Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-05-2 13:37:44
Autor Wiadomość
Avonu de Odihs



Dołączył: 9 czerwca 2005
Posty: 164
Skąd: Z grodu Gryfa

Wysłany: 4 lipca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

W końcu po kilku godzinach męczarni udało mi się oczyścić Czeluść z nekromantów oraz pewnego osobnika imieniem Tolbeti. I mam kilka porad na temat walki z Tolbetim.
Mój skład drużyny to rycerz, palant, kapłan i mag. Ponieważ kapłan był tylko mistrzem w magii ciała, walka była krwawa, choć szybka.
1. Uaktywniłem wszystkie czary ochrony przed żywiołami oraz tarczę i kamienną skórę
2. Rzuciłem na siebie błogosławieństwo i heroizm (warto jeszcze rzucić pośpiech) + niewidzialność na końcu i wlazłem do środka
3. W domku Tolbetiego jest skrzynia, a w niej pergaminy ochrony przed magią, dnia bogów (bardzo się przydał) oraz wskrzeszenia
4. Walka była w trybie rzeczywistym (wtedy Tolbeti wolniej strzela i gorzej u niego z celnością)
5. Bez strat się nie obyło. Najpierw zginął rycerz (natychmiast wskrzesiłem go zwojem) a potem kapłan. A potem Tolbeti :)
6. Uzbrojenie mojej świty to: rycerz włócznia+miecz (obie zdolności po 7 pkt), palant korbacz+miecz (obie zdolności po 7), kapłan młot+tarcza (obie zdolności po 4), mag dwa sztylety (4)
Walka trwała około 5 min.

Mam nadzieję, że to przyda się komuś w walce z Blaster Guyem :)
Nie opłaca się rzucać czarów. Słabo na niego działają (lub wogóle - paraliż, spowolnienie)
Jeśli zaś macie w drużynie palanta z AM maczugą to walka będzie o wiele łatwiejsza (10% na paraliż przy każdym trafieniu)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aramil



Dołączył: 1 maja 2005
Posty: 164
Skąd: Naggaroth, kraj mrocznych elfów

Wysłany: 5 lipca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Gdzie jest Starożytna Ojczyzna Trolli ?? (MM8)

Gdzie jest skarb pirata Stanleya (jakiegos tam pirata w każdym będź razie)?? (MM8)

Co robi się z fletem, który znajduje się w grobowcu...no...eeee...w tym grobowcu w Ravenshore :D

Z góry dzięki za odpowiedzi :D

___________
"We are the most civilsed race in the world. We have more exquisite ways to kill than any other."
Lord Vraneth the Cruel , master of Har Ganeth
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
mah



Dołączył: 29 października 2002
Posty: 164
Skąd: Między Górze

Wysłany: 5 lipca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Aramil (cytat):
Gdzie jest Starożytna Ojczyzna Trolli ?? (MM8)

W Murmurwoods, to jest taka jaskinia wokól której kłębi sie bardzo dużo bazyliszków.
Masz ją poprostu oczyścić (są tam jeszcze ogniki).
Aramil (cytat):

Gdzie jest skarb pirata Stanleya (jakiegos tam pirata w każdym będź razie)?? (MM8)

Akurat tego nie pamiętam, ale być może chodzi o baze wypadową piratów na Wyspach Krawego Sztyleta. Tam była jakaś skrytka w ścianie...
Ale to dopiero wtedy gdy dostaniesz rozkaz udania się na Regnę.
Aramil (cytat):

Co robi się z fletem, który znajduje się w grobowcu...no...eeee...w tym grobowcu w Ravenshore :D

Niestety nic.

___________

Imię twe – Patriota,
Kto nie zna korzeni, ten nie zrozumie
W sercu ogień nie zgasł,
Kto nie z nami, ten przeciw nam !



АРИЯ - Патриот
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 5 lipca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Aramil (cytat):
Gdzie jest Starożytna Ojczyzna Trolli ?? (MM8)


Dokładnie na centralnym wschodzie murmurwoods, na skraju krainy.

Aramil (cytat):
Gdzie jest skarb pirata Stanleya (jakiegos tam pirata w każdym będź razie)?? (MM8)


O ile dobrze pamiętam chodzi o 6 skrzyń złota ukrytych w dolinie i pilnowanych przez gorgony na splądrowanych pustkowiach - był tam m.in. artefakt należący do owego pirata.

mah (cytat):
Aramil (cytat):

Co robi się z fletem, który znajduje się w grobowcu...no...eeee...w tym grobowcu w Ravenshore :D

Niestety nic.


Nie słuchaj go :P. Flet był bezużyteczny w MM6, ale w MM8 już zdecydowanie ma znaczenie (taki trochę easter egg ze strony autorów). Jest w rzeczywistości kluczem do jednego z budynków w Wymiarze Między Wymiarami. Poszukaj i pamiętaj, żeby go *użyć* ;).

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
mah



Dołączył: 29 października 2002
Posty: 164
Skąd: Między Górze

Wysłany: 5 lipca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Z tym fletem, to nie miałem o tym pojęcia :lol:
Ale teraz już wiem.

Natomiast co do skarbu, to już z Aramilem to przedyskutowałem, i doszliśmy do tego samego wniosku 8)

PS. Ten flet to było coś z pomikiem -ręką, czy czymś takim??

___________

Imię twe – Patriota,
Kto nie zna korzeni, ten nie zrozumie
W sercu ogień nie zgasł,
Kto nie z nami, ten przeciw nam !



АРИЯ - Патриот
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aramil



Dołączył: 1 maja 2005
Posty: 164
Skąd: Naggaroth, kraj mrocznych elfów

Wysłany: 5 lipca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Czyżby chodziło o ten miecz olbrzyma ??
___________
"We are the most civilsed race in the world. We have more exquisite ways to kill than any other."
Lord Vraneth the Cruel , master of Har Ganeth
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 5 lipca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

zdecydowanie o miecz olbrzyma :)
___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aryene



Dołączył: 22 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...

Wysłany: 5 lipca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Tak, ten miecz w Wymiarze między Wymiarami to budynek owierany fletem :)

EDIT:
Buu... Wyprzedziłeś mnie :P

___________
Najgorzej jest poznać własne bóstwo...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Atlantis



Dołączył: 5 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Misterion

Wysłany: 5 lipca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Czemu dopiero teraz mówicie o flecie?
Ech :(

___________
From delusion lead me to Truth.
From darkness lead me to Light.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aryene



Dołączył: 22 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...

Wysłany: 5 lipca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Atlantis (cytat):
Czemu dopiero teraz mówicie o flecie?
Ech :(


A pytałaś wcześniej? :P

___________
Najgorzej jest poznać własne bóstwo...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aramil



Dołączył: 1 maja 2005
Posty: 164
Skąd: Naggaroth, kraj mrocznych elfów

Wysłany: 5 lipca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Co robi się w tym laboratorium w Lesie Turleańskim w MM7??? Jakiś quest tam jest czy co??
___________
"We are the most civilsed race in the world. We have more exquisite ways to kill than any other."
Lord Vraneth the Cruel , master of Har Ganeth
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aryene



Dołączył: 22 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...

Wysłany: 5 lipca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Jedyną dziwniejszą rzecz jaką można tam znaleźć to amulet Clanckera, ktorego działania mimo wszystko nie stwierdzono. W laboratorium jest za to mnóstwo potężnych odczynników i mikstur, więc opłaca się je zwiedzić zanim zamieszka tam Archibald :)
___________
Najgorzej jest poznać własne bóstwo...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avonu de Odihs



Dołączył: 9 czerwca 2005
Posty: 164
Skąd: Z grodu Gryfa

Wysłany: 5 lipca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Aramil (cytat):
Co robi się w tym laboratorium w Lesie Turleańskim w MM7??? Jakiś quest tam jest czy co??


Quest jest, jeśli podążysz ścieżką ciemności. Trzeba to laboratorium oczyścić dla Archibalda. Poza tym oprócz wspomnianego Amuletu Clanckera (który jest RÓWNIEŻ w Szkole Magii w Bracadzie), w laboratorium jest skrzynia z losowym artefaktem (o ile nie osiągnięto limitu mozliwych artefaktów).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aramil



Dołączył: 1 maja 2005
Posty: 164
Skąd: Naggaroth, kraj mrocznych elfów

Wysłany: 5 lipca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Jest coś takiego jak limit artefaktów ??!!
___________
"We are the most civilsed race in the world. We have more exquisite ways to kill than any other."
Lord Vraneth the Cruel , master of Har Ganeth
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avonu de Odihs



Dołączył: 9 czerwca 2005
Posty: 164
Skąd: Z grodu Gryfa

Wysłany: 5 lipca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

W MM6-7 jest. W MM8-9 można zdobyć wszystkie artefakty :)
W MM7 można ze zwłok tytanów i smoków "wyciągnąć" maksymalnie 13 artefaktów. Dodatkowe 2-3 znajdują się w: Laboratorium Clankera, Kolonii Zod, Twierdzy Tytanów (nie zawsze :( ) oraz Lincolnie (zazwyczaj wtedy osiągnie się maks. limit artefaktów). Cały czas chodzi o artefakty losowe, a nie te co są stale w tym samym miejscu (skarb obeliksów, nagroda za Arcomage, Płaszcze Baa, Księżyca, Słońca, itd.)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 5 lipca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Aryene (cytat):
Jedyną dziwniejszą rzecz jaką można tam znaleźć to amulet Clanckera, ktorego działania mimo wszystko nie stwierdzono.

Nie jestem do końca pewien, ale ten amulet zwiększa punkty do alchemii, choć to może tylko takie pogłoski :P.

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avonu de Odihs



Dołączył: 9 czerwca 2005
Posty: 164
Skąd: Z grodu Gryfa

Wysłany: 5 lipca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

W teorii ten amulet poprawia alchemię, w praktyce nic nie robi. (chyba ktoś o tym już wspominał na tym forum).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 5 lipca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Owszem, testowałem to i wyniki były zerowe.

Być może w oryginalnej i niepatchowanej wersji ta premia rzeczywiście istniała. Czytałem w jakimś poradniku (do angielskiej wersji właśnie), że amulet Clanckera dawał +15 premii do alchemii.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 7 lipca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

kogo najlepiej stworzyć (waszym zdaniem) jako postać główną w ósmej części?
Mój typ - troll.

___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avonu de Odihs



Dołączył: 9 czerwca 2005
Posty: 164
Skąd: Z grodu Gryfa

Wysłany: 7 lipca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Stwórz taka postac, z którą będziesz się mógł identyfikować. Wtedy przyjemniej się gra. Choć na początek dobry jest rycerz, troll bądź minotaur (łatwo rozprawiają się z wrogami), a najgorszy jest chyba wampir (najtrudniej nim się gra na początku gry, później jest już lepiej).
Ja sam grałem Mroczną Elfką (co niektórzy wiedzą czemu :D )
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 7 lipca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Avonu de Odihs (cytat):
a najgorszy jest chyba wampir (najtrudniej nim się gra).

Pozwolę się z tym nie zgodzić. Wampirem gra się najlepiej i najprzyjemniej. Jest dobrym wojownikiem, ma zdolności wampira bardzo fajne, przykładowo: Odporność na ataki fizyczne(AM). Ale każdy ma swoje gusta :D.

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avonu de Odihs



Dołączył: 9 czerwca 2005
Posty: 164
Skąd: Z grodu Gryfa

Wysłany: 7 lipca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Coyote (cytat):
Avonu de Odihs (cytat):
a najgorszy jest chyba wampir (najtrudniej nim się gra).

Wampirem gra się najlepiej i najprzyjemniej. Jest dobrym wojownikiem, ma zdolności wampira bardzo fajne, przykładowo: Odporność na ataki fizyczne(AM).


Wiedziałem, że ktoś sie przyczepi mojego opisu wampira. Najtrudniej nim się gra na POCZĄTKU gry (zaraz poprawię mój poprzedni post). Później już lepiej, zwłaszcza jak pozna się Formę mgły lub Lewitację. No i jeszcze ten wspaniały śpiew wampirki (zawszę ją brałem do drużyny).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aryene



Dołączył: 22 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...

Wysłany: 7 lipca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Dla mnie właściwie nie ma róznicy jaką postac wybieram na początku. Dwa razy gralam nekromantą, bo z tajemniczych źrodeł dowiedziałam się o 50-poziomowej Cauri. Teraz kiedy mam w grze większą wprawę, spokojnie wybieram elfa rezygnując z Cauri :)
___________
Najgorzej jest poznać własne bóstwo...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aramil



Dołączył: 1 maja 2005
Posty: 164
Skąd: Naggaroth, kraj mrocznych elfów

Wysłany: 7 lipca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Avonu de Odihs (cytat):
Ja sam grałem Mroczną Elfką (co niektórzy wiedzą czemu :D )


No to widze że mam bratnią dusze :D kocham mroczne elfy: MM8, WHFB(nikt pewnie nie wie co to jest :/ )

___________
"We are the most civilsed race in the world. We have more exquisite ways to kill than any other."
Lord Vraneth the Cruel , master of Har Ganeth
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mortai



Dołączył: 7 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Bogate Miasto Hanzetyckie

Wysłany: 12 sierpnia 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Avonu de Odihs (cytat):
W MM6-7 jest. W MM8-9 można zdobyć wszystkie artefakty :)
W MM7 można ze zwłok tytanów i smoków "wyciągnąć" maksymalnie 13 artefaktów. Dodatkowe 2-3 znajdują się w: Laboratorium Clankera, Kolonii Zod, Twierdzy Tytanów (nie zawsze :( ) oraz Lincolnie (zazwyczaj wtedy osiągnie się maks. limit artefaktów). Cały czas chodzi o artefakty losowe, a nie te co są stale w tym samym miejscu (skarb obeliksów, nagroda za Arcomage, Płaszcze Baa, Księżyca, Słońca, itd.)



Chyba się nie mogę zgodzić. MIałem więcej artefaktów jedną drużyną, o ile sobie przypominam, to miałem wszystkie, a niektórych więcej niż 1.

___________
HoMM sweet HoMM

Powiedzcie, kogo mam zlikwidować. Z chęcią pomogę... :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.