Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-05-2 12:39:24
Autor Wiadomość
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 23 stycznia 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

aaa.... to zależy. Widzisz - normalnie NIE widziałem miejsca, po którym kliknięciu widać byłoby niestandardowy, ale poprawnie napisany opis.

przez 'niestandardowy' rozumiemy to, że pojawia się jakas nazwa zamku czy czegoś, pomimo, że np klikamy na biblioteczkę. Kiedyś próbowałem poskładać te 'brakujące litery' w jakieś słowo, ale albo miałem za mało liter, albo faktycznie to jakiś błąd jest.

A... a z tą fontanną w Celeste to sprawdziłem - to akurat nie jest błąd. Z fontanny można napić się raz i dodaje ona postaci zwiększenie na stałe limitu punktów magii i punktów życia o 5, a dodatkowo tymczasowo +25 do wszystkich odporności.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mortai



Dołączył: 7 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Bogate Miasto Hanzetyckie

Wysłany: 24 stycznia 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Przydatne... Swoją drogą producenci mogliby się lepiej postarać...
___________
HoMM sweet HoMM

Powiedzcie, kogo mam zlikwidować. Z chęcią pomogę... :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anthon



Dołączył: 19 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Minoc

Wysłany: 24 stycznia 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

A ja mam [banalny zapewne] problem - mianowicie nie potrafie znalezc transformatora szkieletow w gildii nekromantow w shadowspire :/ Jestem w jakies kompnacie z dziwna konstrukcja powyzej mnie, jednak to chyba nie to ;p Pomocy! :)

EDIT: chyba juz wiem jak to zrobic, ale ten kaplan swiatla ginie w walce zawsze :/ Zdobylem tez kociolek,ale ze wczesniej namieszalem w gildii to teraz sala tronowa jest zamknieta:D No coz.. ide walczyc ;]
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 24 stycznia 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

- jeżeli chcesz wykonać zadanie z kociołkiem, to nie będziesz mógł wykonać zadania z transformatorem szkieletów i vice versa.

- ta konstrukcja powyżej ciebie to raczej właśnie transformator (o ile to taka duża grota, a wcześniej bylo tam mnóstwo szkieletów)

- aby zniszczyć transformator ten kleryk, co ci jest potrzebny do obu misji musi być koniecznie *żywy*. Musisz też zamknąć za sobą drzwi i zasuwę.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anthon



Dołączył: 19 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Minoc

Wysłany: 24 stycznia 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Ehehe latwo sie mowi :D A mnie ciagle zabija jakis mistrz nekromancji czy ktos taki ;] ale bede probowal! :p Dzieki za zainteresowanie sie sprawa ;]
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rabican



Dołączył: 21 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: wioska Cecenowo w północnym Avlee (to prawda, że ludzie porozumiewają się tam za pomocą chrzą

Wysłany: 25 stycznia 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Mistrzowie Nekromancji to faktycznie bardzo wkurzający goście (ja do nich należę...), ale skoro ja zabiłem w MM7 Smoka będąc na pierwszym poziomie doświadczenia (albo na drugim... ewentualnie na trzecim...), to i tego palanta można zatłuc.
___________
Nie mam strony w necie, jednak pozwolę sobie tu (bo gdzież lepsze miejsce?) zareklamować stronę Acida, czyli Kwasową Grotę, którą znaleźć można pod adresem www.acidcave.prv.pl . Polecam ją tym, którzy uważają, że science fiction do serii MM nie pasuje.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aryene



Dołączył: 22 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...

Wysłany: 25 stycznia 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Masz na myśli tego w jaskini na szmaragdowej wyspie? Jak to zrobiłeś? Chyba nie latałeś przez kilka godzin (naszych), w kółko, prawda?

A co do mistrza nekromancji polecam odbicie bólu, rozproszyć jego odpbicie bólu, i walić mieczykiem. W ostateczności możesz postrac się, aby ten tragiczny kleryk był nieprzytomny, i go nie cucić. U mnie zadziałało, dopiero po wszystkich walkach go uleczyłam i problem z głowy :)

___________
Najgorzej jest poznać własne bóstwo...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anthon



Dołączył: 19 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Minoc

Wysłany: 25 stycznia 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

poradzilem sobie troszke chamsko ale juz nic nie pomagalo ;] Wykorzystalem bug (bo to chyba bug) i bilem go jak stal przyscianie co zablokowalo jego pociskie skierowane w moja strone ;]. Dzieki za zainteresowanie wszystkim ;]
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rabican



Dołączył: 21 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: wioska Cecenowo w północnym Avlee (to prawda, że ludzie porozumiewają się tam za pomocą chrzą

Wysłany: 26 stycznia 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

To rozwiązanie wcale nie jest chamskie, ale praktyczne. Zwłaszcza w MM6 (patrz Castle Kriegspire).

Aryene (cytat):
Masz na myśli tego w jaskini na szmaragdowej wyspie? Jak to zrobiłeś? Chyba nie latałeś przez kilka godzin (naszych), w kółko, prawda?


Chyba gdzieś już o tym pisałem, ale chętnie powtórzę. Wystarczy wejść do jaskini w turówce. Następnie save i łup gada z różdżki (od Mr Malwicka, minimum 31 strzałów). Więcej niż 25 obrażeń? Save. Mniej? Load. Smok zabił Ci kogoś z teamu lub doprowadził do nieprzytomności? Load. Gdy różdżka się skończy, to kontynuować, ale z łukami i czarami oraz na zasadzie 'jak Smok został choćby lekko trafiony, a my żyjemy, to save'. Po śmierci bestii podbiegamy do truchła i save. Klik na zwłoki. Dostaliśmy jakiś przedmiot + sporo złota? Load. Dostaliśmy jakiś przedmiot + sporo złota, a ciało jak leżało, tak leży? Save. I tak w kółko.

Obecnie zaprzestałem jednak tego z dwóch powodów (o nich też już pisałem):
1) Gra staje się za prosta.
2) Smoki stają się coraz rzadsze.

___________
Nie mam strony w necie, jednak pozwolę sobie tu (bo gdzież lepsze miejsce?) zareklamować stronę Acida, czyli Kwasową Grotę, którą znaleźć można pod adresem www.acidcave.prv.pl . Polecam ją tym, którzy uważają, że science fiction do serii MM nie pasuje.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aryene



Dołączył: 22 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...

Wysłany: 26 stycznia 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

No tak, cóż. Nie polecam brania różki od Malvicka jeśli chce się podążać ścieżką światła. Ale zawsze mozna ją zdobyć nasyłając na Malvicka ważki :) Następnym razem to przetestuję.
___________
Najgorzej jest poznać własne bóstwo...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anthon



Dołączył: 19 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Minoc

Wysłany: 27 stycznia 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Aryene - czemu nie brac tej w takim wypadku ?:P Bo zamierzam zaczac grac od nowa wiec chce sie upewnic ;]

Przechodze tez mm8 i mam pewne pytanie - czy to normalne, ze po przedostaniu sie na Regne i ataku piratow na Raven. zniknely mi pieniadze z banku? :P
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mortai



Dołączył: 7 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Bogate Miasto Hanzetyckie

Wysłany: 27 stycznia 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Ja inny sposób na Malvicka, ale w pewnym sensie gorszy od nasyłania na niego ważek, otóż wystarczy zabić go i biec szybko przespać się do gospody.

Masz możę zapisaną przed tym zjawiskiem grę? Jak tak to wczytaj ją, weź pieniądze i spróbuj nie ginąć:). U mnie było wszysko OK, wieć nie wiem co sie dzieje.

Nie opłaca się brać różdżki od Malvicka, gdyż potem gildia najemników w Tatalii ma dla ciebie robotę, czyli kradzież gobelinu z zamku Jasności, lub tego w Czeluści (to zalezy jaka masz ścieżkę). Jak nie zrobisz questa w ciągu dwóch tygodni, to w Harmondale zjawiaja się gobliny, zbrojni itp. i póki ich nie wybijesz, wszystko jest zamkniete.

___________
HoMM sweet HoMM

Powiedzcie, kogo mam zlikwidować. Z chęcią pomogę... :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aryene



Dołączył: 22 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...

Wysłany: 27 stycznia 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Co do Malvicka - polecam sposób z wazkami - wypróbowany, skuteczny i bezpieczny. A złoto z banku koniecznie trzeba wyjąć! Piraci wszytko grabią :)
___________
Najgorzej jest poznać własne bóstwo...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anthon



Dołączył: 19 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Minoc

Wysłany: 27 stycznia 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Dzieki :P Zastanaowie sie nad tym, ale to dla mnie troche jak czit :p Jak ograbili, to niech maja.. :( :P

A teraz cos co Was zalamie, ale trzeba to w koncu powiedziec: Czy wiecie jak uruchomic sprzetowe w MM7? Bo sobie wlasnie zakupilem. *dumny* ;]

EDIT: Poradzilem sobie, z pomoca sugestii Aryene ;] Zgodnosc z 98 + 265 kolorow.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
ASX76



Dołączył: 27 listopada 2003
Posty: 164
Skąd: Białystok

Wysłany: 30 stycznia 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Rabican :arrow:
Zabawianie się opcjami load/save jak to raczyłeś przedstawić jest zwykłym oszustwem i przejawem braku szacunku dla boskiej "Might & Magic 7".
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
ASX76



Dołączył: 27 listopada 2003
Posty: 164
Skąd: Białystok

Wysłany: 30 stycznia 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Mortai (cytat):
(...)
Nie opłaca się brać różdżki od Malvicka, gdyż potem gildia najemników w Tatalii ma dla ciebie robotę, czyli kradzież gobelinu z zamku Jasności, lub tego w Czeluści (to zalezy jaka masz ścieżkę). Jak nie zrobisz questa w ciągu dwóch tygodni, to w Harmondale zjawiaja się gobliny, zbrojni itp. i póki ich nie wybijesz, wszystko jest zamkniete.


Jak grałem pierwszy raz przekonałem się o tych nieprzyjemnościach na własnej skórze. I długo zadawałem sobie pytanie : dlaczego u mnie w wiosce nie chcą otwierać drzwi cholery jedne ? Tym bardziej , że chciałem m. in. podciągnąć Maga w arcyważnej Magii Ognia... W końcu doszedłem do wniosku , że to musi być ani chybi sprawka jakiegoś buga...
Tak na marginesie - to był dla mnie RPG-owy debiut... Człek niedoświadczony był i głupi...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mortai



Dołączył: 7 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Bogate Miasto Hanzetyckie

Wysłany: 31 stycznia 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Jak po zmasakrowaniu wszyskich najeźdźców w Harmondale i tak się drzwi nie otwierają, to znaczy że wszyskich nie wybiłeś. Może gdzieś się kręci jakiś samotny goblin. Spróbuj wybić do nogi całą krainę (oczywiście bez tych co nic do Ciebie nie mają [mówię tu o wieśniakach], którzy i tak pewnie nie żyją. I możesz także spróbować poczekać ze dwa tygodnie. Jak grałem 1. raz to mnie tak już wkurzało to, że prawie bym skończył w to grać!!!
___________
HoMM sweet HoMM

Powiedzcie, kogo mam zlikwidować. Z chęcią pomogę... :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Misza



Dołączył: 31 sierpnia 2000
Posty: 164
Skąd: okolice Warszawy

Wysłany: 31 stycznia 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Stwory mają tą głupią przywarę, że jak są mocno poharatane to uciekają. A uciekać tak potrafią za mapę :) I tu pewnie jest problem - kogoś puściłeś żywym. Dopaść go jest rzeczą niemożliwą bo cwaniak idzie tak daleko, aż w końcu jest poza zasięgiem naszych strzał i czarów.
Trza się kimnąć w gospodzie, lub wyjść z krainy, a następnie wrócić.

___________
Ludzie nie potykają się o góry, lecz o kretowiska...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mortai



Dołączył: 7 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Bogate Miasto Hanzetyckie

Wysłany: 3 lutego 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Tak, tylko że w Harmondale podczas napadu bandytów gospoda nie działa:):(
___________
HoMM sweet HoMM

Powiedzcie, kogo mam zlikwidować. Z chęcią pomogę... :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Misza



Dołączył: 31 sierpnia 2000
Posty: 164
Skąd: okolice Warszawy

Wysłany: 4 lutego 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

No to pozostaje gospoda pod gwiazdkami :)
Ale nie wiem czy to zadziała...

___________
Ludzie nie potykają się o góry, lecz o kretowiska...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 5 lutego 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Działa na bank :)
___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mortai



Dołączył: 7 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Bogate Miasto Hanzetyckie

Wysłany: 5 lutego 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Ale jak coś, to lepiej nie brać różdźki od Malvicka :)
___________
HoMM sweet HoMM

Powiedzcie, kogo mam zlikwidować. Z chęcią pomogę... :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rabican



Dołączył: 21 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: wioska Cecenowo w północnym Avlee (to prawda, że ludzie porozumiewają się tam za pomocą chrzą

Wysłany: 9 lutego 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

O tak, a jak się Smoka jakowegoś utłucze, to lepiej skarbu mu już nie zabierać, a zwłok nie wskrzeszać.
___________
Nie mam strony w necie, jednak pozwolę sobie tu (bo gdzież lepsze miejsce?) zareklamować stronę Acida, czyli Kwasową Grotę, którą znaleźć można pod adresem www.acidcave.prv.pl . Polecam ją tym, którzy uważają, że science fiction do serii MM nie pasuje.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Sharra



Dołączył: 11 kwietnia 2004
Posty: 164
Skąd: Z twoich najgorszych sennych koszmarów. A w dodatku nie znikam, jak się budzisz...

Wysłany: 19 lutego 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Mortai (cytat):
Jak po zmasakrowaniu wszyskich najeźdźców w Harmondale i tak się drzwi nie otwierają, to znaczy że wszyskich nie wybiłeś.!


I tak trzeba zaczekać rok, na tzw. "monster respawn" - czyli na ten dzień, w którym potwory się odradzają na obszarze Harmondale.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mortai



Dołączył: 7 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Bogate Miasto Hanzetyckie

Wysłany: 21 lutego 2005     Porady Odpowiedz z cytatem

Ano prawda... Tylko że takie czekanie rok, np w więzieniu zwiększa ilość latek oraz obniża ilość punktów na koniec.
___________
HoMM sweet HoMM

Powiedzcie, kogo mam zlikwidować. Z chęcią pomogę... :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.