Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-05-5 20:02:43
Autor Wiadomość
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 26 lutego 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):
....Natomiast w jakimś dodatku powinny znaleźć się dwa dodatkowe zamki magi światła i mroku:
Więc po połączeniu moich Katakumb i Bastionu, powstał zamek mroku jeden:
1p. Topornik, Hobgoblin
2p. Długołucznik, Mroczny Elf
3p. Templariusz, Sukkub
4p. Troll, Żywioł Mroku
5p. Mosiężny Smok, Moloch
....

Ale dlaczego Templariusz w zamku mroku? ...chyba, że taki jak w Disciples. :cry:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 26 lutego 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Anonymous (cytat):

Ale dlaczego Templariusz w zamku mroku? ...chyba, że taki jak w Disciples. :cry:

Poniekąd tak, ale nie wojownik jak w Disciples tylko kapłan.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 26 lutego 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):
Anonymous (cytat):

Ale dlaczego Templariusz w zamku mroku? ...chyba, że taki jak w Disciples. :cry:

Poniekąd tak, ale nie wojownik jak w Disciples tylko kapłan.

Dlaczego Templariusza umieszczasz po stronie mroku, jakby niebyło był to zakon rycerski, a proces przeciw nim był mocno sfingowany, no i te oskarżenia.... :? Chociaż jakby przyjąć, że to ci zdeprawowni zakonicy przeszli na stronę mroku... :wink:
Pozdr.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 26 lutego 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Darsz (cytat):
Haav Gyr (cytat):
Anonymous (cytat):

Ale dlaczego Templariusz w zamku mroku? ...chyba, że taki jak w Disciples. :cry:

Poniekąd tak, ale nie wojownik jak w Disciples tylko kapłan.

Dlaczego Templariusza umieszczasz po stronie mroku, jakby niebyło był to zakon rycerski, a proces przeciw nim był mocno sfingowany, no i te oskarżenia.... :? Chociaż jakby przyjąć, że to ci zdeprawowni zakonicy przeszli na stronę mroku... :wink:
Pozdr.

Ludzie a kto tu mówi o prawdziwym zakonie templariusz???? :!:
To tylko gra :!: Nie można się aż tak czepiać faktów prawdziwych, które w grze nie wystąpią, bo można by się przyczepić krzyżowców, bo też święci nie byli, a tym bardziej nie stronili od zabijania kogo popadło w wyprawch krzyżowych. TO TYLKO nazwa dla jednostki, a nie gra na podstawie historycznych wydarzeń. :?

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 10 marca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

W wyniku pewnych przemyśleń, wnoszę pewne poprawki do swego pomysłu:
Ja (cytat):

1p. Niziołek, Driada
2p. Elf leśny, Satyr
3p. Gryf, Jednorożec
4p. Przeraza(Naga), Wiwrena
5p. Ent, Złoty Smok

Wiwrenę zastępuję bazyliszkiem.
Ja (cytat):

1p. Goblin, Centaur
2p. Ork, Beholder
3p. Harpia, Minotaur
4p. Ogr, Rok
5p. Behemot, Cyklop

Tutaj następuje nieco większa zmiana(zamiana):
1p. Goblin, Centaur
2p. Ork, Harpia
3p. Minotaur, Ogr
4p. Beholder, Rok
5p...po staremu.
Cytat:
Wodne miasto, czyli wszystkie stworzenia lubiące wodę:
1p. Nimfa, Undyna
2p. Jaszczuroczłek, Syrena
3p. Marid(geniusz wody), Żywioł wody
4p. Skakun, Hydra
5p. Kraken, Lewiatan

Hydrę zastępuje Wiwreną, a Undynę jako nieznaną zastępuje Trytonem bliższym świata M&M.
Cytat:

1p. Salamandra, Imp
2p. Golem lawy, Gog
3p. Ifryt(geniusz ognia), Żywioł ognia
4p. Mantykora, Gigant
5p. Czerwony Smok, Feniks

Imp wylatuje stąd(dokąd o tym później) A w jego miejsce wchodzi ognisty duszek. :wink:
Cytat:
1p. Sylfida, Błędny ognik
2p. Gremlin, Maszkaron
3p. Dżin(geniusz powietrza), Żywioł powietrza
4p. Pegaz, Hippogryf
5p. Biały Smok, Garuda

Tutaj tylko taka zmiana:
1p. Syfida, błędny ognik
2p. Faerie, Maszkaron
Cytat:
1p. Topornik, Hobgoblin
2p. Długołucznik, Mroczny Elf
3p. Templariusz, Sukkub
4p. Troll, Żywioł Mroku
5p. Mosiężny Smok, Moloch

Tutaj znów:
1p.....tak samo
2p.....t.s.
3p. Templariusz, Wilkołak
4p....t.s.
5p. Mosiężny smok, Specter(widmo)
Cytat:
1p. Gnom, Szczurołak
2p. Krasnolud, Kobold
3p. Dao(geniusz ziemi), Żywioł ziemi
4p. Bazyliszek, Wilkołak
5p. Czerw(robal), Zielony Smok

Zamiast bazyliszka i wilkołaka wchodzą hydra i gorgona.
A teraz pytanie co z Kreeganami i paroma innymi stworzeniami? :wink:
Proste nowy zamek Inferno(oczywiście w nie w podstawowaj części)
1p. Imp, Troglodyta?
2p. Bies, Chimera?
3p. Sukkub, Inkub
4p. Moloch, Czart
5p. Diabeł, Demogorgon
Starałem się dobrać demoniczne stworzenia, choć być może ta chimera nie bardzo pasuje, ale nie mam innego pomysłu narazie. :wink: Nazwy demonów są te najpopularniesze.

[/b]

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 10 marca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):
Cytat:
Wodne miasto, czyli wszystkie stworzenia lubiące wodę:
1p. Nimfa, Undyna
2p. Jaszczuroczłek, Syrena
3p. Marid(geniusz wody), Żywioł wody
4p. Skakun, Hydra
5p. Kraken, Lewiatan

Hydrę zastępuje Wiwreną, a Undynę jako nieznaną zastępuje Trytonem bliższym świata M&M.

Proponuję przenieść Trytona na ten sam poziom co Syrena. W końcu to jest przecież samiec Syreny. Pozdro
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 10 marca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Darsz (cytat):

Proponuję przenieść Trytona na ten sam poziom co Syrena. W końcu to jest przecież samiec Syreny. Pozdro

Niestety Tryton to nie samiec syreny :wink: Syrena(mermaid) to kobieta z ogonem ryby. Tryton to człowiek pokryty łuskami i ma błoniaste stopy i dłonie.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 10 marca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):
...Niestety Tryton to nie samiec syreny :wink: Syrena(mermaid) to kobieta z ogonem ryby. Tryton to człowiek pokryty łuskami i ma błoniaste stopy i dłonie.

Wynika z tego, że są różne podania o pochodzeniu i wyglądzie tych istot.
Podobno Syrena (ta z herbu Warszawy), nie była wg pierwszych pieczęci miasta piękną kobietą z rybim ogonem, tylko dosyć paskudnym stworem ze szponiastymi dłońmi. Jakbyś mógł podać z jakich źródeł czerpiesz informacje o wyglądzie i pochodzeniu tych istot. Bo moje mówią, że Syrena (mermaid), jest żeńskim odpowiednikiem Trytona (merman); chociaż to nie to samo co samica, to chyba się jakoś rozmnażają :lol: Jeżeli miałeś na myśli Trytona z mitologii greckiej, to wtedy jako syn boga, powinien być chyba przynajmniej na 4 poziomie, ...no i miał rybi ogon.
Zresztą to nie nieważne. Chodzi mi raczej o to jak rozwiązałeś kwestię zamku wodnego. Rozumiem, że jego mieszkańcy będą związani z wodą. Przewidujesz w jaki sposób będą oni mogli podbijać miasta na lądzie stałym, nawet te do których nie ma jakichkolwiek rzek.
Pozdro
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 10 marca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Wodne miasto, czyli wszystkie stworzenia lubiące wodę:
1p. Nimfa, Undyna
2p. Jaszczuroczłek, Syrena
3p. Marid(geniusz wody), Żywioł wody
4p. Skakun, Hydra
5p. Kraken, Lewiatan

Hydrę zastępuje Wiwreną, a Undynę jako nieznaną zastępuje Trytonem bliższym świata M&M.
Proponuję, żeby zamiast nimfy (bo są przecież nimfy drzew - driady i hamadriady czy gór), wprowadzić np. nimfy mórz - Okenaidy czy Nereidy lub nimfy źródeł i rzek - Najady. :wink:
Pozdro
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 10 marca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Darsz (cytat):

Wynika z tego, że są różne podania o pochodzeniu i wyglądzie tych istot.
Podobno Syrena (ta z herbu Warszawy), nie była wg pierwszych pieczęci miasta piękną kobietą z rybim ogonem, tylko dosyć paskudnym stworem ze szponiastymi dłońmi.

Nistety w tym przypadku słownictwo polskie jest ubogie, ponieważ nazwa "syrena" dotyczy dwóch różnych gatunków stworzeń. Z angielskiego Mermaid to ta nasza syrenka z ogonem, ta sama co w bajce Andersena, dobra istota która często wchodzila w związki nieformalne z ludzmi(głównie marynarzami) :wink: :D . Ten paskudny i krwiożerczy stwór o ciele głowie i kobiety oraz zamiast kończyn ptasie skrzydła i łapy, to też jest Syrena(mitologia grecka) Z angielskiego Siren. Te wabiły marynarzy i ich pożerały.
Cytat:
Jakbyś mógł podać z jakich źródeł czerpiesz informacje o wyglądzie i pochodzeniu tych istot. Bo moje mówią, że Syrena (mermaid), jest żeńskim odpowiednikiem Trytona (merman)

Informacje są wszędzie :wink: a słowo merman to czyste słowotwórstwo, neologizm, niestniejąca istota, wymyślona na potrzeby gry komputerowej pt: Disciples. Tryton to co innego, zresztą zagraj w M&M 8, oraz przypatrz się pewnej morskiemu obiektowi w Heroes 3, będziesz widział oczywiste różnice.
Cytat:
chociaż to nie to samo co samica, to chyba się jakoś rozmnażają :lol:

Ja nie wchodzę w takie rzeczy, jeśli ktoś założy temat o życiu istot ze świata fantasy, wtedy wypowiem się na ten temat. :wink:
Cytat:
Jeżeli miałeś na myśli Trytona z mitologii greckiej, to wtedy jako syn boga, powinien być chyba przynajmniej na 4 poziomie, ...no i miał rybi ogon.
Pamiętaj że Herosi to nie starożytna Grecja i Trytoni tam wcele nie muszę pochodzić od boga.(Zwłaszcza że w M&M 8 są tragicznie słabymi istotami jak na poziom gry)
Cytat:
Chodzi mi raczej o to jak rozwiązałeś kwestię zamku wodnego. Rozumiem, że jego mieszkańcy będą związani z wodą. Przewidujesz w jaki sposób będą oni mogli podbijać miasta na lądzie stałym, nawet te do których nie ma jakichkolwiek rzek.
Pozdro

Powiem tak, normalnie, większość z nich albo jest stworzeniami lądowo-wodnymi albo lata, albo będzie pełzać jak dotychczas(meduza czy Przeraza w H3, czy Syrena w H4). Widok wnętrza miasta będzie pokazywał tereny przybrzeżne.
Cytat:
Proponuję, żeby zamiast nimfy (bo są przecież nimfy drzew - driady i hamadriady czy gór), wprowadzić np. nimfy mórz - Okenaidy czy Nereidy lub nimfy źródeł i rzek - Najady.

To o czym ty mówisz to nie są nimfy tylko stworzenia nazywane rusałkami(naiad z angielskiego znaczy rusałka), wiły morskie, świtezianki itd. Driady to też nieco inna bajka nie mejąca nic wspólnego z rusałkami.
Poza tym chciałeś mieć samicę Trytona to masz, Nimfa po upg. Rusałka przymajmniej nie będą mieli problemu z rozmanażaniem oba stworzenia mają nogi i... :wink: :D :D (poza tym można by większość "kobiecych" jednostek nazwać nimfami, więc niech nazwa ta zostanie przy jednym gatunku/rasie i będą sylfidy(sprite), driady, fearie(wróżki), nimfy(rusałki), syrenki ...)

P.S. Gdyby komuś chmiera nie pasowała na demona to mam :D inne demoniczne stworzenie, Lamia, Taka hybryda człowiek(kobiety) i różnego rodzaju zwierząt o zdolnościach polimorficznych.Dla potrzeb gier ukazywana jako półczłowiek półlew(podobne do centaurów). Ogólnie bardzo zła i okrutna istota.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 10 marca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):
... Tryton to co innego, zresztą zagraj w M&M 8, oraz przypatrz się pewnej morskiemu obiektowi w Heroes 3, będziesz widział oczywiste różnice...
...To o czym ty mówisz to nie są nimfy tylko stworzenia nazywane rusałkami(naiad z angielskiego znaczy rusałka), wiły morskie, świtezianki itd. Driady to też nieco inna bajka nie mejąca nic wspólnego z rusałkami.
Poza tym chciałeś mieć samicę Trytona to masz, Nimfa po upg. Rusałka przymajmniej nie będą mieli problemu z rozmanażaniem oba stworzenia mają nogi i... :wink: :D :D (poza tym można by większość "kobiecych" jednostek nazwać nimfami, więc niech nazwa ta zostanie przy jednym gatunku/rasie i będą sylfidy(sprite), driady, fearie(wróżki), nimfy(rusałki), syrenki ...)

Sorki nazwa Tryton, wyraźnie nawiązuje do mitologii greckiej, do syna Posejdona, który był przedstawiany na greckich wazach jako półryba-półczłowiek (z rybim ogonem)
Podobnie nazwa nimfa jest wyraźnym zapożyczeniem z tej mitologii, a określały one bóstwa związane z siłami natury i to tak silnie, że gdy jakaś część natury z którą nimfa była związana ginęła, to ginęła i nimfa.
I to stąd pochodził też podział na różne rodzaje nimf;
- oready - związane z górami,
- driady i hamadriady - z drzewami,
- Okeanidy i Nereidy- z morzami i oceanami,
- Naiady/Najady- to nimfy źródeł, strumieni i rzek,
- Leimonidy -to nimfy kwiecistych łąk
-Rusałka - to słowiański odpowiednik nimf, i to na dodatek też związanych z wodami;
- a proponowane przez Ciebie wcześniej Udyny/Odyny, są zapożyczeniem z podań litewski, to też odpowiednik litewski nimfy wodnej.
Obie ostatnie raczej złe.
Pozdro
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 10 marca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Darsz (cytat):
Sorki nazwa Tryton, wyraźnie nawiązuje do mitologii greckiej, do syna Posejdona, który był przedstawiany na greckich wazach jako półryba-półczłowiek (z rybim ogonem)
Podobnie nazwa nimfa jest wyraźnym zapożyczeniem z tej mitologii, a określały one bóstwa związane z siłami natury i to tak silnie, że gdy jakaś część natury z którą nimfa była związana ginęła, to ginęła i nimfa.
I to stąd pochodził też podział na różne rodzaje nimf;
- oready - związane z górami,
- driady i hamadriady - z drzewami,
- Okeanidy i Nereidy- z morzami i oceanami,
- Naiady/Najady- to nimfy źródeł, strumieni i rzek,
- Leimonidy -to nimfy kwiecistych łąk
-Rusałka - to słowiański odpowiednik nimf, i to na dodatek też związanych z wodami;
- a proponowane przez Ciebie wcześniej Udyny/Odyny, są zapożyczeniem z podań litewski, to też odpowiednik litewski nimfy wodnej.
Obie ostatnie raczej złe.
Pozdro

"Niechcem ale muszem" :D
Przecież wszystkie nazwy nawiązują do mitologii to raz, dwa to Trytoni już byli w grze M&M 8, zagraj zobaczysz, po trzecie mnóstwo opisów swtorzeń z gier w stosunku do mitologi znacznie się różni(chodźby smoki, Gorgona to z mitologii Meduza a nie byk i można jeszcze dużo wymieniać)
Nimfy wcale nie oznaczały bóstw związanych z siłami natury, tylko nimfa to z greckiego oznacza młodą dziewczynę(To że grekom marzyły się takie istotki to przypisali im "boskie" pochodzenie, żeby być "uczciwymi" wobec żon.(mówi coś ci słowo nimfomanka) :wink:
Jak sobie wyobrażasz nazywanie wszykich tych stworzeń nimfami???
Nimfa taka, nimfa taka, itd.... Bezsensu, zwłaszcza że istnieją inne nazwy na te stworzenia driada(choć nigdy nie słyszałem o określaniu ich jako nimf), syrena(mermaid), rusałki itd... W dodatku w zależności od żródeł wszystkie te określenia są bliskoznaczne i autorzy używają ich w jak im się żywnie podoba. Więc wypada wkońcu zrobić mały porządek z tym i podzielić je i sklasyfikować jako osobne rasy. Nimfa to też rusałka i problemu nie widzę. A twoje Naiady sprawdż w słownkiu do angielskiego:
Naiad - rusałka.
Tak naprawdę czy będzie rusałka, nimfa, undyna to jedna cholera. Tu chodzi o to samo stworzenie, przypominające kobietę o drobnej budowie ciała(bez żadanych rybich ogonów), niebieskiej skórze, o zdolnościach uwodzenia, żyjącą w pobliżu wody i tyle, NIECH będzie jedna nimfa a nie 324425425... i niech się rozmnażają z Trytonami(bez ogonów :wink: :D :D )

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 10 marca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Pardon Haav Gyr. Masz rację, chociaż sprawdzałem moje informacje; zwłaszcza te nimfach/nymphai. Każdy z nas inaczej wyobraża przedstawine przez Ciebie istoty i tak nikt z nas ich nie widział. Tak więc ten spór ma charakter czysto akademicki, tak jak ten o liczbie aniołów jakie mogą się zmieścić na głowce szpilki.
Twój tryton przynajmniej może chodzić po lądzie, ten którego ja sobie wyobrażałem raczej nie :lol:
Pozdrawiam i czekam na kolejne pomysły.
P.S. Muszem - Meduza była jedną z Gorgon (jedyną śmiertelną), a nie odwrotnie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 12 marca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Do Haav Gyr'a i Darsz'a
Panowie o co te spory, jeden z was cały czas pisze o mitologii, a drugi, o jednostkach z imaginacji fantastów (chyba najwięcej z D&D).
Wszystko można sprawdzić i tak;
- mitologia grecka:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nymph
http://en.wikipedia.org/wiki/Merman
http://en.wikipedia.org/wiki/Mermaid
http://en.wikipedia.org/wiki/Triton_(god)
http://en.wikipedia.org/wiki/Medusa_(mythology)

i Z. Kubiak "Mitologia..."
- a D&D
http://www.wizards.com/default.asp?x=dnd/welcome
i szukać w Herosach od 1 do 4!
Pozdro
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 12 marca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Plag (cytat):
Do Haav Gyr'a i Darsz'a
Panowie o co te spory, jeden z was cały czas pisze o mitologii, a drugi, o jednostkach z imaginacji fantastów (chyba najwięcej z D&D).
Wszystko można sprawdzić i tak;
- mitologia grecka:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nymph
http://en.wikipedia.org/wiki/Merman
http://en.wikipedia.org/wiki/Mermaid
http://en.wikipedia.org/wiki/Triton_(god)
http://en.wikipedia.org/wiki/Medusa_(mythology)

i Z. Kubiak "Mitologia..."
- a D&D
http://www.wizards.com/default.asp?x=dnd/welcome
i szukać w Herosach od 1 do 4!
Pozdro

Po pierwsze, chyba po to stworzono forum oraz ten temat by wymieniać poglądy, jakby wszyscy mieli takie same to byłoby wprost tragicznie.
Po drugie nie korzystam z imaginacji fantastow tylko ze swoich własnych przemyśleń, oraz mitologii. Tym bardziej nie korzystam z D&D(bo to tego trzeba mieć pozwolenie). Po trzecie encyklopedia którą się posłużyłeś, jest strasznie uboga, oraz zawiera pewne błędy(przypomnę spór o chimerę i mantykorę.) Po czwarte Nikt tu się nie spiera o meduzę, po piąte jak można przeczytrać merman to nie określenie pochodzące z mitologii, tylko zostało stworzone w obecnych czasach. Po szóste jak pisze merman jest kojarzony z trytonem, który JUŻ był w grze M&M 8 i o takim trytonie myślę skoro świat herosów to to samo co m&m. I ostatnie, to już wyjaśniałem ale widzę że nie bardzo to trafiło. W języku polskim określeniem syrena przyjęto nazywać rodzaj morskich nimf, kobiet z rybim ogonem, a w języku angielskim to jest Mermaid, te stworzenia nie mają nic wspólnego z krwiożerczymi syrenami(siren) z mitologii greckiej.
Mermaid lub Meerjungfrauen to germaniskie określenie, te stworzenia mają swoje odpowiedniki w Selkach(Selkies, Silkies) z kultury celtyckiej. Natomiast greckie syreny (po angielsku Siren) to zupełnie inne stworzenia, mające więcej podobieństw z harpią. A Merman to tylko współczesne słowotwórstwo Mer z Mermaid i man jako mężczyzna, w tej encyklopedii pojawia się rówineż Merfolk - które jest również współczesnym neologizmen, gdzie człon folk oznacza lud, ludzi itd ale te określenia nie mają nic wspólnego z mitologią.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 12 marca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Plag (cytat):

Panowie o co te spory...

Właściwie to tzw. spór już się skończył. Haav Gyr ma swoją wizję jednostek i próbuje się nia z nami podzielić. My tylko ustalaliśmy jak to ma sobie wyglądać. Pozdrawiam
P.S. Dzięki za adres wikipedii, ja korzystałem ze zwykłej encyklopedii PWN, a Kubiaka "Mitologie Greków i Rzymian" posiadam.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 1 kwietnia 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Zamki mogą być różne. Takie, jakie ja wymyśliłem, są tylko dwa:
:arrow: Bagna - tutaj mieszkają nie hydry, wiwerny, czy inne stworzenia z cytadeli w H3. Tu powinny mieszkać: błotniaki, diabły błotne, wodniki, trójgłowiec, smoki bagienne itp.
:arrow: Pagurek - bardzo słabe jednostki, tym razem jednak rolnistwo jest głównym zajęciem. Jednostki typu chłop czy inne słabe stworzenia - owszem, ale z powiększonymi atutami. Tam powinien się znaleść także drwal, nomad i barbarzyńca - jednostka słaba. Wilki - też są, ale w postaci psów. Do tego - nie takie groźne.
Pozdrawiam - Hobbitek
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 11 maja 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

To znów ja :wink: , z kolejną wersją zamków/jednostek mam nadzieję że ostateczną. Nazwy jednostek będą w wniększości odpowiadały jednostką nieulepszonym, ale będą wyjątki :wink: . Ale Przewiduje że każda jednostka będzie miała minimum jedno ulepszenie. Tak więc:
Po połączeniu Akademii i Przystani powstaje - Przystań(Haven) :wink:
Zamek zamieszkamy prawie wyłącznie przez ludzi z małymi wyjątkami, stoi o na straży prawa, ładu i porządku, a jednostki ma następujące:
1p. Kusznik , Piknier
2p. Mag , Mnich
3p. Golem, Krzyżowiec
4p. Sfinks, Kawalerzysta
5p. Anioł, Tytan
------------------------------
Zamek Rezerwat(Preserve)istot leśnych, związanych z naturą i życiem, będący pod ochroną druidów. Zamek elfów, driad, niziołków...
1p. Niziołek, Driada
2p. Elf leśny, Satyr
3p. Gryf, Bazyliszek
4p. Jednorożec, Przeraza
5p. Złoty Smok, Ent
--------------------------
Również po stronie zła i chaosu nastąpiło małe zjednoczenie z Stronghold, tak powstał Azyl(Asylum) dla barbarzyńców i innych istot, które kochają walkę i chaos. Zamek powinnien przypominać zamek Czaroksiężnika z H2.
1p. Goblin, Centaur
2p. Ork, Harpia
3p. Minotaur, Ogr
4p. Cyklop, Beholder
5p. Behemot, Gorynicz
--------------------------
Nekropolia została po staremu, jednak pojawiło się nieco żywych jednostek:
1p. Szkielet, Zombii
2p. Mumia, Ghul
3p. Cerber, Meduza
4p. Lisz, Wampir
5p. Czarny Smok, Banshee
--------------------------
Całkowicie nowym zamkiem jest zamek żywiołu powietrza Wyrocznia(Oracle), zamieszkamy głównie przez slabe ale bardzo szybkie istoty. Krajobraz- górskie szczyty, wokół nich chmury, część budowli umieszczona na skałach jest połączona wiszącymi mostami....
1p. Sylfa, Błędny Ognik
2p. Gremlin, Faerie(Fairy)
3p. Dżin, Żywioł powietrza
4p. Hippogryf, Rok
5p. Biały Smok, Garuda
--------------------------
Kolejny nowy zamek to Wulkan(Vulcano), jest on domen żywiołu ognia oraz innych istot lubiących ogień, dwa różne koncepcje krajobrazu, pierwsza że to zamek znajdujący się wewnątrz ziemi(podziemia głębokie), bądź też zamek powietrzchniowy, w który otoczony był lawą..
1p. Salamandra, Ognisty Duszek
2p. Gog, Golem Lawy
3p. Ifryt, Żywioł ognia
4p. Gigant, Mantykora
5p. Feniks, Czerwony Smok
---------------------------
Kopiec(Barrow) był zamkiem zamieszkanym przez krasnoludy, gnomy i inne stworzenia lubiące podziemia, był on też zamkiem żywiołu ziemi...
Był on częściowo lub w całości położony podziemią.
1p. Gnom, Krasnolud
2p. Kobold, Szczurołak
3p. Dao, Żywioł ziemi
4p. Gorgona, Troll
5p. Zielony Smok, Czerw(Wurm)
---------------------------
Akwarium(Aquarium) to zamek żywiołu wody, oraz róznego rodzaju nimf wodnych, syren i jaszczurów. Wygląd zamku- obrzary nadbrzerzne, jakaś laguna, wokół sporo wody, jakieś mokradła.....
1p. Rusałka, Jaszczuroczłek
2p. Syrena, Tryton
3p. Marid, Żywioł wody
4p. Wiwrena, Hydra
5p. Lewiatan, Kraken
---------------------------
Kolejnym nowym zamkiem(w dodatku) był zamek magii światła Świątynia(Temple), przypominał on nieco Przystań(Haven) był również zamieszkany przez ludzi, ale też przez inne stworzenia jak białe elfy czy hobgobliny(leprekauny). Jednak miał on nieco bardziej antyczną architekturę.
1p. Hoplita, Miotacz
2p. Akolita, Biały elf
3p. Hobgoblin, Hakub
4p. Pegaz, Ryfid
5p. Kamienny Kolos, Walkiria
---------------------------
Zamkiem przeciwnym Świątyni, był zamek mroku Katakumby(Catakumbs)
Był on rownież zamieszkany przez ludzi, ale też przez mroczne elfy czy wikołaki. Przypominał on skrzyżowane Castle z Nekropolis, mroczne gotyckie budowle....
1p. Topornik, Łucznik
2p. Templariusz, Mroczny elf
3p. Wilkołak, Maszkaron(gargulec)
4p. Chimera, Koszmar
5p. Żelazny Smok, Widmo
---------------------------
Ostatnim zamkiem, jaki powinien się pojawić(w dodatku) jeste zamek Kreegan, czyli Odchłań piekielna(Abyss), krajobraz był zależny od tego gdzie umieściło by się zamek żywiołu ognia, jeżeli Wulkan był na powierzchni to Odchłań byłby wtedy zamiem podziemi i na odwrót..
1p. Imp, Troglodyta
2p. Czart, Lamia
3p. Sukkub, Inkub
4p. Bies, Moloch
5p. Diabeł, Demogorgon

to na tyle :P

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 11 maja 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

No całkiem, całkiem...
Ja bym tam jednak skrzyzował zamek ognia z Kreegansami i utworzył takie coś ala Inferno. Poza tym kilka jednostek jakoś tak nie pasuje. Na ten przykład:
Tytan w Zamku (Należy rozłączyć te dwa zamki), Przeraza w Lesnym Zamku (patrz temat z krasnoludami, po prostu one mają taki mroczny charakterek, dbają o siebie- nie pasuje mi to do elfów, czy tym podobnych), Ent na 5 poziomie? U BArvarzyńcy zamienićby można beholdera z Ogrem; poza tym prawieże majstersztyk (moze zamiast centaura berserk?,. ale niekoniecznie), Meduza w Nekropoli to zdecydowane przegięcie... Jakoś sobie tegpo nie wyobrażam... Do asylum z nią! A Czarny Skom to już w ogóle..., Sam pomysł miasta powietrza- niezbyt mi się pdoba, BArrow- powiedz tylko, co to jest dao i zamień Złotego Smoka na Smoczy Golem, a popieram w 110%!, Aquarium jakies takie naciągane... ale mojednostki dobre, tylko sam pomysł i wybór na poziomie 5 Kraken/ Lewiatan- niewielka różnicz (Chyba? )

Świątynia i KAtakumby- Wchodze w Ciemno, myślałem, że wyjdzie jakiś sztampowy kicz, ale to jest piękne i ta arcitektura... aż widzę to przed oczami...

Mam taki pomysł- spróbuję zrobioć porządek, tam gdzie mi się to nie podoba i zarzuce włąsną wersją- może gdzieś się zgodzisz? No i optuję za jedną jednostką 5 poziomu...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 11 maja 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

ReTuRn* (cytat):
No całkiem, całkiem...
Ja bym tam jednak skrzyzował zamek ognia z Kreegansami i utworzył takie coś ala Inferno

Hmm wiesz tego nie można do końca zrobić, bo zamek żywiołow z góry ma założenie że jest neurtalny, poza tym tworząc zamek Kreegan Abyss chodziło mi żeby jak najmniej miał wspólnego z pozostałymi zamkami i światem, chodziło o to by stworzyć zamek niemal czysto demoniczny.
Cytat:
Poza tym kilka jednostek jakoś tak nie pasuje. Na ten przykład:
Tytan w Zamku (Należy rozłączyć te dwa zamki), Przeraza w Lesnym Zamku (patrz temat z krasnoludami, po prostu one mają taki mroczny charakterek, dbają o siebie- nie pasuje mi to do elfów, czy tym podobnych), Ent na 5 poziomie?

Powiem tak, są jeszcze pewne możliwości drobnych zmian, ale w przypadku Tytanów, to raczej odpada zmiana bo jak stwierdziłem w opisie nowy zamek Haven byłby sojuszem, bo i tak w Academii czy w Tower główną rolę odgrywali ludzie. Dżiny czy krasnoludy były tylko dodatkiem. Poza tym Przeraza wcale nie może mieć nrocznego chrakteru bo niebyłaby w Tower czy Academy w H3 i H4. Po prostu Przerazy powróciły do natury i nie chciały ludzkich praw, wybrały wolność u boku elfów i innych spokojnych stworzeń.
Cytat:
U BArvarzyńcy zamienićby można beholdera z Ogrem; poza tym prawieże majstersztyk (moze zamiast centaura berserk?,.

Ja akurat tego zamku nie nazwyam już zamkiem barbarzyńców, jak wspominałem to sojusz z Azylem/Lochem, poniekąd powrót do korzeni, czyli H1 i gdzie stronghold był złym zamkiem. Według wszelkich konwencji fantasy Beholder to bardzo potężna istota, posugująca się magią, paraliżem itp, to że w H3 był tylko na 3poziomie a w H4 na 2poziomie! uważam za wielkie nieporozumienie. Co Berserka
to uważam że była to głupia nieco jednostka, poza tym jednostek ludzkich w innych zamkach niż Haven i zamki mroku i światła nie powinno być.
Cytat:
Meduza w Nekropoli to zdecydowane przegięcie... Jakoś sobie tegpo nie wyobrażam... Do asylum z nią! A Czarny Skom to już w ogóle...,

No cóż już kiedyś wyjaśnialem że meduza nadaje się tylko do nekropolii, bo tam brakuje jednostek wrażliwych na jej wzrok, a chyba nikt nie chciałby mieszkać obok kogoś, kto może cię zamienić w kamień. Również Smok musiał gdzieś zagościć, a to że to bardzo zła istota podobnie jak meduza to jej miejsce jest w nekropolii, tam z czarnych smoków po ich śmierci, ożywiano je jako Smocze Lisze. Pamiętaj że nie ma już zamku Dungeon. Poza tm chyba czarny smok bardziej do nekropolii pasuje niż Diabeł jak w H4.
Cytat:
Sam pomysł miasta powietrza- niezbyt mi się pdoba

No cóż skoro są zamki innych żywiołow to nie może braknąć żadnego.
Cytat:
BArrow- powiedz tylko, co to jest dao i zamień Złotego Smoka na Smoczy Golem, a popieram w 110%!

Dao to dżin ziemi (Geniusz) a smok jest tam zielony, który zmienia się w kwasowego smok :D (A.D. się ucieszy)
Cytat:
Aquarium jakies takie naciągane... ale mojednostki dobre, tylko sam pomysł i wybór na poziomie 5 Kraken/ Lewiatan- niewielka różnicz (Chyba? )

TO nie to samo, lewiatan to wielki wąż/smok/gad morski a kraken to olbrzymi kalmar/ośmirnica

Cytat:
Mam taki pomysł- spróbuję zrobioć porządek, tam gdzie mi się to nie podoba i zarzuce włąsną wersją- może gdzieś się zgodzisz? No i optuję za jedną jednostką 5 poziomu...

Ok tylko jedna mała prośba :wink: żebyś nie powielił w całości zamków z poprzednich części herosa, a co do piątego poziomu to raczej ja nie ustąpie, bo za dużo jest jednostek silnych by zmieściły się w kilku zamkach... I to że są dwie jednostki na poziom nie oznacza to wyboru jak w H4, mamy możliwość kupienia obu jednostek.
Ewentualne możliwości zmien to:
Przeraza za Pegaza
Czarny smok za Gorynicza :?:
To wszystko z czego mogę ustąpić :wink: [/list]

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 12 maja 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Ja zaliczam się do tradycjonalistów i większość zamków z części trzeciej by mi w zupełności odpowiadała no... może z domieszką czwórki i osobnego zamku z krasnoludami jako rasą przewodnią.

Z tego co tu wyczytałem aż roi się od nadmiaru stworzeń nowych że już o ilości zamków nie wspomnę. Szczerze mówiąc gdyby gra miała wyjść w takiej postaci, z takimi zamkami poprostu bym jej nie kupił.

Po co osobne elementale.... wszystko dałoby się wrzucić do jednego zamku żywiołów, choć z drugiej strony takiego zamku nawet wcale być nie musi.

Nie przemawia do mnie również podział na "mrok" i "światło". Owszem była sobie seria M&M ale czy to od razu ma oznaczać że mają powstać takie właśnie zamki? Zresztą było zapewne tak, że nekromaci, czy inne złe nacje (nie wszystkie) korzystali z mocy mroku a pozostałe ze światła.

Wrzucenie takiej ilości zamków i w takiej postaci w moim odczuciu mogłoby tylko zepsuć klimat gry.
Widoczne tu spory mitologiczne niczego tak właściwie nie dowodzą, poniekąd jest to tylko gra więc nie ma obowiązku przyporządkowywania czegoś do czegoś tylko dlatego że encyklopedia mitologii pisze tak a nie inaczej.

Pomimo wszystko wierzę w zdrowy rozsądek ekipy tworzącej piątą część sagi: mam nadzieję że będzie ona przede wszystkim nawiązaniem do poprzednich części (zwłaszcza elementów najbardziej udanych) z domieszką ostrożnej dawki nowości.
Chciałbym ujrzeć doskonale stworzony system umiejętności pierwszo i drugorzędnych herosów, dobrze rozwinięty aczkolwiek niezbyt skomplikowany system magii i w miarę odpowiednią liczbę miast (7 lub 8 na dobry początek) nawiązującą do dotychczasowych.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 12 maja 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Haarald (cytat):
Ja zaliczam się do tradycjonalistów i większość zamków z części trzeciej by mi w zupełności odpowiadała no... może z domieszką czwórki i osobnego zamku z krasnoludami jako rasą przewodnią.

Ja też, tylko że ja rozumiem potrzebę zmian, bo operowanie ciągle tymi samymi jednostkami i zamkami jest po prostu nudne...

Cytat:
Z tego co tu wyczytałem aż roi się od nadmiaru stworzeń nowych że już o ilości zamków nie wspomnę. Szczerze mówiąc gdyby gra miała wyjść w takiej postaci, z takimi zamkami poprostu bym jej nie kupił.

Zaręczam ci że zmieniłbyś zdanie, gdybyś zobaczył finalny projekt gry :D
(Jaka skromność :roll: )

Cytat:
Po co osobne elementale.... wszystko dałoby się wrzucić do jednego zamku żywiołów, choć z drugiej strony takiego zamku nawet wcale być nie musi.

Dla mnie wszystkie żywioły muszą mieć ten sam poziom,(podobnie jak geniusze)

Cytat:
Nie przemawia do mnie również podział na "mrok" i "światło". Owszem była sobie seria M&M ale czy to od razu ma oznaczać że mają powstać takie właśnie zamki? Zresztą było zapewne tak, że nekromaci, czy inne złe nacje (nie wszystkie) korzystali z mocy mroku a pozostałe ze światła.

No coż wolno ci tak uważać :wink: ale ja swoje pomysły opieralem o M&M zarowno część jednostek, jak i magię. A pojawiły się dlatego by niebyło niejasności czy magia mroku i śmierci to jedno i to samo.

Cytat:
Wrzucenie takiej ilości zamków i w takiej postaci w moim odczuciu mogłoby tylko zepsuć klimat gry.

jakiej znów ilości?? pierwsze 8 w podstawie i 3 w conajmniej 2 dodatkach.
Cytat:
Widoczne tu spory mitologiczne niczego tak właściwie nie dowodzą, poniekąd jest to tylko gra więc nie ma obowiązku przyporządkowywania czegoś do czegoś tylko dlatego że encyklopedia mitologii pisze tak a nie inaczej.

Jakie spory mitologiczne :? Ale tu musi być pewne dopasowanie, sam mówiłeś że przerazy do zamku natury nie pasują, bo takie masz wrażenia ale po samej grze w H3 i H4, bo poza tym nic nie wiesz o tym czym są te stwory, podobnie jak większość graczy, ja zresztą też,ale wiem że Przerazy z Herosa znacznie odbiegają wyglądem od innych wizerunków przedstawianych w mitologiach i innych grach fantasy, przykład w malezji Nagii były rodzejem smoka z wieloma głowami. Więc jak widzisz ja podpieram się mitologią tylko wtedy gdy nie zmienia ona całkowicie obrazy jednostki od dotychczasowych kreacji w fantasy....A wracając jeszcze do przerazy to w mitologii hinduskiej była kojarzona z bogiem odpowiedzialnym za niektóre siły przyrody jak deszcz czy słońce.
A gdyby przerazy odrazu pojawiły się w zamku elfów, pewnie też byłby protesty jakbym je przenosił do innego zamku....

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 12 maja 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

@Haav Gyr: Jestem w 100% przekonany, a propos tych przeraz. Połączenie Zamku z Towerem nadal wywołuje jednak u mnie protesty, więc pokażę Ci jakby miał wyglądać Zamek:

Zamek:
1 poziom: Chłopi, Złodzieje
2 poziom: Pikinierzy, Kusznicy
3 poziom Gryf, Krzyżowiec
4 poziom Kawalerzysta, Mnich
5 poziom Anioł


Noooo, a co zrobić z Academy?? Nad tym muszę się jeszcze zastanowić...
ale zdecydowanie trzeba te miasta rozdzielić, odrzucić miasta żywiołów, bo wzięły się z niczego, dorobić ideologię do miast Ciemność/ Jasność... Reszta jest O.K., Nawet romans Barbarzyńców z Asylum. Tylko co się wymyśli na miejsce tych miast żywiołów? Ja tam tych miast nie przeboleję, bo skąd one się wzięły?? No skąd??

No i jeszcze chcę zaznaczyć, że należy wybrać 1 jednostkę każdego poziomu... 9(+ najlepiej alternatywne ulepszenia...)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 12 maja 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

ReTuRn* (cytat):
@Haav Gyr: Jestem w 100% przekonany, a propos tych przeraz.

To muszę powiedzieć że ja jestem w 200% mylisz, odnośnie ich niby mrocznego charakteru oraz nie przynależności to sił nautury.
Cytat:
Połączenie Zamku z Towerem nadal wywołuje jednak u mnie protesty, więc pokażę Ci jakby miał wyglądać Zamek:
Zamek:
1 poziom: Chłopi, Złodzieje
2 poziom: Pikinierzy, Kusznicy
3 poziom Gryf, Krzyżowiec
4 poziom Kawalerzysta, Mnich
5 poziom Anioł

A prosiłem by nie kopiować zamków z poprzednich części, bo raz że brak praktycznych nowości, dwa złodzieje to powinna być klasa bohaterów, trzy znów gryfy, już było mówione że ich powrót do zamku ludzi jest praktycznie sprzeczny z fabułą herosow.


Cytat:
Noooo, a co zrobić z Academy?? Nad tym muszę się jeszcze zastanowić...
ale zdecydowanie trzeba te miasta rozdzielić, odrzucić miasta żywiołów, bo wzięły się z niczego, dorobić ideologię do miast Ciemność/ Jasność... Reszta jest O.K., Nawet romans Barbarzyńców z Asylum. Tylko co się wymyśli na miejsce tych miast żywiołów? Ja tam tych miast nie przeboleję, bo skąd one się wzięły?? No skąd??

Widzisz nadal nie rozumiesz istoty mojego pomysłu, nic nie da się zrobić z Akademią bo przestala istnieć, te nowe zamki mają polegać na tym iż zawarto w nich połączenie dwóch innych, a z jednostek nie pasujących i nowych utworzenie nowych zamków. Miast żywiołow też nie mogę odrzucić bo to podstwa mojego pomysłu, przykaładem może być gra M&M 8 gdzie w wyniku pewnych działań tytułowego niszczyciela żywioły przygotowują się do inwazji na Jadme ale każdy żywioł jest osobnym elementem, dlatego fabuła opiera się na tym iż w wyniku ciągłych konfliktów między stronictwami z H4, nowy świat znów przypomina jedno wielkie pole bitwy, a natura cierpi, więc żywioły przystępują do interwencji, w wyniku której wszystkie strony doznają poważnych osłabień(stąd nowe zamki i sojusze) ludzi łączą się aby odbudowywać i jednoczyć się przeciwko siłom chaosu który też zbiera siły. Jedank Jeźdzcy żywiołów nie opuszczają świata tylko zakładają wlasne odrębne miasta w które mają służy jak bazy do walki z przeciwnym żywiołem (ogień-woda, powietrze-ziemia). Tak właśnie rysuje się nowy konflikt w którym stare stronnictwa będą musiały sprzymierzać się z żywiołami, które szukują się do walki między sobą(jakaś tajemnicza siła pcha je do walki). Powstrzymanie od totalnego konfliktu i wykrycie sprawców podburzających żywioły przeciw sobie, to głowny wątek fabuły podstawowej części herosów, w dodatku dopiero pojawiają się zamki światła i ciemności i ich konflikt(nowy kontynent), w drugim dodatku powracamy do (przeszłości misja ratowania Antagarich) która okazuje się jedną z głównych przyczyn wojny i kataklizmu(Gelu vs. Kilgor) dowiadujemy się też że to kreeganie stali za konfliktem żywiołów(Nekromanci też swoje wrzucili). W chwili gdy z nowego świata wyrusza ktoś kto niby ma ocalić przeszłość, z portalu wychodzą Kreeganie którzy atakują nowy świat........

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 12 maja 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Po pierwsze primo, mówiąc "jestem przekonany", chodziło mi o to, że przekonałeś mnie do przyłączenia przeraz do elfiego zameczku.
Po drugie primo, nie wiem co masz na mysli mówiąc "moja wizja". Musze Ci to brutalnie powiedzieć: Kogo obchodzi "twoja wizja"? Tu chodzi o zachowanie ciągłości i o to, że niewielki masz wpływ na fabułę H5, jeżeli nie żaden. Dlatego zamkowi wody i powietrza mówię: Nie! Połączenie CAstle i Academy- noooo zależy... I rozdzielmy Asylum + połaczmy ogień z Kreegans! No i tyle...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.