Autor |
Wiadomość |
Anthon

Dołączył: 19 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Minoc
|
Wysłany: 8 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
A ja mam jeszcze inny pomysl :) Mozna by wierzyczki traktowac podobnie jak inny budynek. Tzn - budujesz wiezyczke, gdy potrzeba, robisz jej upgr. :] Bylo by ciekawie :)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr

Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 8 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Ulepszenie wież, można rozwiązać jako ulepszanie zamku, chodzi przedewszystkim o wytrzymałość wież i ich ilość na poziom rozbudowy zamku.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr

Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 9 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Val Gaav (cytat): |
moim zdaniem w ten sposób tym zamkiem grało by się ciekawie i inaczej bo dochodzi nowa specjalna umiejętność 2go rzędna "morfizm" do już istniejących diplomacy, summoning, necromancy ... |
A żeby być dokładnym to Polimorfizm, lub Metamorfizm(bardziej odpowiadający klimatowi)
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 9 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Co do zamku lesno-elfiego:
1. Rusalka (szybkie, slaby obrazenia, malo zycia, duzy przyrost)
ulepsza sie albo do
1a) Driada (j.w. powstrzymuje kontratak)
albo (i zawsze jest albo, albo)
1b) Nimfa lesna (10% szans na rzucenie uroku przy ataku, dziala jak paraliz na 2 tury)
2. Cos sie wymysli
3. Elfi lucznik (niezle staty, dosc spory dmg)
3a) Sharpshooter (brak kary za odleglosc, kolejna poprawa damagu i ataku)
3b) Szary elf (dwa strzaly, poprawa zycia, lekka ataku i obrony)
4 Pegaz (Szybki, dosc silny atak)
4a) KAwaleria powietrzna (nazwa do zamiany, poprawa szybkosci i ataku, dmg, zmniejsza to przyrost i zwieksza cene)
4b) Srebrny PEgaz- (Ograniczona poprawa pkt. zycia i ataku, powoduje 25% szanse na nieudane zaklecie wrogiego maga ijednostek w promieniu 5pol)
5 Elfi Miecznik (Slaba obrona, niewiele pkt. zycia jak na 5 poziom, reszta w normie)
5a) TAncerz miecza (2 ataki, posluguje sie dwoma mieczami, na oczach przepaska, szybki spory atak, 15% na unikniecie wrogich obrazen [jak minotaury w H4] niewielka obrona, nieduzy przyrost)
5b) Ciezkozbrojna Elfia Piechota (Dostaje jakas pseudo-zbroje, poprawa obrony, ataku, i dmg nieznaczna, troche wieksza pkt. zycia, niewielka szybkosz)
6 Huorn (Poruszajacesie drzewo, duzo HP i obrony, powolny)
6a) Ent (Drogi, duzy atak i oborna, potezny bonus do HP)
6b) Drzewiec (Poprawa szybkosci i dmg, oplatuje galeziami, raz w ciagu walki rzuca kamieniem [1/3 obr w walce wrecz]
7 Zielony Smok (staty, jak to smok, odp. na zaklecia zadajace obr.)
7a) Zloty smok (j.w. odpornosc na wszystkie czary, zieje przez dwa pola)
7b) Zielony smok bojowy (na grzbiecie siedzi elf, posiada jakies metalowe pazury, takie sprawy, wiekszy atak, obrona i dmg niz zloty, ale drozszy, miej HP i opdorny tylko jak zielony)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav

Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 9 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Re ReTuRn
:shock: wowww !!! bardzo dobry pomysł wnoszący powiew świeżości do tego zamku !
Popieram ! wszystkie jednostki są fajnie przemyślane :P ale mam jedno zastrzeżenie
ReTuRn` (cytat): |
7b) Zielony smok bojowy (na grzbiecie siedzi elf, posiada jakies metalowe pazury, takie sprawy, wiekszy atak, obrona i dmg niz zloty, ale drozszy, miej HP i opdorny tylko jak zielony) |
Niieee ... Już gdzieś pisałem że nic nie powinno ujeżdżać Smoka... Smoki to intyligentne magiczne stworzenia . Często mogą nawet przybrać ludzką postać. Wprowadzanie na jego grzbiet elfa to robienie z tej jednostki konia lub bezmyślnej bestii :!: NIE ZGADZAM SIĘ :!: :!:
PS . Zerknij na mój emblemat . Chcesz mi tam kogoś na grzbiet dorysować :?: :wink:
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald

Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 9 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
ReTuRn:
A gdzie jednorożec? Przecież to też jednostka z tego zamku... Poza tym zawsze trzeba patrzeć ile jest jednostek latających ile strzelających i ile jest poruszających się po ziemi - to ma ogromne znaczenie dla balansu gry. Każde miasto musi mieć odpowiedni zestaw jednostek
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Fristron z Avlee

Dołączył: 27 października 2004 Posty: 164
Skąd: Fristotele - zgadnij po nicku :)
|
Wysłany: 9 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Jednorożec zawsze może być neutralny... choć fakt, że jest w tym zamku od 1.
Cytat: |
2. Cos sie wymysli |
To może:
2. Centaur ( szybki, słaba obrona, najlepszy na 2 poziomie skill )
2a) Centaur bojowy (wygląd jak w H3, taki sam skill, lepsza obrona, jeszcze szybszy, zawsze kontratakuje)
2b) Centaurzy [jak się to odmienia??] Łucznik (Strzelanie, wygląd podobny do H1, 6 strzał, obrona jak Centaur Bojowy)
___________ Nie ma na tym świecie altruistów. Są ci, którzy ich udają i ci, którym udawanie weszło w nawyk. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Maal Verne

Dołączył: 17 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: zzz Bagna
|
Wysłany: 18 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Moim zdaniem wystarczyło by poukaładać jednostki z H4 np.
Życie:
1 Poziom:Giermek, kusznik -standardowo.
2 Poziom:Pikinier(albo hoplita, jak kto woli)
3 Poziom:Balista
4 Poziom:Mnich
5 Poziom:Krzyżowiec
6 poziom:champion
7 Poziom: Anioł(czy tam Archanioł)
Rezerwat:
Poz1: wilk, rusałka
Poz2: niech będzie.. ten elf.
Poz3: Biały Tygrys
Poz4: gryf
Poz5: Jednorożec.(musi stać się mocniejszy!)
Poz6: Smok Magiczny(nieco słabszy, może taki jak w H3)
Poz7: Feniks(znacznie bardziej silniejszy)
...........
więc wychodzi 7 poziomów.. to są tylko przykłady. Można oczywiście poprzestawiac jakby co. I myślę, że wielu byłoby zadowolonych :?
___________ Immanuel Kant - "Niebo gwieździste nademną, prawo moralne we mnie" |
|
Powrót do góry
|
|
|
Bosar

Dołączył: 23 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Bydzia
|
Wysłany: 18 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Ja uważam, że twórcy czyli Ubisoft nie zmienią paru podstawowych rzeczy :
- Jednostki stałe w zamkach (od H1-H4)
- Ulepszenia jednostek (za dużo roboty zbyt mało czasu tak jak to było w czwórce).
- Zamki, które występują we wszystkich częściach.
- Co do bohaterów to uważam, że będą walczyć, ale będą o wiele silniejsi niż w czwórce.
___________ Waiting, Waiting, Waiting.... i hate it! Waiting for:- Heroes 5
- Warcraft 4
- Iron Maiden in Poland |
|
Powrót do góry
|
|
|
Maal Verne

Dołączył: 17 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: zzz Bagna
|
Wysłany: 18 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Silniejsi?! Jak ja jednym bohaterem potrafiłam całą armię rozłupać..
A poza tym są już nowinki, że podobno bohaterowie będą biernie uczestniczyć w walce.. czyli wrócić ma rozwiązanie z H1-3..
___________ Immanuel Kant - "Niebo gwieździste nademną, prawo moralne we mnie" |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald

Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 18 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Bosar (cytat): |
Ja uważam, że twórcy czyli Ubisoft nie zmienią paru podstawowych rzeczy :
- Jednostki stałe w zamkach (od H1-H4)
- Ulepszenia jednostek (za dużo roboty zbyt mało czasu tak jak to było w czwórce).
- Zamki, które występują we wszystkich częściach.
- Co do bohaterów to uważam, że będą walczyć, ale będą o wiele silniejsi niż w czwórce. |
Re: Jednostki w zamkach
Przesada... w poszczególnych częściach zmieniały się niektóre jednostki... bynajmniej nie była to mniejszość.
Osobiście jestem za pozostawieniem zestawu jednostek najbardziej zbliżonego do HoMM-III
Re: Ulepszenia jednostek:
Ech tutaj mam nadzieję że jednak upgrejdy powrócą... to nadawało grze pewnej atrakcyjności
Re: Bohaterowie
Wejdź na celestial heavens poszukaj inforamcji w dziale HoMM-V, a przekonasz się że tak się nie stanie.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 19 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Haarald
Cytat: |
Re: Ulepszenia jednostek:
Ech tutaj mam nadzieję że jednak upgrejdy powrócą... to nadawało grze pewnej atrakcyjności
|
Ja z kolej mam nadzieje iz nie w takiej formie jak w H3
Cytat: |
Wejdź na celestial heavens poszukaj inforamcji w dziale HoMM-V, a przekonasz się że tak się nie stanie. |
skąd ta pewność Haaraldzie ? To jest tylko wielce prawdopodobne ...
Poniekad chodza sluchy o sporych zmianach w sztabie Ubi ba nie wiadomo czy gra wyjdzie pod ich patronatem. Nivial ,EA które się kręcą wokół serii są "zwolennikami" aktywnych bohaterów
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Maal Verne

Dołączył: 17 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: zzz Bagna
|
Wysłany: 19 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Akurat w kwesti bohater bierny/aktywny jestem nastawiona obojętnie, bo obie opcje mi odpowiadały. Więc niezależnie co wybierą twórcy mi to będzie odpowiadało. :?
Teraz tylko należy zacierać ręce (nie, nie z zimna) i czekać na pierwsze screeny.
___________ Immanuel Kant - "Niebo gwieździste nademną, prawo moralne we mnie" |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr

Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 29 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
roobert (cytat): |
Haarald
Cytat: |
Re: Ulepszenia jednostek:
Ech tutaj mam nadzieję że jednak upgrejdy powrócą... to nadawało grze pewnej atrakcyjności
|
Ja z kolej mam nadzieje iz nie w takiej formie jak w H3
Cytat: |
Wejdź na celestial heavens poszukaj inforamcji w dziale HoMM-V, a przekonasz się że tak się nie stanie. |
skąd ta pewność Haaraldzie ? To jest tylko wielce prawdopodobne ...
Poniekad chodza sluchy o sporych zmianach w sztabie Ubi ba nie wiadomo czy gra wyjdzie pod ich patronatem. Nivial ,EA które się kręcą wokół serii są "zwolennikami" aktywnych bohaterów |
Do mnie też dotarły plotki o tym, że bohaterowie będą w 100% aktywni :? oraz będą mieli jeszcze większy wpływ na walkę(cokolwiek to oznacza).
Podobno też, ulepszenia jednostek będą polegały, na wyborze :? generatorów podobnie jak w grze Disciples. Jeśli te ulepszenia będą rozsądne to jestem za, ale jeśli będzie to polegało między wyborem dwoch różnych jednostek(jak w h4) to jestem przeciw.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald

Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 29 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Och to są tylko domysły jakiegoś podtrzędnego autora artykułow. Dotychczas UBisoft niczego jeszcze nie powiedział, a ostatnie info jakie wyszło (pół roku temu?) można znaleźć na stronce CH.
Mnie pomysł w wyborem upgrejdu a nie samego generatora też się podoba. Ważne jest jednak to by oba upgrejdy cechowały pewne elementy:
1. Odmienne możliwości tych jednostek:
-> inna forma ataku (np. strzela vs. atakuje wrecz),
-> inny zestaw czarów
-> więcej zaklęć vs. lepsze inne parametry
-> wybór zdolności specjalnych (np. skamienienie podczas ostrzału zamiast ulepszonej precyzji)
2. Oba upgrejdy musiałyby być równie atrakcyjnie, nie tak jak w HoMM-IV gdzie wybór niektórych stworków był nad wyraz oczywisty.
Gdyby zrobiono wybór tylko upgrejdów to mielibyśmy szanse przynajmniej na te zadowalające 6 poziomów stworzeń.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr

Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 29 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Haarald (cytat): |
Och to są tylko domysły jakiegoś podtrzędnego autora artykułow. Dotychczas UBisoft niczego jeszcze nie powiedział, a ostatnie info jakie wyszło (pół roku temu?) można znaleźć na stronce CH. |
Taki plotek jest już pełno, ale czy nie dziwi was brak wieści(jakichkolwiek) od Ubi Soft?(być może brak wiadomości jest powodem tych plotek?)
Cytat: |
Mnie pomysł w wyborem upgrejdu a nie samego generatora też się podoba. Ważne jest jednak to by oba upgrejdy cechowały pewne elementy:
1. Odmienne możliwości tych jednostek:
-> inna forma ataku (np. strzela vs. atakuje wrecz),
-> inny zestaw czarów
-> więcej zaklęć vs. lepsze inne parametry
-> wybór zdolności specjalnych (np. skamienienie podczas ostrzału zamiast ulepszonej precyzji) |
Pewne te elementy można znaleźć już w moich propozycjach, gdzie niektóre ulepszenia polegały na np: zmianie typu ataku, Orc ze słabego miotacza toporkami(bo daleko taki topór nie poleci), staje się jednostką walczącą wręcz itp, a Czarny smok zmienia się w Zombii, przez co traci część odporności na magię ale zyskuje trujący oddech i można go animować gdy zginie itp...
Oczywiście takie ulepszenia można rozwijać dalej. Tylko jedno pytanie, czyli będą to jeszcze herosi czy już klon disciples??
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald

Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 29 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Re:
Haav Gyr: pt.1
Mieli się odezwać pod koniec stycznia, a jak na razie milczą. Chyba przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać byle nie do wiosny :wink:
Widać nie mają jeszcze zbyt wyrobionego stanowiska.
Haav Gyr: pt.2
A kto tu mówi o Disciples. Wystarczy że będzie tylko jeden upgrejd tak jak w HoMM-III i ewentualnie jakies specjalne dla niektórych typów jednostek (jak strzelcy Gelu).
Ja miałbym raczej innej natury wątpliwości jesli chodzi o wybór upgrejdu. Nawiązując do HoMM-IV komputer zapewne budowałby nam nie ten obiekt którego oczekiwaliśmy... no chyba że w którymś z dodatków wprowadzonoby możliwość wyburzania obiektu i budowy od podstaw.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 29 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Cytat: |
Mieli się odezwać pod koniec stycznia, a jak na razie milczą. Chyba przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać byle nie do wiosny
|
tak jak juz napisałem w innym topiku to jest spory ruch (rozgardiasz)informacyjny lecz na razie sa to domniemania . Natomiast na stronie Nivial-u sa tylko wzmianki o współprcy(ewentualnej) z Ubi ale dotyczacej tylko czesci mechaniki gry za koncepcje (czyli tusze rodzaje zamków , fabuła ect,)odpowiedzialni beda Francuzi.
Cytat: |
. Odmienne możliwości tych jednostek:
-> inna forma ataku (np. strzela vs. atakuje wrecz),
-> inny zestaw czarów
-> więcej zaklęć vs. lepsze inne parametry
-> wybór zdolności specjalnych (np. skamienienie podcza |
Tym torem wydaje mi sie nalezałoby pójśc to muszą byc na tyle odmienne jednostki aby była znaczaca róznica w ustalaniu strategii walki.
Oczywiscie muszą być tez na tyle atrakcyjne aby wybór nie był jednoznaczny (vide Hydra -Czarny Smok z H4). Marzeniem by bylo aby wybór był podyktowany warunkami mapy:
-rodzajem jednostek przeciwnika
-rodzajem zamkow ect.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Maal Verne

Dołączył: 17 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: zzz Bagna
|
Wysłany: 29 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Wiem, że to już się staje troche natrętne ale fajnie by było gdyby było menu podobne do tego z H2
A teraz tak na serio.. to..
W kwestii upgrade cóż, można by się bez tego obejść Haaraldzie, tylko, żeby nie było jeszcze wyboru generatorów. Bo jak ja zazwyczaj gram i wybuduje jakiś generator to od razu myślę, jak by go tu najszybciel rozbudować zamiast zastanawiać sie nad czymś bardziej konkretnym.. i w ogóle w H3 nie wszystkie jednoski po ulepszeniu były no wizualnie lepsze
{patrz: złoty smok, Archanioł,(za ogromniaste skrzydła!) cyklop(jak się przyjrzeć to jego twarz eeem ma wiele do rzyczenia Leonardo da Vici by się załamał. Pół twarzy to Oko!) szary elf. szary pegaz, smok duch, ptak gromu,(nagle z roka zrobił się ptak brzy, zmiana rasy?), staroż. behemot, Tytan (okropny ten złoty), bazyliszek jeszcze ujdzie, i Viverna chyba też :? . oczywście wchodzi w to też kwestia gustu i poczucia tej estetyki. Wiem strasznie jestem wybredna, ale naprawde uważam, że jednoski pierwotnie lepiej wyglądały przed ulepszeniem, i w ogóle lepiej mi się grało takimi. (pomijają jednoskiktóre w ogóle mi się nie podobały :P )}
___________ Immanuel Kant - "Niebo gwieździste nademną, prawo moralne we mnie" |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald

Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 29 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Cytat: |
i w ogóle w H3 nie wszystkie jednoski po ulepszeniu były no wizualnie lepsze |
To akurat nie ma zbyt wiele z "jakością jednostek" choć wygląd jest nie bez znaczenia. Ważne jest to by różnice w ewentualnych wariantach upgrejdów były zauważalne.
Jednostki w HoMM-III wyglądały moim zdaniem jak na tamte czasy rzekłbym poprawnie. Natomiast w HoMM-IV niektóre nie do końca, choćby np. cerbery (jakies takie dziwne i nieforemne).
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 30 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Taak tutaj już można dyskutować jaka jednostka kumu przypadła do gustu a jaka nie :wink: i masz rację co do tego, że na tamte czasy jednostki wyglądały poprawnie, tylko chciałam dać do zrozumienia, że jednostki w H4 w 3D ładnie się prezentowały- z każdej strony widziało się jej wizerunek i nic nie było płaskie co jest dużym plusem moim zdaniem.
A zamki w H5 mogły by być no takie aby przypominały i te z H3 i te z H4.
[ja osobiście jestem za tym by wróciły zielone smoki, a złote :? cóż nie przypadły mi do gustu.]
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 1 lutego 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Nie przeczytałem wszystkich propozycji ale powinno być Miasto Smoków gdie rekrutowało by się smoki:zielone, czerwone, białe(nie zioną ogniem ale zamrażają), skalne(zamieniają w kamień), kościane(pojawiły się w nekropolis), Ogniste, czarne(atakują trucizną) i złote.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anthon

Dołączył: 19 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Minoc
|
Wysłany: 1 lutego 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Kordiss jak widzisz smoka na 1 poziomie ktory przegrywa w walce powiedzmy z wazka, piechurem czy szkieletem? ;]
btw - ma ktos moze link do tych starych szkicow (czy tez screenow bo nie wiem jak to bylo) z Necropolis, gdy jeszcze h5 bylo projektem 3DO?
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav

Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 2 lutego 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Cytat: |
i masz rację co do tego, że na tamte czasy jednostki wyglądały poprawnie, tylko chciałam dać do zrozumienia, że jednostki w H4 w 3D ładnie się prezentowały- z każdej strony widziało się jej wizerunek i nic nie było płaskie co jest dużym plusem moim zdaniem.
|
Hmm ... Zdziwisz się ale moim zdaniem jednostki były ładniejsze w h3 od tych z h4... Takie samo zdanie mam na temat wnętrz zamków ... Jedyny element ładniejszy w h4 to mapa przygody :wink:
Acha i nie są to moje spostrzeżenia po czasie. To jest moje pierwsze wrażenie od pierwszego uruchomienia h4 kiedy jeszcze byłem bardzo pozytywnie nastawiony do tej gry . Wrażenie to trwa do dziś. Tak o tym mówie żeby nikt mi nie zarzucił ,że krytykuje h4 dla zasady :)
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 2 lutego 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
ale to by były takie małe zielone stworzonka :twisted:
|
|
Powrót do góry
|
|
|