Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-05-4 11:41:02
Autor Wiadomość
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 19 października 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Van Henry (cytat):
Mam ogromny problem! Ściągnąłem sobie mapy do WoG'a ,lecz gdy je włączam wyskakuje kilka błędów i wychodzi z gry. Próbowałem też własnych map ze skryptami z JB ale było to samo co z tamtymi ściągnientymi.Mam prawie najnowszą wersje WoG'a.Pomocy!!!

Mój mail:ad510@tenbit.pl


1. Prawie najnowszą wersję? To znaczy którą?

2. A możesz przytoczyć parę tych błędów? W którym miejscu się pojawiają? Bo tak na jasnowidztwo to nie potrafię nic powiedziec...

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Van Henry



Dołączył: 2 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Olsztyn

Wysłany: 19 października 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Przepraszam już precyzuję. 3.57f pojawiają się podczas ładowania mapy, np:could not load mask file for ZObj045.def!-Type:magiczna studnia.A i jeszcze coś. Kiedy w edytorze map tworzę losową mapę to pojawie się okienko tworzenie mapy, ładują się 3 kreseczki i edytor się wyłącza.

Co do pierwszego błędu to przyślij mi mapy może byc w nich cos dziwnego(lipa_4@o2.pl),a jeśli chodzi o edytor to juz jest dawno znany błąd.W Edytorze map WoG generator losowy NIE DZIAŁA.Powody są nieznane i na razie nienaprawiane.

___________
WoG RuleZ
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vigo



Dołączył: 19 października 2004
Posty: 164
Skąd: Nuln

Wysłany: 20 października 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Witam!

3 sprawy zwiazane z wogiem nie daja mi spac po nocach:

1.Czy jest jakas zansa ze latka pl pojawi sie jeszcze w pazdzierniku br. :?:

2.Mam sporo bledow gdy gram w woga 3.58 niektore z nich to:
-gdy atakuje kompa albo on mnie gra sie zwiesza (powinno sie ladowac pole bitwy a tu konczy sie na ciemnym ekranie i klepsydrze : :( ) daje alt+tab i gdy wracam potem do heroesow jest dlugie okno z bledem(przewaznie error set-up battlefields ale nie zawsze czasami cos innego), dzieje sie tez tak jak mam zaznaczona opcje ze neutralnym potworkom pomagaja czasami dowodcy. Gdy dowodca chce zaatakowac to rowniez wywala mi blad (dlatego jak zaczynam walke to od razu atakuje dowodce zeby ten nie zdazyl miec swojej tury). Bledy te wystepuja bardzo czesto co naprawde doprowadza mnie do szewskiej pasji :evil:
-kolejny blad-gralem z dziewczyna w gorace posladki (bez skojarzen:P) i ja mialem same bastiony(burzylem miasta kompow) a ona zamki. Po pewnym czasie ja zdobylem conflux kompa i zburzylem go i zaczalem na nowo stawiac bastion. Okazalo sie ze wszystkie osady krasnoludow we wszystkich zamkach mam zastapione przez nomadow i dziki(zaznaczylem opcje neutral creatures in conflux) natomiast mojej dziewczynie stalo sie to samo tyle tylko ze ona zburzyla kompowi nekropolie i wszedzie w klasztorach wrypaly jej sie liche. Blat to moze i nie jakos bardzo wkurzajacy a jednak psujacy rozgrywke)
-kolejny z bledow jakie udalo mi sie wypatrzyc to blad ekwipunku - gdy ma sie pelny plecak i zacznie sie wyrzucac artefakty (opcja zostawiania artefaktow na ziemi) to potem pomimo tego ze ma sie prawie ze pusty plecak to nie mozna nic juz podzniesc poniewaz gdy sie znowu sproboje wyrzucic artefakt mozna zauwazyc wlasnie blad - puste sloty po artefaktach nie chca zniknac i nadal zabieraja miejsce.

Te 3 bledy sa chyba najwiekszymi i najbardziej denerwujacymi w wogu 3.58 jakie udalo mi sie wypatrzyc. Byc moze blad nr 2 spowodowany jest tym ze mam zainstalowny dodatek z oficjalnej strony woga Additional battlefields ale niewiem. Pozatym mam taka o to swieza instalacje: Heroes 3 in 1 zainstalowane tak: Erathia->blade->shadow potem wog all in one 3.57f->upgrade 3.58.

3.Czy bledy te wystepuja tez innym i czy jest szansa ze wkrotce wyjdzie jakas latka naprawiajaca je?, bo jak tak gram to dochodze do wniosku ze Slava z chlopakami sie chyba pospieszyli troche :P
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
DevilOkO



Dołączył: 22 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Tarnów

Wysłany: 20 października 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Przepraszam już precyzuję. 3.57f pojawiają się podczas ładowania mapy, np:could not load mask file for ZObj045.def!-Type:magiczna studnia

Jeśli to są mapy wogowe, to ich nie wogifikuj a na to mi wygląda, że tak robisz.

Cytat:
1.Czy jest jakas zansa ze latka pl pojawi sie jeszcze w pazdzierniku br.


Jest narazie wersja beta i powinno się ją dać ściągnąć.

Cytat:
-gdy atakuje kompa albo on mnie gra sie zwiesza (powinno sie ladowac pole bitwy a tu konczy sie na ciemnym ekranie i klepsydrze : Sad ) daje alt+tab i gdy wracam potem do heroesow jest dlugie okno z bledem(przewaznie error set-up battlefields ale nie zawsze czasami cos innego), dzieje sie tez tak jak mam zaznaczona opcje ze neutralnym potworkom pomagaja czasami dowodcy. Gdy dowodca chce zaatakowac to rowniez wywala mi blad (dlatego jak zaczynam walke to od razu atakuje dowodce zeby ten nie zdazyl miec swojej tury). Bledy te wystepuja bardzo czesto co naprawde doprowadza mnie do szewskiej pasji


Mogłeś do złego katalogu zainstalować te pola. A co do tych dowódców to jest kilka opcji ich wogifikacji i nie wszytkie kombinacje działaja poprawnie. To już musisz sprawdzić metodą prób i błedów kiedy bład nie będzie sie pokazywał i cie nie wywali

Cytat:
-kolejny z bledow jakie udalo mi sie wypatrzyc to blad ekwipunku - gdy ma sie pelny plecak i zacznie sie wyrzucac artefakty (opcja zostawiania artefaktow na ziemi) to potem pomimo tego ze ma sie prawie ze pusty plecak to nie mozna nic juz podzniesc poniewaz gdy sie znowu sproboje wyrzucic artefakt mozna zauwazyc wlasnie blad - puste sloty po artefaktach nie chca zniknac i nadal zabieraja miejsce.


Sprzedawaj artefakty na targu i dawaj słabszym bohaterom. Wtedy nie bedzie tego problemu :wink:

Cytat:
Czy bledy te wystepuja tez innym i czy jest szansa ze wkrotce wyjdzie jakas latka naprawiajaca je


Może w wersji allinone niektóre rzeczy zostaną naprawione, ale że pojawiają się błedy to jest oprócz samego WOG'a spowodowane także błedami systemu.

Cytat:
Slava z chlopakami sie chyba pospieszyli troche


good joke :lol: :lol: :lol: :lol:

___________
Nic nie jest ważne.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vigo



Dołączył: 19 października 2004
Posty: 164
Skąd: Nuln

Wysłany: 20 października 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Dzieki, poprobojemy-zobaczymy :wink:

A co do latki beta, moglbys zapodac linka skad mozna zassac? Bo jesli jest w dziale download to on nadal nie ryra :P

Pozdrawiam.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Van Henry



Dołączył: 2 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Olsztyn

Wysłany: 20 października 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Przepraszam już precyzuję. 3.57f pojawiają się podczas ładowania mapy, np:could not load mask file for ZObj045.def!-Type:magiczna studnia

Jeśli to są mapy wogowe, to ich nie wogifikuj a na to mi wygląda, że tak robisz.

Dziekuje za pomoc,lecz niestety nie wogifikowalem ich. Moze wiesz wiecej na ten temat, lub znasz kogos, kto moze mi pomoc? Z gory dziekuje.

___________
WoG RuleZ
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vigo



Dołączył: 19 października 2004
Posty: 164
Skąd: Nuln

Wysłany: 20 października 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

A nie dzieki juz nie trzeba znalazlem w nowinach ten plik :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 21 października 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Van Henry (cytat):
Przepraszam już precyzuję. 3.57f pojawiają się podczas ładowania mapy, np:could not load mask file for ZObj045.def!-Type:magiczna studnia.A i jeszcze coś. Kiedy w edytorze map tworzę losową mapę to pojawie się okienko tworzenie mapy, ładują się 3 kreseczki i edytor się wyłącza.


Wygląda mi to na klasyczny przypadek błędnego zainstalowania dodatku. Czy instalowałeś WoGa zgodnie z wszystkimi zaleceniami (przede wszystkim zmiana ustawień systemowych)? Możesz napisać jak nazywał się plik/pliki, który instalowałeś oraz skąd został ściągnięty? Czy instalowałeś WoGa na SoD? Czy masz oryginalna wersję SoD (to dziwne, ale często zdarza się, że WoG nie chce współpracować z rippowanymi wersjami, nawet gdy dawniej chodził poprawnie)? Może też wystarczyć tylko wykasowanie WoGa z rejestru Windows i ponowna instalacja dodatku. Wielu osobom to pomogło. Klucz do skasowania: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\New Life of Heroes. Niestety, nie spotkałem się z przypadkiem błędnego działania edytora map, więc w tym przypadku za bardzo ci nie pomogę...


Vigo, tez powinieneś wziąść te rady pod uwagę...

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Van Henry



Dołączył: 2 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Olsztyn

Wysłany: 21 października 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Bardzo dziękuję. Tylko mam jedno pytanie. Jak zmienić jezyk systemowy w win. xp. Może to głupie pytanie, ale nie zrobiłem tego, bo nie wiedziałem, gdzie należy szukać.A i nie wiem, skąd ściągnąć woga ,bo na serwisie woga w JB jest could not connect. Jeżeli jesteś moderatorem serwisu wog to może wiesz coś na ten temat?
___________
WoG RuleZ
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 21 października 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Van Henry (cytat):
Bardzo dziękuję. Tylko mam jedno pytanie. Jak zmienić jezyk systemowy w win. xp. Może to głupie pytanie, ale nie zrobiłem tego, bo nie wiedziałem, gdzie należy szukać.A i nie wiem, skąd ściągnąć woga ,bo na serwisie woga w JB jest could not connect. Jeżeli jesteś moderatorem serwisu wog to może wiesz coś na ten temat?


1. Nie mam pojęcia, jak zmienić pod XP, gdyż używam WinME, ale sądzę, zę nie powinno się to różnić za bardzo. Wejdź do panelu sterowania i odszukaj ikonkę ustawienia regionalne. Kliknij na nią i tam poszperaj w opcjach. A po tym adresem znajdziesz dwa zdjęcia, ktore pokazują jak zmienić ustawienia pod Win ME: http://wog.heroes.net.pl/download/download.php

U ciebie powinno być podobnie!

2. WoGa można przede wszystkim ściągnąć z OFICJALNEJ strony! W naszym serwisie link do niej pojawia co i rusz! A więc to: www.strategyplanet.com/homm/wog

Co to znaczy być moderatorem serwisu? A poważnie - tak, dzial download nie działa i nie będzie działał, dopóty:
- cała Jaskinia Behemota znajdzie w końcu przytulny, bezpieczny serwer, na ktorym będziemy mieli dostęp do FTP, żeby móc dokonac odpowiednich poprawek (gdzieś te pliki muszą w końcu leżeć, prawda?
- jak już będzie dostęp do FTP, to pozostaje kwestia wolnego czasu i chęci naszych webmasterów - Ann i RaVa. Czasami życie bardzo absorbuje i nie czas na pierdoły :cry:

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Van Henry



Dołączył: 2 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Olsztyn

Wysłany: 22 października 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

jak próbuję ściągnąć z tej strony, którą podałeś to pokazuje się"Not logged in? Don't have a GameSpy ID?

Signing up with GameSpy is EASY, and lets you download from FilePlanet's public servers for FREE.

It's also good for lots of other stuff:
FilePlanet: Get access to 200,000+ game downloads
GameSpy Arcade: Play your favorite games online, find new games to play, and find your friends or other gamers online with .
ForumPlanet: Post in GameSpy's game discussion forums at
Click here to create a GameSpy ID account!"

___________
WoG RuleZ
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
DevilOkO



Dołączył: 22 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Tarnów

Wysłany: 22 października 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Musisz posiadać tam swoje konto jeśli klikniesz na:
Cytat:
Click here to create a GameSpy ID account!


możesz łatwo je założyć, wszytko opisane jest po angielsku to jak nie znasz języka to poproś kogoś kto zna aby ci pomógł lub skorzystaj z słownika.

___________
Nic nie jest ważne.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 24 października 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

A teraz przemówię trochę mentorskim tonem (jak to kiedyś określił nasz kwaśny smoczek :)).

"Kiedy w edytorze map tworzę losową mapę to pojawie się okienko tworzenie mapy, ładują się 3 kreseczki i edytor się wyłącza."

Ok, już sobie przypomniałem o co biega. To nie błąd. W edytorze map WoG NIE DA się stworzyć mapy losowej. Musisz stworzyć mapę losową albo w edytorze SoD (plik H3maped.exe), albo już w samej grze w opcjach generowania map. Żeby wszystko było jasne - twórcy WoG nie dysponując kodem źródłowym gry nie potrafią przerobić gry tak, żeby tworzyła losowe mapy WoG, zawierające nowe potwory, lokacje, artefakty itd. Zmienianie mapy, by dołączyć do niej elementy WoG nazywa się WoGifikacją. Ale, jak pewnie zauważyłeś, dzieje się to, jak już mapa SoD została wczytana (bądź właśnie się wczytuje) i dokonuje się to dzięki skryptom ERM. Tak więc niemożliwe jest otrzymanie losowej mapy WoG. Chociaż zawsze możesz wygenerowaną mapę SoD (losowe mapy są w katalogu random_maps) otworzyć w edytorze WoG i umieścić na niej WoGowskie elementy... Choć w pliku mapy dalej będzie zawarta informacja, że to jest losowa mapa, a nie autorska...

"Mam sporo bledow gdy gram w woga 3.58 niektore z nich to:
-gdy atakuje kompa albo on mnie gra sie zwiesza (powinno sie ladowac pole bitwy a tu konczy sie na ciemnym ekranie i klepsydrze : ) daje alt+tab i gdy wracam potem do heroesow jest dlugie okno z bledem (przewaznie error set-up battlefields ale nie zawsze czasami cos innego), dzieje sie tez tak jak mam zaznaczona opcje ze neutralnym potworkom pomagaja czasami dowodcy. Gdy dowodca chce zaatakowac to rowniez wywala mi blad (dlatego jak zaczynam walke to od razu atakuje dowodce zeby ten nie zdazyl miec swojej tury). Bledy te wystepuja bardzo czesto co naprawde doprowadza mnie do szewskiej pasji


Też u mnie występował ten błąd z ciemnym ekranem i klepsydrą; na szczęście sporadycznie! Skoro u ciebie te błędy występują często - sądzę że jednak to wina błędnej instalacji, gdyż jest to na tyle charakterystyczny i irytujacy błąd, że chłopaki z WoG Teamu na pewno by nie wypuścili patcha z takim bugiem. Piszesz, że neutralnym potworom czasami towarzyszą dowódcy - masz na myśli Bohaterów czy Dowódców? Gdyż jeżeli Dowódców - to faktycznie, masz unikatową wersję. Jest opcja Random Hero, ale po jej włączeniu neutralnym stworzeniom czasami towarzyszą Bohaterowie, nie Dowódcy (tak pisze w dokumentacji i tak też jest na moim pececie). Co prawda jest też opcja bodajże "Rozmiar neutralnych stworzeń", gdzie potworom towarzyszą Dowódcy, ale tylko wyłącznie w kryjówkach stworzeń, takich jak: Taras Gryfów, Przybytek Nietoperza, Grota Cyklopów itp. Wspominasz też o błędzie "error set-up battlefields". Gwoli ścisłości - jeżeli załączyłeś w opcjach WoG opcję New Battlefields (nowe pola walk) to koniecznie musisz zainstalować nowe pola walki (plik extrabf.wog, ok. 7 MB). Nie myl tego pliku z polami walki, które jakiś czas temu były dostępne w dziale WoG - tamten mini-patch był dostosowany do wersji 3.57f - jak się ma do wersji 3.58? Ciężko powiedzieć, ale USILNIE ODRADZAM nie instalować tamtego pliku!!!


kolejny blad-gralem z dziewczyna w gorace posladki (bez skojarzen:P) i ja mialem same bastiony(burzylem miasta kompow) a ona zamki. Po pewnym czasie ja zdobylem conflux kompa i zburzylem go i zaczalem na nowo stawiac bastion. Okazalo sie ze wszystkie osady krasnoludow we wszystkich zamkach mam zastapione przez nomadow i dziki(zaznaczylem opcje neutral creatures in conflux) natomiast mojej dziewczynie stalo sie to samo tyle tylko ze ona zburzyla kompowi nekropolie i wszedzie w klasztorach wrypaly jej sie liche. Blat to moze i nie jakos bardzo wkurzajacy a jednak psujacy rozgrywke)

Ciekawa sytuacja, przyznam, muszę to sprawdzić. Będzie ciężko, gdyż rzadko burzę zamki (choć burzenie jest bardzo efektowne!)

kolejny z bledow jakie udalo mi sie wypatrzyc to blad ekwipunku - gdy ma sie pelny plecak i zacznie sie wyrzucac artefakty (opcja zostawiania artefaktow na ziemi) to potem pomimo tego ze ma sie prawie ze pusty plecak to nie mozna nic juz podzniesc poniewaz gdy sie znowu sproboje wyrzucic artefakt mozna zauwazyc wlasnie blad - puste sloty po artefaktach nie chca zniknac i nadal zabieraja miejsce.

DeVilOko ma rację - spróbuj je sprzedać na targu. Mała uwaga: jest tylko jedna możliwość szybkiego zapchania plecaka. Włączona zasada gry "Bohaterowie zdobywają artefakt z każdym zdobytym poziomem" :) Też trzeba ten błąd sprawdzić, jak czas na to pozwoli i zaistnieje taka sytuacja (choć jak znam życie, że jak będę chciał na przymus przepełnić plecak to i tak za Chiny Ludowe nie uda mi się :). Jeżeli okaże się to prawdą - cóż trzeba zareportować to Acidowi lub Treupowi; grzecznie powiedzą, że ten błąd zanotują i przekażą dalej...
Aha, a czy przypadkiem też wybrałeś zasady gry Bohaterowie podnoszą zduplikowane artefakty? (to ważne)

Te 3 bledy sa chyba najwiekszymi i najbardziej denerwujacymi w wogu 3.58 jakie udalo mi sie wypatrzyc. Byc moze blad nr 2 spowodowany jest tym ze mam zainstalowny dodatek z oficjalnej strony woga Additional battlefields ale niewiem. Pozatym mam taka o to swieza instalacje: Heroes 3 in 1 zainstalowane tak: Erathia->blade->shadow potem wog all in one 3.57f->upgrade 3.58.

Acha, tu piszesz, że zainstalowałeś nowe pola walki - to jestem w takim razie głupi :/. U mnie nowe pola chodzą OK. Najfajniejszy jest ten na przeklętej ziemii (cursed.jpg)!
Będę upierdliwy w kolejności instalowania: co co instalować RoE, skoro instaluje się SoD? Czy aby nie prościej by było tak: SoD -> AB -> WoG3.57f -> WoG3.58???

Czy bledy te wystepuja tez innym i czy jest szansa ze wkrotce wyjdzie jakas latka naprawiajaca je?, bo jak tak gram to dochodze do wniosku ze Slava z chlopakami sie chyba pospieszyli troche

Tak, ma wyjść WoG 3.58 w wersji full (czyli w jednym pliku), w któym mają być poprawione drobne błędy, które zauważyli gracze. Ale i tak sądzę, że za część błędów odpowiada zarówno spitraszona instalacja, jak i twój system...

*******************************

Jeżeli chodzi o szybkość tury komputera. Okazuje się, że nie zależy ona od mocy przerobowej komputera (przynajmniej nie w każdym przypadku). Pamiętam, że w wersji 3.57f na mapach XL tury komputera trwały baaardzo długo. Szczególnie wtedy, gdy AI używało Wrota Wymiarów - wtedy można było naprawdę już iść kosić trawnik. Chłopaki obiecali przyśpieszyć ten proces w WoGu 3.58. Z tego co zauważyłem, słowa dotrzymali - tura komputera na dużych mapach trwa znacznie krócej! Poza jednym przypadkiem - w mapie Sagamosy Dulpendyr czasami czekałem na swoją kolej ponad 20 minut (naprawdę). Widać dobrała mi się taka kombinacja zmiennych, że mój Celeron 400 tyle czasu wykonywał na nich działania. Inna sprawa, że Windows Windowsowi nie jest równy - na płynność i stabilność gry duży wpływ ma zarządzanie pamięcią w naszym systemie operacyjnym, zgodność Directa X z sterownikami karty dźwiękowej, graficznej, płyty głównej itd... Nikt nie jest w stanie zapewnić, że dany program będzie działał w KAŻDEJ możliwej konfiguracji. Szczególnie, że jak czytam, członkowie WoG Teamu poteżnych maszyn nie posiadają... I na koniec ostatnia już uwaga w tym temacie: owszem, normalne Heroesy chodzą szybciej, ale pamietajcie, że kod Heroes 3 jest zoptymalizowany pod Heroes 3! Twórcy WoGa dopisali swój kod do już istniejącego, nie znając kodu źródłowego, a dodając do niego trochę po omacku mnóśtwo flag, zmiennych i funkcji. Dlatego nie należy oczekiwać, że nasze procesory będą wykonywać działania w sposób szybki, poprawny i stabilny... Cieszmy się tym co mamy i weźmy dobrą książkę aby tura komputera zleciała nam szybciej; na tyle dobrą książkę, żeby nawet nie pieklić się na głupotę komputerowego bohatera, który kompletnie nie wie jak ma się zachować napotykając na swojej drodze WoGowskie niespodzanki.

*******************************

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Van Henry



Dołączył: 2 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Olsztyn

Wysłany: 25 października 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Spróbowałem szukać na głównej stronie woga. Był tam tylko patch 3.51 i wyższe. Nie znalazłem podstawowej wersji w downloadzie. Może znajduje się gdzie indziej? I jeszcze jedzo. Spróbowałem zrobić mapę ze skryptem Mysterious creatures dwelling. Zadziałało! Posunołem się dalej (mithril).Wystąpiło kilka błędów(ERM ma złą składnie. Zostanie wyłączony lud coś w tym stylu).

Co do random mapy to jeszcze raz dziękuję.

___________
WoG RuleZ
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 25 października 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Właśnie te pathe to podstawka Woga :) ściągnij pakiet 3.57 f i tam są zawarte wszystkie dotychczasowe.
___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Antzuch



Dołączył: 31 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: Kielce

Wysłany: 28 października 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Gram sobie w mapke Sagamosy. Ale mam mały problem. Otóż nie mam grafiki chociaż plik SAGAmOSA skopiowałem do folderu data/zvs.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 28 października 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

kiedyś ściągałem parę skryptów od Sagamosy i miałem podobny problem. Gdzieś powinny być grafiki, trzeba zrobić folder "mapy" (nie kopiować do maps!!!) w głównym folderze WoG i tam je wrzucić
___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Emirat Baste



Dołączył: 14 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 20 stycznia 2005     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

kiedy włanczam woga pojawia się czarny ekran i to :
ResourceManager :: GetSprite could not find the "sprite" resource "crdeflt.DEF."

co to znaczy ?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 20 stycznia 2005     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Emirat Baste (cytat):
kiedy włanczam woga pojawia się czarny ekran i to :
ResourceManager :: GetSprite could not find the "sprite" resource "crdeflt.DEF."

co to znaczy ?



musisz przeinstalować SoD-a a potem zainstalować WoG-a (zwykle dziala :P)

a jeśli masz zainstalowane AB to kolejność jest taka: SoD, potem instalujemy AB, potem JESZCZE RAZ Soda i woga dopiero

___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 20 stycznia 2005     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Emirat Baste (cytat):
kiedy włanczam woga pojawia się czarny ekran i to :
ResourceManager :: GetSprite could not find the "sprite" resource "crdeflt.DEF."

co to znaczy ?


To komunikat brakującego zasobu - konkretnie podstawowego pliku H3 obsługującego kursory. Błędy braku zasobów mogą się zdarzać np w wyniku nie zmienienia ustawień regionalnych na angielskie/USA podczas instalacji WoGa. Jeśli problem powtarza się za każdym razem - reinstaluj i pamiętaj o odpowiedniej procedurze.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 21 stycznia 2005     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Znaczy to, że masz usunąć wpisy WoGa z rejestru i zainstalować jeszcze raz.
___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Emirat Baste



Dołączył: 14 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 21 stycznia 2005     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

dzięki

Avatar mam tylko woga usunąć ?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 21 stycznia 2005     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

nie da się TYLKO WoGa usunąć
___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Grenadier



Dołączył: 20 lipca 2000
Posty: 164
Skąd: Opole

Wysłany: 21 stycznia 2005     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Mówiąc po naszemu - całe H3 łacznie ze wpisami z rejestru (deinstalator tego nie zrobi) plus ręcznie jeszcze katalogi na dysku, bo z praktyki (robiłem to wiele razy) one też częśto nie znikają. Potem jeszcze najlepiej restart...
___________
Będziemy się żegnać...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
DevilOkO



Dołączył: 22 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Tarnów

Wysłany: 21 stycznia 2005     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Zielevitz a dlaczego instalujesz SOD 2 razy :?: przecież raz wystarczy.

Ja instalowałem w kolejności:
SOD->WOG->AB działało zawsze
SOD->AB->WOG tylko raz się udało

___________
Nic nie jest ważne.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.