Autor |
Wiadomość |
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 27 marca 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Nie róbmy, znaczy nie chciejmy, żeby w H5 było poplątanie typu samuraje itp. Jak wytłumaczycie wtedy skąd się tam wzięli?? "Nagle wrota wymiarów otworzyły przejścię do świata, w którym żyją samuraje, (czyli do naszego), część z nich chciała zakosztować wesołego życia i przeszła przez wrota" - bleh. Lepiej, żeby zostało czyste fantasy. Bez prochów, bez ufo, bez paru innych niepasujących rzeczy.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 27 marca 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
A gdyby zrobić coś typu przesiedlenie z Age of Wonders?? Podbijamy miasto i zamiast mieć tam miasto elfów robimy je na krasnoludzkie oczywiście za opłatą i np. czekaniem w turach, no bo z dnia na dzień nikt się nie wyprowadzi tak nagle...
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Gelu

Dołączył: 18 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: z AvLee
|
Wysłany: 28 marca 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Zamki jak w trójce i będzie o.k.
___________ Po śmierci rodziców chodzę w kapturze.|
__________|"""""""""""""""""""""""""""""
Gelu Knight |
|
Powrót do góry
|
|
|
Feanor

Dołączył: 5 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Valinor zwany w Polsce Wyrzyskiem
|
Wysłany: 28 marca 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
A co stoi na przeszkodzie w tym, żeby ludzie ze świata fantasy wymyślili miecze samurajskie i opanowali technologię ich wytwarzania??
Moim zdaniem Krasnoludzka twierdza byłaby ważnym przedsięwzięciem, tak samo jak inne zamki rasowe. W zapowiedziach Ubisoft twierdził, że w np. zamku elfów będą elfy i potwory wspomagające, a nie potwory i kilku elfów :) (to cytat z CDA, choć może niedokładny). :)
___________ Zdravim
Feanor |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul

Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28 marca 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Takie same to nie, bo to byłoby niemal jak powtórzenie gry. Mogą być podobne albo inne, żeby odzwierciedlać fabułę.
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 28 marca 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
ja to bym proponowal jakies takie miasto zdeprawowania, cos w stylu zbóje, najemnicy, zli magowie, tylko ciezko by bylo z potworami, no w sumie ciezko wpasowac do bajkowego klimatu.... bo mam na mysli miasto pokroju Ankh-Morpork z Pratchett'owskiego Świata Dysku czy cos
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Feanor

Dołączył: 5 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Valinor zwany w Polsce Wyrzyskiem
|
Wysłany: 28 marca 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Z zamkiem Ankh-Morpork byłoby ciężko, tam można spotkać wszystko. Ale cos dałoby się z tym zrobić. Np. budowla o nazwie Niewidoczny Uniwerek dawałaby możliwość rekrutacji magów albo "rektorów" :D . Silną jednostką mógłby zostać skrytobójca. Lecz niestety to jest miasto z rodzaju "dzikich" miast, w których spotkać można prawie wszystko. Nieco łatwiej byłoby z klasami bohaterów, a dokładnie ich imionami. Np. Rincewind albo Bravd Osianin. Myślę jednak, że to miasto ma raczej nikłe szanse na odzierciedlenie w grze. Chociaż, w HoMM do tej pory wszystkie miasta wyglądały tak: na początku jest pusto, potemw miarę rozbudowy zapełnia sie, ale wszystko jest przejrzyste. Przydałoby sie takie prawdziwe, dzikie średniowieczne miasto. Można też wymyślić cos takiego, że na początku jest zamek i kilka budowli, a później, w miarę rozrostu miasta, umożliwić "scrollowanie", czyli, że miasto jest na tyle duże,że nie mieści sie w całości na jednym ekranie. Żeby wszystko wyglądało naturalnie, mamy mury miejskie, zamek w centrum, a budowle WOKÓŁ zamku. Do tej pory zawsze było tak, że widzieliśmy tylko przód zamku, nigdy tyłu, a przecież w normalnym mieście budowle występują także za zamkiem, anie, jak w poprzednich częściach, tylko przed.
Sorki za offtopic, jeśli coś takiego wystapiło :).
___________ Zdravim
Feanor |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 29 marca 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Nie lepiej zostawić 8 miast z H3, zrobić poprawki co do jednostek i innych rzeczy, tak żeby były 4 miasta dobra i 4 miasta zła??
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 29 marca 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Krasnludzkie miasto kojarzy mi się albo z górami, albo z kopalnią (coś jak Moria). Były by tam oprócz brodaczy gryfy, górskie zwierzęta np. niedźwiedzie. Ciekawe czy dobrze by było gdyby dać tam Tytanów (bardziej pasują do krasnoludów niż do magów).
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 29 marca 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Nie wiem czy ktoś już pisał o tym, ale nie można zrobić miast rasowych, w których 70% do 90% to jednostki wyłącznie z danej rasy. No bo trudno, żeby w mieście ludzi znajdowały się jakieś potwory i bestie. Zato w elfickim mogą być np. enty, jednorożce, pegazy, feniksy czy dobre smoki. Elfy raczej są znane ze swej miłości i tolerancji do żywych istot. W mieście orków mogłyby się znaleść trolle, ogry, gobliny, barbarzyńscy ludzie. Ale bez sensu jest robić oddzielne miasto dla demonów (Inferno z H3). Lepiej dołożyć 1-2 demonów do jakiegoś miasta czarnoksiężników.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul

Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29 marca 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Dlaczego nie robić zamku z demonów? Przecież w H3 były różne demony i nikomu to nie przeszkadzało. Poza tym w H4 tak wykombinowano z demonami (które są żywe), że dali je do zamku nieumarłych.
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 30 marca 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
gość (cytat): |
...Nie wiem czy ktoś już pisał o tym, ale nie można zrobić miast rasowych, w których 70% do 90% to jednostki wyłącznie z danej rasy... |
A gdyby było po 50% na jednostki rasowe i 50% inne "stwory i potwory" (albo nawet 30%-70%, na korzyść tych ostatnich)? Takie dwie linie rozwoju dla armii z mieszkańców "miasta" i dla stworków hodowanych w tych miastach.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 30 marca 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Cytat: |
My name is Morgray |
Cytat: |
A gdyby było po 50% na jednostki rasowe i 50% inne "stwory i potwory" |
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 30 marca 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
(sorka nie tak miał ten post poprzedni wyglądać)
Powiedz jakie potworki dałbyś do miasta ludzi?? Może źle napisałem tamto, ale chodziło mi o to, że w niektórych miastach nie pasują za bardzo wszystkie jednostki z jednej rasy, a w niektórych jak najbardziej. No bo co takie orki mają vs. paladyn jak nie jakąś bestie??
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 31 marca 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
chyba Morgray (cytat): |
...Powiedz jakie potworki dałbyś do miasta ludzi?? Może źle napisałem tamto, ale chodziło mi o to, że w niektórych miastach nie pasują za bardzo wszystkie jednostki z jednej rasy, a w niektórych jak najbardziej. No bo co takie orki mają vs. paladyn jak nie jakąś bestie??... |
Są już gryfy (przynajmniej były w 3), można również np: psy bojowe, sokoły (te większe jak w Warhammerze FB u Wood Elf's) :wink:, albo zamiast stworów jakieś machiny .
Ale na poważnie, podejrzewam, że osobom optującym za zamkami rasowymi chodziło o to, by w "piątce", pojawiło sie więcej niż jedna jednostaka rasowa na miasto (wyjątkowe było i będzie Haeven czy jak sie będzie zwało). Więcej niż jeden jeden elf strzelający (bez upgrade'ów), ale jeszcze np: wardancer czy elf włocznik, albo dwarf'y, nie tylko ten z bojowym toporem czy młotem, ale i z kuszą.
Choc do niektórych miast raczej trudno stworzyć więcej niz jedną "rasową" jednostkę (choćby w Tower?).
Ale żeby coś na temat, to chciałbym (gdyby historia w 5 była kontynuacją 4), aby pojawiło sie całkiem nowe (przynajmniej jedno) miasto, w którym nie powtarzałby sie jednostki z poprzednich części serii.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Ran

Dołączył: 9 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Welnin
|
Wysłany: 31 marca 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
wypowiem sie na temat nowych screenów z oficjanej strony h5 (news w glownej).
Widze, ze chcą stworzyc nieco nowe Homm, nieco mi to wyglada na forme taka jaka maja Disciples. Pełna trójwymiarowosc na mapie przygod i bitwy... coz, moze to i lepiej, szczególowiej i ciekawiej...
___________ Welnin, nigdy Was nie zapomnę... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Rytu Mullich

Dołączył: 17 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z nikąd(to taka kraina)
|
Wysłany: 31 marca 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Ran (cytat): |
wypowiem sie na temat nowych screenów z oficjanej strony h5 (news w glownej).
Widze, ze chcą stworzyc nieco nowe Homm, nieco mi to wyglada na forme taka jaka maja Disciples. Pełna trójwymiarowosc na mapie przygod i bitwy... coz, moze to i lepiej, szczególowiej i ciekawiej... |
Na mapie przygody w Disciples 2 nie było praktycznie nic widać a w szczególności potworów.Colorystyka Disciples a Srenów z Herosa5 rożni się kolosalnie.Disciples totalna ciemnośc brak jakichkolwiek jasnych kolorów.Natomiast Heroes5 idealna bajka,cukierkowa wielokolorowa grafika.Moim zdaniem całkiem dwa odrębne gatunki.(przynajmniej jak na razie).
___________ Wałbrzych wita(Piaskowa Góra zaprasza). |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 31 marca 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
moja (cytat): |
...Ale żeby coś na temat, to chciałbym (gdyby historia w 5 była kontynuacją 4), aby pojawiło sie całkiem nowe (przynajmniej jedno) miasto, w którym nie powtarzałby sie jednostki z poprzednich części serii... |
Z informacji na stronie Nivala, możnaby wnioskować, że będzie chyba jednak całkiem nowe miasto czy stronnictwo jak napisali - cytata:'...чтобы открыть перед вами дорогу к новым странствиям..". Tylko proszę nie tak obrzydliwie słodkie!
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 31 marca 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
A teraz po Polsku proszę ten cytat. Nowe miasto?? Może krasnoludy, albo mroczne elfy...
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 31 marca 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Anonymous (cytat): |
...A teraz po Polsku proszę ten cytat. ... |
No masz racje to wcale nie oznacza nowego miasta czy stronnictwa, tylko -"żeby odkryć przed wami drogę ku nowy ziemiom'- w sensie jeszcze nieznanym, obcym. Przetłumaczyłem sobie tak jak chciałbym żeby było :oops: . Sorrki
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Morgul

Dołączył: 6 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: zewszad
|
Wysłany: 1 kwietnia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
warto przeczytac topic "one answer" na forum homm5 - tam jest opisany dosc oglednie system zamkow ( ktorych bedzie teoretycznie 0 ) i mozna ten temat zamknac :P
Osobiscie tamten system srednio mi sie podoba.. mam nadzieje ze beda jakies ograniczenia, co do mixowania budynkow/potworow.
___________ Blood is life and it shall be all mine |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 1 kwietnia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Morgul (cytat): |
...warto przeczytac topic "one answer" na forum homm5 ... |
Ale data jest dzisiejsza; może to prima aprilis :roll:
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 2 kwietnia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Pewnie to prima aprillis... ale mówiąc szczerze mnie by się takie rozwiązanie bardzo podobało... oczywiście nie wszyscy mogli by się łączyć ze wszystkimi mógłby istnieć podział Dobro/Zło/Neutralność a poza tym wolna amerykanka.
Pozdrawiam
Denadareth
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald

Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 2 kwietnia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Mi się to rozwiązanie absolutnie nie spodobało i mam nadzieję że na prima aprilisowym żarcie się się skończy.
Miasta muszą się jakoś różnić od siebie, muszą być rodzaje i nacje tak jak to było do tej pory. Przecież to jest podstawowy element tej gry. Wolałbym już eksperymentowanie w upgrejdach stworzeń w poszczególnych zamkach.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 7 kwietnia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Hmmm.... trudny temat, ale jakoś potrafię coś wymyśleć.
Poziomów jednostek jest sześć , a nie pięć. Może być do trzech rodzajów bohaterów, a ich umiejętności są takie same jak w H3
KRÓLEWSKI ZAMEK PAŃSTWOWY
Typ: Podobny z wyglądu do Zamku z Heroes III, jednak nie słychać tam wogóle o magii :D
Budynki specjalne: Kościół (chrzest bohatera - +1 szczęście), Strażnica (+2 obrona zamku)
Bohaterowie: Rycerz (A:1 O:2 M:0 W:1), Kleryk (A:0 O:0 M:0 W:3), Książe (A:? O:? M:0 W:?)
Jednostki:
1.Miecznik
2.Łucznik
3.Pikinier
4.Kawalerzysta
5.Rycerz
6.Orzeł (żeby jakąś jednostkę latającą dać)
ZAMEK BEZPRAWNY
Typ: J.w, tyle, że tu jest trochę magii, ale morale jednostek z tego zamku spadają przy walce z tymi wyżej.
Budynki specjalne: Obóz Uchodźców (co jakiś czas przybywa jakiś bohater - możesz go przyjąć lub nie)
Bohaterowie: Uciekinier (A:1 O:1 M:0 W:0)
Jednostki:
1.Zbój
2.Leśniczy (strzela)
3.Wędrowiec Konny
4.Barbarzyńca
5.Ważka
6.Mag Bitewny
KOSZARY PRZYBOCZNE
Typ: Właściwie do powiedzenia o wyglądzie jest tylko to, iż że wygląda jak Twierdza z H4. To najdziwniejszy zamek z tych, które ja pokazuję, gdyż tutaj można rekrutować dowolne jednostki kosztem braku własnego bohatera oraz braku specjalnych budynków. Niestety, tego zamku nie dostajesz na początku gry.
LEŚNE KRÓLESTWO
Typ: Ten zamek zamieszkiwują stwory leśne. Tu możesz spotkać Elfy czy gryfy. To jest jeden ze słabczych zamków, lecz rewanżuje się aż 3 jednostkami strzelającymi i dwoma
latającymi.
Budynki specjalne: Szmaragdowe Mury (nie trzeba odnawiać murów przez 2 tygodnie), Drzewo Magii (zwiększa poziom magiczny bohatera o 1)
Bohaterowie: Strażnik (A:2 O:0 M:1 W:2)
Jednostki:
1.Rusałka
2.Elf
3.Duch Leśny (strzela)
4.Druid (jak z H1 i H2)
5.Centaur (atakuje normalnie)
6.Gryf
LOCHY I BAGNISTE ŚCIEKI
Typ: To zamek, w którym mieszkają Gnolle, Homotaury i Gorgony. To jest najsilniejszy zamek w grze - oprócz koszar, oczywiście.
Budynki specjalne: Ścieki (żołnierze wroga wpadają do ścieków i tracą 3 tury), Pogański Ołtarz (zwiększa szczęście bohatera o 1)
Bohaterowie: Nekromanta (A:0 O:1 M:3 W:0), Ciemny Lord (A:? O:? M:? W:?)
Jednostki:
1.Bobołak
2.Homotaur (Minotaur)
3.Gorgona (Meduza)
4.Beholder (nie, nie strzela)
5.Ożywieniec (możesz nie wieżyć, ale nieumarli są bardzo silni)
6.Smok (nie, tu nie ma czarnych czy zielonych - po prostu smok)
Dalszą część opowiem wam jutro/pojutrze (a warto!)
|
|
Powrót do góry
|
|
|