Autor |
Wiadomość |
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 23 stycznia 2005 Porady
|
|
|
aaa.... to zależy. Widzisz - normalnie NIE widziałem miejsca, po którym kliknięciu widać byłoby niestandardowy, ale poprawnie napisany opis.
przez 'niestandardowy' rozumiemy to, że pojawia się jakas nazwa zamku czy czegoś, pomimo, że np klikamy na biblioteczkę. Kiedyś próbowałem poskładać te 'brakujące litery' w jakieś słowo, ale albo miałem za mało liter, albo faktycznie to jakiś błąd jest.
A... a z tą fontanną w Celeste to sprawdziłem - to akurat nie jest błąd. Z fontanny można napić się raz i dodaje ona postaci zwiększenie na stałe limitu punktów magii i punktów życia o 5, a dodatkowo tymczasowo +25 do wszystkich odporności.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Mortai
Dołączył: 7 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Bogate Miasto Hanzetyckie
|
Wysłany: 24 stycznia 2005 Porady
|
|
|
Przydatne... Swoją drogą producenci mogliby się lepiej postarać...
___________ HoMM sweet HoMM
Powiedzcie, kogo mam zlikwidować. Z chęcią pomogę... :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anthon
Dołączył: 19 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Minoc
|
Wysłany: 24 stycznia 2005 Porady
|
|
|
A ja mam [banalny zapewne] problem - mianowicie nie potrafie znalezc transformatora szkieletow w gildii nekromantow w shadowspire :/ Jestem w jakies kompnacie z dziwna konstrukcja powyzej mnie, jednak to chyba nie to ;p Pomocy! :)
EDIT: chyba juz wiem jak to zrobic, ale ten kaplan swiatla ginie w walce zawsze :/ Zdobylem tez kociolek,ale ze wczesniej namieszalem w gildii to teraz sala tronowa jest zamknieta:D No coz.. ide walczyc ;]
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 24 stycznia 2005 Porady
|
|
|
- jeżeli chcesz wykonać zadanie z kociołkiem, to nie będziesz mógł wykonać zadania z transformatorem szkieletów i vice versa.
- ta konstrukcja powyżej ciebie to raczej właśnie transformator (o ile to taka duża grota, a wcześniej bylo tam mnóstwo szkieletów)
- aby zniszczyć transformator ten kleryk, co ci jest potrzebny do obu misji musi być koniecznie *żywy*. Musisz też zamknąć za sobą drzwi i zasuwę.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anthon
Dołączył: 19 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Minoc
|
Wysłany: 24 stycznia 2005 Porady
|
|
|
Ehehe latwo sie mowi :D A mnie ciagle zabija jakis mistrz nekromancji czy ktos taki ;] ale bede probowal! :p Dzieki za zainteresowanie sie sprawa ;]
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Rabican
Dołączył: 21 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: wioska Cecenowo w północnym Avlee (to prawda, że ludzie porozumiewają się tam za pomocą chrzą
|
Wysłany: 25 stycznia 2005 Porady
|
|
|
Mistrzowie Nekromancji to faktycznie bardzo wkurzający goście (ja do nich należę...), ale skoro ja zabiłem w MM7 Smoka będąc na pierwszym poziomie doświadczenia (albo na drugim... ewentualnie na trzecim...), to i tego palanta można zatłuc.
___________ Nie mam strony w necie, jednak pozwolę sobie tu (bo gdzież lepsze miejsce?) zareklamować stronę Acida, czyli Kwasową Grotę, którą znaleźć można pod adresem www.acidcave.prv.pl . Polecam ją tym, którzy uważają, że science fiction do serii MM nie pasuje. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Aryene
Dołączył: 22 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...
|
Wysłany: 25 stycznia 2005 Porady
|
|
|
Masz na myśli tego w jaskini na szmaragdowej wyspie? Jak to zrobiłeś? Chyba nie latałeś przez kilka godzin (naszych), w kółko, prawda?
A co do mistrza nekromancji polecam odbicie bólu, rozproszyć jego odpbicie bólu, i walić mieczykiem. W ostateczności możesz postrac się, aby ten tragiczny kleryk był nieprzytomny, i go nie cucić. U mnie zadziałało, dopiero po wszystkich walkach go uleczyłam i problem z głowy :)
___________ Najgorzej jest poznać własne bóstwo... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anthon
Dołączył: 19 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Minoc
|
Wysłany: 25 stycznia 2005 Porady
|
|
|
poradzilem sobie troszke chamsko ale juz nic nie pomagalo ;] Wykorzystalem bug (bo to chyba bug) i bilem go jak stal przyscianie co zablokowalo jego pociskie skierowane w moja strone ;]. Dzieki za zainteresowanie wszystkim ;]
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Rabican
Dołączył: 21 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: wioska Cecenowo w północnym Avlee (to prawda, że ludzie porozumiewają się tam za pomocą chrzą
|
Wysłany: 26 stycznia 2005 Porady
|
|
|
To rozwiązanie wcale nie jest chamskie, ale praktyczne. Zwłaszcza w MM6 (patrz Castle Kriegspire).
Aryene (cytat): |
Masz na myśli tego w jaskini na szmaragdowej wyspie? Jak to zrobiłeś? Chyba nie latałeś przez kilka godzin (naszych), w kółko, prawda? |
Chyba gdzieś już o tym pisałem, ale chętnie powtórzę. Wystarczy wejść do jaskini w turówce. Następnie save i łup gada z różdżki (od Mr Malwicka, minimum 31 strzałów). Więcej niż 25 obrażeń? Save. Mniej? Load. Smok zabił Ci kogoś z teamu lub doprowadził do nieprzytomności? Load. Gdy różdżka się skończy, to kontynuować, ale z łukami i czarami oraz na zasadzie 'jak Smok został choćby lekko trafiony, a my żyjemy, to save'. Po śmierci bestii podbiegamy do truchła i save. Klik na zwłoki. Dostaliśmy jakiś przedmiot + sporo złota? Load. Dostaliśmy jakiś przedmiot + sporo złota, a ciało jak leżało, tak leży? Save. I tak w kółko.
Obecnie zaprzestałem jednak tego z dwóch powodów (o nich też już pisałem):
1) Gra staje się za prosta.
2) Smoki stają się coraz rzadsze.
___________ Nie mam strony w necie, jednak pozwolę sobie tu (bo gdzież lepsze miejsce?) zareklamować stronę Acida, czyli Kwasową Grotę, którą znaleźć można pod adresem www.acidcave.prv.pl . Polecam ją tym, którzy uważają, że science fiction do serii MM nie pasuje. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Aryene
Dołączył: 22 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...
|
Wysłany: 26 stycznia 2005 Porady
|
|
|
No tak, cóż. Nie polecam brania różki od Malvicka jeśli chce się podążać ścieżką światła. Ale zawsze mozna ją zdobyć nasyłając na Malvicka ważki :) Następnym razem to przetestuję.
___________ Najgorzej jest poznać własne bóstwo... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anthon
Dołączył: 19 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Minoc
|
Wysłany: 27 stycznia 2005 Porady
|
|
|
Aryene - czemu nie brac tej w takim wypadku ?:P Bo zamierzam zaczac grac od nowa wiec chce sie upewnic ;]
Przechodze tez mm8 i mam pewne pytanie - czy to normalne, ze po przedostaniu sie na Regne i ataku piratow na Raven. zniknely mi pieniadze z banku? :P
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Mortai
Dołączył: 7 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Bogate Miasto Hanzetyckie
|
Wysłany: 27 stycznia 2005 Porady
|
|
|
Ja inny sposób na Malvicka, ale w pewnym sensie gorszy od nasyłania na niego ważek, otóż wystarczy zabić go i biec szybko przespać się do gospody.
Masz możę zapisaną przed tym zjawiskiem grę? Jak tak to wczytaj ją, weź pieniądze i spróbuj nie ginąć:). U mnie było wszysko OK, wieć nie wiem co sie dzieje.
Nie opłaca się brać różdżki od Malvicka, gdyż potem gildia najemników w Tatalii ma dla ciebie robotę, czyli kradzież gobelinu z zamku Jasności, lub tego w Czeluści (to zalezy jaka masz ścieżkę). Jak nie zrobisz questa w ciągu dwóch tygodni, to w Harmondale zjawiaja się gobliny, zbrojni itp. i póki ich nie wybijesz, wszystko jest zamkniete.
___________ HoMM sweet HoMM
Powiedzcie, kogo mam zlikwidować. Z chęcią pomogę... :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Aryene
Dołączył: 22 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...
|
Wysłany: 27 stycznia 2005 Porady
|
|
|
Co do Malvicka - polecam sposób z wazkami - wypróbowany, skuteczny i bezpieczny. A złoto z banku koniecznie trzeba wyjąć! Piraci wszytko grabią :)
___________ Najgorzej jest poznać własne bóstwo... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anthon
Dołączył: 19 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Minoc
|
Wysłany: 27 stycznia 2005 Porady
|
|
|
Dzieki :P Zastanaowie sie nad tym, ale to dla mnie troche jak czit :p Jak ograbili, to niech maja.. :( :P
A teraz cos co Was zalamie, ale trzeba to w koncu powiedziec: Czy wiecie jak uruchomic sprzetowe w MM7? Bo sobie wlasnie zakupilem. *dumny* ;]
EDIT: Poradzilem sobie, z pomoca sugestii Aryene ;] Zgodnosc z 98 + 265 kolorow.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
ASX76
Dołączył: 27 listopada 2003 Posty: 164
Skąd: Białystok
|
Wysłany: 30 stycznia 2005 Porady
|
|
|
Rabican :arrow:
Zabawianie się opcjami load/save jak to raczyłeś przedstawić jest zwykłym oszustwem i przejawem braku szacunku dla boskiej "Might & Magic 7".
|
|
Powrót do góry
|
|
|
ASX76
Dołączył: 27 listopada 2003 Posty: 164
Skąd: Białystok
|
Wysłany: 30 stycznia 2005 Porady
|
|
|
Mortai (cytat): |
(...)
Nie opłaca się brać różdżki od Malvicka, gdyż potem gildia najemników w Tatalii ma dla ciebie robotę, czyli kradzież gobelinu z zamku Jasności, lub tego w Czeluści (to zalezy jaka masz ścieżkę). Jak nie zrobisz questa w ciągu dwóch tygodni, to w Harmondale zjawiaja się gobliny, zbrojni itp. i póki ich nie wybijesz, wszystko jest zamkniete. |
Jak grałem pierwszy raz przekonałem się o tych nieprzyjemnościach na własnej skórze. I długo zadawałem sobie pytanie : dlaczego u mnie w wiosce nie chcą otwierać drzwi cholery jedne ? Tym bardziej , że chciałem m. in. podciągnąć Maga w arcyważnej Magii Ognia... W końcu doszedłem do wniosku , że to musi być ani chybi sprawka jakiegoś buga...
Tak na marginesie - to był dla mnie RPG-owy debiut... Człek niedoświadczony był i głupi...
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Mortai
Dołączył: 7 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Bogate Miasto Hanzetyckie
|
Wysłany: 31 stycznia 2005 Porady
|
|
|
Jak po zmasakrowaniu wszyskich najeźdźców w Harmondale i tak się drzwi nie otwierają, to znaczy że wszyskich nie wybiłeś. Może gdzieś się kręci jakiś samotny goblin. Spróbuj wybić do nogi całą krainę (oczywiście bez tych co nic do Ciebie nie mają [mówię tu o wieśniakach], którzy i tak pewnie nie żyją. I możesz także spróbować poczekać ze dwa tygodnie. Jak grałem 1. raz to mnie tak już wkurzało to, że prawie bym skończył w to grać!!!
___________ HoMM sweet HoMM
Powiedzcie, kogo mam zlikwidować. Z chęcią pomogę... :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Misza
Dołączył: 31 sierpnia 2000 Posty: 164
Skąd: okolice Warszawy
|
Wysłany: 31 stycznia 2005 Porady
|
|
|
Stwory mają tą głupią przywarę, że jak są mocno poharatane to uciekają. A uciekać tak potrafią za mapę :) I tu pewnie jest problem - kogoś puściłeś żywym. Dopaść go jest rzeczą niemożliwą bo cwaniak idzie tak daleko, aż w końcu jest poza zasięgiem naszych strzał i czarów.
Trza się kimnąć w gospodzie, lub wyjść z krainy, a następnie wrócić.
___________ Ludzie nie potykają się o góry, lecz o kretowiska... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Mortai
Dołączył: 7 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Bogate Miasto Hanzetyckie
|
Wysłany: 3 lutego 2005 Porady
|
|
|
Tak, tylko że w Harmondale podczas napadu bandytów gospoda nie działa:):(
___________ HoMM sweet HoMM
Powiedzcie, kogo mam zlikwidować. Z chęcią pomogę... :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Misza
Dołączył: 31 sierpnia 2000 Posty: 164
Skąd: okolice Warszawy
|
Wysłany: 4 lutego 2005 Porady
|
|
|
No to pozostaje gospoda pod gwiazdkami :)
Ale nie wiem czy to zadziała...
___________ Ludzie nie potykają się o góry, lecz o kretowiska... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn
Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 5 lutego 2005 Porady
|
|
|
Działa na bank :)
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Mortai
Dołączył: 7 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Bogate Miasto Hanzetyckie
|
Wysłany: 5 lutego 2005 Porady
|
|
|
Ale jak coś, to lepiej nie brać różdźki od Malvicka :)
___________ HoMM sweet HoMM
Powiedzcie, kogo mam zlikwidować. Z chęcią pomogę... :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Rabican
Dołączył: 21 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: wioska Cecenowo w północnym Avlee (to prawda, że ludzie porozumiewają się tam za pomocą chrzą
|
Wysłany: 9 lutego 2005 Porady
|
|
|
O tak, a jak się Smoka jakowegoś utłucze, to lepiej skarbu mu już nie zabierać, a zwłok nie wskrzeszać.
___________ Nie mam strony w necie, jednak pozwolę sobie tu (bo gdzież lepsze miejsce?) zareklamować stronę Acida, czyli Kwasową Grotę, którą znaleźć można pod adresem www.acidcave.prv.pl . Polecam ją tym, którzy uważają, że science fiction do serii MM nie pasuje. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Sharra
Dołączył: 11 kwietnia 2004 Posty: 164
Skąd: Z twoich najgorszych sennych koszmarów. A w dodatku nie znikam, jak się budzisz...
|
Wysłany: 19 lutego 2005 Porady
|
|
|
Mortai (cytat): |
Jak po zmasakrowaniu wszyskich najeźdźców w Harmondale i tak się drzwi nie otwierają, to znaczy że wszyskich nie wybiłeś.! |
I tak trzeba zaczekać rok, na tzw. "monster respawn" - czyli na ten dzień, w którym potwory się odradzają na obszarze Harmondale.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Mortai
Dołączył: 7 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Bogate Miasto Hanzetyckie
|
Wysłany: 21 lutego 2005 Porady
|
|
|
Ano prawda... Tylko że takie czekanie rok, np w więzieniu zwiększa ilość latek oraz obniża ilość punktów na koniec.
___________ HoMM sweet HoMM
Powiedzcie, kogo mam zlikwidować. Z chęcią pomogę... :) |
|
Powrót do góry
|
|
|