Autor |
Wiadomość |
Ronald
Dołączył: 11 lutego 2003 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 23 lutego 2005 Porady
|
|
|
Jak przejśc laboratorium Clancera. Mam na myśli ten ostatni ukryty pokój, nie wiem jak do niego wejść.
___________ Wszystko co ma swój początek ma też swój koniec. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Aryene
Dołączył: 22 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...
|
Wysłany: 23 lutego 2005 Porady
|
|
|
Hmm... Z tego co sobie przypominam w jednej z półek na książki, niedaleko wejścia i ukrytych drzwi w bibliotece, jest ukryty przycisk, chyba że nie o to przejście Ci chodzi :)
___________ Najgorzej jest poznać własne bóstwo... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Misza
Dołączył: 31 sierpnia 2000 Posty: 164
Skąd: okolice Warszawy
|
Wysłany: 23 lutego 2005 Porady
|
|
|
Dokładnie tak. Na regale z książkami jedna z nich lekko wystaje - tak samo jak w Nawiedzonym Dworze w Kurhanach. Trochę ciężko ją wypatrzeć, ale chyba sobie poradzisz :)
___________ Ludzie nie potykają się o góry, lecz o kretowiska... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Aryene
Dołączył: 22 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...
|
Wysłany: 24 lutego 2005 Porady
|
|
|
A skoro już o Clancerze mowa, to i ja mam pytanie :razz: Czy zauważył ktoś jakiekolwiek, widoczne działanie amuletu Clancera, który to podobno ma zwiększać umiejętności alchemiczne noszącego? To samo tyczy się Duchowego Pierścienia - ma on zwiększać połączenie włąściciela z duchem, czy coś w tym stylu, a nie robi, jak mi się wydaje, absolutnie nic. No i Skrzaci Pierścień - sytuacja podobna, do powyższych :razz:
___________ Najgorzej jest poznać własne bóstwo... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 25 lutego 2005 Porady
|
|
|
Hmmm....... przeprowadziłem mały test z tym amuletem.... usunąłem cały ekwipunek z postaci (na wszelki wypadek - aby nie było żadnej innej premii do alchemii) i porównałem moc tworzonych eliksirów z amuletem i bez amuletu...
były faktycznie takie same...
Co do pierścieni, to nie testowałem, ale zdaję mi się, że kiedyś próbowałem używać czarów odpowiednich magii bez nich i z nimi... i faktycznie różnica była... choć to równie dobrze mógł być przypadek.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Aryene
Dołączył: 22 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...
|
Wysłany: 25 lutego 2005 Porady
|
|
|
Duchowy pierścień przetestowałam w taki sam sposób i nie zauważyłam żadnych efektów. Są zresztą przecież pierścienie, amulety, które zwiększają efekty zaklęć magii, więc tworzenie czegoś takiego jako przedmiotu niezwykłego mijało by sie z celem.
Jeśli ktoś chciałby to sprawdzić skrzaci pierścień można znaleźć w pałacu pod wzgórzem, a duchowy bodajże w nawiedzonej posiadłości, w dolinie kurhanów :)
Ale te przedmioty to mają na celu chyba jednynie pomęczyć gracza :razz:
___________ Najgorzej jest poznać własne bóstwo... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ronald
Dołączył: 11 lutego 2003 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 25 lutego 2005 Porady
|
|
|
Skrzaci pierścień z kluczem skrzatów otwierają przejście w pałacu skrzatów gdzieś tam przy tym drzewie na końcu
___________ Wszystko co ma swój początek ma też swój koniec. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Aryene
Dołączył: 22 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...
|
Wysłany: 25 lutego 2005 Porady
|
|
|
Sprzeczać się nie bedę, bo nigdy dokładnie nie sprawdziłam, jakkolwiek wydaje mi się, że jedynie klucz jest potrzebny do otwarcia tego przejścia. Chyba dopiero za drugim razem, kiedy przechodziłam grę, odkryłam skrzynię z pierścieniem, ale za to głowy także nie dam :)
___________ Najgorzej jest poznać własne bóstwo... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ronald
Dołączył: 11 lutego 2003 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 2 marca 2005 Porady
|
|
|
Jak w MM 8 zniszczyć szkieletornie, albo ten kociołek chyba mrocznego cienia. Nie wiem czy to jest błąd: mam 2 smoki, wybiłem wszystkich łowców na zewnątrz zamku i smok nie chce mi dać awansu na wielkie żmije. Podobno ten miecz jakiegoś tam zabójcy cza odnieść władcy smoków, ale nie mam jusch u niego żadnej opcji, a miecz mam w eq i odnisłem jajo smoka smokom. Pomocy!!!
___________ Wszystko co ma swój początek ma też swój koniec. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Aryene
Dołączył: 22 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...
|
Wysłany: 2 marca 2005 Porady
|
|
|
Musisz wybić również łowców w ich twierdzy, ich pomocników i tych z obozu poza "miastem" też. Upewnij się czy wszędzie wewnątrz masz "zielone światło" i że nikt Ci nie uciekł na zewnątrz.
Żeby zniszczyć szkieletor musisz mieć w drużynie tego słabego kleryka Dysona Leylanda, czy jakoś tak i zamknąć drzwi przez które wszedłeś (chodzi o barykadę, kombinacja dźwigni). Następnie wybić wszystko co znajduje się w sali i powinno zadziałać, ale jeszcze to sprawdzę.
Z kociołkiem muszę się upewnić, bo dokładnie nie pamiętam, a nie chcę czegoć pozmyślać :) Oczywiście tu również musisz ciągnąć za sobą Dysona zabranego z gildii nekromantów.
___________ Najgorzej jest poznać własne bóstwo... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Misza
Dołączył: 31 sierpnia 2000 Posty: 164
Skąd: okolice Warszawy
|
Wysłany: 2 marca 2005 Porady
|
|
|
Do kociołka też trza mieć ze sobą Dysona - tylko on widzi ukryty przełącznik otwierający tajne drzwi w (jak dobrze pamiętm) świątyni słońca.
___________ Ludzie nie potykają się o góry, lecz o kretowiska... |
|
Powrót do góry
|
|
|
mah
Dołączył: 29 października 2002 Posty: 164
Skąd: Między Górze
|
Wysłany: 2 marca 2005 Porady
|
|
|
U nekromantów banalnie jest zniszczyć szkieletornie, obejdzie się nawet bez walki, przez co quest ten nie wymaga mocnych postaci.
Jeśli dobrze pamiętam, to po zejściu na najniższy poziom w szkieletorni wyskakiwały na ciebie wampiry. Wtedy zapisywało się grę i robiło ponowne wczytanie, i czerwoni przeciwnicy znów robili się zieloni 8)
A co do kociołka,hmm.. chyba masz racje Misza, może dlatego tylko raz udało mi się zrobić tę misje :D
___________
Imię twe – Patriota,
Kto nie zna korzeni, ten nie zrozumie
W sercu ogień nie zgasł,
Kto nie z nami, ten przeciw nam !
АРИЯ - Патриот |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ronald
Dołączył: 11 lutego 2003 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 2 marca 2005 Porady
|
|
|
A jeśli chodzi o te smoki to mój kumpel nie wybijał tych łowców w twierdzy, ale miecz oddał zanim zaniósł jajo smoka do smoków i ma 2 żmije, a ja dalej mam normalne.
___________ Wszystko co ma swój początek ma też swój koniec. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Mortai
Dołączył: 7 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Bogate Miasto Hanzetyckie
|
Wysłany: 7 marca 2005 Porady
|
|
|
Ano ja też muszę podziękować, za podpowiedź co do tego kociołka. Też go znaleźć nie mogłem.
___________ HoMM sweet HoMM
Powiedzcie, kogo mam zlikwidować. Z chęcią pomogę... :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Aryene
Dołączył: 22 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...
|
Wysłany: 7 marca 2005 Porady
|
|
|
Ronald (cytat): |
A jeśli chodzi o te smoki to mój kumpel nie wybijał tych łowców w twierdzy, ale miecz oddał zanim zaniósł jajo smoka do smoków i ma 2 żmije, a ja dalej mam normalne. |
Widzisz, tu jest mowa o trzech różnych misjach, choć w pewien sposób ze sobą połączonych. Dwie z nich zleca smoczy szef (nie pamiętam imienia), jedną inny smok w grocie. Misja z jajem potrzebna jest do zawarcia sojuszu ze smokami (jesli to jej wybierzemy), wybicie wszystkich łowców zleca nam inny smok, a by uzyskać awans na Wielkiego Żmija nalezy przynieść miecz Whistlebone'a szefowi smoków. Łączy się to oczywiście z wybijaniem łowców wąwozie. Nigdy nie miałam problemów z błędem dotyczącym tych misji, ale nie nie da się ich wykluczyć.
___________ Najgorzej jest poznać własne bóstwo... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ronald
Dołączył: 11 lutego 2003 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 7 marca 2005 Porady
|
|
|
Jeśli chodzi o smoki to musiałem oddać miecz. TYlko, że nie zwróciłem uwagi na to że szefo smoków jest w gildi kupieckiej i tam cza mu było odnieść miecz i on awansował smoki. Jakie są odpowiedzi na 2 i 3 zagadkę niszczyciela i gdzie moge znależć elfa na 50lvl (wszystkich innych jusch znalazłem). I jaka jest was najlepsza drużyna? Ja mam 2 smoki, siebie kapłana, licza tego co zadanie na licza dawał (spox) i rycerza
___________ Wszystko co ma swój początek ma też swój koniec. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Aryene
Dołączył: 22 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...
|
Wysłany: 7 marca 2005 Porady
|
|
|
1. Zagadki (nie znam kolejności, ale chyba się domyślisz) - jajo, wewnątrz, więzienie. Poza tym, nikt nie każe siedzieć i przez trzy godziny wpisywać odpowiednich słów. W Ravenshore, w domu kupieckim można znaleźć zwój z odpowiedziami :)
2. Cauri Blackthorne - w Murmurwoods. Potrzebna do wykonania zadania na promocję dla elfów. Jak się postarasz to możesz mieć ją już na samym początku.
3. Drużyna - ja elf, smok Ithilgore, Devlin licz, wampir Elzbeth i kleryk Frederick. Ew. wampir do wymiany na potrzebnych do misji.
___________ Najgorzej jest poznać własne bóstwo... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Mortai
Dołączył: 7 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Bogate Miasto Hanzetyckie
|
Wysłany: 8 marca 2005 Porady
|
|
|
Po kolei to chyba: więzienie wewnątrz i jajko. Co do mojej drużyny to mam Trolla (własny) dwa smoki lisza i rycerza. A wiecie co się staje, gdy zostanie się najlepszym łowcą nagród? (nie wiem jaki jest ostatni stopień, dlatego napisałem najlepszym)
___________ HoMM sweet HoMM
Powiedzcie, kogo mam zlikwidować. Z chęcią pomogę... :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ronald
Dołączył: 11 lutego 2003 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 10 marca 2005 Porady
|
|
|
w MM8 jak znależć króla jednorożców i do czego służy diadem druidów?
___________ Wszystko co ma swój początek ma też swój koniec. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Aryene
Dołączył: 22 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...
|
Wysłany: 10 marca 2005 Porady
|
|
|
Król jednorożców pojawia się w Murmurwoods 24 czerwca o 9.00 rano.
___________ Najgorzej jest poznać własne bóstwo... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Mortai
Dołączył: 7 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Bogate Miasto Hanzetyckie
|
Wysłany: 14 marca 2005 Porady
|
|
|
Mi się wydaje, że Diadem Druidów nie służy do niczego:(, ale mogę się mylić.
___________ HoMM sweet HoMM
Powiedzcie, kogo mam zlikwidować. Z chęcią pomogę... :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Atlantis
Dołączył: 5 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Misterion
|
Wysłany: 21 marca 2005 Porady
|
|
|
Ja.. ja się zgubiłam.. dawno nie grałam i się zasiałam.. mam kilka rozpoczętych misji, np misję dot. sojuszu z wampirami oraz jednocześnie z klerykami :? Okazało się że nie mogę skończyć ani jednej ani drugiej.. ok.. odświeżę inf. o grze i zasięgnę pomocy :wink:
___________ From delusion lead me to Truth.
From darkness lead me to Light. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 21 marca 2005 Porady
|
|
|
patrz wyżej. zostało to już opisane. Chodzi o transformator szkieletów lub kociołek mrocznego cienia. Do wykonania któregokolwiek z tych zadań potrzebujesz kleryka, którego znajdziesz w gildii nekromantów.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Mortai
Dołączył: 7 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Bogate Miasto Hanzetyckie
|
Wysłany: 11 kwietnia 2005 Porady
|
|
|
No to... wiecie, czy Diadem Druidów coś "daje"?
___________ HoMM sweet HoMM
Powiedzcie, kogo mam zlikwidować. Z chęcią pomogę... :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 11 kwietnia 2005 Porady
|
|
|
poszukałem trochę info o tym - według większości źródeł - NIC nie daje - taki odpowiednik fletu w MM6 chyba po to, aby gracze przez wieczność myśleli, że jednak do czegoś służy ;) (zwłaszcza, że ten sam flet powrócił właśnie w MM8 i tym razem się już do czegoś przydał :P)
ale według jednego ze źródeł - podobno bez tego przedmiotu nie pojawia się król jednorożców z zagadki obeliskowej - nie sprawdziłem jednak tego.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|