Autor |
Wiadomość |
Hobbitek

Dołączył: 23 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 13 lipca 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Dalsze Zamki:
Ruiny - to dziwny zamek, gdzie żyją głównie istoty martwe, lecz przestrzegają prawa. Tam są tacy jak Ożywieniec, Duch, Anioł czy Umarły Paladyn. :wink:
Pałac - tu będą mieszkać: Dżinny, Tygrysy czy Szakale. Głównie tu będzie piasek, a wśród bohaterów będzie Sułtan. Zamek typu ARABIA.
Szkoła - głównie tu są uczeni, tacy jak Magowie, Wojownicy, Łowcy czy Druidzi. będą tam również Nagi oraz Sępi Jeźdzcy. :roll:
PS. Haav Gyrr, ostatni post był do mnie?
___________ Nawet gdybym miał ciężką, metalową zbroję, odporną na złamania i rdzewienia, a ty miałbyś zwykłą, drewnianą pałkę, to w jakiś sposób byś mnie zabił. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr

Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 13 lipca 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Tak, bo co tu dużo mówić, robisz zamki zoo. Zapominając o tym że to fantasy.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Vinius

Dołączył: 12 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)
|
Wysłany: 13 lipca 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
widac nawet w tym poscie hehe :mrgreen: :D
a gdzie są, kurcze, słonie!? :mrgreen:
___________ Ku chwale Imperium!
O von sikus II
vel Vinius |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr

Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 13 lipca 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
A nie brakuje ci przypadkiem 7 poziomu w pierwszym zamku?? :wink:
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Bubeusz

Dołączył: 13 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: a żebym to ja sobie przypomniał... :)
|
Wysłany: 14 lipca 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
E tam, wymyślacie. Ja uważam, że w Heroesie IV jest wszystko dobrze, przydałoby się tylko trochę poprawek, więcej zamków i więcej tych jednostek. W Heroesie III narobili tyle jednostek, że wystarczy. :) Nie ma po co wymyślać nowych, tylko trzeba, żeby przywrócili te stare!
Pożyjemy zobaczymy, byleby tylko nie spieprzyli i gorzej nie zrobili. Poza tym Świat Heroes to świat Heroes i nie powinno się mieszać tam np Wikingów, równie dobrze mogli by wtedy znaleść się Murzyni, czy Słowianie. A poza tym każdy ma swój gust:)
___________ Caveant consules ne quid detrimenti IJB capitat ;) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Zielevitz

Dołączył: 24 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)
|
Wysłany: 14 lipca 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Ja wole H3, a co do zamku to mam taka propozycje:
Poziom 1. Centaury z łukami
Poziom 2. Zombie z mieczem
Poziom 3. Duchy
Poziom 4. Mumia
Poziom 5. Wampiry
Poziom 6. Trup maga (czyli swoiski Licz)
Poziom 7. Szkielet jakiegoś dinosa
___________ http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl
zarębiste - mówie wam :D |
|
Powrót do góry
|
|
|
Bubeusz

Dołączył: 13 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: a żebym to ja sobie przypomniał... :)
|
Wysłany: 15 lipca 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Zielevitz (cytat): |
Ja wole H3 |
Z tym też się zgodzę:) Heroes III jest wg mnie najlepszy z wszystkich Heroesów, a i zamki nie są badziewne:D I jest ich dużo, co najważniejsze! Ktoś tam kiedyś pisał, że powinno być 12 zamków i z nim też się zgadzam, bo w Heroesach I i II często męczył mnie kłopot z wyborem:)
___________ Caveant consules ne quid detrimenti IJB capitat ;) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn

Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 15 lipca 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Przedstawie wam swoją wizję (tylko niektóre zamki)
Ne będe opisywał bo jednostki mówią same za siebie:
1.Świątynia - miasto dobra
1. Chłop (z troche lepszymi statystykami ;) )
2. Akolita
3. Duch (lub Dusza)
4. Mnich
5. Paladyn (Bardzo ważna jednostka która według mnie musi sie pojawić w HV !!)
6. Anioł
2.Cmentarz - miasto zła
1. Szkielet
2. Gargulec
3. Zombie
4. Mumia
5. Lich
6. Upiór (rewanż za cienkie statystyki w 3)
3.Zagajnik - miasto dobra
1. Rusałka
2. Centaur/Elf
3. Krasnolud/Druid
4. Jednorożec
5. Drzewiec
6. Feniks
4.Laboratoruim - miasto zła
1. Troglodyci
2. Beholdery
3. Gryfy
4. Mantikory
5. Ifryty
6. Czarne smoki
5.Conflux - miasto neutralne
1. Żywiołak Walki
2. Żywiołak Ziemi
3. Żywiołak Wody
4. Żywiołak Powietrza
5. Żywiołak Ognia
6. Żywiołak Magii
6.Akademia - miasto dobre
1. Gremliny
2. Niziołki
3. Golemy
4. Nagi
5. Dżiny
6. Tytani
7.Przyczułek - miasto zła
1. Diabliki
2. Cerbery
3. Magogi
4. Lordowie czeluści (Pit Fiends)
5. Demony
6. Diabły
8.Azyl - miasto zła
1. Orki
2. Syreny
3. Meduzy
4. Chimery (te z mitologii Parandowskiego)
5. Minotaury
6. Sfinksy
9.Twierdza - miasto neutralne
1. Łotrzyki (Rogues)
2. Nomadzi
3. Harpie
4. Ogry
5. Cyklopy
6. Behemoty
10.Mokradła - miasto dobra
1. Gnolle
2. Jaszuroczłek
3. Smocze ważki
4. Bazyliszki
5. Gogony
6. Hydry
Jak coś sobie jeszcze przypomne to edytuje posta :)
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Kolos

Dołączył: 13 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 15 lipca 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Fajnie byłoby jak było by z 7 zamków.
-śmierć
-życie
-rezerwat
-współczesny świat
-chaos
-barbarzyńcy
-i jakieś inne
___________ memento mori |
|
Powrót do góry
|
|
|
Kolos

Dołączył: 13 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 15 lipca 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Zielevitz (cytat): |
Ja wole H3, a co do zamku to mam taka propozycje:
Poziom 1. Centaury z łukami
Poziom 2. Zombie z mieczem
Poziom 3. Duchy
Poziom 4. Mumia
Poziom 5. Wampiry
Poziom 6. Trup maga (czyli swoiski Licz)
Poziom 7. Szkielet jakiegoś dinosa |
Czemu wolisz H3 a nie h4??
___________ memento mori |
|
Powrót do góry
|
|
|
Kolos

Dołączył: 13 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 15 lipca 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Zielevitz (cytat): |
Ja wole H3, a co do zamku to mam taka propozycje:
Poziom 1. Centaury z łukami
Poziom 2. Zombie z mieczem
Poziom 3. Duchy
Poziom 4. Mumia
Poziom 5. Wampiry
Poziom 6. Trup maga (czyli swoiski Licz)
Poziom 7. Szkielet jakiegoś dinosa |
Dinozaur troche nie pasuje do HoMM, bardziej do jakiejś starożytnej gry typu "KRONIKI CZARNEGO KSIĘŻYCA:
___________ memento mori |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 15 lipca 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Do Kolosa: kazdy MA PRAWO WOLEŚ JAKĄ CHCE CZĘŚĆ I NIKT MU TEGO NIE ZABRONI.
ps: bie wiem, czy "współczesny świat" pasowałby do heroesów...
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 16 lipca 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Proponuje zostac przy zamkach z H3 ale zywiolaki bylyby tylko w terenie do kupienia a nie w miastach. Poza tymi 8 z H3 proponuje jeszcze wioske indian, z wojownikami, wodzami, szamanami i ich duchami; miasto przyszlosci, z zolnierzami, naukowcami, saperami itd.; stary grod w typie biskupina, z chlopami, starszyza i rycerzami (ale nie w zbroiach z mieczami tylko w skorach z wloczniami...). Lepiej byloby zeby wrocic do magii zywiolow a nie ladu, chaosu itd. Nie kazde miasto musi byc podporzadkowane jakiejs magii. Zaklecia w gildiach beda losowe. Nie zgadzam sie z tym, ze za duzo miast bedzie utrudniac gre. W H4 jest mniej miast i zniklo wiele jednostek np. Enty. Najgorsze bylo to, ze siedlisko jednej jednostki wykloczalo budowe siedliska dla innej.
Lepiej zeby w H5 byly ulepszenia jednostek, a jednostki najslabsze maily 3 formy-podstawowa, upgrade i superupgrade, zeby nie byly takie slabe. Lepiej zeby bylo wiecej miast, bo wtedy bedzie wiecej jednostek. A wracajac do magii, niektorzy moga narzekac ze sa tylko 4 zywioly ale mozna dodac zywieoly i stworzyc np. magie metalu, magie umyslu, magie roslin(natury), magie smierci, magie bitwy itd.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 16 lipca 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Proponuje zeby jednostki pziomu pierwszego mialy 3 formy a 5 tylko 1:
Osada przygraniczna:(nazwa stond, ze bedom stwory "z innej bajki")
1-skrzat domowy-(upgrade)chochlik kornwalijski-(superupgrade)gnom
2-hobbit-(upgrade)powiernik pierscienia
3-konny nazgul-(upgrade)latajacy nazgul(jak ten z 2 wieze)
4-gryf-(upgrade)hipogryf
5-cos z matrixa
Miasto przyszlosci:
1-zlodziej-(upgrade)gangster-(superupgrade)mafioso
2-policjant-(upgrade)komisarz
3-szeregowiec-(upgrade)general
4-terrorysta-(upgrade)zamachowiec samobojca
5-BOR-owiec
Grod maszyn:
1-golem z ziemi-(upg)kamienny golem-(supg)metalowy golem
2-pal tortur-(upg)maszyna tortur (zmniejszaja morale wroga)
3-srebrny golem-(upg)zloty golem (te golemy potrafia czarowac)
4-balista-(upg)armata
5-smoczy golem (ale nie taki jak w H4 tylko porzadny ze skrzydlami)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr

Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 16 lipca 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Kilka ostatnich postów dosłownie mnie rozbija :lol:
LUDZIE, to jest temat nowych zamków, więc piszemy propozycje NOWYCH zamków, nie starych, ani opini że ja wolę H3.
Poza tym jeżeli podajecie propozycje to niech to będą poważne rzeczy a nie matrixy, współczesne światy , oraz wypowiedzi typu:
Cytat: |
Dinozaur troche nie pasuje do HoMM, bardziej do jakiejś starożytnej gry typu "KRONIKI CZARNEGO KSIĘŻYCA: |
Świadczącej o całkowitym braku wiedzy, na temat fantasy oraz innych gier komputerowych.
Aha Zielevitz jak tam podoba się moja jednostka??
I co centaury robią wśród truposzy? :wink:
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Zielevitz

Dołączył: 24 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)
|
Wysłany: 16 lipca 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Haav Gyr (cytat): |
Aha Zielevitz jak tam podoba się moja jednostka??
I co centaury robią wśród truposzy? :wink: |
Nie widziałem twojej jednostki, a centaury wśrd truposzy... też sie zastanawiam :D w ostateczmości mogły by być zombie-centaury albo coś w tym guście :D
___________ http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl
zarębiste - mówie wam :D |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 17 lipca 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Haav Gyr (cytat): |
Poza tym jeżeli podajecie propozycje to niech to będą poważne rzeczy a nie matrixy, współczesne światy |
Przeciez byly projekty zamku The Forge, ktory zmieniono w Conflux do AB ale w H5 moze sie pojawic a wogule wiekszosc postaci z H3 i 4 sa z mitologii to czemu nie moga byc tez z ksiazek czy filmow? Chociaz w ostatnim poscie tak powaznie potraktowalem ostatniom propozycje a w pierwszych 2 robilem se jaja chociaz matrix w H5 to przesada nie widze przeszkod zeby zamiescic tam Nazgule czy Hipogryfy.
A zresztom kto z Ubisoftu wejdzie tutaj przeczyta to i wykorzysta? Prawdopodobnie zaden z tych pomuslow nie trafi do gry, chyba ze przez przypadek, ktos wymysli akurat to co ci z Ubi
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr

Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 17 lipca 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Po pierwsze, Forge to nie Matrix :lol:
Po drugie, Forge napewno się w H5 nie pojawi, bo twórcy nie mają pojęcia o Forge, a jeśli mieliby wcisnąć go na siłę, to od razu tracą przynajmniej 1 gracza.
Po trzecie, w H4 i H3 to prawie wszystko jest z mitologii.
Po czwarte, nie może być z filmów czy książek bo jest coś takiego jak prawa autorskie.
Po piąte, to nie temat do "jaj" :wink:
Po szóste nie miałem nic przeciwko hipogryfom, to to takie same mityczne stwory jak gryfy. Nazgule to chyba wymysł Tolkiena, więc kolene prawa autorskie.
Po siódme i ostatnie, to prawda Ubi Soft jak dotąd, nie zbyt słuchał fanów, może słucha ale raczej na pewno nie słyszy, a to różnica :wink: .[/list]
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 18 lipca 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Teraz na powaznie:
Wioska indian:
1.greenhorn=>kowboj
2.mlody indianin=>mlody wojownik
3.wojownik=>weteran
4.indianski strzelec=>strzelec wyborowy
5.uczen szamana=>szaman
6.duch starego indianina=>wielki duch
7.wielki wojownik=>wodz
Miasto magow:
1.szarlatan=>prestidigitator(iluzjonista)
2.uczen maga=>student magii
3.mlody czarodziej=>czarodziej
4.mag-wojownik=>mag-rycerz
5.strzelec czarodziej=>strzelec magow
6.wyzszy mag=>wielki mag
7.konny jezdziec=>smoczy jezdziec(obaj jezdzcy to wielcy magowie)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
jOjO

Dołączył: 10 stycznia 2000 Posty: 164
Skąd: Onionburg
|
Wysłany: 18 lipca 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
jak On może to czemu ja nie moge?
ja TEŻ na poważnie! :P
miasto US (ta straszna nazwa nie jednemu sierść na d... jeży!)
1. wklepywacz -> weryfikator (broń - ołówek)
2. młodszy referent -> referent (broń - PIT)
3. kerownik referatu -> szef placówki (broń - pieczątka)
4. inspektor skarbowy -> wojewucki inspektor (broń - segregatory)
5. podsekretarz -> mynister -> (broń - zarządzenie)
6. poseł -> senator (broń - ustawa)
7. wicepremier -> premier (broń - bezczelna gęba)
graal - po wybudowaniu, dochody wszystkich innych graczy są przekazywane do strasznego miasta US
miało być na poważnie...
i jes :P
___________ Baruk Khazad! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 18 lipca 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
jOjO (cytat): |
jak On może to czemu ja nie moge?
|
chodzi o mnie i co moga a ty nie mozesz?
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Rokan

Dołączył: 27 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Z Mroźnego Szczytu w Kuldarhan
|
Wysłany: 23 lipca 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Jak dla mnie powinny być w porównaniu z H3, trzy nowe zamki: Forge - Czyli, zamek "przyszłości" (Jak można go tak nazwać). Junglekeep (Dżunglotwierdza) nowy zamek, który nie nawiązuje do żadnego z dotychczasowych klimatem. Moje propozycje na jednostki tam to min: węże, pająki, mroczne elfy, pantery, ninja itp. ostatni zamek to Sand Temple (Pustynna Świątynia) a tam propozycje na jednostki to min: sfinks, skorpion, pustynny skoczek itp. Myśle że niepowinny się pojawiać zamki typowo rasowe np. same elfy bo to zbyt klasyczne, w grach pokroju fantasy. A pozatym napisałem te zamki bo troche brakuje takich klimatów w Hirosach.
___________ Tworzenie jest pasją... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr

Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 23 lipca 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Hmmm..... widzę że niektórym żarty się trzyamją :lol:
No dobra panowie i panie, żarty żartami, miło było trochę się pośmiać(śmiech to zdrowie), ale możeby tak kończyć z wygłupami :wink: :roll: ?
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Vinius

Dołączył: 12 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)
|
Wysłany: 24 lipca 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
kurczę, po lekturze (częściowej) strony Acid dragona to ja...ekhm...troszkę mi się cos pomieszało. a więc jak ludziska mówią "forge - zamek przyszłości" to chyba nie mówią poprawnie? wszak starozytni byli przed czasami heroesa...czy jakoś tak, kurczę...
___________ Ku chwale Imperium!
O von sikus II
vel Vinius |
|
Powrót do góry
|
|
|
Caldrin

Dołączył: 27 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27 lipca 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
oto mój typ, jakie powinny się znaleść zamki w Heroes 5:
p.s.jest tu bardzo dużo podobieństw z Heroes 3
Ludzie:
żołnierz
kusznik (2 strzały)
pikinier (większy atak przeciw kawalerii, koniom, ptakom, itp.)
mnich (strzela, równie dobry w walce wręcz, uzdrawianie na pocz. tury wszystkich sojuszniczych jednostek + czary: holy bolt i cure)
palladyn (czary: prayer i bless)
gryf (niesk. wiele kontrataków, lata)
kawaleria (szarża)
anioł(czar:reanimacja, lata)
magia: życia
Orkowie i goblinoidy:
kobold (strzela trutką, więc może otruć)
goblin
ork wojownik
ork berserker (rzuca toporami)
ogr mag (czary: bloodlust i tarcza)
troll wojownik
troll wojownik wdal (rzuca kamieniami)
wiverna (otruwa i zaraża chorobą, lata)
magia: wojenna
Krasnoludy:
halfling (rzuca kamieniami, większe obrażenia przeciw poziomowi 6 (*2) 7 (*3) i 8 (*4))
krasnolud (50% odporności na magię)
krasnolud strzelec (50% odporności na magię)
krasnolud technik (na pocz. walki podkłada miny na mapie, siła ich zależy od ilości techników, poza tym może strzelać, 50% odporności na magię)
krasnoludzki jeździec (szarża)
armata (strzela kulami)
maszyna latająca (strzela miotaczem ognia, jak smok, lata)
wielki krasnolud przywódca (100% odporności na magię, +2 morale dla wszystkich jednostek)
magia: nie ma
Magowie:
leprechaun (czary: luck)
gargoyl (jak stoi, ma zwiększoną obronę, lata)
golem (100 % na magię)
mag (czary: mag. pocisk, antimagic, stoneskin, slow)
dżin (blind, kopia, lodowy pocisk, przyśpieszenie)
naga (brak kontrataków)
dragon golem (lata)
tytan (odporność na czary umysłu, strzela, równie dobry w walce wręcz)
magia: porządek
Barbarzyńcy:
berserker (nieopanowany)
centaur (strzela)
wilk (atakuje 2-krotnie)
amazonka (strzela 2-krotnie, równie dobra w walce wręcz)
nomad (szarża)
ptak rok (lata, atak piorunem)
cyklop (rzuca kamieniami w kilka jednostek, może burzyć mury)
behemot
magia: nie ma
Natura:
faerie (lata)
elf wojownik (przeskakuje nad przeszkodami, murami i jednostkami)
elf strzelec (strzela 2-krotnie)
driada
roślina plująca (strzela, otruwa, może spowolnić)
drzewiec (przekleja do siebie)
jednorożec (szansa na oślepienie)
feniks (zmartwychwstanie, zieje ogniem, lata)
magia: natury
Chaos:
troglodyta (odporny na oślepienie)
harpia (atakuje i odlatuje, lata)
oko beholdera (strzela, czary: ogłupienie, spowolnienie, oślepienie, osłabienie)
meduza (strzela, zamienia w kamień)
rycerz chaosu
minotaur (szansa na blok)
hydra (atakuje 5-głowami)
czarny smok (100% odporności na magię, zieje ogniem, lata)
magia: Chaosu
Undead:
szkielet (wieksza odporność na strzały)
zombie (choroby rozsyła: osłabienie, curse)
mumia (czary: curse i spowolnienie)
wampir (ulecza się poprzez atak, lata, brak kontrataku)
widmo (szansa na strach)
licz (strzela, chmura gazu, czary: mass curse i mass osłabienie)
kawaleria śmierci (zabija spojrzeniem, szansa na strach)
kościsty smok (szansa na strach, wieksza odporność na strzały)
magia: śmierci
Bestie:
gnoll
lizard-archer (strzela)
smocza ważka (lata)
zaraza (choroby rozsyła: osłabienie, curse, spowolnienie)
bazyliszek (zamienia w kamień)
gorgona (zabija spojrzeniem)
venom spawn (strzela, otruwa)
modliszka (brak kontry)
magia: nie ma
Demony:
imp (kradnie magię, lata)
gog (strzela, atakue kilka jednostek)
cerber (atakuje 3 głowami)
demon
pit lord (przywołuje demony)
ifryt (lata, ognista tarcza)
sukubus (lata)
archdevil (teleportuje się, -2 morale dla przeciwnika)
magia: demonologia
___________ Heroes rules:)
stronę www narazie mi z niewiadomych powodów zlikwidowali:(
ale niedługo będe miał nową:) |
|
Powrót do góry
|
|
|