Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-29 12:38:37
Autor Wiadomość
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 20 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Przepraszam. W poprzednim poście cytat należał do Avatara, a nie do Anthona. Proszę o zmianę.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 20 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Anthon (cytat):
DISCIPLES
:/ Wszystko idzie zla droga:/ Dalej brak liczebnosci wojska na polu walki, i wogole nie wyobrazam sobie teraz tej gry. Zbyt duza tez wydaje mi sie mapa przygody :\

Ojejku. Tylko tutaj nam nie płacz, tak bardzo prosimy...

To pierwsze screeny, nie można się za bardzo nimi przejmować. Te screeny, to poprostu mini-zapowiedź. Z czasem, dorzucą pewno nowe screeny. I nie można oceniać tak negatywnie, to tylko screeny, nie prawdziwa gra ;).

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 20 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Pięknie .... Najważniejsze , że już nie tak cukierkowo :wink: ... Te screeny są o niebo lepsze od tych 4 pierwszych :)


Jedyne co wzbudza niepokój to brak tych "tabliczek" z ilością jednostek ... Pewnie jest to efekt wprowadzenia ruchomej kamery 3d podczas walki ... Taka płaska tabliczka źle by chyba wyglądała ... Ale mnie osobiście by ich bardzo brakowało ...


Co jeszcze martwi to : Ewidentnie mapa przygody jest złączona z polem walki .... Na tych screenach nie wygląda to źle a nawet mi się podoba :) . Problem jednak jast taki : to jak u licha (nie obrażam tu żadnych liszy :lol: ) będzie wyglądać walka o zamek ??? Jakoś sobie tego nie wyobrażam ....


To tyle jeśli o screeny chodzi .... nadal pozostają pytania o rozwiązania z grywalnością , aktywnym/biernym bohaterem w walce ... itp
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 20 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

To u góry to ja ..... :oops: znów przepraszam ... wylogowało mnie
___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 20 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Hmmmmmm te screeny nasuwaja mi pewne wnioski :twisted: ;
1) to musza byc hmmm nie wiem jak to nazwac zoomy czy tez cut scenki w czasie walki. Wnioskuje to po tych zbilzeniach pokazanych w czasie tego hmm balrogocostam :D na krzyzowca :D
2) w zwiazku z pkt 1) wyswietlanie tabliczek z liczba jednostek nie musi byc konieczne. Ba jest nawet wskazane aby ich nie bylo zeby gracz poczuł sie jak w kinie ;)
3) podoba mi sie inteligentne uzycie tarczy naszego krzyżowaca :twisted: widac ze na jednym ze screenow sie ewidentnie zasłania co moze siwadczyc o dwóch rzeczach: albo dostał od gracza komendę DEFEAT :D albo panowie z Nival tak bardzo sie postarali aby jednostki mialy wysoki AI :twisted:
4) Herosi beda efekywnie rzucali czary wystarczy tylko popatrzec na ten screen gdzie nad głowa naszego bohatera jest cos niebieskiego mi to wyglda na czar typu BLESS albo cos bardziej defensywnego
5) Narazie widzimy tylko jednego bohatera z zamku CASTLE lub jak kto woli ŁADU. Do czego pije... otóż jego kon jest do niego bardzo podobny w sensie zbroi i tych placht ktore na sobie nosi :D ciekawi mnie czy necromanci (oby wogle pojawili sie w H5) beda mieli utozsamione konie do siebie ...tzn beda jezdzic na szkielecie etc. :twisted:
6) Fajnym rozwiazaniem jest to ze widac w tle pola walki studnie...czyzby tłem zawsze byla pobliska okolica ??? byloby wtedy fajnie zobaczyc cos takieg np kiedy jestesmy atakowani przy miejscu gdzie zwykle rekrutujemy jednostki a w tle pola walki widac to miejsce i takie malutkie jednostki np kransoludy w kopalnii
7) brakuje mi tylko troche proporcji co do miecza krzyzowca ale byc moze jest to tylko wina kamery (chodzi mi o ulepszona wersje krzyzowca :D)
8) nie dziwi Was to ze panowie z Nival narazie pokazali jednostki tylko 2 zamków ??? (inferno i castle). Wiem ze nie powinno sie podawac od razu wszystkiego na talerzu ale ciekawie by bylo zobaczyc w koncu jednostki inne...np NECROPOLIS :twisted: :twisted: ale to taka moja mała dygresja :D

Ogólnie te screeny zmieniaja moja zdanie wzgledem H5 ... Aczkolwiek wciaz przeszkadzaja mi niektore propocje w grze w szczegolnosci miecz anielicy :P. Sadze ze to bedzie przełom i byc moze straci wielka rzesze fanów ale zyska tez wielu nowych.

Pozdrawiam Rycerz Mike

PS. Za wszystkie bledy przepraszam ale pisze to pod presja nauczyciela w sali informatycznej :D :twisted:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Evander



Dołączył: 11 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: "Z różnych miejsc"

Wysłany: 20 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

podejrzewam ze to bedzie mozna ustawic w opcjach te tabliczki przy jednostkach(jak rownierz siatke hexow).
na pewno po przejechaniu kursorem nad jednostka bedzie widac jej aktualne parametry.

poczekajmy do dema.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 20 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Mike, jestem pewien, że każdy fan tej sagi zagra chociaż raz w HV i czy komuś się spodoba czy nie, to jego sprawa. Anielica - może zmienią ją na anioła z normalnym mieczem, a może warto by wysłać petycję do NIVAL, żeby to zmienili - sprawa do wysokich rangą.
Evander (cytat):
poczekajmy do dema.
Racja, na forum robi się chaos, lepiej narazie powstrzymać się od niepotrzebnych komentarzy i zaczekać do E3. Pozdrawiam.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 20 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Rycerz Mike (cytat):
... nie dziwi Was to ze panowie z Nival narazie pokazali jednostki tylko 2 zamków ??? (inferno i castle). Wiem ze nie powinno sie podawac od razu wszystkiego na talerzu ale ciekawie by bylo zobaczyc w koncu jednostki inne...

To chyba dosyć prosto mozna wytłumaczyć :roll: Nival napisał na swoim forum, że na targach KRI zaprezentuje grywalną wersję H5, z dwiema tylko frakcjami (właśnie inferno i castel), może to są screen'y z KRI :twisted: ktoś sie nie mógł powstrzymać!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 20 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Moze ktos mi pwie, czemu nigdzie nie ma ilosci jednostek? I czemu diabel, jak i Aniol wygladaja jak z innej bajki...

Pomocy!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Evander



Dołączył: 11 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: "Z różnych miejsc"

Wysłany: 20 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

poniewaz nie liczy sie ilosc ale jakosc.
a diabel i aniol sa indywidualistami, wiec....

;-)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Douger



Dołączył: 13 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Łuków

Wysłany: 20 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Bardzo dobrze.
Ewidentnie można upgrade'ować jednostki, co mnie bardzo cieszy. Widać zmnienność nieba. Tylko dalej zastanawiam się nad możliwością obracania i oddalania kamery- jak dla mnie za blisko. No i tabliczki przy jednostkach- na pewno ilość jednostek będzie wyświetlana gdzieś z boku.

___________
Guns N' Roses 4ever!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 21 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

ReTuRn` (cytat):
Moze ktos mi pwie, czemu nigdzie nie ma ilosci jednostek?

Pomocy!



Odpowiem ci na to pytanie DOKŁADNIE pod jednym warunkiem - jak mi odpowiesz dlaczego w czasie gry będę musiał oglądac logo firmy! Przecież widać go na każdym screenie...

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 21 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

ReTuRn` (cytat):
I czemu diabel, jak i Aniol wygladaja jak z innej bajki...

Pomocy!



hmmm ... Anioła ani diabła nie ma na screenach :lol:

Po pierwsze jest anielica a nie anioł :lol: :wink:

A tak na poważnie juz: Diabła nie ma na screenach jest to raczej ulepszona wersja sukkuba z obrazka z jednostkami inferno stojącego przed zamkiem ... Tam sukkub był szary i ze skrzydłami a tu jest bardziej płonący :) ....

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 21 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Witam po pewnej przerwie . zaczne moze od od braku ilosci jednostek na polu walki .
Jest wielce prawdopodobnym ,iż będziemy mieli do czynienia tylko z obrazem jednoski na polu walki a ich ilosśc bedzię przestawiona na pasku armii bohatera (coś w stylu Discipless).
Jesli tak sie stanie to bedzie kolejny dowód na to iz twóry bardziej skupiaja sie na "dopracowywaniu " elementów animacji walki niz nad sama strategią . oczywiscie ta forma bedzie miała wielu zwolennikow na Zachodzie jak i w Rosji. Ja osobiscie nie jestem do tego aż tak optymistycznie nastawiony . Powoli Gra ewoluuje w kierunku RPG... no coż znak czasu?. Bardziej bedziemy sie skupiac w trakcie walki na bajerach wizualnych niz nad samą strategią ...
Cytat:
Bardzo dobrze.
Ewidentnie można upgrade'ować jednostki, co mnie bardzo cieszy

A na jakiej podstawie mozna to stwierdzić . Bo nie chyba na podstawie screenów . ja szczerze mówiąc nie dostrzegłem żadnego upgrejdu jednostki ?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Douger



Dołączył: 13 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Łuków

Wysłany: 21 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Bardzo dobrze.
Ewidentnie można upgrade'ować jednostki, co mnie bardzo cieszy

A na jakiej podstawie mozna to stwierdzić . Bo nie chyba na podstawie screenów . ja szczerze mówiąc nie dostrzegłem żadnego upgrejdu jednostki ?


Jak to na jakiej?? A nie widzisz Swordsmana i Crusadera?? Albo succuba- jeden szary , a drugi plonacy?? To ,ze czegos nie dostrzegles nie znaczy , ze tego nie ma.

I jeszce jedno pytanko. Co do cholery maja efekty wspolnego z grami RPG. Moge przytoczyc strategie , w ktorych efekty graficzne byly 100 razy bardziej zaawansowane niz w role playach. Oj nie ladnie tak brzydko uogolniac , a widze ,ze zdarza sie to coraz czesciej.

___________
Guns N' Roses 4ever!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 21 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Cytat:
To ,ze czegos nie dostrzegles nie znaczy , ze tego nie ma.

A jesteś pewny na 100 % że to upgejd , był screen to przedstawiającCo do cholery maja efekty wspolnego z grami RPG. Moge przytoczyc strategie , w ktorych efekty graficzne byly 100 razy bardziej zaawansowane niz w role playach. Oj nie ladnie tak brzydko uogolniac , a widze ,ze zdarza sie to coraz czesciej.y ..
Cytat:

ja z kolej znam takze dużą ilosc gier strategicznych , przy których grafa ma małe znaczenie a grywalnosc jest niepowtarzalna,(szachy ,brdż , Cywilazacja 3 ....). Chodzi o istotę gry , czy chcesz toche pomyslec czy tylko naparzać się bo jesli to drugie to można pograć w Wolfa, Ninja 8 itp.przecież chodzi chyba aby gra była dobrze zbalanasowana a nie tylko dobrze wygladała??
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 21 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem oni nie mają opracowanego interfejsu i dlatego nie widzimi tabliczek czy tak innych bajerow. To są czyste zrzuty z gry. Jeżeli chodzi o bohatera... Skąd wiadomo, że on walczy? Przecież to, że giermek trzyma sztandar nie oznacza tego, że bohater walczy. Najwidocznie na tym screenie czaruje, albo robi co innego(nie wiem dokladnie co)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 21 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Cytat:
a z kolej znam takze dużą ilosc gier strategicznych , przy których grafa ma małe znaczenie a grywalnosc jest niepowtarzalna,(szachy ,brdż , Cywilazacja 3 ....). Chodzi o istotę gry , czy chcesz toche pomyslec czy tylko naparzać się bo jesli to drugie to można pograć w Wolfa, Ninja 8 itp.przecież chodzi chyba aby gra była dobrze zbalanasowana a nie tylko dobrze wygladała??


Jezeli uwazasz gry RPG za naparzanki ( prosze przytocz tytuly) widze , ze albo nie jestes ich fanem , albo tez nie masz o nich pojecia . Gry cRPG wywodza sie z tak zwanych "papierowek" gdzie grafika sprowadza sie do paru liczb zapisanych na kartce. Reszta opiera sie na wyobrazni i fabule snutej przez Mistrza Gry. I gdzie tu naparzanka i efekciarska grafika?

Po drugie zgadzam sie , ze bardziej liczy sie balans niz grafika. Tylko czy jedno wyklucza drugie??
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 21 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Powiedz, że Diablo to nie naparzanka i ciągłe expowanie. Tylko czemu tak dużo ludzi w to gra (ja nie lubie tej gry)?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Douger



Dołączył: 13 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Łuków

Wysłany: 21 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Jeżeli dla ciebie Diablo to RPG to chyba masz nikłe pojęcie o tym gatunku.
___________
Guns N' Roses 4ever!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 21 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Grafika naprawdę robi wrażenie, większość jednostek jest dobrze wykonana (najlepiej chyba łucznik) poza archanielicą (?) - wygląda wręcz paskudnie... (no i jeszcze można czepiać się miecza krzyzowca, bo ma rozmiar miecza dwuręcznego, i to nie byle jakiego :wink: ).
Grafika fajna, ciekaw jestem za to rozwiązań intefejsu i kamery. Nie trzeba chyba zaznaczać, że w walce przydałby się jakiś rzut na całe pole walki, jakbym przed każdym ruchem musiał obracać kamerę, by zorientować się w rozmieszczeniu jednostek, to chyba szlag by mnie trafił... Niech sobie robią ładną grafikę, byleby grywalność i sprawny interfejs były.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 21 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Douger
Cytat:
Jezeli uwazasz gry RPG za naparzanki ( prosze przytocz tytuly) widze , ze albo nie jestes ich fanem , albo tez nie masz o nich pojecia .

rzeczywiscie nie jestem zagorzełym zwolennikiem RPG -ów ale w "parę "z nich grałem i są też w tym gatunku gry bardzo dobre i beznadziejne (jak i w strategiach )lecz nie w tym rzecz . rzecz w tym aby HoMM nadal pozostał strategią z elementami RPG -u a nie odwrotnie . aby istoty gry nie przesłoniło 'efektciarstwo" samej walki ale rozgrywka czyli zajmowanie i umiejetna rozbudowa strategicznych miast , doskonalenie dowodzenia armia podczas walki itp. nie rozwodzac sie zbytnio chodzi o to aby podczas walki mieć całosciowe spojrzenie na pole walki bo tylko wtedy można odpowiednio planowac posuniecia . Natomiast na screenach zoomowanie tj. pokazanie drobnego wycinka pola walki spowoduje to ,iż bardziej skupisz sie na ogladaniu poszcególnych pojedynków niż na całym obrazie walki . chyba że twórcy gry uwglednią mozliwosc wyboru .
Ps. Nie twierdzę ,iz gra typu RPG (Role Playing Game )nie może zawierać elementów gry strategicznej .tylko wydaje mi sie iz HoMM jako gra strategiczna i tak juz wykorzystuje wiele elementów rpg-u i wprowadzenie "zoomowania" podczas walki wcale jej na zrowie nie wyjdzie.
Ps 2 A czy według Ciebie 'Wolf" nie jest naparzanka ??
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 22 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Co do tego czy bohater bedzie walczył jestem przekonany w 80% :twisted: ponieważ:
1) giermek trzyma jego flage. Po co miałby to robic jakby bohater nie walczył ???? Czy nasz hero nie byłby w stanie sam trzymac flagi tak jak to jest na screenach na mapie przygód ? :twisted:
2) po dłuzszym przyjrzeniu sie to swiecaca rzecz bardziej wyglada mi raczej na jakis miecz. Przy rece widac cos jakby jelec albo panowie z Nival zwalili teksture :D Poza tym to niebieskie cos :) jest zbyt podłuzne i w kształcie klina jak na czar :)

A teraz z innej beczki zauwazyliscie ze giermas patrzy w góre na to co robi nasz hero oraz to ze w rece trzyma najprawdopodobniej topor ??? Ciekawi mnie czy to jest zabieg wizualny dla podkreslenia animacji gry czy rzeczywiscie zdobycie sztandaru bedzie mialo jakies znaczenie na polu walki :twisted: np jakas ujemna kara do morale ....Taka innowacja by mi jak najbardziej odpowiadała poniewaz bitwy bylby bardziej fascynujace np.: walczymy dosc wykrwawionym wojskiem z silniejszym przeciwnikiem .... w starciu nie mamy szans poniewaz z prostych obliczen wynika ze jestesmy słabsii ...ale zalozmy ze pozbawiamy oddział sztandaru i wiekszosc jednostek wrogich traci ture ze wzgledu na slabe morale , wtedy jestesmy w stanie tak poprowadzic natarcie zeby rozgromic przeciwnika :twisted: A to daje nam dodatkowe elementy strategii w walce.

Co do mzoliwosci uprgjedowania jednostek jestem przekonany w 99% :twisted: wystarczy popatrzyc na swordsmana w screene gdzie nasz hero unosi to niebieskie cos do góry :D Zwroccie uwage na charakterystyczne elemnty takie jak miecz a szczegolnie jego rekojesc , torbe ktora ma przy pasie oraz nogi płytowe. Sa one niesamowicie podbne kształetem i kolorem do wyposazenia naszego cruserdera (screen waliki z sucuubem ) miecz ma takie same charakterystyczne krzyzowe zakonczenia jelca po bokach. Nogi plytowe roznia sie tylko tym ze maja zlote nakolanniki, torba jest identyczna, a dodatkowym elemnetem sa takie same rekawice i kształt tarczy.

Inna rzecza ktrora rzuca sie w oczy jest kolor nieba. Zauwazcie ze w miescie INFERNO jest ono takie same jak na screene gdzie bohater znajduje sie nad rzeka. Jezeli niebo bedzie zalezec od miasta jakie znajduje sie na danym terenie, bedzie to kolejny swietny elemnt strategiczny do wykorzystania!!! Bowiem wchodzac na nieznaną nam czesc mapy przygód mozemy snuć wnioski z jakimi jednostkami przyjdzie sie nam spotkac. Łatwiej bedzie wtedy nam zaplanowac zdobywanie takiego obszaru.

Kolejna rzeczą na którą chce zwrocic uwage jest kamera w grze. Niebo ma bogate tekstury sa na nim chmury itp. Sadze wiec ze musza byc mozliwe obroty kamery lecz nie wiem czy to gwarantuje nam mozliwosc widzenia calkowicie z góry lub rzutu izometrycznego... Jezeli mozliwy byłby rzut z lotu ptaka panowie z Nival nie trudzili by sie nad dopracowywaniem nieba, poniewaz z lotu ptaka go nie widać :D Chociaz przekonujacy jest screen z kamieniołomem. Ewidentnie mamy tutaj doczynienia z niewielkim rzutem z góry. Nie wiem tylko czy to wynika z mozliwosci ustawien czy tez z "inteligencji kamery", ktora postanowila zmienic kat ze wzgledy na rozmiary kamieniołomu (zajmuje on prawie 2/3 ekranu). Co do kamery na polu walki zgadzam sie ze obrot aby zobaczyc gdzie sa poszczególne jesdnostki byłby denerwujacy. Pozostaje jeszcze kwestia tych krótkich zblizen na czas starcia 2 jednostek (screen walki Cruserdera z Balrogiem :twisted: ) Zajmuje on 3/4 ekranu wiec to musi byc tymczasowy zoom :D a przynajmniej mi sie tak wydaje. Jezeli nie bedzie mzoliwosci wylaczenia tych zoomow to po kilku tygodniach grania walka stanie sie uciazliwa. Ja nie mógłbym ogladac np cały czas tego samego ataku suucuba i tej samej odpowiedzi krzyzowca przez 2 tyg :D. Chyba ze panowie z Nival zastosowali tutaj roziwazanie kilku mzoliwosci ataku jednakze sadze ze ich nie bedzie wiecej niz 5-6 a i tak po krotkim czasie będą one nudne. Ciekawa rzecza jest równiez zachwanie gryfa, poniewaz o ile nasz giermas na poprzednim screenie patrzy na to co robi nasz bohater o tyle gryf idiotycznie gapi sie do przodu zamiast patrzec na najblizszego wroga ktorym jest sucuub lub na łucznika. Osobiscie kontrastuje mi to troche z "inteligentnym" zachwaniem giermasa i postaci Swordsmena który sprawia wrazenie jakby sie rozgladał i szukał wroga. Chyba ze gryf zrywa sie do lotu lub ataku bo ma rozłozone skrzydła, ale to jest malo prawdopodobne gdyz atak wykonuje łucznik, a przeprowadzenie dwoch rownoczesnych atakow niszczy idee turowosci walki oraz jest niemozliwe do ograniecia przez gracza :D Dopuszczam jeszcze taka mozliwosci ze gryf patrz i stroszy skrzydła na wroga przed soba którego my na screenie nie widzimy.

Reasumujac nic nie jest jeszcze pewne w H5 :) Jedno wiemy wszyscy na pewno beda w nim niesamowite zmiany, kwestia tylko czy na lepsze czy na gorsze :twisted: :twisted: :twisted:

Pozdrawiam Rycerz Mike
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 22 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

A mnie się wydaje, że gryfy powrócą do castle gdzie ich miejsce. Skoro screen przedstawia bitwę pomiędzy siłami inferno a castle. Być może w inferno obok sukkhuba znajdzie się także zmora (jednostka z Asylum) - widać ją na jednym ze screenów razem z sukkhubą i innymi bestiami z miasta demonów.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
MiB



Dołączył: 21 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Kęty

Wysłany: 22 kwietnia 2005     Zapowiedź Heroes V!!Pierwsze screeny!! Odpowiedz z cytatem

Co do tych rewelacji z Onet.pl - goście sie gubią w zeznaniach:

1. super grafika, ma mieć niskie (!!) wymagania - my słyszeliśmy co innego [ chyba, że to to niskie są ] - wolę wierzyć Onet.pl w tym wypadku :P

2.
Autor zapowiedzi na Onet.pl (cytat):

Programiści przygotowali dla nas możliwość objęcia dowodzenia nad jedną z 6 grup - zapewne powrócą wszystkie ugrupowania z "Heroes of Might and Magic 3",


Hę? W H3 nacji było chyba 10...

3.
Autor zapowiedzi na Onet.pl (cytat):

Powrócono także do starego i sprawdzonego trybu budowy do sześciu jednostek w zamku

A nie 7??

4.
Autor zapowiedzi w Onet.pl (cytat):

Zmiany zaszły także w kwestii potyczek. Bohaterowie nie będą mogli już uczestniczyć w walce, jak miało to miejsce w "HoMM 4"...

Mahadevo DZIĘKI CI!!



Zdravim

MiB

___________
"Imagine there's no heaven,
It's easy if you try."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.