Autor |
Wiadomość |
Danio
Dołączył: 20 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: z Mrągowa
|
Wysłany: 24 grudnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Myślę że najpierw można zebrać troche wiecej jednostek w " nowe jednostki" . Na ten temat trochę za wcześnie. Trzeba ustalić jaka powinna być rozbudowa zamku i różne takie szegóły.
___________ Rodzina jest jak górski krajobraz - najlepiej wygląda z daleka. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Danio
Dołączył: 20 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: z Mrągowa
|
Wysłany: 24 grudnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Chociaż jak juz jest ten temat to można by było pisać bardziej ogulnie. Ludu opamiętaj się nie znamy zarysów nie przechoćmy do konkretów takie posty o stylu kturegoś zamku, o przynależności mitologicznej i owszem, ale wypisywanie jednostek nie wiedząc ile przypada na zamek to ogromna przesada.
___________ Rodzina jest jak górski krajobraz - najlepiej wygląda z daleka. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Danio
Dołączył: 20 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: z Mrągowa
|
Wysłany: 24 grudnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Myśle że zamlki jedno rasowe to niezbyt dobry pomysł. Gra by traciła swój klimat. Zresztą jak to brzmi: elf z łukiem, krasnolud bez topora, smok bez głowy.... To bez sensu wiadomo, zę są ras prwadzące , ale to już przesada.
___________ Rodzina jest jak górski krajobraz - najlepiej wygląda z daleka. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Danio
Dołączył: 20 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: z Mrągowa
|
Wysłany: 24 grudnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Anonymous (cytat): |
Może coś w stylu dzisiejszego miasta???
jednostki były by tak
1.Riflemen
2.Suppor gunner
3.Submachine gunner
4.Sniper
5.Coś w rodzaju myśliwca
6.Tank
7.Tiger tank :!:
8.MG
a na coś przy oblężeniu zamiast tego z H3 bedzie co ture nadlatywać 3-5 bombowców i atakować po jednej jednostce każdy
Herosi:
Comandos
Saper |
Człowieku może ci się herosi pomylili z jakąś strategią o II Wojnie Światowej to nie to forum.
___________ Rodzina jest jak górski krajobraz - najlepiej wygląda z daleka. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 24 grudnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Danio (cytat): |
Myśle że zamlki jedno rasowe to niezbyt dobry pomysł. Gra by traciła swój klimat. Zresztą jak to brzmi: elf z łukiem, krasnolud bez topora, smok bez głowy.... To bez sensu wiadomo, zę są ras prwadzące , ale to już przesada. |
ale ja nie mowie o czysto rasowych zamkach ale gdzies o 2 do 3 jednostek z jednej rasy na zamek... przy zalozeniu ze razem bedzie z 7 lub 8 poziomow stworkow......
najlepszy przyklad Zamek Elfow (wszyscy herosi to elfy) jednostki
1 poziom rusalka
2 poziom elfi lucznik
3 poziom elfi mag (przeciez elfy maja naturalny pociag do magi! czemu do tej pory nie bylo elfiego maga ?)
4 Pegaz z elfem na grzbiecie
5 Drzewiec
6 jednorozec
7 smok
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 24 grudnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
pozatym zobaczcie na to :
Stronghold w h3 byl klimatowym zamkiem bez ludzkich jednostek!!!(i takim go popieram ... a nie takim jak w h4 z centaurami i ludzmi)
ale herosow ludzi juz mial , a moim zdaniem nie powinien !! przeciez jeden z ogrzych herosow mial w biografii napisane ze msci sie na ludziach i dlatego walczy przeciw nim ??? to bzdura wiec ze walczy ramie w ramie z ludzmi przeciw ludziom :!: :!:
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Danio
Dołączył: 20 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: z Mrągowa
|
Wysłany: 25 grudnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
4 Pegaz z elfem na grzbiecie
To juz nie co przesadna nazwa wystarczy pegaz, bo niedługo ktoś wymyśli krasnoluda z głową na karku.
___________ Rodzina jest jak górski krajobraz - najlepiej wygląda z daleka. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 25 grudnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Danio (cytat): |
4 Pegaz z elfem na grzbiecie
To juz nie co przesadna nazwa wystarczy pegaz, bo niedługo ktoś wymyśli krasnoluda z głową na karku. |
zgadzam sie ale chodzilo mi o to (no wsumie nieprecyzyjnie sie wyrazilem) ze na grzbiecie pegaza ma byc ten elf... a to tak tylko po to ze gdzies na forum widzialem opinie ze pegaz powinien bez jezdzca wystepowac... albo o zgrozo: Ze to nie elf jest na pegazie tylko amazonka :!: :!: :lol: :lol:
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Bubeusz
Dołączył: 13 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: a żebym to ja sobie przypomniał... :)
|
Wysłany: 31 grudnia 2004 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Hehe :) Widzę, że tutaj dyskusja jest dużo bardziej ciekawsza niż w poprzednim temacie (dla niewtajemniczonych, był to temat: Czego się spodziewacie po Heroes 5 ?).
No więc, drogi Val Gaav'ie, jeżeli chodziło Ci o taki zamek, jak podałeś parę postów wyżej, to OK, zgoda. Dwie jednostki elfów jestem w stanie znieść :) Elf-magik jest zdecydowanie lepszym pomysłem niż coniektóre z tych, co przeczytałem wyżej ;) , ale z drugiej strony krasnoludzcy magowie też byli nieźli w swoich runach, no i na pewno wiele innych istot też ma "kolegów-magików". :) No ale mamy ludzi: kapłanów, czarodziejów, rycerzy, jeźdźców, łuczników, tak więc Twoje na wierzchu :) Rasy ciemności nie będą chyba pokrzywdzone, skoro inferno można nazwać zamkiem demonów, a nekropolis zamkiem szkieletów :)
To co do kwestii naszej kłótni, a teraz skomentuję Twoje pomysły na zamki.
Elfy- no niech ta nazwa zostanie ;)
Ludzie - OK, tylko czemu NIE anioły? Ludziom potrzebna jest jakaś boska pomoc, a co innego może przyjść im z pomocą?
Krasnoludy- no tutaj mam kolejne zastrzeżenie: Krasnoludzki topornik, KRASNOLUDZKI kusznik, KRASNOLUDZKI golem parowy? Ja bym tam zrobił zamek GÓRSKI nie KRASNOLUDZKI i tam znalazłoby się miejsce najwyżej dla krasnoluda i jakiegoś mistrza runów, czyli krasnoludzkiego maga, byleby nie miał KRASNOLUDZKI w nazwie :) No i trochę za dużo mechanizmów. Co powiesz na taki ukłąd jednostek:
-Gnom
-Niziołek
-Krasnolud
-Rok
-Mistrz Runów/alchemik (?)
-No może jedna mechaniczna jednostka, albo jakiś jeździec tutaj
-Górski Olbrzym
Trupy- OK
Inferno- OK
Boski zamek- ciekawy pomysł:) Bardzo ciekawy i podoba mi się, ALE (nie mów, ze zawsze muszę mieć jakieś ale, bo w dwóch poprzednich zamkach nie było :D) logicznie myśląc taki zamek powinien być potężniejszy od innych, a to przecież nie może nastąpić. W każdym razie fajowy pomysł i w końcu Inferno miałby swojego przeciwnika. No i jednostki mi się nie podobają: golem, golem, golem. Nie ma nic innego na składzie? :) Możnaby świetnie połączyć taki zamek z zamkiem żywiołów, nie uważasz? Z WoG by trochę było, posłaniec pokoju, posłaniec ognia, wody? kwestia otwarta :)
Zamek orków- Na pewno domyślasz się, jakie mam do tego zastrzeżenia: Orkowy, orkowy, orkowy. W H3 było to świetnie zrobione, powinno tak zostać, ALE ;) Wilczy jeździec mi się nie podobał, no i roka wsadziliśmy gdzie indziej. Tak więc Twój zamek jest dobry, tylko zamiast orkowego jeźdźca wsadziłbym warga no i gdzieś goblin musiałby się wcisnąć.
Zamek jaszczuroludzi- nooo, hmmm... Nie lepiej bagienny? Ale rozumiem, ze nazwy są jeszcze do ustalenia. Znowu za dużo jaszczurów, jeśli już musi być, to tak jak w H3, było dobrze. A bazyliszek to taki bezmózg, że ktoś musi go ujeżdżać? :) Chociaż może sobie podarować ten zamek i zamiast niego zrobić wodny? Wtedy te ważki z H3 byłyby na miejscu, do tego jakieś syreny, węże morskie itp? Mi za bardzo ten zamek do gustu nie przypadł i myślę, że możnaby go naprawdę zastąpić jakimś innym. Dlatego proponuję wodny, bo Hydry przecież muszą być!
No i jedno słówko ode mnie: Smoki powinne być jedne, nie czerwone, nie zielone, nie seledynowe w żółte kropki :D, tylko po prostu: Smoki.
___________ Caveant consules ne quid detrimenti IJB capitat ;) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 1 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Bubeusz (cytat): |
-Gnom
-Niziołek
-Krasnolud
-Rok
-Mistrz Runów/alchemik (?)
-No może jedna mechaniczna jednostka, albo jakiś jeździec tutaj
-Górski Olbrzym
|
jak pisałem jestem otwarty na propozycje tylko Niziołek mi jakoś nie pasuje ... Gnoma też chyba bym wyrzucił mimo że bardziej pasuje już
Gnom
-Gnom
-Krasnolud
-Krasnolud (jeździec)
-Rok
-Górski Olbrzym
-Taki parowy golem ... (tak jak w h4.. mi tam się on podobał :wink: )
Bubeusz (cytat): |
Boski zamek- ciekawy pomysł:) Bardzo ciekawy i podoba mi się, ALE (nie mów, ze zawsze muszę mieć jakieś ale, bo w dwóch poprzednich zamkach nie było :D) logicznie myśląc taki zamek powinien być potężniejszy od innych, a to przecież nie może nastąpić. W każdym razie fajowy pomysł i w końcu Inferno miałby swojego przeciwnika. No i jednostki mi się nie podobają: golem, golem, golem. Nie ma nic innego na składzie? :) Możnaby świetnie połączyć taki zamek z zamkiem żywiołów, nie uważasz? Z WoG by trochę było, posłaniec pokoju, posłaniec ognia, wody? kwestia otwarta :)
|
prawda że wojna demony bogowie to świetny pomysł :wink:
ja bym chętnie coś takiego zobaczył w h5 .... co do siły to i inferno i ten zamek powinny być nieco lepsze od innych ale można to wyważyć.... jednostki nie ma sprawy z emisariuszami ... może zrobić jakąś złotą uskrzydloną zbroję z istotą ze światła w środku i z potężnym mieczem ??
co do aniołów to wiem że pasowały do castle.. ok.... ale gdy pojawia się zamek Bogów to i Anioł musi przejść do niego
Bubeusz (cytat): |
No i jedno słówko ode mnie: Smoki powinne być jedne, nie czerwone, nie zielone, nie seledynowe w żółte kropki :D, tylko po prostu: Smoki. |
powinny być przynajmniej złote dobre mieszkające na powierzchni i czarne złe żyjące w jaskiniach... taki podział jak dla mnie jest konieczny
co do jaszczurów to byłby to wodny zamek ...
(zdolnosc :wodna natura ).. specjalny skill tak jak necro ma necromancy itp itd.. (resztę takich skillów opisałem w temacie "nekromancja w heroes 5").. heroes porusza sie po morzu ,wodzie szybciej,nie potrzebuje do tego statku ale wejscie z ladu na morze zabiera mu dosc duza czesc pkt ruchu (75%) (oczywiscie heroes nie jest na koniu bo byloby bezsensu gdyby kon sobie po wodzie chodzil ale na jakiejs jaszczurce lub wielkiej zabie)... przed kazda walka heroes wywoluje magicznie wielka ulewe ktora zmienia pole bitwy w bagno.. jednostki zwiazane z tym terenem (czyli nasze )zyskuja bonusy.. dodatkowo zdolnosc ta na wyzszych poziomach pozwala rzucic herosowi jeden dodatkowy czar z zakresu magi wody na kazda ture..
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Bubeusz
Dołączył: 13 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: a żebym to ja sobie przypomniał... :)
|
Wysłany: 1 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Val Gaav (cytat): |
powinny być przynajmniej złote dobre mieszkające na powierzchni i czarne złe żyjące w jaskiniach... taki podział jak dla mnie jest konieczny |
W każdym razie nie powinno ich być tyle co w H3 (nie mówiąc już o dodatkach.. Bo jeszcze komuś przyjdzie do głowy zrobić smoczy zamek ;)
Val Gaav (cytat): |
może zrobić jakąś złotą uskrzydloną zbroję z istotą ze światła w środku i z potężnym mieczem ?? |
Super pomysł, byleby ten miecz nie był zbyt potężny, tak jak na tych szkicach :) No i myślę, że lepiej by było, jakby jednak ta "zbroja" nie miała skrzydeł, bo wszystko by latało w tym zamku :) Coś chodzącego też by się przydało w sumie.
(łał, już 50 post! Jestem z siebie dumny :lol: )
___________ Caveant consules ne quid detrimenti IJB capitat ;) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 1 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Bubeusz (cytat): |
W każdym razie nie powinno ich być tyle co w H3 (nie mówiąc już o dodatkach.. Bo jeszcze komuś przyjdzie do głowy zrobić smoczy zamek ;)
|
smoczy zamek ehh.. wsumie to smoki na taki zasługują jako logiczne i magiczne stwoerzenia :lol: w wielu opowiadaniach i światach smoki potrafiły nawet przybrać ludzką postać.... niech jednak lepiej pozostanie jak jest bo smoczy zamek to pomysł nie trafiony... ktoś sobie wyobraża smoka na 1 2 3 czy 4 poziomie ?? ja nie 8) i tak pozatym jakoś smoczego zamku nie widzę i tych jego jednostek ... zlote smoki do elfow a czarne pod ziemie i niech tak zostanie....
co do mistrza run to jest on obecny w moim pomyśle zamku zacytuję sam siebie z tematu ulepszeń jednostek :
>>budynek specjalny w kazdym zamku ktory 2 jednostki (z tego zamku) ulepszalby na nowa silna jednostke (tak jak gelu ulepszal lucznikow i ellfy na sharpshoters)
dodatkowo by gralo sie ciekawie budynek ten bylby dosc drogi i mozna by go postawic tylko w miescie gdzie mamy capitol i musialo by to byc miasto naszej poczatkowej nacji (tak by nekromanta nie mial upg na palladynow i by bylo to unikatowe rozwiazanie )
podam przyklady by to lepiej sobie wyobrazic
1)castle (zamek ludzi)-- Klasztor palladynow-- ulepszamy czempionow i krzyzowcow do palladynow (silny rycerz z niewielka iloscia czarow)
2)zamek krasnoludow -- wielka kuznia -- ulepszamy krasnoludzkiego topornika i krasnoludzkiego kusznika do mistrza run (krasnolud w poteznej magicznej zbroi .. odporny na magie i zadajacy obrazenia umagiczniona bronia)
3)zamek elfow --- szkola druidow -- upg elfiego lucznika i czarodzieja do druida (potezny mag ale i wyszkolony lucznik i wojownik)
4)necroplis --- mroczna wieza -- upg mumie i lichy do mrocznego maga (zakapturzona postac w czarnym plaszczu)
5)inferno --przekleta brama-- upg demon i demoniczny lord do balroga (plonacy demon odporny na ogien i rzucajacy czary szkoly ognia)
6)boski zamek -- fabryka w chmurach -- upg wszystkich golemow na diamentowe golemy
7)zamek barbarzyncow (orkow) -- kaplica krwii -- upg -- ogrzy szaman i troll do Warlorda (wojownik w czarnej zbroii z poteznym mieczem swietnie wyszkolony w walce atakuje mieczem okreznie(tak jak hydra))
8)zamek jaszczuroludzi(wodny zamek) podwodna kaplica--upg jasczuroczlek i lucznik jaszczuroludzi do kaplana wody (mag wladajacy magia wody)
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Maffej
Dołączył: 21 października 2004 Posty: 164
Skąd: Mo Gil No
|
Wysłany: 1 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Oto moje propozycje zamków jakie mogłyby pojawić się w HV :
• CASTLE - wiadomo...
• RAMPART - wiadomo... (zamke elfów, bez krasnoludów !!!)
• TOWER\ACADEMY - także wiadomo...
• INFERNO\PANDEMONIUM - j/w
• DUNGEON - j/w
• NECROPOLIS - j/w
• STRONGHOLD - j/w
• FORTRERSS\SWAMPTOWN - j/w
...czyli zamki z H3 plus :
• WORKSHOP - zamek gnomów oraz krasnoludów; zacofany w magii ale za to świete rozwinięty technicznie - dobre maszyny oblężnicze, prymitywne działa etc. , zmechanizowany zamek ('drewniane' roboty i tym podobne dziwactwa); przykładowe oddziały : Dragon Golem, gnom ciskający prymitywnymi granatami (Grenadier) ...
• REEF - rafa koralowa; zamek wodnych istot (syreny, trytoni, krakeny, morskie bestie etc.); jako jedyny mogący znajdować się na otwartym morzu; średni ale jednostki i bohaterowie otrzymują bonusy podczas ruchu/walki na morzu; armie z tego zamku (pod warunkiem, iż złożone TYLKO z oddziałów i bohaterów rafy + różne jednostki latające [na wyższych poziomach bohaterów]) nie potrzebują łodzi podczas przepraw przez wodę
• ASYLUM - przekształcone asylum z H4; zamek ludzi, pół-orków i innych istot; 'wyjęty' spod prawa - schronienie zbirów z świata Herosów (oddziały takie jak Bandit, Rogue etc. bez jakiś tam np. Efreet'ów, Meduz jak to miało miejsce w H4 :? )
• DZIUPLA\OBÓZ (nie wiem jak to nazwać) - zamek nocnych elfów, pdobny do rampart'a tylko mroczniejszy (oddziały takie jak Giant Spider, White Dragon, Bear etc.)
czyli razem 12 zamków
___________ " Maybe my mind's not at all in control
Maybe I'm not in control... "
---
A imię me brzmi MaFFej... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 1 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Maffej (cytat): |
• WORKSHOP - zamek gnomów oraz krasnoludów; zacofany w magii ale za to świete rozwinięty technicznie - dobre maszyny oblężnicze, prymitywne działa etc. , zmechanizowany zamek ('drewniane' roboty i tym podobne dziwactwa); przykładowe oddziały : Dragon Golem, gnom ciskający prymitywnymi granatami (Grenadier) ...
• REEF - rafa koralowa; zamek wodnych istot (syreny, trytoni, krakeny, morskie bestie etc.); jako jedyny mogący znajdować się na otwartym morzu; średni ale jednostki i bohaterowie otrzymują bonusy podczas ruchu/walki na morzu; armie z tego zamku (pod warunkiem, iż złożone TYLKO z oddziałów i bohaterów rafy + różne jednostki latające [na wyższych poziomach bohaterów]) nie potrzebują łodzi podczas przepraw przez wodę
• ASYLUM - przekształcone asylum z H4; zamek ludzi, pół-orków i innych istot; 'wyjęty' spod prawa - schronienie zbirów z świata Herosów (oddziały takie jak Bandit, Rogue etc. bez jakiś tam np. Efreet'ów, Meduz jak to miało miejsce w H4 :? )
• DZIUPLA\OBÓZ (nie wiem jak to nazwać) - zamek nocnych elfów, pdobny do rampart'a tylko mroczniejszy (oddziały takie jak Giant Spider, White Dragon, Bear etc.)
|
dziupla obóz jak najbardziej... fajny zamek mógłby być ale podaj jakieś szczegóły ??...
WORKSHOP-- o taki krasnoludzki zamek właśnie mi mniej więcej chodzi :wink:
ASYLUM --- nie żadnych bandytów piratów czy tym podobnych ... to był najgorszy zamek w h4... zupełnie nietrafiony... Połączeniu w jednym zamku ludzi i orków też jestem przeciwny ...
REEF i FORTRESS -- te dwa zamki pałączyłbym w jeden zamek wodny.. podział na bagienny i wodny jest bezsensu jak dla mnie ..
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 1 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Nie rozumiesz chyba istoty Fortress.
Zamek wodny a Fortress to dwie zupełnie inne rzeczy.
Zamek wodny to stwory ze świata mórz i oceanów, takie jak syreny, krakeny, potwory morskie, ryboludzie etc.
Zamek fortress jest... znaczy był zawsze zamkiem lądowym.... wiwierny, gorgony, bazyliszki, hydry to przecież stwory lądowe wystepujące na podmokłych terenach. A teren podmokły to nie woda.
Wystarczy spojrzeć na królestwo Tatalii reprezentowane przez miasta typu Fortress, które przecież istniało w zachodniej części kontynentu a jego terytorium to nie jakis tam cieńki pas przybrzeżny tylko daleko sięgajacy w głąb teren.
Fortress miało swój specyficzny charakter i klimat więc po co go niszczyć łacząc z wodnym? To tak samo połączenie Necropolis z Inferno w HoMM-IV, które nam zafundowano.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Maffej
Dołączył: 21 października 2004 Posty: 164
Skąd: Mo Gil No
|
Wysłany: 1 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Val Gaav (cytat): |
ASYLUM --- nie żadnych bandytów piratów czy tym podobnych ... to był najgorszy zamek w h4... zupełnie nietrafiony... Połączeniu w jednym zamku ludzi i orków też jestem przeciwny ... |
Orki można wyciąć ;) . Mi jednak nie chodzi o TAKIE asylum jak było w H4 :? . Chciałem zwyczajnie przekształcić ten pomysł (IMHO nie zły) - nie tworzyć miksu bandytów z dungeon'em :? a zwyczajny 'bandycki' zamek !!! Przykładowe oddziały : Bandit, Rogue, Ilussionist... zero meduz, efreetów i innych nie pasujacych potworów...
Val Gaav (cytat): |
WORKSHOP-- o taki krasnoludzki zamek właśnie mi mniej więcej chodzi :wink: |
Zmechanizowany, z gnomami (i ew. niziołkami) ???
Val Gaav (cytat): |
REEF i FORTRESS -- te dwa zamki pałączyłbym w jeden zamek wodny.. podział na bagienny i wodny jest bezsensu jak dla mnie .. |
Nie. Bardzo dobrze przedstawił to Haarald - nie będe się powtarzać. A co do mixu necro+inferno w HIV... szkoda słów...
Val Gaav (cytat): |
dziupla obóz jak najbardziej... fajny zamek mógłby być ale podaj jakieś szczegóły ??... |
Proszę bardzo ;) ...
(aha - Obóz to zamek NOCNYCH a nie MROCZNYCH elfów... więc jest neutralny)
Jednostki :
lev. 1 - (???)
lev. 2 - (???)
lev. 3 - (???)
lev. 4 - Night Archer \ Fire Archer (łucznik, po upgrade 'zapalający' wrogie jednostki)
lev. 5 - Giant Spider \ Black Widow (przerosnięty pająk - s.u. : zatruwanie wrogów, unieruchomienie)
lev. 6 - Bear (chociaż sam nie wiem... może w zamku WORKSHOP [pasuje do krasnoludów] ???)
lev. 7 - White \ Silver Dragon (najszybszy ale najmniej żywotny i najsłabszy z wszystkich smoków - s.u. : odporność na wszystkie czary OFENSYWNE)
Profesje bohaterów : SORCERER & HUNTER
jeszcze coś dodać ... ? :)
___________ " Maybe my mind's not at all in control
Maybe I'm not in control... "
---
A imię me brzmi MaFFej... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 2 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Mroczne elfy:
Zamek mrocznych elfów dosyć problematyczny jest bo o drowach w Homm żadnej wzmianki nie było. Aczkolwiek ucieszyłoby mnie takie miasto.
Byłoby to miasto tylko i wyłącznie podziemne. Jednostki z tych miast miałyby lepsze współczynniki związane z walką, morale etc. w podziemnych tunelach. Liczba poziomów powinna być większa (nawet do 3) a każdy następny poziom powinien różnić się kolorem podłoża.
Tutaj na jednostki mrocznych elfów widziałbym dwie: jakaś forma wojownika lub łucznika (duży dmg słaba obrona) oraz formę maga lub kapłana reprezentowaną przez kobiety.
Dungeon/Asylum:
Tam właśnie powinny znaleźć się tryglodyci, harpie, obserwatorzy, minotaury meduzy i mantykory.
Zamek mógłby mieć dwojaki charakter: podziemny i powierzchniowy. W przypadku powierzchniowego zamiast mantykor i tryglodytów mielibyśmy bandytów i horrory (budowa generatora).
I tutaj to samo: powierzchniowe jednostki gorzej walczą w tunelach i na odwrót.
Workshop:
Krasnoludy i niziołki pasują do siebie, do tego gnomy i mechaniczne stwory (oprócz golemów, które są wytworem alchemików z dawnego Tower). Ewentualnie krasnoludy mogły posiąść technologię od magów/alchemików i zacząć tworzyć własne golemy. Pod kątem fabuły nawet fajnie by to pasowało:
"Oto mamy zamek krasnoludów które dotychczas zawierały sojusze z elfami a później z magami by wreszcie wspólnie z niziołkami i centaurami zdecydować się na stworzenie własnych wspólnot co zapoczątkowanie nowego państwa lub państw".
Oczywiście miasta te znajdowałyby się zarówno na powierzchni jak i w tunelach a parametry jednostek na obu terenach byłyby jednakowe.
Stronghold:
Tutaj ciekawi mnie jaki jednostki znajdą się w tym mieście: ludzie czy zielonoskórzy? Szczerze mówiąc wolałbym zobaczyć gobliny, ogry i orki niż berserkerów i nomadów. W HoMM-III istniało przecież Krewlod i w miastach tych występowały właśnie takie jednostki.
Inferno:
Jednostki w tych miastach powinny mieć te same parametry bojowe na powierzchni jak i pod ziemią.
Do zestawu sprawdzonych stworów dodałbym jakiegoś "maga" w postaci Sukkuba.
Inne zamki Fortress, Necropolis, Castle, Rampart i Tower: powinny się również znaleźć.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 2 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
a może by tak :
Jednostki :
lev. 1 - Shadow ... istota człekokształtana taki żywy cień .. szybki .. i wrażliwy na światło..
lev. 2 - Night Bat... ot taki niezwykły nietoperek dwa srebrne rogi zdobią jego głowę .. atak magiczny
lev. 3 - Night warrior nocny elf walczący długim mieczem (regeneruje HP raz na turę dzięki znajomości prostych mikstur i zaklęć)
lev. 4 - Night Archer \ Fire Archer (łucznik, po upgrade 'zapalający' wrogie jednostki)
lev. 5 - Giant Spider \ Black Widow (przerosnięty pająk - s.u. : zatruwanie wrogów, unieruchomienie)
lev. 6 - proponuje znanego Nightmera z h4 ... chyba lepiej pasuje ?
-lev. 7 - White \ Silver Dragon (najszybszy ale najmniej żywotny i najsłabszy z wszystkich smoków - s.u. : odporność na wszystkie czary OFENSYWNE)
co do Workshop to jak dla mnie krasnoludy powinny być właśnie z technologią powiązane... tylko jakąs prymitywną parową itp... bez niziołków w tym zamku.. gnomy ewentualnie tak...
Fortress i Reef - cóż przepraszam rozumiem różnicę .. tak jakoś z Baldura i Aow kojarzę lizardsmanów jako wodne stworzenia a nie bagienne...
a że dawno temu chciałem bazylszkowi płetwy dodać i innne fortressowe stworzenia też pozmieniać to inna sprawa.... chęć takiej zmiany wynika również z tego że nie lubiłem zamku fortress z h3... ale nie chcę urażać jego fanów
Haarald (cytat): |
Stronghold:
Tutaj ciekawi mnie jaki jednostki znajdą się w tym mieście: ludzie czy zielonoskórzy? Szczerze mówiąc wolałbym zobaczyć gobliny, ogry i orki niż berserkerów i nomadów. W HoMM-III istniało przecież Krewlod i w miastach tych występowały właśnie takie jednostki.
|
ooo .. pewnie żadnych ludzi ani wśród jednostek ani wśród heroesów... niech barbarzyńcy pozostaną dzicy, wojowniczy i "zieloni" :wink:
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Bubeusz
Dołączył: 13 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: a żebym to ja sobie przypomniał... :)
|
Wysłany: 2 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Też jestem za tym, żeby nie mieszać zielonych do ludzi.
Świetny pomysł z tym zamkiem nocnych elfów! A co do maga, to może wsadzić tam jakąś kapłankę księżyca? Albo coś na kształt. ;) Upadły druid mniej tu pasuje, nieprawdaż?
Co do tego Workshop, to nadal nie jestem całkiem przekonany. Jeśli zostanie im jakiś zamek i nie będą wiedzieć jaki, to niech zrobią Workshop, ale jeśli będą mieli trzy inne do wyboru na ostatnie miejsce, to powinni darować sobie ten krasnoludzki zamek.
Fortress i Reef.... Hmmm... jak wyżej ;) Ale jak zostaną im właśnie te trzy zamki to niech wezmą fortess. A na drugim miejscu Workshop.
Chociaż najlepiej by było, jakby zrobili ze 20 zmaków i wszystkie by znalazły swoje miejsce :)
Haarald (cytat): |
Dungeon/Asylum:
Tam właśnie powinny znaleźć się tryglodyci, harpie, obserwatorzy, minotaury meduzy i mantykory.
Zamek mógłby mieć dwojaki charakter: podziemny i powierzchniowy. W przypadku powierzchniowego zamiast mantykor i tryglodytów mielibyśmy bandytów i horrory (budowa generatora).
I tutaj to samo: powierzchniowe jednostki gorzej walczą w tunelach i na odwrót. |
No cóż:) Nie wiem, czy połączenie bandyci==stwory z Dungeon jest tutaj na miejscu. Proponuję stworzyć zamek pustynny, w którym znalazłyby miejsce wszystkie odludki, dla których zabrakło miejsca w innych zamkach ;) (skąd pustynny? Tłem jednostek neutralnych w H2 była właśnie pustynia).
___________ Caveant consules ne quid detrimenti IJB capitat ;) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Maffej
Dołączył: 21 października 2004 Posty: 164
Skąd: Mo Gil No
|
Wysłany: 2 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Haarald (cytat): |
Byłoby to miasto tylko i wyłącznie podziemne. |
Nie... lepiej aby nocne elfy zamieszkiwały jakieś 'powierzchniowe' mroczne lasy...
Haarald (cytat): |
Krasnoludy i niziołki pasują do siebie, do tego gnomy i mechaniczne stwory (oprócz golemów, które są wytworem alchemików z dawnego Tower). Ewentualnie krasnoludy mogły posiąść technologię od magów/alchemików i zacząć tworzyć własne golemy. Pod kątem fabuły nawet fajnie by to pasowało:
"Oto mamy zamek krasnoludów które dotychczas zawierały sojusze z elfami a później z magami by wreszcie wspólnie z niziołkami i centaurami zdecydować się na stworzenie własnych wspólnot co zapoczątkowanie nowego państwa lub państw". |
Widzę, że rozumiemy się bardzo dobrze w tej kwestii... ;)
Haarald (cytat): |
Tam właśnie powinny znaleźć się tryglodyci, harpie, obserwatorzy, minotaury meduzy i mantykory.
Zamek mógłby mieć dwojaki charakter: podziemny i powierzchniowy. W przypadku powierzchniowego zamiast mantykor i tryglodytów mielibyśmy bandytów i horrory (budowa generatora). |
O taaaaak !!! Tylko ważne : zamek ma nazywać się DUNGEON !!! A ten podział na powierzchniowy i podziemny jest bezsensowny. ASYLUM ma być OSOBNYM zamkiem !!!
Do Val Gaav'a - poropozycje jednostek ciekawe... a co do Nightmare'a - masz rację, misia damy lepiej krasnoludom oraz gnomom...
Bubeusz (cytat): |
Nie wiem, czy połączenie bandyci==stwory z Dungeon jest tutaj na miejscu. |
Nie jest... IMHO zamek bandytów powinien być oddzielony od Dungeon. Właśnie taki 'pustynny' zamek (asylum) mógłby być bandycką siedzibą (Rogue, Bandit, Nomad, Illusionist, Buntownik, Najemnik...).
___________ " Maybe my mind's not at all in control
Maybe I'm not in control... "
---
A imię me brzmi MaFFej... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 2 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Co do miasta elfiego wersja 'mroczna' :)
Jako klimacik najlepsze jakies ciemne lasy w tle, ekran ogolnie ciemny, na niebie ksiezyc... cos takiego mniej-wiecej.
Zamek gnomio-krasnoludzi bardzo przypadl mi do gustu... naprawde cos jednoczesnie nowego i jakby zakorzenionego gdzies wczesniej, miedzy wierszami... :)
Wczesniej Haav Gyr podal do oceny zamek 'swiatla' (jak dla mnie po prostu taka architektura grecko-rzymska, podniosly nastroj, o to mu chyba tez chodzilo) i 'katakumby' (Strzelista zabudowa, przyczajona grozba, jednostki raczej niewzbudzjace sympati..)
Zamkowi 'wyjetemu spod prawa' mowimy zdecydowany nie! Za bardzo niszowy...
Zreszta ten 'wodny' tez cos niebardzo... Jakies to troche udziwnione za bardzo, wyjete z nurtu...
Oczywiscie bardzo wazne sa 'tradycyjne' zamki-> Castle, Tower, Academy, Necropolis Zaś z samego H3 Inferno.
Co do RAmpartu, to takie miasta 'czarodziejki' jakie bylo w H2 jest chyba odpowiednie... :) Druidzi, elfy, jednorozce, jakies pseudo-rusalki, do tego moze elfy-tancerze miecza (dwa krotkie miecze, szybcy, piorunujace ataki) no is moczek i jest ok. :D
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 2 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Bubeusz (cytat): |
No cóż:) Nie wiem, czy połączenie bandyci==stwory z Dungeon jest tutaj na miejscu. Proponuję stworzyć zamek pustynny, w którym znalazłyby miejsce wszystkie odludki, dla których zabrakło miejsca w innych zamkach ;) (skąd pustynny? Tłem jednostek neutralnych w H2 była właśnie pustynia). |
ooo ... zamek pustynny to już jakiś pomysł tam odludki już bardziej pasują.... ale znów trza by to z głową zrobić by klimatu nie popsuć....
i stworzyć jakąś zupełnie nową rasę na tą pustynię... jakiś takich ludzi pustyni... ale ja nie mam pomysłu .... może ktoś rozwinie ten pomysł ???
Kapłanka księżyca--- może być :lol: a moze bohatera magicznego tego zamku tak nazwać ? i uczynić tam podział kobiety herosi magiczni(kaaplanki ksiezyca) ... mężczyżni = łowcy (herosi walczący)
Haarald (cytat): |
Krasnoludy i niziołki pasują do siebie |
nie pasują !!! chyba stwierdzenie że pasują oparte jest tylko na wzroście :lol: ... niziołek to istota leniwa z natury kochająca zabawę i naturę (lasy) nie zajmuje się technologią... krasnoludy są i wojownicze i pracowite... jak najbardziej mają smykałkę do technologii.... Dlatego też te 2 rasy nie mogą żyć razem... najlepiej by niziołek był tak jak w h3 rasą neutralną.....
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 2 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Zamek pustynny? Chyba odpada ale to nie znaczy że miałoby go nie być w jakiejś innej formie.
Mam tu na myśli formę pośrednią... nie byłoby to miasto jak kazde inne tylko specyficzna siedziba z jednostkami niższych poziomów (bandyci, nomadzi i jakieś stwory pustynii)...... niektóre generatory mapy przygody, np. nomadzi mieliby charakter wędrowny (wprowadzenie możliwści zmiany miejsca poprzez wyznaczenie kilku punktów na mapie w których by się pojawiały)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 2 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
Haarald
Cytat: |
Zamek pustynny? Chyba odpada ale to nie znaczy że miałoby go nie być w jakiejś innej for |
Myślę Haaraldzie ,iz pomysł z zamkiem Pustynnym nie byłby taki zły. Z jednostkami tez nie byłoby problemu :scorpion , nomad ,beduin , zywiołak pustynny ect.
Mi sie wydaje , iz większosc respondentów winna sobie odpowiedziec na pytanie jaka ilość ich winna być .Czy jest sens tworzenia nowych i sztucznego podwyższania ich ilosci w grze czy też skupienia sie na poprawie modelu z h3 ?wiele tu przytocznych pomysłoów jest niezłych jednakże wprowadzenie duzej ilości roznych zamków równa się większa trudnosc z balansem (vide H3) z kolej mała ich ilośc patrz H4 prowadziła do absurdalnych i nielogicznych hybryd .
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 2 stycznia 2005 Nowe Zamki w H5
|
|
|
roobert (cytat): |
Mi sie wydaje , iz większosc respondentów winna sobie odpowiedziec na pytanie jaka ilość ich winna być .Czy jest sens tworzenia nowych i sztucznego podwyższania ich ilosci w grze czy też skupienia sie na poprawie modelu z h3 ?wiele tu przytocznych pomysłoów jest niezłych jednakże wprowadzenie duzej ilości roznych zamków równa się większa trudnosc z balansem (vide H3) z kolej mała ich ilośc patrz H4 prowadziła do absurdalnych i nielogicznych hybryd . |
Ja bym widział 6 szkół magii w h5.. ( to maxymalna liczba szkół jaka może być więcej wprowadzi zamęt ) zamków mogło by być więc 10 lub 12...
4 szkoły żywiołów (woda,ogień,powietrze,ziemia) z 8 zamków po 2 na każdą szkołę
2szkoły specjalne ( natura, śmierć ) 2 lub 4 zamki (raczej chyba 2)
magia ognia ( inferno , zamkek pustynny)
magia wody (fortress, raff)
---magia powietrza (boski zamek (tower). )
magia ziemi (krasnoludzka twierdza, zamek orków(dungon) )
---śmierć (necropolis)
natura (zamek elfów , zamek nocnych elfów ) jeżeli miały by być jednak mroczne elfy to raczej przypisać im magię śmierci..
zamek ludzi (castle)-- rasa uniwersalna magia, powietrza, ognia,wody lub ziemi....
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|