Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-05-5 13:02:13
Autor Wiadomość
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 27 marca 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Nie róbmy, znaczy nie chciejmy, żeby w H5 było poplątanie typu samuraje itp. Jak wytłumaczycie wtedy skąd się tam wzięli?? "Nagle wrota wymiarów otworzyły przejścię do świata, w którym żyją samuraje, (czyli do naszego), część z nich chciała zakosztować wesołego życia i przeszła przez wrota" - bleh. Lepiej, żeby zostało czyste fantasy. Bez prochów, bez ufo, bez paru innych niepasujących rzeczy.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 27 marca 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

A gdyby zrobić coś typu przesiedlenie z Age of Wonders?? Podbijamy miasto i zamiast mieć tam miasto elfów robimy je na krasnoludzkie oczywiście za opłatą i np. czekaniem w turach, no bo z dnia na dzień nikt się nie wyprowadzi tak nagle...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Gelu



Dołączył: 18 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: z AvLee

Wysłany: 28 marca 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Zamki jak w trójce i będzie o.k.
___________
Po śmierci rodziców chodzę w kapturze.|
__________|"""""""""""""""""""""""""""""
Gelu Knight
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Feanor



Dołączył: 5 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Valinor zwany w Polsce Wyrzyskiem

Wysłany: 28 marca 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

A co stoi na przeszkodzie w tym, żeby ludzie ze świata fantasy wymyślili miecze samurajskie i opanowali technologię ich wytwarzania??

Moim zdaniem Krasnoludzka twierdza byłaby ważnym przedsięwzięciem, tak samo jak inne zamki rasowe. W zapowiedziach Ubisoft twierdził, że w np. zamku elfów będą elfy i potwory wspomagające, a nie potwory i kilku elfów :) (to cytat z CDA, choć może niedokładny). :)

___________
Zdravim
Feanor
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 28 marca 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Takie same to nie, bo to byłoby niemal jak powtórzenie gry. Mogą być podobne albo inne, żeby odzwierciedlać fabułę.
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 28 marca 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

ja to bym proponowal jakies takie miasto zdeprawowania, cos w stylu zbóje, najemnicy, zli magowie, tylko ciezko by bylo z potworami, no w sumie ciezko wpasowac do bajkowego klimatu.... bo mam na mysli miasto pokroju Ankh-Morpork z Pratchett'owskiego Świata Dysku czy cos
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Feanor



Dołączył: 5 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Valinor zwany w Polsce Wyrzyskiem

Wysłany: 28 marca 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Z zamkiem Ankh-Morpork byłoby ciężko, tam można spotkać wszystko. Ale cos dałoby się z tym zrobić. Np. budowla o nazwie Niewidoczny Uniwerek dawałaby możliwość rekrutacji magów albo "rektorów" :D . Silną jednostką mógłby zostać skrytobójca. Lecz niestety to jest miasto z rodzaju "dzikich" miast, w których spotkać można prawie wszystko. Nieco łatwiej byłoby z klasami bohaterów, a dokładnie ich imionami. Np. Rincewind albo Bravd Osianin. Myślę jednak, że to miasto ma raczej nikłe szanse na odzierciedlenie w grze. Chociaż, w HoMM do tej pory wszystkie miasta wyglądały tak: na początku jest pusto, potemw miarę rozbudowy zapełnia sie, ale wszystko jest przejrzyste. Przydałoby sie takie prawdziwe, dzikie średniowieczne miasto. Można też wymyślić cos takiego, że na początku jest zamek i kilka budowli, a później, w miarę rozrostu miasta, umożliwić "scrollowanie", czyli, że miasto jest na tyle duże,że nie mieści sie w całości na jednym ekranie. Żeby wszystko wyglądało naturalnie, mamy mury miejskie, zamek w centrum, a budowle WOKÓŁ zamku. Do tej pory zawsze było tak, że widzieliśmy tylko przód zamku, nigdy tyłu, a przecież w normalnym mieście budowle występują także za zamkiem, anie, jak w poprzednich częściach, tylko przed.

Sorki za offtopic, jeśli coś takiego wystapiło :).

___________
Zdravim
Feanor
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 29 marca 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Nie lepiej zostawić 8 miast z H3, zrobić poprawki co do jednostek i innych rzeczy, tak żeby były 4 miasta dobra i 4 miasta zła??
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 29 marca 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Krasnludzkie miasto kojarzy mi się albo z górami, albo z kopalnią (coś jak Moria). Były by tam oprócz brodaczy gryfy, górskie zwierzęta np. niedźwiedzie. Ciekawe czy dobrze by było gdyby dać tam Tytanów (bardziej pasują do krasnoludów niż do magów).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 29 marca 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Nie wiem czy ktoś już pisał o tym, ale nie można zrobić miast rasowych, w których 70% do 90% to jednostki wyłącznie z danej rasy. No bo trudno, żeby w mieście ludzi znajdowały się jakieś potwory i bestie. Zato w elfickim mogą być np. enty, jednorożce, pegazy, feniksy czy dobre smoki. Elfy raczej są znane ze swej miłości i tolerancji do żywych istot. W mieście orków mogłyby się znaleść trolle, ogry, gobliny, barbarzyńscy ludzie. Ale bez sensu jest robić oddzielne miasto dla demonów (Inferno z H3). Lepiej dołożyć 1-2 demonów do jakiegoś miasta czarnoksiężników.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 29 marca 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Dlaczego nie robić zamku z demonów? Przecież w H3 były różne demony i nikomu to nie przeszkadzało. Poza tym w H4 tak wykombinowano z demonami (które są żywe), że dali je do zamku nieumarłych.
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 30 marca 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

gość (cytat):
...Nie wiem czy ktoś już pisał o tym, ale nie można zrobić miast rasowych, w których 70% do 90% to jednostki wyłącznie z danej rasy...

A gdyby było po 50% na jednostki rasowe i 50% inne "stwory i potwory" (albo nawet 30%-70%, na korzyść tych ostatnich)? Takie dwie linie rozwoju dla armii z mieszkańców "miasta" i dla stworków hodowanych w tych miastach.
Pozdrawiam
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 30 marca 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Cytat:
My name is Morgray

Cytat:
A gdyby było po 50% na jednostki rasowe i 50% inne "stwory i potwory"
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 30 marca 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

(sorka nie tak miał ten post poprzedni wyglądać)
Powiedz jakie potworki dałbyś do miasta ludzi?? Może źle napisałem tamto, ale chodziło mi o to, że w niektórych miastach nie pasują za bardzo wszystkie jednostki z jednej rasy, a w niektórych jak najbardziej. No bo co takie orki mają vs. paladyn jak nie jakąś bestie??
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 31 marca 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

chyba Morgray (cytat):
...Powiedz jakie potworki dałbyś do miasta ludzi?? Może źle napisałem tamto, ale chodziło mi o to, że w niektórych miastach nie pasują za bardzo wszystkie jednostki z jednej rasy, a w niektórych jak najbardziej. No bo co takie orki mają vs. paladyn jak nie jakąś bestie??...

Są już gryfy (przynajmniej były w 3), można również np: psy bojowe, sokoły (te większe jak w Warhammerze FB u Wood Elf's) :wink:, albo zamiast stworów jakieś machiny .

Ale na poważnie, podejrzewam, że osobom optującym za zamkami rasowymi chodziło o to, by w "piątce", pojawiło sie więcej niż jedna jednostaka rasowa na miasto (wyjątkowe było i będzie Haeven czy jak sie będzie zwało). Więcej niż jeden jeden elf strzelający (bez upgrade'ów), ale jeszcze np: wardancer czy elf włocznik, albo dwarf'y, nie tylko ten z bojowym toporem czy młotem, ale i z kuszą.
Choc do niektórych miast raczej trudno stworzyć więcej niz jedną "rasową" jednostkę (choćby w Tower?).

Ale żeby coś na temat, to chciałbym (gdyby historia w 5 była kontynuacją 4), aby pojawiło sie całkiem nowe (przynajmniej jedno) miasto, w którym nie powtarzałby sie jednostki z poprzednich części serii.
Pozdrawiam
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ran



Dołączył: 9 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Welnin

Wysłany: 31 marca 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

wypowiem sie na temat nowych screenów z oficjanej strony h5 (news w glownej).

Widze, ze chcą stworzyc nieco nowe Homm, nieco mi to wyglada na forme taka jaka maja Disciples. Pełna trójwymiarowosc na mapie przygod i bitwy... coz, moze to i lepiej, szczególowiej i ciekawiej...

___________
Welnin, nigdy Was nie zapomnę...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rytu Mullich



Dołączył: 17 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z nikąd(to taka kraina)

Wysłany: 31 marca 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Ran (cytat):
wypowiem sie na temat nowych screenów z oficjanej strony h5 (news w glownej).

Widze, ze chcą stworzyc nieco nowe Homm, nieco mi to wyglada na forme taka jaka maja Disciples. Pełna trójwymiarowosc na mapie przygod i bitwy... coz, moze to i lepiej, szczególowiej i ciekawiej...


Na mapie przygody w Disciples 2 nie było praktycznie nic widać a w szczególności potworów.Colorystyka Disciples a Srenów z Herosa5 rożni się kolosalnie.Disciples totalna ciemnośc brak jakichkolwiek jasnych kolorów.Natomiast Heroes5 idealna bajka,cukierkowa wielokolorowa grafika.Moim zdaniem całkiem dwa odrębne gatunki.(przynajmniej jak na razie).

___________
Wałbrzych wita(Piaskowa Góra zaprasza).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 31 marca 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

moja (cytat):
...Ale żeby coś na temat, to chciałbym (gdyby historia w 5 była kontynuacją 4), aby pojawiło sie całkiem nowe (przynajmniej jedno) miasto, w którym nie powtarzałby sie jednostki z poprzednich części serii...

Z informacji na stronie Nivala, możnaby wnioskować, że będzie chyba jednak całkiem nowe miasto czy stronnictwo jak napisali - cytata:'...чтобы открыть перед вами дорогу к новым странствиям..". Tylko proszę nie tak obrzydliwie słodkie!
Pozdrawiam
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 31 marca 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

A teraz po Polsku proszę ten cytat. Nowe miasto?? Może krasnoludy, albo mroczne elfy...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 31 marca 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Anonymous (cytat):
...A teraz po Polsku proszę ten cytat. ...

No masz racje to wcale nie oznacza nowego miasta czy stronnictwa, tylko -"żeby odkryć przed wami drogę ku nowy ziemiom'- w sensie jeszcze nieznanym, obcym. Przetłumaczyłem sobie tak jak chciałbym żeby było :oops: . Sorrki
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Morgul



Dołączył: 6 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: zewszad

Wysłany: 1 kwietnia 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

warto przeczytac topic "one answer" na forum homm5 - tam jest opisany dosc oglednie system zamkow ( ktorych bedzie teoretycznie 0 ) i mozna ten temat zamknac :P

Osobiscie tamten system srednio mi sie podoba.. mam nadzieje ze beda jakies ograniczenia, co do mixowania budynkow/potworow.

___________
Blood is life and it shall be all mine
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 1 kwietnia 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Morgul (cytat):
...warto przeczytac topic "one answer" na forum homm5 ...

Ale data jest dzisiejsza; może to prima aprilis :roll:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 2 kwietnia 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Pewnie to prima aprillis... ale mówiąc szczerze mnie by się takie rozwiązanie bardzo podobało... oczywiście nie wszyscy mogli by się łączyć ze wszystkimi mógłby istnieć podział Dobro/Zło/Neutralność a poza tym wolna amerykanka.

Pozdrawiam
Denadareth
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 2 kwietnia 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Mi się to rozwiązanie absolutnie nie spodobało i mam nadzieję że na prima aprilisowym żarcie się się skończy.
Miasta muszą się jakoś różnić od siebie, muszą być rodzaje i nacje tak jak to było do tej pory. Przecież to jest podstawowy element tej gry. Wolałbym już eksperymentowanie w upgrejdach stworzeń w poszczególnych zamkach.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 7 kwietnia 2005     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Hmmm.... trudny temat, ale jakoś potrafię coś wymyśleć.
Poziomów jednostek jest sześć , a nie pięć. Może być do trzech rodzajów bohaterów, a ich umiejętności są takie same jak w H3

KRÓLEWSKI ZAMEK PAŃSTWOWY

Typ: Podobny z wyglądu do Zamku z Heroes III, jednak nie słychać tam wogóle o magii :D
Budynki specjalne: Kościół (chrzest bohatera - +1 szczęście), Strażnica (+2 obrona zamku)
Bohaterowie: Rycerz (A:1 O:2 M:0 W:1), Kleryk (A:0 O:0 M:0 W:3), Książe (A:? O:? M:0 W:?)
Jednostki:
1.Miecznik
2.Łucznik
3.Pikinier
4.Kawalerzysta
5.Rycerz
6.Orzeł (żeby jakąś jednostkę latającą dać)


ZAMEK BEZPRAWNY

Typ: J.w, tyle, że tu jest trochę magii, ale morale jednostek z tego zamku spadają przy walce z tymi wyżej.
Budynki specjalne: Obóz Uchodźców (co jakiś czas przybywa jakiś bohater - możesz go przyjąć lub nie)
Bohaterowie: Uciekinier (A:1 O:1 M:0 W:0)
Jednostki:
1.Zbój
2.Leśniczy (strzela)
3.Wędrowiec Konny
4.Barbarzyńca
5.Ważka
6.Mag Bitewny


KOSZARY PRZYBOCZNE

Typ: Właściwie do powiedzenia o wyglądzie jest tylko to, iż że wygląda jak Twierdza z H4. To najdziwniejszy zamek z tych, które ja pokazuję, gdyż tutaj można rekrutować dowolne jednostki kosztem braku własnego bohatera oraz braku specjalnych budynków. Niestety, tego zamku nie dostajesz na początku gry.


LEŚNE KRÓLESTWO

Typ: Ten zamek zamieszkiwują stwory leśne. Tu możesz spotkać Elfy czy gryfy. To jest jeden ze słabczych zamków, lecz rewanżuje się aż 3 jednostkami strzelającymi i dwoma
latającymi.
Budynki specjalne: Szmaragdowe Mury (nie trzeba odnawiać murów przez 2 tygodnie), Drzewo Magii (zwiększa poziom magiczny bohatera o 1)
Bohaterowie: Strażnik (A:2 O:0 M:1 W:2)
Jednostki:
1.Rusałka
2.Elf
3.Duch Leśny (strzela)
4.Druid (jak z H1 i H2)
5.Centaur (atakuje normalnie)
6.Gryf


LOCHY I BAGNISTE ŚCIEKI

Typ: To zamek, w którym mieszkają Gnolle, Homotaury i Gorgony. To jest najsilniejszy zamek w grze - oprócz koszar, oczywiście.
Budynki specjalne: Ścieki (żołnierze wroga wpadają do ścieków i tracą 3 tury), Pogański Ołtarz (zwiększa szczęście bohatera o 1)
Bohaterowie: Nekromanta (A:0 O:1 M:3 W:0), Ciemny Lord (A:? O:? M:? W:?)
Jednostki:
1.Bobołak
2.Homotaur (Minotaur)
3.Gorgona (Meduza)
4.Beholder (nie, nie strzela)
5.Ożywieniec (możesz nie wieżyć, ale nieumarli są bardzo silni)
6.Smok (nie, tu nie ma czarnych czy zielonych - po prostu smok)

Dalszą część opowiem wam jutro/pojutrze (a warto!)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.