Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-05-2 5:13:03
Autor Wiadomość
Ronald



Dołączył: 11 lutego 2003
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 23 lutego 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Jak przejśc laboratorium Clancera. Mam na myśli ten ostatni ukryty pokój, nie wiem jak do niego wejść.
___________
Wszystko co ma swój początek ma też swój koniec.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aryene



Dołączył: 22 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...

Wysłany: 23 lutego 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Hmm... Z tego co sobie przypominam w jednej z półek na książki, niedaleko wejścia i ukrytych drzwi w bibliotece, jest ukryty przycisk, chyba że nie o to przejście Ci chodzi :)
___________
Najgorzej jest poznać własne bóstwo...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Misza



Dołączył: 31 sierpnia 2000
Posty: 164
Skąd: okolice Warszawy

Wysłany: 23 lutego 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Dokładnie tak. Na regale z książkami jedna z nich lekko wystaje - tak samo jak w Nawiedzonym Dworze w Kurhanach. Trochę ciężko ją wypatrzeć, ale chyba sobie poradzisz :)
___________
Ludzie nie potykają się o góry, lecz o kretowiska...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aryene



Dołączył: 22 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...

Wysłany: 24 lutego 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

A skoro już o Clancerze mowa, to i ja mam pytanie :razz: Czy zauważył ktoś jakiekolwiek, widoczne działanie amuletu Clancera, który to podobno ma zwiększać umiejętności alchemiczne noszącego? To samo tyczy się Duchowego Pierścienia - ma on zwiększać połączenie włąściciela z duchem, czy coś w tym stylu, a nie robi, jak mi się wydaje, absolutnie nic. No i Skrzaci Pierścień - sytuacja podobna, do powyższych :razz:
___________
Najgorzej jest poznać własne bóstwo...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 25 lutego 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Hmmm....... przeprowadziłem mały test z tym amuletem.... usunąłem cały ekwipunek z postaci (na wszelki wypadek - aby nie było żadnej innej premii do alchemii) i porównałem moc tworzonych eliksirów z amuletem i bez amuletu...

były faktycznie takie same...

Co do pierścieni, to nie testowałem, ale zdaję mi się, że kiedyś próbowałem używać czarów odpowiednich magii bez nich i z nimi... i faktycznie różnica była... choć to równie dobrze mógł być przypadek.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aryene



Dołączył: 22 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...

Wysłany: 25 lutego 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Duchowy pierścień przetestowałam w taki sam sposób i nie zauważyłam żadnych efektów. Są zresztą przecież pierścienie, amulety, które zwiększają efekty zaklęć magii, więc tworzenie czegoś takiego jako przedmiotu niezwykłego mijało by sie z celem.

Jeśli ktoś chciałby to sprawdzić skrzaci pierścień można znaleźć w pałacu pod wzgórzem, a duchowy bodajże w nawiedzonej posiadłości, w dolinie kurhanów :)

Ale te przedmioty to mają na celu chyba jednynie pomęczyć gracza :razz:

___________
Najgorzej jest poznać własne bóstwo...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ronald



Dołączył: 11 lutego 2003
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 25 lutego 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Skrzaci pierścień z kluczem skrzatów otwierają przejście w pałacu skrzatów gdzieś tam przy tym drzewie na końcu
___________
Wszystko co ma swój początek ma też swój koniec.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aryene



Dołączył: 22 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...

Wysłany: 25 lutego 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Sprzeczać się nie bedę, bo nigdy dokładnie nie sprawdziłam, jakkolwiek wydaje mi się, że jedynie klucz jest potrzebny do otwarcia tego przejścia. Chyba dopiero za drugim razem, kiedy przechodziłam grę, odkryłam skrzynię z pierścieniem, ale za to głowy także nie dam :)
___________
Najgorzej jest poznać własne bóstwo...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ronald



Dołączył: 11 lutego 2003
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 2 marca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Jak w MM 8 zniszczyć szkieletornie, albo ten kociołek chyba mrocznego cienia. Nie wiem czy to jest błąd: mam 2 smoki, wybiłem wszystkich łowców na zewnątrz zamku i smok nie chce mi dać awansu na wielkie żmije. Podobno ten miecz jakiegoś tam zabójcy cza odnieść władcy smoków, ale nie mam jusch u niego żadnej opcji, a miecz mam w eq i odnisłem jajo smoka smokom. Pomocy!!!
___________
Wszystko co ma swój początek ma też swój koniec.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aryene



Dołączył: 22 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...

Wysłany: 2 marca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Musisz wybić również łowców w ich twierdzy, ich pomocników i tych z obozu poza "miastem" też. Upewnij się czy wszędzie wewnątrz masz "zielone światło" i że nikt Ci nie uciekł na zewnątrz.

Żeby zniszczyć szkieletor musisz mieć w drużynie tego słabego kleryka Dysona Leylanda, czy jakoś tak i zamknąć drzwi przez które wszedłeś (chodzi o barykadę, kombinacja dźwigni). Następnie wybić wszystko co znajduje się w sali i powinno zadziałać, ale jeszcze to sprawdzę.

Z kociołkiem muszę się upewnić, bo dokładnie nie pamiętam, a nie chcę czegoć pozmyślać :) Oczywiście tu również musisz ciągnąć za sobą Dysona zabranego z gildii nekromantów.

___________
Najgorzej jest poznać własne bóstwo...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Misza



Dołączył: 31 sierpnia 2000
Posty: 164
Skąd: okolice Warszawy

Wysłany: 2 marca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Do kociołka też trza mieć ze sobą Dysona - tylko on widzi ukryty przełącznik otwierający tajne drzwi w (jak dobrze pamiętm) świątyni słońca.
___________
Ludzie nie potykają się o góry, lecz o kretowiska...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
mah



Dołączył: 29 października 2002
Posty: 164
Skąd: Między Górze

Wysłany: 2 marca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

U nekromantów banalnie jest zniszczyć szkieletornie, obejdzie się nawet bez walki, przez co quest ten nie wymaga mocnych postaci.
Jeśli dobrze pamiętam, to po zejściu na najniższy poziom w szkieletorni wyskakiwały na ciebie wampiry. Wtedy zapisywało się grę i robiło ponowne wczytanie, i czerwoni przeciwnicy znów robili się zieloni 8)

A co do kociołka,hmm.. chyba masz racje Misza, może dlatego tylko raz udało mi się zrobić tę misje :D

___________

Imię twe – Patriota,
Kto nie zna korzeni, ten nie zrozumie
W sercu ogień nie zgasł,
Kto nie z nami, ten przeciw nam !



АРИЯ - Патриот
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ronald



Dołączył: 11 lutego 2003
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 2 marca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

A jeśli chodzi o te smoki to mój kumpel nie wybijał tych łowców w twierdzy, ale miecz oddał zanim zaniósł jajo smoka do smoków i ma 2 żmije, a ja dalej mam normalne.
___________
Wszystko co ma swój początek ma też swój koniec.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mortai



Dołączył: 7 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Bogate Miasto Hanzetyckie

Wysłany: 7 marca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Ano ja też muszę podziękować, za podpowiedź co do tego kociołka. Też go znaleźć nie mogłem.
___________
HoMM sweet HoMM

Powiedzcie, kogo mam zlikwidować. Z chęcią pomogę... :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aryene



Dołączył: 22 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...

Wysłany: 7 marca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Ronald (cytat):
A jeśli chodzi o te smoki to mój kumpel nie wybijał tych łowców w twierdzy, ale miecz oddał zanim zaniósł jajo smoka do smoków i ma 2 żmije, a ja dalej mam normalne.


Widzisz, tu jest mowa o trzech różnych misjach, choć w pewien sposób ze sobą połączonych. Dwie z nich zleca smoczy szef (nie pamiętam imienia), jedną inny smok w grocie. Misja z jajem potrzebna jest do zawarcia sojuszu ze smokami (jesli to jej wybierzemy), wybicie wszystkich łowców zleca nam inny smok, a by uzyskać awans na Wielkiego Żmija nalezy przynieść miecz Whistlebone'a szefowi smoków. Łączy się to oczywiście z wybijaniem łowców wąwozie. Nigdy nie miałam problemów z błędem dotyczącym tych misji, ale nie nie da się ich wykluczyć.

___________
Najgorzej jest poznać własne bóstwo...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ronald



Dołączył: 11 lutego 2003
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 7 marca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzi o smoki to musiałem oddać miecz. TYlko, że nie zwróciłem uwagi na to że szefo smoków jest w gildi kupieckiej i tam cza mu było odnieść miecz i on awansował smoki. Jakie są odpowiedzi na 2 i 3 zagadkę niszczyciela i gdzie moge znależć elfa na 50lvl (wszystkich innych jusch znalazłem). I jaka jest was najlepsza drużyna? Ja mam 2 smoki, siebie kapłana, licza tego co zadanie na licza dawał (spox) i rycerza
___________
Wszystko co ma swój początek ma też swój koniec.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aryene



Dołączył: 22 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...

Wysłany: 7 marca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

1. Zagadki (nie znam kolejności, ale chyba się domyślisz) - jajo, wewnątrz, więzienie. Poza tym, nikt nie każe siedzieć i przez trzy godziny wpisywać odpowiednich słów. W Ravenshore, w domu kupieckim można znaleźć zwój z odpowiedziami :)

2. Cauri Blackthorne - w Murmurwoods. Potrzebna do wykonania zadania na promocję dla elfów. Jak się postarasz to możesz mieć ją już na samym początku.

3. Drużyna - ja elf, smok Ithilgore, Devlin licz, wampir Elzbeth i kleryk Frederick. Ew. wampir do wymiany na potrzebnych do misji.

___________
Najgorzej jest poznać własne bóstwo...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mortai



Dołączył: 7 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Bogate Miasto Hanzetyckie

Wysłany: 8 marca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Po kolei to chyba: więzienie wewnątrz i jajko. Co do mojej drużyny to mam Trolla (własny) dwa smoki lisza i rycerza. A wiecie co się staje, gdy zostanie się najlepszym łowcą nagród? (nie wiem jaki jest ostatni stopień, dlatego napisałem najlepszym)
___________
HoMM sweet HoMM

Powiedzcie, kogo mam zlikwidować. Z chęcią pomogę... :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ronald



Dołączył: 11 lutego 2003
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 10 marca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

w MM8 jak znależć króla jednorożców i do czego służy diadem druidów?
___________
Wszystko co ma swój początek ma też swój koniec.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aryene



Dołączył: 22 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...

Wysłany: 10 marca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Król jednorożców pojawia się w Murmurwoods 24 czerwca o 9.00 rano.
___________
Najgorzej jest poznać własne bóstwo...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mortai



Dołączył: 7 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Bogate Miasto Hanzetyckie

Wysłany: 14 marca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Mi się wydaje, że Diadem Druidów nie służy do niczego:(, ale mogę się mylić.
___________
HoMM sweet HoMM

Powiedzcie, kogo mam zlikwidować. Z chęcią pomogę... :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Atlantis



Dołączył: 5 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Misterion

Wysłany: 21 marca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Ja.. ja się zgubiłam.. dawno nie grałam i się zasiałam.. mam kilka rozpoczętych misji, np misję dot. sojuszu z wampirami oraz jednocześnie z klerykami :? Okazało się że nie mogę skończyć ani jednej ani drugiej.. ok.. odświeżę inf. o grze i zasięgnę pomocy :wink:
___________
From delusion lead me to Truth.
From darkness lead me to Light.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 21 marca 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

patrz wyżej. zostało to już opisane. Chodzi o transformator szkieletów lub kociołek mrocznego cienia. Do wykonania któregokolwiek z tych zadań potrzebujesz kleryka, którego znajdziesz w gildii nekromantów.
___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mortai



Dołączył: 7 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Bogate Miasto Hanzetyckie

Wysłany: 11 kwietnia 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

No to... wiecie, czy Diadem Druidów coś "daje"?
___________
HoMM sweet HoMM

Powiedzcie, kogo mam zlikwidować. Z chęcią pomogę... :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 11 kwietnia 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

poszukałem trochę info o tym - według większości źródeł - NIC nie daje - taki odpowiednik fletu w MM6 chyba po to, aby gracze przez wieczność myśleli, że jednak do czegoś służy ;) (zwłaszcza, że ten sam flet powrócił właśnie w MM8 i tym razem się już do czegoś przydał :P)

ale według jednego ze źródeł - podobno bez tego przedmiotu nie pojawia się król jednorożców z zagadki obeliskowej - nie sprawdziłem jednak tego.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.