Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-05-4 14:04:27
Autor Wiadomość
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 21 marca 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

A wie ktoś jak można zrobić bohatera,aby w ustawieniach mapy w wybieraniu bohaterów który ma być a który nie,np na miejsce christiana pojawi się np. Orwald itp. itd.

Nie mam pojęcia co chciałeś powiedzieć, ale zupełnie nie zrozumiałem :P. Nie widzę żadnego sensu w zamienianiu miejscem Orwalda i Christiana, czy kogokolwiek innego. Powiedz dokładnie co chcesz zrobić i w jakim celu.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 22 marca 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Skoro już mowa o bahaterach, czy można im ustawić nową specjalność. :?:

Acid: Można, ale nie każdą i bez żadnej nowej grafiki (ikonki specjalności). Powiedz, o co dokładnie chodzi.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 22 marca 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Konkretni to chodzi mi o np: Sylmorowi wstawić specjalność Gelu, ale na zawsze, że gdy włączę obojętnie jaką mapę i wybiorę Sylmora to będę mógł znienić elfy i łuczników w strzelców.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 24 marca 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Musiałem się skonsultować z Fnordem, gdyż sam na skryptach znam się w stopniu niewielkim.

Oto rozwiązanie:
Aby zmienić specjalność Solmyra (bo o tego bohatera chyba ci chodziło) na specjalność Gelu wykorzystaj kod:

ZVSE
!#UN:G2/45/3/148;
!#VRz1:S^Solmyr może ulepszać Łuczników, Kuszników, Leśne Elfy i Szare Elfy do Strzelców.^;
!#UN:G2/45/2/1;

jeżeli chcesz, aby kod działał zawsze, to zapisz go w pliku 'script99.erm' i umieść w katalogu data/s.

EDIT by LIPA:Mam uwagę co do zmiennej z1 i umieszczania skryptu w oddzielnym pliku.Otóż taki sposób może spowodować kolizję z innymi skryptami.Aby obyło się bez przeszkód należy otworzyć ERM-help i na podstronie Claimed sprawdzić wolne zmienne..

Acid: Dziękuję za korektę. WoG Team udzielił podobnej :). Oto poprawiony skrypt:

ZVSE
!#HE45:X6/2/18/137;
!#UN:G2/45/3/148;
!#UN:G2/45/2/769;
!#VRz769:S^Solmyr może ulepszać Łuczników, Kuszników, Leśne Elfy i Szare Elfy do Strzelców.^;

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 25 marca 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

:evil: jak mozna dodac :arrow: rysunek do galerii marzen :twisted:

Acid: wyślij do Avatara, Ann, tudzież Ra-Va, a oni zamieszczą go (lub nie :) ) w Galerii.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 1 kwietnia 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Mam ogromny problem. Po mniej wiecej 10 min gry w WoG resetuje mi sie komp :cry: . Wie ktos moze jak temu zaradzic??
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
DevilOkO



Dołączył: 22 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Tarnów

Wysłany: 1 kwietnia 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Mi wog nigdy nie restartował kompa, jedynie czasem wywalał do wina. To możesz mieć problem z kompem, jak ja miałem. Jak się będzie to powtarzać proponuje reinstal systemu, a w ostateczności format :twisted:
___________
Nic nie jest ważne.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 2 kwietnia 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Bhuul odpowiedź

Poprostu usuń WoGa czy to takie trudne.

Lub co dzieśięć minut zapisuj grę.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 3 kwietnia 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

jak tworzyć potwory do WoG'a? :?: :lol:

Zrób 70 klatek animacji jakiejś jednostki, a potem pogadamy. Tworzenie potworów to grafika, grafika i jeszcze raz grafika.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 3 kwietnia 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

a w galeri serwisu WoG są potwory! :!: :evil:
do wszystkich tworzy się animację? :?: :twisted:

W galerii WoG są tylko OBRAZY potworów - to tylko pojedyncze klatki. Nigdy nie miały animacji. Aby jednostka znalazła się w grze, potrzeba do niej wielu klatek animacji, a nie tylko jednej. Jeśli natomiast pytasz się jak tworzyć obrazy potworów, takie jak w galerii..... to raczej nie potrafię ci odpowiedzieć :P
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Angel Darknes



Dołączył: 30 marca 2004
Posty: 164
Skąd: planeta cieni

Wysłany: 9 kwietnia 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

nie wiem jak wypuścić tego ptaka na mapce Cave of Garfex pomocy!!!!!
___________
...i stała się ciemność
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 9 kwietnia 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

należy podejść ZA drzewo (drzewo mądrości) na górze. Ptak 'sam' odleci.
___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
DevilOkO



Dołączył: 22 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Tarnów

Wysłany: 28 kwietnia 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Do jakiego katalogu skopiować nieoficjalne skrypty i czy nie będą kolidować z oficjalnymi? (chodzi mi przedewszsytkim o skrypty Sagamosa)
___________
Nic nie jest ważne.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 28 kwietnia 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Do katalogu Data/S

Część skryptów na pewno będzie kolidowała ze starymi. Które? To już pisze na jego stronie.

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 15 maja 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Acid Dragon (cytat):
Musiałem się skonsultować z Fnordem, gdyż sam na skryptach znam się w stopniu niewielkim.

Oto rozwiązanie:
(...ciach...)



Dobra, a jaki byłby skrypt aby każdy bohater mógł tego dokonać (specjalności gelu)

I jak zrobić własnego bohatera

chodzi mi o to żeby byłby dostęny nowy np jakiś Gandalf w oknie wyboru bohatera (od biedy może być jakiś zastąpiony np. Nowy bohater zamiast SOLMYRA )

___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 15 maja 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Jeżeli chcesz, żeby każdy bohater miał specjalność Gelu, to dla każdego bohatera tworzysz skrypt (napisany parę postów wyżej) aby miał specjalność Gelu. (a jakiej odpowiedzi się spodziewałeś :P ?)

NIE można stworzyć ani podmienić bohatera, ALE równie dobrze możesz zmienić mu twarz, specjalnosć, imię i biografię oraz początkowe umiejętności i czary, co w rezultacie da wrażenie nowego bohatera.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 16 maja 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

mi chodzi o 1 skrypt dla wszystkich bohaterów gdybys mógł podać
___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 16 maja 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

oczywiście, takiego skryptu bym NIE mógł podać, gdyż albo jestem totalnym ignorantem, albo stworzenie takiego skryptu jest absolutnie niemożliwe. Oczywiście, należy wziąść pod uwagę obie możliwości :)
___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 18 maja 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

A co znawcy powiedzą na takie coś? Uwaga: piszę z pamięci:

ZVSE
!#HE-1:X6/2/18/137;
!#UN:G2/45/3/148;
!#UN:G2/45/2/769;
!#VRz769:S^Ten bohater może ulepszać Łuczników, Kuszników, Leśne Elfy i Szare Elfy do Strzelców.^;
Ale potępiam takie praktyki!!!! To zbyt wielkie ułatwianie sobie gry! To tak, jak na poczatku zaczynać grę ze 50 Błekitnymi Smokami. Panowie! Trochę powagi!

Acid: Jeśli ten skrypt działa, to przyjmuję tytuł totalnego ignoranta :P Dzięki Avatarze!

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Fireheart



Dołączył: 2 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Dragonsand

Wysłany: 19 maja 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Mam pyatnie. Na stronie zamieszczone są jednostki tworzone przez fanów HoMM. Moje pytanie brzmi w jaki sposób stworzyć nową jednostkę i jak potem dodać ją do gry :?:
___________
Call me restless gypsy, all I need
Is to catch the wind, where my heart's in
And I'm flying in the breeze
Call me restless gypsy, to the end
Flying free - is all I need
My spirit's in the wind
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 19 maja 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Co do twojego pierwszego pytania to albo nie ma takiej strony albo po prostu nie wiadomo mi o niej, coi do drugiego: Jest to opisane w dziale WoG (chyba) ale jeśli mówisz serio to stwórz najpierw 70 klatek animacji i wtedy napisz, :twisted:
___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Konqer



Dołączył: 17 marca 2004
Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.

Wysłany: 19 maja 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Eeeechhhhh...... ludzie tyle się pytają o to tworzenie jednostek.....

Więc (pytanie do Acid Dragona), może by tak stworzyć jeden temat na tym forum, gdzie dokładnie ktoś by opisał tworzenie jednostek i wreszcie przestali by się pytać o coś, co już zostało powiedziane bardzo dużo razy. OK?

Mogę się tym zająć.

___________
Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
jOjO



Dołączył: 10 stycznia 2000
Posty: 164
Skąd: Onionburg

Wysłany: 19 maja 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Zielevitz (cytat):
albo po prostu nie wiadomo mi o niej

ekhm...
spróbuj tutaj ->

___________
Baruk Khazad!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 19 maja 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Wyjaśniam:

Na stronie, do której link podał Hetman, czyli w Jaskiniowym działe WoG - "Galeria Marzeń" nie ma JEDNOSTEK stworzonych przez fanów HoMM, ale tylko ich wizerunki, pojedyncze klatki animacji.

Cała jednostka składa się z ok 70 klatek animacji (choć liczba ta jest bardzo mocno przybliżona) i jak dotąd jedyne jednostki wykonane przez fanów HoMM znalazły się w WoGu.

Inaczej mówiąc - nie ma innych jednostek, stworzonych przez fanów HoMM, a dodawać je do gry jak na razie umie tylko i wyłącznie Slava Salnikow - główny programista WoGa.

Jeżeli jednak jeden z graczy wykonałby komplet animacji jednostki, to jego propozycja zostałaby przesłana do WoG Teamu, a ten zadecydowałby, czy jednostka wejdzie do WoGa.

Konqe: myślę, że tematy tutaj mają służyć przede wszystkim dyskusji, a temat o tworzeniu jednostek byłby raczej martwy, bo sam wiesz, ile osób decyduje się na prace wokół jednostek :P. Jak będzie trzeba, to powtórzę to samo jeszcze raz lub dwa..... albo odeślę do postu wyżej :)

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
jOjO



Dołączył: 10 stycznia 2000
Posty: 164
Skąd: Onionburg

Wysłany: 19 maja 2004     Mam pytanie/problem z WoG'iem Odpowiedz z cytatem

Acid Dragon (cytat):
Wyjaśniam:

Na stronie, do której link podał Hetman, czyli w Jaskiniowym działe WoG - "Galeria Marzeń" nie ma JEDNOSTEK stworzonych przez fanów HoMM, ale tylko ich wizerunki, pojedyncze klatki animacji.

nie twierdziłem, że są to jednostki
ot, domyślam sie, że miedzy Fireheartem a Zielevitzem doszło do nieporozumienia (każden o czem innem pisał)
ale może jednak Fireheart miał co innego na myśli?

___________
Baruk Khazad!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.