Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-05-5 16:02:25
Autor Wiadomość
Anthon



Dołączył: 19 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Minoc

Wysłany: 8 stycznia 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

A ja mam jeszcze inny pomysl :) Mozna by wierzyczki traktowac podobnie jak inny budynek. Tzn - budujesz wiezyczke, gdy potrzeba, robisz jej upgr. :] Bylo by ciekawie :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 8 stycznia 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Ulepszenie wież, można rozwiązać jako ulepszanie zamku, chodzi przedewszystkim o wytrzymałość wież i ich ilość na poziom rozbudowy zamku.
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 9 stycznia 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Val Gaav (cytat):

moim zdaniem w ten sposób tym zamkiem grało by się ciekawie i inaczej bo dochodzi nowa specjalna umiejętność 2go rzędna "morfizm" do już istniejących diplomacy, summoning, necromancy ...

A żeby być dokładnym to Polimorfizm, lub Metamorfizm(bardziej odpowiadający klimatowi)

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 9 stycznia 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Co do zamku lesno-elfiego:

1. Rusalka (szybkie, slaby obrazenia, malo zycia, duzy przyrost)
ulepsza sie albo do
1a) Driada (j.w. powstrzymuje kontratak)
albo (i zawsze jest albo, albo)
1b) Nimfa lesna (10% szans na rzucenie uroku przy ataku, dziala jak paraliz na 2 tury)

2. Cos sie wymysli

3. Elfi lucznik (niezle staty, dosc spory dmg)
3a) Sharpshooter (brak kary za odleglosc, kolejna poprawa damagu i ataku)
3b) Szary elf (dwa strzaly, poprawa zycia, lekka ataku i obrony)

4 Pegaz (Szybki, dosc silny atak)
4a) KAwaleria powietrzna (nazwa do zamiany, poprawa szybkosci i ataku, dmg, zmniejsza to przyrost i zwieksza cene)
4b) Srebrny PEgaz- (Ograniczona poprawa pkt. zycia i ataku, powoduje 25% szanse na nieudane zaklecie wrogiego maga ijednostek w promieniu 5pol)

5 Elfi Miecznik (Slaba obrona, niewiele pkt. zycia jak na 5 poziom, reszta w normie)
5a) TAncerz miecza (2 ataki, posluguje sie dwoma mieczami, na oczach przepaska, szybki spory atak, 15% na unikniecie wrogich obrazen [jak minotaury w H4] niewielka obrona, nieduzy przyrost)
5b) Ciezkozbrojna Elfia Piechota (Dostaje jakas pseudo-zbroje, poprawa obrony, ataku, i dmg nieznaczna, troche wieksza pkt. zycia, niewielka szybkosz)

6 Huorn (Poruszajacesie drzewo, duzo HP i obrony, powolny)
6a) Ent (Drogi, duzy atak i oborna, potezny bonus do HP)
6b) Drzewiec (Poprawa szybkosci i dmg, oplatuje galeziami, raz w ciagu walki rzuca kamieniem [1/3 obr w walce wrecz]

7 Zielony Smok (staty, jak to smok, odp. na zaklecia zadajace obr.)
7a) Zloty smok (j.w. odpornosc na wszystkie czary, zieje przez dwa pola)
7b) Zielony smok bojowy (na grzbiecie siedzi elf, posiada jakies metalowe pazury, takie sprawy, wiekszy atak, obrona i dmg niz zloty, ale drozszy, miej HP i opdorny tylko jak zielony)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 9 stycznia 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Re ReTuRn
:shock: wowww !!! bardzo dobry pomysł wnoszący powiew świeżości do tego zamku !
Popieram ! wszystkie jednostki są fajnie przemyślane :P ale mam jedno zastrzeżenie
ReTuRn` (cytat):

7b) Zielony smok bojowy (na grzbiecie siedzi elf, posiada jakies metalowe pazury, takie sprawy, wiekszy atak, obrona i dmg niz zloty, ale drozszy, miej HP i opdorny tylko jak zielony)

Niieee ... Już gdzieś pisałem że nic nie powinno ujeżdżać Smoka... Smoki to intyligentne magiczne stworzenia . Często mogą nawet przybrać ludzką postać. Wprowadzanie na jego grzbiet elfa to robienie z tej jednostki konia lub bezmyślnej bestii :!: NIE ZGADZAM SIĘ :!: :!:

PS . Zerknij na mój emblemat . Chcesz mi tam kogoś na grzbiet dorysować :?: :wink:

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 9 stycznia 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

ReTuRn:

A gdzie jednorożec? Przecież to też jednostka z tego zamku... Poza tym zawsze trzeba patrzeć ile jest jednostek latających ile strzelających i ile jest poruszających się po ziemi - to ma ogromne znaczenie dla balansu gry. Każde miasto musi mieć odpowiedni zestaw jednostek
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Fristron z Avlee



Dołączył: 27 października 2004
Posty: 164
Skąd: Fristotele - zgadnij po nicku :)

Wysłany: 9 stycznia 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Jednorożec zawsze może być neutralny... choć fakt, że jest w tym zamku od 1.

Cytat:
2. Cos sie wymysli


To może:

2. Centaur ( szybki, słaba obrona, najlepszy na 2 poziomie skill )
2a) Centaur bojowy (wygląd jak w H3, taki sam skill, lepsza obrona, jeszcze szybszy, zawsze kontratakuje)
2b) Centaurzy [jak się to odmienia??] Łucznik (Strzelanie, wygląd podobny do H1, 6 strzał, obrona jak Centaur Bojowy)

___________
Nie ma na tym świecie altruistów. Są ci, którzy ich udają i ci, którym udawanie weszło w nawyk.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Maal Verne



Dołączył: 17 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: zzz Bagna

Wysłany: 18 stycznia 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem wystarczyło by poukaładać jednostki z H4 np.
Życie:
1 Poziom:Giermek, kusznik -standardowo.
2 Poziom:Pikinier(albo hoplita, jak kto woli)
3 Poziom:Balista
4 Poziom:Mnich
5 Poziom:Krzyżowiec
6 poziom:champion
7 Poziom: Anioł(czy tam Archanioł)

Rezerwat:
Poz1: wilk, rusałka
Poz2: niech będzie.. ten elf.
Poz3: Biały Tygrys
Poz4: gryf
Poz5: Jednorożec.(musi stać się mocniejszy!)
Poz6: Smok Magiczny(nieco słabszy, może taki jak w H3)
Poz7: Feniks(znacznie bardziej silniejszy)
...........
więc wychodzi 7 poziomów.. to są tylko przykłady. Można oczywiście poprzestawiac jakby co. I myślę, że wielu byłoby zadowolonych :?

___________
Immanuel Kant - "Niebo gwieździste nademną, prawo moralne we mnie"
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Bosar



Dołączył: 23 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Bydzia

Wysłany: 18 stycznia 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Ja uważam, że twórcy czyli Ubisoft nie zmienią paru podstawowych rzeczy :
- Jednostki stałe w zamkach (od H1-H4)
- Ulepszenia jednostek (za dużo roboty zbyt mało czasu tak jak to było w czwórce).
- Zamki, które występują we wszystkich częściach.
- Co do bohaterów to uważam, że będą walczyć, ale będą o wiele silniejsi niż w czwórce.

___________
Waiting, Waiting, Waiting.... i hate it! Waiting for:- Heroes 5
- Warcraft 4
- Iron Maiden in Poland
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Maal Verne



Dołączył: 17 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: zzz Bagna

Wysłany: 18 stycznia 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Silniejsi?! Jak ja jednym bohaterem potrafiłam całą armię rozłupać..
A poza tym są już nowinki, że podobno bohaterowie będą biernie uczestniczyć w walce.. czyli wrócić ma rozwiązanie z H1-3..

___________
Immanuel Kant - "Niebo gwieździste nademną, prawo moralne we mnie"
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 18 stycznia 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Bosar (cytat):
Ja uważam, że twórcy czyli Ubisoft nie zmienią paru podstawowych rzeczy :
- Jednostki stałe w zamkach (od H1-H4)
- Ulepszenia jednostek (za dużo roboty zbyt mało czasu tak jak to było w czwórce).
- Zamki, które występują we wszystkich częściach.
- Co do bohaterów to uważam, że będą walczyć, ale będą o wiele silniejsi niż w czwórce.


Re: Jednostki w zamkach
Przesada... w poszczególnych częściach zmieniały się niektóre jednostki... bynajmniej nie była to mniejszość.

Osobiście jestem za pozostawieniem zestawu jednostek najbardziej zbliżonego do HoMM-III

Re: Ulepszenia jednostek:
Ech tutaj mam nadzieję że jednak upgrejdy powrócą... to nadawało grze pewnej atrakcyjności

Re: Bohaterowie
Wejdź na celestial heavens poszukaj inforamcji w dziale HoMM-V, a przekonasz się że tak się nie stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 19 stycznia 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Haarald
Cytat:
Re: Ulepszenia jednostek:
Ech tutaj mam nadzieję że jednak upgrejdy powrócą... to nadawało grze pewnej atrakcyjności
Ja z kolej mam nadzieje iz nie w takiej formie jak w H3
Cytat:
Wejdź na celestial heavens poszukaj inforamcji w dziale HoMM-V, a przekonasz się że tak się nie stanie.

skąd ta pewność Haaraldzie ? To jest tylko wielce prawdopodobne ...
Poniekad chodza sluchy o sporych zmianach w sztabie Ubi ba nie wiadomo czy gra wyjdzie pod ich patronatem. Nivial ,EA które się kręcą wokół serii są "zwolennikami" aktywnych bohaterów
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Maal Verne



Dołączył: 17 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: zzz Bagna

Wysłany: 19 stycznia 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Akurat w kwesti bohater bierny/aktywny jestem nastawiona obojętnie, bo obie opcje mi odpowiadały. Więc niezależnie co wybierą twórcy mi to będzie odpowiadało. :?
Teraz tylko należy zacierać ręce (nie, nie z zimna) i czekać na pierwsze screeny.

___________
Immanuel Kant - "Niebo gwieździste nademną, prawo moralne we mnie"
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 29 stycznia 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

roobert (cytat):
Haarald
Cytat:
Re: Ulepszenia jednostek:
Ech tutaj mam nadzieję że jednak upgrejdy powrócą... to nadawało grze pewnej atrakcyjności
Ja z kolej mam nadzieje iz nie w takiej formie jak w H3
Cytat:
Wejdź na celestial heavens poszukaj inforamcji w dziale HoMM-V, a przekonasz się że tak się nie stanie.

skąd ta pewność Haaraldzie ? To jest tylko wielce prawdopodobne ...
Poniekad chodza sluchy o sporych zmianach w sztabie Ubi ba nie wiadomo czy gra wyjdzie pod ich patronatem. Nivial ,EA które się kręcą wokół serii są "zwolennikami" aktywnych bohaterów

Do mnie też dotarły plotki o tym, że bohaterowie będą w 100% aktywni :? oraz będą mieli jeszcze większy wpływ na walkę(cokolwiek to oznacza).
Podobno też, ulepszenia jednostek będą polegały, na wyborze :? generatorów podobnie jak w grze Disciples. Jeśli te ulepszenia będą rozsądne to jestem za, ale jeśli będzie to polegało między wyborem dwoch różnych jednostek(jak w h4) to jestem przeciw.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 29 stycznia 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Och to są tylko domysły jakiegoś podtrzędnego autora artykułow. Dotychczas UBisoft niczego jeszcze nie powiedział, a ostatnie info jakie wyszło (pół roku temu?) można znaleźć na stronce CH.

Mnie pomysł w wyborem upgrejdu a nie samego generatora też się podoba. Ważne jest jednak to by oba upgrejdy cechowały pewne elementy:
1. Odmienne możliwości tych jednostek:
-> inna forma ataku (np. strzela vs. atakuje wrecz),
-> inny zestaw czarów
-> więcej zaklęć vs. lepsze inne parametry
-> wybór zdolności specjalnych (np. skamienienie podczas ostrzału zamiast ulepszonej precyzji)

2. Oba upgrejdy musiałyby być równie atrakcyjnie, nie tak jak w HoMM-IV gdzie wybór niektórych stworków był nad wyraz oczywisty.

Gdyby zrobiono wybór tylko upgrejdów to mielibyśmy szanse przynajmniej na te zadowalające 6 poziomów stworzeń.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 29 stycznia 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Haarald (cytat):
Och to są tylko domysły jakiegoś podtrzędnego autora artykułow. Dotychczas UBisoft niczego jeszcze nie powiedział, a ostatnie info jakie wyszło (pół roku temu?) można znaleźć na stronce CH.

Taki plotek jest już pełno, ale czy nie dziwi was brak wieści(jakichkolwiek) od Ubi Soft?(być może brak wiadomości jest powodem tych plotek?)

Cytat:
Mnie pomysł w wyborem upgrejdu a nie samego generatora też się podoba. Ważne jest jednak to by oba upgrejdy cechowały pewne elementy:
1. Odmienne możliwości tych jednostek:
-> inna forma ataku (np. strzela vs. atakuje wrecz),
-> inny zestaw czarów
-> więcej zaklęć vs. lepsze inne parametry
-> wybór zdolności specjalnych (np. skamienienie podczas ostrzału zamiast ulepszonej precyzji)

Pewne te elementy można znaleźć już w moich propozycjach, gdzie niektóre ulepszenia polegały na np: zmianie typu ataku, Orc ze słabego miotacza toporkami(bo daleko taki topór nie poleci), staje się jednostką walczącą wręcz itp, a Czarny smok zmienia się w Zombii, przez co traci część odporności na magię ale zyskuje trujący oddech i można go animować gdy zginie itp...
Oczywiście takie ulepszenia można rozwijać dalej. Tylko jedno pytanie, czyli będą to jeszcze herosi czy już klon disciples??

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 29 stycznia 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Re:

Haav Gyr: pt.1

Mieli się odezwać pod koniec stycznia, a jak na razie milczą. Chyba przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać byle nie do wiosny :wink:

Widać nie mają jeszcze zbyt wyrobionego stanowiska.

Haav Gyr: pt.2

A kto tu mówi o Disciples. Wystarczy że będzie tylko jeden upgrejd tak jak w HoMM-III i ewentualnie jakies specjalne dla niektórych typów jednostek (jak strzelcy Gelu).

Ja miałbym raczej innej natury wątpliwości jesli chodzi o wybór upgrejdu. Nawiązując do HoMM-IV komputer zapewne budowałby nam nie ten obiekt którego oczekiwaliśmy... no chyba że w którymś z dodatków wprowadzonoby możliwość wyburzania obiektu i budowy od podstaw.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 29 stycznia 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Mieli się odezwać pod koniec stycznia, a jak na razie milczą. Chyba przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać byle nie do wiosny

tak jak juz napisałem w innym topiku to jest spory ruch (rozgardiasz)informacyjny lecz na razie sa to domniemania . Natomiast na stronie Nivial-u sa tylko wzmianki o współprcy(ewentualnej) z Ubi ale dotyczacej tylko czesci mechaniki gry za koncepcje (czyli tusze rodzaje zamków , fabuła ect,)odpowiedzialni beda Francuzi.
Cytat:

. Odmienne możliwości tych jednostek:
-> inna forma ataku (np. strzela vs. atakuje wrecz),
-> inny zestaw czarów
-> więcej zaklęć vs. lepsze inne parametry
-> wybór zdolności specjalnych (np. skamienienie podcza

Tym torem wydaje mi sie nalezałoby pójśc to muszą byc na tyle odmienne jednostki aby była znaczaca róznica w ustalaniu strategii walki.
Oczywiscie muszą być tez na tyle atrakcyjne aby wybór nie był jednoznaczny (vide Hydra -Czarny Smok z H4). Marzeniem by bylo aby wybór był podyktowany warunkami mapy:
-rodzajem jednostek przeciwnika
-rodzajem zamkow ect.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Maal Verne



Dołączył: 17 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: zzz Bagna

Wysłany: 29 stycznia 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Wiem, że to już się staje troche natrętne ale fajnie by było gdyby było menu podobne do tego z H2
A teraz tak na serio.. to..

W kwestii upgrade cóż, można by się bez tego obejść Haaraldzie, tylko, żeby nie było jeszcze wyboru generatorów. Bo jak ja zazwyczaj gram i wybuduje jakiś generator to od razu myślę, jak by go tu najszybciel rozbudować zamiast zastanawiać sie nad czymś bardziej konkretnym.. i w ogóle w H3 nie wszystkie jednoski po ulepszeniu były no wizualnie lepsze


{patrz: złoty smok, Archanioł,(za ogromniaste skrzydła!) cyklop(jak się przyjrzeć to jego twarz eeem ma wiele do rzyczenia Leonardo da Vici by się załamał. Pół twarzy to Oko!) szary elf. szary pegaz, smok duch, ptak gromu,(nagle z roka zrobił się ptak brzy, zmiana rasy?), staroż. behemot, Tytan (okropny ten złoty), bazyliszek jeszcze ujdzie, i Viverna chyba też :? . oczywście wchodzi w to też kwestia gustu i poczucia tej estetyki. Wiem strasznie jestem wybredna, ale naprawde uważam, że jednoski pierwotnie lepiej wyglądały przed ulepszeniem, i w ogóle lepiej mi się grało takimi. (pomijają jednoskiktóre w ogóle mi się nie podobały :P )}

___________
Immanuel Kant - "Niebo gwieździste nademną, prawo moralne we mnie"
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 29 stycznia 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Cytat:
i w ogóle w H3 nie wszystkie jednoski po ulepszeniu były no wizualnie lepsze


To akurat nie ma zbyt wiele z "jakością jednostek" choć wygląd jest nie bez znaczenia. Ważne jest to by różnice w ewentualnych wariantach upgrejdów były zauważalne.

Jednostki w HoMM-III wyglądały moim zdaniem jak na tamte czasy rzekłbym poprawnie. Natomiast w HoMM-IV niektóre nie do końca, choćby np. cerbery (jakies takie dziwne i nieforemne).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 30 stycznia 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Taak tutaj już można dyskutować jaka jednostka kumu przypadła do gustu a jaka nie :wink: i masz rację co do tego, że na tamte czasy jednostki wyglądały poprawnie, tylko chciałam dać do zrozumienia, że jednostki w H4 w 3D ładnie się prezentowały- z każdej strony widziało się jej wizerunek i nic nie było płaskie co jest dużym plusem moim zdaniem.

A zamki w H5 mogły by być no takie aby przypominały i te z H3 i te z H4.


[ja osobiście jestem za tym by wróciły zielone smoki, a złote :? cóż nie przypadły mi do gustu.]
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 1 lutego 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Nie przeczytałem wszystkich propozycji ale powinno być Miasto Smoków gdie rekrutowało by się smoki:zielone, czerwone, białe(nie zioną ogniem ale zamrażają), skalne(zamieniają w kamień), kościane(pojawiły się w nekropolis), Ogniste, czarne(atakują trucizną) i złote.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anthon



Dołączył: 19 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Minoc

Wysłany: 1 lutego 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Kordiss jak widzisz smoka na 1 poziomie ktory przegrywa w walce powiedzmy z wazka, piechurem czy szkieletem? ;]

btw - ma ktos moze link do tych starych szkicow (czy tez screenow bo nie wiem jak to bylo) z Necropolis, gdy jeszcze h5 bylo projektem 3DO?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 2 lutego 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Cytat:
i masz rację co do tego, że na tamte czasy jednostki wyglądały poprawnie, tylko chciałam dać do zrozumienia, że jednostki w H4 w 3D ładnie się prezentowały- z każdej strony widziało się jej wizerunek i nic nie było płaskie co jest dużym plusem moim zdaniem.

Hmm ... Zdziwisz się ale moim zdaniem jednostki były ładniejsze w h3 od tych z h4... Takie samo zdanie mam na temat wnętrz zamków ... Jedyny element ładniejszy w h4 to mapa przygody :wink:

Acha i nie są to moje spostrzeżenia po czasie. To jest moje pierwsze wrażenie od pierwszego uruchomienia h4 kiedy jeszcze byłem bardzo pozytywnie nastawiony do tej gry . Wrażenie to trwa do dziś. Tak o tym mówie żeby nikt mi nie zarzucił ,że krytykuje h4 dla zasady :)

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 2 lutego 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

ale to by były takie małe zielone stworzonka :twisted:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.