Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-12-11 22:04:16
Autor Wiadomość
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 30 września 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Po pierwsze:
Nic nie ma poza jednostkami. Haar zawsze dodawał jakieś opisy zamków, rodzaj zabudowań, klimat i.t.d.

Ta śmieszna wieża jest jakaś za bardzo "japońska" i tak wogóle mało pasuje jako zamek, bo... ciężko powiedzieć...

Gargulec na pierwszym poziomie?? Czart nad Ifrytem i jakiś tajemniczy BAlor silniejszy od diabła??

Tak niskopoziomowa mumia+ jakiś kościsty demon (?? Jaki koscisty demon??)

Podziemny pasuje- 100% kopia z H ]I[

Goblińska twierdza, w szczególności pomysł z Troll'em na 7 poziomie są świetne.

Zielonemu smokowi w cytadeli mówimy nie!

Sam pomysł "podwodnej ostoi" mi się nie podoba. Ale to kwestia gustu...

Zamek krasnoludzki ma za dużo różnych jednostek z serii krasnolud z łukiem, kuszą, młotem, toporem, tarczą/ bez...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Parsifal



Dołączył: 2 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Sysigia

Wysłany: 1 października 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Możesz sobie poczytać na temat ninji, samórajów itp. "Wieża Cienia" to wg. mnie dobry pomysł. Złodziej, Bandyta, Skrytobójca oraz Ninja to jednostki działające w cieniu, modliszka to mistrzyni kamuflażu.
Daaawno temu samóraj był zwykłą jednostką wojskową japończyków, mam na myśli jednak doskonale wywijającym kataną wojownika honoru. To od modliszek skośnoocy nauczyli się sztuk walki.
Musi być jakiś zamek, który nie preferuje otwartej nawalanki na środku polanki :wink:


Co ma być na pierwszym poziomie jak nie gargulec ??????

___________
Kto chce pokoju, szykuje się na wojnę.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Parsifal



Dołączył: 2 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Sysigia

Wysłany: 1 października 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Dlaczego ifryt, a nie czart ???
"Balor"- Potężny demon, silniejszy od "pomniejszego diabła", bo diabłów jast bardzo wiele, a nie tylko jeden Lucyfer. :twisted:


"Upadły demon"- Demon, który dla zyskania potęgi, której nie zdobyłby wśród Kreegan. Zamienił się kupę kości.
Czerwone oczy, lata, atakuje pazurami, z których sączy się śmircionośna magia, bardzo straszny. :evil:


Co byś dał na 7 poziomie w Twierdzy ???
Według wielu podań, troll to bardzo potężna bestia, od rozmiarów człeka do starej topoli.


Zielony smok to typowo bagienna jednostka.


Co do zamku krasnoludzkiego mogą być inne nazwy, typu: władca runów, kusznik, woj, mistrz walki. Chciałem jednak zaznaczyć, żeby nie było nieporozumień, że w krasnoludzkim zamku rozpanoszyli się ludzcy kusznicy.


Wszystko to kwestia gustów. :wink:

___________
Kto chce pokoju, szykuje się na wojnę.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 1 października 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Napisałem, o ile się nie mylę, iż Troll w twierdzy to świetny pomysł... serio. To przecież n.p. u Tolkiena była potężna jednosteczka.

Co do Wieży, to jednostki są za mało uniwersalne. NAwet inferno miało inne jednostki niż szturmowe...

Ifryt od dawien dawna (H3... :D) był uznany za silniejszego, w H4 miał 3 poziom na 4, a tu tak słąbiutko...

Zielony smok to tak typowo bagienna jednostka, jak druid...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Gavin Magnus



Dołączył: 16 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: crackoov

Wysłany: 2 października 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Zamek typowo krasnoludzki nie jest najlepszym pomyslem, bo to malo uniwersalna rasa aby miala caly zamek dla siebie.

A zielony smok juz wpisal sie do histaorii homm jako najwyzszy poziom w zamku natury(bastion, rezerwat) i nie powinno sie go przenosic na bagna. Tam najwyzszy poziom mogloby miec cos na wzor jadowitego pomitu z h4, bo to jedno wielkie bagno.

A w wiezy cienia sa jednostki take same maja ino rozne statsy, a jakis magik albo strzelec?

___________
Lepsze jutro bylo wczoraj.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 6 października 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Może coś w stylu dzisiejszego miasta???
jednostki były by tak

1.Riflemen
2.Suppor gunner
3.Submachine gunner
4.Sniper
5.Coś w rodzaju myśliwca
6.Tank
7.Tiger tank :!:
8.MG
a na coś przy oblężeniu zamiast tego z H3 bedzie co ture nadlatywać 3-5 bombowców i atakować po jednej jednostce każdy

Herosi:
Comandos
Saper
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 6 października 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

A może złe forum wybrałeś?
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 6 października 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Wg. mnie nie powinny sie pojawiać zamki ani elfów lub krasnoludów, ponieważ w herosie zawsze były jednostki mieszane a najlepiej to było w heroesie 2 gdzie potwory były naprawde różne, niechciałbym aby pojawiła sie rasa elfów ponieważ cała taka rasa byłaby bez sensu.Chyba że połączyć z inną rasą. Ale w heroes 2 nie było ras tylko inne rodzaje wojowników.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Gavin Magnus



Dołączył: 16 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: crackoov

Wysłany: 6 października 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Anonymous (cytat):
Może coś w stylu dzisiejszego miasta???
jednostki były by tak

1.Riflemen
2.Suppor gunner
3.Submachine gunner
4.Sniper
5.Coś w rodzaju myśliwca
6.Tank
7.Tiger tank :!:
8.MG
a na coś przy oblężeniu zamiast tego z H3 bedzie co ture nadlatywać 3-5 bombowców i atakować po jednej jednostce każdy

Herosi:
Comandos
Saper


Jakos ciezko mi wyobrazic sobie elfa walczcego z snajperem albo anioly atakujace czolg

___________
Lepsze jutro bylo wczoraj.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 7 października 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

To chyba była ironia...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Fristron z Avlee



Dołączył: 27 października 2004
Posty: 164
Skąd: Fristotele - zgadnij po nicku :)

Wysłany: 28 października 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

hm... ja mam taki pomysł na zamek (jeśli był, to przepraszam, ale jest 23:28, a ten topic ma 7 stron po 25 postów, nie licząc ostatniego)

Noc (Night)

Mogłyby tam mieszkać np. Nocne elfy, coś jakby telepaci (w Podmroku swiata Forgotten Realms było cuś takiego, tylko nazwa mi uciekła), może jakieś nocne smoki, opisani przeze mnie w nowych jednostkach egzorcyści itp.

Sveikata

Fristron

___________
Nie ma na tym świecie altruistów. Są ci, którzy ich udają i ci, którym udawanie weszło w nawyk.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Nagash



Dołączył: 11 października 2004
Posty: 164
Skąd: A z kąd ja mam wiedzieć ??

Wysłany: 30 października 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

ja tam bym zaproponował taki zamek (nie mam pomysłu jak go nazwać) w którym znajdują sie istoty które nie posiadają ciała np.

zjawy,duchy,opętańce,żywiołaki mroku, żywiołaki śmierci , niektóre demony itp.

___________
Śmierć to dopiero początek życia...... tego drugiego .....
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Nagash



Dołączył: 11 października 2004
Posty: 164
Skąd: A z kąd ja mam wiedzieć ??

Wysłany: 30 października 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Anonymous (cytat):
Może coś w stylu dzisiejszego miasta???
jednostki były by tak

1.Riflemen
2.Suppor gunner
3.Submachine gunner
4.Sniper
5.Coś w rodzaju myśliwca
6.Tank
7.Tiger tank :!:
8.MG
a na coś przy oblężeniu zamiast tego z H3 bedzie co ture nadlatywać 3-5 bombowców i atakować po jednej jednostce każdy

Herosi:
Comandos
Saper




Te jednostki to chyba innej gry się tyczą - jakoś nie widzi mi się armia czołgów w świecie magii , rycerzy i smoków.....

___________
Śmierć to dopiero początek życia...... tego drugiego .....
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Maffej



Dołączył: 21 października 2004
Posty: 164
Skąd: Mo Gil No

Wysłany: 31 października 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Tego co napisał GOŚĆ nie komentuję, choć...
jeśli przekształcimy ten pomysł BAAARDZO :

:idea: Pierwszy zamek : Proponuję zamek, który zwałby się "WORKSHOP". Byłby on siedzibą gnomów (i ew. krasnoludów oraz\lub niziołków), których specjalnością byłaby technika (ofkoz nie wypazcająca klimatu - chodzi mi o różne drewniane machiny etc.).
Proponowane jednostki (nie podzielone na poziomy :!: ) :

1. Halfing (po prostu... :wink: )
2. Flamethrower - gnom\krasnolud dźwigający na plecach beczkę; miotający ogniem
3. Dragon Golem - wiadomo :D
4. Grenadier - jednostka strzelająca; postać ciskająca prymitywnymi granatami (efekt podobny do tego co czynią Magogi w H3)

PROFESJE : Engineer \ Mechanic (brak jednostki magicznej)

:idea: Drugi zamek - siedziba nocnych elfów. Jednostki :

1. Spider - gigantyczny pajaczek; 'czorna wdowa' :wink:
2. Griphon Rider - wiadomo
3. Flame Archer - elfi łócznik ciskający płonącymi strzałami
4. jakiś smok (najwyższy poziom), np. Biały, Srebrny, Nocny ( :D )

PROFESJE : Sorcerer \ Hunter

:idea: Trzeci zamek : 'dziupla', miejsce gdzie zbierają się wszelakie odrzutki społeczeństwa, gniazdo wyjętych spod prawa. Jednostki :

1. Rogue - wiadomo...
2. Kuglarz - jednsotka czarujaca 8)
3. Buntownik - jednostka walcząca HtH
4. Najemnik - j/w

PROFESJE : Thief \ Iluzjonista

___________
" Maybe my mind's not at all in control
Maybe I'm not in control... "
---
A imię me brzmi MaFFej...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 12 listopada 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Ja wiem, że wymyślanie nowych zamków i dopasowywanie jednostek to wspaniała zabawa (dla niektórych), ale może trzeba spojrzeć od innej strony. Posłużę się przykładem Starcrafta. Są tam tylko 3 rasy, ale każdą gra się zupełnie inaczej. Chodzi mi tu o sposób budowania budynków, rozbudowy bazy, leczenia..... (jak ktoś grał to wie o co mi chodzi). Może i w hirosach możnaby ograniczyć się do 4-5 zamnków, ale bardziej je zróżnicować. Jedyne różnice między zamkami jakie dostrzegam w tym temacie to jednostki. A przecież nie do tego ogranicza się gra. Czy wszystkie zamki muszą mieć taką samą ilość jednostek? Czy wszystkie muszą mieć albo nie mieć upgradów? Może brak upgradów w danym zamku można nadrobić czymś innym? Rozwiązałoby to też problem nadmiernej ilości kampani, i jestem pewien, że bardziej urozmaici grę niż tuzin podobnych do siebie zamków.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Fristron z Avlee



Dołączył: 27 października 2004
Posty: 164
Skąd: Fristotele - zgadnij po nicku :)

Wysłany: 12 listopada 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Eustachy (cytat):
Ja wiem, że wymyślanie nowych zamków i dopasowywanie jednostek to wspaniała zabawa (dla niektórych), ale może trzeba spojrzeć od innej strony. Posłużę się przykładem Starcrafta. Są tam tylko 3 rasy, ale każdą gra się zupełnie inaczej. Chodzi mi tu o sposób budowania budynków, rozbudowy bazy, leczenia..... (jak ktoś grał to wie o co mi chodzi). Może i w hirosach możnaby ograniczyć się do 4-5 zamnków, ale bardziej je zróżnicować. Jedyne różnice między zamkami jakie dostrzegam w tym temacie to jednostki. A przecież nie do tego ogranicza się gra. Czy wszystkie zamki muszą mieć taką samą ilość jednostek? Czy wszystkie muszą mieć albo nie mieć upgradów? Może brak upgradów w danym zamku można nadrobić czymś innym? Rozwiązałoby to też problem nadmiernej ilości kampani, i jestem pewien, że bardziej urozmaici grę niż tuzin podobnych do siebie zamków.


Kłóciłbym się! Zróżnicowanie jednostek powoduje zmianę strategii gry danym zamkiem. Np. jeśli w zamku jest niewielu łuczników, to atakuje się (przynajmniej ja tak robię) z większą brawurą, niźli gdy jest ich mniej. Bo w końcu jednostki strzelające warto ochraniać, jeśli jest ich w miarę sensowna ilość ("sensowna" jest adekwatna do poziomu jednostki :) ). Zróżnicowany jest też nacisk na magię, bohaterowie... No i m.in. w ilości zamków tkwiła siła H3. Bo ja wolę mieć do wyboru 9 zamków niż 6...

___________
Nie ma na tym świecie altruistów. Są ci, którzy ich udają i ci, którym udawanie weszło w nawyk.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 19 listopada 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Cóż wiele już zostało napisane wię teraz ja dodam swoje trzy grosze..
byłbym za większym powiązaniem zamku z jedną rasą i tak istniałby :

1)zamek elfów przynajmniej 3 elfie jednostki (pegaz z elfem na grzbiecie, łucznik i jakiś elfi miecznik lub czarodziej druid) i te poza rasowe (złoty smok, enty(koniecznie!) ,jednorożec). Zamek umiejscowiony w lesie częściowo na drzewach.

2) zamek ludzi (takie tradycyjne castle mury fosa baraki stajnie) Jednostki (cruseder, champion, pikinier.. ostatnia jednostka cos jak olifanty z władcy pierścieni) żadnych aniołów !!

3)zamek krasnoludów(sceneria górska w tle widoczne jakieś kopalnie i kużnie) jednostki :krasnoludzki topornik, krasnoludzki kusznik , ballista, rok, ostatnia jednostka to krasnoludzki golem parowy (niekoniecznie podobny do smoczego golema z h4, ale napewno z krasnoludem operujacym maszynerie)

4)Necropolis (zamek trupów . cmentarzysko, budynki zbudowane z kości , magiczne obeliski ) jednostki (szkielet,zombi,vampire,mumia,lich, black knight, bone dragon) i żadnych żywych jednostek ani herosów!!

5)Inferno.. (zamek zbudowany na wulkanicznym terenie, czerwone niebo (coś jak w h3) jednostki(impy,demon, demoniczny lord, jeżdziec cerbera(demon na cerberze taka kawaleria), ifryty,no i oczywiście diabły )

6)boski zamek(zamek boskich istot (żadnych ludzi!)) coś na kształt tower z h3 ale inaczej zamek jast nie w sceneri górskiej ale całkowicie postawiony na chmurach (w chmurach)... jednostki (kupidyn,kamienne , żelazne golemy(jednostkastrzelająca), złote golemy,dżiny , tytani, anioły)

7) Zamek orków (wygląd podobny dungeon z h3, zamek podziemny umiejscowiony w grocie ) jednostki (orkowy pikiner,, orkowy jeżdziec(na jakimś potworku)ogrzy szaman(mag), troll , behemot ,(może black dragon ?? )

8)Zamek jaszczuroludzi (polozlony na bagnach jakas duza rzeka w tle )
jednostki (jasczuroczlek, lucznik jaszczuroludzi, jezdziec bazyliszka (jaszczuroczlek na bazyliszku), hydra, ostatnia jednostka Wiwerna (upg= jadowity smok) ) )

mój pomysł jest elastyczny i zmienny najważniejsze by zamki były bardziej jedno rasowe :wink:

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Maffej



Dołączył: 21 października 2004
Posty: 164
Skąd: Mo Gil No

Wysłany: 19 listopada 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Val Gaav (cytat):

2) zamek ludzi (takie tradycyjne castle mury fosa baraki stajnie) Jednostki (cruseder, champion, pikinier.. ostatnia jednostka cos jak olifanty z władcy pierścieni) żadnych aniołów !!


Ooooo.... ryzykowna zagrywka... :twisted:

___________
" Maybe my mind's not at all in control
Maybe I'm not in control... "
---
A imię me brzmi MaFFej...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Destero



Dołączył: 6 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Przybywamy z wielu miejsc... zdążamy do jednego...

Wysłany: 19 listopada 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Hmmm... anioły niech będą... bardzo podobało mi się to rozwiązanie w trójeczce choć w czwórce już mniej mi się podobały :? . A coś w stylu olifanta dałbym raczej do barbarzyńców jako jednostkę 6-7 poziomu ujeżdżaną przez orków lub po prostu zwykłych barbarzyńców.

Rzekłem

wyrażający swe zdanie Destero

___________
Paradoxically, sins one can consider as forgiven are those he can't forgive himself... kore no nindo da
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 19 listopada 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

No coz zagrywka moze i ryzykowna :wink: wiedzialem ze fani castle z h3 mnie zlinczuja.. a tak powaznie to w 3 wygladalo to spoko i zamek byl fajny.. ale w h4 juz nie .. a po glebszym zastanowieniu dlaczego anioly zwiazaly sie z ludzmi ?? nie powiedzialbym ze ludzie sa do konca dobra rasa .. o wiele bardziej "dobre" sa elfy ale do nich aniloly wogole nie pasuja :!: dlatego uznalem ze mozna by stworzyc zamek na podobienstwo inferna z samymi boskimi jednostkami taki zamek w chmurach ..

a co do olifanta to nie wygladalby barbarzynsko tylko tak hmm "imperialnie" okuty w lsniaca zbroje

ale akurat przy pomysle lewiatana u ludzi sie nie upieram

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 20 listopada 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Destero (cytat):
A coś w stylu olifanta dałbym raczej do barbarzyńców jako jednostkę 6-7 poziomu ujeżdżaną przez orków lub po prostu zwykłych barbarzyńców.


olifant moze byc w zamku orków ale niestety jestem przeciwny łączeniu w jeden zamek jednostek ludzi i orków. To mnie bardzo raziło w h4 w zamku chaosu..
Orkowie przeważnie nie za bardzo lubią się z ludźmi w różnych światach fantasy..
i zazwyczaj wojny orkowie vs ludzie są bardzo częste ()

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Nagash



Dołączył: 11 października 2004
Posty: 164
Skąd: A z kąd ja mam wiedzieć ??

Wysłany: 20 listopada 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

( tak samo jak ludziu połączyć z nekromantami albo z diabłami jak ludzie to ludzie jak inne to inne) [ mógłby ktoś sobie wyobrazić kawalerzyste od ludzi na koni czarnego rycerza albo archanioła na drakoliczu?? ]
___________
Śmierć to dopiero początek życia...... tego drugiego .....
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 22 grudnia 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

po glebszym przemysleniu sprawy.... olfanta w zamku ludzi zmieniam na "jezdzca gryfa" przy czym bylaby to ostatnia jednostka ... Bylby to rycerz w zbroii siedzacy na wielkim gryfie ... mysle ze gryf zasluguje na taki awans :D
___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Danio



Dołączył: 20 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: z Mrągowa

Wysłany: 24 grudnia 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Myślę że najpierw można zebrać troche wiecej jednostek w " nowe jednostki" . Na ten temat trochę za wcześnie. Trzeba ustalić jaka powinna być rozbudowa zamku i różne takie szegóły.
___________
Rodzina jest jak górski krajobraz - najlepiej wygląda z daleka.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Danio



Dołączył: 20 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: z Mrągowa

Wysłany: 24 grudnia 2004     Nowe Zamki w H5 Odpowiedz z cytatem

Myślę że najpierw można zebrać troche wiecej jednostek w " nowe jednostki" . Na ten temat trochę za wcześnie. Trzeba ustalić jaka powinna być rozbudowa zamku i różne takie szegóły.
___________
Rodzina jest jak górski krajobraz - najlepiej wygląda z daleka.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.