Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-05-4 19:42:40
Autor Wiadomość
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 8 marca 2005     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Jeśli to coś ułatwi:
Kampanie z HC wyeksportował niejaki Billy: delta_billy@163.com , ale nie wiem, czy ten adres jest wciąż aktualny.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thorj Tnijorc



Dołączył: 13 marca 2005
Posty: 164
Skąd: Z Karczew

Wysłany: 13 marca 2005     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Kiedy napiszecie spolszczenie do WoG 3.58! Ja nadal gram w spolonizowane 3.57f. Jak zrobicie to umieśćie czym prędzej na Krainie Wog !
___________
Przybyłem, by czekać na WoG 3.59 pl! :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 13 marca 2005     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Jest już wersja beta do 3.58.
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 14 marca 2005     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Mam problem z mapami, gdzie bohater ma ograniczony poziom. Otóż grałem w kampanię Pogromca smoków na mapie, gdzie trzeba zabić Czarodziejskie smoki. Zdobyłem Draconem maksymalny 24 poziom. Jednostki też miałem maksymalnie wyszkolone. Kiedy Dracon wygrywał walki, nie dostawał doświadczenia, a moje jednostki TRACIŁY doświadczenie. Zmieniłem premię ze Sztandarów ze 150% doświadczenia na premię do życia i dalej słabły. Wcześniej, kiedy Dracon zdobywał dośw., jednostki też je dostawały. Nie sprawdzałem tego, ale jednostki chyba traciły tyle punktów, ile Dracon mógł zdobyć po walce. Kiedyś też grałem w Pogromcę smoków z 3.58 i troszkę innymi opcjami WoG i było to samo. Proszę o pomoc. Mam autozapis tej kampanii, więc mogę go przesłać.
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
DevilOkO



Dołączył: 22 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Tarnów

Wysłany: 14 marca 2005     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Niestety tak jest zrobione, że doświadczenie nie jest naliczane jak bohater uzyska maksymalny poziom. Doświadczenie dla jednostek jest naliczane od doświadczenia zdobytego przez heroesa, chociaż jeśli się nie myle jednostki nie zdobywają doświadczenia z drzewa, kamienii i skrzynek. To może byłaby możliwość zdobywania exp jak bohater ma maksymlany poziom.
A jednostki tracą doświadczenie jeśli się dołączy do nich nowe, mniej doświadczone.

___________
Nic nie jest ważne.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 15 marca 2005     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Jednostki zdobywają doświadczenie tylko w walce. Nie dołączałem żadnych nowych. Jednostki po prostu słabły po walce, tak jakby zamiast zyskać doświadczenie, straciły je. Jeżeli bohater osiągnie maksymalny poziom, to dośw. jednostek powinno zostać jakie było, a maleć tylko wtedy, jak się dołączy do armii mniej wyszkolone stwory. A to, że dośw. stworów zależy od dośw. bohatera jest zbędne. Jednostki powinny zdobywać EXP niezależnie od herosa.
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Nami



Dołączył: 9 czerwca 2003
Posty: 164
Skąd: From the night I kissed you goodbye...

Wysłany: 15 marca 2005     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Thorj Tnijorc (cytat):
Kiedy napiszecie spolszczenie do WoG 3.58! Ja nadal gram w spolonizowane 3.57f. Jak zrobicie to umieśćie czym prędzej na Krainie Wog !



To racz w tym pomóc a nie tylko poganiaj...

___________
I loved you a lot
to need you a lot
I leave you alone...


Guano Apes - Living in a lie
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Promilus



Dołączył: 9 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Deyja :P

Wysłany: 15 marca 2005     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Fakt-te wykrzykniki dodały władczy ton :) chociaż wydaje mi się, że tutaj raczej chodzi o frustrację spowodowaną niemożnością grania w full PL 3.58f WoG. Ale ja tam nie narzekam-bo mam full ENG :) Co do doświadczenia jednostek-jeśli chcecie je podpakować wystarczy przecież zmienić bohatera na tego który jeszcze expa może zebrać...ot cała filozofia.
___________
Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 16 marca 2005     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Co i w którym Skrypcie mam usunąć, aby całkowicie zlikwidować zastępywanie starych atrefaktów tymi z WoGa? Krew mnie zalewa, kiedy mam przejść mapę, a tam zamiast potrzebnego do zwycięstwa artefaktu znajduję np. Sygnet Slavy.
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Promilus



Dołączył: 9 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Deyja :P

Wysłany: 16 marca 2005     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Huh, widze że nie ja jedyny mam taki problem-całe szczęście większość NIEZBĘDNYCH artefaktów jest przekazywana poprzez questy-nie leży zatem na mapie...Sam szukałem gdzie zablokować zastępowanie artefaktów-niestety nie znalazłem :(
___________
Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 16 marca 2005     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

należy po prostu wyłączyć opcję 'new artifacts'.
(Jeśli artefakt WoGowski był umieszczony przez twórcę mapy, to będzie cały czas działał)

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 24 marca 2005     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Chciałem zgłosić crash ... :( WoG 3.58f wiesza mi się przy burzeniu Dungon . Wszystko jest dobrze dopóki nie chcę zburzyć Mage guild 5 wtedy właśnie na stałe wyskakuje czarny ekran. Nie jest to winna skryptów nieoficjalnych bo takich nie mam ... Acha jeżeli przed burzeniem Mage guild 5 zburzę Mana Vortex to wszystko jest dobrze .
Podejrzewam że pewnie mana vortex nakłada się w pewien sposób na mage guild i tym to jest spowodowane .

PS . Dodam jeszcze że ten zamek miał gral i przed burzeniem mage guild wyburzyłem grala ...

Ktoś ma podobny problem ??

Sprawdziłem to na nowej mapie również i bez gralla było podobnie :( Wyłączyłem również wszystkie opcje WoGifikacji poza burzeniem miast sytuacja ta sama ...


Głównie zwracam się do Acid Dragona z tym problemem ...

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Promilus



Dołączył: 9 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Deyja :P

Wysłany: 24 marca 2005     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

EEE, ajk się burzy gildię to niezależnie od poziomu cała struktura znika? jeśli tak to już wiem w czym problem...poprostu żeby wybudować mana vortex trzeba mieć guild 1 stopnia chociaż...gdy burzysz gildię przy istniejącym vortexie zachodzi "kolizja" w skryptach/engine gry i sie wiecha...poprostu najpierw niszcz vortex a potem dopiero guild...zresztą powinno być to zablokowane tak jak niemożność wyburzenia fortu przy siedliskach...czyli najpierw siedliska potem fort.
___________
Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 24 marca 2005     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Przeprowadziłem krótki test i nie było problomu. Prosiłbym o wysłanie save'a tuż przed wystąpieniem tego błędu (na adres kamelair2@wp.pl).
___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 27 marca 2005     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Promilus (cytat):
EEE, ajk się burzy gildię to niezależnie od poziomu cała struktura znika? jeśli tak to już wiem w czym problem...poprostu żeby wybudować mana vortex trzeba mieć guild 1 stopnia chociaż...

Nie o to chodzi . Problem występuje tylko przy mage guild 5 i wybudowanym mana vortex . Przy mage 4 możemy burzyć aż zburzymy cały mage guild a mana vortex może zostać nienaruszone ...

Acid Dragon zapoznał się już z problemem i go potwierdził ... Ale zanim problem zostanie rozwiązany przez profesjonalistów z WoG team trochę czasu minie .
Więc albo burząc miasta pamiętajcie o tym by najpierw przed mage guild5 burzyć mana vortex albo :

:arrow: zastosujcie moje amatorskie rozwiązanie :
Skrypcik Val Gaav'a :) (cytat):

!?CM1;

!!CA-1:T?y97;
!!CM:I?y98; [klikniecie na jakie pole ? ]
!!CM:S?y99; [rodzaj klikniecia lewy prawy itp ]

!!CA-1&y98=4/y99=14/y97=5:B3/21;
!!VRy96&y97=5/y99=14/1/y97=5:S1; [jest mana vortex]
!!VRy96&y97=5/y99=14/-1/y97=5:S0; [nie ma mana vortex]

!!CM&y98=4/y97=5/y99=14/y96=1:R0; [wyłącz opcje prawego kliknięcia]
!!CM&y98=4/y97=5/y99=14/y96=0:R1; [włącz opcje prawego kliknięcia]


Skrypcik wyłącza możliwość zburzenia mage guid 5 w dungon gdy jest postawiony mana vortex ... Może komuś się to przyda . Można go dodać np pod koniec script37.erm w edytorze erm_s.exe . Oczywiście by działał script 37 musi być włączony w opcjach WoGifikacji.

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 27 marca 2005     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Slava również potwierdził ów błąd i powiedział, że w bliżej nieznanej przyszłości postara się go naprawić w taki czy inny sposób.
___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Allenvego



Dołączył: 16 kwietnia 2004
Posty: 164
Skąd: New Vegeta

Wysłany: 3 kwietnia 2005     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

mam pztanie co do dođwiadcyenia jednostek komputera , na jakiej zasadzie to działa ?? , bo ostatnio grałem z bratem gre , my razem na kompy w teamie , wyskoczył mi jakiś leszcz , no to mówie , ide go skroić , ale jak zacząłem walke to sie okazało że ma wszystkie jednosti na ostatnim poziomie dośw.( a to był jeszcze pierwszy miesiąc gry ) i nie dało rady wygrać niestety , czy da sie coś zrobić żeby komp tak nie oszukiwał bardzo ??
___________
"...be formless, shapeless, like WATER..., now when U put water into a cup it becomes a cup, U put water into a botlle, it becomes a botlle, U put it in a tea pot, it becomes a tea pot, now water can flow, or it can crash....be WATER my friend..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thorj Tnijorc



Dołączył: 13 marca 2005
Posty: 164
Skąd: Z Karczew

Wysłany: 3 kwietnia 2005     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Allenvego: to jest regulowane
a) poprzez poziom trudności ;
b) w opcjach WoGgifikacji mapy(opcje od bez XP dla jednostek komputerowych graczy do szybkiego zdobywania XP dla jednostek graczy komputerowych).

___________
Przybyłem, by czekać na WoG 3.59 pl! :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 3 kwietnia 2005     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Istotnie.

Domyślnie, komputer zdobywa doświadczenie dla jednostek na dokładnie takich samych zasadach jak gracze 'ludzcy', ale przy wyższych poziomach trudności i/lub innych ustawieniach wogifikacji może go zdobywać więcej.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Allenvego



Dołączył: 16 kwietnia 2004
Posty: 164
Skąd: New Vegeta

Wysłany: 3 kwietnia 2005     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

no poziom trudności zawsze jest impossible , innego nie gramy , ale sprawdze jeszcze w tych opcjach co mówisz , może coś przeoczyłem , tanks i pozdro
___________
"...be formless, shapeless, like WATER..., now when U put water into a cup it becomes a cup, U put water into a botlle, it becomes a botlle, U put it in a tea pot, it becomes a tea pot, now water can flow, or it can crash....be WATER my friend..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 3 kwietnia 2005     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

W takim razie, aby grać przy poziomie impossible, a by komputer zdobywał doświadczenie tak samo, jak gracze ludzcy, w opcjach wogifikacji, na pierwszej zakładce (Hard Coded Options), w dolnym, prawym rogu, w sekcji 'AI Stack Experience Difficulty' zmień ustawienie z:
"Default (linked to player difficulty)"

na:
"Normal (AI gains stack experience normally)"

PS. pozdrawiam planetę New Vegeta - byłem tam z 5 lat temu ;-)

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Allenvego



Dołączył: 16 kwietnia 2004
Posty: 164
Skąd: New Vegeta

Wysłany: 4 kwietnia 2005     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

no jush wiem o co kaman , ale zmieniłem se na hard , myśle że starczy :) , co do planety to jak tam ci sie podobało ?? :) , ja ją odwiedzam co jakiś czas :) , wiesz w przerwach pomiędzy zniszczeniem jednej galaktyki a drugiej ;) , Final-Kamehamehaaaaa ;)
___________
"...be formless, shapeless, like WATER..., now when U put water into a cup it becomes a cup, U put water into a botlle, it becomes a botlle, U put it in a tea pot, it becomes a tea pot, now water can flow, or it can crash....be WATER my friend..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thorj Tnijorc



Dołączył: 13 marca 2005
Posty: 164
Skąd: Z Karczew

Wysłany: 4 kwietnia 2005     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Czy zrobicie spolszczenie do 3.59 jak wyjdzie? Naturalnie, że nie odrazu po premierze. Tylko 2-3 tygodnie lub miesiące po niej. Bo ja i mój brat gramy tylko WoGi po polsku. A chcielibyśmy przetestować polonizację 3.59.

ps. Jestem chętny do współpracy np: translacja nazw potworów i ich siedlisk, własne pogróżki oraz inne. Odpowiedzi na mą propozycję proszę słać na : the_naturat2@op.pl

___________
Przybyłem, by czekać na WoG 3.59 pl! :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 4 kwietnia 2005     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

na razie jeszcze nawet nie ma ani jednej nazwy po *angielsku*, więc polonizacją 3.59 nie będziemy się raczej przejmować przez najbliższe pół roku.
___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 5 kwietnia 2005     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Promilus (cytat):
BTW mam 3.58f w wersji angielskiej, możliwe że domyślnie w grze ustawione jest już na stałe 225HP...cena też jest taka jak podałeś Są drobne zmiany w HP, ataku ,obronie, szybkości itp. Ifryt w końcu radzi sobie z czempionami, ale diabły z archaniołami nadal nie :/ Ale to i lepiej No i mam stałe 2 fenie na tydzień mimo iż nie włączałem skryptu redukcji przyrostu. Jakiś bug ?


odpowiedź na pytanie w temacie "kto nie lubi woga" (brrrrr)
odpowiadam tutaj bo i tu miejsce bardziej odpowiednie ....

Też mam 3.58f w wersji angielski ... co do feniów to u mnie nadal są 4 tylko że hp im spadło do 150 .. to w skrypcie na rebalancing (skrypt 37).... I to jest pewne bo jak pisałem własne skrypty to właśnie ten skrypt zastąpiłem i dużo rzeczy znam w nim prawie na pamięć ...

Cóż pewnie nie bug tylko różnica skryptów ... Ale b. dziwna sprawa :)
Zerkne jeszcze w te opcje z doświadczeniem jednostek (nie przypadły mi do gustu więc tylko raz z nimi grałem) ...

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.