Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-05-5 16:48:30
Autor Wiadomość
Hobbitek



Dołączył: 23 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Szczecin

Wysłany: 13 lipca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Dalsze Zamki:
Ruiny - to dziwny zamek, gdzie żyją głównie istoty martwe, lecz przestrzegają prawa. Tam są tacy jak Ożywieniec, Duch, Anioł czy Umarły Paladyn. :wink:
Pałac - tu będą mieszkać: Dżinny, Tygrysy czy Szakale. Głównie tu będzie piasek, a wśród bohaterów będzie Sułtan. Zamek typu ARABIA.
Szkoła - głównie tu są uczeni, tacy jak Magowie, Wojownicy, Łowcy czy Druidzi. będą tam również Nagi oraz Sępi Jeźdzcy. :roll:

PS. Haav Gyrr, ostatni post był do mnie?

___________
Nawet gdybym miał ciężką, metalową zbroję, odporną na złamania i rdzewienia, a ty miałbyś zwykłą, drewnianą pałkę, to w jakiś sposób byś mnie zabił.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 13 lipca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Tak, bo co tu dużo mówić, robisz zamki zoo. Zapominając o tym że to fantasy.
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vinius



Dołączył: 12 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)

Wysłany: 13 lipca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

widac nawet w tym poscie hehe :mrgreen: :D
a gdzie są, kurcze, słonie!? :mrgreen:

___________
Ku chwale Imperium!

O von sikus II
vel Vinius
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 13 lipca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

A nie brakuje ci przypadkiem 7 poziomu w pierwszym zamku?? :wink:
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Bubeusz



Dołączył: 13 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: a żebym to ja sobie przypomniał... :)

Wysłany: 14 lipca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

E tam, wymyślacie. Ja uważam, że w Heroesie IV jest wszystko dobrze, przydałoby się tylko trochę poprawek, więcej zamków i więcej tych jednostek. W Heroesie III narobili tyle jednostek, że wystarczy. :) Nie ma po co wymyślać nowych, tylko trzeba, żeby przywrócili te stare!

Pożyjemy zobaczymy, byleby tylko nie spieprzyli i gorzej nie zrobili. Poza tym Świat Heroes to świat Heroes i nie powinno się mieszać tam np Wikingów, równie dobrze mogli by wtedy znaleść się Murzyni, czy Słowianie. A poza tym każdy ma swój gust:)

___________
Caveant consules ne quid detrimenti IJB capitat ;)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 14 lipca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Ja wole H3, a co do zamku to mam taka propozycje:


Poziom 1. Centaury z łukami
Poziom 2. Zombie z mieczem
Poziom 3. Duchy
Poziom 4. Mumia
Poziom 5. Wampiry
Poziom 6. Trup maga (czyli swoiski Licz)
Poziom 7. Szkielet jakiegoś dinosa

___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Bubeusz



Dołączył: 13 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: a żebym to ja sobie przypomniał... :)

Wysłany: 15 lipca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Zielevitz (cytat):
Ja wole H3


Z tym też się zgodzę:) Heroes III jest wg mnie najlepszy z wszystkich Heroesów, a i zamki nie są badziewne:D I jest ich dużo, co najważniejsze! Ktoś tam kiedyś pisał, że powinno być 12 zamków i z nim też się zgadzam, bo w Heroesach I i II często męczył mnie kłopot z wyborem:)

___________
Caveant consules ne quid detrimenti IJB capitat ;)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 15 lipca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Przedstawie wam swoją wizję (tylko niektóre zamki)
Ne będe opisywał bo jednostki mówią same za siebie:

1.Świątynia - miasto dobra

1. Chłop (z troche lepszymi statystykami ;) )
2. Akolita
3. Duch (lub Dusza)
4. Mnich
5. Paladyn (Bardzo ważna jednostka która według mnie musi sie pojawić w HV !!)
6. Anioł

2.Cmentarz - miasto zła

1. Szkielet
2. Gargulec
3. Zombie
4. Mumia
5. Lich
6. Upiór (rewanż za cienkie statystyki w 3)

3.Zagajnik - miasto dobra

1. Rusałka
2. Centaur/Elf
3. Krasnolud/Druid
4. Jednorożec
5. Drzewiec
6. Feniks

4.Laboratoruim - miasto zła

1. Troglodyci
2. Beholdery
3. Gryfy
4. Mantikory
5. Ifryty
6. Czarne smoki

5.Conflux - miasto neutralne

1. Żywiołak Walki
2. Żywiołak Ziemi
3. Żywiołak Wody
4. Żywiołak Powietrza
5. Żywiołak Ognia
6. Żywiołak Magii

6.Akademia - miasto dobre

1. Gremliny
2. Niziołki
3. Golemy
4. Nagi
5. Dżiny
6. Tytani

7.Przyczułek - miasto zła

1. Diabliki
2. Cerbery
3. Magogi
4. Lordowie czeluści (Pit Fiends)
5. Demony
6. Diabły

8.Azyl - miasto zła

1. Orki
2. Syreny
3. Meduzy
4. Chimery (te z mitologii Parandowskiego)
5. Minotaury
6. Sfinksy

9.Twierdza - miasto neutralne

1. Łotrzyki (Rogues)
2. Nomadzi
3. Harpie
4. Ogry
5. Cyklopy
6. Behemoty

10.Mokradła - miasto dobra

1. Gnolle
2. Jaszuroczłek
3. Smocze ważki
4. Bazyliszki
5. Gogony
6. Hydry

Jak coś sobie jeszcze przypomne to edytuje posta :)

___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Kolos



Dołączył: 13 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 15 lipca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Fajnie byłoby jak było by z 7 zamków.
-śmierć
-życie
-rezerwat
-współczesny świat
-chaos
-barbarzyńcy
-i jakieś inne

___________
memento mori
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Kolos



Dołączył: 13 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 15 lipca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Zielevitz (cytat):
Ja wole H3, a co do zamku to mam taka propozycje:


Poziom 1. Centaury z łukami
Poziom 2. Zombie z mieczem
Poziom 3. Duchy
Poziom 4. Mumia
Poziom 5. Wampiry
Poziom 6. Trup maga (czyli swoiski Licz)
Poziom 7. Szkielet jakiegoś dinosa


Czemu wolisz H3 a nie h4??

___________
memento mori
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Kolos



Dołączył: 13 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 15 lipca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Zielevitz (cytat):
Ja wole H3, a co do zamku to mam taka propozycje:


Poziom 1. Centaury z łukami
Poziom 2. Zombie z mieczem
Poziom 3. Duchy
Poziom 4. Mumia
Poziom 5. Wampiry
Poziom 6. Trup maga (czyli swoiski Licz)
Poziom 7. Szkielet jakiegoś dinosa


Dinozaur troche nie pasuje do HoMM, bardziej do jakiejś starożytnej gry typu "KRONIKI CZARNEGO KSIĘŻYCA:

___________
memento mori
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 15 lipca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Do Kolosa: kazdy MA PRAWO WOLEŚ JAKĄ CHCE CZĘŚĆ I NIKT MU TEGO NIE ZABRONI.
ps: bie wiem, czy "współczesny świat" pasowałby do heroesów...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 16 lipca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Proponuje zostac przy zamkach z H3 ale zywiolaki bylyby tylko w terenie do kupienia a nie w miastach. Poza tymi 8 z H3 proponuje jeszcze wioske indian, z wojownikami, wodzami, szamanami i ich duchami; miasto przyszlosci, z zolnierzami, naukowcami, saperami itd.; stary grod w typie biskupina, z chlopami, starszyza i rycerzami (ale nie w zbroiach z mieczami tylko w skorach z wloczniami...). Lepiej byloby zeby wrocic do magii zywiolow a nie ladu, chaosu itd. Nie kazde miasto musi byc podporzadkowane jakiejs magii. Zaklecia w gildiach beda losowe. Nie zgadzam sie z tym, ze za duzo miast bedzie utrudniac gre. W H4 jest mniej miast i zniklo wiele jednostek np. Enty. Najgorsze bylo to, ze siedlisko jednej jednostki wykloczalo budowe siedliska dla innej.
Lepiej zeby w H5 byly ulepszenia jednostek, a jednostki najslabsze maily 3 formy-podstawowa, upgrade i superupgrade, zeby nie byly takie slabe. Lepiej zeby bylo wiecej miast, bo wtedy bedzie wiecej jednostek. A wracajac do magii, niektorzy moga narzekac ze sa tylko 4 zywioly ale mozna dodac zywieoly i stworzyc np. magie metalu, magie umyslu, magie roslin(natury), magie smierci, magie bitwy itd.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 16 lipca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Proponuje zeby jednostki pziomu pierwszego mialy 3 formy a 5 tylko 1:

Osada przygraniczna:(nazwa stond, ze bedom stwory "z innej bajki")

1-skrzat domowy-(upgrade)chochlik kornwalijski-(superupgrade)gnom
2-hobbit-(upgrade)powiernik pierscienia
3-konny nazgul-(upgrade)latajacy nazgul(jak ten z 2 wieze)
4-gryf-(upgrade)hipogryf
5-cos z matrixa

Miasto przyszlosci:

1-zlodziej-(upgrade)gangster-(superupgrade)mafioso
2-policjant-(upgrade)komisarz
3-szeregowiec-(upgrade)general
4-terrorysta-(upgrade)zamachowiec samobojca
5-BOR-owiec

Grod maszyn:

1-golem z ziemi-(upg)kamienny golem-(supg)metalowy golem
2-pal tortur-(upg)maszyna tortur (zmniejszaja morale wroga)
3-srebrny golem-(upg)zloty golem (te golemy potrafia czarowac)
4-balista-(upg)armata
5-smoczy golem (ale nie taki jak w H4 tylko porzadny ze skrzydlami)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 16 lipca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Kilka ostatnich postów dosłownie mnie rozbija :lol:
LUDZIE, to jest temat nowych zamków, więc piszemy propozycje NOWYCH zamków, nie starych, ani opini że ja wolę H3.

Poza tym jeżeli podajecie propozycje to niech to będą poważne rzeczy a nie matrixy, współczesne światy , oraz wypowiedzi typu:
Cytat:
Dinozaur troche nie pasuje do HoMM, bardziej do jakiejś starożytnej gry typu "KRONIKI CZARNEGO KSIĘŻYCA:

Świadczącej o całkowitym braku wiedzy, na temat fantasy oraz innych gier komputerowych.

Aha Zielevitz jak tam podoba się moja jednostka??
I co centaury robią wśród truposzy? :wink:

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 16 lipca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):
Aha Zielevitz jak tam podoba się moja jednostka??
I co centaury robią wśród truposzy? :wink:


Nie widziałem twojej jednostki, a centaury wśrd truposzy... też sie zastanawiam :D w ostateczmości mogły by być zombie-centaury albo coś w tym guście :D

___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 17 lipca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):

Poza tym jeżeli podajecie propozycje to niech to będą poważne rzeczy a nie matrixy, współczesne światy


Przeciez byly projekty zamku The Forge, ktory zmieniono w Conflux do AB ale w H5 moze sie pojawic a wogule wiekszosc postaci z H3 i 4 sa z mitologii to czemu nie moga byc tez z ksiazek czy filmow? Chociaz w ostatnim poscie tak powaznie potraktowalem ostatniom propozycje a w pierwszych 2 robilem se jaja chociaz matrix w H5 to przesada nie widze przeszkod zeby zamiescic tam Nazgule czy Hipogryfy.

A zresztom kto z Ubisoftu wejdzie tutaj przeczyta to i wykorzysta? Prawdopodobnie zaden z tych pomuslow nie trafi do gry, chyba ze przez przypadek, ktos wymysli akurat to co ci z Ubi
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 17 lipca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Po pierwsze, Forge to nie Matrix :lol:
Po drugie, Forge napewno się w H5 nie pojawi, bo twórcy nie mają pojęcia o Forge, a jeśli mieliby wcisnąć go na siłę, to od razu tracą przynajmniej 1 gracza.
Po trzecie, w H4 i H3 to prawie wszystko jest z mitologii.
Po czwarte, nie może być z filmów czy książek bo jest coś takiego jak prawa autorskie.
Po piąte, to nie temat do "jaj" :wink:
Po szóste nie miałem nic przeciwko hipogryfom, to to takie same mityczne stwory jak gryfy. Nazgule to chyba wymysł Tolkiena, więc kolene prawa autorskie.
Po siódme i ostatnie, to prawda Ubi Soft jak dotąd, nie zbyt słuchał fanów, może słucha ale raczej na pewno nie słyszy, a to różnica :wink: .[/list]

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 18 lipca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Teraz na powaznie:

Wioska indian:
1.greenhorn=>kowboj
2.mlody indianin=>mlody wojownik
3.wojownik=>weteran
4.indianski strzelec=>strzelec wyborowy
5.uczen szamana=>szaman
6.duch starego indianina=>wielki duch
7.wielki wojownik=>wodz

Miasto magow:
1.szarlatan=>prestidigitator(iluzjonista)
2.uczen maga=>student magii
3.mlody czarodziej=>czarodziej
4.mag-wojownik=>mag-rycerz
5.strzelec czarodziej=>strzelec magow
6.wyzszy mag=>wielki mag
7.konny jezdziec=>smoczy jezdziec(obaj jezdzcy to wielcy magowie)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
jOjO



Dołączył: 10 stycznia 2000
Posty: 164
Skąd: Onionburg

Wysłany: 18 lipca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

jak On może to czemu ja nie moge?

ja TEŻ na poważnie! :P

miasto US (ta straszna nazwa nie jednemu sierść na d... jeży!)

1. wklepywacz -> weryfikator (broń - ołówek)
2. młodszy referent -> referent (broń - PIT)
3. kerownik referatu -> szef placówki (broń - pieczątka)
4. inspektor skarbowy -> wojewucki inspektor (broń - segregatory)
5. podsekretarz -> mynister -> (broń - zarządzenie)
6. poseł -> senator (broń - ustawa)
7. wicepremier -> premier (broń - bezczelna gęba)

graal - po wybudowaniu, dochody wszystkich innych graczy są przekazywane do strasznego miasta US

miało być na poważnie...
i jes :P

___________
Baruk Khazad!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 18 lipca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

jOjO (cytat):
jak On może to czemu ja nie moge?


chodzi o mnie i co moga a ty nie mozesz?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rokan



Dołączył: 27 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Z Mroźnego Szczytu w Kuldarhan

Wysłany: 23 lipca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Jak dla mnie powinny być w porównaniu z H3, trzy nowe zamki: Forge - Czyli, zamek "przyszłości" (Jak można go tak nazwać). Junglekeep (Dżunglotwierdza) nowy zamek, który nie nawiązuje do żadnego z dotychczasowych klimatem. Moje propozycje na jednostki tam to min: węże, pająki, mroczne elfy, pantery, ninja itp. ostatni zamek to Sand Temple (Pustynna Świątynia) a tam propozycje na jednostki to min: sfinks, skorpion, pustynny skoczek itp. Myśle że niepowinny się pojawiać zamki typowo rasowe np. same elfy bo to zbyt klasyczne, w grach pokroju fantasy. A pozatym napisałem te zamki bo troche brakuje takich klimatów w Hirosach.
___________
Tworzenie jest pasją...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 23 lipca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Hmmm..... widzę że niektórym żarty się trzyamją :lol:
No dobra panowie i panie, żarty żartami, miło było trochę się pośmiać(śmiech to zdrowie), ale możeby tak kończyć z wygłupami :wink: :roll: ?

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vinius



Dołączył: 12 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)

Wysłany: 24 lipca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

kurczę, po lekturze (częściowej) strony Acid dragona to ja...ekhm...troszkę mi się cos pomieszało. a więc jak ludziska mówią "forge - zamek przyszłości" to chyba nie mówią poprawnie? wszak starozytni byli przed czasami heroesa...czy jakoś tak, kurczę...
___________
Ku chwale Imperium!

O von sikus II
vel Vinius
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Caldrin



Dołączył: 27 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Warszawa

Wysłany: 27 lipca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

oto mój typ, jakie powinny się znaleść zamki w Heroes 5:
p.s.jest tu bardzo dużo podobieństw z Heroes 3

Ludzie:

żołnierz

kusznik (2 strzały)

pikinier (większy atak przeciw kawalerii, koniom, ptakom, itp.)

mnich (strzela, równie dobry w walce wręcz, uzdrawianie na pocz. tury wszystkich sojuszniczych jednostek + czary: holy bolt i cure)

palladyn (czary: prayer i bless)

gryf (niesk. wiele kontrataków, lata)

kawaleria (szarża)

anioł(czar:reanimacja, lata)

magia: życia


Orkowie i goblinoidy:

kobold (strzela trutką, więc może otruć)

goblin

ork wojownik

ork berserker (rzuca toporami)

ogr mag (czary: bloodlust i tarcza)

troll wojownik

troll wojownik wdal (rzuca kamieniami)

wiverna (otruwa i zaraża chorobą, lata)

magia: wojenna


Krasnoludy:

halfling (rzuca kamieniami, większe obrażenia przeciw poziomowi 6 (*2) 7 (*3) i 8 (*4))

krasnolud (50% odporności na magię)

krasnolud strzelec (50% odporności na magię)

krasnolud technik (na pocz. walki podkłada miny na mapie, siła ich zależy od ilości techników, poza tym może strzelać, 50% odporności na magię)

krasnoludzki jeździec (szarża)

armata (strzela kulami)

maszyna latająca (strzela miotaczem ognia, jak smok, lata)

wielki krasnolud przywódca (100% odporności na magię, +2 morale dla wszystkich jednostek)

magia: nie ma


Magowie:

leprechaun (czary: luck)

gargoyl (jak stoi, ma zwiększoną obronę, lata)

golem (100 % na magię)

mag (czary: mag. pocisk, antimagic, stoneskin, slow)

dżin (blind, kopia, lodowy pocisk, przyśpieszenie)

naga (brak kontrataków)

dragon golem (lata)

tytan (odporność na czary umysłu, strzela, równie dobry w walce wręcz)

magia: porządek


Barbarzyńcy:

berserker (nieopanowany)

centaur (strzela)

wilk (atakuje 2-krotnie)

amazonka (strzela 2-krotnie, równie dobra w walce wręcz)

nomad (szarża)

ptak rok (lata, atak piorunem)

cyklop (rzuca kamieniami w kilka jednostek, może burzyć mury)

behemot

magia: nie ma


Natura:

faerie (lata)

elf wojownik (przeskakuje nad przeszkodami, murami i jednostkami)

elf strzelec (strzela 2-krotnie)

driada

roślina plująca (strzela, otruwa, może spowolnić)

drzewiec (przekleja do siebie)

jednorożec (szansa na oślepienie)

feniks (zmartwychwstanie, zieje ogniem, lata)

magia: natury


Chaos:

troglodyta (odporny na oślepienie)

harpia (atakuje i odlatuje, lata)

oko beholdera (strzela, czary: ogłupienie, spowolnienie, oślepienie, osłabienie)

meduza (strzela, zamienia w kamień)

rycerz chaosu

minotaur (szansa na blok)

hydra (atakuje 5-głowami)

czarny smok (100% odporności na magię, zieje ogniem, lata)

magia: Chaosu


Undead:

szkielet (wieksza odporność na strzały)

zombie (choroby rozsyła: osłabienie, curse)

mumia (czary: curse i spowolnienie)

wampir (ulecza się poprzez atak, lata, brak kontrataku)

widmo (szansa na strach)

licz (strzela, chmura gazu, czary: mass curse i mass osłabienie)

kawaleria śmierci (zabija spojrzeniem, szansa na strach)

kościsty smok (szansa na strach, wieksza odporność na strzały)

magia: śmierci


Bestie:

gnoll

lizard-archer (strzela)

smocza ważka (lata)

zaraza (choroby rozsyła: osłabienie, curse, spowolnienie)

bazyliszek (zamienia w kamień)

gorgona (zabija spojrzeniem)

venom spawn (strzela, otruwa)

modliszka (brak kontry)

magia: nie ma


Demony:

imp (kradnie magię, lata)

gog (strzela, atakue kilka jednostek)

cerber (atakuje 3 głowami)

demon

pit lord (przywołuje demony)

ifryt (lata, ognista tarcza)

sukubus (lata)

archdevil (teleportuje się, -2 morale dla przeciwnika)

magia: demonologia

___________
Heroes rules:)
stronę www narazie mi z niewiadomych powodów zlikwidowali:(
ale niedługo będe miał nową:)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.