Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-23 9:20:18
Autor Wiadomość
Tristan



Dołączył: 22 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: Radom

Wysłany: 22 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Rycerz Mike (cytat):
Co do tego czy bohater bedzie walczył jestem przekonany w 80% :twisted: ponieważ:
1) giermek trzyma jego flage. Po co miałby to robic jakby bohater nie walczył ???? Czy nasz hero nie byłby w stanie sam trzymac flagi tak jak to jest na screenach na mapie przygód ? :twisted:
2) po dłuzszym przyjrzeniu sie to swiecaca rzecz bardziej wyglada mi raczej na jakis miecz. Przy rece widac cos jakby jelec albo panowie z Nival zwalili teksture :D Poza tym to niebieskie cos :) jest zbyt podłuzne i w kształcie klina jak na czar :)

A teraz z innej beczki zauwazyliscie ze giermas patrzy w góre na to co robi nasz hero oraz to ze w rece trzyma najprawdopodobniej topor ??? Ciekawi mnie czy to jest zabieg wizualny dla podkreslenia animacji gry czy rzeczywiscie zdobycie sztandaru bedzie mialo jakies znaczenie na polu walki :twisted: np jakas ujemna kara do morale ....Taka innowacja by mi jak najbardziej odpowiadała poniewaz bitwy bylby bardziej fascynujace np.: walczymy dosc wykrwawionym wojskiem z silniejszym przeciwnikiem .... w starciu nie mamy szans poniewaz z prostych obliczen wynika ze jestesmy słabsii ...ale zalozmy ze pozbawiamy oddział sztandaru i wiekszosc jednostek wrogich traci ture ze wzgledu na slabe morale , wtedy jestesmy w stanie tak poprowadzic natarcie zeby rozgromic przeciwnika :twisted: A to daje nam dodatkowe elementy strategii w walce.

Co do mzoliwosci uprgjedowania jednostek jestem przekonany w 99% :twisted: wystarczy popatrzyc na swordsmana w screene gdzie nasz hero unosi to niebieskie cos do góry :D Zwroccie uwage na charakterystyczne elemnty takie jak miecz a szczegolnie jego rekojesc , torbe ktora ma przy pasie oraz nogi płytowe. Sa one niesamowicie podbne kształetem i kolorem do wyposazenia naszego cruserdera (screen waliki z sucuubem ) miecz ma takie same charakterystyczne krzyzowe zakonczenia jelca po bokach. Nogi plytowe roznia sie tylko tym ze maja zlote nakolanniki, torba jest identyczna, a dodatkowym elemnetem sa takie same rekawice i kształt tarczy.

Inna rzecza ktrora rzuca sie w oczy jest kolor nieba. Zauwazcie ze w miescie INFERNO jest ono takie same jak na screene gdzie bohater znajduje sie nad rzeka. Jezeli niebo bedzie zalezec od miasta jakie znajduje sie na danym terenie, bedzie to kolejny swietny elemnt strategiczny do wykorzystania!!! Bowiem wchodzac na nieznaną nam czesc mapy przygód mozemy snuć wnioski z jakimi jednostkami przyjdzie sie nam spotkac. Łatwiej bedzie wtedy nam zaplanowac zdobywanie takiego obszaru.

Kolejna rzeczą na którą chce zwrocic uwage jest kamera w grze. Niebo ma bogate tekstury sa na nim chmury itp. Sadze wiec ze musza byc mozliwe obroty kamery lecz nie wiem czy to gwarantuje nam mozliwosc widzenia calkowicie z góry lub rzutu izometrycznego... Jezeli mozliwy byłby rzut z lotu ptaka panowie z Nival nie trudzili by sie nad dopracowywaniem nieba, poniewaz z lotu ptaka go nie widać :D Chociaz przekonujacy jest screen z kamieniołomem. Ewidentnie mamy tutaj doczynienia z niewielkim rzutem z góry. Nie wiem tylko czy to wynika z mozliwosci ustawien czy tez z "inteligencji kamery", ktora postanowila zmienic kat ze wzgledy na rozmiary kamieniołomu (zajmuje on prawie 2/3 ekranu). Co do kamery na polu walki zgadzam sie ze obrot aby zobaczyc gdzie sa poszczególne jesdnostki byłby denerwujacy. Pozostaje jeszcze kwestia tych krótkich zblizen na czas starcia 2 jednostek (screen walki Cruserdera z Balrogiem :twisted: ) Zajmuje on 3/4 ekranu wiec to musi byc tymczasowy zoom :D a przynajmniej mi sie tak wydaje. Jezeli nie bedzie mzoliwosci wylaczenia tych zoomow to po kilku tygodniach grania walka stanie sie uciazliwa. Ja nie mógłbym ogladac np cały czas tego samego ataku suucuba i tej samej odpowiedzi krzyzowca przez 2 tyg :D. Chyba ze panowie z Nival zastosowali tutaj roziwazanie kilku mzoliwosci ataku jednakze sadze ze ich nie bedzie wiecej niz 5-6 a i tak po krotkim czasie będą one nudne. Ciekawa rzecza jest równiez zachwanie gryfa, poniewaz o ile nasz giermas na poprzednim screenie patrzy na to co robi nasz bohater o tyle gryf idiotycznie gapi sie do przodu zamiast patrzec na najblizszego wroga ktorym jest sucuub lub na łucznika. Osobiscie kontrastuje mi to troche z "inteligentnym" zachwaniem giermasa i postaci Swordsmena który sprawia wrazenie jakby sie rozgladał i szukał wroga. Chyba ze gryf zrywa sie do lotu lub ataku bo ma rozłozone skrzydła, ale to jest malo prawdopodobne gdyz atak wykonuje łucznik, a przeprowadzenie dwoch rownoczesnych atakow niszczy idee turowosci walki oraz jest niemozliwe do ograniecia przez gracza :D Dopuszczam jeszcze taka mozliwosci ze gryf patrz i stroszy skrzydła na wroga przed soba którego my na screenie nie widzimy.

Reasumujac nic nie jest jeszcze pewne w H5 :) Jedno wiemy wszyscy na pewno beda w nim niesamowite zmiany, kwestia tylko czy na lepsze czy na gorsze :twisted: :twisted: :twisted:

Pozdrawiam Rycerz Mike


Co tu dużo mówić normalnie wyjałes mi to z ust. Zgadzam sie z Toba w 100% :)
Warto równiez zwrócic uwage na screen z kopalnia i bohaterem, przedstawia on już kamere ustawioną w troche innym miejscu niz na pozostałych screenach, a mianowicie bardziej nad głową bohatera, chcoiaż dalej widać iż jest zapewne zoomowana :(

___________
Zapraszam na moją stronke www.klimbert.republika.pl :) Prosze wpisujcie sie do księgi gosci i zaglądajcie na forum :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anthon



Dołączył: 19 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Minoc

Wysłany: 22 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Coyote (cytat):
Anthon (cytat):
DISCIPLES
:/ Wszystko idzie zla droga:/ Dalej brak liczebnosci wojska na polu walki, i wogole nie wyobrazam sobie teraz tej gry. Zbyt duza tez wydaje mi sie mapa przygody :\

Ojejku. Tylko tutaj nam nie płacz, tak bardzo prosimy...

To pierwsze screeny, nie można się za bardzo nimi przejmować. Te screeny, to poprostu mini-zapowiedź. Z czasem, dorzucą pewno nowe screeny. I nie można oceniać tak negatywnie, to tylko screeny, nie prawdziwa gra ;).

Ah, czepiasz sie ;o I bez takich tekstow jak ten z placzem, poniewaz sa one zalosne ;*
Chodzi o to ze calosc wyglada jak disciples z ulepszona grafika :/ Wiadomo, ze nie bedzie to klon tej gry.
A brak jakichkolwiek znakow dotyczacych utrzymania liczebnosci armii troche mnie jednak niepokoi ;]. Ale z drugiej strony, tworcy chyba nie posuneli by sie do tak radykalnych czynow ;].
No i z czego mozna czerpac wyobrazenie dot. gry jak nie ze screenow? :]
No i oczywiscie MOZNA oceniac negatywnie ;].

Mimo wszystko czekam na nastepne screeny ;o
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 22 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

W wiadomo czym (cytat):
...Powrócono także do starego i sprawdzonego trybu budowy do sześciu jednostek w zamku...

Ale to daje 72 jednostki przypisane do miast z pojedyńczym upgrade'm, czyli co, do 58 jednostek neutralnych. A może podwójne ulepsznie dla wszystkich jednostek w miastach, czyli 108 jednostek w miastach i do 22 jednostek neutralnych?
--> A może będzie różna liczba możliwych ulepszeń, dla każdej z jednostek, jak H2.
Przede wszyskim dzięki za ...
Cytat:
...Zmiany zaszły także w kwestii potyczek. Bohaterowie nie będą mogli już uczestniczyć w walce, jak miało to miejsce w "HoMM 4"...

Pozdrawiam
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 22 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Anthon (cytat):
I bez takich tekstow jak ten z placzem, poniewaz sa one zalosne ;*

A starocerkiwenosłowiańskiego muminka Mi znasz?

Taka mała prośba do Tristana, bądź moderatorów:
Lepiej by ten tekst, co zacytował Tristan, był skrócony do słów pierwszych i ostatnich, jak np.
początek tekstu
[...]
koniec tekstu
Wtedy ograniczymy zbędny spam ;).

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 22 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Cytat:
...Zmiany zaszły także w kwestii potyczek. Bohaterowie nie będą mogli już uczestniczyć w walce, jak miało to miejsce w "HoMM 4"...

Pozdrawiam[/quote]

O tak na tą wiadomość też czekałem :wink:
...................
Przeanalizuję teraz troche te screeny :

Zamek ludzi (castle) :
1 łucznik
2 gryf
3 miecznik (ulepszenie=palladyn )
4 anioł

Zamek demonów (inferno)
1 .. mały stwrek z ogniskiem na plecach :)
2... sukkub ... (sukkub płonący ulepszona wersja :) )
3 balor .... 2 wersje więc jedna z nich jest enie ulepszona
4... nightmare ...
5... Facio w zbroii .. Chyba Pit lord lub cos podobnego ... (być może bohater , ale to by oznaczało ,że bohaterowie inferno poruszają się bez konia ... czemu ? ano bo bohater castle w trakcie walki jest na koniu )
................................
dodajmy do tego championa (jeźdżca ) z jednego ze szkiców koncepcyjnych i diabła który jeszcze się nie pojawił na żadnym screenie ale w grze raczej powinien się pojawić ;) i wiemy , że napewno każdy zamek bedzie miał po 6 poziomów jednostek ....
..................................

Screen na którym heros podnosi swiecący miecz do góry :
Po pierwsze heroes ma giermka który trzyma za niego flagę ... I heros i giermek stoi w lini za jednostkami ... Więc ani heroes ani giermek nie będzie brał udziału w walce ... Widać to po tym screenie który znacznie mi tez przypomina pole bitwy z h3 ... Rola giermka ??? Moim zdaniem tylko dekoracyjna :) lub być może będzie mógł np puszczać czary pierwszego poziomu wspomagające nasze jednostki ? Być może będzie rzucał tym (chyba) toporem w przeciwników ...
W każdym razie w porównaniu do herosa jego wpływ na walke bedzie raczej mały ...
Przypuszczam też że podobnie jak w h3 bedzie tylko jeden bohater na armię ... Wskazuje na to też obecność giermka ... Gdyby każdy bohater miał giermka to by się dość tłoczno zrobiło ... pozatym po co nam tyle flag po różnych stronach ? Nie wiem .. jestem prawie pewien że bedzie jeden bohater na armię :) ...
............
Zoomowanie i brak tabliczek z nr jednostek ....

To jak największe niewiadome .... Trza by zagrać w demo by wiedzieć jak to wszystko będzie działać ....

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 22 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Val Gaav (cytat):
...Po pierwsze heroes ma giermka który trzyma za niego flagę ... I heros i giermek stoi w lini za jednostkami ... Więc ani heroes ani giermek nie będzie brał udziału w walce ...

Może obecność tego giermka wskazuje, że jest to pole bitwy i tacy przyboczni bedą się tylko na niej pojawiać. A na "mapie przygody" :roll: tylko nasz "konny hiroł"
Pozdrawiam
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Evander



Dołączył: 11 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: "Z różnych miejsc"

Wysłany: 22 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

mnie zastanawia tylko jedno:
jak nazywa sie jednostka do ktorej upgrejdujemy succuba, lub tez, z ktorej upgrejdujemy do succuba?

kazdy kto interesowal sie tymi przemilymi stworzonkami chyba zgodzi sie ze ciezko wymyslic jakas nazwe dla upgrejdu ;)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 22 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Evander
Cytat:
jak nazywa sie jednostka do ktorej upgrejdujemy succuba, lub tez, z ktorej upgrejdujemy do succuba?

Na mój gust upgerjd od succubabedzie Skubana bądż Oskubniec .. ale tak powżnie to nadal nie mam 100% pewnosci że jedna z przedstawionych postaci jest upgrejdej której -kolwiej innej ukazane na screenach. Pozdrawiam
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 22 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Ciężko dla upgrejdu sucuuba ??? :twisted: Dla mnie wystarczy odrobina wyobraźni zauważ ze nazwa jednostki po ulepszeniu nie musi kojarzyc sie z jej nieulepszona wersja. Proponowane przeze mnie nazwy dla ulepszonej wersji np.:
1) Władczyni Dusz
2) Demoniczna Pani
3) Piekielna Dama
4) Pani Ognia
5) Piekielna Kurtyzana (to jest chyba najmniej odpowiednie :D)

Jak widzisz wystarczy chwilka i mammy kilka całkiem całkiem nazw :P a sądze ze twórcy odpowiedzialni za fabułę nieżle sie głowili nad tym problemem i nadadza naszemu sucuubowi inna nazwę :twisted:

Co do zapowiedzi z pewnego portalu (nie wymienie nazwy aby nie robic reklamy i tak wszyscy wiedza o który portal chodzi :D ) byłbym ostrozny. Wiele takich rzeczy sie nie sprawdza a poza tym brakuje mi tutaj jakiegos poparcie ponieważ stwierdzenie typu, ze bohater nie bedzie walczył nie jest potwierdzone. Wzmianaka np ze bylo to w jakims wywiadzie lub np wklejenie jakiegos e-maila juz bardziej uwirygodniłłaby wypowiedz autora... Dlatego podchodze do całości z dystansem i trzymam sie moich marzen ze nasz hiroł bedzie jednak brał udzial w walce.

Pozdrawiam
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Evander



Dołączył: 11 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: "Z różnych miejsc"

Wysłany: 22 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

i wszystkie twoje pomysly maja jedna wade:
po polskiemu sa dwu wyrazowe.
a taki sukkub... ;-)

zreszta, Mike.... demoniczna pani?
wrecz mi sie moja mlodosc w liceum przypomniala ;-)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 22 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Co do zapowiedzi to pamiętając jakie bzdury wypisało jeszcze nie tak dawno (styczeń) na swoich łamach cd-action byłbym ostrożny .... Tamta zapowiedź wstrząsneła wręcz Jaskinią :) ... a okazała się wyssana z palca :( .... Cóż ja jednak sądze , że bohater będzie bierny a czemu to już napisałem :) ...

roobert (cytat):
ale tak powżnie to nadal nie mam 100% pewnosci że jedna z przedstawionych postaci jest upgrejdej której -kolwiej innej ukazane na screenach. Pozdrawiam


Hmmm ... specjalnie dla ciebie
Szary sukkub ze screenu inferno ... popatrz na rogi, kopyta i skrzydła ... ksztalt rąk też taki sam jak tego "płonącego sukkuba" ... zrób zooma oczywiście :wink: ... Jak dla mnie wniosek jest oczywisty : Będą ulepszenia ... No bo po co twórcy mieli by robić 2 prawie identyczne jednostki tylko w innym kolorze ??? (no i jedna nieco podpalona :) )

Krzyżowiec i miecznik ... Tu zmiany są dość znaczne , jednak nie sądzę by w castle pojawiły się aż dwie jednostki władające mieczem .... To trochę mało różnorodne by było skoro mozna było zrobić pikinierów czy championów ...

Pozdrawiam

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 23 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Val Gaav
Cytat:
Szary sukkub ze screenu inferno ... popatrz na rogi, kopyta i skrzydła ... ksztalt rąk też taki sam jak tego "płonącego sukkuba" ... zrób zooma oczywiście ... Jak dla mnie wniosek jest oczywisty : Będą ulepszenia ... No bo po co twórcy mieli by robić 2 prawie identyczne jednostki tylko w innym kolorze ??? (no i jedna nieco podpalona )
To ze będa ulepszenia torzecz bezdyskusyjna ja tego nie podwazam . Mi chodzi tylko o screeny . Co do przykładu przez Ciebie przedstawionego ..hmm moze tak moze nie ...Równie dobrze moze bys to ten sam sukkub tylko w trakcie rzucania czaru ...Mówię to dlatego iz widac iz Ubi nastawiło sie na graficzne bajery ...ale demko pokaze ...
Pozdrawiam
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Darkena



Dołączył: 3 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Asgard - Kraina Asów

Wysłany: 23 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Łeeee co oni zrobili ...

Toż to już nie są hirki, tylko jedna z tych wycackanych 3d, których pełno na rynku.

No...ale może jeszcze przejdą na dobrą drogę...

___________
Kill the spiders....

To save the

butterflies....
*´¨)
¸.·´¸.·*´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·' ¤*
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 23 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Hmm owszem sa dwuwyrazowe :D ale zauważ ze większość graczy kupi raczej spolszczona wersję H5 i tutaj przyznam Ci rację nie mam pomysłu na jednoczłonową nazwę dla sucuuba. Sądze ze programisci Ubi tez nie bedą mieli chociaz kto wie :twisted: bardziej za prawdopodobne przyjmuje ze spotkamy sie z dwuczłonową nazwą ..... Mam tylko ze nie bedzie ona brzmiała ULEPSZONY SUCUUB :D

Pozdrawiam
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dragonis



Dołączył: 8 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Ze smoczego raju, gdzie mięcho jest nieszczęśliwe

Wysłany: 23 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Może nie hirki, ale... (chlip, chlip...) ... tu chodzi o kasę. (1, 2, 3, 4...) Bo większość starych fanów to teraz duzi chłopcy, a siłom wyższym zależy na nowych klientach. Taki potencjalny nowy klient przejdzie koło gry w 2d (czy cos w tym stylu) obojętnie, mrucząc ,,Iiii tam, staroć jakiś" i powędrruje do półki z wordofwarkraftami or something like that...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 23 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Bosh, ludzie momentami wypisujecie takie głupoty, że nie tlko ręce opadają. "Kiedyś to były gry... Kiedyś to producenci robili gry w 2d, bo nie lecieli na kasę..." Kiedyś nie robiono gier w 3D, bo nie było takich możliwości. Żaden sprzęt by tego nie udźwignął, poza tym nikt nie śnił o takiej technice, jaką mamy teraz.! A teraz wszystko robi się w 3D, bo po prostu lepiej wygląda, jest bardziej realistyczne. I nie chodzi tu o kasę, ale o to, żeby gra nie była 100 lat za murzynami... Poza tym - za 10 lat, to będziecie mówić tak: "Kiedyś to było... HOMM V w 3D... A teraz siódemkę robią w systemie holograficznym, to już nie to samo..." :D

A co do screenów, to mnie się podobają i ja mówię tak - nareszcie 3D! A świat wcale nie jest cukierkowy, przypomnijcie sobie jedynkę i dwójkę - tamten to był cukierkowy. Czekam na HOMM V - na pewno kupię, i to w dzień premiery. Tylko RAM-u muszę dokupić :D.

Ale Anioł i tak mi się nie podoba :P ...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 23 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Cytat:
A teraz wszystko robi się w 3D, bo po prostu lepiej wygląda, jest bardziej realistyczne. I nie chodzi tu o kasę, ale o to, żeby gra nie była 100 lat za murzynami... Poza tym - za 10 lat, to będziecie mówić tak: "Kiedyś to było... HOMM V w 3D... A teraz siódemkę robią w systemie holograficznym, to już nie to samo..."
Problem nie jest w tym iz w ciągu ostanich 10lat nastapił postęp techniczny prolem jest w tym iż zdecydowana wiekszośc fanów serii nie chce solucji Warcrafta ale dobrze zrobiona strategie turową ...Dlatego zadam ci pytanko ;Czy jak HoMM 6 bedzie RTS to tez mam piać z zachwytu bo postęp to umożliwi? Mówię to dlatego iz przypuszczam iz wprowadzemie 3D jest tyklko krokiem do wprowadzenia najpierw Tur jednoczesnych a w dalszej kolejności czystego Rts'a . Nie przeczę iz za "kilka' lat rozwój sztuczne inteligencji kompa i innych bajerów może doprowdzic do tego iz nie będzie potrzeby latania myszka tylko bohater bedzie wykonywał czynności na podstawie poleceń glosowych od gracza np.
"zajmij zamek na wzgórzu , eksploruj kopalnie itp."albo dasz musz zarys zadań jakie winien wykonac na kilka tygodni do przodu i komp sam bedzie kompinował . a ty bedzie siedział i ogladał obraz sytuacji jak w kinie . Tylko czy to bedzie jeszcze Twoja gra???
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 23 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Do Ted'a Undead'a:

Grafika 3D jeszcze nazbyt toporna jest... kanciate struktury, niedoskonałości... może za pięć lat będzie na tyle dopracowana że każdy najmniejszy sczegół bedzie realny łącznie z ilością włosów na dłoni bohatera i podmuchu wiatru który rozwiewa liście na małych gałązkach drzew.
Nie da się ukryć że grafa idzie do przodu, a tym samym wymagania sprzętowe ale do jasnej ciasnej poza efektowną grafą wszelkie gry nie oferują nam nic więcej. Z tego co się daje zauważyc to mamy zazwyczaj:
1. Badziewiasty i mierny interfejs
2. Denne i oklepane rozwiązania w konstrukcjach gier
3. Wreszcie.... najważniejsze to mierny poziom sztucznej inteligencji. Poprostu grając kilka dni dochodzimy do wprawy wiemy czego można się po kompie spodziewać, a tym samym zaczyna nas to nudzić. I myślę że oni dobrze o tym wiedzą... dlatego serwują nam takie gnioty bo dobrze wiedzą że szybko się znudzimy i kupimy nowy tytuł.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 23 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Do posta Haaralda dopisałbym punkt 4: Badziewna, okrojona, nieposkładana, nudna, denna, absurdalna i makabryczna fabuła.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Roodeck



Dołączył: 19 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Starachowice

Wysłany: 23 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Te screeny są nawet ładne, chociaż nie za bardzo wyobrażam sobie ogarnięcia tego wszystkiego. Sama grafika jest trochę podobna do Etherlords 2,ale oczywiście ta jest bardziej szczegółowa.
Mi osobiście podobała się grafika z Heroes 4 (po strawieniu przesłodzenia :wink: ). Ładna i przejrzysta. A mapa przygody w pełnym 3D, hmmm :?, trochę dziwne to będzie...

___________
Visca el Barça!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 23 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Ja osobiście obawiam się, że taka grafa może sprawić, że gra będzie bardziej uciążliwa. We wcześniejszych częściach mieliśmy widok na duży skrawek terenu, co nie wmuszało zbyt wielu przewijań mapy etc. Natomiast wypasiasta grafika z większego oddalenia może się okazać zupełnie nieczytelna i trzeba będzie co chwilę obracać kamerą i przewijać mapę na wszystkie strony przed wykonaniem ruchu. Już w Etherlordsach to 3d na mapie przygód mi osobiście tylko przeszkadzało (natomiast w walce fajnie wyszło, ale to zupełnie inna bajka niż HoM&M). No i mam nadzieję, że na pole walki również będzie można spojrzeć z większego dystansu, bo widok jaki mamy na dotychczasowych screenach nie wróży wygodnego rozgrywania bitew.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
MiB



Dołączył: 21 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Kęty

Wysłany: 23 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

http://h5.heroes.net.pl/glowna.php?mode=view_artykul&id_dzial=wywiady#34

to dla osób nie zaznajomionych z Celestial Havens, albo nieznających mowy ludów zamorskich.
Przepraszamy za poślizg :)


Zdravim

MiB

___________
"Imagine there's no heaven,
It's easy if you try."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Evander



Dołączył: 11 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: "Z różnych miejsc"

Wysłany: 23 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Rycerz Mike (cytat):
Hmm owszem sa dwuwyrazowe :D ale zauważ ze większość graczy kupi raczej spolszczona wersję H5 i tutaj przyznam Ci rację nie mam pomysłu na jednoczłonową nazwę dla sucuuba. Sądze ze programisci Ubi tez nie bedą mieli chociaz kto wie :twisted: bardziej za prawdopodobne przyjmuje ze spotkamy sie z dwuczłonową nazwą ..... Mam tylko ze nie bedzie ona brzmiała ULEPSZONY SUCUUB :D

Pozdrawiam



hehe :)

no ja tez mam taka nadzieje aczkolwiek - ja nie zamierzam kupowac wersji polskiej (nienawidze spolszczen - tylko 3 gry widzialem dobrze spolszczone)
wiec w sumie.... mam nadzieje ze nazwa w angliku nie bedzie brzmiala : Succubus Queen czy cos podobnie "oryginalnego" i "wyjatkowego".

pozdrawiam :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 23 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Nie, w głównej grze nie będzie więcej niż 130 jednostek, lecz nie będziemy daleko od podstawy [wersji podstawowej?] Heroes III. Tak, planujemy dodatek.
Bardzo mnie to zaintrygowało . Trochę dla zabawy porobiłem sobie małe symulacje . Jednostek ma być mniej niż 130 , czyli umownie niech bedzie 110.
Założenia :
1 pewne ma byc 6 miast
2 Upgerjdy jednostek
Przypuszczenia :
1 idendtczna ilosc poziomów w kazdym mieście wzorujac się na H3
2 Liczba poziomów ?
Tu jest największy problem.
poziomów nie moze byc mniej niz ...?No własnie
-przy 5 poziomach z jednym upgrejdem daje to 10 jednostek na miasto razy 6 miast 60 jednostek rezta neutralne czyli prawie drugie tyle nie wchodzi w grę .
-przy 5 z dwoma upgerjdami (bądż z jednym alternatywnym ) daje nam to 15 na miasto czyli 90 mozliwych jednostek w miastach reszta ok 20 neutralne .Wariant logiczny dobrze zbalansowany ale czy mozliwy ? z dotychczasowych wypowiedzi raczejnie wynika iż kwestia podwójnego upgerjdu czy też alternatynego jest brana pod uwage ..
- przy 6 poziomach z z jednym upgejdem znów wychodzi troche mało 12/miasto czyli 72 na zamki reszta neutralne .
-przy 6 poziomach z dwoma upgrejdami wyjdzie 18/miasto czyli 108 z zamków pozostaje mało na jednostki neutralne chyba że przyjmienym max. liczbe 130 jednostek .
-przy 6 poziomach z (podwojnym poziomem 1 i 2) z jednym upgerjdem dałby 16/miasto czyli 96/z zamków reszta neutralne . dla mnie wariant najbardziej realny choc nie wymarzony(ugrejd alternatywny)sprawdzony poniekąd juz w poprzednich częściach wmiarę sprawdzony
-przy 7 poziomach pozostaje wariant z jednym upgrejdem 14/miasto 84 / z zamków reszta
neutralne . wariant vide H3 przy mniejszej ilosci miast charakteryzował by sie dobrym balansem pomiedzy miastami natomiast były by bardzo znaczne dysproporcje pomiedzy poziomem 7 a poziomem 1lub2 . Ponadto Ubi chce sie wykazać innowacjami dlatego najprawdopodobnie tego nie powieli .
wariantu asymetrycznego romieszczenia ilosci poziomów pomiędzy miastami i zzroznicowania ich ilosci w obrębie miasta raczej nie przewiduję . ciężko dobrać balans pomiedzy miastami i wymagaloby by to olbrzymiego wyczucia i doswiadczenia którego Ubi troche brakuje dlatego takiego ryzyka nie podejma ,
Oczywiscie to tylko luzne dywagacje na temat(albo offtop)ale...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 24 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

roobercie .....

Zdaje mi się , że Fabrice prostował tą wypowiedź by powiedzieć ,że te 130 jednostek przebiją dopiero łącznie z dodatkiem ... w każdym razie w orginale homm 3 roe było 117 stworzeń .. ile doszło w dodatkach to nie wiem dokładnie .... A i W RoE z tych 117 tylko 4 elementele i 2 golemy były neutralne :)

Coż jest naprawdę wiele mozliwości :
A może 6 poziomów na zamek + ulepszenie .... i obecność podwójnych poziomów 1 jak w h4 ... Może do tego jeszcze pojawić się poratal of summoning znany z h4 czyli + dodatkowe np 8 stworków ...

Hmmmm tak wiele możliwości :) .... Chociaż wybór rodzaju ulepszenia jest b. kuszący :) Tylko koniecznie by nie było jak w h4 z wybieraniem ulepszeń musiały by być jakieś opcje zmiany ulepszenia na to drugie .... ehhhhh , ale to już było wwszystko w innym temacie .

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.