Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-05-2 13:28:38
Autor Wiadomość
Avonu de Odihs



Dołączył: 9 czerwca 2005
Posty: 164
Skąd: Z grodu Gryfa

Wysłany: 26 czerwca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Aramil (cytat):
Ja grając poraz pierwszy popełniłem błąd i zamiast kapłana wziąłem druida :P
...i kicha...nie było sposobu żeby go zniszczyć :(


Ekhm...
Tez grałem mając zmiast kapłana druida i przeszedłem grę. Bardzo pomocny jest czar spowolnienie (slow). Dobrze mieć też w druzynie mistrza kija (ogłusza) lub arcymistrza maczugi (paraliżuje). Po rzuceniu spowolnienia należy go nawalać fizycznie (mój rycerz zadawał 200 obrażeń). No i sejwować po każdym jego nieudanym strzale (w grze na tury). Niedługo znów będę go musiał przejść (zlodziej, łucznik, druid, mag), więc wtedy prześlę dokładny opis walki.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 26 czerwca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Avonu de Odihs (cytat):
No i sejwować po każdym jego nieudanym strzale[...]

To jest psucie gry. Ciekaw jestem czy gdybyś się przeniósł - powiedzmy do średniowiecza jako rycerz, to też byś mógł sejwować i loadować?? Niby to oszukiwanie nie jest, ale żeby tak sobie ułatwiać grę... Jeśli ktoś w mojej drużynie ginie, to nie wczytuje - idę do świątyni. Loadować mogę wtedy, gdy wszyscy u mnie zginą... No, ale każdy gra na swój sposób...

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avonu de Odihs



Dołączył: 9 czerwca 2005
Posty: 164
Skąd: Z grodu Gryfa

Wysłany: 27 czerwca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Czy ja wspominałem, że grałem z sejwowaniem miedzy turami? Nie, to była tylko porada.
Sam rzadko korzystam z sejwów w walce, a jeśli ktoś zginie to rzucam czar Przywrócenie martwych do życia lub reanimację (lubię zombich). A tak wogóle to jeśli drużyna mocno oberwie, zwiewam i czekam aż zadziała regeneracja (którą mam "włączoną" non-stop).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 27 czerwca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

apropos tur... jak tym sie gra :P ? ja zawsze gram na walkę rzeczywistą.
___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avonu de Odihs



Dołączył: 9 czerwca 2005
Posty: 164
Skąd: Z grodu Gryfa

Wysłany: 27 czerwca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Wystarczy nacisnąć enter. A tryb turowy pozwala na dokładniejsze rostrzygnięcie walki, np. jeśli jakis wróg ucieka, zdążysz go zastrzelić. Poza tym łatwiej korzystać z czarów, co znacznie ułatwia grę. ryb ten przydaje się w walce na odległość. Ja sam w bitwie w zwarciu korzystam zazwyczaj z trybu czasu rzeczywistego (oczywiście są wyjątki od tego).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 27 czerwca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

to wiem ze enter :) ale jak naciskam to gra sie zatrzymuje i nie wiem co robić :/
___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 27 czerwca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Hellburn (cytat):
to wiem ze enter :) ale jak naciskam to gra sie zatrzymuje i nie wiem co robić :/

I rozpoczyna się gra turowa. Raz Ty uderzasz, a raz przeciwnik, choć zależne to jest od szybkości także ;). Im większa szybkość, tym szybciej możesz wykonać kolejną akcję ;).

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mortai



Dołączył: 7 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Bogate Miasto Hanzetyckie

Wysłany: 27 czerwca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

A jak jesteś naprawdę szybki i masz duzo w biegłości związane z bronią, której używasz, to możesz zaatakować więcej niż raz na turę.
___________
HoMM sweet HoMM

Powiedzcie, kogo mam zlikwidować. Z chęcią pomogę... :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 28 czerwca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

W Harmondale jest sanktuarium które "nic nie robi" (dodaje). O co z tym chodzi?
___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 28 czerwca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

to w rzeczywistości portal do Krainy Olbrzymów, ale musi być uaktywniony z drugiej strony.
___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 28 czerwca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

ooo to bardzo dobrze :) gdzie go trzeba uaktywnić ? (konkretne miejsce)
___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 28 czerwca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Hellburn (cytat):
ooo to bardzo dobrze :) gdzie go trzeba uaktywnić ? (konkretne miejsce)

W krainie olbrzymów ;). Do tej krainy można się dostać ręcznie przez tunel w Nighonie. Ale uważać na Behcie ;-).

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 28 czerwca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

ja tam jestem... ;) zwiedziłem chyba całą mapę z czarem FLY ale nic nie znalazłem podejrzanego. Jakieś wskazówki :P ??
___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Marten



Dołączył: 12 kwietnia 2005
Posty: 164
Skąd: Ciemne Miasto

Wysłany: 28 czerwca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Hellburn (cytat):
ja tam jestem... ;) zwiedziłem chyba całą mapę z czarem FLY ale nic nie znalazłem podejrzanego. Jakieś wskazówki :P ??


Na północy, blisko morskiego brzegu.

___________
No matter how dark the night, morning always comes...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Atlantis



Dołączył: 5 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Misterion

Wysłany: 28 czerwca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Oj koledzy nie przypuszczałam że tak wam pomału to idzie ;) Bądźcie bardziej samodzielni i twórczy 8) Trza od czasu do czasu zaryzykować :twisted: :wink:
___________
From delusion lead me to Truth.
From darkness lead me to Light.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 29 czerwca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

@Atlantis:
Jestem przy końcówce ;)

Gdzie można zdobyć karabin miotający ?

___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Atlantis



Dołączył: 5 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Misterion

Wysłany: 29 czerwca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Przydługo? Może mi się zdaje :P
Przeba poszukać :wink:

___________
From delusion lead me to Truth.
From darkness lead me to Light.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avonu de Odihs



Dołączył: 9 czerwca 2005
Posty: 164
Skąd: Z grodu Gryfa

Wysłany: 29 czerwca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Hellburn (cytat):

Gdzie można zdobyć karabin miotający ?


W Control Center pod Free Heaven w Enroth :D , albo zapolować na czwórkę poszukiwaczy przygód stamtąd :D

A tak na serio, to karabiny są w Lincolnie na Płyciznach (ostatnie zadanie). Tak więc zbyt wiele sobie z nich nie postrzelasz.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 29 czerwca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Ha! właśnie przeszedłem grę ścieżką światła i jestem z tego baardzo dumny :P
http://hellburn.w.interia.pl/gfx/MM7_Win.Pcx

PS myślałem że miotacze są potężniejsze a tu kicha... wole zwykłe miecze lub co innego.

___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 29 czerwca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

SĄ potężniejsze, bo są o wiele szybsze ;) - tylko nie można mieć żadnej innej broni w aktywnym użyciu, bo atak zawsze następuje z szybkością najwolniejszej broni.
___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
mah



Dołączył: 29 października 2002
Posty: 164
Skąd: Między Górze

Wysłany: 29 czerwca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Prawdziwa moc futurystycznej broni objawia się jednak dopiero w trybie walki rzeczywistej.
Używając strefów (czyli chodząc na boki) i trzymając wciśnięty klawisz autowalki jesteś praktycznie niepokonany.
No, chyba, że przeciwnik jest zbyt blisko....

___________

Imię twe – Patriota,
Kto nie zna korzeni, ten nie zrozumie
W sercu ogień nie zgasł,
Kto nie z nami, ten przeciw nam !



АРИЯ - Патриот
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 29 czerwca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

dobra gierke przeszedłem... ale co ze skarbem ? próbowałem odszyfrować co to z tego wyszło ale nie udaje mi sie :/ mógłby ktoś mi przytoczyć rozwiązanie ?
___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avonu de Odihs



Dołączył: 9 czerwca 2005
Posty: 164
Skąd: Z grodu Gryfa

Wysłany: 30 czerwca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

A nie było to przypadkiem omówione kilka(naście) postów wcześniej? Jeśli nie, to zajrzyj do działu Magii i Miecza w tej Jaskini, a dokładnie na Wyspę Evermorn :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 30 czerwca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Avonu de Odihs (cytat):
[...]a dokładnie na Wyspę Evermorn :)

A dokładniej 24 kwietnia na Wyspie Evermorn :-).

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avonu de Odihs



Dołączył: 9 czerwca 2005
Posty: 164
Skąd: Z grodu Gryfa

Wysłany: 30 czerwca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Coyote (cytat):
Avonu de Odihs (cytat):
[...]a dokładnie na Wyspę Evermorn :)

A dokładniej 24 kwietnia na Wyspie Evermorn :-).


Chyba 24 czerwca i nie na Wyspę Evermorn, ale do Murmurwoods (czyli w MM8). W MM7 wystarczy być gdzie trzeba w godzinę wiedźm, bez względu na dzień czy miesiąc.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.