Autor |
Wiadomość |
Haav Gyr

Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 29 lipca 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Kobold słabszy od goblina, strzela?? :D
Niziołek chyba :wink:
Cytat: |
armata (strzela kulami)
maszyna latająca (strzela miotaczem ognia, jak smok, lata) |
:shock: Tylko nie to, znów zaczną wymyślać matrixy, może B-52 z głowicami nukleranymi?????????
Cytat: |
pies (atakuje 2-krotnie) |
jasne, tak groźna jednostka że aż strach :lol: , a gdzie króliczki?? :D
A co to??
Masz namyśli smoczą muchę z H3, a nie owada o długości pary centymetrów?? :wink:
Choroba jako jednostka???? :shock:
Cytat: |
gorgon (zabija spojrzeniem) |
chyba gorgona :wink:
Cytat: |
dżabersmok (otruwa)
|
Może się powtórze, ale co to jest???
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Caldrin

Dołączył: 27 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30 lipca 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
już ci daję Haav Gyrze stosowną odpowiedź:
1. a od kiedy to kobold musi być silniejszy od goblina, nie rozumiem :?
2.a co to za różnica, czy halfling, czy niziołek :|
3.wiesz, mi o chodzi o maszyny bardziej czasów starszych, jak np. balista, katapulta, itp.
może mi powiesz, ża armata jest bronią nowoczesną :lol:
a ten latający miotacz ognia, to coś w stylu tych z warhammera
wiesz, w końcu krasnoludy były mistrzami w konstruowaniu maszyn, pułapek, itp. :wink:
a golem to niby co, też nie maszyna chodząca :)
4.no dobrze, niech ci bedzie ten wilk, albo co tam chcesz :D
5.oj mogłeś się już sam domyślić, że chodzi o rusałkę, ale jakby co zmieniłem to w swoim poście już 8)
6.wydaje mi się, że to w H3 to była raczej smocza ważka, a nie jakaś tam smocza mucha :|
7.zaraza, oki, jakby ci tu to wytłumaczyć, oj chyba masz jakąś wyobrażnię, podobnie na pewno funkcjonuje, jak Venom Spawn :)
8.ojej dobrze, pomyliłem się, już poprawiłem na tą gorgonę
ale człowieku, jak się taki długi post pisze, to chyba taki mały błędzik może wystąpić :|
9.naprawdę nie wiesz, co to jest dżabersmok, nigdy nie słyszałeś o nim :?:
___________ Heroes rules:)
stronę www narazie mi z niewiadomych powodów zlikwidowali:(
ale niedługo będe miał nową:) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr

Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 30 lipca 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Caldrin (cytat): |
już ci daję Haav Gyrze stosowną odpowiedź:
1. a od kiedy to goblin musi być silniejszy od goblina, nie rozumiem :? |
Chyba Kobolda :wink: , przeczytaj Sapkowskiego , tam znajdziesz Wiedźmina podróżującego na grzbiecie Pukacza(Kobolda).
Cytat: |
2.a co to za różnica, czy halfling, czy niziołek :| |
Ależ ogromna bo mówić niziołek wiemy że chodzi o takiego ludka jak w H3 i H4, wzorowanego na Tolkienie i jego Hobbicie. A Halfling to określenie błędnie zastowowane w grze bo Halflingami byli wszyscy mieszkańcy baśniowego Faerie, będący pół ludzimi(Half-ling), halflingami są elfy, trolle, ogry, gobliny, krasnoludy, gnomy itp. :wink:
Cytat: |
3.wiesz, mi o chodzi o maszyny bardziej czasów starszych, jak np. balista, katapulta, itp.
może mi powiesz, ża armata jest bronią nowoczesną :lol:
a ten latający miotacz ognia, to coś w stylu tych z warhammera
wiesz, w końcu krasnoludy były mistrzami w konstruowaniu maszyn, pułapek, itp. :wink:
a golem to niby co, też nie maszyna chodząca :) |
A widziałeś średniowieczne maszyny latające?? Jakbyś przypomniał pierwszy lot samolotem obył się chyba w zeszłym wieku :wink: . Warhammer to nie M&M, a golem to nie maszyna, to ożywione sztuczne ciało.
Cytat: |
4.no dobrze, niech ci bedzie ten wilk, albo co tam chcesz :D |
Tak szczerze to wilka też nie chcę :wink: żadnych zwykłych zwierzaków.
Cytat: |
5.oj mogłeś się już sam domyślić, że chodzi o rusałkę, ale jakby co zmieniłem to w swoim poście już 8) |
Mogłem ale nie ma czegoś takiego jak Fey, a rusałka to co innego, bo miałeś na myśli Fearie lub Fairy.
Cytat: |
6.wydaje mi się, że to w H3 to była raczej smocza ważka, a nie jakaś tam smocza mucha :| |
Pisze jak byk że to mucha :wink:
Cytat: |
9.naprawdę nie wiesz, co to jest dżabersmok, nigdy nie słyszałeś o nim :?: |
Naprawdę nie słyszałem o czymś takim :lol: ?
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Caldrin

Dołączył: 27 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30 lipca 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
1.owszem od goblina, przeczytaj dokładnie i zastanów się, jeśli już błąd popełniłem to że kobold, a nie goblin :wink:
wiesz, ja się nie tylko na jednej książcee wzoruję, ale ogółem na świecie fantasy, a wiesz, niektóre stworzenia różnie wyglądają w różnych książkach
2.baśniowego faerie??
przyznam, nie wiem za bardzo o co chodzi, ale powtarzam, nie wzoruj się za bardzo na jednej rzeczy :wink:
3.ale to jest fantasy :) , więc nie mów tu o latającym, czy nie latającym, Warhammer to też fantasy i tez można z jeden przykład wziąśc od nich, a zresztą mówiłem, krasnoludy były geniuszami w konstrukcjach maszyn
4.to co proponujesz w takim razie zamiast psa/wilka ?? :)
5.oj nie zdaje mi się, że feari czy fairy :?
6.oj mylisz się!!!
sprawdź w słowniku, że ważka to oznacza po angielsku dragon fly!! :P
9.ale wierz mi, istnieje takie coś w świecie fantasy :)
___________ Heroes rules:)
stronę www narazie mi z niewiadomych powodów zlikwidowali:(
ale niedługo będe miał nową:) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr

Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 31 lipca 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Caldrin (cytat): |
1.owszem od goblina, przeczytaj dokładnie i zastanów się, jeśli już błąd popełniłem to że kobold, a nie goblin :wink:
wiesz, ja się nie tylko na jednej książcee wzoruję, ale ogółem na świecie fantasy, a wiesz, niektóre stworzenia różnie wyglądają w różnych książkach |
Po pierwsze: Chodzi o to że goblin wzrostem przypomina krasnoluba a Kobold to humanoid wiekości DUŻEGO człowieka, więc trochę głupio, że taki wielkolud jest słabszy od goblina.
Po drugie: Wzoruje się na mitach i legendach a nie wymysłach ludzi od RPG.
Cytat: |
2.baśniowego faerie??
przyznam, nie wiem za bardzo o co chodzi, ale powtarzam, nie wzoruj się za bardzo na jednej rzeczy :wink: |
No widzisz, Faerie to świat z którego wywodzą się większość baśniowych stworów. I To nie według jakiegoś pomysłu tylko Legend.
Cytat: |
3.ale to jest fantasy :) , więc nie mów tu o latającym, czy nie latającym, Warhammer to też fantasy i tez można z jeden przykład wziąśc od nich, a zresztą mówiłem, krasnoludy były geniuszami w konstrukcjach maszyn |
Jasne to jest fantasy więc wszystko dozwolone?? :lol: Skoro tak to czemu elfy są długouche a smoki zieją ogniem??? A może zrobić to naodwrót :lol: ?
A Warhammer TO nie świat M&M :twisted: oba światy mogą czerpać z legend i mitów, ale nie z siebie nawzajem, bo są prawa autorskie bo pewnych nazw i stworów. Już i tak wszyscy kopiują bezprawnie Orka od Tolkiena.
Cytat: |
4.to co proponujesz w takim razie zamiast psa/wilka ?? :) |
To twój pomysł, ale nie robiłbym wilka silniejszego od Centaura. Wystarczy odrobinę wiedzy by zaproponować mitycznego wilka straszliwego Fenrira z legend skandynawskich. Wtedy wiem że to stworzenie jest starszne i budzi strach i przede wszystkim nie istnieje :wink:
Cytat: |
5.oj nie zdaje mi się, że feari czy fairy :? |
Ja mam wiedzieć?? Ja tylko podejrzewam, to ty musisz wiedzieć co proponujesz.
Cytat: |
6.oj mylisz się!!!
sprawdź w słowniku, że ważka to oznacza po angielsku dragon fly!! :P |
Ważka to dragonfly nie Dragon Fly, poza tym jest Serpent Fly jeszcze. :wink:
Cytat: |
9.ale wierz mi, istnieje takie coś w świecie fantasy :) |
W jakim świecie w Warhammerze?? Opisałbyś co to jest przynajmniej, by można się zorientować jak to to wygląda i z czym się to je :P . [/list]
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Caldrin

Dołączył: 27 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31 lipca 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
wiesz, szczerze mówiąc moglibyśmy się tak przez wieki kłócić, a to, a to...
powiem tak, będe zadowolony, jeśli chociaż w jakiejś części twórcy gry zrobią podobnie, i stworzą przynajmniej te 10 zamków po ok. 8 jednostek, jeśli coś z tego będzie + dodadzą coś od siebie nowego
ogólnie na pewno musi być duzo nowych rzeczy, ale również powinni głównie czerpać z pomysłów Wog-teamu i jakby to urozmaicić...
___________ Heroes rules:)
stronę www narazie mi z niewiadomych powodów zlikwidowali:(
ale niedługo będe miał nową:) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr

Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 31 lipca 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Tu nie chodzi o kłótnie, tylko o wyjaśnienie. Przepraszam ale niestety moja cierpliwość się skończyła akurat na tobie, bo do tej pory powstrzymywałem się kometarzy. Niestety miarka dopełniala z każdym głupim pomysłem w tym temacie.
Wracając jednak to Twoich propozycji, chciałem ci jedynie uzmysłowić że prosto jest coś napisać czy wymyśleć, ale o wiele trudniej użyć jakigokolwiek konkretnego agumentu, na poparcie swoich propozycji.
Więc ogromna prośba do reszty Jaskiniowców i gości, zastanówcie się co piszecie, nawet pięć razy. Nie róbcie sobie żartów, jeśli macie jakiś pomysł to go napiszcie, tylko zastanowcie się czy pasuje on do świata M&M i konwencji Fantasy. Jeżeli macie własny pomysł na jednostkę, to opisujcie co to jest, jak wygląda, żeby każdy z czytających mógł sobie to wyobrazić.[/list]
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Caldrin

Dołączył: 27 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31 lipca 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
wiesz, ja nie miałem takiego zamiaru, by udowodnić, że akurat tak, jak ja podałem musi być i że to jest idealne ustawienie, tylko ja jakby dałem taki ogólny przykład, jak może być, oczywiście można teraz dodać korekty, ale chciałem tylko pokazać, jak mógłby w ogólnym przekroju wyglądać podział na zamki i magię
___________ Heroes rules:)
stronę www narazie mi z niewiadomych powodów zlikwidowali:(
ale niedługo będe miał nową:) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr

Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 31 lipca 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Ale nadal nie wiemy co to jest Dżabersmok i czym jest to Fey.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 8 sierpnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Propos zamkow,
zastanawiam sie, czy oprocz regularnych, wypasionych zamkow, jakie wszyscy znamy, nie dalo by sie zrobic czegos ala miasteczka, ktorych nie da sie za bardzo upgradeowac, i w ktorych rekrutujemy kilka odmian danej jednostki.
np. Forteca krasnoludow, w ktorej mozemy rekrutowac ze 4 typy dwarfow i nic wiecej, Nadrzewne Miasto Elfow, w ktorym mamy kilka odmian elfow(nie Leśne i mroczne, ale Lucznicy, wojownicy, sorcererzy) i nic wiecej.
ps.
Co to jest Dżabersmok?
bo fej to chyba faerie z 2? :D
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Caldrin

Dołączył: 27 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 9 sierpnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
oki, to już niech będzie ta faerie, ta mała kobitka co lata :)
a dżabersmoka to zamieniłem na Modliszkę
___________ Heroes rules:)
stronę www narazie mi z niewiadomych powodów zlikwidowali:(
ale niedługo będe miał nową:) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr

Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 10 sierpnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
To już wolę tego dżabersmoka :lol: przynajmniej nawiązuje do fantasy a nie do horrorów o wielkich owadach :wink:
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Caldrin

Dołączył: 27 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10 sierpnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
zastanawiałem się również nad Chimerą lub Mantikorą
___________ Heroes rules:)
stronę www narazie mi z niewiadomych powodów zlikwidowali:(
ale niedługo będe miał nową:) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 11 sierpnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
mnie w trojce brakowalo ghostow z dwojki.
to byla mila, automatycznie zwiekszajaca swoja liczbe jednostka.
hmm...zamiast modliszki moze wielkie pajaki, jakie serwowano nam w m&m 6 i7.
mialy by upgrade do zatruwajacych.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr

Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 11 sierpnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Ale te pająki z M&M były nie wiele silniejsze niż szczury :wink: A ta Modliszka z H4 to stwór 4 poziomu czyli jak smoki czy behemoty.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 11 sierpnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Haav Gyr (cytat): |
Ale te pająki z M&M były nie wiele silniejsze niż szczury :wink: A ta Modliszka z H4 to stwór 4 poziomu czyli jak smoki czy behemoty. |
no tak, ale IMO bardziej przypominalo mi to fallouta niz HOMM.
jesli juz koniecznie owad ze swiata medieval fantasy, to:
Gigaskorpion(wiem, tez falloutowe, ale akurat to bardziej fantasy :) )
Ogromny Wij (byly takie w czasach dinozaurow; widzialem w jakiejs
gierce rpg...)
Nadrzewny/Naziemny Wurm (Przyklady macie na kartach do Magic:TG ; kilkumetrowe stwory - czerwie, z duzymi paszczami i ogolnie przyjemne)
No i taki Czerw, nie dosc ze moglby miec upgrady przez kolor (czerwony, zielony itd.) to bylby potworem prawie jak behemot. no prawie :)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 11 sierpnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
No, ja myślę, że lepiej nie dodawać żadnych mutantów popromiennych :wink: ... Standardowe jednostki z heroesów stanowiły za razem urok tej sagi i niech tak zostanie :wink: nie mówię tu oczywiście o "sztandardowych" potworkach które się do sagi jeszcze nie dostały (amazonki, walkirie, barbarzyńcy, rycerze i druidzi jako jednostki itp).
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 13 sierpnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Moim zdaniem w homm 5 powinien pojawić się zamek "polarna forteca" zawsze brakowało mi w "heroskach" takich jednostek, jak:
pingwiny mordercy
niedźwiedzie polarne
zmutowane mikołaje ( atak z dystansu, np. workami z prezentami niespodziankami, które mogłyby wybuchać )
lodowe giganty, itp.
Najlepszą jednostką w takim zamku byłaby Buka z Muminków. Mogłaby mieć zdolność zamrażania.
Tylko niech nikt nie smęci, że taki zamek nie mieści się w fabule, bo to oznacza że ma ubogą wyobraźnię. A poza tym fabuła jest tylko nieznaczącym dodatkiem do gry, bo każdy mógłby sobie wymyślić włąsną. Najważniejsza jest rozgrywka, a nie jakieś tam bajki ją niby usprawiedliwiające.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr

Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 13 sierpnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Kolejny z "bogatą" wyobraźnią, terroryzuje nas pingwinami mordercami(może są z Al'Quaidy?) :lol: :lol: .
W IMIENIU TYCH O UBOGIEJ WYOBRAŹNI
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn

Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 14 sierpnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Alexleto (cytat): |
Moim zdaniem w homm 5 powinien pojawić się zamek "polarna forteca" zawsze brakowało mi w "heroskach" takich jednostek, jak:
pingwiny mordercy
niedźwiedzie polarne
zmutowane mikołaje ( atak z dystansu, np. workami z prezentami niespodziankami, które mogłyby wybuchać )
lodowe giganty, itp.
Najlepszą jednostką w takim zamku byłaby Buka z Muminków. Mogłaby mieć zdolność zamrażania.
Tylko niech nikt nie smęci, że taki zamek nie mieści się w fabule, bo to oznacza że ma ubogą wyobraźnię. A poza tym fabuła jest tylko nieznaczącym dodatkiem do gry, bo każdy mógłby sobie wymyślić włąsną. Najważniejsza jest rozgrywka, a nie jakieś tam bajki ją niby usprawiedliwiające. |
No chłopie... rozwałeś mi konstrukcję :lol: Puknij sie w czoło i pograj we wszystkie części HoMaM i sprawdź czy była tam mowa o muminkach czy pingwinach nie wspominając już o zmutowanych mikołajach.
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 14 sierpnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Jeżeli takie coś pokaże się w H5 to ja nawet płyty nie dotknę :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Ale dwie jednostki bym nawet zaliczył (do neutralnych - tych bez zamku bym wcisnął) lodowe giganty i niedźwiedzie polarne.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Evander

Dołączył: 11 sierpnia 2004 Posty: 164
Skąd: "Z różnych miejsc"
|
Wysłany: 14 sierpnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Re pingwiny mordercy:
ja podejrzewam ze ten post to byla ironia i cynizm w odniesieniu do wczesniejszych pomyslow :)
chyba kolesiowi chodzilo o to zebysmy nie wymyslali takich bzdur jak gigaskorpiony, modliszki i dzabersmoki :D
chociaz ta Buka, to niczego sobie pomysl ;)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Caldrin

Dołączył: 27 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14 sierpnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
ej dobra, ale o ile pamiętam Modliszki już były w Heroes 4
___________ Heroes rules:)
stronę www narazie mi z niewiadomych powodów zlikwidowali:(
ale niedługo będe miał nową:) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr

Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 14 sierpnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Dlatego H4 był taki jak każdy wie, tragiczny pod względem jednostek. :wink:
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous

Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 14 sierpnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
I pod względem ich wyglądu :wink:
|
|
Powrót do góry
|
|
|