Autor |
Wiadomość |
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 14 kwietnia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Mówi się, że nowym miastem będzie Forge. Ja wolałbym, żeby to było takie podziemne miasto krasnoludów, coś w stylu Moria podczas swej świetności. Mogło by się cechować dodatkowym wydobyciem surówców, jako że to miasto górników. Tyle, że wtedy musiałyby być zrobione podziemia, a podobno ma ich nie byc wcale. Drugi mankament, to jakie bestie mogłyby siedzieć w takim podziemnym mieście? Jakieś pomysły?
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Maal Verne
Dołączył: 17 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: zzz Bagna
|
Wysłany: 14 kwietnia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Nie wiem czemu niektórzy tak się uparli na ten krasnoludzki zamek- nie żebym nie lubiła krasnoludów(bo ich bardzo lubie), ale moim skromnym zdaniem porównywanie Herosów do Władcy Pierścieni jest takie no nie bardzo, bo co prawda wiele pomysłów było zaczerpięte od Tolkiena,ale mimo wszystko to nie jest to samo. W Herosach Krasnolody nie były znaczącą rasą, raczej żyły w spólnocie z elfami, druidami czy tam czarodziejami. Dlatego też nie widzę powodu by stały się one społecznością na tyle odrębną by miały własny typ miast, zamków, jednostek itp.
A z tego co się widziało na tamtych screenach to nie wygląda na to by takie przypuszczenia się sprawdziły...
Raczej by był jakże często powtarzany układ:
Zamek
Bastion
Inferno
Nekropolis
Twierdza
i pewnie Fortece- zamek z gadami którego zabrakło (o nieszczęście!) w H4
___________ Immanuel Kant - "Niebo gwieździste nademną, prawo moralne we mnie" |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 14 kwietnia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
I w takim razie będą niezrównoważone siły: 2 miasta dobre, 3 złe, 1 neutralny, albo 4 złe.
Nie, nie upieram się na krasnoludów. Chodziło mi o to, że ma być nowe miasto, a nie było odgrębnego dla krasnoludów, więc obstawiałem, że ich miasto będzie tym nowym. No niewiadomo, lubie Tolkiena, u niego elfy raczej za krasnalami nie przepadały, ale to, że w H3 byłi razem, to nic złego. Śródziemie i Heroes to dwa inne światy. Podoba mi się ta wypowiedź, że mogą mieć dużo wspólnego, ale nie wszystko.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Mastorious
Dołączył: 30 grudnia 2002 Posty: 164
Skąd: Z Krainy Duchów
|
Wysłany: 17 kwietnia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
A co złego że będzie jeden więcej zły, lub jeden więcej dobry? Czy to jest takie ważne, że psuje grywalność gry? Według mnie lepiej żeby była asymetria, niż tworzyć na siłę zamek, który bedzie totalną kichą. Pod drugie w Historiach Śródziemia, Elfy i Krasnoludy (dokładniej Lorien i Moria) nie zawsze były do siebie negatywnie nastawione.
___________ What is worse: Nothing to defend or no one to defend it??
Without warriors there can be no war.
Even the smallest person can change the course of the future.
Szukasz dobrych map i recenzentów?? - http://nowebractwo.w.interia.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 17 kwietnia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Mastorious (cytat): |
Według mnie lepiej żeby była asymetria, niż tworzyć na siłę zamek, który bedzie totalną kichą. |
Jak powiedzieli, że będzie 6 miast, to mają raczej duży wybór, bez kichy. Chodziło mi tylko o równowagę sił, tak jak powinna być rówowaga między żywiołami. A co dobrze by było, gdyby tylko 1 miasto było złe albo dobre, a 5 przeciwnego charakteru?? Raczej nie. Krasoludy lepiej pasują do lasu czy do gór??
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Maal Verne
Dołączył: 17 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: zzz Bagna
|
Wysłany: 17 kwietnia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
To miał być zupełnie nowy zamek? hmm, no to nie wiem co oni tam wymyślą..
Ale nie wydaje mi się by to były krasnoludy..
A co do podziału zamków, to nie był mój typ.. ja bym jeszcze dodała zamek "czarodzieji" (dżiny, magowie, te biedne krasnoludy, itd.)
A co do kwestii "upierania się na krasnoludy" to tamta wypowiedź nie była kierowana bezpośrednio do ciebie, no bo wielu twoich poprzedników pisało, że "będzie zamek krasnoludów" i wymieniali wiele jednostek krasnoludzkich jak mistrz run.. w każdym razie gdyby takowy zamek powstał no to Herosy by mi bardziej przypominały Age of Wonders- gdzie był podział na rasy. A w Herosach jest podział na królestwa gdzie znajdują się naprawde różnorodne jednostki w obrębie jednego miasta(np. w twierdzy były wilki, gobliny, cyklopy, behemoty- a nie wyłącznie goblin na orle, goblin na wilku, goblin w zbroi, goblin bez zbroi, goblin z płonącą maczugą :? itd.)
ale cóż, w takich sytuacjach nalezy zakładać wiele możliwości i czekac jak się potoczy dalej sprawa...
___________ Immanuel Kant - "Niebo gwieździste nademną, prawo moralne we mnie" |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 17 kwietnia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
No właśnie, pusto będzie bez miasta czarodzieji i dżinów. Mówiłęm o krasnoludach, bo mi najbardziej pasowało miasto krasnoludzkie. Teraz też myślę, że pójście w oddzielne miasta dla każdej rasy to bezsens (kto wie, co NIVAL wymyśli). Nowe miasto - dużo słyszę o morskim itp. Ale, to będzie jak niepotrzebne wtrącenie, typu Conflux w AB. Nie to, że jestem przeciwny, ale nowe miasto nie może być jakieś sux, nadzieja, że twórcy się postarają.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 17 kwietnia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Według mnie Forge powinno być zamkiem golemów itp. :lol:
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 17 kwietnia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Hmm, o ile mi wiadomo, a mogę się mylić, to golemy są tworzone przez magów za pomocą magii, a nie w kuźniach. Czemu krasnoludy nie do kuźni?? Oni z takich kowalskich wyrobów słyną.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 18 kwietnia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Hmmm .... Ubi dokładnie powiedział 6 zamków w tym jeden zupełnie nowy !!!
Moim skromnym zdaniem to będzie właśnie zamek krasnoludów .... mało tego wydaje mi się że będzie też miał coś wspólnego z technologiami starożytnych (co by wyjaśnić czemy krasnoludy urosły w siłę) , tylko że będzie to w bardziej "strawnej" dla niektórych graczy formie niż było to w AB ..... a już w h4 czerwone krasnoludy konstruowały dość potężne smocze golemy :)
Co do zamków z dawnych części napewno będzie :
1- castle
2- rampart
3- inferno
to bankowo ze screenów i zapowiedzi , wywiadów .. itp
2 pozostałe zamki ... Cóż obstawiam barbarzyńcę (obecny od początku serii)
i zapewne Nekropolię która cieszy się zbyt dużym zainteresowaniem graczy by z niej zrezygnować ...
A i podział jest prosty : 3 zamki dobre 3 złe .... neutralnych brak ... :)
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 18 kwietnia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Val Gaav (cytat): |
i zapewne Nekropolię która cieszy się zbyt dużym zainteresowaniem graczy by z niej zrezygnować ... |
Nie koniecznie. Nie wiadomo, co strzeli im do głowy i czy nie będą chcieli być oryginalni, innymi słowy, wykluczyć nekropolię. Z pewnością , by to poruszyło graczy. Mogą, połączyć zamek barbarzyńców z nekropolią, a nóż, wyszło by coś wyrafinowanego ;P.
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 18 kwietnia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Coyote (cytat): |
Mogą, połączyć zamek barbarzyńców z nekropolią, a nóż, wyszło by coś wyrafinowanego ;P. |
Raczej nie będą nic łączyć z Nekropolią ... nie powtarza się błędów h4 ... :mrgreen:
Ale jak tak pomyśle to "Nekropolia dopiero w dodatku" ... hmmm niezły chwyt marketingowy :) :) :)
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 18 kwietnia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Cytat: |
Mogą, połączyć zamek barbarzyńców z nekropolią... |
Już widzę tego orka bawiącego się nekromancją, albo hobgobliny jako Dread Knighty. - to tylko upust humoru, z mojej strony. Ale poważnie teraz, połączenie Inferna z Necro było jednym z większych błędów twórców Heroes IV. Chcieli wprowadzić jakąś zmianę, pomysł z wyborem jednostek jest świetny (nigdy nie wiadomo wtedy, jakiego "techa" ma przeciwnik), ale niedopracowany. To tak, jakby golemy zaliczyć do żywych istot.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 21 kwietnia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Według mnie tylko 6 zamków (w tym jeden nowy - o zgrozo) to rozbój w biały dzień! Nie wyobrażam sobie, jaki zamek z 6 podstawowych (h2 - h4) mogą wywalić ( adokładniej 2 - bo inferno do tych 6 się nie wlicza!), by umieścić ten nowy. Każdy ma swoje stałe miejsce w sadze i zmienianie tu czegoś to nader głupi pomysł. A z waszych prognoz wynika, że zabraknie zamku czarnoksięznika(lochów/azylu) i maga(fortecy/akademii)- czy wyobrażacie sobie h5 bez czarnych smoków, tytanów, minotaurów i dżinów? Bo ja nie...
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 22 kwietnia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Isgrimnur (cytat): |
czy wyobrażacie sobie h5 bez czarnych smoków, tytanów, minotaurów i dżinów? Bo ja nie... |
Pewnie będą w dodatkach .... co do Minotaurów to mogą znaleźć się w Strongholdzie np .... Wszak zawsze w nowych homm były jakieś wędrówki stworów (a to gryfy z castle do preserve .... czy też centaury z Warlocka do Ramparta ) ...
Magów nigdy nie lubiłem więc jak dla mnie mała strata .... Co do dungon to ten zamek cieszył się już moją sympatią ... Ale jego brak też jakoś przeżyje ... Lepiej wywalić parę zamków niż tworzyć hybrydy ala h4 (azyl czy nekroplia) ... Jak dla mnie Warlocka nie było już w h4 bo Azyl był jakąś dziwn ą hybrydą a potrochu zupełnie innym zamkiem :( . A o połączeniu inferno+ nekropolia już nie będę nawet wspominał ... :(
Aby tylko nowy zamek był czymś fajnym i wprowadzał coś ciekawego do sagii :)
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Alamar
Dołączył: 12 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: z Czarnej Wieży w której płynie magia czysta (a tak naprawdę z Gorzowa Wlkp.)
|
Wysłany: 28 kwietnia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Sześć zamków? Czy mi się wydaje, czy powinno się iść do przodu? Niedługo zostaną dwa zamki i gracze się będą cieszyć, że nie muszą jednym grać. Dla mnie nie do pomyślenia jest brak Lochów z Czrnymi Smokami i Minotaurami. Widziałem, że wiele osób chciało zamek Krasnoludów, według mnie tak być nie może, żeby jakaś jedna rasa miała własny zamek, a inne cisnęły się po kilka w jednym, także dla mnie pomysł chybiony. Na razie tyle napiszę.
___________ Mogą mnie zabić, ale mnie nie przestraszą. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 28 kwietnia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
No niecałkiem, ludzie jakoś są w jednym zamku, jako jedna rasa. Niektóre rasy muszą mieć oddzielne miasta, inne przeciwnie. No bo nie ma sensu robić na siłe miasto z jednostkami typu: ork łucznik, ork włócznik, ork jeździec, ork topornik, itd.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 28 kwietnia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Gość (cytat): |
No nie całkiem, ludzie jakoś są w jednym zamku, jako jedna rasa. Niektóre rasy muszą mieć oddzielne miasta, inne przeciwnie. No bo nie ma sensu robić na siłe miasto z jednostkami typu: ork łucznik, ork włócznik, ork jeździec, ork topornik, itd. |
Ale dlaczegóż nie, skoro ludzie mogą to dlaczego zabraniać tego innym...? I dlaczego uważasz, że "niektóre rasy" MUSZĄ mieć oddzielne miasta; że niby ludzie to największe "homofoby" i nie mogą współegzystować z innymi "rasami"?
Pozdro
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Banxee
Dołączył: 14 kwietnia 2004 Posty: 164
Skąd: Over the Hills and Far Away
|
Wysłany: 29 kwietnia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Boję się barku Lochów... ale jeszcze bardziej się obawiam, że Lochy wkomponują do jakiegoś Inferna jako tło i 1 jednostkę ostatniego poziomu... i brak tych wyjechanych budowli (dobrych na sam początek:P) jak Akademia Wojenna lub Wir Many (w H4 wir sprawdzał się jak dla mnie idealnie)... Jednak przydałoby się trochę więcej slot'ów na miasta...
___________ In the Time of Hope somebody will defeat Me, but it's not this time and it's not your destiny! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonis
Dołączył: 8 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Ze smoczego raju, gdzie mięcho jest nieszczęśliwe
|
Wysłany: 8 maja 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Obiecałem, więc spełniam obietnicę. 16 miast, ich nazwy są w minipropozycjach. Trochę będzie z innych tematów, ale trudno, nie będę skakał.
Na razie trochę z zamku prechistorycznego (uprzedzam, różne jednostki - inny rodzaj upgarde'u). Poziomów będzie osiem.
Staty podaje na kształt trójki.
1. Jaskiniowiec
pż. 5, obr. 1-3, atak 8, obrona 3
Umiejętności: Miażdżyciel (wiadoma sytuacja ze szkieletami), niezdyscyplinowany (-1 morale oddziału)
1a. Jaskiniowy osiłek
pż. 6, obr. 2-3, atak 9, obrona 4
Umiejętności: patrz 1.
1aa. Jaskiniowy wojownik
pż. 6, obr. 2-3, a. 10, o. 8
Um. patrz 1. - niezdyscyplinowany
1b. Jaskiniowy myśliwy
pż. 5, obr. 1-3, a. 8, o. 3
Um. Strzelec, brak ograniczeń w walce wręcz
1bb. Prechistoryczny myśliwy
pż 6, obr. 1-4, a. 9, o. 6
Um. patrz 1b + myśliwy (2x więkrze obrażenia w starciu ze zwierzętami)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonis
Dołączył: 8 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Ze smoczego raju, gdzie mięcho jest nieszczęśliwe
|
Wysłany: 8 maja 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
2. Raptor
pż. 18, obr. 4-5, a. 10, o. 8
Um. Myśliwy, pierwszy cios
2a. Welociraptor
pż. 20, obr. 5-6, a. 10, o. 8
Um. patrz 2.
2aa. Deinonych
pż. 20, obr. 6-8, a. 12, o. 8
Um. patrz 2.
2b. Hodowlany raptor
pż. 22, obr. 5, a. 10, o. 9
Um. patrz 2.
2bb. Zabójczy raptor
pż. 22, obr. 5-6, a. 11, o. 11
Um. patrz 2. + ostry pazur (zabija dodatkowo wrogów, przy czym na jednego wroga przypada 10 raptorów. działa na istoty poziomu 1-4)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonis
Dołączył: 8 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Ze smoczego raju, gdzie mięcho jest nieszczęśliwe
|
Wysłany: 8 maja 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
3. Lotojaszczur
pż. 28, obr. 5-7, a. 13, o. 10
Um. powstrzymuje kontratak, lot, mały lotnik (może stanąć na skale, drzewie lub murze i stać się odpornym na ataki wręcz jednostek nielatających)
3a. Pterodaktyl
pż. 35, obr. 5-8, a.13, o. 12
Um. patrz 3.
3aa. Quecakoatl
pż. 38, obr. 6-8, a.14, o. 14
Um. patrz 3. + szarża
3b. Prechistoryczny lotnik
pż. 30, obr. 6-7, a. 13, o. 13.
Um. patrz. 3aa
3bb. Lotny zwiadowca
pż. 32, obr 6-7, a. 14, o. 15.
Um. patrz 3b. + strzelanie + brak ograniczeń w walce wręcz
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonis
Dołączył: 8 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Ze smoczego raju, gdzie mięcho jest nieszczęśliwe
|
Wysłany: 9 maja 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
4. Mamauty
pż. 40, obr. 7-9, a. 13, o. 16
Um. szarża, miażdżyciel, zimowy stwór (2x większa obrona na śniegu), odporny na zamrożenie
4a. Mamuci strażnicy
pż. 45, obr. 7-9, a. 14, o. 20
Um. patrz 4.
4aa. Mamuci Khaad-Zeen
pż. 55, obr. 9, a. 15, o. 22
4b. Dinotherium
pż. 45, obr. 9, a. 15, o. 18
Hodowlany Dinotherium
pż. 45, obr. 9-10, a. 18, o. 18
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anthon
Dołączył: 19 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Minoc
|
Wysłany: 10 maja 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
zartujesz sobie?
naprawde wyobrazasz sobie mamuty w h5?
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 10 maja 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Dragonis (cytat): |
Obiecałem, więc spełniam obietnicę. 16 miast, ich nazwy są w minipropozycjach. Trochę będzie z innych tematów, ale trudno, nie będę skakał.
|
Fascynujące. A czym zamierzasz dalej kontynuować swoje pseudo-działania czy też na tym się obietnica skończy? Niedość, że zrobiłeś sprzeczność, mówiąc, że w tym momencie spełniasz obietnicę, bo właściwie zrobiłeś 5% tego co zapowiadałeś, to do tego, Twoja idea jest bez sensu i bez żadnego celu jak widać. Więc radzę się powstrzymać od dalszej pracy, gdyż prowadzi ona do niczego pozytywnego i możesz sobie nadwyrężyć Twoje wielkie siły intelektualnie. Z pewnością zrobienie czegoś tak banalanego, zajęło Ci równie tyle czasu, co otworzenie słownika ortograficznego na dowolnie wybranej stronie przez Komisję Wydziału Nauki z zakresu fizyki i biologii.
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|