. Jeśli nikt nie ma żadnych objekcji to odległość taka zostanie przyjęta na stałe. Będzie można przebyć większą odelgłość ale broń boże teleportując się kiedy tylko dusza zapragnie.

Rzekłem

Destero

___________
Paradoxically, sins one can consider as forgiven are those he can't forgive himself... kore no nindo da
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Bubeusz



Dołączył: 13 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: a żebym to ja sobie przypomniał... :)

Wysłany: 28 stycznia 2005     THE RPG Story I i II - dodatek Odpowiedz z cytatem

Nadal nie mogę pojąć, jakim cudem nie śledziłem tego tematu... Tak więc jestem nie na czasie i muszę nadrobić zaległości:

Hellburn (cytat):
nie wiem jakim cudem znowu znalazłem się przy gospodzie (gadając z krasnalem który tak naprawde leży nieprzytomny). Miałem isc do zamku ale juz niech będzie. prosze tylko o UWAŻNE CZYTANIE postów w celu uniknięcia takich przypadków jak ten.


Przepraszam za bałagan ;) Przeczytałem wszystko dokładnie, lecz post napisałem później, bazując na tym, co zapamiętałem. Dzięki, Fristronie, za obronę ;) ale nie jest ona całkiem trafna :). To się więcej nie powtórzy.

Hellburn (cytat):
zrobiłem to specjalnie. chciałem aby friston lub bubeusz zaczęli to oppowiadać (dłuższa wypowiedź)


Ekhm... Mało to mamy do opowiadania? :) Jeszcze musimy was wyręczać? :D W tej kwesti popieram Destero, aczkolwiek proszę nie traktować tej wypowiedzi poważnie :)

Destero (cytat):
Drobna uwaga na przyszłość. Dobrze by było, żeby wasze posty nie kończyły się wielokropkiem, który zmusza do kontynuuacji. Mogą przez to wyniknąć pewne problemy i chaos w chronologii (która i tak jest już chwiejna). Punkt regulaminu o tym traktujący już w drodze :) .


Ja uważam, że zakończenie postu wielokropkiem jest mile widziane, bo stwarza możliwość wkręcenia się w wątek wielu osób, a nie że każdy swoje gada ;) Z drugiej strony jednak taka sugestia o podchwycenie wątku jest co najmniej dziwna, jeżeli nikt nie ma nic wspólnego z tym postem i jego zakończenie musi być przeprowadzone przez osobę która to pisała, żeby miało jakiś sens. Troszkę namotałem, ale trudno, nigdy nie byłem dobry w wyjaśnianiu swoich myśli, które mkną duużo szybciej niż palce po klawiaturze :)

No i ostatnia kwestia, kalendarz. Myślę, że wprowadzi on więcej zamętu i chaosu, niż przyniesie porządku. Poza tym wszystko idzie dobrze, tylko coniektórzy (w tym, a raczej głównie ;) ja) powinni się bardziej przyłożyć, żeby potrzeba wprowadzenia kalendarza zniknęła zupełnie. Tak więc proponuję go jeszcze nie wprowadzać, a jeśli problemy nadal będą występować, wtedy się go zrobi.

Rzekłem :P

Bubeusz

PS. Aha, odległość. Popieram te 30 pieszo i 50 konno.

___________
Caveant consules ne quid detrimenti IJB capitat ;)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.