Autor |
Wiadomość |
Avatar

Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 5 kwietnia 2005 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
Allenvego (cytat): |
no jush wiem o co kaman , ale zmieniłem se na hard , myśle że starczy :) |
Ciekawe po co ludzie grają na imposibble i doświadczenie jednostek obniżają do hard? Nie lepiej grać na hard i doswiadczenie jednostek zawyżyć do imposiible?
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Allenvego

Dołączył: 16 kwietnia 2004 Posty: 164
Skąd: New Vegeta
|
Wysłany: 9 kwietnia 2005 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
Avatar (cytat): |
Allenvego (cytat): |
no jush wiem o co kaman , ale zmieniłem se na hard , myśle że starczy :) |
Ciekawe po co ludzie grają na imposibble i doświadczenie jednostek obniżają do hard? Nie lepiej grać na hard i doswiadczenie jednostek zawyżyć do imposiible? |
gdyż na imposibble ma sie zero wszystkiego i trzeba nieźle kombinować żeby nie zostać zabardzo w tyle za kompem , ale doświadczenie 5 razy większe to jush co innego , bo jush nawet na samym początku gry komputer zyskuje niebotyczną przewage i jak twoja pozycja startowa jest gdzieś blisko komputera to gra szypko sie kończy <yes>
___________ "...be formless, shapeless, like WATER..., now when U put water into a cup it becomes a cup, U put water into a botlle, it becomes a botlle, U put it in a tea pot, it becomes a tea pot, now water can flow, or it can crash....be WATER my friend..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Promilus

Dołączył: 9 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Deyja :P
|
Wysłany: 10 kwietnia 2005 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
To włącz sobie opcje "resources at beginning" czy jakoś tak...dostaniesz kilkanaście zasobów i chyba 15k złota...co na impossible pozwala nie zostać na długo w tyle. Pozatym CPU nie wykorzystuje mithrillu, a gracze mogą...co za problem zatem ulepszyć zamek żeby produkował z 4000 złota więcej (wiem wiem, zależy od opcji)...potem jeszcze można ulepszyć siedliska by wychodziły jednostki ulepszone...itp. sprawy. No ale wiadomo,że zależy jakie kto skrypty włączy. Jeśli ktoś gra na impossible i ma trudności, to chociaż tę jedną opcje z zasobami powinien sobie zaznaczyć.
___________ Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Allenvego

Dołączył: 16 kwietnia 2004 Posty: 164
Skąd: New Vegeta
|
Wysłany: 10 kwietnia 2005 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
nie zqmaliście o co chodzi , właśnie ma być trudno na poczatku , ale to sie da nadrobić kombinacjami i trudnymi acz czasem koniecznymi walkami , ale 5-cio krotnie większego doświadczenia , gdzie w 3 tyg komputer ma wszystkie jednostki na najwyższym poziomie sie nadrobić nie da , teraz czaicie baze ?? :)
___________ "...be formless, shapeless, like WATER..., now when U put water into a cup it becomes a cup, U put water into a botlle, it becomes a botlle, U put it in a tea pot, it becomes a tea pot, now water can flow, or it can crash....be WATER my friend..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Promilus

Dołączył: 9 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Deyja :P
|
Wysłany: 10 kwietnia 2005 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
w wogu na impossible jesli mapka jest wieksza niz S to przezycie 2 tygodni z komputerem jest możliwe...ale potem komp ma zazwyczaj 3 razy większą armię i do tego dobrze wyćwiczoną (sam nie wiem jakim cudem może mieć jednostki 7 poziomu z veterana i sam mieć 5 lvl :) ) Inna sprawa to taktycznie walczyć np. 60 centaurami o zdobycie wszystkich kopalni wokoło, a inna to zetknąć sie z CPU mającym conajmniej tydzień przewagi.
___________ Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Allenvego

Dołączył: 16 kwietnia 2004 Posty: 164
Skąd: New Vegeta
|
Wysłany: 11 kwietnia 2005 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
i właśnie dlatego ustawiłem sobie imposible , a doświadczenie jednostek zmieniłem na hard :D , żeby mieć szanse z kompem przy w miare szybkim spotkaniu :D , mam nadzieje że teraz jest wszysko jush jasne :D hehe
___________ "...be formless, shapeless, like WATER..., now when U put water into a cup it becomes a cup, U put water into a botlle, it becomes a botlle, U put it in a tea pot, it becomes a tea pot, now water can flow, or it can crash....be WATER my friend..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avatar

Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 11 kwietnia 2005 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
Impossible is impossible. Nic dodać nic ująć.
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Allenvego

Dołączył: 16 kwietnia 2004 Posty: 164
Skąd: New Vegeta
|
Wysłany: 12 kwietnia 2005 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
a mam jeszcze pytanie tgo typu , zostawiłem mój zamek podboczny bez obstawy i z portala wyszedł komp i zajął mi go bez walki , wykupił całą populacje z zamku a ja w następnej turze ide go odbić a tam jednostki topiero co wykupione z zamku mają zarąbiście dużo dośw. , np smoki czarne miały poziom veteran ........ , jak to można wytłumaczyć ??
___________ "...be formless, shapeless, like WATER..., now when U put water into a cup it becomes a cup, U put water into a botlle, it becomes a botlle, U put it in a tea pot, it becomes a tea pot, now water can flow, or it can crash....be WATER my friend..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Promilus

Dołączył: 9 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Deyja :P
|
Wysłany: 12 kwietnia 2005 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
Eh, albo oszustwo kompa, żeby mieć jakieś szanse w walce, albo jeśli CPU miał taki sam zamek to mógł podmienić oddziały.
___________ Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon

Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 12 kwietnia 2005 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
Istotnie - wszystko zależy od tego, jaką miał armię, gdy zajmował zamek. mając z 20 lub więcej smoków na poziomie veterana, mógł sobie kolejne 2 dołączyć bez straty poziomu.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Allenvego

Dołączył: 16 kwietnia 2004 Posty: 164
Skąd: New Vegeta
|
Wysłany: 13 kwietnia 2005 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
w tym wypadku możliwe , ale kiedy indziej komp zajął mi zamek strogholda w którym miałem nie upgradowane behemothy , sytuacja była taka sama że komp z jednym pikmenem zajął zamek i wykupił populacje , i te 2 behemoty które wykupił na następny dzień miały 3 lvl......
___________ "...be formless, shapeless, like WATER..., now when U put water into a cup it becomes a cup, U put water into a botlle, it becomes a botlle, U put it in a tea pot, it becomes a tea pot, now water can flow, or it can crash....be WATER my friend..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon

Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 13 kwietnia 2005 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
cóż..... możliwe że albo stoczył bitwę, której nie zauważyłeś (z innym kompem), albo też stoczył bitwę, której nie mogłeś zauważyć :P. Np mógł zostać zaatakowany przez rozbójników (z jaskini przygód), stoczyć walkę z ogrami (skrypt dla tarczy szalejącego ogra), spróbować zniszczyć jakiś budynek w twoim mieście i walczyć z jego mieszkańcami.... choć to ostatnie raczej wybitnie mało prawdopodobne.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav

Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 13 kwietnia 2005 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
Acid Dragon (cytat): |
spróbować zniszczyć jakiś budynek w twoim mieście i walczyć z jego mieszkańcami.... choć to ostatnie raczej wybitnie mało prawdopodobne. |
eeee.... To komp może burzyć budynki ??? ... Z tego co pamiętam nie ma takiej opcji ....
Ale jak jest to proszę o szczegóły :) :) :)
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Allenvego

Dołączył: 16 kwietnia 2004 Posty: 164
Skąd: New Vegeta
|
Wysłany: 14 kwietnia 2005 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
Acid Dragon (cytat): |
cóż..... możliwe że albo stoczył bitwę, której nie zauważyłeś (z innym kompem), albo też stoczył bitwę, której nie mogłeś zauważyć :P. Np mógł zostać zaatakowany przez rozbójników (z jaskini przygód), stoczyć walkę z ogrami (skrypt dla tarczy szalejącego ogra), spróbować zniszczyć jakiś budynek w twoim mieście i walczyć z jego mieszkańcami.... choć to ostatnie raczej wybitnie mało prawdopodobne. |
niemożliwe że stoczył jakomkolwiek bitwe z kompem bo kompy ustawiłem na team jeden , a walka z ogrami z tarczy to najwyżej jakieś 1500 exp , także też odpada , jest coś takiego że jednostki kompa garisoned dostają dośw. ale nie w takim tepie chyba , albo mi sie coś pomylyło ........
___________ "...be formless, shapeless, like WATER..., now when U put water into a cup it becomes a cup, U put water into a botlle, it becomes a botlle, U put it in a tea pot, it becomes a tea pot, now water can flow, or it can crash....be WATER my friend..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Promilus

Dołączył: 9 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Deyja :P
|
Wysłany: 14 kwietnia 2005 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
Hmmm, możliwe że CPU jednostki w garnizonach dostają expa tak samo jak jednostki neutralne...albo poprostu CPU tak czy inaczej na impossible dostaje dodatkowego expa...
___________ Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon

Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 14 kwietnia 2005 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
Cytat: |
eeee.... To komp może burzyć budynki ??? ... Z tego co pamiętam nie ma takiej opcji ....
Ale jak jest to proszę o szczegóły :) :) :) |
oczywiście, ze nie może - byłem zmęczony, gdy to pisałem :P.
a co do problemu - musiałbym mieć save z gry, żeby powiedzieć coś więcej. Mimo wszystko takie 1500 doświadczenia na poziomie impossible dla kompa może być kilka razy większe...
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Allenvego

Dołączył: 16 kwietnia 2004 Posty: 164
Skąd: New Vegeta
|
Wysłany: 16 kwietnia 2005 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
no jest 5 razy większe , ale to i tak za mało bo 3 lvl u behemotów zaczyna sie od 22400 exp. także to 1500 x 5 niestety nie daje 22400 , mi sie zdaje że to jest jakoś losowo chyba robione , bo przypomniało mi sie ostatnio że grałem kiedyś z bratem razem w teamie na kompy i był motyw tego typu , że komp najpierw zabił mu jakiegoś hiroła przed zamkiem , ale przeżył na tyle długo żeby sprawdzić jakie ma jednostki , wszystkie były na najwyższym poziomie , a później zaatakował mu zamek i jednostki były jush na poziomach początkowych , to było coś w tym stylu , także nie wiem jush jak to jest ...........
___________ "...be formless, shapeless, like WATER..., now when U put water into a cup it becomes a cup, U put water into a botlle, it becomes a botlle, U put it in a tea pot, it becomes a tea pot, now water can flow, or it can crash....be WATER my friend..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon

Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 16 kwietnia 2005 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
Niezupełnie - doświadczenie nie jest liczone tak prosto, że X*1500 - jeżeli w armii bohatera są np tylko behemoty, to to doświadczenie jest jeszcze bardziej zwielokrotniane. Nie ma też mowy o jakimkolwiek czynniku losowym.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Allenvego

Dołączył: 16 kwietnia 2004 Posty: 164
Skąd: New Vegeta
|
Wysłany: 16 kwietnia 2005 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
to jak wytłumaczysz zmniejszenie lvl jednostek ?? ..........
___________ "...be formless, shapeless, like WATER..., now when U put water into a cup it becomes a cup, U put water into a botlle, it becomes a botlle, U put it in a tea pot, it becomes a tea pot, now water can flow, or it can crash....be WATER my friend..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon

Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 17 kwietnia 2005 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
nie wytłumaczę - a przynajmniej nie z tą, minimalną ilością danych. Musiałbym mieć przynajmniej save z gry, żeby wiedzieć, co zaszło.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Vigo

Dołączył: 19 października 2004 Posty: 164
Skąd: Nuln
|
Wysłany: 28 kwietnia 2005 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
Witam wszystkich po dlugiej nieobecnosci!
Otoz znowu pogrywam sobie ostro w h3 (ehh niesmiertelna gra...:D) lecz nie jest mi dane niestety skonczyc zadnej mapy:/ Otoz zainstalowalem sobie latke 3.58f z nadzieja ze poprawione zostaly w niej bledy z poprzednich patchy i...wiekszosc tak-nie mam juz problemow jak na 3.58(no moze poza bledem zastepwania jednostek typu nalezacego do burzonego miasta w swoich zamkach o ktorym pisalem kiedys) lecz.....mam jeden powazny problem uniemozliwiajacy mi normalna rozgrywke - psuja mi sie sejwy. Moge grac godzinami i jest fajnie ale jak tylko zapisze gre i np na drugi dzien ja wczytuje to pasek dochodzi mniej wiecej do polowy i wywala mnie do systemu :(((( jestem zdesperowany i zly bo juz probowalem pare razy i majac juz zajefajnego bohatera i zajefajna armie ;) nie dane mi bylo skonczyc za kazdym razem :/ Wiec pytanie-czy jest jakis sposob na pozbycie sie problemu z tymi psujacymi sie bledami? Tylko nie piszcie ze mam nie wylaczac kompa bo jak sie gra hot seats to na xxl to czasem i 2 tygodnie sie gra a nie bede trzymal tak dlugo wlaczonego kompa wiec plx :P
Mam taka oto instalacje: Heroes 3 all in 1 - RoE->AB->SoD->Wog 3.58f (bez zadnych dodatkow, latek pl itp.)
Prosze o pomoc:)
Pozdrawiam!
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Promilus

Dołączył: 9 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Deyja :P
|
Wysłany: 28 kwietnia 2005 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
Mam taką samą instalację i 0 problemów (rzadko zdarzają sie jakieś błędy skryptów czy też komunikaty o "negatywnych" cechach bohaterów)...zatem myśle, że albo reinstalka pomoże, albo problem nie leży w kwestii Herosów czy Woga....tylko systemu.
___________ Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul

Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29 kwietnia 2005 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
Jeżeli możesz, to zgraj zapisy na dyskietkę i spróbuj je otworzyć np. u kolegi. Będziesz wiedział, czy to sejwy się psują, czy sama gra.
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon

Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 29 kwietnia 2005 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
Ja też nie mam podobnych problemów i nie znam żadnego przypadku zgłoszenia podobnego błędu - zarówno ze strony fanów, jak i WoG Teamu. A skoro błędu nie da się odtworzyć, to obawiam się, że nie da się go również naprawić. Mogę zaproponować chyba jedynie reinstalację.
Co do jednostek w mieście, to chodzi ci zapewne o to, że gdy zostawiasz jednostki w mieście, które burzysz, a następnie wracasz do niego, to musisz z nimi walczyć. To NIE jest błąd - tak ma być. Burząc zamek zostawiasz NEUTRALNE ruiny, gdyż mieszkańcy zburzonego miasta nie chcą cię już więcej widzieć. Nic dziwnego, że i jednostki zostawione w tym mieście stają się neutralne i odwracają się od ciebie.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Vigo

Dołączył: 19 października 2004 Posty: 164
Skąd: Nuln
|
Wysłany: 29 kwietnia 2005 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
lol nie. az taki ciemny nie jestem. Chodzi o to ze jak zburze zamek jakis dajmy na to inferno i postawie na jego miejscu bastion to po jakims czasie 1 typ potwora w moim siedlisku zostaje zastapiony przez dana jednostke z inferno. Ostatnio zastapilo mi w kazdym bastionie krasnoludy na magogi i od tamtej pory moglem juz tylko wykupowac magogi zamiast krasnali!!!
Co do psujacych sie sejwow to reintslacja nie pomaga(probowalem juz 5 razy). Na wogu 3.58 nie mialem tego problemu a w 3.58f nie moge sobie przez to pograc.
|
|
Powrót do góry
|
|
|