Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom
dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy
Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i
osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy
Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Autor |
Wiadomość |
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 10 maja 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Anthon (cytat): |
zartujesz sobie?
naprawde wyobrazasz sobie mamuty w h5? |
Ależ wcale nie mamuty, Dragonis napisał "mamauty"... a może "mam auty"?:roll: ; to napewno będzie fascynujące stworzenie i do tego w kilkunastu wersjach rozwojowych, kierowane przez rózne grupy Flinstone'ów
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 12 maja 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Chciałbym zaproponowac cos na styl Ojcowskiego P.N. Stwory bylyby takie:
Poz. 1 - wapienne golemy - miejce rekrutacji: Jaskinia
Poz. 2 - krasnoludy - miejce rekrutacji: Krasnoludzka Chata
Poz. 3 - krasowe żywiołaki - miejce rekrutacji: Portal Zjawisk Krasowych
Poz. 4 - białe elfy - miejce rekrutacji: Elficka Skała
Poz. 5 - wapienne smoki - miejce rekrutacji: Wapienne Urwisko
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 14 maja 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Jak wiadomo(choć nie każdemu) w polskiej armii żołnierze służby zasadniczej, zazwyczaj się nudzą(w czasie wolnym), jedni pożytkują go w sposób, który lepiej tutaj nie przytaczać. Inni natomiast wykorzystują swój czas na coś pożytecznego. Ja mam nadzieję należę do tej drugiej kategorii(chyba). Ale przechodząc do rzeczy, do głowy wpadł mi kolejny pomysł na podział zamków w Herosach. Poniekąd jest to rozwinięcie (starego) pomysłu, który zamieściłem kilka tygodni temu.(Chodzi o to by w jednym zamku były kilka(2) drogi rozwoju). Teraz pomysł tem przeszedł ewolucję.
1). Na początku gry mielibyśmy do dyspozycji 6 zamków
- zamek ludzi( równiny)
- zamek istot leśnych, żyjących w dżungi i na mokradłach.(lasy, bagna, puszcza, jeziora)
- zamek umarłych oraz innych mrocznych maszkar.(martwe tereny, bagna, pustkowia)
- zamek podziemnych istot.(podziemia)
- zamek ras żyjących w górach i innych niedostępnych terenach.(góry, śniegi, pustynie)
- zamek demonów.(tereny wulkaniczne)
2). Podział ten był raczej związany z klimatem oraz rodzajem terenu.
3). Każdy z podstawowych zamków miałby do dyspozycji 2 różne drogi rozwoju, co wiązałoby się z wyborem generatorów oraz innych budynków.
4). Owy wybór byłby zwiazany z rodzajem terenu, na jakim stoji nasz zamek, dzięki temu każda droga rozwoju miałaby jakieś bonusy.
5). I tak Zamek ludzi nazwany ogólnie "Castle" rozwijałby się na:
Haven(Przystań) i Academy(Akademię).
- Przystań(korzystne tereny to: trawa)
Jednostki:
1poziom - Kusznik i Giermek
2poziom - Mnich i Piknier
3poziom - Krzyżowiec i Czempion
4poziom - Archanioł i Herubin
- Akademia(korzystny teren: step)
Jednostki:
1poziom - Hoplita i Legionista
2poziom - Akolita i Mag
3poziom - Golem i Sfinks
4poziom - Feniks i Tytan
-----------------------------
Zamek leśny rozwijałby się na:
Preserve(Rezerwat) i Fortress(Forteca)
- Rezerwat(korzystny teren: trawa)
Jednostki:
1poziom - Faerie i Driada
2poziom - Leśny Elf i Satyr
3poziom - Jednorożec i Gryf
4poziom - Złoty Smok i Ent
- Forteca(korzystny teren bagna, brzeg)
jednostki:
1poziom - Ognik i Jaszczuroczłek
2poziom - Tryton i Syrena
3poziom - Marid i Naga
4poziom - Hydra i Lewiatan
------------------------------
Zamek mrocznych maszkar rozwijałby się na:
Necropolis(Nekropolia) i Catacumbs(Katakumby)
- Nekropolia(korzystny teren: martwa ziemia)
jednostki:
1poziom - Duch i Szkielet
2poziom - Zombii i Mumia
3poziom - Wampir i Lisz
4poziom - Banshee i Kościany Smok
- Katakumby(korzystny teren: bagna)
jednostki:
1poziom - Szczurołak i Ghull
2poziom - Cerber i Meduza
3poziom - Wilkołak i Koszmar
4poziom - Czarny Smok i Chimera
-------------------------------
Zamek podziemny rozwijałby się na:
Barrow(Kopiec) i Dungeon(Loch)
- Kopiec(korzystny teren: podziemia zwykłe)
jednostki:
1poziom - Gnom i Krasnolud
2poziom - Kobold i Wiwrena
3poziom - Dao i Bazyliszek
4poziom - Smok Zielony i Wurm
- Loch(korzystny teren: podziemia wulkaniczne)
jednostki:
1poziom - Gremlin i Goblin
2poziom - Mroczny Elf i Minotaur
3poziom - Troll i Beholder
4poziom - Gorynicz i Echidna
------------------------------
Zamek górski rozwijałby się na:
Tower(Wieża) i Stronghold(Twierdza)
- Wieża(korzystny teren: śnieg)
jednostki:
1poziom - Niziołek i Gnoll
2poziom - Biały Elf i Sasquatch(jeti)
3poziom - Hippogryf i Dżin
4poziom - Walkiria i Biały Smok
- Twierdza(korzystny teren: pustynia)
jednostki:
1poziom - Berserker i Centaur
2poziom - Ork i Harpia
3poziom - Ogr i Rok
4poziom - Behemot i Cyklop
--------------------------------
Zamek demonów rozwijałby się na:
Asylum(Azyl) i Abyss(Odchłań)
- Azyl(korzystny teren: zastygła lawa)
jednostki:
1poziom - Troglodyta i Salamandra
2poziom - Lamia i Gargulec
3poziom - Ifryt i Mantykora
4poziom - Gigant i Czerwony Smok
- Odchłań(korzystny teren: lawa)
jednostki:
1poziom - Imp i Gog
2poziom - Inkub i Sukkub
3poziom - Czart i Bies
4poziom - Diabeł i Moloch
--------------------------------
6). Oczywiste jest, że część budowli byłaby wspólna, jak:
- Kapitol, tawerna, targ, kuźnia itp....1poziom generatorów byłby dostępny od początku gry, ale po jednym rodzaju z każdego rozwoju, np: generator impów i salamandr. A gdy zdecydowalibyśmy się na dany rozwój, generator z przeciwnej drogi zmieniałby się automatycznie(jednostki możnaby przekształcić za opłatą). W ustawieniach gry można by wyłączyć/włączyć automatczne zmienianie się generatorów. A gdy to zostałoby wyłączone, raz wybrana ścieżka rozwoju byłaby obowiązująca do końca gry.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Caldrin
Dołączył: 27 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29 maja 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
dobry pomysł, Haav Gyr, mi by takie coś w sumie pasowało
tzn. 4 frakcje w Heores 5 znamy już, będą to ludzie, nieumarli, demony i siły natury
jako pozostałe 2 optował bym za krasnoludami i orkami może, bo w sumie są to 2 bardzo popularne rasy w świecie fantasy, a w dodatku można by dodać np. jeszcze barbarzyńców i coś w stylu sił chaosu
co do krasnoludów, to niektóre jednostki u nich, to mogłyby być jakieś maszyny, jako, że krasnoludy się zazwyczaj spacjalizowały w budowie maszyn
poza tym u jakiś frakcji, jak np. krasnoludy i barbarzyńcy przykładowo byłoby mniej magii, za to by mieli jakiś inny plus, np. dodatkowa maszyna poza polem bitwy
___________ Heroes rules:)
stronę www narazie mi z niewiadomych powodów zlikwidowali:(
ale niedługo będe miał nową:) |
|
Powrót do góry
|
|
|