Autor |
Wiadomość |
Avonu de Odihs
Dołączył: 9 czerwca 2005 Posty: 164
Skąd: Z grodu Gryfa
|
Wysłany: 4 lipca 2005 Porady
|
|
|
W końcu po kilku godzinach męczarni udało mi się oczyścić Czeluść z nekromantów oraz pewnego osobnika imieniem Tolbeti. I mam kilka porad na temat walki z Tolbetim.
Mój skład drużyny to rycerz, palant, kapłan i mag. Ponieważ kapłan był tylko mistrzem w magii ciała, walka była krwawa, choć szybka.
1. Uaktywniłem wszystkie czary ochrony przed żywiołami oraz tarczę i kamienną skórę
2. Rzuciłem na siebie błogosławieństwo i heroizm (warto jeszcze rzucić pośpiech) + niewidzialność na końcu i wlazłem do środka
3. W domku Tolbetiego jest skrzynia, a w niej pergaminy ochrony przed magią, dnia bogów (bardzo się przydał) oraz wskrzeszenia
4. Walka była w trybie rzeczywistym (wtedy Tolbeti wolniej strzela i gorzej u niego z celnością)
5. Bez strat się nie obyło. Najpierw zginął rycerz (natychmiast wskrzesiłem go zwojem) a potem kapłan. A potem Tolbeti :)
6. Uzbrojenie mojej świty to: rycerz włócznia+miecz (obie zdolności po 7 pkt), palant korbacz+miecz (obie zdolności po 7), kapłan młot+tarcza (obie zdolności po 4), mag dwa sztylety (4)
Walka trwała około 5 min.
Mam nadzieję, że to przyda się komuś w walce z Blaster Guyem :)
Nie opłaca się rzucać czarów. Słabo na niego działają (lub wogóle - paraliż, spowolnienie)
Jeśli zaś macie w drużynie palanta z AM maczugą to walka będzie o wiele łatwiejsza (10% na paraliż przy każdym trafieniu)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Aramil
Dołączył: 1 maja 2005 Posty: 164
Skąd: Naggaroth, kraj mrocznych elfów
|
Wysłany: 5 lipca 2005 Porady
|
|
|
Gdzie jest Starożytna Ojczyzna Trolli ?? (MM8)
Gdzie jest skarb pirata Stanleya (jakiegos tam pirata w każdym będź razie)?? (MM8)
Co robi się z fletem, który znajduje się w grobowcu...no...eeee...w tym grobowcu w Ravenshore :D
Z góry dzięki za odpowiedzi :D
___________ "We are the most civilsed race in the world. We have more exquisite ways to kill than any other."
Lord Vraneth the Cruel , master of Har Ganeth |
|
Powrót do góry
|
|
|
mah
Dołączył: 29 października 2002 Posty: 164
Skąd: Między Górze
|
Wysłany: 5 lipca 2005 Porady
|
|
|
Aramil (cytat): |
Gdzie jest Starożytna Ojczyzna Trolli ?? (MM8)
|
W Murmurwoods, to jest taka jaskinia wokól której kłębi sie bardzo dużo bazyliszków.
Masz ją poprostu oczyścić (są tam jeszcze ogniki).
Aramil (cytat): |
Gdzie jest skarb pirata Stanleya (jakiegos tam pirata w każdym będź razie)?? (MM8)
|
Akurat tego nie pamiętam, ale być może chodzi o baze wypadową piratów na Wyspach Krawego Sztyleta. Tam była jakaś skrytka w ścianie...
Ale to dopiero wtedy gdy dostaniesz rozkaz udania się na Regnę.
Aramil (cytat): |
Co robi się z fletem, który znajduje się w grobowcu...no...eeee...w tym grobowcu w Ravenshore :D
|
Niestety nic.
___________
Imię twe – Patriota,
Kto nie zna korzeni, ten nie zrozumie
W sercu ogień nie zgasł,
Kto nie z nami, ten przeciw nam !
АРИЯ - Патриот |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 5 lipca 2005 Porady
|
|
|
Aramil (cytat): |
Gdzie jest Starożytna Ojczyzna Trolli ?? (MM8) |
Dokładnie na centralnym wschodzie murmurwoods, na skraju krainy.
Aramil (cytat): |
Gdzie jest skarb pirata Stanleya (jakiegos tam pirata w każdym będź razie)?? (MM8) |
O ile dobrze pamiętam chodzi o 6 skrzyń złota ukrytych w dolinie i pilnowanych przez gorgony na splądrowanych pustkowiach - był tam m.in. artefakt należący do owego pirata.
mah (cytat): |
Aramil (cytat): |
Co robi się z fletem, który znajduje się w grobowcu...no...eeee...w tym grobowcu w Ravenshore :D
|
Niestety nic. |
Nie słuchaj go :P. Flet był bezużyteczny w MM6, ale w MM8 już zdecydowanie ma znaczenie (taki trochę easter egg ze strony autorów). Jest w rzeczywistości kluczem do jednego z budynków w Wymiarze Między Wymiarami. Poszukaj i pamiętaj, żeby go *użyć* ;).
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
mah
Dołączył: 29 października 2002 Posty: 164
Skąd: Między Górze
|
Wysłany: 5 lipca 2005 Porady
|
|
|
Z tym fletem, to nie miałem o tym pojęcia :lol:
Ale teraz już wiem.
Natomiast co do skarbu, to już z Aramilem to przedyskutowałem, i doszliśmy do tego samego wniosku 8)
PS. Ten flet to było coś z pomikiem -ręką, czy czymś takim??
___________
Imię twe – Patriota,
Kto nie zna korzeni, ten nie zrozumie
W sercu ogień nie zgasł,
Kto nie z nami, ten przeciw nam !
АРИЯ - Патриот |
|
Powrót do góry
|
|
|
Aramil
Dołączył: 1 maja 2005 Posty: 164
Skąd: Naggaroth, kraj mrocznych elfów
|
Wysłany: 5 lipca 2005 Porady
|
|
|
Czyżby chodziło o ten miecz olbrzyma ??
___________ "We are the most civilsed race in the world. We have more exquisite ways to kill than any other."
Lord Vraneth the Cruel , master of Har Ganeth |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 5 lipca 2005 Porady
|
|
|
zdecydowanie o miecz olbrzyma :)
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Aryene
Dołączył: 22 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...
|
Wysłany: 5 lipca 2005 Porady
|
|
|
Tak, ten miecz w Wymiarze między Wymiarami to budynek owierany fletem :)
EDIT:
Buu... Wyprzedziłeś mnie :P
___________ Najgorzej jest poznać własne bóstwo... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Atlantis
Dołączył: 5 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Misterion
|
Wysłany: 5 lipca 2005 Porady
|
|
|
Czemu dopiero teraz mówicie o flecie?
Ech :(
___________ From delusion lead me to Truth.
From darkness lead me to Light. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Aryene
Dołączył: 22 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...
|
Wysłany: 5 lipca 2005 Porady
|
|
|
Atlantis (cytat): |
Czemu dopiero teraz mówicie o flecie?
Ech :( |
A pytałaś wcześniej? :P
___________ Najgorzej jest poznać własne bóstwo... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Aramil
Dołączył: 1 maja 2005 Posty: 164
Skąd: Naggaroth, kraj mrocznych elfów
|
Wysłany: 5 lipca 2005 Porady
|
|
|
Co robi się w tym laboratorium w Lesie Turleańskim w MM7??? Jakiś quest tam jest czy co??
___________ "We are the most civilsed race in the world. We have more exquisite ways to kill than any other."
Lord Vraneth the Cruel , master of Har Ganeth |
|
Powrót do góry
|
|
|
Aryene
Dołączył: 22 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...
|
Wysłany: 5 lipca 2005 Porady
|
|
|
Jedyną dziwniejszą rzecz jaką można tam znaleźć to amulet Clanckera, ktorego działania mimo wszystko nie stwierdzono. W laboratorium jest za to mnóstwo potężnych odczynników i mikstur, więc opłaca się je zwiedzić zanim zamieszka tam Archibald :)
___________ Najgorzej jest poznać własne bóstwo... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avonu de Odihs
Dołączył: 9 czerwca 2005 Posty: 164
Skąd: Z grodu Gryfa
|
Wysłany: 5 lipca 2005 Porady
|
|
|
Aramil (cytat): |
Co robi się w tym laboratorium w Lesie Turleańskim w MM7??? Jakiś quest tam jest czy co?? |
Quest jest, jeśli podążysz ścieżką ciemności. Trzeba to laboratorium oczyścić dla Archibalda. Poza tym oprócz wspomnianego Amuletu Clanckera (który jest RÓWNIEŻ w Szkole Magii w Bracadzie), w laboratorium jest skrzynia z losowym artefaktem (o ile nie osiągnięto limitu mozliwych artefaktów).
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Aramil
Dołączył: 1 maja 2005 Posty: 164
Skąd: Naggaroth, kraj mrocznych elfów
|
Wysłany: 5 lipca 2005 Porady
|
|
|
Jest coś takiego jak limit artefaktów ??!!
___________ "We are the most civilsed race in the world. We have more exquisite ways to kill than any other."
Lord Vraneth the Cruel , master of Har Ganeth |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avonu de Odihs
Dołączył: 9 czerwca 2005 Posty: 164
Skąd: Z grodu Gryfa
|
Wysłany: 5 lipca 2005 Porady
|
|
|
W MM6-7 jest. W MM8-9 można zdobyć wszystkie artefakty :)
W MM7 można ze zwłok tytanów i smoków "wyciągnąć" maksymalnie 13 artefaktów. Dodatkowe 2-3 znajdują się w: Laboratorium Clankera, Kolonii Zod, Twierdzy Tytanów (nie zawsze :( ) oraz Lincolnie (zazwyczaj wtedy osiągnie się maks. limit artefaktów). Cały czas chodzi o artefakty losowe, a nie te co są stale w tym samym miejscu (skarb obeliksów, nagroda za Arcomage, Płaszcze Baa, Księżyca, Słońca, itd.)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 5 lipca 2005 Porady
|
|
|
Aryene (cytat): |
Jedyną dziwniejszą rzecz jaką można tam znaleźć to amulet Clanckera, ktorego działania mimo wszystko nie stwierdzono. |
Nie jestem do końca pewien, ale ten amulet zwiększa punkty do alchemii, choć to może tylko takie pogłoski :P.
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avonu de Odihs
Dołączył: 9 czerwca 2005 Posty: 164
Skąd: Z grodu Gryfa
|
Wysłany: 5 lipca 2005 Porady
|
|
|
W teorii ten amulet poprawia alchemię, w praktyce nic nie robi. (chyba ktoś o tym już wspominał na tym forum).
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 5 lipca 2005 Porady
|
|
|
Owszem, testowałem to i wyniki były zerowe.
Być może w oryginalnej i niepatchowanej wersji ta premia rzeczywiście istniała. Czytałem w jakimś poradniku (do angielskiej wersji właśnie), że amulet Clanckera dawał +15 premii do alchemii.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn
Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 7 lipca 2005 Porady
|
|
|
kogo najlepiej stworzyć (waszym zdaniem) jako postać główną w ósmej części?
Mój typ - troll.
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avonu de Odihs
Dołączył: 9 czerwca 2005 Posty: 164
Skąd: Z grodu Gryfa
|
Wysłany: 7 lipca 2005 Porady
|
|
|
Stwórz taka postac, z którą będziesz się mógł identyfikować. Wtedy przyjemniej się gra. Choć na początek dobry jest rycerz, troll bądź minotaur (łatwo rozprawiają się z wrogami), a najgorszy jest chyba wampir (najtrudniej nim się gra na początku gry, później jest już lepiej).
Ja sam grałem Mroczną Elfką (co niektórzy wiedzą czemu :D )
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 7 lipca 2005 Porady
|
|
|
Avonu de Odihs (cytat): |
a najgorszy jest chyba wampir (najtrudniej nim się gra).
|
Pozwolę się z tym nie zgodzić. Wampirem gra się najlepiej i najprzyjemniej. Jest dobrym wojownikiem, ma zdolności wampira bardzo fajne, przykładowo: Odporność na ataki fizyczne(AM). Ale każdy ma swoje gusta :D.
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avonu de Odihs
Dołączył: 9 czerwca 2005 Posty: 164
Skąd: Z grodu Gryfa
|
Wysłany: 7 lipca 2005 Porady
|
|
|
Coyote (cytat): |
Avonu de Odihs (cytat): |
a najgorszy jest chyba wampir (najtrudniej nim się gra).
|
Wampirem gra się najlepiej i najprzyjemniej. Jest dobrym wojownikiem, ma zdolności wampira bardzo fajne, przykładowo: Odporność na ataki fizyczne(AM). |
Wiedziałem, że ktoś sie przyczepi mojego opisu wampira. Najtrudniej nim się gra na POCZĄTKU gry (zaraz poprawię mój poprzedni post). Później już lepiej, zwłaszcza jak pozna się Formę mgły lub Lewitację. No i jeszcze ten wspaniały śpiew wampirki (zawszę ją brałem do drużyny).
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Aryene
Dołączył: 22 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...
|
Wysłany: 7 lipca 2005 Porady
|
|
|
Dla mnie właściwie nie ma róznicy jaką postac wybieram na początku. Dwa razy gralam nekromantą, bo z tajemniczych źrodeł dowiedziałam się o 50-poziomowej Cauri. Teraz kiedy mam w grze większą wprawę, spokojnie wybieram elfa rezygnując z Cauri :)
___________ Najgorzej jest poznać własne bóstwo... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Aramil
Dołączył: 1 maja 2005 Posty: 164
Skąd: Naggaroth, kraj mrocznych elfów
|
Wysłany: 7 lipca 2005 Porady
|
|
|
Avonu de Odihs (cytat): |
Ja sam grałem Mroczną Elfką (co niektórzy wiedzą czemu :D ) |
No to widze że mam bratnią dusze :D kocham mroczne elfy: MM8, WHFB(nikt pewnie nie wie co to jest :/ )
___________ "We are the most civilsed race in the world. We have more exquisite ways to kill than any other."
Lord Vraneth the Cruel , master of Har Ganeth |
|
Powrót do góry
|
|
|
Mortai
Dołączył: 7 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Bogate Miasto Hanzetyckie
|
Wysłany: 12 sierpnia 2005 Porady
|
|
|
Avonu de Odihs (cytat): |
W MM6-7 jest. W MM8-9 można zdobyć wszystkie artefakty :)
W MM7 można ze zwłok tytanów i smoków "wyciągnąć" maksymalnie 13 artefaktów. Dodatkowe 2-3 znajdują się w: Laboratorium Clankera, Kolonii Zod, Twierdzy Tytanów (nie zawsze :( ) oraz Lincolnie (zazwyczaj wtedy osiągnie się maks. limit artefaktów). Cały czas chodzi o artefakty losowe, a nie te co są stale w tym samym miejscu (skarb obeliksów, nagroda za Arcomage, Płaszcze Baa, Księżyca, Słońca, itd.) |
Chyba się nie mogę zgodzić. MIałem więcej artefaktów jedną drużyną, o ile sobie przypominam, to miałem wszystkie, a niektórych więcej niż 1.
___________ HoMM sweet HoMM
Powiedzcie, kogo mam zlikwidować. Z chęcią pomogę... :) |
|
Powrót do góry
|
|
|