Autor |
Wiadomość |
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 21 marca 2004 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
A wie ktoś jak można zrobić bohatera,aby w ustawieniach mapy w wybieraniu bohaterów który ma być a który nie,np na miejsce christiana pojawi się np. Orwald itp. itd.
Nie mam pojęcia co chciałeś powiedzieć, ale zupełnie nie zrozumiałem :P. Nie widzę żadnego sensu w zamienianiu miejscem Orwalda i Christiana, czy kogokolwiek innego. Powiedz dokładnie co chcesz zrobić i w jakim celu.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 22 marca 2004 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
Skoro już mowa o bahaterach, czy można im ustawić nową specjalność. :?:
Acid: Można, ale nie każdą i bez żadnej nowej grafiki (ikonki specjalności). Powiedz, o co dokładnie chodzi.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 22 marca 2004 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
Konkretni to chodzi mi o np: Sylmorowi wstawić specjalność Gelu, ale na zawsze, że gdy włączę obojętnie jaką mapę i wybiorę Sylmora to będę mógł znienić elfy i łuczników w strzelców.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon

Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 24 marca 2004 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
Musiałem się skonsultować z Fnordem, gdyż sam na skryptach znam się w stopniu niewielkim.
Oto rozwiązanie:
Aby zmienić specjalność Solmyra (bo o tego bohatera chyba ci chodziło) na specjalność Gelu wykorzystaj kod:
ZVSE
!#UN:G2/45/3/148;
!#VRz1:S^Solmyr może ulepszać Łuczników, Kuszników, Leśne Elfy i Szare Elfy do Strzelców.^;
!#UN:G2/45/2/1;
jeżeli chcesz, aby kod działał zawsze, to zapisz go w pliku 'script99.erm' i umieść w katalogu data/s.
EDIT by LIPA:Mam uwagę co do zmiennej z1 i umieszczania skryptu w oddzielnym pliku.Otóż taki sposób może spowodować kolizję z innymi skryptami.Aby obyło się bez przeszkód należy otworzyć ERM-help i na podstronie Claimed sprawdzić wolne zmienne..
Acid: Dziękuję za korektę. WoG Team udzielił podobnej :). Oto poprawiony skrypt:
ZVSE
!#HE45:X6/2/18/137;
!#UN:G2/45/3/148;
!#UN:G2/45/2/769;
!#VRz769:S^Solmyr może ulepszać Łuczników, Kuszników, Leśne Elfy i Szare Elfy do Strzelców.^;
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 25 marca 2004 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
:evil: jak mozna dodac :arrow: rysunek do galerii marzen :twisted:
Acid: wyślij do Avatara, Ann, tudzież Ra-Va, a oni zamieszczą go (lub nie :) ) w Galerii.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 1 kwietnia 2004 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
Mam ogromny problem. Po mniej wiecej 10 min gry w WoG resetuje mi sie komp :cry: . Wie ktos moze jak temu zaradzic??
|
|
Powrót do góry
|
|
|
DevilOkO

Dołączył: 22 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 1 kwietnia 2004 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
Mi wog nigdy nie restartował kompa, jedynie czasem wywalał do wina. To możesz mieć problem z kompem, jak ja miałem. Jak się będzie to powtarzać proponuje reinstal systemu, a w ostateczności format :twisted:
___________ Nic nie jest ważne. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 2 kwietnia 2004 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
Bhuul odpowiedź
Poprostu usuń WoGa czy to takie trudne.
Lub co dzieśięć minut zapisuj grę.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 3 kwietnia 2004 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
jak tworzyć potwory do WoG'a? :?: :lol:
Zrób 70 klatek animacji jakiejś jednostki, a potem pogadamy. Tworzenie potworów to grafika, grafika i jeszcze raz grafika.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 3 kwietnia 2004 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
a w galeri serwisu WoG są potwory! :!: :evil:
do wszystkich tworzy się animację? :?: :twisted:
W galerii WoG są tylko OBRAZY potworów - to tylko pojedyncze klatki. Nigdy nie miały animacji. Aby jednostka znalazła się w grze, potrzeba do niej wielu klatek animacji, a nie tylko jednej. Jeśli natomiast pytasz się jak tworzyć obrazy potworów, takie jak w galerii..... to raczej nie potrafię ci odpowiedzieć :P
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Angel Darknes

Dołączył: 30 marca 2004 Posty: 164
Skąd: planeta cieni
|
Wysłany: 9 kwietnia 2004 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
nie wiem jak wypuścić tego ptaka na mapce Cave of Garfex pomocy!!!!!
___________ ...i stała się ciemność |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon

Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 9 kwietnia 2004 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
należy podejść ZA drzewo (drzewo mądrości) na górze. Ptak 'sam' odleci.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
DevilOkO

Dołączył: 22 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 28 kwietnia 2004 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
Do jakiego katalogu skopiować nieoficjalne skrypty i czy nie będą kolidować z oficjalnymi? (chodzi mi przedewszsytkim o skrypty Sagamosa)
___________ Nic nie jest ważne. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avatar

Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 28 kwietnia 2004 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
Do katalogu Data/S
Część skryptów na pewno będzie kolidowała ze starymi. Które? To już pisze na jego stronie.
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Zielevitz

Dołączył: 24 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)
|
Wysłany: 15 maja 2004 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
Acid Dragon (cytat): |
Musiałem się skonsultować z Fnordem, gdyż sam na skryptach znam się w stopniu niewielkim.
Oto rozwiązanie:
(...ciach...) |
Dobra, a jaki byłby skrypt aby każdy bohater mógł tego dokonać (specjalności gelu)
I jak zrobić własnego bohatera
chodzi mi o to żeby byłby dostęny nowy np jakiś Gandalf w oknie wyboru bohatera (od biedy może być jakiś zastąpiony np. Nowy bohater zamiast SOLMYRA )
___________ http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl
zarębiste - mówie wam :D |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon

Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 15 maja 2004 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
Jeżeli chcesz, żeby każdy bohater miał specjalność Gelu, to dla każdego bohatera tworzysz skrypt (napisany parę postów wyżej) aby miał specjalność Gelu. (a jakiej odpowiedzi się spodziewałeś :P ?)
NIE można stworzyć ani podmienić bohatera, ALE równie dobrze możesz zmienić mu twarz, specjalnosć, imię i biografię oraz początkowe umiejętności i czary, co w rezultacie da wrażenie nowego bohatera.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Zielevitz

Dołączył: 24 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)
|
Wysłany: 16 maja 2004 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
mi chodzi o 1 skrypt dla wszystkich bohaterów gdybys mógł podać
___________ http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl
zarębiste - mówie wam :D |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon

Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 16 maja 2004 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
oczywiście, takiego skryptu bym NIE mógł podać, gdyż albo jestem totalnym ignorantem, albo stworzenie takiego skryptu jest absolutnie niemożliwe. Oczywiście, należy wziąść pod uwagę obie możliwości :)
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avatar

Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 18 maja 2004 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
A co znawcy powiedzą na takie coś? Uwaga: piszę z pamięci:
ZVSE
!#HE-1:X6/2/18/137;
!#UN:G2/45/3/148;
!#UN:G2/45/2/769;
!#VRz769:S^Ten bohater może ulepszać Łuczników, Kuszników, Leśne Elfy i Szare Elfy do Strzelców.^;
Ale potępiam takie praktyki!!!! To zbyt wielkie ułatwianie sobie gry! To tak, jak na poczatku zaczynać grę ze 50 Błekitnymi Smokami. Panowie! Trochę powagi!
Acid: Jeśli ten skrypt działa, to przyjmuję tytuł totalnego ignoranta :P Dzięki Avatarze!
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Fireheart

Dołączył: 2 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Dragonsand
|
Wysłany: 19 maja 2004 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
Mam pyatnie. Na stronie zamieszczone są jednostki tworzone przez fanów HoMM. Moje pytanie brzmi w jaki sposób stworzyć nową jednostkę i jak potem dodać ją do gry :?:
___________ Call me restless gypsy, all I need
Is to catch the wind, where my heart's in
And I'm flying in the breeze
Call me restless gypsy, to the end
Flying free - is all I need
My spirit's in the wind |
|
Powrót do góry
|
|
|
Zielevitz

Dołączył: 24 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)
|
Wysłany: 19 maja 2004 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
Co do twojego pierwszego pytania to albo nie ma takiej strony albo po prostu nie wiadomo mi o niej, coi do drugiego: Jest to opisane w dziale WoG (chyba) ale jeśli mówisz serio to stwórz najpierw 70 klatek animacji i wtedy napisz, :twisted:
___________ http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl
zarębiste - mówie wam :D |
|
Powrót do góry
|
|
|
Konqer

Dołączył: 17 marca 2004 Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.
|
Wysłany: 19 maja 2004 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
Eeeechhhhh...... ludzie tyle się pytają o to tworzenie jednostek.....
Więc (pytanie do Acid Dragona), może by tak stworzyć jeden temat na tym forum, gdzie dokładnie ktoś by opisał tworzenie jednostek i wreszcie przestali by się pytać o coś, co już zostało powiedziane bardzo dużo razy. OK?
Mogę się tym zająć.
___________ Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993) |
|
Powrót do góry
|
|
|
jOjO

Dołączył: 10 stycznia 2000 Posty: 164
Skąd: Onionburg
|
Wysłany: 19 maja 2004 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
Zielevitz (cytat): |
albo po prostu nie wiadomo mi o niej |
ekhm...
spróbuj tutaj ->
___________ Baruk Khazad! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon

Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 19 maja 2004 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
Wyjaśniam:
Na stronie, do której link podał Hetman, czyli w Jaskiniowym działe WoG - "Galeria Marzeń" nie ma JEDNOSTEK stworzonych przez fanów HoMM, ale tylko ich wizerunki, pojedyncze klatki animacji.
Cała jednostka składa się z ok 70 klatek animacji (choć liczba ta jest bardzo mocno przybliżona) i jak dotąd jedyne jednostki wykonane przez fanów HoMM znalazły się w WoGu.
Inaczej mówiąc - nie ma innych jednostek, stworzonych przez fanów HoMM, a dodawać je do gry jak na razie umie tylko i wyłącznie Slava Salnikow - główny programista WoGa.
Jeżeli jednak jeden z graczy wykonałby komplet animacji jednostki, to jego propozycja zostałaby przesłana do WoG Teamu, a ten zadecydowałby, czy jednostka wejdzie do WoGa.
Konqe: myślę, że tematy tutaj mają służyć przede wszystkim dyskusji, a temat o tworzeniu jednostek byłby raczej martwy, bo sam wiesz, ile osób decyduje się na prace wokół jednostek :P. Jak będzie trzeba, to powtórzę to samo jeszcze raz lub dwa..... albo odeślę do postu wyżej :)
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
jOjO

Dołączył: 10 stycznia 2000 Posty: 164
Skąd: Onionburg
|
Wysłany: 19 maja 2004 Mam pytanie/problem z WoG'iem
|
|
|
Acid Dragon (cytat): |
Wyjaśniam:
Na stronie, do której link podał Hetman, czyli w Jaskiniowym działe WoG - "Galeria Marzeń" nie ma JEDNOSTEK stworzonych przez fanów HoMM, ale tylko ich wizerunki, pojedyncze klatki animacji. |
nie twierdziłem, że są to jednostki
ot, domyślam sie, że miedzy Fireheartem a Zielevitzem doszło do nieporozumienia (każden o czem innem pisał)
ale może jednak Fireheart miał co innego na myśli?
___________ Baruk Khazad! |
|
Powrót do góry
|
|
|