Autor |
Wiadomość |
Hellburn
Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 14 sierpnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
wogóle h4 jest tak nieudany ze najlepiej stworze cos rodzaju sekty która ma za zadanie zniszczyć wszelkie kopie tejże gry (piraty i oryginały). nie pozostanie choć cząstka tej gry. :x
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Evander
Dołączył: 11 sierpnia 2004 Posty: 164
Skąd: "Z różnych miejsc"
|
Wysłany: 14 sierpnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
co prawda, to prawda.
w wiekszosci aspektow H4 byli wielkim skokiem w tyl.
dla mnie ta gra moglaby nie istniec. obrzydzila mi cala serie :twisted:
wespol z M&M 9, ktore wbrew nazwie (Moc I Magia) bylo raczej Moca ALBO Magia.
no i jeszcze ten swiat.....mamy prawie wszystkie krolestwa z powrotem, tylko nazwane inaczej.... bleh.
a tak swoja droga, ciekawe jakich rozmiarow bedzie pole bitwy w H5.
mam nadzieje, ze tak 4x to co w H3
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 15 sierpnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Można tylko żałować, że 3DO i NWC nie dokończyli prac nad H5, bo to co szykowali byłoby super, ten feniks i Nekropolia wyglądały za...jefajnie 8)
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 15 sierpnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Mimo wszystko dajmy szanse grafikom z Ubisoftu czekając na pierwsze animacje komputerowe i oficjalne (zatwierdzone) szkice koncepcyjne. I oby nie przesadzili z tym "cukierkowym" akcentem.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Evander
Dołączył: 11 sierpnia 2004 Posty: 164
Skąd: "Z różnych miejsc"
|
Wysłany: 15 sierpnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Ubisoft nigdy nie zrobil gry ktora bylaby Hitem przed duze H jak np. Starcraft, no ale skoro nad HOMM5 pracuje spora czesc zespolu Mocy I Magii to jest nadzieja.
zeby nie bylo offtopic:
mysle ze dobrym zrodlem inspiracji nt. jednostek w HOMM5 moga byc karty Magic: The Gathering.
Nie wiem zbytnio, jak Armodony (Slonie z gruba, luskowata skora) pasowaly by do swiata H5, no ale skoro mielismy lodowe demony i inne takie ;)
edit dol:
to, ze podobala sie niektorym, np. Tobie, nie znaczy ze byla genialna.
mnie tez podobaly sie niektore gry, w ktore inni nie grali.
ale brak Hitu pozostaje faktem :)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Ghost
Dołączył: 25 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: ...no właśnie?
|
Wysłany: 15 sierpnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Evander (cytat): |
Ubisoft nigdy nie zrobil gry ktora bylaby Hitem przed duze H jak np. Starcraft, no ale skoro nad HOMM5 pracuje spora czesc zespolu Mocy I Magii to jest nadzieja. |
Arrgh!
Sorry, że off-topicuję, ale mnie takie posty wkurzają...
A Beyond Good & Evil to co? Gra była wyśmienita, czasopisma piały z zachwytu nad tą grą, ale się dobrze nie sprzedała. Wiesz czemu? Bo gracze woleli kupić kolejny "absolutnie nowatorski" dodatek do The Sims lub kolejną "odkrywczą" strategię.
___________ Zaśmiecam język z lubością
Znieprawiam, do złego kuszę
Zakusy mam bolszewickie
I sączę jad w młode dusze
fragment wiersza J. Tuwima |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 20 sierpnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
1. Wróćmy do głównego tematu rozmowy
2. Heroes IV to przeszłość, a my mamy omawiać przyszłość czyli Heroes V
3. Jak patrzyłem na wasze niektóre pomysły to mi się nie dobrze robiło
4. Mi też zaświtało w głowie pare pomysłów, o których też możecie se pomyśleć że są idiotyczne, ale to wasza sprawa
5. A więc przejdźmy do setna i oto lista zamków wymyslona przezemnie
Zamek(Castle) - zamek rycerzy i kapłanów rasy ludzkiej
Jednostki:
1. giermek i łucznik(lub kusznik)
2. pikinier
3. kapłan
4. krzyżowiec
5. czempion(kawalerzysta)
6. anioł
Górska Twierdza - zamek krasnoludów, magów i tytanów położony wysoko w górach
Jednostki:
1. gargulec i niziołek
2. krasnolud
3. kamienny golem
4. mag
5. ptak gromu
6. tytan
Bastion - zamek elfów i stworzeń leśnych
1. centaur i rusałka
2. elf
3. pegaz
4. gryf
5. jednorożec
6. złoty smok
Pustynny Pałac - zamek arabów i stworzeń pustynnych
1. złodziej i satrapa
2. mumia
3. nomand
4. dżin
5. naga
6. sfinks
Cytadela - zamek usytułowany na bagnach i mokradłach
1. gnoll i reptilion
2. ważka
3. bazyliszek
4. gorgon
5. wiwerna
6. hydra
Twierdza - Twierdza
1. bekser i ork
2. goblin
3. dzik
4. troll(może to troche zabujcze, ale on chyba już kiedyś tu był)
5. cyklop
6. behemot
Inferno - zamek demonów i istot ognia
1. chohlik i gog
2. cerber
3. demon
4. czart
5. ifryt
6. diabeł
Nekropolis - zamek nieumarłych
1. szkielet i zombi
2. duch
3. wampir
4. lisz
5. roczny rycerz
6. kościany smok
Lochy - zamek z istotami lubiącym podziemia
1. tryglodyta i harpia
2. obserwator
3. meduza
4. minotaur
5. chimera
6. czarny smok
Wrota Żywiołów - zamek żywiłaków
1. świetliki i żywiołak powietrza
2. żywiołak wody
3. żywiołak ognia
4. zywiołak ziemi
5. żywiołak miłości(podobno według jakiejś kultury miłość tez była żywiołem, a jeśli to prawda to niech będzie i żywiołak miłości)(
6. feniks
Przystań - nadmorskie miasto, w którym żyją istoty zwiazane z wodą
1. pirat i nimfa wodna(czy jak to tam się fachowo nazywa)
2. elf morski(w niektórych światach istnieje cos takiego, dlaczego i tutaj nie może być?)
3. syrena (taka z rybim ogonem)
4. tryton
5. potwór morski
6. wodny smok
Lodowy Pałac - zamek zamieszkały przez istoty lodu
1. śniezny wilk i lodowy wojownik
2. lodowy tygrys(taki biały szablozębny, którego zęby i pazury są z lodu)
3. śnieżny potwór
4. yeti
5. królowa lodu
6. biały smok
Azjatycki Zamek - zamek ludzkich rycerzy pochodzący ze wschodu
1. ronin i strzelec
2. ninja
3. samuraj
4. mnich
5. rydwan
6. czerwony smok
Wiem że mój pomysl tez nie jest idealny, aleprzynajmniej sensowny i poukładany. ;) Te ostatnie zamki to raczej propozycja do dodatków, ale tak też moga być.
Pozdro!
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 20 sierpnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Mam tylko jedno ale, a właściwie sprzeciw :twisted: Jaki u licha zamek arabów????? :?: (zwlaszcza naga ma tyle wspólnego z arabami co ja :P ) - wiem czepiam się, ale to przez tę pogodę. :wink:
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 20 sierpnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Zamek arabów to tylko nazwa robocza, a naga ma więcej wspólnego z klimatem pustynnym niż śnieznym tak jak to było dotychczas, a oto lista powodów:
- jej bronią są szable, a jest to broń kojażona głównie z arabami
- jest częściowo wężem, które żyją między innymi na pustyni
- zobacz, że budowle rekrutacyjne z poprzednich części nawiązują do kultury orientalnej
- poza tym sądze, że nie pasuje ona tam gdzie była wcześniej
a jaką ty masz teraz pogode, że sie tak czepiasz? ;)
Pozdro!
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 20 sierpnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Naga to stworzenie WODNE, pochodzi z mitologii indyjskiej i jest tam przedstawiana jako smok/bóstwo gangesu i indusu!!!!
Dlaczego niby ninja miałby mieć niższy poziom niż samuraj ?????
Rydwan ma tyle wspólnego z azją...... ??? nie wiedziałem :D
Skoro już azjatycki to dlaczego nie ma np mistrzów z shaolin, albo yakuzy, albo mistrza karate, czy innej walki ???? :D
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 20 sierpnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
O właściwie wszystko zostało napisane, mogę dodać jedynie od siebie, że arabowie to grupa etniczna, a jak ktoś chce zamków arabskich, japońskich itp. to niech zagara w Age of Empires 2 - to bardzo fajna gra.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 21 sierpnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Tu nie chodzi oto aby stwarzać zamki takich, a takich nacji tylko pouporządkować jednostki występujące już w grze z nowymi jednostkami.
Pozdro!
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 27 sierpnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
1. Co do samuraja i ninja to kolejność taka jest ze wzglendu na lepszą zbroje samuraja. A po za tym ninja nie ma az tak specjalnych umiejętności, aby być na wyższym poziomie
2. Rydwan ma bardzo dużo wspólnego ze wszystkimi starożytnymi kulturami, a zamek azjatycki chciałem aby był odzwierciedleniem zamku(castle, heaven). I w ten sposób najlepszą jednostką konnom zastępującą czempiona jest rydwan.... pasuje?
3. Zabraniam tworzenia jednostek z przedrostkiem mistrz, bo w ten sposów każda jednostka mogłaby go mieć. I na co to niby?
4. Wiem, że naga jest związana z kulturą Indii, ale jeśli ci nie pasuje wstawienie tutaj to stwórz zamek hinduski, bo może tych propozycji co ja podałem za mało? Co? Po za tym napewno pasowała ona gorzej w fortecy wśród klimatu mrozu, niż gdyby ją wstawić tutaj
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Davids
Dołączył: 8 sierpnia 2004 Posty: 164
Skąd: Erathiaa
|
Wysłany: 27 sierpnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Ja mam pomysł na jeden zamek:
Zamek Życia
1.Piechur i Halabardnik - gościu miałby szabelkę, a upgrade halabarde.
2.Elf i Złoty Elf - zwykły elf nawalałby z drewnanego łuku i ubrany by był na zielono, a upgrade ubrany byłby na złoto i walił ze złotego łuku.
3.Palladyn i Krzyżak - pierwszy chodziłby ubrany w srebrną zbroję z mieczem, upgrade miałby na sobie złoto-srebrną zbroję, miecz i tarczę.
4.Gryf i Wielki Gryf - pierwszy byłby biały z czerwonym dziobem, drugi szary ze złotą koroną i długimi pazurami.
5.Jeździec i Czempion - pierwszy to palladyn na koniu, tyle że bez hełmu, a drugi to rycerz w srebrnej zbroi, z opancerzonym koniem i hełmem.
6.Serafin i Anioł - pierwszy z małym mieczem i małymi skrzydłami, anioł miałby wileki niebieski miecz, który miałby wrażenie płonącego, no i oczywiście wielkie błękitno-zlote skrzydła. hehehe i to na razie tyle jeśli chodzi o nowe zamki
:twisted:
___________ GTA SA... Czy ktoś rozumie latanie samolotem? |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 1 września 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Heh..... Serafin z małymi skrzydlami :lol:
a tak poza tym:
Cytat: |
1. Co do samuraja i ninja to kolejność taka jest ze wzglendu na lepszą zbroje samuraja. A po za tym ninja nie ma az tak specjalnych umiejętności, aby być na wyższym poziomie |
A jaki niby samuraj ma specjalne umiejętności[pytanie retoryczne]
Cytat: |
2. Rydwan ma bardzo dużo wspólnego ze wszystkimi starożytnymi kulturami, a zamek azjatycki chciałem aby był odzwierciedleniem zamku(castle, heaven). I w ten sposób najlepszą jednostką konnom zastępującą czempiona jest rydwan.... pasuje? |
A wiecie co to sarkazm wypowiedzi???
Cytat: |
4. Wiem, że naga jest związana z kulturą Indii, ale jeśli ci nie pasuje wstawienie tutaj to stwórz zamek hinduski, bo może tych propozycji co ja podałem za mało? Co? Po za tym napewno pasowała ona gorzej w fortecy wśród klimatu mrozu, niż gdyby ją wstawić tutaj |
Skoro wiesz to po co na siłę robisz taki zamek??
To że była ona w zamku tower jest całkowicie inną sprawą, ponieważ w h3 i h4 NIE tworzono zamków pod grupy etniczne.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 18 września 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
To znowu ja, tym razem umieszczam 2 szkice zamków(nowych) niestety są stare i już sporo w nich się zmieniło, ale koncepcja nadal jest aktualna:
To miał być zamek światła(Temple).
A to zamek mroku(Catacumbs).
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 18 września 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Pozwolę sobie zabrać głos:
Po pierwsze szkoda że nie jest to w kolorze, ponieważ szkice zaprezentowane w formie obecnej ukrywają intencje autora, dla którego wszystko jasne a dla odbiorócw już nie.
Zamek Światła:
Ogólnie robi wrażenie zwykłego miasta portowego w stylu castle. Dostrzegam tudzież inspiracje tym miastem. Przede wszystkim jako miasto światła powinno chyba raczej wyglądać bardziej tajemniczo, jakby w chmurach.
Sam zamek powinien stać znacznie wyżej, na jakimś występie skalnym, na który wiodą schody o lśniących stopniach.
W przypadku pozostałych budowli należy zachować jakiś jednolity styl bardziej strzelistych i okrągłych struktur z dużymi oknami w dachach.
Gilda magii powinna być gdzieś dalej, również na jakimś skalnym występie na który wiedzie wiszący most.
To tak ogólnie....
Zamek Mroku:
Jak sądzę z układu na "platformach" jest to zamek podziemny?
Jeżeli tak to od skała powinna zamikać w mroku ciemności. Im nizej tym ciemniej.
Koncepcja struktury zamku przypomina Dungeon z HoMM-3, lecz ta "katedra" jakoś tam niezbyt pasuje, powinna bardziej nawiązywać do struktury zamku na którym stoi.
Miasto obok również nie ma wyrobionego stylu, przydałby się jakiś specjalny motyw.... może te budyneczki powinny stać na podobnych małych "platformach" na które wiodą drabiny, a część z nich połączona jest wiszącymi mostkami (oświetlonymi pochodniami). Sam zamek powinien również stać nieco dalej i wyżej/niżej od miasta. Wieża magii choć stoi osobno jest raczej mało oryginalna... być może podobny styl jak w zamku?
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 18 września 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Teraz kilka wyjaśnień:
1) To było narysowane ponad 5 lat temu :wink: czyli tuż po wydaniu H3AB.
Więc sam układ i architektura budynków jest, że tak powiem "samowolka".
Pierwszy zamek miał przypominać bardziej na greckie lub rzymskie miasto, a jeżeli coś miało przypominać to taki mix między Tower(dużo starożytnych budynków) Castle - jako miasto głównie ludzi oraz Conflux(odrobina bajkowości) i Tęcza jako struktura grala, całość połażona w małej kotlinie wśród nadmorskich gór(Klimat południowych fiordów). Oczywiście to niezbyt mi wtedy wyszło.
2) Drugi zamek nie jest podziemnny, tylko unoszący się w(powietrzu, bądź też inny wymiar)) na latających skałach. Same budynki miałbyć połączeniem coś jak Nekropolis(mroczność) oraz budynków w stylu "nieznanym", większość z nich miała mieć okrągłe wieże z lekko wypukłymi dachami,(odwrotnie niż w Tower). A tak Katedra to był Kapitol :wink:
Ale jak mowiłem to wszystko stare pomysły ponieważ koncepcja nowych zamków zmieniała się już sporo razy, obecnie pracuje nad nowymi szkicami. Może w ciągu miesiąca coś się pojawi.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 22 września 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Po pierwsze brawo za chęci.
Po drugie:
Widziałbym ten zamek światła z większą ilością budynków w stlu świątyń greckich, chodzi mi głównie o kolumny i te "paski" na nich. Ponadto wizja zamku, proponowana przez Haaralda jest świetna. Ratuszmógłby być nawet placem na kształt "Forum Romanum", ale dochodzimy do zbytniego klimatu autentycznie występujących budowli, niestety.
Zamek mroku jest moim skromnym zdaniem za mało strzelisty. Więcej wysokich budynków zakończonych iglicami i innymi barokowymi smaczkami+ jakimiś ozdobami, jak gargulce, witraże i.t.p.
Troszkę za mało w obydwu jest ponadto budynków militarnych & ekonomicznych. Żałuję, że rysuję równie beznadziejnie, jak piszę (dysgrafia), więc nie mogę tego zajśnąć samemu. Szkoda.
W każdym razie wierzę w Ciebie Haav'ie! :)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 23 września 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
1)Też tak bym to widział, tyle że kiedyś praktycznie nic nie wiedziałem o stylach architektonicznych, teraz wiem nieco więcej :wink: A nie wszystkie kolumny mają te "paski"..
2). Zdecydownie nie barokowy, coś bardziej gotyckiego jak nekropolia, ogólnie mroczno, powiem więcej barok nawet bardziej pasowałby do nekropolii, np: Nawiedzony Dwór wampirów. :wink:
Co do kolorów to raczej jest to niemożliwe(przy moich narzędziach) aby w miarę dobrze je pokolorować. Ewentualnie mógłbym jedynie nadać barwy podstawowe, tak aby jedynie przybliżyć paletę barw oddających klimat. Co do samych budynków, to następnym razem podam co jak się nazywa i do czego służy :wink: .[/b][/list]
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 23 września 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Ten gotyk- barok to taki błąd rzeczowy, wynikły z mojej głupoty i ignorancji. Myślałem gotyk, pisałem barok...
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 24 września 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Skoro niektórzy oceniaja szkice ja tez się odważe:
Moze powiem wpierw pewne zastrzeżenia odnosnie koncepcji Zamku Światła (będzie ich malo ale tyż są ):
1 Infrastruktura miasta na mój gust troche zbyt zwarta i futurystyczna jakos mi nie pasuje do wyobrażenia miasta światła (lekkos przestrzeni
2 Tęcza jest dobrym pomysłem ale do urbanistki szkicu nie pasuje
Zamek Mroku:
Tu tylko jeno zastrzeżenie platwormowosć jakoś nie pasuje do Mroku.
zabudowa jest niezła lecz z pwenoa iością ognia pasowałaby mi do Inferno .
Ps oceniałem to pod wzgledem kocepcyjnym
nie brałem pod uwagę kolorystyki i światłocienia gdyż zapewne wygłądało to by innaczej
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 27 września 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Zamki w H5:
-Zamek Ludzi
1. Hoplita
2. Kusznik
3. Rydwan Bojowy
4. Kawalerzysta
5. Kapłan
6. Paladyn
7. Anioł
-Elfi Gród
1. Centaur
2. Pegaz
3. Łucznik
4. Jednorożec
5. Ent
6. Elfi jeździec
7. Złoty Smok
-Krasnoludzkie Groty
1. Krasnoludzki Wojownik (z młotem)
2. Krasnoludzki Kusznik
3. Krasnoludzki Mędrzec
4. Balista
5. Krasnoludzki Dowódca (z toporem)
6. Behemoth
7. Gigantyczny Żółw Bojowy
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Parsifal
Dołączył: 2 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Sysigia
|
Wysłany: 28 września 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Cytat: |
Zamki w H5:
-Zamek Ludzi
1. Hoplita
2. Kusznik
3. Rydwan Bojowy
4. Kawalerzysta
5. Kapłan
6. Paladyn
7. Anioł
-Elfi Gród
1. Centaur
2. Pegaz
3. Łucznik
4. Jednorożec
5. Ent
6. Elfi jeździec
7. Złoty Smok
-Krasnoludzkie Groty
1. Krasnoludzki Wojownik (z młotem)
2. Krasnoludzki Kusznik
3. Krasnoludzki Mędrzec
4. Balista
5. Krasnoludzki Dowódca (z toporem)
6. Behemoth
7. Gigantyczny Żółw Bojowy |
Moja koncepcja po uwczesnym wylogowaniu. C.D.N
___________ Kto chce pokoju, szykuje się na wojnę. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Parsifal
Dołączył: 2 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Sysigia
|
Wysłany: 28 września 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Ciąg dalszy nastąpił:
- Górska Forteca
1. Gargulec
2. Golem
3. Mag
4. Dżin
5. Yeti
6. Górski Olbrzym
7. Gigant
- Inferno
1. Chochlik
2. Cerber
3. Demon (latający, strzelający pociskami ognia)
4. Ifryt
5. Czart
6. Diabeł
7. Balor
- Nekropolis
1. Szkielet
2. Mumia
3. Upiór
4. Wampir
5. Lisz
6. Rycerz Śmierci
7. Upadły Demon (kościotrupi demon)
- Podziemny Zamek
1. Trylogryta
2. Harpia
3. Beholder
4. Meduza
5. Minotaur
6. Chimera
7. Czerwony Smok
- Goblińska Twierdza
1. Goblin
2. Ork
3. Warg (dzikowaty wilk)
4. Ogrzy Szaman
5. Cyklop
6. Ptak Gromu
7. Troll
- Bagienna Cytadela
1. Gnoll
2. Reptilion
3. Bazyliszek
4. Wiwerna
5. Gorgona
6. Hydra
7. Zielony Smok
- Podwodna Ostoja
1. Pirat
2. Strażnik Mórz
3. Syrena
4. Tryton
5. Potwór Morski
6. Zmiennokształtny
7. Kraken
- Wieża Cienia
1. Złodziej
2. Bandyta
3. Skrytobójca
4. Ninja
5. Samóraj
6. Modliszka
7. Pająk cienia
Namęczyłem, wymęczyłem i jest chyba jak mi się wydaje 11 niezłych zamków.
Opinii na temat tej koncepcji chętnie wysłucham.
___________ Kto chce pokoju, szykuje się na wojnę. |
|
Powrót do góry
|
|
|