Autor |
Wiadomość |
Avonu de Odihs
Dołączył: 9 czerwca 2005 Posty: 164
Skąd: Z grodu Gryfa
|
Wysłany: 26 czerwca 2005 Porady
|
|
|
Aramil (cytat): |
Ja grając poraz pierwszy popełniłem błąd i zamiast kapłana wziąłem druida :P
...i kicha...nie było sposobu żeby go zniszczyć :( |
Ekhm...
Tez grałem mając zmiast kapłana druida i przeszedłem grę. Bardzo pomocny jest czar spowolnienie (slow). Dobrze mieć też w druzynie mistrza kija (ogłusza) lub arcymistrza maczugi (paraliżuje). Po rzuceniu spowolnienia należy go nawalać fizycznie (mój rycerz zadawał 200 obrażeń). No i sejwować po każdym jego nieudanym strzale (w grze na tury). Niedługo znów będę go musiał przejść (zlodziej, łucznik, druid, mag), więc wtedy prześlę dokładny opis walki.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 26 czerwca 2005 Porady
|
|
|
Avonu de Odihs (cytat): |
No i sejwować po każdym jego nieudanym strzale[...] |
To jest psucie gry. Ciekaw jestem czy gdybyś się przeniósł - powiedzmy do średniowiecza jako rycerz, to też byś mógł sejwować i loadować?? Niby to oszukiwanie nie jest, ale żeby tak sobie ułatwiać grę... Jeśli ktoś w mojej drużynie ginie, to nie wczytuje - idę do świątyni. Loadować mogę wtedy, gdy wszyscy u mnie zginą... No, ale każdy gra na swój sposób...
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avonu de Odihs
Dołączył: 9 czerwca 2005 Posty: 164
Skąd: Z grodu Gryfa
|
Wysłany: 27 czerwca 2005 Porady
|
|
|
Czy ja wspominałem, że grałem z sejwowaniem miedzy turami? Nie, to była tylko porada.
Sam rzadko korzystam z sejwów w walce, a jeśli ktoś zginie to rzucam czar Przywrócenie martwych do życia lub reanimację (lubię zombich). A tak wogóle to jeśli drużyna mocno oberwie, zwiewam i czekam aż zadziała regeneracja (którą mam "włączoną" non-stop).
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn
Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 27 czerwca 2005 Porady
|
|
|
apropos tur... jak tym sie gra :P ? ja zawsze gram na walkę rzeczywistą.
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avonu de Odihs
Dołączył: 9 czerwca 2005 Posty: 164
Skąd: Z grodu Gryfa
|
Wysłany: 27 czerwca 2005 Porady
|
|
|
Wystarczy nacisnąć enter. A tryb turowy pozwala na dokładniejsze rostrzygnięcie walki, np. jeśli jakis wróg ucieka, zdążysz go zastrzelić. Poza tym łatwiej korzystać z czarów, co znacznie ułatwia grę. ryb ten przydaje się w walce na odległość. Ja sam w bitwie w zwarciu korzystam zazwyczaj z trybu czasu rzeczywistego (oczywiście są wyjątki od tego).
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn
Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 27 czerwca 2005 Porady
|
|
|
to wiem ze enter :) ale jak naciskam to gra sie zatrzymuje i nie wiem co robić :/
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 27 czerwca 2005 Porady
|
|
|
Hellburn (cytat): |
to wiem ze enter :) ale jak naciskam to gra sie zatrzymuje i nie wiem co robić :/ |
I rozpoczyna się gra turowa. Raz Ty uderzasz, a raz przeciwnik, choć zależne to jest od szybkości także ;). Im większa szybkość, tym szybciej możesz wykonać kolejną akcję ;).
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Mortai
Dołączył: 7 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Bogate Miasto Hanzetyckie
|
Wysłany: 27 czerwca 2005 Porady
|
|
|
A jak jesteś naprawdę szybki i masz duzo w biegłości związane z bronią, której używasz, to możesz zaatakować więcej niż raz na turę.
___________ HoMM sweet HoMM
Powiedzcie, kogo mam zlikwidować. Z chęcią pomogę... :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn
Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 28 czerwca 2005 Porady
|
|
|
W Harmondale jest sanktuarium które "nic nie robi" (dodaje). O co z tym chodzi?
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 28 czerwca 2005 Porady
|
|
|
to w rzeczywistości portal do Krainy Olbrzymów, ale musi być uaktywniony z drugiej strony.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn
Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 28 czerwca 2005 Porady
|
|
|
ooo to bardzo dobrze :) gdzie go trzeba uaktywnić ? (konkretne miejsce)
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 28 czerwca 2005 Porady
|
|
|
Hellburn (cytat): |
ooo to bardzo dobrze :) gdzie go trzeba uaktywnić ? (konkretne miejsce) |
W krainie olbrzymów ;). Do tej krainy można się dostać ręcznie przez tunel w Nighonie. Ale uważać na Behcie ;-).
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn
Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 28 czerwca 2005 Porady
|
|
|
ja tam jestem... ;) zwiedziłem chyba całą mapę z czarem FLY ale nic nie znalazłem podejrzanego. Jakieś wskazówki :P ??
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Marten
Dołączył: 12 kwietnia 2005 Posty: 164
Skąd: Ciemne Miasto
|
Wysłany: 28 czerwca 2005 Porady
|
|
|
Hellburn (cytat): |
ja tam jestem... ;) zwiedziłem chyba całą mapę z czarem FLY ale nic nie znalazłem podejrzanego. Jakieś wskazówki :P ?? |
Na północy, blisko morskiego brzegu.
___________ No matter how dark the night, morning always comes... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Atlantis
Dołączył: 5 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Misterion
|
Wysłany: 28 czerwca 2005 Porady
|
|
|
Oj koledzy nie przypuszczałam że tak wam pomału to idzie ;) Bądźcie bardziej samodzielni i twórczy 8) Trza od czasu do czasu zaryzykować :twisted: :wink:
___________ From delusion lead me to Truth.
From darkness lead me to Light. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn
Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 29 czerwca 2005 Porady
|
|
|
@Atlantis:
Jestem przy końcówce ;)
Gdzie można zdobyć karabin miotający ?
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Atlantis
Dołączył: 5 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Misterion
|
Wysłany: 29 czerwca 2005 Porady
|
|
|
Przydługo? Może mi się zdaje :P
Przeba poszukać :wink:
___________ From delusion lead me to Truth.
From darkness lead me to Light. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avonu de Odihs
Dołączył: 9 czerwca 2005 Posty: 164
Skąd: Z grodu Gryfa
|
Wysłany: 29 czerwca 2005 Porady
|
|
|
Hellburn (cytat): |
Gdzie można zdobyć karabin miotający ? |
W Control Center pod Free Heaven w Enroth :D , albo zapolować na czwórkę poszukiwaczy przygód stamtąd :D
A tak na serio, to karabiny są w Lincolnie na Płyciznach (ostatnie zadanie). Tak więc zbyt wiele sobie z nich nie postrzelasz.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn
Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 29 czerwca 2005 Porady
|
|
|
Ha! właśnie przeszedłem grę ścieżką światła i jestem z tego baardzo dumny :P
http://hellburn.w.interia.pl/gfx/MM7_Win.Pcx
PS myślałem że miotacze są potężniejsze a tu kicha... wole zwykłe miecze lub co innego.
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 29 czerwca 2005 Porady
|
|
|
SĄ potężniejsze, bo są o wiele szybsze ;) - tylko nie można mieć żadnej innej broni w aktywnym użyciu, bo atak zawsze następuje z szybkością najwolniejszej broni.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
mah
Dołączył: 29 października 2002 Posty: 164
Skąd: Między Górze
|
Wysłany: 29 czerwca 2005 Porady
|
|
|
Prawdziwa moc futurystycznej broni objawia się jednak dopiero w trybie walki rzeczywistej.
Używając strefów (czyli chodząc na boki) i trzymając wciśnięty klawisz autowalki jesteś praktycznie niepokonany.
No, chyba, że przeciwnik jest zbyt blisko....
___________
Imię twe – Patriota,
Kto nie zna korzeni, ten nie zrozumie
W sercu ogień nie zgasł,
Kto nie z nami, ten przeciw nam !
АРИЯ - Патриот |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn
Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 29 czerwca 2005 Porady
|
|
|
dobra gierke przeszedłem... ale co ze skarbem ? próbowałem odszyfrować co to z tego wyszło ale nie udaje mi sie :/ mógłby ktoś mi przytoczyć rozwiązanie ?
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avonu de Odihs
Dołączył: 9 czerwca 2005 Posty: 164
Skąd: Z grodu Gryfa
|
Wysłany: 30 czerwca 2005 Porady
|
|
|
A nie było to przypadkiem omówione kilka(naście) postów wcześniej? Jeśli nie, to zajrzyj do działu Magii i Miecza w tej Jaskini, a dokładnie na Wyspę Evermorn :)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 30 czerwca 2005 Porady
|
|
|
Avonu de Odihs (cytat): |
[...]a dokładnie na Wyspę Evermorn :) |
A dokładniej 24 kwietnia na Wyspie Evermorn :-).
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avonu de Odihs
Dołączył: 9 czerwca 2005 Posty: 164
Skąd: Z grodu Gryfa
|
Wysłany: 30 czerwca 2005 Porady
|
|
|
Coyote (cytat): |
Avonu de Odihs (cytat): |
[...]a dokładnie na Wyspę Evermorn :) |
A dokładniej 24 kwietnia na Wyspie Evermorn :-). |
Chyba 24 czerwca i nie na Wyspę Evermorn, ale do Murmurwoods (czyli w MM8). W MM7 wystarczy być gdzie trzeba w godzinę wiedźm, bez względu na dzień czy miesiąc.
|
|
Powrót do góry
|
|
|