Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-05-5 16:41:29
Autor Wiadomość
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 29 lipca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Caldrin (cytat):


kobold

Kobold słabszy od goblina, strzela?? :D
Cytat:

halfling

Niziołek chyba :wink:
Cytat:
armata (strzela kulami)
maszyna latająca (strzela miotaczem ognia, jak smok, lata)

:shock: Tylko nie to, znów zaczną wymyślać matrixy, może B-52 z głowicami nukleranymi?????????
Cytat:
pies (atakuje 2-krotnie)

jasne, tak groźna jednostka że aż strach :lol: , a gdzie króliczki?? :D
Cytat:
fey (lata)

A co to??
Cytat:
ważka (lata)

Masz namyśli smoczą muchę z H3, a nie owada o długości pary centymetrów?? :wink:
Cytat:
zaraza

Choroba jako jednostka???? :shock:
Cytat:
gorgon (zabija spojrzeniem)

chyba gorgona :wink:
Cytat:
dżabersmok (otruwa)

Może się powtórze, ale co to jest???

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Caldrin



Dołączył: 27 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Warszawa

Wysłany: 30 lipca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

już ci daję Haav Gyrze stosowną odpowiedź:

1. a od kiedy to kobold musi być silniejszy od goblina, nie rozumiem :?

2.a co to za różnica, czy halfling, czy niziołek :|

3.wiesz, mi o chodzi o maszyny bardziej czasów starszych, jak np. balista, katapulta, itp.
może mi powiesz, ża armata jest bronią nowoczesną :lol:
a ten latający miotacz ognia, to coś w stylu tych z warhammera
wiesz, w końcu krasnoludy były mistrzami w konstruowaniu maszyn, pułapek, itp. :wink:
a golem to niby co, też nie maszyna chodząca :)

4.no dobrze, niech ci bedzie ten wilk, albo co tam chcesz :D

5.oj mogłeś się już sam domyślić, że chodzi o rusałkę, ale jakby co zmieniłem to w swoim poście już 8)

6.wydaje mi się, że to w H3 to była raczej smocza ważka, a nie jakaś tam smocza mucha :|

7.zaraza, oki, jakby ci tu to wytłumaczyć, oj chyba masz jakąś wyobrażnię, podobnie na pewno funkcjonuje, jak Venom Spawn :)

8.ojej dobrze, pomyliłem się, już poprawiłem na tą gorgonę
ale człowieku, jak się taki długi post pisze, to chyba taki mały błędzik może wystąpić :|

9.naprawdę nie wiesz, co to jest dżabersmok, nigdy nie słyszałeś o nim :?:

___________
Heroes rules:)
stronę www narazie mi z niewiadomych powodów zlikwidowali:(
ale niedługo będe miał nową:)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 30 lipca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Caldrin (cytat):
już ci daję Haav Gyrze stosowną odpowiedź:

1. a od kiedy to goblin musi być silniejszy od goblina, nie rozumiem :?
Chyba Kobolda :wink: , przeczytaj Sapkowskiego , tam znajdziesz Wiedźmina podróżującego na grzbiecie Pukacza(Kobolda).

Cytat:
2.a co to za różnica, czy halfling, czy niziołek :|

Ależ ogromna bo mówić niziołek wiemy że chodzi o takiego ludka jak w H3 i H4, wzorowanego na Tolkienie i jego Hobbicie. A Halfling to określenie błędnie zastowowane w grze bo Halflingami byli wszyscy mieszkańcy baśniowego Faerie, będący pół ludzimi(Half-ling), halflingami są elfy, trolle, ogry, gobliny, krasnoludy, gnomy itp. :wink:

Cytat:
3.wiesz, mi o chodzi o maszyny bardziej czasów starszych, jak np. balista, katapulta, itp.
może mi powiesz, ża armata jest bronią nowoczesną :lol:
a ten latający miotacz ognia, to coś w stylu tych z warhammera
wiesz, w końcu krasnoludy były mistrzami w konstruowaniu maszyn, pułapek, itp. :wink:
a golem to niby co, też nie maszyna chodząca :)

A widziałeś średniowieczne maszyny latające?? Jakbyś przypomniał pierwszy lot samolotem obył się chyba w zeszłym wieku :wink: . Warhammer to nie M&M, a golem to nie maszyna, to ożywione sztuczne ciało.

Cytat:
4.no dobrze, niech ci bedzie ten wilk, albo co tam chcesz :D

Tak szczerze to wilka też nie chcę :wink: żadnych zwykłych zwierzaków.

Cytat:
5.oj mogłeś się już sam domyślić, że chodzi o rusałkę, ale jakby co zmieniłem to w swoim poście już 8)

Mogłem ale nie ma czegoś takiego jak Fey, a rusałka to co innego, bo miałeś na myśli Fearie lub Fairy.

Cytat:
6.wydaje mi się, że to w H3 to była raczej smocza ważka, a nie jakaś tam smocza mucha :|

Pisze jak byk że to mucha :wink:

Cytat:
9.naprawdę nie wiesz, co to jest dżabersmok, nigdy nie słyszałeś o nim :?:

Naprawdę nie słyszałem o czymś takim :lol: ?

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Caldrin



Dołączył: 27 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Warszawa

Wysłany: 30 lipca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

1.owszem od goblina, przeczytaj dokładnie i zastanów się, jeśli już błąd popełniłem to że kobold, a nie goblin :wink:
wiesz, ja się nie tylko na jednej książcee wzoruję, ale ogółem na świecie fantasy, a wiesz, niektóre stworzenia różnie wyglądają w różnych książkach

2.baśniowego faerie??
przyznam, nie wiem za bardzo o co chodzi, ale powtarzam, nie wzoruj się za bardzo na jednej rzeczy :wink:

3.ale to jest fantasy :) , więc nie mów tu o latającym, czy nie latającym, Warhammer to też fantasy i tez można z jeden przykład wziąśc od nich, a zresztą mówiłem, krasnoludy były geniuszami w konstrukcjach maszyn

4.to co proponujesz w takim razie zamiast psa/wilka ?? :)

5.oj nie zdaje mi się, że feari czy fairy :?

6.oj mylisz się!!!
sprawdź w słowniku, że ważka to oznacza po angielsku dragon fly!! :P

9.ale wierz mi, istnieje takie coś w świecie fantasy :)

___________
Heroes rules:)
stronę www narazie mi z niewiadomych powodów zlikwidowali:(
ale niedługo będe miał nową:)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 31 lipca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Caldrin (cytat):
1.owszem od goblina, przeczytaj dokładnie i zastanów się, jeśli już błąd popełniłem to że kobold, a nie goblin :wink:
wiesz, ja się nie tylko na jednej książcee wzoruję, ale ogółem na świecie fantasy, a wiesz, niektóre stworzenia różnie wyglądają w różnych książkach

Po pierwsze: Chodzi o to że goblin wzrostem przypomina krasnoluba a Kobold to humanoid wiekości DUŻEGO człowieka, więc trochę głupio, że taki wielkolud jest słabszy od goblina.
Po drugie: Wzoruje się na mitach i legendach a nie wymysłach ludzi od RPG.
Cytat:
2.baśniowego faerie??
przyznam, nie wiem za bardzo o co chodzi, ale powtarzam, nie wzoruj się za bardzo na jednej rzeczy :wink:

No widzisz, Faerie to świat z którego wywodzą się większość baśniowych stworów. I To nie według jakiegoś pomysłu tylko Legend.

Cytat:
3.ale to jest fantasy :) , więc nie mów tu o latającym, czy nie latającym, Warhammer to też fantasy i tez można z jeden przykład wziąśc od nich, a zresztą mówiłem, krasnoludy były geniuszami w konstrukcjach maszyn

Jasne to jest fantasy więc wszystko dozwolone?? :lol: Skoro tak to czemu elfy są długouche a smoki zieją ogniem??? A może zrobić to naodwrót :lol: ?
A Warhammer TO nie świat M&M :twisted: oba światy mogą czerpać z legend i mitów, ale nie z siebie nawzajem, bo są prawa autorskie bo pewnych nazw i stworów. Już i tak wszyscy kopiują bezprawnie Orka od Tolkiena.

Cytat:
4.to co proponujesz w takim razie zamiast psa/wilka ?? :)

To twój pomysł, ale nie robiłbym wilka silniejszego od Centaura. Wystarczy odrobinę wiedzy by zaproponować mitycznego wilka straszliwego Fenrira z legend skandynawskich. Wtedy wiem że to stworzenie jest starszne i budzi strach i przede wszystkim nie istnieje :wink:

Cytat:
5.oj nie zdaje mi się, że feari czy fairy :?

Ja mam wiedzieć?? Ja tylko podejrzewam, to ty musisz wiedzieć co proponujesz.

Cytat:
6.oj mylisz się!!!
sprawdź w słowniku, że ważka to oznacza po angielsku dragon fly!! :P
Ważka to dragonfly nie Dragon Fly, poza tym jest Serpent Fly jeszcze. :wink:

Cytat:
9.ale wierz mi, istnieje takie coś w świecie fantasy :)

W jakim świecie w Warhammerze?? Opisałbyś co to jest przynajmniej, by można się zorientować jak to to wygląda i z czym się to je :P . [/list]

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Caldrin



Dołączył: 27 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Warszawa

Wysłany: 31 lipca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

wiesz, szczerze mówiąc moglibyśmy się tak przez wieki kłócić, a to, a to...
powiem tak, będe zadowolony, jeśli chociaż w jakiejś części twórcy gry zrobią podobnie, i stworzą przynajmniej te 10 zamków po ok. 8 jednostek, jeśli coś z tego będzie + dodadzą coś od siebie nowego
ogólnie na pewno musi być duzo nowych rzeczy, ale również powinni głównie czerpać z pomysłów Wog-teamu i jakby to urozmaicić...

___________
Heroes rules:)
stronę www narazie mi z niewiadomych powodów zlikwidowali:(
ale niedługo będe miał nową:)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 31 lipca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Tu nie chodzi o kłótnie, tylko o wyjaśnienie. Przepraszam ale niestety moja cierpliwość się skończyła akurat na tobie, bo do tej pory powstrzymywałem się kometarzy. Niestety miarka dopełniala z każdym głupim pomysłem w tym temacie.
Wracając jednak to Twoich propozycji, chciałem ci jedynie uzmysłowić że prosto jest coś napisać czy wymyśleć, ale o wiele trudniej użyć jakigokolwiek konkretnego agumentu, na poparcie swoich propozycji.

Więc ogromna prośba do reszty Jaskiniowców i gości, zastanówcie się co piszecie, nawet pięć razy. Nie róbcie sobie żartów, jeśli macie jakiś pomysł to go napiszcie, tylko zastanowcie się czy pasuje on do świata M&M i konwencji Fantasy. Jeżeli macie własny pomysł na jednostkę, to opisujcie co to jest, jak wygląda, żeby każdy z czytających mógł sobie to wyobrazić.[/list]

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Caldrin



Dołączył: 27 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Warszawa

Wysłany: 31 lipca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

wiesz, ja nie miałem takiego zamiaru, by udowodnić, że akurat tak, jak ja podałem musi być i że to jest idealne ustawienie, tylko ja jakby dałem taki ogólny przykład, jak może być, oczywiście można teraz dodać korekty, ale chciałem tylko pokazać, jak mógłby w ogólnym przekroju wyglądać podział na zamki i magię
___________
Heroes rules:)
stronę www narazie mi z niewiadomych powodów zlikwidowali:(
ale niedługo będe miał nową:)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 31 lipca 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Ale nadal nie wiemy co to jest Dżabersmok i czym jest to Fey.
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 8 sierpnia 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Propos zamkow,

zastanawiam sie, czy oprocz regularnych, wypasionych zamkow, jakie wszyscy znamy, nie dalo by sie zrobic czegos ala miasteczka, ktorych nie da sie za bardzo upgradeowac, i w ktorych rekrutujemy kilka odmian danej jednostki.
np. Forteca krasnoludow, w ktorej mozemy rekrutowac ze 4 typy dwarfow i nic wiecej, Nadrzewne Miasto Elfow, w ktorym mamy kilka odmian elfow(nie Leśne i mroczne, ale Lucznicy, wojownicy, sorcererzy) i nic wiecej.

ps.
Co to jest Dżabersmok?
bo fej to chyba faerie z 2? :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Caldrin



Dołączył: 27 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Warszawa

Wysłany: 9 sierpnia 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

oki, to już niech będzie ta faerie, ta mała kobitka co lata :)
a dżabersmoka to zamieniłem na Modliszkę

___________
Heroes rules:)
stronę www narazie mi z niewiadomych powodów zlikwidowali:(
ale niedługo będe miał nową:)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 10 sierpnia 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

To już wolę tego dżabersmoka :lol: przynajmniej nawiązuje do fantasy a nie do horrorów o wielkich owadach :wink:
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Caldrin



Dołączył: 27 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Warszawa

Wysłany: 10 sierpnia 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

zastanawiałem się również nad Chimerą lub Mantikorą
___________
Heroes rules:)
stronę www narazie mi z niewiadomych powodów zlikwidowali:(
ale niedługo będe miał nową:)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 11 sierpnia 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

mnie w trojce brakowalo ghostow z dwojki.
to byla mila, automatycznie zwiekszajaca swoja liczbe jednostka.

hmm...zamiast modliszki moze wielkie pajaki, jakie serwowano nam w m&m 6 i7.
mialy by upgrade do zatruwajacych.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 11 sierpnia 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Ale te pająki z M&M były nie wiele silniejsze niż szczury :wink: A ta Modliszka z H4 to stwór 4 poziomu czyli jak smoki czy behemoty.
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 11 sierpnia 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):
Ale te pająki z M&M były nie wiele silniejsze niż szczury :wink: A ta Modliszka z H4 to stwór 4 poziomu czyli jak smoki czy behemoty.


no tak, ale IMO bardziej przypominalo mi to fallouta niz HOMM.
jesli juz koniecznie owad ze swiata medieval fantasy, to:
Gigaskorpion(wiem, tez falloutowe, ale akurat to bardziej fantasy :) )
Ogromny Wij (byly takie w czasach dinozaurow; widzialem w jakiejs
gierce rpg...)
Nadrzewny/Naziemny Wurm (Przyklady macie na kartach do Magic:TG ; kilkumetrowe stwory - czerwie, z duzymi paszczami i ogolnie przyjemne)

No i taki Czerw, nie dosc ze moglby miec upgrady przez kolor (czerwony, zielony itd.) to bylby potworem prawie jak behemot. no prawie :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 11 sierpnia 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

No, ja myślę, że lepiej nie dodawać żadnych mutantów popromiennych :wink: ... Standardowe jednostki z heroesów stanowiły za razem urok tej sagi i niech tak zostanie :wink: nie mówię tu oczywiście o "sztandardowych" potworkach które się do sagi jeszcze nie dostały (amazonki, walkirie, barbarzyńcy, rycerze i druidzi jako jednostki itp).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 13 sierpnia 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem w homm 5 powinien pojawić się zamek "polarna forteca" zawsze brakowało mi w "heroskach" takich jednostek, jak:
pingwiny mordercy
niedźwiedzie polarne
zmutowane mikołaje ( atak z dystansu, np. workami z prezentami niespodziankami, które mogłyby wybuchać )
lodowe giganty, itp.
Najlepszą jednostką w takim zamku byłaby Buka z Muminków. Mogłaby mieć zdolność zamrażania.

Tylko niech nikt nie smęci, że taki zamek nie mieści się w fabule, bo to oznacza że ma ubogą wyobraźnię. A poza tym fabuła jest tylko nieznaczącym dodatkiem do gry, bo każdy mógłby sobie wymyślić włąsną. Najważniejsza jest rozgrywka, a nie jakieś tam bajki ją niby usprawiedliwiające.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 13 sierpnia 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Kolejny z "bogatą" wyobraźnią, terroryzuje nas pingwinami mordercami(może są z Al'Quaidy?) :lol: :lol: .
W IMIENIU TYCH O UBOGIEJ WYOBRAŹNI

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 14 sierpnia 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Alexleto (cytat):
Moim zdaniem w homm 5 powinien pojawić się zamek "polarna forteca" zawsze brakowało mi w "heroskach" takich jednostek, jak:
pingwiny mordercy
niedźwiedzie polarne
zmutowane mikołaje ( atak z dystansu, np. workami z prezentami niespodziankami, które mogłyby wybuchać )
lodowe giganty, itp.
Najlepszą jednostką w takim zamku byłaby Buka z Muminków. Mogłaby mieć zdolność zamrażania.

Tylko niech nikt nie smęci, że taki zamek nie mieści się w fabule, bo to oznacza że ma ubogą wyobraźnię. A poza tym fabuła jest tylko nieznaczącym dodatkiem do gry, bo każdy mógłby sobie wymyślić włąsną. Najważniejsza jest rozgrywka, a nie jakieś tam bajki ją niby usprawiedliwiające.


No chłopie... rozwałeś mi konstrukcję :lol: Puknij sie w czoło i pograj we wszystkie części HoMaM i sprawdź czy była tam mowa o muminkach czy pingwinach nie wspominając już o zmutowanych mikołajach.

___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 14 sierpnia 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Jeżeli takie coś pokaże się w H5 to ja nawet płyty nie dotknę :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Ale dwie jednostki bym nawet zaliczył (do neutralnych - tych bez zamku bym wcisnął) lodowe giganty i niedźwiedzie polarne.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Evander



Dołączył: 11 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: "Z różnych miejsc"

Wysłany: 14 sierpnia 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Re pingwiny mordercy:

ja podejrzewam ze ten post to byla ironia i cynizm w odniesieniu do wczesniejszych pomyslow :)

chyba kolesiowi chodzilo o to zebysmy nie wymyslali takich bzdur jak gigaskorpiony, modliszki i dzabersmoki :D

chociaz ta Buka, to niczego sobie pomysl ;)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Caldrin



Dołączył: 27 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Warszawa

Wysłany: 14 sierpnia 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

ej dobra, ale o ile pamiętam Modliszki już były w Heroes 4
___________
Heroes rules:)
stronę www narazie mi z niewiadomych powodów zlikwidowali:(
ale niedługo będe miał nową:)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 14 sierpnia 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Dlatego H4 był taki jak każdy wie, tragiczny pod względem jednostek. :wink:
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 14 sierpnia 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

I pod względem ich wyglądu :wink:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.